Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Педиатрия саласындағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, педиатриялық медициналық көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, озық инновациялық технологияларды практикада және ғылымда қолдана және дамыта алатын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін қолдана алатын, бала денсаулығын нығайтуға қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Балалар аурулары (аурухана)-1
    Несиелер: 55

    Клиникалық көріністерді, жаңа туған кезеңдегі ауруларды, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, зәр шығару, гемопоэтическая және эндокриндік жүйелерді зерттей отырып, пациентпен және оның қоршаған ортамен тиімді, қауіпсіз емдеуді ескере отырып, клиникалық көріністерді зерттей отырып, балаларға ҚР стационарлық көмегін ұйымдастыру туралы білім қалыптастыру. халықаралық тәжірибе және дәлелді медицина; кәсіби дамудың барлық формаларына белсенді қатысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 5

    Пән балаға / ата-анамен тиімді қарым-қатынас жасай отырып, баланың хирургиялық аурулары, даму кемістігі, жарақаттарында емделудің ең жақсы нәтижелеріне (басқару тактикасына) қол жеткізу үшін диагностика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 3

    Пән балаларға дерматовенерологиялық көмек көрсету туралы білімді қалыптастырады; клиникалық, зертханалық, аспаптық диагностика, тері ауруларының алдын алу, балалармен және ата-аналармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар инфекциясы
    Несиелер: 5

    Пән жұқпалы ауруларға медициналық көмек көрсету, баламен, ата-аналармен байланысу, ауырлық дәрежесін бағалау, медициналық көмек көрсету, нақты алдын-алу және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің заңнамалық базасында әрекет етудің білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; кәсіби дамудың барлық формаларына белсенді қатысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар аурулары (аурухана)-2
    Несиелер: 44

    Клиникалық көріністерді, жаңа туған кезеңдегі ауруларды, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, зәр шығару, гемопоэтическая және эндокриндік жүйелерді зерттей отырып, пациентпен және оның қоршаған ортамен тиімді, қауіпсіз емдеуді ескере отырып, клиникалық көріністерді зерттей отырып, балаларға ҚР стационарлық көмегін ұйымдастыру туралы білім қалыптастыру. халықаралық тәжірибе және дәлелді медицина; кәсіби дамудың барлық формаларына белсенді қатысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педиатриядағы балалар визуализациясының негіздері
    Несиелер: 4

    Пән педиатриядағы заманауи жоғары технологиялық бейнелеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау және интерпретация үшін көрсеткіштерді анықтау үшін білімді және дағдыларды қалыптастырады. кәсіби дамудың барлық формаларына белсенді қатысу арқылы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педиатриядағы сирек кездесетін аурулар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу этиология, патогенез мәселелері туралы білімді қалыптастырады педиатриядағы сирек кездесетін аурулардың клиникалық көріністері, пациентті одан әрі бағыттау үшін пациентпен / ата-аналармен байланыс диагнозды нақтылау / растау және халықаралық тәжірибені және дәлелді медицинаны ескере отырып, тиісті емдеуді тағайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Амбулаторлы-емханалық педиатрия
    Несиелер: 10

    Білімді қалыптастыру амбулаториялық, стационарды алмастыратын қызметтерді ұйымдастыру, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің заңнамалық базасында әрекет ететін патронаж қызметінің әмбебап-прогрессивті моделін енгізу туралы; иммундау, скринингтік / диспансерлік тексерулер, дәлелді медицина мәліметтерін ескере отырып, медициналық көмектің тиімділігін бақылау, пациентпен, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы, профессионалды топтар құрамындағы профилактика, оңалту шаралары, еңбекке қабілеттілікті тексеру мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жедел медициналық көмек
    Несиелер: 5

    Пән ЖМК жағдайында, Қазақстан Республикасының заңнамасы аясында, балалардағы қауіпті жағдайларға шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін қолдана отырып, ауырлық дәрежесін, соққыларды күту дағдыларын, ЖПЖ, АБЖ, жарақат алу, ұстамалар, ықтимал қауіптерді ескере отырып, өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуды қарастырады. пациент, оның айналасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің заңнамалық негізіндегі балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады; балалардағы туберкулездің әртүрлі формаларын анықтау, диагностикалау, алдын-алу, ықтимал қауіптер мен дәлелді медицина деректерін ескере отырып, тиімді терапияны таңдау, пациентпен және оның қоршаған ортамен қарым-қатынас жасау дағдылары; кәсіби дамудың барлық формаларына белсенді қатысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON2

    ON2 - коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;

  • Код ON5

    ON5- зерттеулер: адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;

  • Код ON3

    ON3- қауіпсіздік пен сапа: медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;

  • Код ON6

    ON6 оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON1

    ON1- пациентті күту: клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті;

  • Код ON4

    ON4- қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;

Top