Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Сөз тіркестері мен сөйлемдердің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Синтаксис қазіргі орыс тілінің бөлімі ретінде. Ресми синтаксистік құралдар. Синтаксистік қатынастар. Синтаксистік байланыстар. Синтаксистің мағыналық аспектісі. Коллокация. Екі бөлімнен тұратын ұсыныс. Предикаттардың түрлері. Бірыңғай сөйлемдер. Күрделі сөйлемдер. Күрделі сөйлем.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдеби процесінің негізгі тенденциялары. Романтизм. Пушкин, Лермонтов, Гоголь шығармаларындағы романтизм мен реализм. 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетіндегі реализмнің бекітілуі. Орыс әңгімесі мен орыс романы. Ақылды эксперименталды роман. Полифониялық роман. Эпикалық роман. Пейзаж, махаббат пен философиялық лириканың гүлденуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеттін оқыту әдістемесі###
    Несиелер: 5

    Әдебиет шығармаларын рухани-эстетикалық қабылдау, көркем мәндегі сөз сезімі. Әдебиеттану ұғымдарының ең аз мөлшерін меңгеру. Әдеби шығармаларын көркем-эстетикалық оқуды үйрету; Қалыптасқан сезімдер мәдениетіне сүйене отырып өз бетінше көркем мәтінді рухани-эстетикалық қабылдауына оқушылардың алғашқы дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқытудың әдістемелік әдістері. Сыныптағы және сыныптан тыс жұмыстар. Пәннің ғылыми негізі, әдістемелік ғылымның даму кезеңдері. Қазіргі орыс тілінің бөлімдерін оқыту әдістемесі, оның ерекшеліктері. Орыс тілін пән ретінде оқыту әдістемесі, оның филологиялық пәндер арасындағы орны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орфография және пунктуация
    Несиелер: 6

    Орыс емлесінің фонематикалық негізі. Орфографиядағы «морфологиялық принцип». Жалқы есімдердің жазылуы. Дауысты дыбыстардың емлесі стресстен тексерілген және тексерілмеген. Ауыспалы дауысты дыбыстар. Префикстердің жазылуы. Дауысты және дауыссыз дауыссыздардың емлесі. Іс аяқталуының емлесі. Күрделі сан есімдердің емлесі. Етістік жалғаулары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімінің философиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Ежелгі дәуірдегі тіл туралы философиялық түсінік. Орта ғасырлардағы тіл философиясы. Қайта өрлеу және қазіргі заман тілін философиялық түсіну. 18-19 ғасырлардағы тіл туралы философиялық түсінік. В. фон Гумбольдт, А.А. Потебняның лингвофилософиялық концепциясы. 20 ғасырдың басындағы тіл философиясы. Тіл біліміндегі қазіргі ғылыми парадигма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 6

    Тілдің аспектілері мен тіл білімінің бөлімдері. Тілдің мәні. Тілдің шығу тегі және оның даму кезеңдері. Тілдердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті: антикалық дәуір –ХIХ ғасыр
    Несиелер: 5

    Антикалық әдебиет. Ерте және толысқан орта ғасыр (дастан). Орта ғасырлардағы шетел әдебиеті: рыцарьлық әдебиет, қалалық және халық әдебиеті. Қайта өркендеу дәуірі: Италия, Франция, Англия әдебиеті. Классицизм эстетикасы. Ағартушылық реализм. Сентиментализм. Романтизм алдындағы эстетика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фонетика, лексика
    Несиелер: 5

    Фонетика. Жалпы фонетика, сипаттамалық фонетика. Салыстырмалы фонетика, тарихи фонетика. Адамның сөйлеу аппаратының құрылысы. Сөйлеу дыбыстары. Фонема туралы түсінік. Сөйлеу ағынын минималды бірліктерге бөлу, принциптерді бөлу. Лексика мен фразеология. Сөздің лексикалық мағынасы. Сөздің мағыналық өзгеруі. Омонимикалық парадигматика. Синонимдік парадигма. Антонимдік парадигма. Семантикалық өрістің құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдеби жанрлар мен жанрлар. Шығарманың идеялық -тақырыптық мазмұны мен құрылымы. Көркем шығарманың тақырыптары мен мәселелері, эпикалық, лирикалық және драмалық материалдарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Әдеби жанрлар, түрлері мен жанрлары. Верификация негіздері. Диктор мен автор, автор мен батыр. Повестегі сюжет пен композиция, сюжет пен сюжет. Драмалық шығарманың құрылымы. Әдеби талдаудың құрылымдық деңгейлері: портрет, пейзаж, тақырып, идея, көркем деталь, хронотоп, түрлі -түсті бейне, номинация т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 5

    Әдеби жанр, әдеби жанр. Кейіпкерлер жүйесі, автор және кейіпкер. Баяндамашы, баяндаушы, автор. Әдебиетті оқытудың мектептегі және университеттік курсында көркем әдеби шығарманы талдау. Көркем шығарманың идеялық-тақырыптық аспектісі, кеңістіктік-уақыттық құрылымы, өнер туындысындағы субъекті мен объект, көркем шығарманың мотиві мен бейнесі, жанрлық және жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Сөйлеу мәдениеті. Іскерлік мәдениет. Сөйлеу мәдениеті және стилистика. Стилистиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Стилистикалық құрал. Стилистикалық коннотация. Стилистикалық бояу. Стиль ерекшелігі. Стилистикалық норма. Мәнерлік жоспар мен мазмұнды жоспар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Орыс халық ауыз шығармашылығы: фольклордың ерекшеліктері, жанрлық жүйе. Әдеби дамудың заңдылықтары, ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау. ХVII ғ. өмір жанрының тұрмыстық және сатиралық повесіне өзгеруі. ХVIII ғ. орыс әдебиеті: классицизмнің эстетикалық принциптері, сентиментализмнің көркемдік жүйесі, ағартушылық реализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөз жасам және морфология
    Несиелер: 5

    Сөзжасам: морфемика, морфонология және лексикалық туынды. Морфемалар, олардың түрлері, сөздегі орны, лексикалық және грамматикалық мағынасы, қолданылу дәрежесі. Морфология. Сөздің грамматикалық қасиеттері. Сөйлем мүшелері сөздердің лексикалық және грамматикалық категориялары ретінде. Сөзжасам, сөзжасам түрлері. Сөздің морфологиялық құрамы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Романтиктердің көркемдік жүйесі. Романтизм типологиясы: ағылшын, француз, неміс, американдық. Х1Х ғасырдағы шетел әдебиетіндегі реализм. ХХ ғасырдың шетел әдебиеті: қалыптасу басы және дамуының негізгі кезеңдері. Тарихи және мәдени дәуірдің ерекшелігі.ХХ ғасырдағы шетел әдебиетіндегі реализм, натурализм, модернизм, символизм. Экзистенциализм. Батыс Еуропа және АҚШ әдебиеті. Латын Америкасы және Жапония әдебиеті.Шетел әдебиеттегі постмодернизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік жүйесі
    Несиелер: 6

    19 ғасырдағы орыс әдебиеті шығармаларындағы романтизм мен реализмнің эстетикалық белгілері. 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық және жалпы өзіндік ерекшелігі: өлеңдегі роман, прозадағы поэма, эпикалық роман, интеллектуалды эксперименттік роман, полифониялық роман, философиялық және психологиялық роман. Әлеуметтік драма, әлеуметтік -психологиялық драма, лирикалық комедия. Махаббат лирикасы, философиялық лирика, пейзаж лирикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы EO-4-2019 TiS
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Орыс әдебиетінің «күміс ғасыры». Нео-романтизм. 30 -жылдардағы орыс әдебиеті; Екінші дүниежүзілік соғыс және соғыстан кейінгі кезең әдебиеті. Ең соңғы орыс әдебиеті. XX және XXI ғасырлардағы орыс әдебиетіндегі модернизм мен постмодернизм. ХХ ғасырдағы философиялық роман. Эпикалық және дистопия жанры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Редакциялау негіздері
    Несиелер: 3

    Журналистік мәтін құрастыру бойынша жұмысты жоспарлау. Мақаланың құрамы. Бөлек семантикалық бөліктермен жұмыс. Қорытындыларды тұжырымдау. Мақала авторының жеке позициясы және оны публицистикалық мәтіндегі беру әдістері. Мәтінмен редакторлық жұмыс, стилистикалық өңдеу. Мәтінге тұтас талдау. Мақаланың тақырыбы. Зат есімдерді, етістік формаларын, синтаксистік құрылымдарды қолдану ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 6

    Әдебиет туралы түсінік; әдебиет және фольклор; көркем бейне; символ және оның түрлері; әдеби тегі мен түрлері; әдеби процесс. Бітірушілерді көркем форманың мәнділігі туралы ғылым ретінде поэтиканың қазіргі мәселелерімен таныстыру. Әдеби білімді теориялық, құрылымдық жағынан жалпылау және тереңдету; алған білімдерін практикада қолдану; әдебиет туралы ойды вербалды туынды ретінде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі орыс тілі мен әдебиетінің жаңартылған курсы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы нормативтік -құқықтық құжаттама. Мектепте орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқытудың формалары мен әдістері: бейнеконференция, аудиоконференция, бейне дәрістер, веб -сабақтар, телеарналар. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу материалын жоспарлау, іріктеу, синтездеу және безендіру. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру әдістері мен әдістері. Рефлексия, өзін-өзі бағалау, қалыптастырушы бағалау түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Функционалдық сауаттылық. Мәтінмен көп деңгейлі жұмыс. Пәнаралық және пәнаралық құзыреттер. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында гендерлік аспект. Оқу материалын алгоритмдеудің инновациялық жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Балалар әдебиетінің академиялық пән ретінде теориялық және әдістемелік негіздері. Балалар әдебиетін зерттеудегі фольклордың рөлі мен қызметтері. 17-18 ғасырлардағы балалар әдебиетінің қалыптасуы мен дамуы. 19 ғасырдың 1 жартысындағы балалар әдебиетінің ерекшеліктері. 19 ғасырдың 2 жартысындағы балалар әдебиетінің көркемдік ерекшелігі. КСРО балалар әдебиетінің даму ерекшеліктері. Қазіргі әдеби процестегі балалар әдебиетіндегі үрдістер мен жаңашылдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 6

    Тіл білімінің тарихының негізгі кезеңдері. Тіл білімі теориясы. Тілдерді үйренудің және сипаттаудың әдістері мен әдістері. Тіл білімінің философиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиет тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдеби тіл туралы түсінік. Орыс әдеби тілінің қалыптасу кезеңдері. Ескі орыс тілі. XIV-XVII ғасырларда орыс тілінің қалыптасуы. Ұлы орыс халқының тілі ретінде. Орыс ұлттық тілі, оның даму кезеңдері. Орыс әдеби тілін жасаудағы Ломоносовтың, Тредиаковскийдің рөлі. Пушкиннің орыс әдеби тілінің қалыптасу кезеңі. Орыс тілінің қазіргі даму процесінің ерекшеліктері. Жаһандану процестерінің әсерінен лексикалық құрамның өзгеруі. Орыс тілінің даму перспективалары: тәуекелдер мен қиындықтар. Қазіргі орыс тілінің халықаралық өмірдегі орны. Көркем әдебиет орыс әдеби тілінің болуы мен сақталуының бір түрі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 6

    Салыстырмалы тілді үйрену. Лингвистикадағы және одан тысқары салыстырмалы әдіс. Лингвистикалық әмбебаптар. Синхронды және диахроникалық әмбебаптар. Жеке семантикалық типология. Тілдерге контрастты талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Білім беру реформасының философиялық аспектісі. Білім беру процесінде білім мен құзыреттілік компоненті. Ғылым және ғылым моделі. Блум таксономиясы және «қарапайымнан күрделіге» принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    ОN -4 өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON9

    ОN-9 Қазіргі орыс тілінде жаңа құбылыстарды түсінуге деген терең қызығушылықты көздейтін үздіксіз кәсіби дамуға дайын екендігін көрсетеді. Кәсіби қызметінде филологиялық білім беру саласындағы зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.

  • Код ON6

    ОН6.Ерекше қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын, инклюзивті білім беру құндылықтарының түсінігін көрсетеді.

  • Код ON10

    ОN-10 Кәсіби салада жаңашылдық пен инновацияға қабілеттілігін көрсетеді. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON7

    ОN -7 Тілдік және әдеби мәселелерді терең түсінуді көрсетеді. Жазбаша және ауызша сөйлеуде, көркем шығарма тілінде лингвистикалық нормаларды қолдануды дәлелдей алады.

  • Код ON8

    ОN-8 Филологиялық білімін көрсетеді, орыс және шетел әдебиетінде, фольклорда жинақталған рухани құндылықтарды бағалай алады, оқушылар ұжымында әдебиет арқылы адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға дайын.

  • Код ON5

    ОN -5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON3

    ОN -3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON1

    ОN - 1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON2

    ОN -2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    ОN-11 Қазіргі орыс тілінің фонетикалық және орфоэпиялық нормаларында бағдарлау. Қазіргі орыс тілінің лексикалық құралдарын қолдану саласында кең мүмкіндіктерді меңгерген, филология және гуманитарлық ғылымдардың жаңа салаларын игере отырып, өзінің сөздік қорын кеңейте алады.

  • Код ON12

    ОN-12 Көркем мәтінді лингвистикалық талдауға және көркем шығарманы интерпретациялауға қабілетін көрсетеді. Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, лингвистика мен әдебиеттануда ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті.

  • Код ON13

    ОN-13 Көркем шығарманы аналитикалық зерттеуге, автордың әдеби шығармаға енгізген философиялық мағыналарын түсінуге қабілеттілігін көрсетеді.

Top