Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11162 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в АТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана және қонақжайлылық индустриясында жұмысқа орналасу мүмкіндіктері мен мансаптық перспективаларды кеңейту үшін қажетті басқарушылық құзыреттіліктерді, дағдылар мен білімді іске асыруға және дамытуға бәсекеге қабілетті шеберлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Оқыту нәтижелері

  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы кәсіпорындарды жобалау мен жобаларды басқаруды ұйымдастырады
  • Қонақжайлылық саласындағы практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін менеджмент және басқару психологиясының терең білімін қолданады
  • Қонақжайлылық саласында тиімді практикалық қызметті ұйымдастыру үшін ғылым, техника және технологиялар жетістіктерін үйлестіреді және бейімдейді
  • Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін бизнес жүргізу технологиялары мен қонақжайлылық саласындағы сұранысты ынталандырудың инновациялық әдістерінің тиімділігі мен әзірленуін бағалауды орындайды
  • Есеп беру және жариялау форматында нәтижелерді ұсына отырып, қонақжайлылық саласындағы ақпаратты және проблемаларды терең кәсіби түсіндіре отырып, өз бетінше талдайды
  • Қонақжайлылық саласындағы қолданбалы проблемалардың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін экономикалық әдістер мен құралдарды құрамдастыра және түрлендіре отырып қолданады
  • Organizes the management of marketing research and programs for the promotion and sale of services in the field of restaurant and hotel business
  • қонақжайлылық саласында қазақ, орыс, шет тілдерінде "ортадан жоғары (upperintermediate)" деңгейінде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылды орындайды.
  • Меншікті пәнаралық тәсіл негізінде кәсіпорынды басқару бойынша қызметті жоспарлау және оның бәсекеге қабілеттілігі дағдыларын меңгерген
  • Қызметкерлердің жеке айырмашылықтарына төзімділікпен қонақжайлылық кәсіпорнының атқарушы басшысының міндеттерін орындауға дайындығын көрсетеді
  • Қонақжайлылық саласындағы мәселелерді жаңа ортада шешу үшін заманауи техника мен арнайы жабдықтарды пайдалану дағдыларын қолданады
Top