8D01701 Шет тілі: екі шет тілі в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық және халықаралық деңгейдегі мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру шетел тілдік білім беру жүйесі мен ғылыми -зерттеу қызметінің әр түрлі салаларындағы кәсіби ғылыми білімдерді, шеберлік пен дағдыларды, ғылыми жетістіктерді синтездеу, енгізу және қолдану.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зертеу әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің нәтижелерін коммерциялық мақсатта тауарлар мен қызметтер нарығында ұсынуға болатын бірқатар іс-шараларды әзірлеу және іске асыру процесін білдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс оқу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс ғылыми мақала жанрындағы ғылыми зерттеулерді сипаттау үшін қолданылатын метатілдің ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Бұл курста ғылыми мәтіндердің, соның ішінде ағылшын тілінде рефераттар мен презентациялар жазу тақырыбы бойынша материал бар. Курстың мақсаты: академиялық стильде мәтін дайындау дағдысын дамыту, докторанттарда оның құрылымы, мақсаттары, стильдік және жанрлық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Курс дамытушы технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін игеруге, оның тұлғалық және лингвистикалық дамуына барынша бағытталған, қоғамның талаптарына және білім беру парадигмасына жауап беретін шет тілін оқыту әдістерін талдамалық бағалау, таңдау және енгізу үшін жеткілікті; оқу үрдісін жобалау, білім беру жағдайына сәйкес оқыту әдістері мен технологияларын таңдау; білімалушылардың оқу жетістіктерін бағалау; жобалық және инновациялық қызметті ұйымдастыру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көптілді білім беру
Курс білім мен ғылымды тереңірек, сыни тұрғыдан түсінуге мүмкіндік беретін жаһандық, халықаралық және сыни дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі тұжырымдамалары мен ережелері, көптілді білім беру бағдарламаларын әзірлеу, бағалау және талдау ережелері қарастырылады; тілдік білім беру саясаты мен тілді оқыту саласындағы негізгі зерттеу жұмыстары талданады. Бұл курс көптілді және халықаралық контексте тілдік білім беруді жүзеге асыру мен бағалауды терең түсінуді дамытуды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілді білім беру саласында зерттеулер жүргізу кезінде жасанды интеллектті қолданудың ғылыми-практикалық тәсілдері
Бұл курс шет тілдерін оқыту процесінде, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде жасанды интеллекттің (ЖИ) қолданылуын зерттеуді ұсынады. Эксперименттік-зерттеу қызметін, білім беру процесін, сондай-ақ оның артықшылықтары мен кемшіліктерін оңтайландыруға ықпал ететін жасанды интеллекттің әдістері мен тәсілдері зерттелетін болады. Шет тілді білім беру саласында зерттеулер жүргізу кезінде ЖИ интеграциясына теңгерімді тәсілдің мысалдары зерделенетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан мен шет елдегі шет тілдік білім берудің деңгейлері мен мазмұны
Курс шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы тұжырымдамасының әлеуметтік-педагогикалық талаптарына сәйкес келетін мамандарды кәсіби және пәндік даярлау сапасын қамтамасыз етуге бағытталған. Курс Қазақстан Республикасында білім беру саласындағы қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаны, Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту тұжырымдамасын, техникалық және кәсіптік білім беру туралы конвенцияның, Лиссабон конвенциясының, Декларацияның мәселелерін зерттейді. Жоғары білім бойынша Дүниежүзілік конференциясының, Болоньяда өткен Еуропа елдері министрлерінің кездесуі, ЮНЕСКО-ның өмір бойы білім беру бойынша ұсыныстары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің салыстырмалы лингвомәдениеттану
Салыстырмалы мәдени лингвистика тіл мен мәдениеттің өзара байланысы туралы ғылым ретінде тілдік материал арқылы халықтардың табиғаты, менталитеті, әдет-ғұрпы мен дәстүрлері туралы қызықты ақпарат алуға мүмкіндік береді. Салғастырылып отырған тілдердің лингвистикалық бірліктерінің мәдени негіздері сыртқы формасын олардың терең семантикасымен байланыстыруға мүмкіндік береді. Курс тілдік материалды сыни тұрғыдан талдау дағдыларын игеруге және білімді ғылыми зерттеулерге енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистиканың қолданбалы аспектілері
Курс кәсіби қызметте әдіснамалық мәселелерді шешуге арналған когнитивтік лингвистика саласындағы маңызды ұғымдар мен ғылыми терминологияны игеруге бағытталған; курс когнитивтік лингвистиканың қалыптасу көздері мен кезеңдерін қарастырады. Концептілер әлемнің тілдік бейнесі ретінде зерттеледі; өзінің кәсіби қызметіндегі әдістемелік мәселелерді шешу үшін когнитивтік лингвистика саласында зерттеулер жүргізетін ғылыми топтардың жұмысына қатысуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- халықаралық қатысуымен зерттеу топтарының құрамында жан-жақты зерттеу жағдайында тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін иелену;
- қазіргі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен категориялық аппараттарын меңгеруге сүйене отырып, салыстырмалы тарихи, типологиялық және салыстырмалы лингвистика саласындағы тәуелсіз ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу;
- когнитивті лингвомәдени кешендерді зерттеудің барысындағы пәндік аспектілерін модельдеу;
- Ана және шетел тілдерінде өзіндік, инновациялық оқу материалдарын әзірлеу, зерттеу нәтижелерін ұсыну; ғылыми этика қағидаларын ұстанады және ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде ресми жарияланған ережелерді ұстанады.
- ғылыми және ғылыми-көпшілік мәтіндердің қазақ, орыс және шетел тілдеріндегі әртүрлі мәтіндерінде (ғылыми баяндама, тезистер, ғылыми мақала, монографиялық зерттеулер және т.б.) зерттеу нәтижелерін ұсыну;
- ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда сыни тұрғыдан талдау, заманауи ғылыми жетістіктерді бағалау және жаңа идеялар тудыру;