Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B10111 Жалпы медицина (Молекулалық медицина) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы денсаулық пен аурудың мәселелерін молекулалық деңгейде қарастыра алатын, қазіргі заманғы медицина ғылымының биомедициналық зерттеулердің жетістіктерін күнделікті клиникалық практикаға еңгізуге қабылетті геномдық сауаттылығы бар дәрігерлерге денсаулық сақтау жүйесінің өсіп келе жатқан қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған. Бағдарлама интернатура мен резидентурада үздіксіз білім алуға қажетті жалпы клиникалық дайындықтан басқа, молекулалық-генетикалық зертханаларда және молекулалық медицина саласындағы заманауи басылымдармен жұмыс жасау негізінде ғылыми негізделген (research-based learning) оқытуды қамтиды - бұл осы білімдерді магистратура мен докторантурада әрі қарай дамуына негіз болады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері
    Несиелер: 5

    Этика және деонтология қағидаттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті тиімді қарым-қатынас жасау және жүргізу; командада жұмыс істеу, диагностикалық және емдеу процесін ұйымдастыру және басқару дағдылары; дәрігер мен пациент арасында тиімді динамикалық қарым-қатынасты құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекуладан жасушаға дейін
    Несиелер: 8

    Ағзадағы процестер мен құбылыстардың физика-химиялық табиғатының негізгі түсініктерін қалыптастыру. Химия, биофизика және биология ұғымдары студенттің аналитикалық ойлауына және оқу материалында тәуелсіз және командалық жұмысқа дағдылануын ынталандыру мақсатында медициналық жағдайлар арқылы бейнеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық терминологиямен адам анатомиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Aдам ағзасының әдеттегі қалыпты құрылымы туралы білім, биоинженерия принциптерін қолдану негізінде ағзалар мен дене жүйелерінің функциялары, медициналық терминология туралы білімд - анатомиялық, фармакологиялық, клиникалық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі көзқарастан мамандыққа шолу жасайды, дәрігер болудың студенттерге мақсаттарын, үміттерін және талаптарын түсіндіреді; дəрігердің кəсіби қызметінің шарттары, пациенттерге жəне медицина қызметкерлерге қойылатын науқасқа бағытталған медицина əдіснамасының талаптары, тиімді қарым-қатынас дағдыларын жəне алдын-ала медициналық көмек пен пациенттерді күту дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клетка биологиясы
    Несиелер: 8

    Тіршіліктің жасушалық негіздері, жасушалардың әр түрлі типтері, жасушалық құрылым туралы заманауи білім, барлық тірі формалардың жасушалық ұйымының бірлігі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық биология және биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге өмір химиясы мен биомолекулалар туралы терең түсінік береді; олардың клиникалық медицинадағы және биомедициналық зерттеулердегі рөлі. Биополимерлер мен биорегуляторлардың құрылымы мен қасиеттерін білу биологиялық процестердің мәнін - әртүрлі жасушалық жүйелердің өзара әрекеттесуін, ақпарат пен энергияның жасушалар ішінде және олардың арасында, сондай-ақ ұрпақтан ұрпаққа қалай берілетінін түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер кішігірім ғылыми жоба шеңберінде кейбір молекулалық-генетикалық әдістермен айналысуға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам денесінің құрылымы және функциясы
    Несиелер: 8

    Бүкіл ағзаның тіршілік әрекеті және оның жекелеген бөліктері туралы, бұзушылықтардың себептері мен сипатын анықтау мақсатында бір-бірімен және қоршаған орта факторларымен өзара әрекеттесу кезінде негізгі жұмыс заңдары және оларды реттеу механизмдері туралы жүйелік білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам морфологиясы мен физиологиясының негіздері
    Несиелер: 8

    Жас, жыныс және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, адамның мүшелері мен жүйелерінің интеграцияланған қалыпты макро- және микро-анатомиясы мен физиологиясы. Анатомиялық-физиологиялық байланыстар және гомеостазды қалыпты жағдайда жасушалар, органдар мен жүйелер деңгейінде сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы иммунология, генетика және биохимия молекулалық негіздері
    Несиелер: 12

    Иммундық жүйенің молекулалық және жасушалық компоненттер, мүшелері, олардың қалыпты және ауру жағдайда иммундық жауап берудегі функциясы эәне өзара әрекеттесуі, адамның көпшілік ауруларын дамытудың молекулалық-генетикалық механизмдері, оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын-алудың заманауи әдістері, молекулалық ұйым және адам ағзасының метаболикалық жүйелерінің қызметі және оларды реттеу. Иммунитеттің молекулалық механизмдерін, микробиологиялық ортаны, тұқым қуалайтын патологияны және метаболикалық гомеостазды түсінуде жаңа геномдық зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қорғаныс және денсаулық сақтау молекулалық механизмдері
    Несиелер: 12

    Дененің маңызды мүшелері мен тіндерінің молекулалық ұйымдастырылуы мен метаболизмінің ерекшеліктері және оларды реттеу; иммундық жүйенің құрылымы, оның гомеостазды сақтаудағы рөлі, иммунорегуляция механизмдері; медициналық маңызы бар микроорганизмдердің негізгі биологиялық қасиеттері, макро және микроорганизмдердің қалыпты өмір сүру барысында және қалыпты иммундық процесте өзара әрекеттесуі. Организмнің микробтық экожүйесінің, жүйелік метаболизмі мен иммундық жүйесінің динамикалық функционалды желісінің жұмыс істеу принциптерін және оның адам денсаулығы мен гомеостазын жүзеге асырудағы маңыздылығын түсінудегі қазіргі геномдық зерттеулердің нәтижелері мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның қалыпты морфологиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 11

    Адам ағзасының тіршілік әрекеті және гомеостазды сақтау процестерін түсіну үшін аймақтық анатомия негіздерімен жас және гендерлік аспектілердегі адам мүшелері мен жүйелерінің морфологиясы мен физиологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қорғаныс пен аурудың молекулалық механизмдері
    Несиелер: 10

    Патологиялық процестер биохимиясының негіздері және ауруларды диагностикалау әдістері, метаболикалық бұзылуларды түзету, генетикалық анықталған және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі; популяция генетикасының принциптері мен әдістерін түсіну; адамның инфекциялық патологиясындағы микроорганизмдердің рөлі, аурулардың диагностикасында иммунологиялық және микробиологиялық әдістерді қолдану; иммундық жүйенің жеткіліксіздігінен дамитын аурулардың иммунопатогенезі; иммундау және иммунотерапия принциптері. Иммунопатология, метаболизм және генетикалық тұрғыдан анықталған бұзылуларға байланысты молекулалық медицинадағы ғылыми-технологиялық дамудың нәтижесінде пайда болған денсаулық пен аурудың жаңа тұжырымдамаларына ғылыми негізделген білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Фундаменталды пәндермен интеграциялау негізінде зерттеу әдістері, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты, қан түзу, жүйке, репродуктивті жүйелер ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық иммунология және биохимия
    Несиелер: 10

    Иммунитетке тәуелді аурулардың патогенезі, иммундық жауаптың ауытқуы, иммунодиагностика әдістері және иммунологиялық зерттеу әдістері; инфекциялық және ісікке қарсы иммунитеттің принциптерін түсінуге негізделген аурулардың иммунопрофилактикасы; негізгі патологиялық жағдайлардағы биохимиялық процестер, биохимиялық зерттеу әдістері және патологиялық процестердің көріністері, биохимиялық параметрлерді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Науқас және дәрігер
    Несиелер: 4

    Адамның жүйке-психикалық дамуын түсіну негізінде дәрігер мен пациент арасындағы тиімді қарым-қатынас дағдылары; сұрақ қою, пациентті қалыпты және патологиялық жағдайда физикалық тексеру және алынған ақпаратты талдау кезінде клиникалық дәлелдеу. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, ішкі аурулар патологиясының семиотикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы патология
    Несиелер: 12

    Типтік патологиялық процестердің (гипоксия, перифериялық айналымның бұзылуы, қабыну, регенерация, жараның жазылуы, склероз, фиброз, аллергиялық реакциялар, онкологиялық процесс) басталуы, дамуы мен нәтижелері кезіндегі мүшелердегі, тіндердегі, жасушалардағы, ультрақұрылымдардағы патофизиологиялық механизмдер мен морфологиялық өзгерістерді кешенді қарастыру, сонымен қатар әр түрлі типтегі дәрілерді рационалды қолдану негіздері. Курс қазіргі заманауи ғылыми мақалаларды талқылауға негізделген, бұл қазіргі заманғы халықаралық терминологияны меңгеруге және патологиялық процестердің даму механизмдерін және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолданудағы зерттеу мен талдаудың соңғы молекулалық-генетикалық тәсілдері туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Зәр шығару жүйесінің патологиясы және гомеостаз
    Несиелер: 4

    Зәр шығару жолдары патологиясының патогенезі, патоморфологиясы, клиникалық көрінісі және клиникалық бағытталған фармакологиясы. Клиникалық аргументтерді, аналитикалық және проблемалық-бағдарлы ойлауды дамыту, клиникалық тұрғыдан мәселені терең түсіну; клиникалық диагностика және емдеу тәсілдері. Бүйрек және зәр шығару жолдарының зақымдануының негізгі синдромдары: зәр шығару, нефритикалық, нефротикалық, бүйректің жедел зақымдануы, бүйректің созылмалы жеткіліксіздігі, ауырсыну. Зәр шығару жүйесінің патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жүрек-тамыр жүйесі мен қан патологиясы
    Несиелер: 8

    Жүрек-қантамыр жүйесі мен қан жүйесінің патологиясы, патоморфологиясы, проблемаларының клиникалық көрінісі (клиникалық синдромдар) және клиникалық бағытталған фармакология. Жүрек пен қан тамырларының зақымдануының негізгі синдромдары: клапан аппаратының зақымдануы, коронарлық жеткіліксіздік (жедел және созылмалы), артериялық гипертензия, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігі; қан түзу жүйесі: анемиялық, сидеропениялық, цитопениялық, плеторлық, миело- және лимфопролиферация, геморрагиялық. Жүрек-қантамыр жүйесі мен қан жүйесінің патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тыныс алу жүйесінің патологиясы
    Несиелер: 4

    Тыныс алу жүйесі патологиясының патогенезі, патоморфологиясы, проблемаларының клиникалық көрінісі (клиникалық синдромдар) және клиникалық бағытталған фармакология. Өкпенің зақымдануының негізгі синдромдары: өкпе тінінің тығыздалуы (инфильтрат), өкпеде қуыстың болуы, бронхтың өткізгіштігінің бұзылуы, өкпенің ауа қабаттылығының жоғарылауы (эмфизема), плевра қуысында сұйықтық пен ауаның жиналуы, тыныс алу жеткіліксіздігі (жедел және созылмалы). Патология диагностикасындағы клиникалық аргументтер және синдромдық диагностиканың негізделген қалыптасуы, негізделген диагностикалық және терапиялық араласулар. Тыныс алу жүйесі патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Асқорыту жүйесі мен бауыр патологиясы, асқорыту
    Несиелер: 4

    Патогенезі, патоморфологиясы, мәселелердің клиникалық көрінісі (клиникалық синдромдар) және ас қорыту жүйесі патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы. Асқазан-ішек жолдарының және бауырдың зақымдану синдромдары: дисфагия, іштің ауыруы, асқазанның диспепсиясы, ішектің диспепсиясы, сарғаю (холестаз), асқазан-ішектен қан кету, гепато-спленомегалия, гепатит (цитолитикалық), гепатоцеллюлярлы жеткіліксіздік, қақпа гипертониясы, диффузиялық өзгеріс, бауырда масса түзілуі. Ас қорыту және тамақтану (тамақтану). Асқорыту жүйесі патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Клиникалық дағдылар мен рәсімдер
    Несиелер: 3

    Негізгі төтенше жағдайлар кезіндегі алғашқы медициналық көмек кезіндегі негізгі клиникалық дағдылар: шок, қан кету, жарақат, күйік, жарақат және т.б. асептика, антисептика, трансфузиология, жеңілдету және ауырсынуды бақылау білімдерін қолдана отырып модельдеу ортасында; ересек адамға, балаға клиникалық өлім жағдайында дәрігерге дейінгі медициналық деңгейде көмек көрсету дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Науқас және қоғам
    Несиелер: 6

    Халықтың денсаулығын және денсаулық мәселелерін зерттеу. Медициналық ақпаратты критикалық бағалауға және одан әрі тәжірибеде ұтымды пайдалануға арналған дәлелді медицина; белгілі бір пациенттің патологиясының қалыптасуы аясында қоршаған ортаның әртүрлі факторларын бағалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бала кезі, бала және жасөспірім
    Несиелер: 4

    Анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, дұрыс физикалық және психикалық дамуын қамтамасыз ету мақсатында сау жаңа туған нәрестенің және шала туылған нәрестенің, нәрестенің, баланың және жасөспірімнің жағдайын бағалау және басқару, дұрыс тамақтану дағдыларын қалыптастыру, балаларды күту, сондай-ақ алдын-алу шаралар кешені (иммунопрофилактиканы қоса).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Профилактикалық медицина
    Несиелер: 6

    Адам патологиясының алдын-алу және гигиеналық білім негіздері, инфекциялық және инфекциялық емес этиология ауруларының біріншілік және екіншілік профилактикасы мәселелерін шешуге ғана емес, сонымен қатар диагнозды дұрыс қоюға, адекватты емдеуге және науқастарды оңалтуға, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Репродуктивті жүйе, жүктілік және босану
    Несиелер: 4

    Жүктілік және босану кезіндегі, босанғаннан кейінгі кезеңде анатомиялық-физиологиялық өзгерістер. Сауалнаманың ерекшеліктері. Патогенезі, патоморфологиясы, проблемаларының клиникалық көрінісі және репродуктивті жүйе патологиясының клиникалық бағытталған фармакологиясы, сонымен қатар жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезеңде туындайтын жағдайлар. Репродуктивті жүйенің зақымдану синдромдары: бедеулік, қабыну, дисменорея, дисинтерия, неоплазмалар, жатыр мойны патологиясы, даму ақаулары. Репродуктивті жүйе патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Хирургиялық араласуды қажет ететін патология: жаралар, жарақат, күйік, үсік, шок. Асептика және антисептика принциптері; жансыздандыру әдістері; қан компоненттерін құю ережелері. Хирургиялық аурухананың / бөлімнің ұйымдастырушылық құрылымы, операциялық және таңу бөлмесіндегі жұмыс ережелері; мамандардың командалық өзара әрекеттесуінде медициналық көмек көрсету тәртібі. Жараларды емдеу әдістері мен әдістері, жарақаттарға, қан кетулерге, шоктарға көмек. Хирургиялық инфекция және оның алдын-алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тірек-қимыл аппаратының және терінің патологиясы
    Несиелер: 4

    Тірек-қимыл жүйесі мен терінің патогенезі, патоморфологиясы, проблемаларының клиникалық көрінісі (клиникалық синдромдар) және клиникалық бағытталған фармакология. Негізгі синдромдар: моноартикулярлы зақымдану, полиартикулярлы зақымдану, фебрильді синдром, бұлшықет синдромы, арқадағы ауырсыну синдромы; экзантема және энантема, терінің химиялық және физикалық әсерден зақымдануы. Комбиотиология. Тірек-қимыл аппараты мен тері патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эндокриндік жүйенің патологиясы және метаболизм
    Несиелер: 5

    Эндокриндік жүйе патологиясының патогенезі, патоморфологиясы, проблемаларының клиникалық көрінісі (клиникалық синдромдар) және клиникалық бағытталған фармакология. Эндокриндік жүйенің зақымдану синдромдары: гипергликемия, гипо- және гипертиреоз, гипо- және гиперкортизолизм. Клиникалық пайымдау, аналитикалық және проблемалық-бағдарлы ойлау, клиникалық тұрғыдан мәселені терең түсіну; патологияның клиникалық диагностикасы және синдромдық диагностиканың негізделген қалыптасуы, емдеу тәсілдері. Эндокриндік жүйе патологиясының дамуының молекулалық-генетикалық механизмдерін заманауи зерттеулер және оларды дербестендірілген медицина аясында клиникалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулалық эпидемиология
    Несиелер: 2

    Аурудың эпидемиологиясы, қазіргі заманғы популяцияның аурудың детерминанттарын молекулалық-генетикалық зерттеудің нәтижелерін ескере отырып, себепті, қорғаныштық немесе бейімділік факторларына, соның ішінде инфекциялық қоздырғыштарға және химиялық немесе физикалық агенттерге, қоршаған орта әсер етуші факторларға, өмір салты мен дене ерекшеліктеріне (генетикалық бейімділік) ерекше назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ОМИКС тәсілдері және экологиялық медицина
    Несиелер: 2

    OMICS технологияларын көпсалалы когорт зерттеулерінде қолданудың қазіргі жағдайы. Қоршаған орта факторларының адам денсаулығына қалай әсер ететіндігін түсіну үшін жасушалардағы немесе организмдердегі гендер, РНҚ, ақуыздар, метаболиттер және соған байланысты функциялардың өзгеруін жоғары өткізгіштік зерттеуді қолдану мысалдары. Эпигенетикалық реттелу, геннің экспрессиясы, метаболикалық эффектке дейін протеиннің экспрессиясы арқылы нақты биологиялық құбылыстарды және ДНҚ тізбегінің деңгейінен бастап дәйекті бағалау арқылы тұтас биологиялық механизмдерді түсіну мүмкіндігін кешенді түсіндіру. OMICS технологиялары құрған деректерді түсіндірудегі қиындықтар мен шектеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Терапия негіздері
    Несиелер: 10

    Клиникалық симптомдар мен синдромдар, терапиялық аурулармен жиі кездесетін науқастарды тексеру. Ішкі мүшелер ауруларына арналған фармакотерапия, олардың әсер ету механизмі мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін түсіну. Ағымдағы бухгалтерлік есеп пен медициналық құжаттаманы, оның ішінде ақпараттық жүйелерде жүргізу. Диагноздың рационалдылығын және дәлелді медицина принциптерін талдауға негізделген нақты пациентті емдеудің жеке тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 10

    Балалық шаққа тән ең көп кездесетін аурулары мен жағдайлары бар науқас балаларды олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас ерекшелігінде зерттеудің клиникалық симптомдары мен синдромдары, зертханалық және аспаптық әдістері; жаңа туған кезеңнен бастап жасөспірімге дейінгі балаларға медициналық көмек көрсетудің негізгі терапиялық, диагностикалық және алдын-алу шаралары. Ағымдағы бухгалтерлік есеп пен медициналық құжаттаманы, оның ішінде медициналық ақпараттық жүйелерде жүргізу. Нақты науқас баланы емдеудің жеке тәсілі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жүйке жүйесі және неврология негіздері
    Несиелер: 6

    Жүйке жүйесі патологиясының патогенезі, патоморфологиясы, клиникалық көрінісі және клиникалық бағдарланған фармакологиясы, жүйке жүйесінің жиі кездесетін ауруларын диагностикалау және емдеу принциптері. Негізгі фокальды симптомдар мен синдромдар: сезімталдықтың бұзылуы, мотор сферасының зақымдану деңгейі, гиперкинез түрлері, акинетикалық-ригидті синдром, атаксия түрлері, жұлынның, ми бағанасының, бас сүйек нервтерінің зақымдануы, вегетативті жүйке жүйесінің бұзылуы ; ми қыртысының зақымдану синдромдары. Балалар мен жасөспірімдердің нейропсихикалық және эмоционалды дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейропатология негіздері
    Несиелер: 6

    Клиникалық симптомдар мен синдромдар, ең жиі кездесетін жүйке аурулары бар науқастарды арнайы неврологиялық тексеруден алынған мәліметтер. Жүйке жүйесінің ауруларына арналған фармакотерапия, олардың әсер ету механизмі мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиникалық молекулалық медицина І
    Несиелер: 2

    Патологияның молекулалық негізіндегі білімді клиникалық молекулалық медицина мен дербестендірілген медицина саласындағы ғылыми мақалаларды талдау негізінде клиникалық практикаға аударуды қамтамасыз етуге арналған бірегей курс. Атап айтқанда, бұл бөлімде ішкі және балалар ауруларының, неврологиялық патологияның таңдалған мысалдарын қолдана отырып, молекулалық диагностиканың, алдын-алудың және емдеудің ең перспективалық дамуы зерттелген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ішкі аурулар
    Несиелер: 10

    Соматикалық аурулары бар пациенттерді олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас ерекшелігінде диагностикалау және емдеу: дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру дағдыларын қолдана отырып, алынған мәліметтер зертханалық және аспаптық зерттеу әдістері және негізгі емдеу-диагностикалық және алдын-алу шараларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хирургия негіздері
    Несиелер: 8

    Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, клиникалық симптомдар мен синдромдарды түсіндіру, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінен алынған мәліметтерді және базалық әдістерді қолдану арқылы типтік көрінісінде және курсында және жас ерекшелігімен науқастардың диагностикасы мен емін меңгеру. медициналық диагностикалық және профилактикалық шаралар, негізгі хирургиялық дағдыларды қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Кешенді клиникалық диагностика және молекулалық медицина
    Несиелер: 12

    Көпсалалы тәсілге негізделген диагностикалық алгоритмдер; негізгі клиникалық синдромдармен (кеуде ауыруы, безгегі, іштің ауыруы және т.б.) науқасты тексеру кезінде алынған ақпаратты анықтау, түсіндіру және сыни бағалау. Диагностика мен емдеудің жоспарын құру, диагностиканың рационалдылығын талдау және дәлелді және молекулалық медицина принциптерін қолдану негізінде кәсіби шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Акушерлік негіздері
    Несиелер: 6

    Жүктіліктің, босанудың және босанғаннан кейінгі кезеңнің курсы мен басқаруы акушерлік және гинекологиядағы жалпы және арнайы тексеру әдістерін меңгеру, акушерлік-гинекологиялық қызметті ұйымдастыру принциптерін түсіну; жүктіліктің, босанудың асқынуы, қауіп факторлары және алдын алу шаралары туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Фтизитария
    Несиелер: 4

    Типтік көрінісі мен ағымындағы және жас ерекшелігіне байланысты туберкулезбен ауыратын науқастарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Офтальмология
    Несиелер: 3

    Көру мүшелерінің жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы ең жиі кездесетін аурулары бар адамдарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Урология
    Несиелер: 2

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы ең жиі кездесетін урологиялық патологиясы бар адамдарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Тропикалық аурулар
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы тропикалық жұқпалы аурулармен ауыратын науқастарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Оториноларингология
    Несиелер: 2

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы ЛОР мүшелері, бет-жақ патологиясы бар адамдарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Клиникалық молекулалық медицина ІI
    Несиелер: 2

    Патологияның молекулярлық негізіндегі білімді клиникалық молекулалық медицина мен дербестендірілген медицина саласындағы ғылыми мақалаларды талдау негізінде клиникалық практикаға аударуды қамтамасыз етуге арналған І клиникалық молекулалық медицина курсының жалғасы. Бұл бөлімде инфекциялық аурулардың, дерматовенерологияның және хирургиялық патологияның таңдалған мысалдарын қолдана отырып, молекулалық диагностиканың, алдын-алудың және емдеудің ең перспективалық дамуы талқыланады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 4

    Әр түрлі патогенді қоздырғыштармен туындаған, олардың типтік көрінісі мен ағымында және жас ерекшелігінде, ауруларға диагностика мен емдеуді дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық симптомдарды түсіндіру дағдыларын қолдана отырып меңгеру және синдромдар, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің деректері және негізгі медициналық диагностикалық және алдын алу шараларын қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Гинекология
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы гинекологиялық аурулармен ауыратын әйел адамдарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу; гинекологиялық қызметті ұйымдастыру, гинекологиялық науқастарды қамтамасыз етудің аймақтандыру принциптері; гинекологиядағы арнайы тексеру әдістері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 4

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрініс пен ағымындағы терінің және оның қосымшаларының ең көп таралған аурулармен ауыратын науқастарды клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау арқылы, дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, тиімді кәсіби қарым-қатынас дағдыларын, зертханалық және аспаптық зерттеулерден алынған мәліметтерге және негізгі медициналық диагностикалық және алдын-алу әдістерін қолдана отырып диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Психиатрия
    Несиелер: 5

    Тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық симптомдар мен синдромдарды, арнайы зерттеулер деректерін интерпретациялау, негізгі терапиялық, оңалту және профилактикалық шараларын қолдана отырып типтік көрінісі мен ағымында және жас ерекшелігімен ерекшеленетін е жиі кездесетін психикалық аурулары және мінез-құлық ауытқулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Клиникалық анатомиямы және оперативты хирургия
    Несиелер: 2

    Аймақтық топографиялық анатомия, негізгі хирургиялық әдістер, дәлелді медицина принциптері, тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау дағдылары, клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау, хирургиялық әдістермен хирургиялық әдістер, олардың көрінісі мен ағымында және жас ерекшелігінде.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Наркология
    Несиелер: 2

    Тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық симптомдар мен синдромдарды, арнайы зерттеулер деректерін интерпретациялау, негізгі терапиялық, оңалту және профилактикалық шараларын қолдана отырып типтік көрініс пен ағымындағы психоактивті заттарды асыра пайдаланатын науқастарды диагностикалау және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Онкология
    Несиелер: 2

    Жас ерекшелігіне байланысты типтік көрінісі мен ағымындағы онкопатологиясы бар науқастардың диагностикасы және емі; тиімді клиникалық қарым-қатынасты қолдану, клиникалық симптомдар мен синдромдарды, зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін интерпретациялау, негізгі медициналық диагностикалық, арнайы зерттеу әдістерін қолдана отырып, дәлелді медицина принциптеріне негізделген скрининг және қатерлі ісіктерді іздеу және алдын алу шаралары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Неврология
    Несиелер: 4

    Тиімді кәсіби қарым-қатынас, клиникалық симптомдар мен синдромдарды, арнайы зерттеулер деректерін интерпретациялау, негізгі терапиялық, оңалту және профилактикалық шараларын қолдана отырып типтік көрініс пен ағымындағы және жас ерекшелігімен ерекшеленетін ең жиі кездесетін неврологиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    Ғылыми медициналық және клиникалық мәселелерді шешуде негізгі физиологиялық және патологиялық процестер туралы молекулалардан жасушаларыға дейінгі, мүшелер және жүйелік деңгейде, олардың адамда организмдік және популяциялық деңгейдегі көріністері туралы білімді қолдана алады.

  • Код ON2

    Пациенттерден және диагностикалық процедураларды қоса басқа ақпарат көздерінен жалпы және төтенше жағдайларды диагностикалауға, емдеуге және алдын-алуға байланысты мәліметтерді жинай алады.

  • Код ON3

    Клиникалық симптомдар мен синдромдарды, заманауи зертханалық және инструменталды зерттеу әдістерін анықтау, талдау, бағалау және олардың басымдықтарын анықтау, диагностиканың жоспарын құру үшін типтік көрінісі мен ағымында ең көп кездесетін аурулармен ауыратын науқастарды зерттеу; ауруды басқару, соның ішінде тиісті араласуды бастай алады.

  • Код ON4

    Жеке пациентті емдеуде және оның денсаулығын оның қажеттіліктеріне сәйкес нығайту кезінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру; диагностиканың рационалдылығын талдау және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдану негізінде кәсіби шешімдер қабылдай алады.

  • Код ON5

    Этика және деонтология қағидаларына сәйкес науқастарға қауіпсіз және тиімді көмек көрсету, тиімді қарым-қатынас жасау мақсатында адам мінез-құлқының негізгі қағидалары туралы білімді қолданады; денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен бірге кәсіпқойаралық / көпсалалы топта тиімді жұмыс істей алады;

  • Код ON6

    Барлық жастағы топтардағы пациенттерде жиі кездесетін ауруларда, жедел және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық көмек көрсете алады;

  • Код ON7

    Дәрігер мен пациенттің құқықтары, міндеттері мен құқықтарын қорғау тәсілдері туралы білімдерін кәсіби іс-әрекетте қолданады; пациентке оның жасына, мәдениетіне, сеніміне, дәстүріне, ұлтына, өмір салтына қарамастан медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және кәсіби қатынасты қолдана алады.

  • Код ON8

    Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттаманы және жұмыс процесін ұйымдастыруды талдау және жүргізу; кәсіби мәселелерді шешу мақсатында заманауи ақпараттық және сандық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін қолданады.

  • Код ON9

    Салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері мен әдістері туралы білімді, алдын-алу мақсатында жеке және халық деңгейінде денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлар кешені туралы білімді қолданады.

  • Код ON10

    Өз қызметін кәсіби жауапкершілік пен адалдық стандарттарына сәйкес іс-шаралар жүзеге асырады; этникалық, мәдениеттілікке, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарына қарамастан, пациенттермен, отбасылармен, әріптестерімен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби қарым-қатынас кезінде этикалық қағидаларды сақтай алады;

  • Код ON11

    Өзінің кәсіби қызметі барысында өзінің білімі мен дағдыларын үнемі кәсіби жетілдіруді ұйымдастыра алады;

  • Код ON12

    Жаңа білім алу, білімді басқаларға жеткізу және медициналық және биомедициналық ғылымның заманауи жетістіктерін клиникалық практикаға енгізу мақсатында ғылыми көзқарас пен зерттеу дағдыларын қолдана алады.

Top