Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02178 Хореография педагогикасы в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологиясын меңгерген білікті мамандарды даярлау. Хореографиялық өнердің қазіргі даму деңгейіне сәйкес өзіндік практикалық педагогикалық, шығармашылық және ғылыми-әдістемелік қызмет үшін білім, білік және дағдылар жиынтығына ие мамандарды даярлау. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу арқылы білім алушылардың жеке ерекшеліктерін жан-жақты дамыту үшін жағдай жасау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» класс) І
    Несиелер: 5

    Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Джайв («Е» класс), 1 күрделілік деңгейі: - «Е» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасын дамытуға арналған тренаж; - «Е» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы және зерттеу әдістемесі; - жұпта жүргізу негізінің әдістемесі; - «Е» класы, 1 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстар жасау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 5

    Бөлімдер бойынша сабақты оқыту әдістемесі. Сабаққа музыкалық материалды таңдау критерийлері. Бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды зерттеу және практикалық игеру әдістемесі: еденде, залдың ортасында. Барлық бөлімдер бойынша қарапайым оқу комбинацияларын құрастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық және хореографиялық шығармашылықтың негізі болғандықтан, негізінен музыканың негізгі элементтерін және әуендер мен ырғақтарды оқу. Сонымен қатар музыкада әр элементтің (режим, тональность, интервал, аккорд, өлшегіш, ырғақ) музыкалық көрсетілімнің басқа элементтеріне байланысты өзінің айқындығын көрсетеді. Сондықтан, бұл бағдарлама музыкалық теорияның ең маңызды проблемалары оның тақырыптары ретінде қалыптасатын жүйелі курсын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық бидің әдістемелік  негіздері І
    Несиелер: 4

    1 оқыту жылындағы классикалық биінің әдістемелік негіздері Корпусты орнату, терминологияны зерттеу, станокта, залдың ортасында, allegro бөлімінде экзерсистегі негізгі қозғалыстарды зерттеу. Қозғалыстардың музыкалық негізі. Оқу мысалдарын құрастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогиканың негіздерін оқу: негізгі ұғымдар мен санаттар. Оқытудың негізгі әдістерін, командалық-басқару тактикасын меңгеру, оқу үрдісін ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография режиссурасының теориясы
    Несиелер: 3

    Режиссура заңдары. Режиссерлік әдіс режиссерлік көркемдік ойды жүзеге асырудағы экспрессивті құралдардың өзара әрекеттесу тәсілі, режиссерлік ойды бейнелі шешімге аудару. Режиссерлік сценарий – режиссерлік бейнелеу сипаттамасы. Режиссерлік қадам-тұтас композиция болып дамитын режиссерлік шешімді білдіретін әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 4

    «Сontraction», «release», «hail-lift» пайдаланып, партерлік бөлімнің және залдың ортасында негізгі қимылдарды оқыту әдістемесін меңгеру. Өткен бағдарламаның қозғалыстарын орындау сауаттылығы. Музыкалық орналастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 5

    Станокта, залдың ортасында элементтер мен қозғалыстарды зерттеудің әдістемелік негіздері. Стиль, мәнер, мінез ұғымдарын игеру 1 оқу жылының академиялық бөлімінің поляк, венгр билерінің негізгі қозғалыстарын зерттеу. Оқу комбинацияларын, би этюдтерін жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) І
    Несиелер: 4

    Еуропалық билерді оқыту әдістемесі: Баяу вальс, Вена вальсі, Квикстеп ("Е" класы), күрделілігі 1-деңгейдегі фигуралар: - орындау техникасы; - «Е» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды зерттеу әдістемелері; - жұпта көрсетудің әдістемелік негіздері; - стандартты, оқу және конкурстық қосылымдарды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік музыка әдебиетіндегі дискурстар
    Несиелер: 3

    Әлемдік музыкалық үдерістің маңызды оқиғалары мен айтулы тұлғаларын: көрнекті шетелдік, орыс, кеңестік және қазақстандық композиторлардың шығармашылық өмірбаяндарын, олардың негізгі музыкалық шығармаларын зерделеу. Дәуірлер контекстіндегі музыкалық стильдермен танысу. Музыкалық шығарманы, оның авторын материалды тыңдау бойынша анықтау дағдысы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» класс) ІІ
    Несиелер: 4

    Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Джайв («Е» класс), 2 және 3 деңгей: - күрделілігі 2 және 3 деңгейдегі фигураларды орындау техникасын дамытуға арналған тренинг. «Е» класы; - 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы және зерттеу әдістемесі; «Е» класы; - жұпта жүргізу негізінің әдістемесі; - «Е» класы, 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстар жасау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері («Е» сатысы) ІІ
    Несиелер: 4

    Еуропалық билерді оқыту әдістемесі: Баяу вальс, Вена вальсі, Квикстеп ("Е" класы), күрделілігі 2 және 3 деңгейдегі фигуралар: - орындау техникасы; - «Е» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды зерттеу әдістемелері; - жұпта жүргізу әдістемесі; - 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Партерлік бөлімде «шиыршықты» зерттеу. Негізгі қозғалыстарды оқыту әдістемесін меңгеру: үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қадамдар мен секірулер. Өткен бағдарламаның қозғалыстарын орындау сауаттылығы. Музыкалық орналастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды зерттеу және практикалық игеру әдістемесі: қадамдар мен секіру. Барлық бөлімдерде кеңістіктегі қозғалыс салмағы мен динамикасымен жұмыс әдістерін оқыту. Барлық бөлімдер бойынша қарапайым оқу комбинацияларын құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Станокта, залдың ортасында элементтер мен қозғалыстарды зерттеудің әдістемелік негіздері. Мінезі, орындау тәсілі бойынша жұмыс. 1 оқу жылында беларусь, орыс, испан, итальян академиялық билерінің негізгі қозғалыстарын зерттеу. Оқу комбинацияларын, би этюдтерін жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық бидің әдістемелік негіздері IІ
    Несиелер: 4

    2-ші оқу жылындағы классикалық бидің әдістемелік негіздері. Позаларды, жартылай бұрылыстарды, бұрылыстарды зерттеу, станок жанындағы, зал ортасындағы pirouettes қозғалыстарына дайындық. Бір аяқпен аяқталатын секіруді зерттеу. Қозғалыстардың музыкалық негізі. Оқу мысалдарын құрастыру және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XX ғасырдың дүние жүзілік хореографиясы
    Несиелер: 3

    Әлемдік хореографиялық процесті зерделеу: би формаларын дамыту; көрнекті орындаушылардың, хореографтардың шығармашылық өмірбаяндары; хореографиядағы стильдерді, формаларды білдіретін негізгі балет спектакльдері. Еуропа, Америка, Ресей, Қазақстан хореографиясы. Композиторды, хореографиялық мұра балеттерінің балетмейстерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік меншік
    Несиелер: 2

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік объектілерін құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Модерн биінің орындалу техникасы І
    Несиелер: 4

    Экзерсистің негізгі қозғалыстарын игеру. 1 оқу жылының contraction, release, spiral негізгі принциптерін пайдалана отырып, модерн би техникасында еденде, зал ортасында. Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қозғалыстарды зерттеу. Кеңейтілген би байламын игеру. Жеке нөмір шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық негіздері І
    Несиелер: 3

    2 оқу жылының бағдарламалық материалын оқыту негіздері. Поляк, венгр, испан, итальян билерінің академиялық бөлімінің қимылдарын зерттеу әдістемесі. Күрделі композициялық суреті бар этюд құрастыру, практикалық жүргізу. Концертмейстермен, музыкалық материалдармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би
    Несиелер: 3

    1 оқу жылының бағдарламасы бойынша классикалық би негіздерін практикалық игеру. Терминологияны зерттеу. Денені, қолды, аяқты қою. Қол мен аяқтың позицияларын зерттеу. Станок жанында және залдың ортасында комбинациялардағы қозғалыстарды зерттеу. Сабақтың музыкалық сүйемелдеуін талдау. Классикалық би сабағын орындау сауаттылығы мен әуенділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық және Латынамерикалық билердің тренажы
    Несиелер: 4

    Стандартты және латынамерикалық билерде орындаушылық шеберліктің практикалық дағдыларын дамыту («Е», «Д» класы). Баяу вальс, Танго, Вена вальсі, Жылдам фокстрот, Самба, Ча-ча-ча, Румба, Джайвты орындау техникасын пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің негіздері І
    Несиелер: 3

    Станок жанында халық-сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістемесі. Бидің негізгі қимылдарын зерттеу әдістемесі: орыс, белорус биі, поляк биі «Краковяк», испан академиялық биі, испан биі фламенко, сыған биі, итальяндық академиялық би тарантелла. Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс. Халық-сахналық би этюдтерін құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латиноамерикандық биінің педагогикалық негіздері («D» класс) І
    Несиелер: 3

    Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Джайв («Д» класс), 1 күрделілік деңгейі: - «Д» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасын дамытуға арналған тренаж; - «Д» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы және зерттеу әдістемесі; - жұпта жүргізу негізінің әдістемесі; - «Д» класы, 1 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстар жасау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі І         
    Несиелер: 3

    XVI–XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық бидің бал хореографиясының даму кезеңдерін, оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу. 1 жылдық оқу биін орындау: Pasdegrace, Рasdepatiner, Полянка. Орындаушылармен оқу этюдтерін жасау және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Авторлық құқық
    Несиелер: 2

    Авторлық құқық авторлық құқықтың барлық негізгі мәселелерін: қалыптасу және даму тарихын; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілерін; туындының авторымен жасалатын шарттарын; авторлық құқықтармен сабақтас құқықтарды; ғылым, әдебиет және өнер туындыларына (авторлық құқық), орындаушылық шығармаларға, актерлік шеберлікке, фонограммаларға, эфирге беруге және кәбілдік хабар таратуға (сабақтас құқықтар) айрықша және мүліктік емес құқықтарды қорғауды жүзеге асыру тәртібі мен әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сontemporary биінің педагогикалық негіздері І
    Несиелер: 3

    Күрделі үйлестіру қозғалыстарын зерттеудің педагогикалық әдістері. Сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу әдістерін зерттеу әдістемесі Қозғалыс және ауырлық импульсінің артындағы жұмысты игеру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиялық мұра І
    Несиелер: 3

    Музыкалық, хореографиялық туындылардың жасалу тарихын зерттеу. Классикалық мұраны практикалық игеру: «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару». Хореографиялық өнердің әлемдік мәдениетінің үлгілерін зерттеу. Хореографиялық мәтінді меңгеру және хореографиялық мұра спектакльдерінен үзінділерді орындау сауаттылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мамандардың мəдени сөйлеу тілін жетілдіруге, коммуникативтік-сөйлеу құзіреттіліктерін қалыптастыруға жəне дамытуға, сол тілде сөйлейтін тіл иесімен қатынас құру үшін қажетті білік пен дағдыны меңгертуге, тəжірибе алмасуға жəне кəсіби деңгейде пікірталастар жүргізуге ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биі
    Несиелер: 3

    1-2 оқу жылының бағдарламасы бойынша халық-сахналық би негіздерін практикалық игеру. Терминологияны зерттеу. Стиль, мәнер, мінез ұғымдарымен танысу. Халық-сахналық бидің халықтық және академиялық бөлімдерінің негізгі элементтерін зерттеу. Сабақтың музыкалық сүйемелдеуін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері І
    Несиелер: 4

    3-ші оқу жылындағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері. Күрделі үйлесімде станок жанындағы қозғалыстарды зерттеу. Жартылай башпайларды енгізу, залдың ортасындағы en tournant игеру. Аяқты тез алмастыру техникасын (заноски) игеру. Бағдарлама бойынша комбинацияларды жасау, жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заман хореографиясында стильдердің қалыптасуы
    Несиелер: 4

    Қазіргі заман хореографиясының даму тарихының призмасы арқылы пластикалық тілді талдау. Қазіргі заман бидің көрнекті хореографтарының хореографиялық қолжазбаларымен танысу. "Қозғалыс туралы ғылым" саласындағы қазіргі заманғы би теоретиктерінің жүйесімен практика бағытталған саласында танысу. Қазақстанның заманауи хореографиясының балетмейстерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің негіздері I
    Несиелер: 3

    Оқытудың кіші кезеңінің бағдарламасы бойынша классикалық би негіздерін практикалық игеру. Терминологияны зерттеу. Станок жанында және залдың ортасында қозғалыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімдерін қалыптастырады. Аталған курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу заңдылықтары, дамуы және қалыптасуы, негізгі заң туралы түсініктерді анықтау, сонымен қатар конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік секілді қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық билерінің педагогикалық негіздері («D» сатысы) І
    Несиелер: 4

    Еуропалық билерді оқыту әдістемесі: Баяу вальс, Танго, Вена вальсі, Квикстеп ("Д" класы), күрделілігі 1-деңгейдегі фигуралар: - орындау техникасы; - «Д» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды зерттеу әдістемелері; - жұпта көрсетудің әдістемелік негіздері; - стандартты, оқу және конкурстық қосылымдарды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мodern биінің педагогикалық негіздері І
    Несиелер: 4

    «Сontraction», «release», «tilt» пайдаланып, партерлік бөлімде және адажиода 4 позицияны игерудің педагогикалық тәсілдері. Залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарда «шиыршықты» игерудің педагогикалық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің негіздері IІ
    Несиелер: 3

    Классикалық би тілімен танысу. Үйлестіру мен орындау техникасын дамыту. Классикалық би стилін және оның әлемдік мәдениет пен хореографиялық өнердегі орнын білу. Сабақтың музыкалық сүйемелдеуін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биінің негіздері IІ
    Несиелер: 3

    Бидің негізгі қимылдарын зерттеу әдістемесі: испан академиялық биі, испан биі фламенко, сыған биі, итальяндық академиялық би тарантелла. Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс. Академиялық және халықтық бөлімдерде би этюдтерін құрастыру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сontemporary биінің педагогикалық негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Күрделі үйлестіру қозғалыстарын зерттеудің педагогикалық әдістері. Айналу әдістерін зерттеу әдістемесі. Би байламдарының орындауындағы пластикалық және эмоционалды мәнерлілік. Бұралу қимылдарының бағдарламасына сәйкес оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. Бұл курс contemporary техникасының бастапқы деңгейін үйретуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі IІ     
    Несиелер: 3

    XVI–XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық бидің бал хореографиясының даму кезеңдерін, оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу. 2 оқу жылының билерін орындау: Pas de quatre, Вальс-миньон, Француз кадрилі, Фигуралық вальс. Орындаушылармен оқу этюдтерін жасау және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропалық билерінің педагогикалық негіздері («D» сатысы) ІІ
    Несиелер: 4

    Еуропалық билерді оқыту әдістемесі: Баяу вальс, Танго, Вена вальсі, Квикстеп ("Д" класы), күрделілігі 2 және 3 деңгейдегі фигуралар: - орындау техникасы; - «Д» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды зерттеу әдістемелері; - жұпта көрсетудің әдістемелік негіздері; - стандартты, оқу және конкурстық қосылымдарды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латиноамерикандық биінің педагогикалық негіздері («D» класс) ІІ
    Несиелер: 4

    Латынамерикалық билерді оқыту әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Джайв («Д» класс), 2 және 3 күрделілік деңгейі: - «Д» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасын дамытуға арналған тренаж; - «Д» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы және зерттеу әдістемесі; - жұпта жүргізу негізінің әдістемесі; - «Д» класы, 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстар жасау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мodern биінің педагогикалық негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Әр түрлі бөлімдердегі құлау техникасын игерудің педагогикалық әдістері. Сабақтың барлық бөлімдерінде салмақ, динамика және қозғалыс мәнерлілігінің ішкі мазмұнымен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері ІІ
    Несиелер: 4

    4 оқу жылындағы классикалық биді оқытудың педагогикалық негіздері. Tourlent, залдың ортасында үлкен позаларда айналуға дайындық. Бір аяқпен аяқталатын үлкен секіруді, аяқты тез алмастыру техникасын зерттеу. Бағдарлама бойынша комбинацияларды жасау, жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хореографиялық мұра ІІ
    Несиелер: 3

    Музыкалық, хореографиялық туындылардың құрылу тарихын зерттеу. Классикалық мұраның практикалық шеберлігі: Дон Кихот, Жизель. Хореографиялық өнердің әлемдік мәдениеті үлгілерін зерттеу. Хореографиялық мұраның үзінділерінен үзінділерде хореографиялық мәтін мен сауаттылықтың болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi
    Несиелер: 3

    Курс LSP (арнайымақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейін декәсі би қазақ / орыс тілінмең геруүшін шығармашылық мамандықта рстуденттеріне арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биінің педагогикалық негіздері IІ
    Несиелер: 4

    2 оқу жылының бағдарламалық материалын оқыту негіздері. Халық билерінің қозғалысын зерттеу әдістемесі: поляк «Краковяк», венгр, орыс билері. Залдың ортасында күрделі композициялық суреті бар оқу мысалдарын құрастырудың педагогикалық принциптері. Тапсырманы өз бетінше практикалық жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің техникасы
    Несиелер: 3

    Классикалық биді орындау техникасын оқыту процесінде орындаушыларды дайындаудың дәстүрлі әдістерін игеру. Күрделі үйлестіруде және epaullement ауысуымен станокта және залдың ортасында қозғалыстарды зерттеу. Құзыретті практикалық көрсету. Классикалық биді 2-ші жыл оқыту бағдарламасы бойынша музыкалық орналасуды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді орындау техникасы І
    Несиелер: 3

    Халық-сахналық биді орындау техникасын оқыту процесінде орындаушыларды дайындаудың дәстүрлі әдістерін игеру. Жұптық бидің негізгі және байланыстырушы қозғалыстарын зерттеу: венгр, итальян, поляк бағдарламалары. Академиялық және халықтық бөлімдерде би этюдтерін құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқыту әдістемесі І
    Несиелер: 3

    5-ші оқу жылында Классикалық би қимылдарын оқыту әдісі. Станокта айналудың әр түрлі техникадан меңгеру. Ауыспалы және диагональды ілгерілеумен оқыту әдістемесі. Бұрыштық секіруді үйрету негіздері және әртүрлі тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бинің орындау техникасы
    Несиелер: 3

    5-ші оқу жылында Классикалық биді орындау техникасы. Pirouettes, tour жасау техникасы, станокта зал ортасында әр түрлі техникадан үлкен позициялар жасау. Ортада күрделі адажио құрастыру. Әр түрлі тәсілдерден үлкен секірулерді орындау техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи хореографияның сахналық практикумы
    Несиелер: 3

    «Сontraction», «release», «spiral» орындаудың күрделі техникасын қолдана отырып, жердегі би комбинацияларын практикалық меңгеруі. Залдың ортасында би комбинацияларын практикалық көрсету және меңгеру. Сахналық тәжірибеде биді сауатты орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге, сонымен қатар мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару қызметінің практикалық дағдыларын меңгеруге, мәдени қызметтің заманауи шарттарымен танысуға, шығармашылық жобалармен жұмыс жасауға, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару ерекшеліктерін тануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореография пәндерінің музыкалық көркемделуі
    Несиелер: 3

    Классикалық сабақтардың музыкалық әрлеудің негізгі принциптерін меңгеру.Халық сахналық, тарихи тұрмыстық, қазақ билері. Мұғалімнің музыкалық материалмен жұмысы. XVII-XX ғасырлардағы Батыс Еуропа би музыкасына шолу. Би музыкасының негізгі формалары, жанрлары. Сабаққа музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі («С» сатысы) I
    Несиелер: 3

    «С» класының бағдарламасы бойынша стандартты билерді оқыту әдістемесін меңгеру: Баяу вальс, Вена вальсі, Танго, Баяу фокстрот, Квикстеп. «С» класының 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы. 1 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстарды жасау әдістемесі және практикалық орындау. Жұпта сауатты көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы маркетинг
    Несиелер: 3

    «Өнер саласындағы маркетинг» пәні мәдениет және өнер саласындағы отандық қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтің негізгі құралдарын және оларды пайдалану әдістерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін; нақты мәдениет және өнер мекемелеріндегі маркетингтік қызметтің тиімділігін арттырудың әртүрлі стратегиясын зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 3

    Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Хореографиялық училищенің 1 және 2 класс бағдарламасы бойынша классикалық бидің барлық бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру және практикалық жүргізу әдістемесі. Музыкалық материалды таңдау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латынамерикалық билерінің тренингі («С» сатысы) І
    Несиелер: 3

    «С» класының бағдарламасы бойынша жұпта 1 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасын практикалық игеру: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв. 1 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен («С» класс) қосылыстар мен конкурстық композицияларды орындау техникасын практикалық игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемесі («С» класс) І
    Несиелер: 3

    Латиноамерикандық билердіоқыту әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Дживе («С» класы). Орындау техникасы және «С» класының 1 деңгейдегі фигураларды зерттеу әдістері. Комплекстеу әдістемесі және күрделіліктің 1 деңгейінің көрсеткіштерімен стандартты, білім беру және бәсекеге қабілетті қосылыстарды сатудың әдістемесі Жұппен сауатты көрсетуге арналған әдістемелік талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 3

    Әйелдер бөлімінде 1 оқу жылындағы қазақ биі әдістемесінің негіздерін оқу. Қолдың негізгі қозғалысы: позициялар, аудармалар, ерекше позициялар. Аяқ позициялары, жүру, түсіру, тізеге отыру. Корпустың иілісі. Залдың ортасында, станок жанында экзерсисті игеру. Оқу комбинацияларын құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту І
    Несиелер: 3

    Академиялық бөлімнің жұптық биін оқыту әдістемесі: испан, итальян, поляк, венгр. Әріптес қарым-қатынасының дағдылары. 3-ші оқу жылының қимылдарын орындау техникасының күрделенуі. Шығармашылық даралықты анықтау. Халық-сахналық би сабақтарында концертмейстермен жұмыс істеу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр өнері
    Несиелер: 3

    Театрдың пайда болуы. Дәуір бойынша театрлардың тарихы: Көне дәуір театры, ортағасыр, қайта өрлеу, классицизм, ағартушылық дәуірі. ХІХ ғасырдағы Еуропа театры. Франция. Германия. Романтизм. Натурализм. Символизм. Неоромантизм. Жаңа драма. Режиссураның қалыптасуы мен дамуы. ХХ ғасырдағы Еуропа театры. Шығыстың дәстүрлі театр өнері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы I
    Несиелер: 3

    Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық билер бойынша практикум І
    Несиелер: 4

    1-ші күрделілік деңгейіндегі орындау техникасын және олармен «С» класының бағдарламасына сәйкес келетін стандартты, оқу конкурстық қосылыстарын практикалық меңгеру Жұпта орындау техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны салық салу режимдерін, маркетинг негіздерін анықтау бөлігінде кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздерін оқып үйренуді, тиісті аймақта қажетті бизнес-жобаларды әзірлеуді қарастырады, нөлден бастап жеке стартап кұру, ғылыми зерттеулер мен өнертабыстар көрме-конкурстарына қатысу, жобалык шешімдердің техникалык-экономикалык негіздемесін дайындау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалануга мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының би практикумы І
    Несиелер: 3

    Биді үйрену: украин, ирланд, башқұрт, грек. Орындау шеберлігін дамыту. Ансамбльдік жұмыс: сурет салу, интервалдар, үйлестіруді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық бидің практикумы
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың физиологиясы мен психологиясын әдістемелік-педагогикалық түсіну. Орта цикл бағдарламасы бойынша классикалық би қимылдарын практикалық зерттеу. Үлкен секірулерді үйрену. Комбинацияларды құрастыру дағдысы. Терминологияны зерттеу. Классикалық би және хореография сабақтарын өткізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мodern биін оқытудың әдістемесі І
    Несиелер: 3

    "Spiral", "contraction" қолдану арқылы үлкен секірулер, партерлік бөлімде күрделі қозғалыс түрлерін оқыту әдістемесі. Модерн би оқыту әдістемесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді орындау техникасы ІІ
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық би бағдарламасының негізгі және байланыстырушы қозғалысын зерттеу: испан, сыған, орыс, украин. Академиялық және халықтық бөлімдерде би этюдтерін құрастыру әдістемесі. Жұптық биді орындау техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық би негіздері І
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық бидің негізгі түрлерін және қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сontemporary биін оқыту әдістемесі І
    Несиелер: 4

    Оқу мысалдарындағы дене пластикасының жұмысы мен қозғалысының дамуы. Еденде және залдың ортасында бөлімде бірнеше импульспен жұмыс істеудің әдістемелік негіздері. Contemporary биін оқыту әдістемесін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі І
    Несиелер: 4

    Дуэтті-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, оқыту теориясын, әдістемесін, партерлік қолдауды орындау техникасын зерделеу. Музыкалық орналасуды ескере отырып, оқу мысалдарын құрастыру дағдылары, құру әдістемесін қолдану, дуэт биі бойынша сабақ өткізу, мақсаттарды, міндеттерді белгілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының би практикумы ІІ
    Несиелер: 3

    Орындаушылық шеберлік дағдыларын дамыту. Билерді зерттеу: Венгр, Мексикалық, Еврей, Армян. Ансамбльдегі жұмыс: сурет, интервалдар, координацияны дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері
    Несиелер: 3

    Стильдерді зерттеу және талдау, Хореография факультетінің студенттер контингентінің ерекшелігін ескере отырып, әр нақты тарихи кезеңде басым көркем бағыттарға ерекше назар аудару, лекциялар тақырыбын олардың кәсіби бағдарлануына барынша жақындату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Динамикалық анатомия
    Несиелер: 3

    Динамикалық анатомия тірек-қимыл аппараты элементтерінің өзара іс-қимылын зерделейді; адам денесінің жағдайы мен қозғалысына анатомиялық талдау жүргізеді. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, хореографиялық өнер саласындағы орындаушыларды даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті анатомия мен физиология негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    1-ші оқу жылында ерлер биі бөлімінде Қазақ биінің негізі әдістерін меңгеру. Қолдың негізгі қозғалыстары: позициялар, берілістер, нақты позициялар. Аяқтың позициясы, қозғалу, төмен түсу, тізеге отыру. Дене иілісі. Экзерсисты станокта, залдың ортасында меңгеру. Оқу комбинацияларын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биін оқытудың әдістемелік негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    Классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Хореографиялық училищенің 3 және 4 класс бағдарламасы бойынша классикалық бидің барлық бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру және практикалық жүргізу әдістемесі. Музыкалық материалды таңдау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі («С» сатысы) ІІ
    Несиелер: 3

    «С» класының бағдарламасы бойынша стандартты билерді оқыту әдістемесін меңгеру: Баяу вальс, Вена вальсі, Танго, Баяу фокстрот, Квикстеп. «С» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы. 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстарды жасау әдістемесі және практикалық орындау. Жұпта сауатты көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқыту практикумы
    Несиелер: 3

    2-ші оқу жылында станокта, залдың ортасында күрделі экзерсисті игеру. Дененің сілтемелері. Корпустың қисаюы. Залдың ортасында жұптық бидің әр түрлі ережелерін қолдана отырып, оқу мысалдарын, би этюдтерін құрастыру, өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көше билері оқыту негіздері І
    Несиелер: 3

    Көше бағыттарындағы қазіргі заманғы бидің негізгі қозғалыстарын зерттеу. Әр бағыттың өзіне тән ерекшеліктері. Негізгі тренингтің жүйесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сontemporary биін оқыту әдістемесі ІІ  
    Несиелер: 3

    Би формасындағы оқу комбинацияларын құру міндеттері. Үшөлшемдікеңістікте фронтты ауыстыру мен зал бойынша жылжу. Қозғалыстың үш бағытында жұмысты игеру әдістемесі: көлденең, тік және сағитталды. Contemporary биін оқыту әдістемесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латынамерикалық билерінің тренингі («С» сатысы) II
    Несиелер: 3

    С» класының бағдарламасы бойынша жұпта 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасын практикалық игеру: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв. 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен («С» класс) қосылыстар мен конкурстық композицияларды орындау техникасын практикалық игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем мәдениетінің тарихы IІ
    Несиелер: 3

    Мәдени-тарихи үдеріспен бірге тарихи дамудағы өнердің жүйесін қалыптастыру және көркем стильдердің эволюциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс биінің негіздері
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады. Шығыс халықтарының би әдістемесінің негіздерін меңгеру (өзбек, тәжік, ұйғыр, Таяу шығыс билері). Ұлттық фольклордың сахналық интерпретациясы. Музыкалық екпіндерді орындау сауаттылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биінің негіздері
    Несиелер: 3

    Ер және әйел билерінің қимылдарын оқыту әдістемесі: негізгі қадамдар, қолдың спецификалық жағдайы, айналулар және тізеге отырғызуларды бөлу. Бір орындаушыға қазақ биінің қозғалысын қосу арқылы стильденген этюдтерді құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мodern биін оқытудың әдістемесі ІІ
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы би сабағын жүргізу мен құрастыру әдістемесі. Партер секциясының ерекшелігі: партерлік қиманың қозғалысын зерттегенде бұрыштардың құрылу ерекшеліктері. Би үйретудің заманауи әдістерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахна биінің әдістемелік негіздерін оқыту ІІ
    Несиелер: 3

    Халық бөлімінің жұптық биін оқыту әдістемесі: поляк, венгр, украин, татар. Әріптестер қарым-қатынасының дағдылары. 3-ші оқу жылының қимылдарын орындау техникасының күрделенуі. Күшті, төзімділікті дамыту. Халық-сахналық би сабақтарында музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс биі
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы студенттерді Шығыс халықтарының би мәдениетімен таныстырады. Шығыс халықтарының билерін оқыту әдістемесін игеру (өзбек, тәжік, ұйғыр, Таяу шығыс билері). Ұлттық фольклордың сахналық интерпретациясы. Теориялық және практикалық дағдыларды игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқыту әдістемесі ІІ
    Несиелер: 3

    6-шы жылдық оқуда классикалық би қимылдарын үйрету әдістемесі. Әр түрлі техниканың станоктағы айналуын зерттеу. Пируэттерді оқыту әдісі, әр түрлі техникамен 2 айналым pirouettes залдың ортасында. Әр түрлі тәсілдерден секіруге үйрету әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология және балеттік медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Жас ерекшеліктерін ескере отырып, хореографиялық өнер саласындағы орындаушыларды даярлауды жүзеге асыру үшін қажетті анатомия мен физиология негіздерін зерттеу. Болашақ балет әртісі гигиенасының ерекшеліктері. Физикалық қалыпты дамытудағы қауіпсіздік техникасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық билер бойынша практикум ІІ
    Несиелер: 3

    2 және 3 күрделілік деңгейіндегі орындау техникасын және олармен «С» класының бағдарламасына сәйкес келетін стандартты, оқу конкурстық қосылыстарын практикалық меңгеру Жұпта орындау техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық би негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдаудың негізгі түрлерін зерттеу. Дуэтті-классикалық бидегі ауада қолдау тәсілдерін орындау техникасын меңгеру. Хореографиялық композицияларды жасау және қою кезінде дуэтті-классикалық би тәсілдерін үйрену және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі ІІ       
    Несиелер: 3

    Дуэт-классикалық бидің дамуының тарихи кезеңдерін, теориясын, оқыту әдістемесін, әуе арқылы қолдау әдістерін оқып үйрену. Мақсаты мен міндеттерін көрсете отырып, музыкалық схеманы, құрылыс техникасын қолдануды, дуэт биінде сабақ өткізуді ескере отырып, жаттығу мысалдарын дайындауға дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемнің фольклорлық билері
    Несиелер: 3

    Орындау техникасын, би мен қимылдың жеке элементтерін практикалық игеру. Ұлттық салт-дәстүрлерге сәйкес орындау сипаты, тәсілі. Би лексикасын игеру: Украиналық, Ирландиялық, Башқұрт, Грек билері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латиноамерикандық биді оқытудың әдістемесі («С» класс) ІІ
    Несиелер: 3

    Латынамерикалық биді оқытудың әдістемесі: Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв («С» класс). «С» класының 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигураларды орындау техникасы және зерттеу әдістемесі. 2 және 3 күрделілік деңгейіндегі фигуралармен стандартты, оқу және конкурстық қосылыстарды жасау және орындау әдістемесі. Жұпта сауатты көрсетілімге қойылатын әдістемелік талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық композиция
    Несиелер: 3

    Хореографиялық нөмірдің композициясын құру. Музыкалық материалмен жұмыс. Классикалық биді оқытудың 1–3; 3–5 жылдық немесе 6-10 жастағы балаларға арналған балалар биін оқыту бағдарламаларына сәйкес композиция жасау. Бидің кеңістіктіктегі дамуын игеру. Балаларды конкурсқа дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биді сахналау өнері
    Несиелер: 3

    Байқау бағдарламасындағы биді бағалау критерийлері. Сюжеттік желісі бар билерді қою. Стиль, стилистика ұғымдары, сюжетсіз хореографиялық композициядағы стилизация. Бидің кеңістіктік дамуын игеру: көп деңгейлі, канон. Хореографиялық тілді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спектакльдегі бейненің сахналық көрінісі
    Несиелер: 3

    Би спектаклінде бейнені жасаудағы орындаушылық шеберліктің практикалық дағдылары. Ұжымда жұмыс істеу: спектакльдің атмосферасы және ырғағы. Заманауи хореографияның ірі формаларындағы орындаушылық шеберліктің сахналық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу тақырыбының бағытын таңдау және негіздеу. Ғылыми жұмысты көркемдеу зерттеудің маңызды кезеңдерінің бірі ретінде. Ғылыми мәтінмен және әдеби көздермен жұмыс істеу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи хореография стильдерінің практикумы
    Несиелер: 5

    Заманауи хореографияның әртүрлі бағыттарындағы джаз, модерн, contemporary билерін зерттеу және практикалық игеру. Хореографияның әртүрлі стильдерінің тренажын салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың негіздері  
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық би негіздерін оқыту процесінде орындаушыларды дайындаудың дәстүрлі әдістерін игеру. Тарихи-тұрмыстық би экзерсисінің қимылдарын, шассе формаларын практикалық игеру және XVIII–XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық билерді зерттеу. Бағдарламалық биді орындау кезінде стиль мен мәнерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Модерн биінің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Марта Грэм мектебінің заманауи би техникасын оқытудың педагогикалық принциптері мен әдістері. М. Грэм мектебінің техникасын оқытудың төртінші деңгейі бағдарламасы бойынша партерлік бөлімді, зал ортасындағы экзерсисті, cross бөлімін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы хореографиядағы балетмейстер өнері
    Несиелер: 4

    Хореографиялық ұжымда концерттік бағдарламаны құру принциптері. Би қойылымын құру принциптері. Хореографиялық композиция формалары. Би театры жанрындағы жұмыс тәсілдері. Физикалық театр жанрындағы жұмыс әдістері. Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биінің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің ерекшелігін терең зерттеу, қазақ би педагогикасы саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық әрекеттердің мысалдарымен таныстыру. Техниканы жүргізу мен меңгеру әдістемесі, тәрбиелік мысалдар құрастыру әдістері, сонымен қатар қазақ биінің эстетикалық компонентіне сәйкес күрделі, егжей-тегжейлі би комбинацияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиядағы ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылым ұғымы, оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері, әдістері, бағытын таңдау, тақырыпты негіздеу, құрылымы: жұмыс түрлері бойынша негізгі, мамандандырылған элементтер. Ғылыми зерттеулердің түрлері. Көркемдеу, ғылыми еңбектегі жұмыстың негізгі кезеңдері. Мәтін құрудың жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық биінің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мамандандырылған оқу орындарының бітіруші курсының жоғарғы курстарындағы классикалық биді оқытудың педагогикалық принциптері. Pirouettes және tour-ды үлкен позаларда, sissonne-ді және en tournant-ты оқыту әдістемесі және әр түрлі техника арқылы үлкен секірулерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бал биінің негіздері
    Несиелер: 3

    «Е» класы көлемінде еуропалық, латынамерикалық бағдарламаның би фигураларын орындау, зерделеу әдістемесін зерттеу: баяу вальс, жылдам фокстрот, вальс, самба, ча-ча-ча, джайв. Жұптағы негізгі позицияларды игеру. Жұпта композицияларды орындаудың практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бал биінің композициясы (Латинамерикандық биі)
    Несиелер: 4

    Латынамерикалық билердің хореографиясын қолдана отырып композиция құрудың негізгі заңдылықтарын практикалық игеру. Этюдтер, сюжетсіз және сюжеттік композициялар жасау әдістемесі. Музыкалық материалды таңдау, либретто жазу, хореографиялық қойылым жоспарын жасау дағдысын практикалық игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық және Латынамерикалық билерін орындау техникасы
    Несиелер: 3

    «В» класында вариацияларды құрастыру үшін пайдаланылатын күрделі би элементтерін орындау техникасын практикалық игеру: қалыптар, қозғалыстардың күрделі ырғақтық орналасуы, фигуралардың базалық нысанын күрделендіру. Еуропалық және латынамерикалық бағдарламалардың («С», «В» кластары) қосылыстары мен конкурстық вариацияларын орындау техникасын практикалық пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бидің сахналық бейнесі
    Несиелер: 3

    Практикалық көрсету, аяқ, қол, бас және көз жұмыстарын үйлестіру дағдыларын қалыптастыру. Ракурстарды кеңінен қолдана отырып, күрделі комбинацияларда жаңа элементтер мен бағдарламалық қозғалыстарды зерттеу. Күрделі формадағы орындаушылық шеберлікпен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері    
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық би негіздерін үйрену. Қозғалыстарды практикалық игеру. XVI, XVII, XVIII және XIX ғасырлардағы билерді практикалық зерттеу. Әр түрлі дәуірлердегі бал хореографиясының биінде орындаушылық шеберлік дағдыларын дамыту. Әр дәуірдің орындау техникасын, мәнері мен стилін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері І
    Несиелер: 4

    Украин, ирландиялық, башқұрт, грек билерін орындау техникасын меңгеру. Би мәдениетімен, дәстүрлерімен және ұлттық костюмімен танысу. Координация, мәнерлілік және орындаушылық шеберлік дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман хореография негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман хореографиясының негізгі және байланыстырушы қозғалыстарын практикалық зерттеу, еденге ауысудың техникалық әдістері, бөлімдердегі негізгі қозғалыстарды игеру: еден, орта, қадамдар және секіру. Этюдтар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биінің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мамандандырылған оқу орындарының бітіру курстарында халықтық-сахналық биді оқытудың педагогикалық принциптері. Станоктың жанында би комбинацияларын жасау. Халық билерінің (сыған, молдова, армян, испан билерінің) қозғалысын зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 3

    Әр түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және практикалық игеру Хореографиялық байламдардағы әр түрлі би бағыттарын игеру. Орындау тәсілі мен сипаты. Хореографиялық өнер композицияларының кәсіби орындалуын қалыптастыру және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерінің педагогикасы («С», «B» класс)
    Несиелер: 3

    Сабақтарды ұйымдастыру кезеңдеріндегі еуропалық билерді («В» класы) оқыту саласындағы педагогикалық принциптері мен тәсілдері. Жаттығу кезеңдерінің дамуына сәйкес би қосылыстарының құру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көше билерін оқыту негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы street dance биінің әртүрлі әдістерін практикалық игеру. Би байламдарын орындау сапасы. Қимылдарды орындау сауаттылығы. Хореографиядағы музыкалық екпін. Оқу мысалдарын құрастыру дағдысы. Терминология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері І
    Несиелер: 3

    Әйелдер мен ерлер биінің сипатында станок жанындағы экзерсисті зерттеу әдістемесі. Әйелдер мен ерлер биіндегі қолдардың қалпы мен негізгі қимылдарды зерттеу әдістемесі. Бағдарламалық материалға оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. Концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің түрлі бөлімдері бойынша музыкалық материалдарды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық биінің тренажы
    Несиелер: 3

    Классикалық би сабағын орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі хореографиялық техникаларды игеруге дайындық мақсатында пластикалық жаңғырту, бұлшықет хореографиялық корсетін жаттықтыру құралын меңгеру. Экспрессивті құралдарды, айналудың практикалық техникасын, аяқты тез алмастыру техникасын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқыту негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақ ұлттық хореографиясының негізін қалаушылар. Музыканы таңдау критерийлері. Дене мен ырғақты үлгіні күрделі үйлестіруде жұптық биді зерттеу әдістемесі. 4 және одан да көп орындаушыларға арналған қазақ биінің қимылдарын қоса отырып, стильдендірілген кеңейтілген этюдтерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латынамерикалық биіінің педагогикасы ("В"класс)
    Несиелер: 3

    Сабақтарды ұйымдастырудағы («В» класы) бойынша Латын Америка билерін оқытудың педагогикалық принциптері мен әдістері. Жаттығу кезеңдерінің дамуына сәйкес би қосылыстарының құру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Contemporary би педагогикасы
    Несиелер: 3

    Сontemporary би әдістерін меңгеру кезеңіндегі балалар мен ересектермен жұмыс істеудің педагогикалық әдістері. Айналымдағы бір, екі және үш позаның өзгеру кезеңдерін меңгеруінің педагогикалық әдістері. Кеңістіктің үш деңгейлі шешімінде «Секіру», «Қадамдар» бөлімдерін оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман хореографиясы І
    Несиелер: 3

    Қол мен аяқтың негізгі позицияларын зерттеу, ортада және еденде корпусты орнату. Партер бөлімі және зал ортасында contemporary dance негізгі қозғалыстарын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман хореографиясы ІІ
    Несиелер: 3

    Сontemporary, modern dance үш өлшемді кеңістіктегі негізгі және байланыстырушы қозғалыстарды зерттеу (cross бөлімі). Кеңістіктегі ауырлық орталығы және салмақпен жұмыс. Жеке би нөмірін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еуропалық және Латынамерикалық бағдарлама билерінің орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 3

    Жұпта сауатты көрсетілімді қалыптастыру үшін еуропалық және латынамерикалық бағдарламада орындаушылық шеберліктің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқу жылдары бойынша Халықтық-сахналық бидің бағдарламасы бойынша қозғалыстардың оқыту теориясы мен әдістемесін білу. Станок жанындағы және зал ортасындағы халықтық және академиялық бөлімдер бойынша қозғалыстардың күрделену кезеңдерін білу. Халықтық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша жауапты баяндау дағдысын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта арнайы оқу орындарында классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі. Орындаушылардың әр деңгейіне сәйкес келетін қозғалыстардың комбинациясы мен музыкалық орналасуын құрастыру және жүргізу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көше биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Көше биі техникаларының негізгі және байланыстырушы қозғалыстарын оқыту әдістемесі. Battle биінде импровизация әдістері және олардың мазмұны. Би комбинацияларын құрастыру әдістемесі. Биді қоюға көмектесу үшін хореографияны дамыту және композициялық сурет әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сontemporary биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқу жылдары бойынша contemporary бағдарламасының би қозғалыстарын меңгеру теориясы мен әдістемесін білу. Par terre бөлімдеріндегі және зал ортасындағы қозғалыстардың күрделену кезеңдері. Оқытудың барлық деңгейлерінде оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері ІІ
    Несиелер: 3

    Әйелдер мен ерлер биінің күрделі қимылдарын зерттеу әдістемесі. Бағдарламалық материалда егжей-тегжейлі оқу мысалдары мен этюдтарды құрастыру әдістемесі. Концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің түрлі бөлімдері бойынша музыкалық материалдарды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латиноамерикандық билерін оқытудың теориясы мен әдістемесі («В» класс)
    Несиелер: 3

    («В» сыныбы) Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв латиноамерикандық билерінің оқыту теориясы мен әдістемесі. «В» сыныбындағы фигуралардың орындалу техникасын меңгеру әдістемесі. Жұпта сауатты орындаушылық. Оқу және Конкурстық вариацияларды практикалық орындау және оқу үлгілерін құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мodern биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қолсыз құлау техникасын жақсарту әдістері. М. Грэхем заманауи би мектебінің техникасының қозғалыс алфавитін қолданып сабақтың барлық бөлімдерінде оқу үлгілерін құрастыру әдістері. Қазіргі заманғы би бағдарламасының әрбір қозғалысының орындалу теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мodern биін орындау шеберлігі
    Несиелер: 3

    Орындаушылық шеберлігі: адажионың күрделі нұсқаларын қолдана үлкен тур, «contraction», «spiral», 90 градусқа дейін «pitch» спиральді және спиральсіз үлгілерді қосу арқылы би варияциларын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бал биінің композициясы (еуропалық билер)
    Несиелер: 3

    Бал хореографиясының элементтері негізінде Еуропалық билердің композициясын құрудың негізгі заңдылықтарын зерттеу. Этюдтер, сюжетсіз және сюжеттік композициялар жасау. Музыкалық материалды таңдау. Либретто, хореографиялық қойылымдар жоспарын жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Contemporary биін орындау шеберлігі
    Несиелер: 3

    Contemporary техникасында хореографиялық композицияларды зерттеу. Байланыс импровизациясының әдістерін игеру. Contemporary биінің техникалық күрделі әдістерінде орындаушылық шеберліктің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқытудың теориясы мен әдістемесі («С», «B» сатылары)
    Несиелер: 3

    Еуропалық («С», «В» класс) бағдарламасындағы Баяу Вальс, Танго, Вальс, Баяу Фокстрот, Жылдам Фокстрот билерін оқыту әдістемесі. «С», «В» класстарындағы би позалары мен фигураларын орындау техникасын және зерттеу әдістерін игеру. Жұпты орындаудың сауатты дағдыларын көрсету. Оқу-конкурстық вариацияларды дайындау және практикалық орындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының билері ІІ
    Несиелер: 3

    Венгр, мексикалық, еврей, армян билерін орындау техникасын меңгеру. Би мәдениетімен, дәстүрлерімен және ұлттық костюмімен танысу. Координация, мәнерлілік және орындаушылық шеберлік дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазақ халық биінің шығу тегі туралы зерттеу. Арнайы хореографиялық оқу орындарында әртістерді даярлаудың барлық деңгейлерінде ерлер, әйелдердің, жұп қазақ би бөлімдерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу. Сүйемелдеушімен және музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Ұрпақтар сабақтастығын жүзеге асыра отырып, әлемдік хореографиялық мұраның дәстүрлерін, ұлттық хореографияның игілігін білу және ұқыпты сақтау. Музыкалық, техникалық және әдістемелік түрде сауатты практикалық көрсетілімді меңгеру (орындаушылық шеберлік).

  • Код ON1

    Практикалық қызметті жүзеге асыру кезінде хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін, орындаушылық шеберлік техникасын, композиция жасау технологиясын, педагогиканы, адамның би қимылдарына биомеханикалық талдауды кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON2

    Білім алушылар мен орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, техникалық, стильдік қателерді көру және түзету, әдістемелік қиын тәсілдер мен қозғалыс үйлесімін түсіндіру, теориялық және практикалық дағдыларды пайдалана отырып, орындаушылардың алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, образдылығын және музыкалық негізін ашу.

  • Код ON11

    Хореографиялық білім берудің әдіснамасы мен технологиялары, хореография мен көркем шығармашылықтың психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратты түсіну және меңгеру, қазіргі пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнер мен шығармашылықтың ерекшеліктері мен даму перспективаларын талдау.

  • Код ON4

    Өнер саласындағы құқық, менеджмент, кәсіпкерлік, маркетинг негіздерін басшылыққа ала отырып, ұйымдастырушылық және шығармашылық процестерді басқаруды жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Би комбинацияларын, жаттығуларды, этюдтерді, би композицияларын жасау технологиясының білімдері мен дағдыларын қолдана отырып, көркемдік-эстетикалық принциптерге сәйкес келетін, жас және психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, оқыту, тәрбиелік және эстетикалық міндеттерді орындайтын хореографиялық композициялар жасау. Авторлық құқық, зияткерлік меншік нормаларын сақтау.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер, академиялық жазу әдістерін меңгеру және оларды зерттелетін салада қолдану, әдеби және кәсіби ауызша, жазбаша тілді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құру, кәсіби мақсаттағы мәтіндерді құру және өңдеу қабілеті. Әлеуметтік , гуманитарлық және өнер ғылымдарының ережелері мен әдістерін қолдана отырып, зерттеу құрылымын талдауға сүйене отырып, хореография педагогикасына жаңа білім мен әдістерді енгізу туралы гипотезалар жасау

  • Код ON5

    Әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т.б.) талдау, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын білдіру. Зерттелетін саланы бұдан әрі өздігінен үйренуді жалғастыру үшін қажет өзіндік оқыту дағдыларын жетілдіру

  • Код ON6

    Білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, педагогиканы, теориялық және практикалық білім мен дағдыларды пайдалана отырып, білім алушылардың ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін жүйелі және әдістемелік сауатты түрде қалыптастыру

  • Код ON8

    Жеке тұлғаны оқыту және тәрбиелеу үдерісіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндерді оқытудың теориясы мен көркемдік тәжірибесінің әдістемелік негіздеріне сүйене отырып, оқу орындарында, шығармашылық ұжымдарда педагогикалық және қойылымдық қызметті жүзеге асыру. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну

  • Код ON7

    Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты, соның ішінде ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің заманауи құралдарын қолдана отырып, пәндердің оқу процесін жоспарлау. Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін оқу, педагогикалық, диплом алды практикалар мен көптілді даярлықтан өту тәжірибесін пайдалану.

Top