Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02312 Филология: тіл білімі в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М02312 - «Филология: тіл білімі» білім беру бағдарламасының мақсаты – филология, лингвистика салаларының ғылыми-зерттеуді жүзеге асыра алатын, жаңа зерттеу әдістерін қолдануға, ғылыми эксперименттер өткізуге, орындалған жұмыстың нәтижелерін бағалауға бейім түлек дайындау; ғылым және мәдениеттің маңызды бағыттарының қарқынды даму мәселелерін шешуге бағытталған жоғары білімді, бәсекеге қабілетті маман дайындауды қамтамасыз ету; Қазақстанның және аймақтың индустриялық-инновациялық дамуына үлес қосу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - басқарудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу, диагностикалау және күйін болжау және басқару кіші жүйенің өзгеруі; басқарылатын объектінің жай-күйін осы бағытта өзгертуге бағындырушылар қызметінің бағдарламасы қалыптастыру; диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру, атап айтқанда, біліктілігін арттыру, жоғары лауазымдарға тағайындау үшін резерв құру.

  • Тіл білімінің жаңа бағыттары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-19-21 в. в. лингвистикалық ілімдердің дамуы туралы түсініктерді қалыптастыру. Когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану негіздері, генеративті лингвистика, металингвистика, психолингвистика, нейролингвистика және т. б. негізін қалаушылар және қазіргі заманғы лингвистикалық бағыттардың өкілдері, соның ішінде Қазақстанда. Лингвистикалық білім берудегі жаңа технологиялар мен әдістер. Ғылыми концепцияларды, гипотезаларды талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты- ғылым мен философияның мәні мен қоғамдағы рөлі, ғылым мен философияның құрылымы, ғылымның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктерін меңгеру. Ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми революциялар мен ғылыми рационалдылықтың құрылымы, ғылымның әлеуметтік институт ретінде рөлі, педагогика мен білім философиясының философиялық мәселелері, қоғамдағы ғылымның рөлі мен қызметтері, ғылым мен философияның өзара байланысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтінмен филологиялық жұмыс жасаудың негіздері (құру/өңдеу/аудару)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-сөйлеу әрекетінің ерекше түрі ретінде мәтінді талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мәтінді психолингвистика процесі ретінде шығару. Ауызша және жазбаша мәтін. Мәтіннің анықтығы, қол жетімділігі, мәнерлілігі. Мәтіннің стильдік дәлдігі. Әртүрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін редакциялау негіздері. Аударма және мәтінді интерпретациялау негіздері. Әр түрлі стильде мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыру, Өз және бөтен мәтіндерді редакциялау және аударма.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу бағдарламаларын дайындау әдістемесі және нәтижелерді бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жоғары мектептің оқытушылары мен білім алушыларына арналған лингвистикалық пәндер бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу әдістемесін меңгеру, оқу, оқу-әдістемелік материалдарды құрастыруға қойылатын негізгі талаптарды білу. құжаттар. Лингвистикалық пәндерді меңгеру деңгейі, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологиялары. Оқу материалдары мен бағдарламаларын құру және нәтижелерді бағалау технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімін белсенді үдерістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазіргі тіл білімі, оның бағыттары мен жаңа парадигмалары туралы білімді қалыптастыру. Тіл білімі 20 ғасырдың соңы - 21 ғасырдың басы. Жаңа бағыттарды дамыту. Лингвоцентрикалық тәсіл. Антропоцентрикалық тәсілді қалыптастыру. Тіл білімінде мән мәселелері. Құрылымдық тәсілді қолдану. Жүйе және оның жұмыс істеуі. Функционалдық грамматика. Қазіргі тіл білімінің белсенді үдерістерін ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологиялық ғылым және библиографиялық қызмет
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - библиографиялық ақпарат туралы білімді алу және дамыту. Библиографиялық ақпараттың құрылымы, библиографиялық ақпараттың өмір сүру формалары, библиографиялық коммуникация жүйесі, негізгі библиографиялық ақпарат қызметтері, құжаттық және библиографиялық қажеттіліктерді қамтамасыз ету, библиографиялық көрсеткіштер. библиография теориясының арнайы білімін меңгеру. Дағдыларын қалыптастыру библиографиялық қызметті жүзеге асыруда лингвистикалық білімді қолдану. Ақпаратты өңдеу. Құжаттық лингвистика. іздеу массивтерінің, библиографиялық және ақпараттық жарияланымдардың сипаттамасы арқылы. Филологиялық білімді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аударма негіздері
    Несиелер: 5

    Аударма техникасы, аудармалық трансформацияның түсінігі, транскрипция мен транслитерация, калькалау, лексикалық-семантикалық ауыстырулардың өзара байланыстарын біліп шығады. Аударматану ғылымы және аударма үдерісін, аударма жасаудың әдіс-тәсілдерін меңгереді. Алған білімдерін практикада қолдана біледі. Тілді талдаудың негізгі әдістерімен теориялық талдау жасай алады. Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай отырып, өзіндік пікір айта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты- жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды, оқыту мен ұйымдастыруды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО лингводидактиканы оқытудың аспектілері
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-лингводидактиканың мақсаты, міндеттері мен негізгі принциптері туралы түсінік алу. Лингводидактика туралы түсінік. Лингводидактиканың принциптері мен әдістері. Тілдерді оқыту және лингвистикалық моно - және билингвалды орта жағдайында ЖОО-дағы пәндер Оқытудың дидактикалық әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты- Кәсіби тақырыптар бойынша диалогтық және монологтық сөйлеу қабілетін дамыту, түпнұсқада берілген мәтіннің мазмұнын түсіну, ауызша орындалатын жұмыстар мен жеке құжаттарды (үзінділер, іскер хаттар, хабарламалар, авобиография, жұмысқа орналасу туралы өтініштер) жаза білу, арнайы әдебиетке шолу жасап аудара алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық пәндерді оқытуда инновациялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жоғары оқу орындарында инновациялық технологияларды пайдаланудың ғылыми методологиясы мен практикалық әдістерін білуді қалыптастыру. Инновациялық технологиялардың арнайы формалары. Заманауи оқытудағы инновациялық технологиялардың түрлері. Жоғары оқу орындарында оқытудың белсенді әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру тиімді және тиімсіз инновациялық технологияларды бағалау. Заманауи жағдайда оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін меңгеру және осы әдістерге сәйкес оқытуды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент (гуманитарлық мамандықтар үшін)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты- ұйымның микро және макро ортасының құрамдастарын стратегиялық талдау мен болжаудың негізгі әдістерін, оның ішкі ортасын, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау критерийлерін, қабылданған даму стратегияларын іске асыруды басқару тәсілдерін, стратегиялық бақылауды білу, қойылған мақсаттарға қол жеткізудің баламалы стратегияларын талдай білу және ұйымның дамуының басым стратегияларын таңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филология ғылымының философиялық-методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тіл білімінің философиялық-әдіснамалық базасын меңгеру. Лингвистикалық пәндерді оқытуда философия білімін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми әдіснама туралы түсінік. Тіл білімінің әдіснамасы. Байланыс лингвистика ғылымымен философия.Философиялық-әдіснамалық талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыру. лингвистикалық парадигмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ресми іс қағаздар стиліндегі мәтіндерді құжаттау және аудару
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-құжаттану және құжаттық лингвистика негіздерін, құжаттанудың теориялық және практикалық негіздерін білу. Іскерлік құжаттардың құрылымы, іскерлік мәтіндердің формасы мен тілінің стандартталуы. Ресми-іскерлік стильдің ерекшеліктері, оның экстралингвистикалық және интралингвистикалық сипаттамалары. Іскерлік мәтіндерді аудару және аударылған құжаттарды редакциялау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - салыстырмалы лингвистиканың категориялық аппараты мен терминологиясын меңгеру, салыстырмалы тіл білімінің принциптері туралы білімді қалыптастыру. Салыстырмалы тіл білімінің негізгі ұғымдары. Лексикалық және грамматикалық жүйелерді талдау және салыстыру типологиялық жақын және әртүрлі жүйелі тілдер. Тілдік универсалиялар және типологиялық ерекшелігі. Этимологиялық, түсіндірме және аударма сөздіктерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-жалпы ғылыми принциптер мен зерттеу әдістері туралы түсінік алу. Семасиология принциптері. Сөздің семантикалық құрылымы және лексиканы семантикалық зерттеу әдістері (компоненттік, Салыстырмалы-тарихи және т.б.). Грамматикалық категориялар (Сан, жынысы, іс, түрі, уақыты, кепіл, тұлға және т.б.). Грамматикалық формалар мен категорияларды семантикалық талдау. Типологиялық талдау. Тілдерді зерттеудің Салыстырмалы-тарихи әдісі. Лингвистикалық зерттеулердің негізгі түрлерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салғастырмалы грамматика практикумы (қазақ, орыс және ағылшын тілдері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты - салыстырмалы грамматиканың қазіргі жағдайы туралы білімді қалыптастыру және әртүрлі жүйелі тілдерді салыстырмалы оқыту дағдыларын меңгеру. Тілдің фонетикасындағы, лексикасындағы, морфология мен синтаксисіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Тілдердегі сөзжасам айырмашылықтары; тілдің орфографиялық, орфоэпиялық және стилистикалық материалдарының тілдік ерекшеліктері. Тілдерді оқыту және оқыту процесінде алынған ғылыми және теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі филологиясы мәселелері мен болашағы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-түркі тілі отбасы, олардың ортақтығы мен айырмашылықтары, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері туралы нақты түсінік беру. Түркі тілдерінің даму тарихы. Түркологиялық салыстырмалы зерттеулердің принциптері мен әдістері. Салыстырмалы зерттеулерді туыстық тілдерден мысалдармен растау дағдыларын қалыптастыру, фонетикалық және семантикалық айырмашылықтардың Тарихи заңдылықтарын түсіндіру. Қазақстандағы түркологияның қазіргі жағдайы. Жетекші түркітанушылардың негізгі еңбектері және түркі тіл білімінің даму болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері (гуманитарлық мамандықтар үшін)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - магистранттарды зерттеудің әртүрлі әдістерімен таныстыру, гипотезалар құрастыруға және зерттеу сұрақтарын қоюға үйрету. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеулер әдісі мен әдіснамасы түсінігі . Ғылыми зерттеудің философиялық және жалпы ғылыми әдістері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау . Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау. Ғылыми зерттеушілердің магистрлік және кәсіби деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвосемиотика
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты-Қазіргі тіл білімінде маңызды бағыт ретінде лингвосемиотика туралы білімді қалыптастыру. Ф. де Соссюр тұжырымдамасының негізгі ережелері. Семиотиканың теориялық негіздері, белгілі семиотикалық жүйелер, белгілер түрлері. Тілдің маңызды табиғаты. Семиотикалық жүйе ретінде тілді талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тілдеріндегі түркі онимдері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - ономастиканың мақсаттары мен міндеттері және оның салыстырмалы-салыстырмалы бағыттары туралы нақты түсінік беру. Оним классификациясы және олардың тарихы. Бұлардың түрлері (топонимдер, гидронимдер және т. б.). Дағдыларын қалыптастыру Қазақстан (өзбек, татар, орыс, қырғыз және т. б.) тілдеріндегі түркі дүниелерін салыстырмалы-салыстырмалы-салыстырмалы зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы, жоғарғы мектеп, басқару психологиясының қазіргі заманғы концепциялары мен мәселелерін білу, шет тілінде диалогтық және монологтық формада әңіме құра білу, түпнұсқадағы текстің мазмұнын түсіну. Жоғарғы мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқарушыға лайық стилін, жаңа білім беру бағдарламаларын, іскерлік этикет дағдыларын игеру. Алған білімін жинақтап, практикалық қызметте қолдану, ары қарай дамыту.

  • Код ON2

    Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздерін, табиғи және жасанды нанообъектілердің, нанобөлшектердің қасиеттерін, құрылымын білу; кәсіпкерлік, жаңа технологиялық компанияның идеялары мен стартын пысықтау рәсімдерін білу; бизнес процестерді қалыптастыру; компанияларды басқару және адам ресурстарын дамыту. Наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымын анықтай білу, сондай-ақ оны өндіруге арналған жабдықты таңдау; наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдеріне баға беру; материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдардың сапасын сынау және бағалау әдістерін пайдалану; тиісті құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды дербес тұжырымдау, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау және бақылау жүйелерін әзірлеу, салаларда қазіргі заманғы менеджмент принциптерін пайдалану.

  • Код ON3

    Тілдің барлық деңгейінде негізгі құбылыстарды және оқытылатын тілдердің қызмет ету заңдылықтарын, тілдің функционалдық түрлерін игеріп, қолдана алу. Ғылыми қызметтің әдістемелік принциптері мен әдістемелік тәсілдерін меңгеру. Жүргізілетін ғылыми зерттеудің теориялық қорытындыларын бейнелеу және растау үшін қажетті құбылыстар мен процестерді талдау. Диссертация, ғылыми мақалалар, есеп, сараптамалық жазба және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және сараптамалық жұмыстардың нәтижелерін жалпылау, ақпаратты қайта өңдеудің негізгі әдіс- тәсілдерін жетілдіру, қазіргі ақпараттық технологияларды жұмысқа тарту үшін ақпараттық-талдау, білім беру үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдысының болуы.

  • Код ON4

    Әлемдік филология ғылымының заңдылықтарын, заманауи өзекті мәселелеріне қатысты интерактивті әдістерді қолдана алу. ХХІ ғасырдағы ғылыми ізденістер нәтижелері туралы білім жүйесін қалыптастыру, қазіргі заманғы жалпы филологияның теориялық-эдістемелік принциптерін меңгеріп, филологиялық концепцияларға, ғылыми идеяларға сындарлы талдау жасау. Қазіргі филология саласына қатысты ғылыми жетістіктер мен жаңа идеяларды жасай отырып, зерттеулер жүргізе білу. Кәсіби қызметтің әр түрлі салаларынан білімді құрылымдау және интеграциялау қабілеті және кәсіби міндеттерді шешу барысында осы білімді шығармашылықпен қолдана және дамыта білу.

  • Код ON5

    Аударматанудың теориялық мәселелерін қарастыру, аудар¬ма теориясының лингвистикалық, қатысымдық, прагматикалық әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктерін, түпнұсқамен сәйкестігін, айырмашылықтарын меңгеру. Ғылыми еңбекті жасау арқылы білімнің кеңістігін кеңейтетін ерекше зерттеулер негізінде филология ғылымының дамуына үлес қосу. Ғылыми мекемелерде және білім беру мекемелерінде бейіндік пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау, зерттеу қызметінің алгоритимін білу. Сөздіктер мен энциклопедияларды жасауға қатысу, мерзімді басылымдар, архивтік материалдарымен жұмыс жүргізе білу. Қазіргі білім беру парадигмасын, педагогикалық ғылымның жаңа концептуальды иедеяларын дамыту.

  • Код ON6

    Теориялық және қолданбалы лингвистиканың, аударматанудың, лингводидактиканың және мәдениетаралық коммуникация теориясының ұғымдық аппаратын қолдану қабілетіне ие болу, ғылыми құжаттарды (диссертациялар, есептер, шолулар, рефераттар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар), библиография және сілтемелерді зерттеу және тәжірибелік қызметте жаңа білімдер мен біліктерді өз бетінше иемденіп, пайдалану, өзінің ғылыми құзыреттілігін кеңейту және тереңдету қабілетіне ие болу. Лингвистика, филология саласы бойынша тәуелсіз таным қалыптастырудағы теориялық мәселелерді жан-жақты саралай алу.

Top