Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11162 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в АТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана және қонақжайлылық индустриясында жұмысқа орналасу мүмкіндіктері мен мансаптық перспективаларды кеңейту үшін қажетті басқарушылық құзыреттіліктерді, дағдылар мен білімді іске асыруға және дамытуға бәсекеге қабілетті шеберлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері - басқару психологиясының заңдылықтарымен, негізгі ұғымдарымен, түрлі концепциялармен танысу. Басшының жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжым құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Басқару қызметі және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесі, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясында бизнесті жүргізудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсат - заманауи технологияларды пайдалана отырып бизнесті енгізу бойынша білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Мейрамхана және мейманхана өнімдерін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологиялар, іскерлік қарым-қатынас саласында тиімді өзара әрекеттесу жолдарын зерттеу; психикалық жай-күйді өзін-өзі реттеу әдістері; іскерлік қарым-қатынас этикасы; екінші шет тілін қолдану арқылы кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін лексикалық минимум, кәсіпорындардың даму проблемалары мен перспективалары, нарықтық ортаны талдау. Қонақжайлылық индустриясында жұмыс істейтін кәсіпорындардың сегменттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Ұйымндастыру және басқару қызметінің сипаттамасы. Басқару ойының эволюциясы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Этика және әлеуметтік жауапкершілік. Коммуникация. Басқару шешімдерін қабылдау. Жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация. Бақылау. Топтық динамика. Басшылық: билік және ықпал. Көшбасшылық стилдері. Қақтығыстар мен стресстерді басқару. Өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету секторындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсат - инновация саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру, сервистік компанияларға өз қызметтері мен өнімдеріне деген сұранысты арттыруға мүмкіндік беретін әлеуетті тұтынушыларды ынталандыратын заманауи және тиімді әдіс. Инновацияларды зерттеу: негізгі ұғымдар, функциялар, инновациялардың өмірлік циклі. инновациялық мүмкіндіктердің көздері, инновациялық үдерістердің табыстылығына әсер ететін факторлар, инновациялық процестерді белсендірудің әдістері мен модельдері, инновациялық қызметтің қонақжайлылық индустриясын дамытуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясында ұйымдық жобалау және жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсат - заманауи жағдайда қонақжайлылық индустриясының кәсіпорын жобалық қызмет саласындағы құзыреттілік кешенін қалыптастыру. Зерттеледі: Ұйымдастырушылық жобалаудың негізгі тәсілдері, модельдік әдістері және кезеңдері. Басқару жүйелерінің ұйымдық дизайны, технологияны әзірлеу және ұйымдастыру жобасын жүзеге асыру. Кәсіпорындарды басқару жүйесінің ұйымдастырушылық құрылымын жобалау. Ұйымдастыру жобасын жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару. Қонақжай индустриясында жобаларды сараптау және экономикалық тиімділікті анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бәсекеге қабілетті нарықта бизнесті басқару
    Несиелер: 5

    Мақсат - нарықтық қатынастардың механизмдері мен қағидаттарын есепке ала отырып, нарық бәсекелестігінде кәсіпорын қызметін басқару және ұйымдастыру бойынша арнайы кәсіптік салада басқару шешімдерін қабылдау мүмкіндігін қалыптастыру. Кәсіпорынның бәсекелестік ортада бәсекелестік ортада басқарудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін, бәсекелестік ортада кәсіпорындарды талдау және стратегиялық жоспарлау әдіснамасын және әдіснамасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясындағы экономика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіптік саладағы мәселелерді шешу үшін қонақжайлылық саласындағы экономикадағы ғылыми негіздер мен тәжірибе саласындағы білімді қолдану қабілетін дамыту. Зерттеледі: қонақжайлылық индустриясында терминологиялық негіздер және шаруашылық қызметтің тұжырымдамалары; қонақжайлылық саласындағы экономика факторларының әсері; макро, мезо, микро деңгейдегі экономика; негізгі проблемалар және олардың шешімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілді ауызша ақпаратты интерпретациялау. Мамандық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ (орыс) тіліне аудару. Қазақ (орыс) мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде жеткізу (ауызша рефераттау). Шет тілінде ғылыми мақалаларды жазу және конференцияларда ғылыми баяндамалар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесін жобалау және ашу
    Несиелер: 5

    Мақсат - Қазақстан Республикасындағы жетекші батыстық және отандық фирмалардың тәжірибесін есепке ала отырып, мейрамхана мен мейманхана бизнесі объектілерін жобалауға және ашуға бағытталған кәсіптік іс-әрекеттегі білім, дағдылар мен кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың құқықтық, экономикалық және техникалық аспектілерін, кәсіпорындарды мемлекеттік тіркеу және қызметтік қызметті лицензиялау жүйесін зерделейді; мейрамхана мен мейманхана бизнесін ашу (салу) үшін бизнес-жоспар жасаудың негізгі аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлық индустриясында қызметтерді жылжыту және сату әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қызмет көрсетуді дамыту және көтермелеу, қонақжайл ық индустриясының отандық және халықаралық нарықтарында қызметтерді сату әдістері мен әдістерін анықтау мақсаты. нарықта, мейрамхана және қонақ үй қызметтерін алға жылжыту процесі мен негізгі элементтері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында нарықты зерттеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты - маркетингтік зерттеудің ерекше саласының қонақжайлық индустриясының өзгерістеріне бейімделу динамикасын тиімді бақылау үшін арнайы құрал ретінде қалыптастыру. Тарих, тәжірибе, әдіснама, әдістер, зерттеу технологиялары, нәтижелерді талдау / бағалау, шешімдерді қабылдау үдерісі, ақпарат жинау және өңдеу әдісі және нәтижелерді интерпретациялау, оның түпкі мақсаты кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қызмет көрсетудің бәсекеге қабілеттілігі және кәсіпкерлік қызметті бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты :қызмет көрсетулердің бәсекеге қабілеттілігі мен қызмет көрсету саласын бағалау үшін шешімдерді талдауға және дамытуға мүмкіндік жасау, қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін талдау және бәсекеге қабілеттілігін арттыру, тұжырымдаманың мәні, мазмұны, ғылыми негіздері, бәсекелестік артықшылықтарын айқындау тәжірибесі зерттеледі; қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру моделінің дамуы, оның өзгеруіне әсер ететін факторлар, оны жоғарылату үшін қорларды зерттеу, бағалау принциптері мен әдістерін анықтау, кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және қамтамасыз ету бағыттары мен механизмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON8

    Қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіпорындарды жобалау мен жобаларды басқаруды ұйымдастырады

  • Код ON4

    Қонақжайлылық саласындағы практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін менеджмент және басқару психологиясының терең білімін қолданады

  • Код ON3

    Қонақжайлылық саласында тиімді практикалық қызметті ұйымдастыру үшін ғылым, техника және технологиялар жетістіктерін үйлестіреді және бейімдейді

  • Код ON7

    Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін бизнес жүргізу технологиялары мен қонақжайлылық саласындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістерінің тиімділігі мен әзірленуін бағалауды орындайды

  • Код ON2

    Есеп беру және жариялау форматында нәтижелерді ұсына отырып, қонақжайлылық саласындағы ақпаратты және проблемаларды терең кәсіби түсіндіре отырып, өз бетінше талдайды

  • Код ON6

    Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін экономикалық әдістер мен құралдарды құрамдастыра және түрлендіре отырып қолданады

  • Код ON5

    Organizes the management of marketing research and programs for the promotion and sale of services in the field of restaurant and hotel business

  • Код ON1

    қонақжайлылық саласында қазақ, орыс, шет тілдерінде "ортадан жоғары (upperintermediate)" деңгейінде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылды орындайды.

  • Код ON9

    Меншікті пәнаралық тәсіл негізінде кәсіпорынды басқару бойынша қызметті жоспарлау және оның бәсекеге қабілеттілігі дағдыларын меңгерген

  • Код ON10

    Қызметкерлердің жеке айырмашылықтарына төзімділікпен қонақжайлылық кәсіпорнының атқарушы басшысының міндеттерін орындауға дайындығын көрсетеді

  • Код ON11

    Қонақжайлылық саласындағы мәселелерді жаңа ортада шешу үшін заманауи техника мен арнайы жабдықтарды пайдалану дағдыларын қолданады

Top