Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11106 Қонақ үй және мерамхана бизнесін басқару(БелМУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: салалық зерттеулер жүргізу үшін тұрақты кәсіби білім, білік және дағдыларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: әдістеме, әдістеме, қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру; ғылыми зерттеу кезеңдері және нәтижелерді өңдеу; ғылыми жұмыстар жазу; ғылыми ұйымдар, ғылыми кадрларды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттар үшін басқарудағы өзарақатынастар аясында магистранттың кәсіби қызметіне қажетті құзіреттіліктерді қалыптастырады. Мақсаты: таңдалған мамандық аясында кәсіби қалыптасу процесінде психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін зерттеу және талдау негізінде ғылымға негізделген жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және іскери байланыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми білім жүйесін жетілдіру менеджменттің негізі ретінде тиімді іскерлік коммуникациялар құру дағдылары. Ұйымдардағы көшбасшылық мәселелерін теориялық және практикалық шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістері зерттеліп, қонақжайлылық менеджеріне қажетті іскери коммуникативті коммуникация дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайн
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайнның негізгі компоненттерін өз бетінше дамыту қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: бизнес-жобаның құндылық тізбектерін құру принциптері мен технологиялары; қонақ үйлер мен мейрамханалар кәсіпкерлерінің менеджерлерімен тиімді өзара әрекеттесу негіздері; бизнесті ұйымдастыру модельдері және оларды іске асыру шарттары; ұйымдық дамудың теориялық аспектілері, стратегиялық талдаудың мәні; ұйымның бизнес-процестерін басқаруға қажетті материалдар жиынтығы: оларды құрастыру және бекіту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның өсуінің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық білім жүйелерін меңгеру, білім берудің тұлғалық-бағдарлы сипатын қамтамасыз ету, оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру, ғылыми тәуелсіздікті дамыту, іскерлік қызығушылықты дамыту. Зерттелетін болады: тұлғаны дамыту және өзін-өзі дамыту мәселелері, жоспарлау мен мақсат қою дағдылары; интроспекция және өзін-өзі таныстыру, өзін-өзі реттеу технологиялары игеріліп, практикалық дағдылар алынды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясындағы жүйелік талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында жобалық және сервистік қызметті жүзеге асыруға қажетті мәліметтерді интерпретациялай отырып, ақпаратпен жұмыс істеудің жүйелік дағдыларын қолдану қабілеттерін дамыту. Оқытылатын болады: қазіргі ғылымдағы және менеджменттегі жүйелер теориясы; жүйелік талдаудың мәні мен міндеттері; жүйеде білімді шығару әдістері. Энтропия және ақпарат мөлшері. Жүйелік талдаудың негізгі әдістері мен логикалық принциптері; жүйелік талдаудың категориялары мен әдістері; күрделі және үлкен жүйелерді зерттеу ерекшеліктері; деректерді өндіру, анық емес білімнің ерекшелігі. Жүйелік талдау процедураларында формализация (математикалық сипаттама, когнитивті карталар, диаграммалар, диаграммалар, графиктер)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ғылыми зерттеу жүргізу үшін теориялық және әдістемелік білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: негізгі проблемалардың ерекшелігі мен байланысы, ғылым философиясы мен ғылым тарихы тақырыптары; мамандық, әлеуметтік институт және тікелей өндіргіш күш ретіндегі ғылым феномені, жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі анықтауы, олардың жалпылығы мен айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақ үй мен мейрамхана бизнесін басқару стратегиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бәсекелі ортада қонақ үй мен мейрамхана бизнесін басқарудың инновациялық стратегияларын құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: стратегиялық басқарудың теориялық негіздері және категориялық аппараты; оның негізгі түсініктері мен функциялары; стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау әдістері; стратегияны іске асырудың негізгі әдістері және мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі кәсіпорындардың практикалық қызметінде туындайтын нақты нұсқаларды әзірлеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы сапа менеджменті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақжайлылықтың ерекшеліктерін ескере отырып, сапаны қалыптастыру процестерін басқарудағы іргелі білім мен қолданбалы дағдыларды меңгеру қабілетін қалыптастыру.Мыналар зерттелетін болады: жалпы әдістеме, қонақ үй индустриясындағы сапа менеджментінің әдістері мен әдістері, сапа менеджментінің дүниежүзілік негізгі жүйелерін игерудегі процестік тәсіл әдіснамасы; сапаның экономикалық аспектілері және оның компоненттері, сондай-ақ сапа кепілдігі мен қызмет стандарттарын игерудің статистикалық және басқа қолданылатын әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес және кросс-мәдени байланыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандану және интернационалдандыру жағдайында қонақжайлық кәсіпорындарында табысты бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін тиімді іскерлік және мәдениаралық коммуникация құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: іскери мәдени байланыс пен халықаралық компаниялар қызметкерлерінің мотивациясының негізгі тұжырымдамалары; - аймақтар мен елдердің бизнесіндегі негізгі бағыттардың даму ерекшеліктері; ұйымның ұлттық басқару модельдерінің негізгі сипаттамалары; менеджмент мектептерінің қалыптасуы мен дамуының бизнестің жаһандану процестеріне және адамдар арасындағы қатынастардағы ұлттық мәдениет пен дәстүрлердің сипаттамаларына тәуелділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру жәнеосы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тілдерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері; нақты функцияларды орындау үшін ауызша және жазбаша өтініш; қоғамдағы тиімді өзара іс-қимыл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары оқу орындары оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру үшін оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау және ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен формалары, оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы, жоғары оқу орындарының ғылыми қызметі теориясы, әлеуметтік білім беру мекемесі ретінде жоғары мектеп және маманның жеке тұлғасын қалыптастыру; білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақ үй мен мейрамхана қызметтерін сату тиімділігін басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өнімді тұтынушыға тиімді жеткізу үшін қонақжайлылықтағы сатудың заманауи технологияларын басқару қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақ үй мен мейрамхана қызметін сатудың заманауи формалары, сату әдістері мен әдістерінің мәні, маркетингтік құралдар, қонақ үй мен мейрамханалық қызметтердің қазіргі заманғы тұтынушысының сатып алу тәртібі, клиенттерге қарсылықты басқару, CRM жүйелері (тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды автоматтандыру және стандарттау) ); тұтынушылар базасын басқару және сатудағы IT технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпорынды басқарудағы тиімді байланыс теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: коммуникацияларды басқару қабілеттерін қалыптастыру, сыртқы орта субъектілерімен тиімді кросс-функционалдық өзара әрекеттестікке және өзара әрекеттестікке қол жеткізу, корпоративті мәдениетті құру. Зерттелетін болады: әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдері, қарым-қатынас түрлері, ауызша іскери коммуникация стратегиялары, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени механизм ретіндегі іскери қарым-қатынас, коммуникацияны басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақжайлылық саласында тұтынушылардың сұранысын болжау мен жоспарлаудың негізгі категорияларын, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қызмет көрсету саласында болжамдау мен жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; қызметтерге сұранысты болжау әдістерін талдау және оны қызмет көрсету саласында модельдеу; болжамдарды тексеру және жоспарлардың сапасын бағалау; болжам нәтижелерін бағалау критерийлері; болжау және жоспарлау әдістерінің сапасын бағалау; сұранысты жоспарлау мен болжау кезінде сараптамалық бағалау; статистикалық жоспарлаудың болжау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру нарықты енгізу принциптер мен әдістерге негізделген аспектілер қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару Зерттелетін болады: қонақүй және туризм саласындағы фирмалар мен кәсіпорындардың мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; қонақжайлылықтағы менеджменттің дамуының жалпы заңдылықтары; Қазақстан Республикасына тән қонақ үйлер мен мейрамханалардағы менеджменттің даму тенденциясы. басқару шешімдері, әсіресе келіссөздер, тиімді басқару қызмет көрсететін персонал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінде E-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қонақ үй саласындағы брондау, автоматтандырылған басқару, картаға түсіру, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде GDS, ADS және геоақпараттық жүйені) қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: автоматтандырылған басқаруға, турлар мен қонақ үйлерді брондауға арналған заманауи бағдарламалық жасақтама; туризм және қонақ үй қызметтерінің онлайн нарығы, электронды виза, TRIVAGO, SKYSKANNER, туристік индустриядағы деректерді талдау; Туризмдегі әлеуметтік медиа және мобильді қосымша; Туроператорлық қызметті сандық түрлендіру, бизнеске арналған мобильді қосымшалар: Бейне және графикалық дизайн негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақжайлылық индустриясының кластерлік дамуы
    Несиелер: 5

    Мақсат - тұрақты даму қағидаттарына сәйкес қонақжайлылық нысандары мен туристік-рекреациялық инфрақұрылымды оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми негізделген кешенді жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: аймақтың қонақжайлылық секторының әлеуетін кластерлік талдау, кластерлерді қалыптастыру; тұжырымдаманы іске асыру тетіктері; туризм мен қонақжайлықтың кластерлік деңгейлері; кластерлерді құрудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері, туристік-рекреациялық аймақтар мен нысандарды жобалауға кластерлік тәсіл, Қазақстандағы туризмдегі кластерлік бастамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты - қонақ үй және мейрамхана қызметтерін тұтынушылық нарыққа тиімді жылжыту үшін қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тәуелсіз маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қонақжайлылық индустриясында маркетингті дамытудың теориялық негіздері, маркетингтік зерттеу әдістері; маркетингтік зерттеулердегі әдістер, ақпараттар, маркетингтік талдау жүйесі және нәтижелерді беру; жүргізілген зерттеулер негізінде маркетингтік шешімдер қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметіне экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қонақжайлық кәсіпорындарындағы экономикалық процестердің дамуын талдау мен болжауға әдістемелік тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: қонақжайлылық кәсіпорындарын экономикалық талдаудың негізгі принциптері мен әдістері, экономикалық талдаудың түрлері, сондай-ақ сервистік қызметті кешенді экономикалық талдау жүйесін ұйымдастырудың заманауи ақпараттық қамтамасыз етілуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақжайлылық тәуекелдерін басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастыруда болжам жасау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ықтимал тәуекелдерді анықтау мен бағалаудың теориялық негіздері; қонақжайлылықтағы тәуекелдерге әсер ететін объективті, субъективті, сыртқы және ішкі факторлар; тәуекелдерді жіктеудегі негізгі түсініктер, тәсілдер және мәселелер; тәуекелдерді анықтауға әдістемелік тәсілдер; тәуекелдерді басқару құралы, талдау, бағалау, болжау және тәуекелдерді басқару әдістері; қонақжайлылықтағы қауіпті азайту әдістері; тәуекелдерді азайту тәсілі ретінде сақтандыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылыми көзқарасқа ие және заманауи ғылыми көзқарастарды, теориялар мен тұжырымдамаларды ғылыми зерттеулер мен ғылымның дамуындағы заңдылықтар аясында түсіндіреді, ғылыми-теориялық, әдістемелік және қолданбалы проблемалар мен қызмет көрсету саласының мәселелерін шешеді.

  • Код ON2

    «Мейрамхана және қонақ үй бизнесі» мамандығы бойынша жоғары мектепте оқу процесін жүзеге асыру үшін ғылыми және кәсіптік білімдерін, педагогикалық шеберліктері мен дағдыларын практикада қолдана алады.

  • Код ON3

    Жоғары оқу орындарында, біліктілікті арттыру және қайта даярлауға арналған мамандандырылған мекемелерде білім беру үдерісін жүзеге асыру үшін қызмет көрсету саласын дамытудың қазіргі тенденцияларына сәйкес пәннің ілеспе оқу-әдістемелік кешенімен оқу бағдарламасын жасауды қамтамасыз етеді жоғары білімді кадрлар.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу және қоршаған ортаны тұрақты дамыту және қонақжайлылықтағы ұтымды экологиялық бақылау саласында тиісті шешімдер қабылдау үшін терең кәсіби теориялық және практикалық білім мен дағдыларға ие.

  • Код ON5

    Заманауи техниканы қолданады және қонақжайлылық индустриясын ұлттық және аймақтық жоспарлау саласында сценарий әзірлейді.

  • Код ON6

    Көпмәдениетті және шет тілді ортада тиімді коммуникация процестерін, мүдделі нарық қатысушыларымен функционалдық өзара әрекеттесуді, келіссөздер жүргізеді, жанжалды жағдайларды реттейді

  • Код ON7

    Нарыққа, орналастыру кәсіпорындарының барлық қызмет түрлеріне маркетингтік талдау жүргізеді, кәсіпорынның стратегиялық, орта мерзімді және операциялық жоспарларын жасайды, экономикалық қызметтің тиімділігін, қызмет көрсету және сату сапасын жоғарылатудың тетіктерін іске асырады.

  • Код ON8

    Конақ үй индустриясында брондау, автоматтандырылған басқару, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде геоақпараттық жүйе мен GDS) қолданады, ақпараттық технологияларды енгізуге байланысты шекті мәндерге қол жеткізу жағдайларын модельдейді қонақ үй және мейрамхана бизнесі.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметте қонақжайлылық қызметін қалыптастыру сапасын басқарудағы үрдістің әдіснамасын қолданады; өндіріс процесінде халықаралық жүйелер мен сапа стандарттарын жүйелі түрде қолдануды жүзеге асырады (соның ішінде: TQM, Кайдзен, 6 сигм, ISO, TPS).

  • Код ON10

    Әлемдік тенденциялар мен ұлттық бағдарламалауды ескере отырып, дамуды болжау арқылы қонақжайлылық нарығының дамуындағы қайшылықтарды жою тәсілдерін қалыптастырады және негіздейді.

  • Код ON11

    Мейрамхана мен қонақ үй бизнесінің таңдалған саласындағы тәуелсіз ғылыми немесе қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін бизнес-жоспар моделі, оқу материалы, презентациялар, түсіндірме жазбалар, баяндамалар, мақалалар және диссертация түрінде көрсетеді. көпмәдениетті және шет тілдік ортаның талаптары мен шарттары.

  • Код ON12

    Тұлғаның дамуын жақсартуды басқарады, өзінің оқу дайындығының деңгейін бағалайды және одан әрі кәсіби дайындықтың жеке траекториясын жасайды.

Top