Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01906 Арнайы педагогика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау қағидаларын оқыту үшін, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында қажетті практикалық дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен
    Несиелер: 5

    Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 5

    Көру, есту және сөйлеу анализаторының анатомиясын, физиологиясы мен патологиясын, нерв жүйесінің филогенезі мен онтогенезін, сондай-ақ нерв жүйесінің ауруларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Қалыпты және ауытқыған даму туралы заманауи түсініктерді, психикалық дамуында әлсіз зақымдалған, сенсорлық бұзылулары бар, ТҚА функциясының бұзылулары бар, дамуында бұзылулары бар және дамуында күрделі бұзылулары бар балалардың психологиясы мен диагностикасын, бұзылған психикалық дамуы-РДА бар балалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Дене және психикалық кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін және оларды тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтарын зерттейтін пән болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологияны адам туралы жан-жақты ғылым ретінде зерттейтін пән, тұлғаның дамуы мен қалыптасу заңдылықтары. психиканың дамуының негізгі механизмдері мен заңдылықтары, адам психикасының дамуының жас кезеңдерінің сипаттамасы. Пәнді оқу барысында студенттер жалпы және жас ерекшелігі психологиясы пәнін, міндеттерін оқиды. Психология саласындағы әдістер. Ғылыми психологияның пайда болу тарихы. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі танымдық процестер. Тұлғаның жеке және психологиялық ерекшеліктерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 7

    Пән ғылыми білім саласы ретінде арнайы педагогиканың өзекті мәселелерін зерттейді; оның заманауи ғылыми бағыттары, ғылыми мектептер. Арнайы білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздері, принциптері, әдістері мен нысандары; арнайы педагогиканың дидактика негіздері; арнайы білім беру жүйесі және есту, көру қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті нашар, зияткерлік кемістігі бар, тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сурдопедагогика негіздері
    Несиелер: 8

    Пән есту қабілеті бұзылған адамдар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін, саңырау және нашар еститін оқушыларды арнайы оқыту мен тәрбиелеуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері тарихпен
    Несиелер: 8

    Сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, ағымдарын, құрылымын, түзету ықпал ету жүйесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әр түрлі білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 8

    OOP бар балаларға арналған арнайы мекемелер жүйесін зерттейтін пән. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мекемелерге іріктеу. Арнайы білім беру жүйесіндегі логопедиялық көмек. Логопедиялық сабақты (сабақты) ұйымдастыру. OOP бар баланың отбасымен логопедтің жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика негіздері
    Несиелер: 8

    Арнайы (түзету) мектептегі оқыту процесінің түзету бағыттылығын, интеллектуалдық бұзылулары бар оқушылардың педагогикалық саралануын, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістерін, арнайы (түзету) мектептегі оқытудың VIII түріндегі әдістерін зертт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ана тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (коррекциялық) мектепте тілді оқытудың арнайы әдістемесінің негізгі ережелерін, ерекшеліктерін, міндеттерін, арнайы мектепте тіл мен оқуды оқытудың мазмұнын, балалар тілін оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерін зерттейтін пән тілді оқытудың әдебиетке дейінгі және алфавиттік кезеңі OOP-пен.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән, арнайы (түзету) мектептің математика пәні бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын, OOP бар балаларды Математиканы оқыту әдістерін, арнайы (түзету) мектепте OOP бар балаларды математиканы оқытуды ұйымдастыру нысандарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Дамуында ауытқушылығы бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің теориялық негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын зерттеу әдістерін, отбасындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды компенсациялайтын тәрбиелеудің негіздерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық-әлеуметтік сүйемелдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми зерттеу құрылымын; студенттердің ғылыми жұмысын; ғылыми зерттеу мәселелерін қою және талдауды; әдебиеттермен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін оқытатын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Есту қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалармен түзету жұмыстары
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектісінің негіздерін зерттейтін пән.Қарым-қатынас құралы ретінде ауызша сөйлеуді дамыту. Коммуникация құралдарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақыл-ойы бұзылған балаларға ерте көмек
    Несиелер: 5

    Пән түзету-дамытушылық оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.нормадағы нәрестелік, ерте шақтағы интеллектісі бұзылған балалардың психофизикалық даму заңдылықтары, нәресте, ерте шақтағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері, стационар жағдайында қауіп тобындағы балаларға және олардың ата-аналарына ерте кешенді (медициналық-психологиялық-педагогикалық) көмек көрсету модельдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерте жастағы балаларды логопедтік жетектеу
    Несиелер: 5

    Сөйлеу терапиясының жалпы тәсілдерін зерттейтін пән және сөйлеу бұзылыстарының алдын алу үшін логопедтің ерте жастағы балалармен жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақыл-ойы бұзылған балаларды кәсіби-еңбекке оқыту
    Несиелер: 5

    Ақыл-ойы бұзылған адамдарды кәсіптік-еңбекке оқытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық және оқу-әдістемелік жағдайларының қазіргі заманғы аспектілерін зерттейтін пән, мүгедектер мен ақыл-ойы бұзылған адамдарды кәсіптік оқыту мен оқытудың нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақыл-ойы бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту
    Несиелер: 5

    Ақыл-есі бұзылған балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру мәселелерін зерттейтін пән, ақыл-есі бұзылған балаларды әлеуметтік бейімдеу және біріктіру, ақыл-есі бұзылған балаларды еңбекпен оңалту негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік-практикалық оқыту
    Несиелер: 5

    Пән күнделікті түсініктердің қалыптасуын зерделеуге; есту қабілеті бұзылған оқушылардың ойлауын дамытуға; ауызша және жазбаша түрде ауызекі және монологтық сөйлеуді дамытуға; пәндік-практикалық қызметті жетілдіруге және ұжымда жұмыс істей білуді қоса, еңбек дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға; пәндік - Практикалық оқыту сабақтарының құрылымына, пәндік - Практикалық оқыту сабақтарында қолданылатын нысандарға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балаларды оңалту
    Несиелер: 5

    Пән кохлеарлық имплантациядан кейін балалармен логопедтік жұмысты, кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды оңалту процесінде логопедтің сурдопедагогпен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есту қабілеті зақымдалған балалардың айтылуын қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәртіп, сөйлеудің айтылу жағын қазіргі заманғы түсінуді, дыбыстың айтылуының бұзылуын, есту қабілеті бұзылған балалардағы сөйлеудің айтылу жағын тексеруді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің ырғақты жақтары бұзылған кездегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілінің неврологиялық негіздерін, сөйлеу тілінің темп-ырғақтық ұйымдастырылуының онтогенезі мен түсінігін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын зерттеу моделдерін, с?йлеу тілінің темп-ырғақтық жақтарын қалыптастыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллектісі бұзылған оқушыларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектептегі "әлеуметтік-тұрмыстық бағдар" пәнін оқыту әдістемесін, кабинетті безендіруді, АБҚ сабақтарын жоспарлауға, құрастыруға және өткізуге қойылатын талаптарды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің айтылу жағының бұзылуы кезіндегі түзету жұмыстарының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің айтылу жағын қазіргі заманғы түсінуді зерттейтін пән, дыбыстың айтылуының бұзылуы, сөйлеудің айтылу жағын зерттеу, дислалия мен дизартриядағы сөйлеу терапиясының жалпы сұрақтары, әртүрлі дыбыстық топтардың дыбыстарын қою әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары кезіндегі түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Алалия мен афазияның дифференциациясының теориялық негіздемесін зерттейтін пән; алалия мен анартрия, дизартрия; алалия мен ақыл-ой кемістігі кезінде сөйлеудің дамымауы; алалия және сөйлеу дамуының уақытша (функционалдық сипаттағы) кідірістері; сенсорлық алалия мен сенсорлық Афазия кезіндегі сенсорлық толық емес; төрт деңгейдегі сөйлеудің дамымауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дактилология және ымдап сөйлеу
    Несиелер: 5

    Дактилологияның ғылыми негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін, есту қабілеті бұзылған адамдар үшін арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аудиология және есту протездеу
    Несиелер: 5

    Пән пайдаланылатын аудиометриялық әдістемелерді жүргізу бойынша теориялық негіздерді, естуді зерттеу нәтижелерін талдауды, аудиометриялық тексеру деректері негізінде есту аппараттарын іріктеуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеудің бұзылуы және оны түзету
    Несиелер: 5

    Жазбаша сөйлеу бұзылыстарының теориялық негіздерін, жазбаша сөйлеу бұзылыстарының механизмдері мен құрылымын, жалпы білім беретін және сөйлеу мектептеріндегі оқушылардағы нақты жазу қателіктерін, үлгерімсіздік пен педагогикалық немқұрайдылыққа байланысты ұқсас көріністері бар оқушылардың нақты жазу бұзылыстарының дифференциалды диагнозын, балалардың әртүрлі санаттарының жазбаша сөйлеу бұзылыстарына бейімділік белгілерін анықтау әдістерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің жалпы дамымауы кезіндегі түзету-педагогикалық жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балалармен түзету-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру әдістемесінің негіздерін зерттейтін пән; Ohr бар балалардағы сөйлеу бұзылыстарын жеңудің психологиялық-педагогикалық жағдайларын анықтау және аналитикалық негіздеу, сөйлеу патологиясы бар мектеп жасына дейінгі балаларды мектепте оқуға дайындаумен байланысты түзетудің құрылымдық және мазмұнды модельдерін жасау, түзету әсерінің перспективалық жоспарын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллектісі бұзылған балаларды мектепте оқытуға дайындау
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балаларды мектепте оқытуға дайындау бойынша жұмыста мамандардың өзара әрекеттесуін, мектепте оқытуға интеллекті бұзылған балаларды дайындау технологиясын, интеллекті бұзылған балалармен жұмыс істеу үшін жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зияты зақымдалған балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектептің ҚТҚ жүйесінің негізгі компоненттерін, ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-тұрмыстық іскерліктері мен дағдыларына тән ерекшеліктерін, ақыл-есі кем балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарын қалыптастыру әдістері мен тәсілдерін, ҚТҚ сабақтарында түзету жұмыстарын ұйымдастыру формалары мен әдістемелерін, мазмұнын, үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Әр түрлі жас деңгейлерінде психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар үшін) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын қолдана алады.

  • Код ON7

    Баланың физикалық, нейропсихикалық, интеллектуалдық дамуын бағалай алады және бұл жағдайды интеллектуалдық жетіспеушілікпен байланысты және алдын-алуға, емдеуге, түзетуге жататын нейропсихиатриялық бұзылулардың көріністерін тану нормасымен салыстырады.

  • Код ON8

    Олигофренопедагогиканың, логопедияның, сурдопедагогиканың әдіснамалық негіздерін түсінуге, талдауға және арнайы білім берудің оқу процесіне ғылымның заманауи жетістіктерін енгізуге қабілетті.

  • Код ON9

    Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі OOP бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары негізінде OOP бар балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға; әдістемелік құралдарды әзірлеуге және таңдауға, OOP бар студенттердің оқу және басқа жетістіктерін бағалау критерийлерін жобалауға, өзінің кәсіби қызметінде заманауи компьютерлік және ақпараттық технологияларды сауатты пайдалануға қабілетті.

  • Код ON10

    Арнайы педагогика саласында зерттеулер жүргізуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен ересектерге, олардың ата-аналары мен педагогтарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және кәсіби өзін-өзі айқындау проблемалары бойынша консультация беруге қабілетті.

  • Код ON11

    OOP бар студенттердің дамуы мен әлеуметтенуі және жеке дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, OOP бар балалардың дамуына диагностикалық, консультациялық және әдістемелік көмек көрсетуді қамтамасыз ете алады, білім беру мекемелеріндегі түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультативтік, диагностикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік және технологиялық міндеттерді шеше алады.

Top