Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M07163 Минералды тұздар технологиясы және агрохимия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің негізгі психологиялық тұжырымдамалары, дағдылары мен қабілеттері бойынша ғылыми және теориялық дүниетаным қалыптастырады, эксперименталды-психологиялық зерттеулер мен психокоррекциялық жұмыстардың негізгі әдістерімен, ұжымды басқарудағы қайшылықтарды, күйзеліске түсуді және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білімнің заманауи парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін ұсынады. Жоғары мектептегі оқытушыныың кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық ғылымның методологиясын қарастырады. Бұл оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық өндірісті жобалау
    Несиелер: 4

    Шикізат құрамы мен өндіріс режимдеріне байланысты бейорганикалық қышқылдардың, тұздардың және минералды тыңайтқыштардың өндірістік тиімділігінің технологиялық көрсеткіштерін есептеуді және салыстырмалы талдауды үйретеді; циркуляциялық схемалардағы жеке кезеңдердің технологиялық ағындарының өзара байланысын анықтау. Минералды және қайталама шикізатты өңдеуге арналған жабдықтар мен процестерді есептеу дағдыларын алуға мүмкіндік береді. компьютерлік бағдарламаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Бұл шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, талқылау, реферат және ғылыми зерттеулер бойынша мақалалар шет тілі, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімдердің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы байланыс технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады.Жаратылыстану және техникалық ғылымның қазіргі заманғы нақты методологиялық және философиялық өзекті мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі құзыреттілік әдісін, қашықтықтан оқыту технологияларын, жеке және интеграцияланған желілік оқытуды қолдануды қарастырады.nБілім беруде құзыреттілік көзқарасты, жеке, интеграцияланған және мультимедиялық оқыту технологияларын пайдалануды қарастырады.Мәселелік жағдайларды талдау және шешу, топтық жобаны жасау, рөлдік ойындар жүргізу; оқу үрдісін ұйымдастыру, студенттердің ғылыми жұмысын ұйымдастыру арқылы мамандандырылған пәндерді оқытуды үйретеді.Бұл сізге арнайы пәндерді оқудың әдістемелік ерекшеліктерін меңгеруге, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге және жаңартуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрохимиялық зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 4

    Топырақ-өсімдік-тыңайтқыш жүйесіндегі химиялық элементтердің миграция заңдылықтарын зерттейді; өсімдіктер мен топырақты зерттеудің аналитикалық әдістері. Далалық тәжірибелерді жоспарлау мен ұйымдастыруды және оның нәтижелерін топырақтың қоректік элементтері мен тыңайтқыштарын пайдалану коэффициентін есептеу үшін қолдануды, көпфакторлы далалық тәжірибелерді құру принциптерін, көп вариативті схемаларды азайту жолдарын қарастырады. Агрохимиялық зерттеулерде, зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеуде қолданылатын талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Минералды тыңайтқыштар мен жемшөп тұздарын өндіру саласындағы теориялық және эксперименттік зерттеулерді жеке және командада оқытады; электронды мәліметтер базасындағы ғылыми ақпаратты талдау әдістемесі, ғылыми зерттеулердің міндеттерін тұжырымдайды. Тәжірибелік әдіснаманы, өлшеу әдістері мен құралдарын, нәтижелердің дәлдігі мен қайталанғыштығын, өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін игеруге және ақылға қонымды қорытындылар жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Агрохимиядағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Агрохимия және топырақтану саласындағы инновациялардың дамуының негізгі бағыттарын, өсімдіктердің макро- және микроэлементтерге қажеттілігін және өсімдіктің метаболизміне қоректік жағдайлардың әсерін анықтау әдістерін зерттейді. Қосымшалардың дозасын есептеу және оңтайландыру, цифрлық технологияларды қолдана отырып, химиялық заттарды саралап қолдану, агроэкожүйелерді модельдеу мен жобалау, топырақ жағдайларын оңтайландыру, топырақ құнарлылығын молайту және тыңайтқыштар жүйесін қолдану бойынша әдіснамалық тәсілдерді қалыптастырады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақты агроэкологиялық бағалау/
    Несиелер: 6

    Экожүйелердің топырақ-агроклиматтық ресурстарын, топырақтың оңтайлы пайдаланылуын таңдау факторы ретінде потенциалды биоөнімділіктің деңгейін, экологиялық бағалау критерийлері мен топырақтың деградация факторы ретінде құнарлылықтың төмендеуін зерттейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің ластануын, мелиорацияның экологиялық қаупін төмендету технологиясын қарастырады.Мелиорация шығындарын есептеу дағдыларын қалыптастырады, бағалау негізінде тыңайтқыштар мен мелиоранттардың топырақпен өзара әрекеттесуін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Реактивті қышқылдар мен тұздардың химиялық технологиясы /
    Несиелер: 6

    Жоғары тазалықтағы заттарды алу әдістерін, реактивті қышқылдар мен тұздарды өндірудің заманауи технологиялық схемаларын, ластауыштардың заттарды терең тазарту процестеріне әсерін сипаттайды. «Таза» маркалы реактивті фосфор қышқылын алу процестерін, «аналитикалық сорт» және «химиялық таза», тағамның тұздары және реактивті біліктілік. Реактивті және тамақ тұздарын өндірудің технологиялық тиімділігін есептеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Минералды қышқылдардың энергия тиімді технологиялары /
    Несиелер: 6

    Күкірт, азот, тұз қышқыл, экстракциялық.термиялық фосфор қышқылдары, синтетикалық аммиак өндіру бойынша энергия-технологиялық және ресурс үнемдеуші схемаларын дамыту перспективаларын қарастырады.Химиялық реакциялардың жылуды қалпына келтіру әдістері туралы білімді тереңдету, қарқынды энергетикалық-химиялық қондырғыларды пайдаланып, рационалды аппаратуралық процесті рәсімдеу.Энергия тиімді өндірістің технологиялық есептерін орындау және оларды ғылыми зерттеу жұмыстарында пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпкомпонентті жүйелердегі үрдістердің графикалық талдаулары
    Несиелер: 5

    Минералды шикізатты өңдеудің ұтымды әдістерін таңдау үшін бейорганикалық тұздарды өндірудің технологиялық есептерінде көпкомпонентті жүйелердің графикалық талдауды қолдануды қарастырылады. Бітірушілер үш немесе төрт компонентті жүйелерде буландыру, еріту және кристалдау үдерістерінің ерігіштік диаграммаларын пайдаланып, процестердің материалдық балансын құрастыру, ғылыми зерттеулердегі дағдыларды қолдануды игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің минералды қоректенуін оңтайландыру /
    Несиелер: 6

    Топырақтың құрамы мен қасиеттерінің өсімдіктердің қоректену режиміне, ұрықтану жағдайына әсерін зерттейді. Минералды тыңайтқыштардың түрі мен ондағы қоректік заттардың мазмұны мен әртүрлі топырақтарға тыңайтқыштарды қолдану тиімділігі арасындағы байланысты қарастырады. Нәтижелерді ғылыми зерттеулерде қолдана отырып және негізделген тұжырымдарды тұжырымдай отырып, топырақтағы қоректік заттардың құрамына талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемдік тұздардың инновациялық технологиялары/
    Несиелер: 6

    Азықтық минералды өнімдерді өндірудің жаңа экономикалық әдістері, жемдік фосфаттар құрамы стандарттарының талаптары туралы білімдерін тереңдетеді. Конденсацияланған және термиялық фосфаттар, жемдік монокальций фосфаты, тұнба, диаммоний фосфаты және натрий фосфатын алудың оңтайлы технологиялық режимдерін, жемшөптің фторсыз фосфатын алудың технологиялық схемасын таңдауды үйретеді. Азық тұздарының құрамын олардың сапасына стандарт талаптарына сәйкестігін талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпкомпонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдіктерді тереңдетіп оқыту/
    Несиелер: 5

    Кинетикалық заңдылықтар мен ерітінділерден еру және кристалдану процестерін жеделдету әдістерін, ірі кристалдар алу және ерітінділерді қоспалардан тазарту әдістерін зерттейді. Фазалық түрлену процестерін зерттеуге, өнімнің шығымын есептеуге және минералды тыңайтқыштарды өндірудің технологиялық режимін анықтауға арналған көп компонентті жүйелердің ерігіштік диаграммаларын қолдануға үйретеді; есептеу дағдыларын пәнаралық ғылыми зерттеулерде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техногенді қалдықтарды өңдеудің ресурсты үнемдеу технологиялары /
    Несиелер: 6

    Ресурстарды үнемдейтін қалдықсыз және аз қалдықты минералды тыңайтқыштар технологиясын, химиялық өсімдік қалдықтарын сақтау және жою әдістерін, фосфор, ЭФҚ және фосфат тыңайтқыштарын қайта өңдеуге арналған интеграцияланған технологияны жасау бағыттарын қарастырады. Қатты өнеркәсіптік қалдықтарды, сарқынды суды тазарту, минералды тыңайтқыштарды шығаратын газ тәріздес шығарындыларды және оларды қалпына келтіру әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эксперимент нәтижелерін математикалық жоспарлау және өңдеу/
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің кезеңдерін қарастырады, болжау, зерттелетін объектінің функционалды бақылауының оңтайлы шешімдері мен режимдерін іздеу мақсатында ғылыми эксперимент жүргізудің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетеді. Зерттелетін объектіні компьютерлік модельдеуді өз бетінше жүргізуге, мақсатты функцияны қалыптастыруға және адаптивті басқару әдістерін қолдана отырып, эксперименттік зерттеу объектісін көп өлшемді оңтайландыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері/
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктерін, эксперименттік мәліметтерді талдаудың статистикалық әдістерін, кездейсоқ шаманың сандық сипаттамаларын, кездейсоқ шаманың негізгі стандартты үлестірімдерін зерттейді. Дисперсиялық талдауды, корреляцияны және регрессиялық талдауды, уақыт тізбегінің анализін жүргізеді, бір жақты, қисық және көп айнымалы корреляция коэффициенттерін зерттейді. Математикалық статистикалық бағдарламалар мен мәліметтер базасын қолдана отырып, процестің статистикалық көрсеткіштерінің есептеулерін өз бетінше орындауға дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық технологиядағы заманауи конструкциялық материалдар /
    Несиелер: 5

    Минералды тұздарды өндіруде қолданылатын перспективалық құрылымдық материалдарды, олардың коррозияға төзімділігін, бейорганикалық қосылыстар, металл және металл емес қорғаныс жабындары технологиясындағы құрылымдық материалдардың бұзылу процестері мен механизмдері туралы заманауи идеяларды зерттейді. Жабдықтарды коррозиядан қорғаудың жаңа әдістерін, электрохимиялық катодты және анодты қорғанысты, коррозия ингибиторларын ғылыми зерттеулерде қолдануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тукоараластырудың қазіргі заманғы технологиялары/
    Несиелер: 6

    Әртүрлі мақсаттағы ауылшаруашылық дақылдары үшін күрделі аралас тыңайтқыштарды алудың жаңа әдістерін, микроэлементтерді енгізе отырып тыңайтқыш қоспаларының инновациялық технологияларын, фосфор қышқылы технологиясын қолдана отырып, әртүрлі типтегі топырақ үшін NPK теңгерімді және теңгерімсіз тыңайтқыштарын, топыраққа арналған тыңайтқыш қоспаларының жаңа композицияларын зерттейді. Әртүрлі типтегі аралас тыңайтқыштарды сақтау және пайдалану кезінде тыңайтқыш қоспасы компоненттерінің үйлесімділігін анықтауға және зертханалық жағдайда сынақ жүргізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сіңірімді фосфаттар мен нитраттардың инновациялық технологиясы /
    Несиелер: 5

    Стандартты емес фосфат шикізатының қышқылмен ыдырау ерекшеліктері, аммофос, дикальций фосфаты, аммиакирленген суперфосфат, натрий және аммоний метафосфаттары, аммиак селитрасы, калий нитраты және аммоний сульфаты өндірісінің заманауи әдістері туралы білімдерін тереңдетеді. Рационалды технологиялық схема мен өндірістің оңтайлы технологиялық режимін таңдауды негіздейді. Азот және фосфор тыңайтқыштарын өндіруді зерттеу, технологиялық процестерді есептеу, нәтижелерін ғылыми мақалаларда ұсыну дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығын цифрландыру/
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығының цифрландыру технологияларына көшу кезеңдері зерттелуде: ақпарат жинау, жерге агрохимиялық зерттеу жүргізу, жоспарлау мен басқару жүйесін құру, өндірісті автоматтандыру және роботтандыру, желі қатысушылары арасында тиімді ақпарат алмасуды қамтамасыз ету үшін Smart технологияларды енгізу, көшу цифрлы технологияларды енгізе отырып, ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін арттыру және өңдеу тиімділігін талдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Күрделі минералды тыңайтқыштардың перспективті технологиялары /
    Несиелер: 6

    Төменгі сортты фосфат шикізатынан күрделі аралас минералды тыңайтқыштарды өндіруді, жаңа құрамды тукоқоспалар әзірлеу, микроэлементтермен техногендік қалдықтарды қолдану арқылы ұзақ әсерлі кешенді тыңайтқыштарды өндірудің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдету. Минералды тыңайтқыштарды өндірудегі технологиялық есептеу дағдыларын меңгеріп, жаңа NP, NPK және РК тыңайтқыштар құрамын алуды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гербицидтер мен инсектофунгицидтердің химиялық технологиялары/
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық пестицидтерінің уытты қасиеттерін, сақтау, тасымалдау және пайдалану кезіндегі қауіпсіздік талаптарын, гербицидтер мен инсектофунгицидтерді енгізу әдістерін зерттейді. Хлорорганикалық, фосфорорганикалық, сынапты-органикалық қосылыстарды, құрамында мышьяк бар және құрамында мыс бар препараттарды, глифосат пен фосфор хлоридінің уытты әсерін, бейорганикалық пестицидтерді қолдану әдістерін қарастырады. Гербицидтер мен инсектофунгицидтер алуға арналған алғашқы реактивтердің химиялық анализін және олардың құрамын анықтауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық ресурстар мен математикалық өңдеуді қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жүйелеу және сыни тұрғыдан талдау

  • Код ON2

    Әлемдік көзқарас және методологиялық мәселерді талдау, оның ішінде философиялық ғылым ережесіне негізделген пәнаралық сипаттар, кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдіснамасын пайдалану.

  • Код ON3

    Жоғары оқу орындарында көшбасшылық қасиеттерді, шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлауды көрсете отырып, ұжымды тиімді басқара отырып, психологиялық-педагогикалық технологиялар ды игеру

  • Код ON4

    Стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау, минералды тыңайтқыштар мен жемдік тұздарды алу және қолдану, өсімдіктерді қорғау құралдарын алудың өндірістік процесін дербес басқару.

  • Код ON5

    Минералды тұздар өндірістік процесін дербес басқару және жоғары сапалы өнім алу үшін химиялық-технологиялық процестердің заңдылықтары негізінде өндірістің оңтайлы технологиялық режимін негіздеу.

  • Код ON6

    Топырақты қоректік элементтермен қамтамасыз ету дәрежесіне байланысты минералды тыңайтқыштардың тиімді жүйелерін ұсыну

  • Код ON7

    Отандық және халықаралық ғылыми ортада ғылыми еңбектердің нәтижелерін жинақтай отырып ғылыми зерттеу нәтижелерін бағалау және дәлелдеу.

  • Код ON8

    Ауыл шаруашылығын автоматтандыру және цифрландыру бағдарламасы аясында агротехникалық әдістерді, топырақ-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі егіншілік жүйелерінде тыңайтқыштарды ұтымды пайдалану мәселелерін шешу.

  • Код ON9

    Пәнаралық байланысты білім салаларындағы мәселелерді талдау үшін зерттеу, кәсіпкерлік және белгісіздік дағдыларын біріктіру және қолдану

Top