Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, шығармашылық және инновациялық тұрғыдан ойлайтын, кәсіби маңызды қасиеттері бар, ғылыми білімі мен заманауи технологияларын меңгерген, оларды жаңа буынның еңбек нарығында іске асыру мүмкіндігі бар педиатр-мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Стационардағы балалар аурулары
    Несиелер: 70

    Пән неонаталдық, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, зәр шығару, қан өндіру және эндокриндік жүйе кезеңіндегі балаларда ауруларды қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау және диагностикалау, клиникалық көріністердің білімі мен дағдыларын қалыптастырады, кәсіби топтар құрамында пациентпен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; медициналық құжаттаманы және ғылыми зерттеулерді жүргізу дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалардың қан ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Пән балаларға гематологиялық көмекті ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; балалар гематологиясы саласындағы ғылыми жаңалықтар мен жетістіктерді талдайды; негізгі гематологиялық аурулардың клиникалық белгілерін, олардың профилактикасын, диагностикасын және емдеу принциптерін анықтау үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Пән балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру, балаларда туберкулездің әртүрлі түрлерін анықтау және диагностикалау әдістері, алдын алу, ошақтарда эпидемияға қарсы жұмыстарды жүргізу бойынша білімді қалыптастырады; кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пән қауіпсіздік, тиімділік, құн және басқа да маңызды факторлар тұрғысынан медициналық көмек көрсету сапасын оңтайландыру үшін ғылыми ақпаратты, практикалық медицинаның ең үздік заманауи жетістіктерін іздеу, жинау, талдау, қорыту және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Неонатология
    Несиелер: 6

    Пән стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде денсаулық сақтау жүйесінің қолда бар НҚА шеңберінде неонатологиялық аурулардың ағымын болжау, алдын алу әдістерін, емдеудің клиникалық хаттамаларын қолдану, диагностикалау дағдыларын, білімдерін қалыптастырады; кәсіби топтар құрамында пациентпен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; медициналық құжаттаманы және ғылыми зерттеулерді жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар инфекциялары
    Несиелер: 6

    Пән тиімді және уақтылы диагностикалық алгоритмдерді қолдану, дифференциалды диагностиканы жүргізу, балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және алдын-алу тактикасы: ЖІИ, вирустық гепатиттер, ауа-тамшы инфекциясы, гельминтоздар үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады, кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық педиатрия
    Несиелер: 14

    Пән қарқынды терапияның жалпы мәселелері мен әдістерінде, қарқынды терапия мен реанимацияның жеке мәселелерінде білім мен дағдыларды қалыптастырады, атап айтқанда: жүрек-өкпе реанимациясы, тыныс алудың бұзылуы және реаниматологиядағы жүрек-тамыр патологиясы, реаниматология мен қарқынды терапиядағы неврологиялық бұзылулар, бауыр, бүйрек жеткіліксіздігі, жалпыланған инфекция, кең таралған патологиялық жағдайлардың қарқынды терапиясы педиатрияда

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жедел күттірмейтін медициналық көмек
    Несиелер: 12

    Пән денсаулық сақтау жүйесінің Қолданыстағы НҚА шеңберінде әртүрлі жас кезеңдерінде госпитальға дейінгі кезеңде балаларда қауіп төндіретін жағдайлар кезінде шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін меңгеру үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады, кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы қарқынды терапия
    Несиелер: 12

    Пән қарқынды терапияның жалпы мәселелері мен әдістерінде, қарқынды терапия мен реанимацияның жеке мәселелерінде білім мен дағдыларды қалыптастырады, атап айтқанда: жүрек-өкпе реанимациясы, тыныс алудың бұзылуы және реаниматологиядағы жүрек-тамыр патологиясы, реаниматология мен қарқынды терапиядағы неврологиялық бұзылулар, бауыр, бүйрек жеткіліксіздігі, жалпыланған инфекция, кең таралған патологиялық жағдайлардың қарқынды терапиясы педиатрияда

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән өз мамандығына қатысты ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін ғылыми зерттеу әдіснамасын, ғылыми зерттеулер әдіснамасын таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және айқындау, ғылыми зерттеулердің қателерін айқындау, ғылыми жұмысты, баяндамаларды, жарияланымдарды ресімдеу дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу рәсімдерін жүргізу үшін зерттеу командасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа туылған нәрестелердегі кардиореспираторлық патология
    Несиелер: 4

    Тәртіп жаңа туған нәрестелерде жиі кездесетін және неонатальды ауру мен өлім-жітімнің себебі болып табылатын тыныс алу органдары мен жүрек-қантамыр жүйесінің патологиясы туралы білімді қалыптастырады; тәртіп Жаңа туған нәрестелердегі кардиореспираторлық патологиямен жаңа туған нәрестелерге көмек көрсетуді ұйымдастыру және клиниканы, диагностиканы және кардиореспираторлық патологияны емдеу принциптерін анықтау үшін ғылыми жетістіктерді талдау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар нефрологиясындағы рационалды диагностикалық алгоритмдер және заманауи емдеу стратегиялары
    Несиелер: 4

    Пән балаларға нефрологиялық көмекті ұйымдастыру кезінде диагностика алгоритмдерін пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; пән клиникалық симптоматиканы, диагностиканы, емдеу стратегиясы мен нефрологиялық аурулардың алдын алуды анықтау үшін балалар нефрологиясы саласындағы ғылыми жетістіктерді талдау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы асқазан-ішек жолдарының ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи тәсілдері
    Несиелер: 4

    Пән асқазан-ішек жолдарын зерттеу әдістерінің дағдыларын, гастроэнтерологиялық көмек көрсету ерекшеліктерін, санаторийлік-курорттық емдеуді қоса алғанда, балаларды диспансерлік бақылауды қалыптастырады; балалардағы ас қорыту органдары ауруларының таралуы мен ерекшелігі мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын, балалар гастроэнтерологиясының қазіргі заманғы проблемаларының өзара байланысы мен өзара шарттылығын, балалардағы патологияны дамыту тетіктерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 4

    Пән балаларға дерматовенерологиялық көмекті ұйымдастыру, диагностика және дифференциалды диагностика әдістері, балалардың тері ауруларының алдын алу бойынша білімді қалыптастырады; кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 6

    Пән хирургиялық аурулар кезінде диагностиканың, сараланған диагностиканың және медициналық көмек көрсетудің негізгі қағидаттарын, оның ішінде операциялық араласудың қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, хирургиялық араласудың көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін айқындау үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады; кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастырады, емдеу жоспарын тағайындайды және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалайды

  • Код ON2

    Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қорытынды тұжырымдайды

  • Код ON4

    Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

  • Код ON5

    Қауіпсіздік пен диагностика сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді тиімді әдістерді қолдана отырып бағалайды

  • Код ON6

    7R01130 – "Педиатрия" мамандығы бойынша ҚР ББ жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде жұмыс істейді, кәсіби топтар құрамында жұмыс істейді

  • Код ON7

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады

  • Код ON3

    Науқасты кешенді тексерудің нәтижесін келесі ұсыныстарды әзірлеу арқылы түсіндіреді

Top