Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04113 Білім берудегі іскерлік әкімшілендіру в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында мынадай дағдыларға ие қабілетті менеджер -көшбасшыларды даярлау: - білім беру менеджментін дамытудың этникалық, әлеуметтік және экологиялық аспектілерін ескере отырып, стратегияны әзірлеу және іске асыруды ұйымдастыру; - білім беру саласындағы жаһандық бизнес-ортада бейімделе алу, дербес зерттеулер жүргізу; - ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету жағдайында тиімді шешімдер қабылдау, тәуекелдер мен белгісіздік жағдайындағы инновациялар мен өзгерістерді жедел басқару және олардың әлеуметтік - экономикалық салдарын болжау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Білім берудегі корпоративтік басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: корпоративтік басқару қағидаттарын ескере отырып және стекхолдерлердің құқықтарын қорғауға бағдарлана отырып, білім беру ұйымының менеджментін талдау және анықтау қабілетін қалыптастыру. Білім берудегі корпоративтік басқарудың негізгі ұғымдары, санаттары мен құралдары: АҚ,КЕАҚ жұмыс істеуінің заңдылықтары; корпорациялар қызметіндегі экономикалық процестерді талдау; ҚР Білім берудегі корпоративтік басқарудың ерекшелігі мен ерекшеліктері зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі Прожект-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттардың білім беру саласындағы Жобаларды басқару және жобалық міндеттерді тиімді орындау қабілеттерін қалыптастыру: күнделікті, операциялық, стратегиялық. Курс мынадай сұрақтар қарастырылады: жобадағы тәуекелдер мен өзгерістерді үйлестіру және басқару; жобалау жұмыстарының құрылымдық декомпозициясын әзірлеу; стейкхолдерлермен байланыс орнату; Waterfall, Scrum, Trello, Kanban және т. б. құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Self-management
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар зеріттеледі: жеке менеджментті құру және дамыту, іскерлік келіссөздер дағдысы, тайм-менеджменттің негізгі қағидалары, жеке ресурстарды ұйымдастыру және жоспарлау әдістері, зияткерлікті басқару жүйесінде мақсаттарға қол жеткізу кезеңдері, проблемаларды еңсеру, 80/20 әдісінің мәні, жеті "R" тайм-менеджмент жұмыс кеңістігін ұйымдастыру қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшының эмоционалды интеллекті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыру, қақтығыстар мен стрессті басқару қабілеттерін қалыптастыру. Мына сұрақтар зеріттеледі: іскерлік өзара іс-қимылда эмоцияларды басқару әдістері, эмоциялық интеллект негізінде командалар мен бөлімшелерді басқарудың инновациялық әдістерін қолдану; бизнес-міндеттерді шешу процесінде эмоциялық өзара іс-қимыл алгоритмдері, көшбасшы, әлеуметтік сәулетші ретінде; басшы имиджін қалыптастыру; құндылықтар жүйесі; Гембаның маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі қаржы және экономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім берудегі экономикалық ресурстар мен қаржы ағымдарын басқару мәселелеріндегі құзыреттіліктерін, қаржыландыру модельдерін талдау және бағалау тәжірибесін алу, білім беру жүйесінде еңбек ақы және экономикалық қатынастарды реттейтін НҚА практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс білім беруді қаржыландырудың қазіргі жүйесін, енгізілетін өзгерістердің экономикалық орындылығын талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістемесі және әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау, дамудың мүмкін бағыттарын болжау қабілетін қалыптастыру; Бағдарламада мынадай сұрақтар зерттеледі: ғылыми танымның әдіснамалары, ғылыми білімнің мәселелері және оның ақиқатын негіздеу, олардың экономикалық зерттеудегі ерекшеліктері, экономикалық зерттеудегі ғылыми танымның құрылымы мен динамикасы. ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновация және білім берудегі өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-инновациялық өзгерістер шеңберінде күрделі, стандартты емес міндеттерді шешу үшін материалдық-техникалық, еңбек, қаржы ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған басқарушылық ықпал ету қабілеттерін қалыптастыру Мыналар зерделенетін болады: Инновациялық қызметті ұйымдастыру нысандары; инновациялық өнімнің негізгі түрлері; жаңалықтарды беру тәсілдері, оларды коммерцияландыру тетігі; Инновациялық процестерді басқару технологиялары; өзгерістерге қарсыласу себептері; өзгерістерді басқару құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі дағдарысқа қарсы басқару модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттарда экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын, дағдарысты басқарудың теориялық негіздерін, ұйымның дағдарысын болдырмау немесе еңсеру бойынша басқарушылық шешімдерді тану, диагностикалау, қабылдау және іске асыру әдіснамасын зерттеу негізінде дағдарысты басқару мәселелерінде құзыреттілікті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке брендті басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-жеке брендті басқару стратегиясын құру, жеке брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, стильді дамыту процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама перональды брендті жобалау, жылжыту және капиталдандыру кезінде аналитикалық, шығармашылық және инновациялық дағдыларды игеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • HR стратегиясы және таланттарды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ресурстарын басқару, штатты жоспарлау және жинақтау бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар Еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы бизнес-процестерді жобалау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру саласында бизнес-процестерді модельдеу және дизайн әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Бағдарлама зерттеуге бағытталған: білім беру ұйымының қызметін модельдеу; білім берудегі бизнес-процестерді талдау және модельдеудің аспаптық құралдары; цифрландыру жағдайында университет қызметінің модельдерін құру; білім беру ұйымының бизнес-процестерінің модельдерін жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    ауқымды және кешенді зерттеулер жүргізуге негізінде қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерге талдау жасау және олардың дамуының мүмкін бағыттарын болжау;

  • Код ON2

    бизнесті трансформациялау модельдерін қолданатын ұйымдардың мақсаттарына жету үшін турбуленттік өзгерістерді ескере отырып, білім беру секторын ұйымдастырудың стратегиялық баламаларының тұжырымдамаларын құру, персоналдың өзгеріске төзімділігін басқару, тәуекелдерге уақтылы баға беру және жауап беру, сондай-ақ білім беру ұйымының трансформациясын сәтті жүзеге асырудың жол картасын әзірлеу;

  • Код ON3

    жаңа құрылымдарды қаржыландыру мүмкіндігін және олардың тиімділігін есептеу арқылы ұлттық және әлемдік білім беру жүйелерінің дамуын ескере отырып, білім беру саласы ұйымдарының қазіргі заманғы құрылымын, сондай-ақ қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдаланатын жаңа бөлімдер іске асыратын жобалар мен бағдарламалар негізінде стратегиялық құндылыққа бағдарланған басқаруды құру;

  • Код ON4

    шешімдерді қабылдаудың оңтайландыру әдістері мен көп өлшемді міндеттері арқылы, әлеуметтік - экономикалық және қаржылық көрсеткіштердің болжамдарын жасау және кірістілікті есептеу әдістері мен технологиялары арқылы стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу;

  • Код ON5

    білім берудегі инновациялық өзгерістерді ұйымдастырушылық қамтамасыз ету үшін білім беру жүйесін қайта құру саласындағы зерттеулерді жобалау және іске асыру;

  • Код ON6

    мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениет пен корпоративті әлеуметтік жауапкершілікті қоса алғанда, адами ресурстарды және ұйымдастырушылық мінез-құлықты тиімді басқарудың өзіндік моделін әзірлеу;

  • Код ON7

    ЖОО-ның бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік, қаржылық және стратегиялық талдауды қамтамасыз ету жағдайында жобалық процестерді жүйелендіру және инновациялық жобаларды тиімді басқару;

  • Код ON8

    ұйымдар қызметінің экономикалық және техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді ескере отырып, белгілі бір стандарттар мен нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес экономикалық, қаржылық, техникалық және әлеуметтік зерттеудің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, ұйымдар қызметін терең талдау негізінде операциялық процестерді жақсарту бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру;

  • Код ON9

    қаржылық менеджмент әдістерін қолдана отырып, сондай-ақ бақылаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдана отырып, өзін-өзі реттеу және тәуекелдерді өзін-өзі басқару арқылы қылмыстық қатерлерге қарсы тұрудың қазіргі заманғы модельдерін іске асыру рәсімдерін пайдалана отырып, кешенді бақылау бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;

  • Код ON10

    заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, әлемдік тәжірибені, стратегиялық талдау әдістерін және капиталды инвестициялауды зерттеу арқылы ұйымдардың, саланың инновациялық даму бағдарламасын қалыптастыру;

  • Код ON11

    тұлғааралық, жүйелі, жеке құзыреттерді, басқарушылық дағдыларды – көшбасшылықты, мақсат қоюды, шешім қабылдауды, уақытты басқаруды дамытуға ықпал ететін жеке өсу бағдарламасын құру және жаһандық ойлау қабілеті және жоспарлау көкжиегін үнемі кеңейту;

  • Код ON12

    жоба командасының басқа мүшелерімен тез және оңай байланыс орната алу, өз көзқарасын дұрыс көрсете білу және мәселелерді тиімді шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну.

Top