Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07112 Есептеу нейроғылымы және когнитивті робототехника в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Бұл курс биостатистиканың мәселелері мен қолданбалы мәселелерін талқылау үшін кейстерлік есептерді қолданады. Тақырыптарға когорта және жағдайды бақылау, клиникалық зерттеулерге қосымшалармен тіршілік етуді талдау, диагностикалық сынақтарды бағалау және статистикалық генетика кіреді. Курс қазіргі биостатистикалық зерттеулердің бағыттарын зерттеумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейроғылым I
    Несиелер: 5

    Бұл курс жүйке жасушаларын зерттеуден басталады: олардың құрылымы, жүйке импульстарының таралуы және жүйке жасушалары арасындағы ақпараттың берілуі, есірткінің осы процеске әсері және жүйке жасушаларының ми мен жұлынға дамуы. Содан кейін біз сезу жүйелеріне, мысалы, иіс сезу, есту және көру жүйелеріне ауысып, жарық сияқты физикалық энергияның нейрондық сигналға қалай айналатынын, бұл сигналдардың мида қайда жүретінін және оларды қалай өңдейтінін талқылаймыз. Әрі қарай біз ерікті қозғалысты басқаруды зерттейміз. Сонымен, біз ми ауруларының нейрохимиялық негіздерін және мотивацияны, эмоцияны, оқуды және есте сақтауды басқаратын жүйелерді қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Курсқа грамматика мен сөйлеу дағдыларына бағытталған ағылшын тілін оқытудың қарқынды бағдарламасы кіреді. Курс ақпараттық технологияның соңғы жетістіктерін бейнелейтін тақырыптарды қамтиды және терминологиялық сөздік оларды магистранттардың қажеттіліктеріне тікелей сәйкес етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістері студенттерді әлеуметтік ғылымдардың зерттеулерімен таныстыруға және студенттердің зерттеу және талдау дағдыларын дамытуға арналған. Магистранттар зерттеу теориясы мен логикасымен, зерттеу үдерісіне басшылық ететін этикамен және әдетте қоғамдық ғылымдарда қолданылатын зерттеу әдістерімен танысады. Зерттеулерді жобалауға, деректерді жинауға, қарапайым деректерді талдауға және есеп жазуға назар аударылады. Курс нақты әдістемелік тәсілдерді талқылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық басқару
    Несиелер: 2

    Психология курсы Психология жалпы санаттағы психологияның белгісіне, қазіргі заманғы психологияның әдіснамалық негізіне талдау жасауда, базалық танымдарды сақтауға арналған, жалпыға ортақ маманның қалыптасуына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті нейроғылым
    Несиелер: 5

    Бұл курс зейінді, көзқарасты, тілді, моторды басқаруды, навигацияны және есте сақтауды қолдайтын когнитивті және жүйке процестерін зерттейді. Онда негізгі нейроанатомия, функционалды бейнелеу әдістері және танымның мінез-құлық өлшемдері енгізіліп, танымның ми негіздері туралы тұжырымдар жасалатын әдістер талқыланады. Біз жүйке аурулары бар пациенттерден (Альцгеймер ауруы, Паркинсон ауруы, Хантингтон ауруы, Балинт синдромы, амнезия және инсульттің ошақты зақымдануы) және адамның қалыпты қатысушыларынан алынған дәлелдерді қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғи тілдерді өңдеу және үлгіні тану әдістері
    Несиелер: 5

    Курсты сәтті аяқтағаннан кейін студент тілді автоматты түрде өңдеу деңгейлерін түсіндіре алады, тілді түсіну процесінің күрделілігін бағалайды және қарапайым NLP тапсырмаларының алгоритмін жазу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық бейнелеу және кескінді өңдеу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты информатика арқылы ауруларды диагностикалау, емдеу және бақылауға көмектесетін медициналық мәліметтер мен қосымшалардан ақпаратты алу, модельдеу және талдау әдісін көрсету болып табылады. Медициналық бейнені есептеу - бұл тек медицина мен информатиканы ғана емес, сонымен қатар математика, биология, статистика, ықтималдық, психология және басқа салаларды қамтитын жоғары пәнаралық сала. Информатика осы пәндер арасында көпір рөлін атқарады және медициналық бейнелеу ғылымының алға жылжуында маңызды. Курс медициналық кескінді талдаудағы тақырыптарды қамтиды: кескіндерді сегментациялау, тіркеу, статистикалық модельдеу және медицинада есептеу құралдарын қолдану. Оған медициналық бейнені қалыптастыруға қатысты таңдалған тақырыптар кіреді. Ол қосымшаға бағытталған болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих және философия ғылымдары
    Несиелер: 5

    Магистранттарды даярлаудың жалпы жүйесінде Ғылым тарихы мен философиясы курсы маңызды идеологиялық, ғылыми-әдістемелік орынды алады, оның негізгі өзегі тарих, философия және ғылым әдіснамасы болып табылады. Ғылым тарихы магистранттарды ғылыми-зерттеу жұмысының деңгейін одан әрі жоғарылатуға дайындауда білім мазмұнының қажетті құрамдас бөлігі болып табылады. Ғылым тарихы және жеке ғылымдар ғылымның даму динамикасын, оның қоғам дамуына әсерін түсінуге мүмкіндік береді. Тарихи білім болашақ маманға ғылымның тұтас бейнесін құруға, ғылымның өзін зерттеудің әртүрлі аспектілері мен жағдайларына саналы түрде жақындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейроғылым II
    Несиелер: 5

    Бұл курс арқылы сіз жүйке жүйесіндегі негізгі нейроанатомия, электрлік сигнал беру, қозғалыс және бірнеше аурулар туралы жан-жақты түсінікке ие боласыз. Бұл жетілдірілген нейробиология курсы 2 бөлімнен тұрады (Advanced neurobiology I және Advanced neurobiology Il). Олар мазмұны бойынша бір-бірімен байланысты, бірақ балл жинауға немесе сертификаттауға байланысты емес, сондықтан сіз екеуін де, екеуін де таңдай аласыз. Оларды дәйекті түрде қабылдау ұсынылады, егер сіз биология туралы алғашқы түсінікке ие болсаңыз өте жақсы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қызметтің объектісіне қатысты теориялық білімдерді магистранттардың игеруіне байланысты, сонымен қатар, навыков басқаруда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейро-когнитивті және нейродегенеративті бұзылыстар
    Несиелер: 5

    Бұл бағытталған оқу курсы студенттерді когнитивті қартаю, жүйке-психология (негізінен ми зақымданған адамдармен жүргізілген зерттеулер негізінде) және когнитивті неврология туралы заманауи теориямен, әдіспен және тұжырымдармен таныстырады. Оқуларда когнитивті қалыпты және патологиялық өзгерістер, потенциалды этиологиялар мен қатар жүретін аурулар, сондай-ақ өмірді танудың интервенциялық тәсілдері туралы соңғы ойлар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейро-когнитивті және нейродегенеративті бұзылыстар
    Несиелер: 5

    Бұл курс дәрістер мен адамдардың мидың қартаюы саласындағы соңғы зерттеулердің бастапқы әдебиеттік оқуларын талқылауға негізделген. Нейродегенеративті аурулардан зардап шегетін пациенттерге арналған фМРТ зерттеулер де қамтылған. Дәрістер мен пікірталастар адамдардағы мидың қартаю процестерінің клиникалық, мінез-құлық және молекулалық аспектілерін зерттейді. Тақырыптарға қалыпты қартаю кезінде есте сақтау қабілетін жоғалту және басқа да когнитивті қабілеттер, сондай-ақ Паркинсон ауруы, Альцгеймер ауруы, бүйірлік амиотрофиялық склероз, Крейцфельдт-Якоб ауруы және көптеген склероз сияқты нейродегенеративті жағдайлар жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Терең оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл тақырып пәні суреттер, мәтіндер мен деректер сияқты жоғары өлшемді мәліметтер үшін тұрақты көріністер құрудағы математикалық, статистикалық және есептеу қиындықтарын ұсынуға бағытталған. Біз тереңдетілген оқытудың таңдалған тақырыптарын қарастырамыз, бақыланатын және бақылаусыз оқудың соңғы модельдерін талқылаймыз. Конволюциялық архитектураларға, инварианттық оқуға, бақылаусыз оқытуға және дөңес емес оңтайландыруға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сигналды өңдеу
    Несиелер: 5

    Өңдеуге арналған сигнал физикалық жүйенің күйін немесе тәртібін білдіретін функция немесе сандар тізбегі ретінде математикалық модельденеді. Сигналдардың мысалдары мультимедиялық жүйелердегі сөйлеу, аудио, кескін және бейнеден, медициналық жүйелердегі электрокардиограммалардан (ЭКГ / ЭКГ), әскери радардағы электронды толқындық формаларға дейін. Сигналдарды өңдеу сигналдарды және олардағы ақпаратты бейнелеуге, түрлендіруге және манипуляциялауға қатысты. Мысалы, біз сөйлеу кезінде шуды жою үшін оны түсіндіру үшін немесе суретті табиғи ету үшін оны жақсартқымыз келуі мүмкін. Сигналдарды өңдеу - бұл қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді құрудың негізгі теориялары мен әдістерінің бірі. Соңғы жарты ғасырда сандық сигналдарды өңдеуде көптеген теориялар мен әдістер ұсынылды және кеңінен зерттелді. Осы семестрде біз тек дискретті уақыт сигналдары мен жүйелерінің негіздерін зерттейміз. Курстың мазмұны дискретті-уақыттық сигналдың ұғымы мен жіктелуін, сигналдардың уақыттағы, жиіліктегі, z- және дискретті жиіліктік облыстардағы көріністерін, жүйелердің көріністері мен талдауларын, сондай-ақ фильтр дизайнын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 5

    Бұл курста технологияны коммерциализациялауға ниеттенген инженерлер мен ғалымдарға бағытталған бизнес негіздеріне шолу жасалады. Егер сіз кәсіпкерлік бағдарламасында одан әрі оқуды жалғастырғыңыз келсе. Тақырыптар бизнес тұжырымдамаларын әзірлеу, тестілеу және бейімдеуді қамтиды; технологиялық кәсіпорынды қаржыландыру; маркетинг және тарату; ұйымдастыру мәселелері; жаһандық бизнес; және технологиялық негіздегі кәсіпорындарға қатысты заңды ойлар. Студенттер игеруге тиісті дағдылардың шынайы перспективасын дамытады және өздерінің кәсіпкерлік ниеттерін жүзеге асыру үшін табуға тиісті ішкі құмарлықты түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Заманауи АКТ ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін құрудың әдістері мен құралдарын қоса алғанда, негізгі стандарттарды, принциптерді және дизайн үлгілерін, әдістерін, құралдары мен бағдарламалау тілдерін таңдауды негіздеу.

  • Код ON2

    Аспап жасаудың теориялық негіздерін және онымен байланысты (электроника, электротехника, электр схемасы, физика және т.б.) пәндерді, олардың жалпы ғылымдар жүйесіндегі орнын білу.

  • Код ON3

    Инновациялық технологияларды қолдана отырып, тәуелсіз физикалық, электрлік зерттеулер мен эксперименттерді, эксперименттік зерттеулерді талдау және бағалауды орындау.

  • Код ON4

    Медицинадағы, биологиядағы және психологиядағы ғылыми мәселелерді тестілеу кезінде талдау жұмысын жүргізу. Сондай-ақ, құрылғылар мен құрылғыларды және олардың сандық және сапалық сипаттамаларын түсіну.

  • Код ON5

    Тәуелсіз ойлау, сыни, аналитикалық, диагностикалық дағдыларға ие болу.

  • Код ON6

    Байланыс технологияларын, кәсіби риторика дағдыларын, коммуникация стратегияларын иелену.

  • Код ON7

    Озық технологияларды зерттеу және қолдану қабілеттеріне ие болу, кәсіби қызметке деген жоғары мотивация, өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылу.

  • Код ON8

    Компьютерлік модельдеу әдістері мен бақылаулар мен эксперименттер нәтижелерін теориялық талдау әдістеріне ие болу.

  • Код ON9

    Үлгілерді, құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін жалпы, электроника, статистика, психология және биологияны білу.

  • Код ON10

    Ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін, дербес деректерді жинау, зерттеу, талдау және жалпылау дағдыларын қолдана отырып, кешенді талдау жүргізіп, зерттеу жұмыстарының нәтижелерін аналитикалық түрде қорытындылау.

Top