6B04121 Электрондық коммерция в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Электрондық коммерция тұжырымдамасын, оның ішінде халықаралық деңгейде, трансшекаралық электрондық сауданы жоспарлау және ұйымдастыру, кәсіпорын ресурстары мен логистикалық орталықтарды тиімді басқару жүйесін әзірлеу және практикалық қызметте пайдалану білімдері мен дағдылары бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Қытай тілі 1
Бұл қытай тілі курсы қарқынды оқытуға және шет тілін үйренуге арналған. Оқыту оқу, жазу және грамматика негіздерінен басталады. Оқу барысында студенттер бір уақытта қытай тілінде сауатты жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыта алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Математикалық әдістер 1
Курс студенттерге заманауи математиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін игеруге мүмкіндік береді, олар туралы білмейінше кәсіби дайындық мүмкін емес. Бұл курсты меңгеру кезінде студенттер ғылыми есептерді сауатты құрастыру, математикалық аппаратты қолдану арқылы есептер шығару және алған білімдерін жүйелеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық әдістер 2
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді экономика, қаржы және бизнес саласындағы теориялық және практикалық есептерді шешу үшін қолданылатын математикалық талдау, Ықтималдық теориясы және математикалық статистика негіздеріне оқыту; экономика және математикалық аппаратты пайдалана отырып, сандық талдаудың әдіснамасы мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қытай тілі 2
Пәннің негізгі мақсаты ақпараттық-лингвистикалық, кеңестік-коммуникативтік қызметтің кәсіби міндеттерін шешу үшін қытай тілін одан әрі қолдануға мүмкіндік беретін көлемде меңгерген маманды дайындау болып табылады. Студенттер қытай тілі бойынша стандартталған біліктілік емтиханының 3-деңгейіне сәйкес келетін қытай тілінің деңгейін меңгеруі тиіс (HSK-3)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
"Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстыру және топтарды құру
Курс құралдар мен үлестірулерді салыстыру үшін параметрлік және параметрлік емес сынақтарда зерттелген топтар мен категориялардың сипаттамаларын статистикалық салыстыруға, топтарды салыстырудың әртүрлі әдістерімен қандай мүмкіндіктер мен шектеулерге байланысты, эмпирикалық мәліметтер негізінде топтарды анықтауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қытай тілі 3
Бұл курстың басты мақсаты сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Негізінде қытай тілінің барлық аспектілеріне және сөйлеу іс-әрекетінің түрлеріне оқыту жатыр; негізгі екпін рецептивтік іскерліктің стратегияларын қалыптастыруға бағытталған: оқу және тыңдалым.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өмір қауіпсіздігінің негіздері
Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика
Бұл пәнді оқу барысында студент мәдениетаралық коммуникация теориясының негіздерін, коммуникация арналарын, мәдениетаралық коммуникация стереотиптерін және мәдениетаралық қақтығыстар негіздерін үйренеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер мәдениетаралық коммуникацияны тиімді басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Бұл пән студенттерді кездейсоқ іріктеме түрінде берілген нақты деректерді статистикалық талдау мәселелерін шешудің классикалық және заманауи әдістерімен таныстырады. Негізгі математикалық модельдерді, әдістерді, алгоритмдерді және статистикалық талдауға бағдарламалық жасақтаулар жасауды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Микроэкономика негіздері
Бұл курс студенттерге экономика принциптерін, әсіресе тұтынушылар мен өндірушілердің жеке шешімдерін қабылдау туралы терең түсінік береді. Курста тауарлар мен өндіріс факторлары нарығындағы сұраныс, ұсыныс және тепе-теңдік, нарықтық экономика тиімділігі және мемлекеттің экономикаға араласу рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент негіздері
Бұл курста білім алушылар жұмыста ең үздік көшбасшы болу үшін басқарудың ең пайдалы қағидаларын, менеджмент дегеніміз не, менеджерлер, менеджерлер түрлері және тағы басқалар біледі. Негізгі элементтердің (адамдардың), материалдардың, машиналардың, әдістердің, ақша мен нарықтардың қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау, сондай-ақ кәсіпорынның іздестірілетін мақсаттарына қол жеткізу үшін адами күш-жігерге басшылық жасауы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Бұл курста студенттер инновациялық ойлау қабілетін және фирмалардың инновациялық стратегия құра отырып, жаңа өнімді өткізу үшін жаңа идеяларды қалай сәтті құратыны туралы тәжірибе қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мaкроэкономика негіздері
Бұл курста жалпы мемлекеттік макроэкономикалық саясат пен жаһандық экономикалық конъюнктураны ескере отырып, саланың инвестициялық тартымдылығын анықтау және тұтастай алғанда сала мен экономиканың дамуын болжау дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Бұл курс менеджерлерге басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінде қателерді болдырмауға мүмкіндік беретін экономиканың қызмет етуінің маңызды заңдылықтарын ашады. Бұл пәнді оқытудағы басты назар компаниялардың басқарушылары өздерінің практикалық қызметінде пайдалы болуы мүмкін тақырыптар мен дағдыларға бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тауартану
Курс тауарлардың тұтынушылық қасиеттері; оларды жіктеу және кодтау; стандарттау; тауарлардың сапасын, оларды бақылау мен бағалауды анықтайтын факторлар; тауарлардың ассортиментін қалыптастыру заңдылықтары және оның құрылымы; оларды тасымалдау, тұтыну және пайдалану кезінде тауарлардың сапасын сақтау шарттары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілі 4
Бұл пән HSK төртінші деңгейіне бағытталған, ол басқа тілдерде сөйлейтіндер үшін қытай тілін меңгеру шкаласының 4 деңгейіне және тілдер бойынша жалпы еуропалық анықтамалық жүйенің B2 деңгейіне ұқсас. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар қытай тілінде көптеген тақырыптар бойынша сөйлесе алады және қытай тілінде сөйлейтіндермен еркін сөйлесе алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Іскери қытай тілі 1
Ресми-іскерлік ерекшелікті ескере отырып, қытай тілінің деңгейін арттыру. Білім алушының ресми мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын, ресми және іскерлік коммуникацияларды жүргізудің лексикалық ережелері мен нормаларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сату өнері
Бұл курсты оқу барысында студенттер клиенттердің адалдық бағдарламаларын құру ерекшеліктерімен, интернеттегі жарнамалық арналармен, онлайн-жарнаманың тиімділігінің негізгі көрсеткіштерімен, жарнамалық науқандарды басқаруға және сайттардың құрылымын оңтайландыруға мүмкіндік беретін заманауи аналитикалық жүйелермен танысады, сонымен қатар компанияның көтерме тарату арналарын орнатуға, бөлшек сегменттерде жаппай сатуды басқару жағдайларын біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымдастыру тәртібі
Бұл курс төрт негізгі сала туралы түсінік береді: 1)Мотивация. Курстың осы сегментінде білім алушылар мотивация тұжырымдамасын түсінеді және басқаларды қалай ынталандыра алатынымызды түсінуге көмектесетін түрлі көзқарастар қарастырылады. 2)Жетекші: курстың осы бөлігінде көшбасшылық концепциялары талданады.3) Бірлескен жұмыс: бұл жерде команданың жұмыс істеуі мен тиімділігі "Шығындар-процесс-нәтиже" командасының кең қолданылатын тиімділік үлгісін пайдалана отырып қарастырылады. 4)Мәдениет: бұл бөлімде мәдениет көрсетудің түрлі тәсілдері, ұйымдар мен мәдениетаралық ынтымақтастық шеңберінде адамдар үшін мәдениеттің салдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Валюта және банк ісі
Бағам валюта ұғымы және қазіргі заманғы банктердің валюталық операциялары, валюта нарықтары, халықаралық есеп айырысу операциялары, валюталық тәуекелдерді реттеу, бақылау, талдау тетіктері, осындай операцияларды жүргізу кезіндегі банктердің рөлі мен функциялары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұтынушылық мінез-құлық
Курсты оқу нәтижесінде студенттер тұтынушылық мінез-құлық тұжырымдамалары мен идеяларының маркетингтік шешімдерге қалай әсер ететінін көреді және тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу тәсілдерін бағалайды. Тұтынушылық шешімдер қабылдау процесі және тұтынушылық мінез-құлықтағы мәдениеттің рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп
Бұл курс бухгалтерлік есептің принциптері мен негізгі түсініктерін, әдісінің элементтерін оқытады Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бухгалтерлік есеп жүргізілуінің әдістері мен қағидаларын, ұйымның бухгалтерлік есеп жургізілуі үшін компьютерді қолдану және оның аспаптық құралдармен қолдануының әдістерін білуі және түсінуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инвестицияны қаржыландыруды ұйымдастыру
Бұл курста инвестициялық қызметтің негізгі ұғымдары, мазмұны және кезеңдері; инвестициялық қызметтің ерекшеліктерін шешімдерді қабылдаудың барлық деңгейлерінде түсінуді қалыптастыру; қаржы құралдары және инвестициялық жобаларды бағалау әдістері зерттелетін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сервистік маркетинг
Бұл курста студенттер қызмет маркетингінің теориясы мен әдіснамасы туралы білім алады, қызметтерге сұраныс, қызметтерді нарықта тиімді жылжыту дағдыларын қалыптастырады, жекелеген қызметтердің маркетингтік кешенінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электронды сауданың негіздері
Курс студенттерде электрондық коммерция саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді, электрондық коммерцияның алғышарттары мен негізгі қағидаттарын, сондай-ақ электрондық коммерция ақпараттық жүйелері мен сервистерін бағалаудың, пайдаланудың, бейімдеудің және сүйемелдеудің теориялық базасын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Курс маркетингтік арналар туралы білімді компанияның соңғы клиенттерге жету жолдары ретінде қалыптастырады. Мұндай арналардың арсеналы, олардың принциптері мен өзара байланысы талданады; белгілі бір арналардың тиімділігін бағалау, орындалуын бақылау және түзету дағдыларын береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнесті зерттеу
Пәнді игерудің мақсаты - студенттерге кәсіпкерлікті зерттеу теориясы туралы білім беру және бизнесті жоспарлау тәжірибесін меңгерту. Оқыту нәтижесінде олар нарықтың жаңа мүмкіндіктерін тауып, бағалай алады және бизнес-идеяны тұжырымдай алады; жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Трансұлттық электрондық коммерция платформаларының тәжірибесі
Пән ірі электрондық коммерциялық платформалардың жұмыс істеу механизмдері туралы түсінікті қалыптастырады, нақты шешімді, қолданылатын функционалдылықты және платформаларды іс жүзінде қолдану мен дамыту нәтижесінде жинақталған тәжірибені талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскери қытай тілі 2
Пән іскерлік қарым-қатынастың қытай тілінің ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Қытай тіліндегі іскери қарым-қатынас процесінде қолданылатын сыпайылық санатын жазбаша және сөйлеуде білдіру тәсілдеріне үйретуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Іскерлік этика
Пәнді оқу кезінде білім алушылар өзара әрекеттесудің этикалық және моральдық принциптері және іскерлік ортада туындауы мүмкін этикалық мәселелерді қарастырады, кәсіпорындарға іскерлік қарым-қатынасты сақтауға көмектесетін білімді практикада қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Деректер моделі және шешім қабылдау
Бұл пән қатаң фактілер, логикалық байланыстар және басқа мәліметтер негізінде шешім қабылдау принциптерін қарастырады, нақты жағдайларды сипаттайтын формальды математикалық модельдерді бағалайды, деректерді бағалайды, олардағы заңдылықтарды анықтайды, әлеуметтік, экономикалық және саяси процестер саласындағы әртүрлі мәселелерді рәсімдеудің және шешудің ең жақсы нұсқаларын таңдау модельдерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыни және креативті ойлау
Бұл курс іскерлік және жеке жағдайларда шешім қабылдау үшін маңызды болып табылатын сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын қалыптастырады. Оқу нәтижесінде студенттер шешімдер қабылдауды аргументтердің позицияларын жақсы түсінуге бағытталған құрылымдық қадамдар арқылы алға жылжу арқылы жетілдіре алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрондық коммерциядағы жобалық менеджмент
Курс жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастырады: мақсат, кезеңдер туралы түсінік, жоспарды әзірлеу теориясы, мерзімдерді, қаржылық аспектілерді есепке алу және бақылау, команданың қалыптасуы мен жұмысы. Электрондық коммерция саласындағы Жобаларды басқару ерекшелігі ескеріледі және түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі харизма
Курстың мақсаты студенттерді харизма шеберлігінің негіздерімен таныстыру және олардың ерекшелігін түсіну, жеке бренд пен олардың қызметтерін ілгерілетудің нақты жоспарын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интернет-қаржы
Курс интернет-банкингті, қорларды, акцияларды, крипто валюталарды және т.б. қоса алғанда, интернет-қаржы құбылысы туралы білімді, сондай-ақ олардың қолданылу саласын, қаржы саласында интернет-технологияны пайдалану үрдістерін, проблемалары мен перспективаларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық сауда практикасы
Бұл курс студенттерге қазіргі заманғы халықаралық сауданың жалпыға бірдей қабылданған стандарттар мен нормаларға сәйкес қалай ұйымдастырылатындығы және жұмыс істейтіндігін, тәжірибеде қолданылатын мысалдарды, халықаралық сауданың ең танымал модельдері мен схемаларының артықшылықтары мен кемшіліктері туралы теориялық негіз береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Курс студенттерді басқару концепциясы мен ұйымдастыру стратегиясына үйретеді, ол шикізат, материалдар, өнімдер, қызметтер туралы ақпараттың барлық ағындарын жоспарлау мен басқаруға интеграцияланған тәсілдемені қамтиды, кәсіпорынның логистикалық және өндірістік процестерінде пайда болатын және өзгеретін, өлшенетін жиынтық экономикалық әсерге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интернет-банкинг
Курс интернет-банкинг туралы білімді, оның дәстүрлі банктік қызметтен түбегейлі айырмашылықтарын, тәуекелдерді, даму тенденцияларын және қазіргі заманғы экономикада интернет-банкингті пайдалану перспективаларын түсінуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Трансшекаралық электрондық коммерция
Курс цифрлық технологияларды пайдалана отырып, трансшекаралық сауда шеңберінде коммерциялық қызметті және бизнесті ұйымдастыру туралы білімді, осындай трансшекаралық қызметті жүргізудің негізгі қағидаттары мен ерекшелігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғаламдық электрондық коммерция
Курс бүкіл әлем бойынша электрондық коммерциялық қызметті және бизнесті ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады. Цифрлық технологиялардың сын-тегеуріндері мен қолдану мүмкіндіктері, олардың ерекшелігі мен классикалық сауда мен бизнес-қызмет үдерістеріне әсері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қытай жайлы жалпы ақпарат
Бұл пәнді оқу арқылы студенттер Қытай елі туралы жалпы ақпарат, оның географиялық орналасуы, даму тарихы, мәдениеті мен экономикасы туралы біледі. Олар қазіргі Қытайдың саяси жүйесінің ерекшеліктерімен, әлеуметтік құрылымымен, оның сыртқы саясатымен және әлемдік рейтингтегі елдің даму деңгейімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интернет-маркетинг
Курс дәстүрлі маркетингтің практикасы мен әдістерін және оларды интернетте қолдануды талдайды. Береді түсіну түбегейлі айырмашылығы, ерекшелігін, әдістерін тиімділігін талдау. Әлеуметтік медианы жылжыту, іздеу жүйелері үшін сайтты оңтайландыру және интернет-маркетингтің басқа түрлерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық тасымалдау және логистика
Бұл курс халықаралық логистика мен тасымалдаудың негіздерін, жалпыға танылған стандарттар мен тәжірибелерді зерттейді және логистикалық көлік тізбегінің тиімділігін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі Қытайдың қайта құрылуы
Бұл курс Қытайдың дамуының трансформациялық кезеңдерін қарастырады. ҚХР құрылуының себептері мен алғышарттары, экономикалық реформалар, қазіргі Қытайдың қиындықтары мен сын-қатерлері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Бір белдеу-бір жол" стратегиясы және электрондық коммерция
Бұл курс электронды сауданың «Бір белдеу - бір жол» жобасындағы рөлін қарастырады, мүмкін дамуды талдау мақсатында Қытайдағы электронды сауданың қарқынды өсуінің себептері мен алғышарттарын, оның экономикалық және әлеуметтік әсерлері мен салдарын талдайды және «Бір белдеу - бір жол» стратегиясына қатысушы елдерге әсер етуін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электрондық сауда және халықаралық құқық
Курс коммерция және бизнес саласында Интернет-технологияларды жаппай қолданудан туындаған мүмкіндіктерді, сын-тегеуріндер мен тәуекелдерді талдайды. Электрондық коммерцияның жаһандық масштабтағы құқықтық аспектісін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электрондық коммерция ережелері мен принциптері
Курс электрондық коммерция теориясы, оның негізгі ережелері мен принциптері туралы білімді қалыптастырады, бұл қазіргі жағдайды талдауға, үрдістерді анықтауға және коммерциялық пайда алу, тәуекелдерді азайту немесе Әлеуметтік және экономикалық сипаттағы мүмкін проблемаларды тоқтату мақсатында одан әрі дамуды болжауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым–қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау, қ қазіргі қытай тілін жазу, оқу, сөйлеу және есту дағдыларын меңгеру. Қытай тілінің деңгейін тұрмыстық деңгейден іскерлік деңгейге дейін көтеру. Экономикалық терминология және қытай тілінде іс қағаздарын жүргізу. Қытай тілінде іскерлік хат алмасу мен келіссөздерді сауатты жүргізе білу.
- Әр түрлі қызмет салаларында экономикалық білім негіздерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдарды экономикалық түсіндіру, қарапайым модельдік мысалдарда жоғары математиканың негізгі ұғымдарын түсіндіру, экономикалық және статистикалық есептерді шешуде, статистикалық топтарды салыстыруда математикалық әдістерді қолдану.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен практикасы туралы білімді көрсету; ТЖ кезінде құтқару жұмыстарын ұйымдастыру; өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға, ұжымда сыбайлас жемқорлық көріністеріне ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтауға және жоюға дайындығын көрсету.
- Микро-және макро деңгейлердегі экономикалық теорияның ұғымдық аппаратын меңгеру және осы білімді практикадан өту кезінде және кәсіби қызметте қолдану; кәсіпорынның стратегиялық даму жоспарларын әзірлеу, елде және шетелде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу кезінде қажетті статистикалық деректер мен топтарды жинауды және талдауды жүзеге асыру
- Басқарудың жалпы теориясы туралы білімдерін көрсету; Басқару заңдылықтары, менеджмент функциялары, жұмыс топтарын қалыптастыру заңдылықтары мен әдістері; ұйымдағы жанжалдардың алдын алу және шешу әдістері; инновациялық ойлау тәсілін дамыта отырып, ұйымдардың қызметін қалай жоспарлау, ұйымдастыру және бақылауды білу.
- Кәсіпорынның/ұйымның экономикалық қызметі мен қызметкерлерін басқару, инновациялық және инвестициялық саясатты анықтау, ұжымдағы ұйымдастырушылық мінез-құлықты сыни бағалау, сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін дамыту, сонымен қатар, халықаралық моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізу және өз ұстанымын қорғай білу, бизнестің мақсатты қажеттіліктері үшін жобаларды қалай бастау және іске асыру керектігін үйренеді, шешім қабылдаудың барлық деңгейлеріндегі басқарушылық қызметтің ерекшеліктері, мотивация, көшбасшылық тұжырымдамалары, ұйымдар мен мәдениетаралық ынтымақтастық шеңберіндегі адамдар үшін мәдениеттің салдары туралы түсінік қалыптастыру.
- Қаржылық, валюталық және банктік операцияларды басқарудың жаңа төлемдері мен технологиялары, маңызды ішкі және халықаралық құқықтық, нормативтік және саяси мәселелер, онлайн-несиелеу, жаңа төлемдер және технологиялар туралы теориялық және практикалық білімдерін көрсету. Банк ісін, электронды сауданы ұйымдастырудың заманауи теориясын білу және түсіну, ғаламдық коммерциялық тізбектер мен халықаралық бизнес пен интернет-маркетингтің жұмысының жалпы көрінісін көру.
- Қазіргі ҚХР аумағындағы тарихи процестің барысымен, Қытай халқының этникалық құрамымен, Қытайдың материалдық, әлеуметтік және рухани мәдениетінің негіздерімен, Қытай менталитеті мен этникалық өзіндік ерекшелігімен таныстыру. Қытайдың сауда және инвестициялық саясаты, оның ерекшеліктері, өзара іс-қимылдың негізгі қағидаттары мен модельдері туралы білімдерін көрсету, инвестициялық тасымалдау және логистика инвестициялық жобаларының тиімділігіне талдау жүргізудің қазіргі заманғы әдіснамасы мен қағидаттарымен таныстыру, сенімділік пен тәуекел жағдайында инвестицияларды талдаудың әртүрлі технологиялары мен әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, тауар ғылымының ерекшеліктеріне назар аудару.
- Тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын меңгеру, олар үшін жауап беруге дайын болу, маркетингтік мәселелер мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жасау, халықаралық нарықты, басқару, маркетинг, қаржылық талдау және халықаралық сауда ұйымдары мен сауда операциялары жағдайында есепке алу жүйесін талдай білу.
- Бизнес-жоспарларды құру және іске асыру, бизнес-зерттеулердің нәтижелерін негіздей білу, тұтынушылық мінез-құлықты тиімді басқару үшін көшбасшылық және харизманы дамыту саясатын қалыптастыру
- Өнімді жеткізушілермен және тұтынушылармен байланысты жүзеге асыру, тауарлар қозғалысын басқаруды орындау, тауар сараптамасын, сату саясатын жүргізу, халықаралық құқықтық аспектілерді ескере отырып, жобалық басқару және электрондық коммерция элементтерін қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.
- Қаржыны, валютаны және банк ісін басқаруда есептеудің математикалық әдістерін қолдануды көрсету, бухгалтерлік есеп пен интернет банкингті сауатты жүргізу, тиімді маркетингтік коммуникацияларды құра білу, клиенттердің бизнеске ықпалы мен сенімін дамыту.
- Нарықтағы микро және макро жағдайды талдау, Қытай саясаты және оның экономикасын қайта құру туралы толық ақпаратқа ие болу, халықаралық тасымалдауды, логистиканы және жеткізілім тізбегін басқаруды сауатты жүзеге асыру.