Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01530 Химия в Halyqtar dostyǵy

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін қарастырады, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың методологиялық және философиялық заманауи өзекті мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: магистранттарды жоғарғы оқу орындарында оқу-тәрбие үрдісінің жетілдіруіне байланысты химияны оқыту әдістемесінің тиімді жаңа түрлерімен таныстыру, оларды жете меңгерту; жаңа инновациялық технологиялар мен оларды химияны оқытуда қолдану ерекшеліктерімен таныстыру. Жалпы білім беруді дамытудың стратегиялық бағыттары және білімгердің құзыреттілігін қалыптастырудың принципиальді жаңа жүйесін құруға, білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз етуге бағыттап оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы
    Несиелер: 3

    Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдістемесінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орны мен құндылығын, химияны оқыту әдістерінің даму тарихы мен қазіргі жағдайы туралы білім қалыптастырады. Бейорганикалық химияны оқыту әдістемесінің тиімді жаңа түрлерімен таныстырады, оларды жете меңгертеді. Химияны оқыту әдістемесінің жалпы және жеке әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік тәжірибе әдістері мен есептері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: зерттеудің сандық және сапалық әдістерін меңгеру, зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін меңгеріп, өз зерттеу саласындағы мәселелерді шешуге дағдыланады. Ғылыми экспериментті жоспарлау, жүргізу және нәтижелерін өңдеуде сандық және сапалық әдістерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коллоидты химияның қазіргі кездегі мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: химиялық процестердің теориялық негіздерін тереңірек қарастыру, заттың құрылысын, химиялық процестердің жүйедегі тепе-теңдік жағдайы мен оның бір күйден екінші күйге ауысу мүмкіндігі, химиялық реакция жылдамдығының уақытқа байланысты өзгеруі, шынайы ерітінділердің түзілуі және қасиеттерітуралы білім қалыптастыру. Беттік құбылыстарды және дисперстік жүйелердің түрлерін, олардың түзілуі мен қасиеттерін зерттеуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында химияны оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әрбір білім алушының қабілетіне қарай білім беруді, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеуді жүзеге асыратын жаңартылған педагогикалық технологияны меңгерту. Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқу үрдісін ұйымдастыру жаңа педагогикалық технологияны ендіруді міндеттейді. Инновация бірнеше өзекті мәселелердің түйіскен жерінде пайда болады да, берік түрде жаңа мақсатты шешуге бағытталады, педагогикалық құбылысты үздіксіз жаңғыртуға жетелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 4

    «Ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау» пәнін оқыту нәтижесінде магистрант: әдіснамалық білімнің құрылымы мен қызметі туралы жалпы түсінікті; психологиялық-педагогикалық зерттеу және оның ғылыми аппаратының жүйелілік құрылымын; зерттеудің жалпы ғылыми және психологиялық-педагогикалық әдістерін; эксперименттің орындалу тәртібі және негізгі сипаттамасын, психологиялық-педагогикалық эксперимент барысында алынған мәліметтерді дәлелдей білетін болады. Ғылыми зерттеуді талдаудағы ептілік, ғылыми зерттеу жұмыстарының бағдарламаларының дербес құрастыра білу, түсіндіру, қорытындылау және зерттеу нәтижесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Полимерлік материалдарды пайдалану
    Несиелер: 4

    органикалық қосылыстардың классификациясы және номенклатурасы принциптері; органикалық қосылыстардың құрылымы; органикалық реакциялардың жіктелуі; органикалық қосылыстардың негізгі класстарының қасиеттері; органикалық қосылыстар синтезінің негізгі әдістері; сапалық және сандық химиялық талдаудың негізгі кезеңдері; химиялық және физика-химиялық талдау әдістерінің теориялық негіздері мен принциптері: электрохимиялық, спектрлік, хроматографиялық; заттарды бөлу және концентрациялау әдістері; талдау нәтижелерін метрологиялық өңдеу әдістері; термодинамиканың басталуы және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулері; көпкомпонентті жүйелердегі химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістері; күрделі, тізбекті, гетерогенді және фотохимиялық реакциялардың формальды кинетикасы мен кинетикасының теңдеулері; біртекті және гетерогенді катализдің негізгі теориялары; беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі түсініктері мен байланыстары, дисперсті жүйелердің негізгі қасиеттері; химиялық технологиялар, сәйкес құрылғылар және оларды есептеу әдістері; полимерлік өндіріс процестерінің физика-химиялық негіздері, кинетикасы және механизмі; синтез әдістері мен полимер құрылымының байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың қалыптасқан дағдыларын қолдануға сүйене отырып, өзге тілді қарым-қатынас негіздерін қарастырады; тілдік және сөйлеу жаттығулары кешенін орындаумен өзекті лингво-мәдениеттанулық ақпарат алу мақсатында түпнұсқалық материалдарды талдай білуді дамытады; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілінде карталармен, буклеттермен, ашық хаттармен жұмыс істеуге және әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесі» пәнінің мақсаты магистратура түлектерін педагогика саласында ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындау, магистранттарда педагогикалық-психологиялық зерттеудің жалпы ғылыми әдіснамасы жөніндегі ұғымын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Химиялық анализді жүргізу және оның нәтижесін дұрыс сараптауды, жетілдірілген заманауи қондырғыларда жұмыс істей білуге үйрету. Химиялық анализді математикалық, кибернетикалық ұғымдармен, компьютерді қолданумен байланыстыра оқытуға бағытталады. Химияның теориялық және практикалық мағызы бармәселелерін қарастырғанда заманауи химияның қолданбалы аспектілері жайлы білім қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суда еритін полимерлерді алу және қолдану
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты:Полимерлердің химиялық құрылысы, қасиеттері, синтезі, радикалды полимерлерді иницирлеу әдістері, иондық полимерлену, поликонденсация туралы білім қалыптастыру. Полимерлерді химиялық түрлендірулерді жүзеге асыра білуге, полимерлердің структурасы мен қасиеттерін анықтай білуге бағыттап оқытады. Полимерлердің түзілу механизмдері мен жылдамдықтары, олардың қатты фазадағы, ерітіндідегі және балқымадағы құрылымдары мен қасиеттерінің өзгеруін зерттей білуге баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне, іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теоретикалық дүниетанымдарды қалыптастыру ү.шін қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен қағидаларын қарастырады. Тұлғаның психологиялық зерттеу дағдылары мен шеберліктерін дамытуға мүмкіндік береді, сараптамалық-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен, психотүзету жұмыстарының бағыттарымен таныстырады, ұжымдағы дау-жанжалдарды басқару және оларды шешу әдістерімен, күйзелісті жағдайлармен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Металдардан катализаторларды алу әдісі
    Несиелер: 3

    Әр түрлі дайындау әдістері аясында тасымалдаушылар мен катализаторлар синтезінің әртүрлі кезеңдерінде қандай физикалық және химиялық процестердің жүретінін және осы процестердің қайсысы алынған материалдардың субструктуралық және текстуралық қасиеттерін, жай-күйін (дисперсия, химиялық және фазалық құрамы, таралуы бойынша анықтайды) білу белсенді компоненттің катализатор дәндері), сонымен қатар оларды синтездеу немесе пайдалану кезінде катализаторлардың улануы, бөлінуі және механикалық бұзылуының қандай механизмдері және осы жағымсыз факторлардың әсеріне катализаторлардың тұрақтылығын арттыру әдістері; Ұсынылған әдіске катализаторлар мен тасымалдаушыларды олардың химиялық, құрылымдық және құрылымдық қасиеттерін, белсенді компоненттің жай-күйін (дисперсиясы, химиялық және фазалық құрамы, катализатордың астық таралуы) ескере отырып, сұраныс жасай алады, қарапайым катализаторлардың синтезделу жағдайларын анықтай алады (сапалық немесе жартылай сандық деңгейде) белгілі бір әдіс аясында катализатордың белсенді компонентінің белгілі бір күйіне жету үшін, реагенттердің мөлшерін (олардың тазалығы мен ылғалдылығын ескере отырып) және катализаторлардың үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физико-химиялық анализдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:Теориялық және практикалық мүмкіндіктерді ашу үшін физика-химиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасының заңдылықтарын зерттеу барысында меңгерту. Курс физикалық химия саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерге талдау жүргізеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар физикалық химияның статистикалық термодинамикасы, электролит ерітінділер мен электрохимияның кинетикалық теориясы мен мәселелері туралы білімді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нитрлеу тәсілдері
    Несиелер: 3

    Органикалық қосылыстардың әр түрлі кластарын нитрлеу әдістерін үйренеді. Алифатты және хош иісті қатардағы нитрлеу реакцияларының механизмін біледі. Негізгі нитрлеу жолдарының сипаттамаларын үйренеді. Магистранттар хош иісті қосылыстарды нитрлеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық заттарды анализдеудің заманауи құрылғылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жаратылыстану ғылымы саласында қолданбалы зерттеу әдістерін игеруде жүйелендірілген білім мен дағдыны қалыптастыру. Магистрант ғылыми зерттеудің міндетін дұрыс қойып, мәселені тұжырымдаудың практикалық дағдыларын көрсетеді, оларды шешудің әдістері мен құралдарын таңдай алады, заманауи қондырғылардың жұмыс істеу принциптерін игереді, эксперименттерді жоспарлап, орындай алады, зерттеу нәтижелерін түсіндіріп, өндіріске ендіру мүмкіндіктерін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полимерлерді зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Макромолекулалық қосылыстарды зерттеуге қатысты органикалық қосылыстарды зерттеудің бұрын зерттелген дәстүрлі әдістерін қолданудың ерекшеліктері, макромолекулалық қосылыстарды зерттеу әдістерінде шарлау, полимерлерді зерттеудің негізгі қолданыстағы әдістері туралы басқа да ұқсас ақпарат арасында оңтайлы әдісті таңдау орынды болып табылады: әдістерді тәжірибеде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін ұсынады. Жоғары мектеп методологиясын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлау, көшбасшылық қасиеттерге ие маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудағы жаңа оқыту әдістері мен түрлерін, оқытудың кредиттік жүйесін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерітінділер теориясының қазіргі кездегі концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ магистрдің химиялық құзыреттіліктің маңызды бағыттарының бірі - химиялық талдау бойынша кәсіби құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастыру; химиялық талдаудың бұрыннан белгілі әдістерін дамыту мен жетілдірудің қазіргі жағдайы мен тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру; магистрлердің теориялық және практикалық біліктілік дағдыларын дамыту мен өзін-өзі дамытудың басты шарты ретінде химиялық білімнің тұтастығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға химиялық реакциялардың механизмдері, химиялық реакциялардың жылдамдықтары, оған әр түрлі факторлардың әсері, тұйық және гетерогенді реакциялардың жылдамдығы, кинетикалық қисықтар алудың тәжірибелік әдістері туралы фундаментальды білім беру. Шығармашылық ойлау, магистранттарда ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірімен байланысын ашу,белсенді әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға бағыттап оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи қосылыстар негізінде биостимуляторларды алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ауыл шаруашылығында минарлды тыңайтқыштар микробиотыңайтқыштар және пестицидтік препараттарды пайдалану арқылы ауылшаруашылығы өнімдерін арттыруға, қоршаған ортаның ластануының шектелуіне және топырақтағы микроорганизмдердің ауылшаруашылығы дақылдарына әсерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деароматизация арқылы отын сапасын жақсарту
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі кезеңдегі мұнай өңдеуді дамытудың негізгі тенденцияларын, экологиялық таза отын өндірісіндегі гидрлеу процестерінің рөлін зерттейді. Қозғалтқыш отындарының әртүрлі түрлеріндегі ароматты қосылыстардың құрамын төмендетудің заманауи әдістерінің ерекшеліктері көрсетілген. Ірі мұнай компаниялары жасаған гидродеароматизация процестерінің артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылады, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері талқыланады. Жоғары сапалы дизель отынын өндіруге арналған дироматоматизация катализаторлары белсенділігінің ықтимал өсу жолдары талданды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фуран және гомологтарының химиясы
    Несиелер: 4

    органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы, органикалық қосылыстардың маңызды кластары - құрылымы, алыну әдістері, физикалық-химиялық қасиеттері, органикалық химиядағы негізгі теориялық түсініктер, органикалық қосылыстар кластарының өзара түрлендірулері; істей білу: органикалық қосылыстарды оқшаулау және тазарту, органикалық қосылыстардың негізгі константаларын анықтау, органикалық қосылыстарға сапалы талдау жүргізу; қалаған препараттың көп сатылы синтезінің схемасын құрыңыз және оны әдеби әдістерге сәйкес синтездеңіз, органикалық химия саласында анықтамалық, шолу және монографиялық әдебиеттерді қолданыңыз;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы химияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр білім алушының қабілетіне қарай білім беруді жүзеге асыратын, оның тәуелсіздігін, талғампаздығын, шығармашылығын тәрбиелейтін жаңартылған педагогикалық технологияны меңгеру. Мемлекеттік білім беру стандарттары деңгейінде оқу процесін ұйымдастыру жаңа педагогикалық технологияларды енгізуді талап етеді. Инновациялар бірнеше шұғыл мәселелердің түйіскен жерінде пайда болады, жаңа мәселелерді тұрақты шешуге бағытталған және педагогикалық құбылысты үздіксіз жаңартып отырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеудің химиялық-педагогикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Процесс жылдамдығын, реагенттерді тұтыну дәрежесін және мақсатты өнімді қалыптастыруды сандық сипаттаудағы негізгі тәсілдер. Технологиялық және өнеркәсіптік есептерді шешуге арналған химиялық реакциялардың кинетикасының негізгі принциптерінің теориялық негіздерін білу, сонымен қатар фундаменталды шамаларды - энтальпия, энтропия, температураға байланысты бос активация энергиясы, сонымен қатар бос энергияға қысымға байланысты активация көлемі мен реакциялар көлемі. жасай білуі керек: анықтамалық әдебиетке сүйене отырып, химиялық кинетика саласында қажетті есептеулерді дербес жүргізе алады, реакцияның негізгі параметрлерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық қосылыстардың құрылысы және құрылымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Органикалық химияның таңдаулы тараулары бойынша магистранттарға органикалық қосылыстарды алу әдістері, реакциялардың механизмдерін сипаттау, қосымша реакциялардың мүмкіндіктері мен оларды жою амалдары жөнінде білімдер қалыптастыру; магистранттардың органикалық химия саласындағы сауаттылығын арттыру, ғылыми ой өрісінің дамуына ықпал ету; магистранттардың өз бетінше ғылыми білім деңгейін кеңейтуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық процестердің кинетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зерттеу процесінде теориялық және практикалық мүмкіндіктерді ашу мақсатында физикалық-химиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасының заңдарын меңгеру. Курста физикалық химия саласындағы заманауи ғылыми зерттеулер талданады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар физикалық химияның статистикалық термодинамикасы, кинетикалық теориясы және электролиттік ерітінділер мен электрохимия мәселелері туралы білімді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық және қолданбалы гидрохимия
    Несиелер: 4

    «Аймақтық және қолданбалы гидрохимия» оқу курсы табиғи сулардың химиялық құрамы туралы ғылымның негізі бөлімдерін, олардың қазіргі таңдағы тапсырмаларын, мәселелерін және судың химиялық анализі әдісінің зерттеу бағыттарын қарастырады. Курстың мақсаты магистранттардың табиғи сулардың химиялық құрамы жөніндегі ғылыми білімді, сонымен қатар су объектілеріндегі гидрохимиялық процестер мен құбылыстар жөніндегі ұсыныстарды, суға химиялық анализ жүргізуде практикалық ептілікті дайындау және гидрохимиялық ақпаратты түсіндіруге, талдауға жинақтауға дағдылануды, гидрохимиянық қолданбалы тапсырмаларын шешуді қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: - магистранттарды жалпы гидрохимия ұғымдарымен және судың жалпы гидрохимиялық ерекшеліктерімен таныстыру; - табиғи сулардың әртүрлі түрлерінің гидрохимиялық құрамы бойынша білімді қалыптастыру; - магистранттардың су химиялық анализі тәжірибелер ептілігін дайындау; - магистранттарды гидрохимияның қолданбалы тапсырмаларын шешуге үйрету. - гидрохимияның негізгі түсініктерін; табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттерін; табиғи сулардың гидрохимиялық құрамын; табиғи сулардың жалпы және аумақтық гидрохимиялық ерекшеліктерін білу. - табиғи сулардағы химиялық құрамының негізгі компоненттерін анықтайтын химиялық анализдің әдістерін пайдалануға; су объектілерінің жағдайын бағалауға арналған гидрохимиялық мәліметтерді талдауға; гидрохимияның қолданбалы тапсырмаларын шешуге арналған теориялық және экспериментальды зерттеулер әдістерін қолдануға дағдылану. - табиғи сулардың химико-экологиялық зерттеулерін тәжірибелік ептілікпен меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық реакция жылдамдығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарға химиялық реакциялардың жүру механизмдері, химиялық реакциялардың жылдамдығы, оларға әртүрлі факторлардың әсері, жабық және гетерогенді реакциялардың жылдамдығы, кинетикалық қисықтарды алудың практикалық әдістері туралы іргелі білім беру. Шығармашылық ойлау, магистранттардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, химия өмірімен байланысын ашу, белсенді жұмыс істеу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хош иісті көмірсутектерді гидрирлеу арқылы жасанды талшықтарды синтездеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - органикалық химияның негізгі теориялық ережелері туралы білім беру (органикалық қосылыстардың маңызды кластарының құрылымы мен реактивтілігі туралы), химиялық ойлаудың интегралды жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұнай және газды қайта өңдеу негіздері
    Несиелер: 5

    магистранттарды мұнай-органикалық синтез өндірісі үшін тауарлық өнім мен негізгі шикізат алу мақсатында мұнай-газ химиясы, мұнай мен газды кешенді қайта өңдеу негіздерімен таныстыру; заманауи физика-химиялық әдістерді қолдана отырып, мұнай мен мұнай өнімдерінің химиялық құрамын зерттеу дағдыларын дамыту; мұнай-химия өнеркәсібінің материалдық және жылу баланстарын есептеу әдістерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Катализдің кейбір мәселелері
    Несиелер: 5

    Катализдің жалпы жалпы принциптерін білу. Катализаторлардың түрлері. Катализаторлардың негізгі сипаттамалары: белсенділік, селективтілік, тұрақтылық. Беттің реактивтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу
    Несиелер: 5

    педагогикалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері, парадигмалары мен тұжырымдамалары; - әлемдік білім беру кеңістігінің жаһандануы мен ғылымдардың бірігуін ескере отырып, педагогика саласындағы қазіргі заманғы зерттеу стратегияларының ерекшеліктері; істей білуі керек: - әртүрлі жалпы ғылыми-педагогикалық мәселелерде өзін-өзі анықтауға және жеке ғылыми-зерттеу мүдделерін іске асыру стратегиясын анықтауға; ғылыми ақпараттар іздеуді жүзеге асыру; - ұсынылған зерттеу көлемін анықтау; - зерттеу мәселесін анықтап, тұжырымдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гетероциклді қосылыстар реакцияларының механизмі
    Несиелер: 4

    органикалық химия мен жаратылыстану ғылымдарына байланысты пәндердің теориялық және әдістемелік негіздері және оларды гетероциклдердің синтезі мен реактивтілігі саласындағы нақты химиялық мәселелерді шешуде қолдану әдістері; - қауіпсіздік саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер, химиялық зертханалардағы жұмыстардың қауіпсіздігіне қойылатын талаптар, кәсіби қызмет қауіпсіздігін арттыру құралдары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі имиджелогия
    Несиелер: 5

    қазіргі қоғамдағы имиджологияның құрылымы, рөлі мен орны; - имиджологияның әдістері, функциялары, - имидждік науқандар кезінде ұйымдастырушылық, медиа және PR мәселелерін шешудің әртүрлі әдістерін қолдана білу; бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара әрекеттесу механизмі, қоғамдық пікірді зерттеу әдістері және жиналған мәліметтерді талдау әдістері, кәсіби мәселелерді талқылау, көзқарастарды қорғау, құбылыстардың, оқиғалардың, процестердің мәнін түсіндіру, тұжырым жасау, дәлелді жауаптар беру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының негізгі даму кезеңдерін және алмасуын сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымдық әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу

  • Код ON2

    Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда көрсете білу.

  • Код ON3

    Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.

  • Код ON4

    Жоғары білім беру педагогының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;

  • Код ON5

    Білім берудің инновациялық әдістері мен технологиялары, білім беру үдерісінің тиімді нәтижесін қамтамасыз ету, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді сауатты шешу.

  • Код ON6

    Зерттеу әдіснамасы, жоғары білім берудің педагогикасын оқытудың тиімді әдістерін білу.

  • Код ON7

    Туыстас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдау үшін алынған білім мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді дербес жүзеге асырады, мамандармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін негіздейді және университеттің интегралдық педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық ғылымның әдістемелік білімдерін қолданады.

  • Код ON8

    Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу.

  • Код ON9

    Психология-педагогикалық теория мен қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін дамытудағы генезисі, негізгі жетістіктері мен үрдістерін білу; білім беру жүйесінің өзекті мәселелерін шешуде мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдерді білу.

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда техникалық басқаруды және техникалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.

Top