Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03215 Медиакоммуникациялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Интерактивті медиа жобалар дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Digital-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясы.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде магистранттардың практикалық дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттерге ие болады: -негізгі заманауи психологиялық теорияларды және тәсілдерді білу; -әріптестермен оңтайлы психологиялық қарым-қатынас орнату және қолдау; -қызмет саласында психологиялық білім мен дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) журналистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарға сәйкес шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және шет тілде болашақ магистранттың мәдениетаралық және кәсіби қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттерге ие болады: -кәсіби қызмет міндетін шешу үшін шет тілінде түрлі формада қарым-қатынас жасау; -кәсіби деңгейде шет тілін оқыту саласындағы теория мен практиканың күрделі мәселелерін анықтау; -магистранттардың кәсіби қызметін жүзеге асыруға қажетті сөздік қорын кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар)игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: дүниеге көзқарастың ерекше формасы ретіндегі философия туралы тұтас жүйелі түсінік, болашақ кәсіби әрекет шеңберінде оларды оқытудың әдістері мен мәселелерітуралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқытудың нәтижесінде қабілеттерге ие болады: философияның тарихи даму шеңберінде метафизика мен онтологияның негізгі мазмұнын сипаттау; дүниені танудың философиялық және ғылыми әдістерін жүйелеу; кəсіби саладағы мəселелердің философиялық мазмұнын анықтауға жəне талқылауға арналған нəтижелерді ұсынуға байланысты зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік коммуникация және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Онлайн-промоушн: стратегиялар мен тактика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Байланыс агенттігін басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациялық агенттікті басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін сәтті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Коммуникациялық шешімдер мен бизнес-стратегиялардың өзара байланыстарына ерекше назар аудара отырып, жарнама нарығын және қоғаммен байланысты, агенттіктер арасында да, агенттік пен клиент арасында да болатын процестердің өзара байланысын қабылдаудың жалпы көрінісін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиакоммуникацияның лингвистикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоба менеджменті.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда менеджердің жеке жұмысын, ол ұйымдастыратын команданың жұмысын және тұтастай ұйымның жұмысын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық жоспарлауға, белгісіз болашақпен жұмыс істеуге, жағдайды талдауға, үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда икемді әрекет етуге, қарым-қатынас стиліне ерекше назар аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиа-жобалардың экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық және коммуникативтік технологияларды интеграциялау өнімі ретінде заманауи медиажобаны өндіру механизмдері мен стратегияларын талдау қабілетін қалыптастыру. БАҚ тұжырымдамасын талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға және жергілікті авторлық медиажобаны әзірлеу, БАҚ тұжырымдамаларын әзірлеу, талдау және түзету қабілетіне ерекше назар аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративтік және брендтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стратегиялық коммуникациядағы заманауи зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    байланыс теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникация процесінің универсалды моделін құру;

  • Код ON2

    Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсету;

  • Код ON3

    отандық және шетелдік медиа нарықтардың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану;

  • Код ON4

    қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасау кезінде техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану;

  • Код ON5

    интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқоры) қолдана отырып, мультимедиалық өнім жасау;

  • Код ON6

    байланыстың жаңа технологияларына, этика мен психология заңдарына сүйене отырып, коммуникацияның әртүрлі түрлерін қолдана отырып, медиа компанияның әртүрлі бөлімшелерінің жұмысын үйлестіру;

  • Код ON7

    әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарын зерттеу және сипаттау, медиа компаниялар мен жобаларды талдауда әртүрлі әдістерді қолдану;

  • Код ON8

    медиа және коммуникациялық өнімдерді құру кезінде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, интерактивті шығармашылық коммуникация әдістерін талдау;

  • Код ON9

    коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникациялардың негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау;

  • Код ON10

    маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, саладағы ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжытуды жүзеге асыру;

  • Код ON11

    корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен тиімді жұмыс жасау және медиа бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну;

  • Код ON12

    команда құру, онымен күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны нақты шындыққа бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.

Top