Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01513 биология в Silkway Халықаралық университеті

  • Педагогикалық практика /
    Несиелер: 3

    Таныстыру (кіріспе) практикасы. Осы практикадан өту кезінде магистранттар педагогикалық қызметтің ерекшелігімен танысады, мамандықты дұрыс таңдауда бекітіледі. Тәжірибелі педагогтар сабақ береді. Сабақты өз бетінше өткізу. магистранттарда мұғалім мамандығына деген қызығушылықты тәрбиелеу. Педагогикалық қызметтің тұтас бейнесін қалыптастыру. Педагогикалық шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Құру тәжірибесі педагогикалық қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы /
    Несиелер: 3

    Білім беру жүйесін дамытудың, оқыту және тәрбиелеу мазмұнының ғылыми негіздемесі. Педагогикалық процестің мәнін, құрылымын, функцияларын зерттеу. Адамдарды оқыту және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын анықтау және принциптерін қалыптастыру. Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу әдістемесі мен мазмұнын әзірлеу.Педагог қызметінің ерекшеліктері мен мазмұнын және оның кәсіби шеберлігін дамыту жолдарын зерттеу.Педагогиканың әдіснамалық проблемаларын, оны зерттеу, қорыту, тарату және оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесін енгізу әдістемелерін әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)/
    Несиелер: 3

    Ағзаның биология және генетика дамуының мәселелері. Молекулалық генетика - эволюциялық теория. ДНҚ және антропология. Функцияны реттеу механизмдерін зерттеу гендерді, жасушаларды ретрансляциядан кейінгі деңгейде саралау; форманың қалыптасуы ағзалардың жынысы мен өсуі. Генотерапия. Регенерация, онкогенез, қартаю процестерінің механизмдерін зерттеу. Ағзаны клондау мәселелері. Діңдік жасушалар: қарсы және қарсы. Ағзаның күрделі физиологиялық-генетикалық функцияларының биологиясы. Мәселелері мінез-құлық биологиясы. Биология мәселелері стресс тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы /
    Несиелер: 3

    Ғылым тарихы. Ғылым тарихы білім саласы және ғылымның басталу мәселесі; антикалық ғылым. Ортағасырлық ғылым. Классикалық ғылым. Классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым. Ғылым философиясының жалпы мәселелері; Ғылым философиясының пәндік негіздері және эволюциясы. Ғылым білім мен танымдық қызметтің ерекше түрі ретінде. Ғылымның әлеуметтік болмысы. Жаратылыстану ғылымдарының философиялық мәселелері. Математикалық ғылымдардың философиялық мәселелері. Техникалық ғылымдардың философиялық мәселелері .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының міндеттері. Жоғары білім берудің дамуын болжау; жоғары білімнің даму тарихын зерделеу; жоғары кәсіптік білімнің теориялық-әдіснамалық негіздерін әзірлеу; жоғары білімнің заңдылықтарын анықтау; жоғары білімнің мазмұнын анықтау; білім беру стандарттарын, оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын әзірлеуде ЖМ педагогика негіздері; Педагогикалық тәжірибені зерделеу және қорыту, педагогикалық инновацияны ғылыми талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі. Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Пәннің мазмұнын логикалық құрылымдауды және дидактикалық талдауды жүзеге асыру. Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту барысында білім алушылардың кәсіби және әлеуметтік тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы биологияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Кіші топтарда жұмыс істеу. Жобалау технологиясы. Case-study (нақты жағдайларды талдау) . Рөлдік және іскерлік ойындар . Модульдік оқыту. Сыни ойлауды дамыту. Контекстік оқыту. Проблемалық оқыту. Жеке оқыту. Озық дербес жұмыс. Пәнаралық оқыту. Тәжірибе негізінде оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тағлымдамадан өту және магистерлік диссертацияны орындауды қосқандағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (МҒЗЖ)
    Несиелер: 24

    Диссертациялық жұмыстың өзектілігін, ғылыми жаңалығын, теориялық және практикалық маңыздылығын баяндау және зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау.Диссертацияның бірінші бөлімін дайындау. Практикалық сабақта сөз сөйлеу.Кестеге сәйкес технологиялық және зертханалық зерттеулер жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулік практика
    Несиелер: 12

    Ұйымдастыру кезеңі. Дайындық кезеңі. Аралық кезең (зерттеу объектісінің теориялық моделінің жобасын қалыптастыру). Белсенді кезең (зерттеу объектісін Талдау әдістемесін әзірлеу және әзірленген әдістемені іске асыру үшін қажетті деректер массивін қалыптастыру). Қорытынды кезең.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Популяциялық генетика
    Несиелер: 4

    Популяциялық генетика пәні, әдістері және тарихы.Популяциялар генетикасы және қорғау табиғат.Популяциялар мен селекция.Популяциялық генетика адам

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиядағы статистикалық көрсеткіштерды өндеу методологиясы
    Несиелер: 5

    Биологическая статистика её роль и значение. Выборочные совокупности. Группировка данных выборочной совокупности по признакам с дискретной изменчивостью.Средняя арифметическая величина и её свойства.ьСреднее квадратическое значение. Ошибка средней арифметической. Критерий Стьюдента. Критерий Вилкаксона-Манни-Уитни. Критерий Вилкоксона для сопряженных распределений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микология фитопатология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Фитопатология бөлімдері. Жалпы фитопатология. Жеке фитопатология. Орман фитопатологиясы. Сәндік өсімдіктердің фитопатологиясы. Микология іргелі ғылыми пән ретінде. Саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тектес организмдердің жалпы сипаттамасы. Өсімдіктер аурулары туралы Ғылым тарихы. Өсімдіктердің жұқпалы аурулары. Жас шыбықтардың аурулары. Жеміс, тұқым және өскін аурулары. Орман аурулары мен ағаштың зақымдануын фитопатологиялық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қан және қан айналу жүйесінің эволюциясы
    Несиелер: 5

    Қан жүйесі эволюциясының барысы туралы логикалық ойлауды дамыту. Қан қозғалысы. Капиллярлы қан айналымы. Коронарлық қан айналымы. Қан айналымының бұзылуы. Қан айналымындағы эволюциялық өзгерістер. Қан ағынының жылдамдығын өзгерту. Қан жүйесі эволюциясының кейбір жалпы заңдылықтары. Айналмалы сұйықтық көлемінің өзгеруі.Қан айналымының плацентарлы шеңбері. Жүректің қан айналымы немесе қан айналымының көктамыр шеңбері. Қан айналымының шағын (өкпе) шеңбері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық биология
    Несиелер: 6

    Теориялық биологияны қалыптастырудағы заманауи әдіснамалық тұжырымдамалар мен тәсілдер. Тірі және биологиялық теорияны жүйелі тану. Биологиялық теория туралы нақты-ғылыми әзірлемелердің негізгі бағыттары туралы. Ч. Дарвин өмірінің іс жүргізу болмысының ашылуы. Әмбебап басынан күрделі сараланған бүтін-биологиялық объектілерді теориялық қайта құру жолы. "Эволюцияның ұлы принципі" және оның теориялық трансформациясы. Қазіргі биологиядағы гносеологиялық жағдай туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың заманауи концепциясы
    Несиелер: 6

    Биология әдістері. Қазіргі биологияның негізгі концепциялары. Өмірдің жүйелік көп деңгейлі ұйымының тұжырымдамасы. Тірі материяны ұйымдастыру деңгейлері. Молекулалық-генетикалық деңгей. Өмірдің материалдық мәнінің тұжырымдамасы.тірі жүйелердің өзін-өзі реттеу тұжырымдамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Санитарлы-микробиологиялық бақылау
    Несиелер: 5

    Санитарияның құқықтық негіздері. Санитарлық және Тағамдық микробиология - халық шаруашылығы үшін жалпы міндеттер мен олардың маңыздылығы. Санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдер туралы оқу. Ауаны санитарлық-микробиологиялық зерттеу. Ауаны микробиологиялық талдау әдістері. Өнімді микробиологиялық бағалау. Консерві өнеркәсібінің микробиологиясы консервілер мен презервілерді санитариялық-микробиологиялық зерттеу.Микробиологиялық зертханада жұмыс істеу ережесін сақтай отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркістан облысындағы қорғалатын табиғи аймақтарының қазіргі жағдайы мен мәселелері/
    Несиелер: 6

    Қоршаған ортаны қорғаудағы қозғалыс. Қалдықтарды өңдеу. Жаһандық жылыну. Жануарлардың құқықтарына қысым жасау. Радиоактивті қалдықтарды көму. Озондық тесік. Биоалуантүрлілікті азайту. Өнеркәсіп, автокөлік және қоршаған орта. қоршаған ортаның сандық ластануы . Қоршаған ортаның сапалы ластануы. Табиғат қорғау мәселелерін шешу: үш басты жол. Табиғат қорғау қызметі және экологиялық саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Иметь представление: о современных тенденциях развития образовательной биологии; о ее значении в решении педагогических и научных задач, о современных принципах и механизмах инновационного развития науки и определяющих его философских категориях, о достижениях психологической науки; ведет беседу-диалог на иностранном языке, составляет рефераты, деловые письма на иностранном языке

  • Код ON2

    Владеть активными методами психологии обучения и воспитательной работы в вузе; знать организационные формы и принципы процесса обучения и педагогического контроля, научно основываясь на методологии преподавания биологических дисциплин в вузе.

  • Код ON3

    Использовать нестандартные решения профессиональных задач, логического и критического мышления, убеждения и аргументации решений, быстрого освоения прогрессивных образовательных технологий по биологическим и смежным специальностям; использует современные информационные образовательные технологии.

  • Код ON4

    Анализировать современные научные данные коррелятивную связь хозяйственно полезных признаков и на основе выявить биологии и рекомендовать рациональные пути их решения

  • Код ON5

    Анализировать различные современные биологии, а так же эволюцию развития кровеносной системы

  • Код ON6

    Использовать методы санитарно-микробиологических исследований для контроля и диагностики.

  • Код ON7

    Уметь ставить цели и сформулировать задачи, связанные с реализацией научно-исследовательской работы, использует для их решения методы изученных дисциплин; обрабатывать и анализировать полученные результаты.

  • Код ON8

    Оценивать современное состояние особо охраняемых природных территорий Туркестанской области и значение их в биогеоценозе.

  • Код ON9

    Характеризовать грибов и грибоподобных оргазмов, болезни растении

  • Код ON10

    Планировать и качественно организовывать и управлять педагогическим процессом, используя активные методами обучения и воспитательной работы в вузе, ориентировать весь образовательный процесс на личность обучающегося

7M01513 Биология
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01513 Биология 1
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01513 Биология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01513 Биология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01513 Ақпараттық Биология
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top