Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01904 Арнайы педагогика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Оқыту мен тәрбиелеу бұзылуы аутистического спектрін
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беретін мектепте аутистік спектрі бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы аутистік спектрі бұзылған балалармен түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке білім беру бағдарламаларын құрастыруға және іске асыруға, инклюзивті білім беру жағдайында аутистік спектрі бұзылған балаларға арналған білім беру бағытын айқындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындық
    Несиелер: 5

    Пән мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дайындаудың заманауи әдістері мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түзету-педагогикалық үрдістің құрылымдық құрауыштарын біледі, жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешуге қабілетті, мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды даярлаудың жаңа әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы арнайы педагогика
    Несиелер: 4

    Пән арнайы білім беру процесінің заңдылықтарын, мазмұнын, арнайы білім беру жүйесінің әртүрлі мекемелерінде оны ұйымдастыруға қойылатын талаптарды оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы арнайы педагогикалық жүйелердің салыстырмалы талдауын жүзеге асыра алады, Арнайы педагогика негізінде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға түзету-педагогикалық көмек көрсетуде арнайы әдістерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен арнайы дефектологиялық білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән педагогикалық зерттеулердің заманауи бағыттарын, арнайы дефектологиялық білім берудің даму үрдістерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуды тиімді басқару үшін құзыреттілік негізде оқу үдерісін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент функцияларын түсінудің қазіргі заманғы тәсілдерін, жаңа теориялар мен тәжірибелерді, принциптер мен әдістерді, персоналды басқару сапасын, басқару стилі мен модельдерін; басқарудағы корпоративтік және әлеуметтік жауапкершіліктің рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы өзінің кәсіби қызметінде менеджменттің қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін қолдана алады. Сыни ойлау, case study, зияткерлік футбол.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы және инклюзивті білім беруде ойын теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивтік білім беруде әртүрлі ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен тәсілдерін, оқытуда қиындықтары бар балалармен түзету жұмыстарының тәсілдерін, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау үшін диагностикалық әдістерді зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қажетті жағдайларды, мақсатқа жету құралдары мен тәсілдерін негіздеумен қызметті модельдейді, мінез-құлқындағы мүмкін болатын ауытқуларды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесіндегі Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Пән арт-терапия теориясын, түрлері мен тәжірибелерін, дәстүрлі, қазіргі заманғы көркем материалдар мен арт-технологияларды зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы диагностикалық, дамытушылық, түзету мақсаттарында балалармен жұмыс жасауда арт-терапияны пайдаланады, нәтижеге жету үшін арт-теропияның түрлі әдістерін біріктіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән психологиядағы заманауи тұжырымдамаларды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы персоналдың мінез-құлқын жобалауға, командалар құруға, тиімді қарым-қатынас жасауға, өзін-өзі көрсетуге, тұлғааралық қатынастарды орнатуға және қолдауға қабілетті; зерделеу кезінде проблемалық баяндау, еркін талқылау, эксперимент әдістері пайдаланылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Өндірісті басқарудың заманауи тәсілдерін көрсетуге, менеджмент, диагностика, талдау және проблемаларды шешу әдістерін, шешім қабылдау әдістерін және оларды практикада іске асыруды қолдана отырып, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON3

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON5

    Бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуді жобалауға, Қазақстан Республикасында және шет елдерде арнайы педагогика мен психологияның даму үрдістері мен жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімділігін зерттеуге және бағалауға қабілетті.

  • Код ON6

    Оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетт.

  • Код ON7

    Білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық, абилитациялық және оңалту процестерінің тиімділігін зерттеу және бағалау үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға және шешуге, арнайы педагогиканы зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON8

    Білім алушы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін нәтижелерін ұсына отырып жүзеге асыра алады, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіре алады, өз әдістемелерін жасауға қабілетті.

Top