Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M03109 Этносаясаттану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тілін күнделікті, мысалы, кәсіби қарым-қатынаста қарқынды пайдалану үшін ауызекі сөйлеу мен мамандық тілін меңгеру үшін бұрын алған біліктері мен қабілеттерін тереңдету және қалыптастыру. Лексика. Грамматика. Айтылым. Хат. Тыңдалым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әлемдегі этносаяси процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-студенттерді Қазақстан Республикасындағы және әлемдегі этносаяси процестердің ерекшеліктерімен таныстыру. Осы пәнді оқу барысында ҚР-дағы негізгі этносаяси процестердің мазмұнын сипаттау, магистранттарға қазіргі әлем мен Қазақстандағы этносаяси процестер мен дағдарыстарды сипаттайтын және түсіндіретін негізгі теориялық тұжырымдамалар, мемлекеттік этносаясаттың ұлттық модельдері туралы түсінік беру мақсаттары қойылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы және философиясы" пәні магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу жұмыстарының қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геосаясат және ұлттық мүдделер
    Несиелер: 5

    "Геосаясат жән еұлттық мүдделер" пәнін игерудің мақсаты білім алушыларда әлемдік өркениеттің, елдер мен халықтардың тіршілік әрекет ісаласына - геосаясат пен ұлттық мүдделерге ғылымик өзқарастардың тұтас және үйлесімді жүйесін қалыптастыру, ҚР ұлттық мүдделерін ескере отырып, қазіргі геосаясаттың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, үрдістерін және даму проблемаларын зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтық қауіпсіздік және этникалық қақтығыстар
    Несиелер: 5

    Пән этносаралық қатынастар мәселелерін, этносаралыққатына стардыңдаму тенденцияларын, ұлт аралық ынтымақтастықтың мәнін, этникалық қақтығыстардың себептерімен табиғатын, олардың алдыналу және жеңу жолдарын, сондай-ақ халықаралық және аймақтық қауіпсіздік теориясының сипаты, қалыптасу және этносаралық саладағы шиеленістердің даму ерекшеліктері туралы ғылыми идеялардың эволюциясын және халықаралық қатынастардағы қақтығыстарды шешудің стратегиясымен технологиясын қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көші-қонсаясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға саяси сипаттағы құбылыс ретінде көші-қон процесінің себептері мен үрдістері, көшіп-қонушыларды қабылдайтын елдердің, оның ішінде Қазақстан Республикасының шекара маңы өңірлері жағдайында туралы түсінік беру. Магистранттардың жалпы және саяси мәдениетін арттыру, олардың әлемде болып жатқан саяси және интеграциялық процестер туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік саясаттағы этно-діни тенденциялар
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгерудің мақсаты магистранттардың ҚР-дағы этномәдени және діни бірлестіктердің қызметін құқықтық реттеудің негізгі үрдістері мен заңдылықтарын, қалыптасқан этнодіни жай-күйін және қазіргі заманның құқықтық жүйелеріне жататындығын ескере отырып, олардың ерекшеліктерін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этносаясаттану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты саяси басқару және этносаралық қатынастар саласын жаңғырту процесінде этносаяси білімді қалыптастыру; этносаяси тетіктердің ерекшеліктерін, ұлттық мемлекет пен оның институттарын ұйымдастыру қағидаттарын; саяси процестерді дамытудың әртүрлі деңгейлеріндегі этносаяси акторлардың табиғаты мен қызметін анықтау болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қоғамның қалыптасуының алдыңғы қатарлы өлшемдерінде басқару процесінің психикалық мазмұнының рөлі артып келеді. Курсты зерттеу барысында білім алушылардың басқарушылық жұмыстың психикалық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы озық идеялармен танысады, сонымен қатар ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың практикалық қабілеттерін алады, оларды алдағы кәсіби жұмыста қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық бірегейліктің трансформациялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты көп этносты қоғамдарда ұлттық бірегейлікті қалыптастыру мәселесі туралы білім алушылардың білімін кеңейту және жүйелеуден тұрады. Ұлттық бірегейліктің негізгі компоненттерін зерттеу: тарихи, саяси, мәдени, тілдік аумақтық, өркениеттік және басқалар. Қоғам дамуындағы күрделі және өзекті мәселелер туралы білім алу – оның мүшелерін сәйкестендіру және өзін-өзі анықтау, адам өзін қоғаммен қаншалықты анықтайды немесе анықтамайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру қабілетіне, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде сәтті ғылыми шығармашылыққа жан-жақты дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи жад саясаты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды тарихи жадты сақтау саясатын қалыптастыру процесіне зерделеу және енгізу; мұрағаттық құжаттан жұмыс істеу дағдыларын алу, ғылыми зерттеулер мен Мемлекеттік бағдарламалар мен жобаларға шолу жасау; отандық және шетелдік тәжірибені, этномәдени қоғамдастықтың оны сақтаудағы рөлін қорыту; саяси ғылым контексіндегі "есте сақтау" және "ауызша тарих" феномендерінің қазіргі заманғы түсіндірмелерін жинақтау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этносаралық қатынастар саласын зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты магистранттарда этникалық, этномиграциялық және әлеуметтік процестердің қалыптасу және даму тарихы туралы теориялық-әдіснамалық түсініктерді, саяси талдаудың қолданбалы дағдыларын, этнодіни саладағы ғылыми және талдамалық қызметтің эмпирикалық деректерін, дереккөздерді сынауды, осы зерттеулердің әдіснамасын, олардың саяси ғылымдағы рөлін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық брендинг
    Несиелер: 6

    Курс шеңберінде білімнің жаңа саласы ретінде ұлттық брендингті қалыптастыру негіздерін зерделеу көзделеді. Брендингтің құрамдас бөліктерін зерттеу: мемлекеттің басқа елдер мен саяси және экономикалық қатынастарынанықтайтынелдіңбеделінөлшеу, құружәнебасқару; ұлттықбрендингпенайналысатынбасқамемлекеттердіңтәжірибесінзерттеу; ұлттықбрендтіңсаяси, тарихи, экономикалық, этникалықкомпоненттері. Магистранттарда ұлттық брендинг ретінде қоғамдық келісім мен жалпыұлттық бірліктің қазақстандық моделінің бірегейлігі туралы түсінік қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық дипломатия және азаматтық қоғам
    Несиелер: 6

    Пән халықтық дипломатия институтының қолданыстағы теориялық және практикалық әдістері мен тетіктерін, халықтық дипломатияның эволюциясы туралы білімді, оның дамуына әсер ететін факторлар мен тенденцияларды, "жұмсақ", "қатты" және "ақылды" технологияларды қолдана отырып, халықаралық және қоғамдық қатынастар саласындағы заманауи мәселелерді шешудің құралдарын игеруге мүмкіндік береді.күш. "Халық үніне құлақ асатын мемлекет" тұжырымдамасы және сектораралық және этносаралық өзара іс-қимыл контексіндегі азаматтық қоғамның рөлі зерделенеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық диалог
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттарда әртүрлі мәдениеттер мен өркениеттердің диалогы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, Қазақстан мәдениетініңалуан түрлілігімен, жаһандану процессі жағдайын дағы мәдениеттер диалогының ерекшеліктерімен танысу және алған білімдерін кәсіби қызметміндеттерін шешу үшін қолдануға үйрету - мәдениетаралық қатынастардың пайда болу және даму ерекшеліктері және оның дамуының қазіргі тенденциялары туралы негізгі ақпарат беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық пікірді қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты магистранттарда қоғамдық пікірдізерттеудің негізгі теориялық тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, категориялықаппаратты және әдіснамалық базаны игеру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері ойлаудың дербестігін, аналитикалық дағдыларды, қоғамдық пікірді қалыптастыру мен оған әсер ету құралдары мен тетіктерін, соның ішінде этносаралық салада қалыптастырудан тұрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық-саяси пәндерді оқыту әдістемесі (Қазақтану/ Халықтану бағдарламалары негізінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты магистранттардың қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті туралы білімдерін кеңейту және таныстыру болып табылады. Пән қазақ мәдениетін, тілін, тарихын, этикасын, философиясын және тұрмыс ерекшеліктерін насихаттауға бағытталған. Білім алушылар қазақ халқының және Қазақстанда тұратын этностардың салт-дәстүрлерімен, әдет-ғұрыптарымен, құндылықтарымен тереңірек танысады. Этно-мәдени қоғамдастықтың қатысуымен этносаралық қатынастар саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламалары мен тұжырымдамаларын іске асыруда пәннің негізгі бағыттарын, Қазақстан халқы Ассамблеясының жобаларын енгізу әдістемелері қорытындыланады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттардың генетикалық кодын қалыптастырудың саяси алғышарттары
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы этносаралық қатынастардың тарихи, геосаяси, этникалық, әлеуметтік-экономикалық алғышарттары мен ерекшеліктерін қалыптастыруға байланысты инновациялық бағытты зерделеу процесінде. Магистранттар этносаяси құбылыстарды одан әрі зерттеу үшін теориялық және практикалық негіз қалыптастыруға ықпал ететін ұлт пен ұлтшылдық теориясын зерттеудің негізгі тәсілдері туралы білімді игереді. Қазақстандық этностардың қазақ халқы мен мемлекеттік тіл төңірегіндегі ықпалдасу үдерістерін жүйелі және саяси талдау магистранттарға ұлттың генетикалық кодының негізгі құрамдастарының мазмұнын, оны толтыру философиясының қазіргі заманғы мәнмәтінін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.

  • Код ON2

    Заманауи ғылыми-педагогикалық және талдаулық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.

  • Код ON3

    Этносаралық қатынастар саласындағы ағымдағы проблемаларды зерттеу және дамудың қазіргі кезеңінде этносаясат проблемаларын шешу бойынша ұсыныстар тұжырымдау қабілетіне ие болу; зерттеу объектісін ескере отырып, этносаралық қатынастар саласындағы тиісті әдіснаманы және зерттеу дизайнын айқындау; этносаясат саласындағы теориялық және қолданбалы білім негізінде этносаралық қатынастар саласындағы зерттеу бағдарламасын әзірлеу; басқа ғалымдармен бірлесіп жұмыс істеу; көп құрамды және көпэтносты қоғамдардағы этносаралық қатынастарды дамытудың ықтимал сценарийлерін ғылыми зерттеулер негізінде жобалау; жалпы және мамандандырылған әдістер негізінде этносаясат саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу дағдысы болу.

  • Код ON4

    Ғаламдық және жергілікті деңгейдегі этносаяси процестерді талдау және бағалау әдістері мен тәсілдерін, нақты эмпирикалық материал негізінде оларды ресімдеу және тексеру дағдыларын меңгеру. Этносаяси және этнодіни қатынастарды зерттеудің қазіргі заманғы технологияларын қолдануға қабілетті болу: этноөңірлік карталар жасау, ағымдағы этносаяси процестер негізінде талдамалық кейстер әзірлеу, Қазақстанда тарихи жадты сақтау саясатын қалыптастыру бойынша ғылыми дереккөздер мен мұрағаттық құжаттануларға жүйелі талдау жүргізу, этносаясатты жаңғырту бойынша стратегияларды талдау және шолулар жасау.

  • Код ON5

    Этносаясат саласындағы аналитикалық және сараптамалық жұмыс үшін мамандандырылған теориялық тәсілдерді қолдану қабілетіне ие болу. Жалпы әлемдік немесе жергілікті саяси, әлеуметтік, экономикалық процестердің, қазіргі этносаяси қатынастардың өзгеруінің жаһандық және ұлттық тенденцияларын талдау. Қазіргі мемлекеттерде ұлттық брендингтің қалыптасу феноменін зерттеу және қазақстандық брендингтің ерекшелігін зерттеу. Этносаралық қатынастарды нығайту және мәдениетаралық диалог негізінде азаматтық қоғамды дамыту үшін қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын қолдана білу. Шешілетін міндеттердің сипатына сәйкес кәсіби қызметтің мақсаттарына жетудің оңтайлы әдістерін таңдауға қабілетті болу. Алынған білімді этносаралық қатынастар мен этносаясат саласының әлеуметтік-психологиялық аспектілерін талдау саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамытуға бағыттау.

  • Код ON6

    Қазіргі әлемдегі этносаяси процестердің жағдайы мен дамуын бағалау. Этникалық қақтығыстарды болдырмау және реттеу үшін көші-қон және өңірлік қауіпсіздік индикаторларын өлшей білу. Этносаралық келіспеушіліктердің алдын алу және толерантты азаматтық қоғамды нығайту үшін халықтық дипломатия мен мәдениетаралық диалогтың заманауи құралдарын әзірлеу және пайдалану. Этносаяси қақтығыстардың ерекшелігін анықтай білу, жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын меңгеру. Алған білімдерін ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте белсенді пайдалану.

  • Код ON7

    Этносаяси процестерді саралау, модельдеу, болжау қабілетіне ие болу; қауіпсіздік контекстінде этносаяси объектілер мен институттардың, процестер мен құбылыстардың дамуының әртүрлі сипаттамаларын, индикаторларын, факторлары мен проблемаларын талдау және бағалау әдістеріне ие болу; этносаралық және этносішілік өзара іс-қимылды, мәдениетаралық диалогты нығайтуға бағытталған бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу. Ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін кешенді саяси ақпаратты өңдеудің, түсіндірудің және таныстырудың заманауи әдістерін қолдана білу қабілетіне ие болу.

  • Код ON8

    Этносаяси салада саяси-басқарушылық шешімдерді әзірлеу және билік органдарында, саяси партиялар аппаратында және этномәдени бірлестіктер, жергілікті өзін-өзі басқару органдары тұлғасында үкіметтік емес секторда басқарушылық процестерді ұйымдастыруға қатысу қабілетіне ие болу. Мәдениетаралық диалогты нығайту үшін этносаралық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын әзірлеу және жобалау. Жанжалдардың, әлеуметтік шиеленістердің алдын алуға бағытталған алдын-алу шараларының сценарийлерін құру.

Top