Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04121 Электрондық коммерция в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Электрондық коммерция тұжырымдамасын, оның ішінде халықаралық деңгейде, трансшекаралық электрондық сауданы жоспарлау және ұйымдастыру, кәсіпорын ресурстары мен логистикалық орталықтарды тиімді басқару жүйесін әзірлеу және практикалық қызметте пайдалану білімдері мен дағдылары бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Салыстыру және топтарды құру
Қытай тілі 3
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика
Қолданбалы статистика
Микроэкономика негіздері
Менеджмент негіздері
Инновациялық менеджмент
Мaкроэкономика негіздері
Тауартану
Қытай тілі 4
-
3 Оқу жылы
Іскери қытай тілі 1
Сату өнері
Ұйымдастыру тәртібі
Валюта және банк ісі
Тұтынушылық мінез-құлық
Бухгалтерлік есеп
Инвестицияны қаржыландыруды ұйымдастыру
Сервистік маркетинг
Электронды сауданың негіздері
Маркетингтік коммуникациялар
Бизнесті зерттеу
Трансұлттық электрондық коммерция платформаларының тәжірибесі
Іскери қытай тілі 2
Іскерлік этика
Деректер моделі және шешім қабылдау
Сыни және креативті ойлау
Электрондық коммерциядағы жобалық менеджмент
Бизнестегі харизма
-
4 Оқу жылы
Интернет-қаржы
Халықаралық сауда практикасы
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Интернет-банкинг
Трансшекаралық электрондық коммерция
Ғаламдық электрондық коммерция
Қытай жайлы жалпы ақпарат
Интернет-маркетинг
Халықаралық тасымалдау және логистика
Қазіргі Қытайдың қайта құрылуы
"Бір белдеу-бір жол" стратегиясы және электрондық коммерция
Электрондық сауда және халықаралық құқық
Электрондық коммерция ережелері мен принциптері
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым–қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау, қ қазіргі қытай тілін жазу, оқу, сөйлеу және есту дағдыларын меңгеру. Қытай тілінің деңгейін тұрмыстық деңгейден іскерлік деңгейге дейін көтеру. Экономикалық терминология және қытай тілінде іс қағаздарын жүргізу. Қытай тілінде іскерлік хат алмасу мен келіссөздерді сауатты жүргізе білу.
- Әр түрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдарды экономикалық түсіндіру, қарапайым модельдік мысалдарда жоғары математиканың негізгі ұғымдарын түсіндіру, экономикалық және статистикалық есептерді шешуде, статистикалық топтарды салыстыруда математикалық әдістерді қолдану.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен практикасы туралы білімді көрсету; ТЖ кезінде құтқару жұмыстарын ұйымдастыру; өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға, ұжымда сыбайлас жемқорлық көріністеріне ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтауға және жоюға дайындығын көрсету.
- Микро-және макро деңгейлердегі экономикалық теорияның ұғымдық аппаратын меңгеру және осы білімді практикадан өту кезінде және кәсіби қызметте қолдану; кәсіпорынның стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, елде және шетелде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу кезінде қажетті статистикалық деректер мен топтарды жинауды және талдауды жүзеге асыру
- Басқарудың жалпы теориясы туралы білімдерін көрсету; Басқару заңдылықтары, менеджмент функциялары, жұмыс топтарын қалыптастыру заңдылықтары мен әдістері; ұйымдағы жанжалдардың алдын алу және шешу әдістері; инновациялық ойлау тәсілін дамыта отырып, ұйымдардың қызметін қалай жоспарлау, ұйымдастыру және бақылауды білу.
- Кәсіпорынның/ұйымның экономикалық қызметі мен қызметкерлерін басқару, инновациялық және инвестициялық саясатты анықтау, ұжымдағы ұйымдастырушылық мінез-құлықты сыни бағалау, сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін дамыту, сонымен қатар, халықаралық моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізу және өз ұстанымын қорғай білу, бизнестің мақсатты қажеттіліктері үшін жобаларды қалай бастау және іске асыру керектігін үйренеді, шешім қабылдаудың барлық деңгейлеріндегі басқарушылық қызметтің ерекшеліктері, мотивация, көшбасшылық тұжырымдамалары, ұйымдар мен мәдениетаралық ынтымақтастық шеңберіндегі адамдар үшін мәдениеттің салдары туралы түсінік қалыптастыру.
- Қаржылық, валюталық және банктік операцияларды басқарудың жаңа төлемдері мен технологиялары, маңызды ішкі және халықаралық құқықтық, нормативтік және саяси мәселелер, онлайн-несиелеу, жаңа төлемдер және технологиялар туралы теориялық және практикалық білімдерін көрсету. Банк ісін, электронды сауданы ұйымдастырудың заманауи теориясын білу және түсіну, ғаламдық коммерциялық тізбектер мен халықаралық бизнес пен интернет-маркетингтің жұмысының жалпы көрінісін көру.
- Қазіргі ҚХР аумағындағы тарихи процестің барысымен, Қытай халқының этникалық құрамымен, Қытайдың материалдық, әлеуметтік және рухани мәдениетінің негіздерімен, Қытай менталитеті мен этникалық өзіндік ерекшелігімен таныстыру. Қытайдың сауда және инвестициялық саясаты, оның ерекшеліктері, өзара іс-қимылдың негізгі қағидаттары мен модельдері туралы білімдерін көрсету, инвестициялық тасымалдау және логистика инвестициялық жобаларының тиімділігіне талдау жүргізудің қазіргі заманғы әдіснамасы мен қағидаттарымен таныстыру, сенімділік пен тәуекел жағдайында инвестицияларды талдаудың әртүрлі технологиялары мен әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, тауар ғылымының ерекшеліктеріне назар аудару.
- Тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын меңгеру, олар үшін жауап беруге дайын болу, маркетингтік мәселелер мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жасау, халықаралық нарықты, басқару, маркетинг, қаржылық талдау және халықаралық сауда ұйымдары мен сауда операциялары жағдайында есепке алу жүйесін талдай білу.
- Бизнес-жоспарларды құру және іске асыру, бизнес-зерттеулердің нәтижелерін негіздей білу, тұтынушылық мінез-құлықты тиімді басқару үшін көшбасшылық және харизманы дамыту саясатын қалыптастыру
- Өнімді жеткізушілермен және тұтынушылармен байланысты жүзеге асыру, тауарлар қозғалысын басқаруды орындау, тауар сараптамасын, сату саясатын жүргізу, халықаралық құқықтық аспектілерді ескере отырып, жобалық басқару және электрондық коммерция элементтерін қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.
- Қаржыны, валютаны және банк ісін басқаруда есептеудің математикалық әдістерін қолдануды көрсету, бухгалтерлік есеп пен интернет банкингті сауатты жүргізу, тиімді маркетингтік коммуникацияларды құра білу, клиенттердің бизнеске ықпалы мен сенімін дамыту.
- Нарықтағы микро және макро жағдайды талдау, Қытай саясаты және оның экономикасын қайта құру туралы толық ақпаратқа ие болу, халықаралық тасымалдауды, логистиканы және жеткізілім тізбегін басқаруды сауатты жүзеге асыру.