Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01904 Арнайы педагогика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті.
  • Өндірісті басқарудың заманауи тәсілдерін көрсетуге, менеджмент, диагностика, талдау және проблемаларды шешу әдістерін, шешім қабылдау әдістерін және оларды практикада іске асыруды қолдана отырып, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
  • Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуді жобалауға, Қазақстан Республикасында және шет елдерде арнайы педагогика мен психологияның даму үрдістері мен жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімділігін зерттеуге және бағалауға қабілетті.
  • Оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетт.
  • Білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық, абилитациялық және оңалту процестерінің тиімділігін зерттеу және бағалау үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға және шешуге, арнайы педагогиканы зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті.
  • Білім алушы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін нәтижелерін ұсына отырып жүзеге асыра алады, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіре алады, өз әдістемелерін жасауға қабілетті.
Top