Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11162 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в АТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана және қонақжайлылық индустриясында жұмысқа орналасу мүмкіндіктері мен мансаптық перспективаларды кеңейту үшін қажетті басқарушылық құзыреттіліктерді, дағдылар мен білімді іске асыруға және дамытуға бәсекеге қабілетті шеберлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері - басқару психологиясының заңдылықтарымен, негізгі ұғымдарымен, түрлі концепциялармен танысу. Басшының жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжым құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Басқару қызметі және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесі, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қонақжайлылық индустриясында бизнесті жүргізудің заманауи технологиялары

    Мақсат - заманауи технологияларды пайдалана отырып бизнесті енгізу бойынша білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Мейрамхана және мейманхана өнімдерін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологиялар, іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді өзара әрекеттесу жолдарын зерттеу; психикалық жай-күйді өзін-өзі реттеу әдістері; іскерлік қарым-қатынас этикасы; екінші шет тілін қолдану арқылы кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін лексикалық минимум, кәсіпорындардың даму проблемалары мен перспективалары, нарықтық ортаны талдау. Қонақжайлылық индустриясында жұмыс істейтін кәсіпорындардың сегменттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Ұйымндастыру және басқару қызметінің сипаттамасы. Басқару ойының эволюциясы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Этика және әлеуметтік жауапкершілік. Коммуникация. Басқару шешімдерін қабылдау. Жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация. Бақылау. Топтық динамика. Басшылық: билік және ықпал. Көшбасшылық стилдері. Қақтығыстар мен стресстерді басқару. Өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қызмет көрсету секторындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістері

    Мақсат - инновация саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру, сервистік компанияларға өз қызметтері мен өнімдеріне деген сұранысты арттыруға мүмкіндік беретін әлеуетті тұтынушыларды ынталандыратын заманауи және тиімді әдіс. Инновацияларды зерттеу: негізгі ұғымдар, функциялар, инновациялардың өмірлік циклі. инновациялық мүмкіндіктердің көздері, инновациялық үдерістердің табыстылығына әсер ететін факторлар, инновациялық процестерді белсендірудің әдістері мен модельдері, инновациялық қызметтің қонақжайлылық индустриясын дамытуға әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясында ұйымдық жобалау және жобаларды басқару

    Мақсат - заманауи жағдайда қонақжайлылық индустриясының кәсіпорын жобалық қызмет саласындағы құзыреттілік кешенін қалыптастыру. Зерттеледі: Ұйымдастырушылық жобалаудың негізгі тәсілдері, модельдік әдістері және кезеңдері. Басқару жүйелерінің ұйымдық дизайны, технологияны әзірлеу және ұйымдастыру жобасын жүзеге асыру. Кәсіпорындарды басқару жүйесінің ұйымдастырушылық құрылымын жобалау. Ұйымдастыру жобасын жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару. Қонақжай индустриясында жобаларды сараптау және экономикалық тиімділікті анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бәсекеге қабілетті нарықта бизнесті басқару

    Мақсат - нарықтық қатынастардың механизмдері мен қағидаттарын есепке ала отырып, нарық бәсекелестігінде кәсіпорын қызметін басқару және ұйымдастыру бойынша арнайы кәсіптік салада басқару шешімдерін қабылдау мүмкіндігін қалыптастыру. Кәсіпорынның бәсекелестік ортада бәсекелестік ортада басқарудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін, бәсекелестік ортада кәсіпорындарды талдау және стратегиялық жоспарлау әдіснамасын және әдіснамасын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы экономика

    Мақсаты: кәсіптік саладағы мәселелерді шешу үшін қонақжайлылық саласындағы экономикадағы ғылыми негіздер мен тәжірибе саласындағы білімді қолдану қабілетін дамыту. Зерттеледі: қонақжайлылық индустриясында терминологиялық негіздер және шаруашылық қызметтің тұжырымдамалары; қонақжайлылық саласындағы экономика факторларының әсері; макро, мезо, микро деңгейдегі экономика; негізгі проблемалар және олардың шешімдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілді ауызша ақпаратты интерпретациялау. Мамандық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ (орыс) тіліне аудару. Қазақ (орыс) мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде жеткізу (ауызша рефераттау). Шет тілінде ғылыми мақалаларды жазу және конференцияларда ғылыми баяндамалар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесін жобалау және ашу

    Мақсат - Қазақстан Республикасындағы жетекші батыстық және отандық фирмалардың тәжірибесін есепке ала отырып, мейрамхана мен мейманхана бизнесі объектілерін жобалауға және ашуға бағытталған кәсіптік іс-әрекеттегі білім, дағдылар мен кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың құқықтық, экономикалық және техникалық аспектілерін, кәсіпорындарды мемлекеттік тіркеу және қызметтік қызметті лицензиялау жүйесін зерделейді; мейрамхана мен мейманхана бизнесін ашу (салу) үшін бизнес-жоспар жасаудың негізгі аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлық индустриясында қызметтерді жылжыту және сату әдістері

    Мақсаты: қызмет көрсетуді дамыту және көтермелеу, қонақжайл ық индустриясының отандық және халықаралық нарықтарында қызметтерді сату әдістері мен әдістерін анықтау мақсаты. нарықта, мейрамхана және қонақ үй қызметтерін алға жылжыту процесі мен негізгі элементтері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында нарықты зерттеу

    Мақсаты - маркетингтік зерттеудің ерекше саласының қонақжайлық индустриясының өзгерістеріне бейімделу динамикасын тиімді бақылау үшін арнайы құрал ретінде қалыптастыру. Тарих, тәжірибе, әдіснама, әдістер, зерттеу технологиялары, нәтижелерді талдау / бағалау, шешімдерді қабылдау үдерісі, ақпарат жинау және өңдеу әдісі және нәтижелерді интерпретациялау, оның түпкі мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қызмет көрсетудің бәсекеге қабілеттілігі және кәсіпкерлік қызметті бағалау

    Мақсаты :қызмет көрсетулердің бәсекеге қабілеттілігі мен қызмет көрсету саласын бағалау үшін шешімдерді талдауға және дамытуға мүмкіндік жасау, қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін талдау және бәсекеге қабілеттілігін арттыру, тұжырымдаманың мәні, мазмұны, ғылыми негіздері, бәсекелестік артықшылықтарын айқындау тәжірибесі зерттеледі; қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру моделінің дамуы, оның өзгеруіне әсер ететін факторлар, оны жоғарылату үшін қорларды зерттеу, бағалау принциптері мен әдістерін анықтау, кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және қамтамасыз ету бағыттары мен механизмдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіпорындарды жобалау мен жобаларды басқаруды ұйымдастырады
  • Қонақжайлылық саласындағы практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін менеджмент және басқару психологиясының терең білімін қолданады
  • Қонақжайлылық саласында тиімді практикалық қызметті ұйымдастыру үшін ғылым, техника және технологиялар жетістіктерін үйлестіреді және бейімдейді
  • Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін бизнес жүргізу технологиялары мен қонақжайлылық саласындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістерінің тиімділігі мен әзірленуін бағалауды орындайды
  • Есеп беру және жариялау форматында нәтижелерді ұсына отырып, қонақжайлылық саласындағы ақпаратты және проблемаларды терең кәсіби түсіндіре отырып, өз бетінше талдайды
  • Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін экономикалық әдістер мен құралдарды құрамдастыра және түрлендіре отырып қолданады
  • Organizes the management of marketing research and programs for the promotion and sale of services in the field of restaurant and hotel business
  • қонақжайлылық саласында қазақ, орыс, шет тілдерінде "ортадан жоғары (upperintermediate)" деңгейінде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылды орындайды.
  • Меншікті пәнаралық тәсіл негізінде кәсіпорынды басқару бойынша қызметті жоспарлау және оның бәсекеге қабілеттілігі дағдыларын меңгерген
  • Қызметкерлердің жеке айырмашылықтарына төзімділікпен қонақжайлылық кәсіпорнының атқарушы басшысының міндеттерін орындауға дайындығын көрсетеді
  • Қонақжайлылық саласындағы мәселелерді жаңа ортада шешу үшін заманауи техника мен арнайы жабдықтарды пайдалану дағдыларын қолданады
Top