Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауатталық негіздері

    Мақсаты: жалпы функционалдық экономикалық және қаржылық сауаттылықты қалыптастыру, практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық және қаржылық есептеулердің әдістері мен құралдарын меңгеру. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Мақсаты-студенттердің ағылшын тілінің құрылымын берік білуін қалыптастыру және ауызша және жазбаша түрде грамматикалық тұрғыдан дұрыс ағылшын тілінің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Ағылшын фонетикалық құрылымдарын анықтау, саралау, ағылшын тілін қалыпты сөйлеу қарқынымен түсіну, ағылшын тілінің айтылу нормаларына сәйкес мәлімдемелер жасау, дыбыстық мәтіндердің әртүрлі түрлерін есту, түсіну, әр түрлі жанрдағы, стильдегі мәтіндерді фонетикалық сауатты оқу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің негіздері

    Мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілі саласындағы білімдерін қалыптастыру. Қазіргі орыс тілінің фактілеріне фонетикалық, лексикалық, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік талдау жасау, сөздің сөйлеудің белгілі бір бөлігіне жататындығын, оның грамматикалық мағынасын және осы грамматикалық мағынаны білдіру тәсілін анықтау, лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс істеу және қазіргі лингвистикалық ұғымдар мен бағыттарды басшылыққа алу қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық жүйесін сипаттау. Тілдік құбылыстарды талдау, фонетикалық құбылыстардың негізгі бірліктерін анықтау қабілетін қалыптастырады, жүйелер (фраза, синтагма, фонетикалық сөз, буын, дыбыс) және оларды талдау, фонемалар мен ауысуларды талдау, мәтіннің фонетикалық және фонемалық транскрипциясын орындау, тілдік құбылыстарды лингвистикалық және экстралингвистикалық (оның ішінде метапәндік) сипаттау дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілі В1

    Мақсаты: 1-деңгейді игеру (шет тілдерін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық шкаласы), мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Тұрмыстық, ғылыми, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында диалогтық және монологиялық нысандарда ауызша қарым-қатынасты жүзеге асыру, сондай-ақ жазбаша сөйлеудің әртүрлі түрлерінде коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру, мәтіндерді ауызша және жазбаша нысандарда аудару қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырға дейінгі орыс әдебиеті

    Мақсаты-ХІХ ғасырға дейінгі әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін және оның тарихи-әдеби дамуын зерттеу, шығармаларды талдауға ғылыми-зерттеу тәсілін қалыптастыру, әдеби дереккөздерге сыни талдау жасау. Орыс поэзиясы, прозасы, зерттелген дәуірдің драматургиясы, сондай-ақ ауызша халық шығармашылығы, ежелгі орыс әдебиетінің белгілі ескерткіштері, орыс әдеби ағымдары (классицизм, сентиментализм) туралы алған білімдерін ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолдану, алған білімдерін ескере отырып мәтіндерді талдау, осы кезеңдегі жазушылардың шығармашылығы туралы ғылыми әдебиеттерді талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Негізгі шетел тілі В2

    Мақсаты: 2-деңгейді игеру (шет тілдерін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық шкаласы), мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мағыналардың реңктерін, синонимдерді, омонимдер мен антонимдерді ажырату, көптеген жағдайларда сөйлесуді қолдау, контексте сөйлеу тілін, шет тіліндегі кітаптарды, жазбаша хабарламалардың әртүрлі түрлерін есту және түсіну, идеялар мен пікірлер білдіру, ағылшын тілінде жеке және іскерлік хаттар жазу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбие процесінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберіндегі тәрбиенің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделейді. Болашақ педагогтың қызығушылығын одан әрі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі және қазіргі орыс фольклоры

    Мақсаты - "Орталық мәдени аймақ" әлеуметтанулық тұжырымдамасы тұрғысынан дәстүрлі және заманауи фольклордың сипаттамалық ерекшеліктерін зерттеу. Фольклорлық мәдениеттің орталығы-дәстүрлі фольклор және оның перифериясы - қазіргі фольклоризм, постфольклор, квазифольклор туралы алған білімдерін бір-бірімен де, қазіргі әлеуметтік-мәдени ортамен де, ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде үнемі өзара әрекеттесетін, алынған білімді ескере отырып мәтіндерді талдай білу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Синхрония және диахрония аспектілері бойынша лексика және лексикография

    Мақсаты-сөздің қазіргі теориясына және оны тиімді қолдану практикасына кіріспе, сөздің лексикалық талдауының білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Синхрония мен диахрония аспектісінде лексикалық құбылыстардың жүйелік байланыстарын, оның даму перспективасын, жекелеген лексикалық фактілер мен құбылыстарға саналы көзқарасты көру, әртүрлі әдістерді қолдана отырып лексикалық құбылыстарды талдау, ғылыми, анықтамалық, оқу-әдістемелік әдебиеттерді қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Мақсаты-білім алушылардың ағылшын тіліндегі мәтінді толық жазбаша аударма немесе берілген көлемдегі ауызша/жазбаша түйіндеме түрінде жазбаша және ауызша баяндау дағдыларын дамыту. Әр түрлі Жалпы және кәсіби тақырыптарда қарым-қатынас жасау үшін қажетті коммуникативті дағдыларды, ағылшын тілінде сөйлеуді синтаксистік және стилистикалық тұрғыдан дұрыс ұйымдастыра білуді, көркем прозаның мәтіндерін талдай білуді, жазбаша жұмыстардың әртүрлі түрлерінде ақпаратты баяндай білуді, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарын еркін және дұрыс қолдана білуді, жеткілікті кең сөздікті қалыптастырады және сөйлеу тілін ауызша да, стилистикалық жағынан да дұрыс ресімдейді және жазбаша

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі

    Мақсаты-білім алушыларда академиялық ортада ағылшын тілінде тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Тілдік құралдардың кең жиынтығын пайдалана отырып, монологиялық және диалогтық мәлімдеме құра білу, академиялық ортада тақырыптардың кең ауқымы бойынша логикалық, құрылымдық хабарлама құра білу, бағдарламада көзделген түрлі жанрдағы мәтіндерді ағылшын тілінде өз бетінше жаза білу, академиялық мәтіндердің, оның ішінде мамандық бойынша мәтіндердің негізгі идеясын түсіну, академиялық ортадан қажетті ақпаратты алу қабілетін қалыптастырады. мәтіндерді сыни талдау, мәтіндерді рефераттау және аннотациялау, анықтамалық материалдарды, соның ішінде Интернет ресурстарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шетел тілінің оқыту әдістемесі

    Мақсаты-студенттерді шет тілді білім беру жүйесінің негізгі категорияларының: тәсілдер, мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, оқыту құралдарының заманауи әдіснамалық түсіндірмесімен таныстыру. Оқу мазмұнын мақсатына, жоспарланған нәтижесіне, оқушылардың жасына, оқу орнының түріне қарай іріктеу, оқытуды оңтайландыратын, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін қалыптастыратын технологияларды пайдалану, оқу әдебиетін оның артықшылықтары мен кемшіліктерін, нақты педагогикалық жағдайда пайдаланудың орындылығын анықтау мақсатында талдау іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау технологиялары

    Мақсаты студенттерді «сыни тұрғыдан ойлау» құбылысымен, оның мәні мен құрылымымен таныстыру; сыни тұрғыдан ойлау технологиясы туралы, осы технологияны кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолдану туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттерде жаңа ойлау стилі, өзін-өзі дамытудың негізгі әдістері мен шығармашылық әлеуетін пайдалану; өзін-өзі жетілдіру және интеллектуалдық әлеуетін дамыту мақсатында заманауи педагогикалық инновациялар мен идеяларды талдау және жүйелеу қабілеті мен дағдылары; әдеттен тыс жағдайларда әрекет ету; әрекеттеріңіздің нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Мақсаты-жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілі мен әдебиетінің мектеп курсының мазмұны мен құрылымын игеру, білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды меңгеру. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарының әртүрлі түрлерін дайындау және өткізу, қолданыстағы әдістемелер негізінде сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды дайындау, оқу материалын білім алушылардың әртүрлі санаттарына бейімдеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    Мақсаты - тіл және туралы білім жүйесін қалыптастыру сөйлеу мәдениеті, мамандардың әдеби тілдің практикалық білім деңгейін арттыру – тілдің қызмет етуінің әртүрлі салаларында, оның жазбаша және ауызша сорттары. Біріктірілген, жақсы құрастырылған монологтық мәтіндер шығару қабілетін қалыптастырады сөйлеушінің коммуникативті ниеті мен қарым-қатынас жағдайына сәйкес әр түрлі тақырыптарды (соның ішінде кәсіби тақырыптарды қоса алғанда), қарым-қатынастың диалогтық және полилогиялық жағдаяттарына қатысу, сөйлеу байланысын орнату, сөйлеушімен байланысты тілдік қоғамдастықтың басқа мүшелерімен әртүрлі ақпарат алмасу әлеуметтік қатынастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті

    Мақсаты-жалпы тарихи контексте 19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті шығармаларының жұмыс істеу ерекшеліктерін, мазмұны мен формаларын олардың өмір сүруінің әртүрлі контексттеріне (тарихи, мәдени, этнографиялық және т.б.) байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді, мәтіндерді талдау мен түсіндірудің әдістері мен әдістерін қолдана отырып ашу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT-технологиялар

    Мақсаты: Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен әдістемелері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Сабақтың мақсаттарына сәйкес IT - технологияларды қолдану, мета-пәндік байланыстарды, оқу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарын жүзеге асыру, оқу процесін қажетті оқу материалдарымен қамтамасыз ету үшін электрондық ресурстарды пайдалану, зерттеу жұмыстарын жүргізу, жаңашыл педагогикалық тәжірибені жинақтау, оқу процесіне прогрессивті технологияларды енгізу қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары

    Пән ақпарат беру технологияларын қарастырады; қашықтықтан оқытуды оқу үдерісінде қолданудың мақсаттары, мүмкіндіктері; қашықтықтан оқыту әдістері; ақпаратты алудың, түрлендірудің, жүйелеудің және сақтаудың ұтымды тәсілдері; әлемдегі қашықтықтан оқыту курстарын орналастыруға арналған негізгі сайттар; қашықтық курсын жобалауға және құруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллект негіздері" студенттерге жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен қосымшаларын ұсыну болып табылады. Пән жасанды интеллект жүйесінің теориялық негіздерін тереңдете оқыту арқылы студенттердің ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілік деңгейін арттыруға, зияткерлік жүйелерді құрудың жаңа заманауи технологияларын меңгеруге және алынған білімдер мен дағдыларды практикада қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы

    Мақсаты-қазіргі сөзжасам теориясы мен қазіргі орыс тілінің морфологиясы туралы білімді қалыптастыру, сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктерін анықтай білу. Ауызша және жазбаша сөйлеуде дәлелді сөздерді қолдана білу, олардың мағыналарына сөзжасамдық түсіндірмелер құру, туынды сөздерді құру, оларды өндіру процестерін қайта құру, сөздің сөйлеудің белгілі бір бөлігіне жататындығын, оның грамматикалық мағынасын, осы грамматикалық мағынаны білдіру тәсілін анықтау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Орыс және әлем әдебиетіндегі антиутопиялық романдар

    Орыс және шетел жазушыларының шығармаларындағы дистопия жанрының типологиялық әртүрлілігін зерттейді. Дистопия жанр ретінде көбінесе қоршаған ортадағы, саясаттағы, экономикадағы, діндегі, технологиядағы және т.б. нақты мәселелерге назар аудару үшін қолданылады. Орыс және әлемдік дистопияның дистопиялық дискурсы талданады, дистопиялық модельдің ерекшелігіне негізделген типологиясы талданады. заманауи еңбектердегі әлем ұсынылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • 20 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті

    Мақсаты-тарихи контексте 20 ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің даму заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; әдеби бағыттарды, жанрларды, стильдерді талдау. ХХ ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің тарихы туралы пікірлерді дәлелді түрде айта білу, филологияда Күміс дәуірінің шығармаларын талдау үшін әзірленген тұжырымдамаларды қолдану, ХХ ғасырдың басындағы орыс әдебиетінің философиямен, орыс және шетел әдебиетімен және басқа да өнер түрлерімен байланысын бөліп көрсету қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті

    Мақсаты-ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін және оның тарихи-әдеби дамуын зерттеу, шығармаларды талдауға ғылыми-зерттеу тәсілін қалыптастыру, әдеби дереккөздерге сыни талдау жасау. Осы кезеңдегі әдеби процестің заңдылықтары туралы алған білімдерін ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолдану, алған білімдерін ескере отырып мәтіндерді талдау, осы кезеңдегі жазушылардың шығармашылығы туралы ғылыми әдебиеттерді талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің С1 деңгейі

    Мақсаты-ауызша және жазбаша тілде хабарламаны баяндауға үйрету, дау-дамай саласындағы білік, дағдыларды одан әрі жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мәдениетаралық және кәсіби ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілінде ауызша және жазбаша түрде сөйлесу, дайындалған және дайындалмаған диалог немесе монолог жүргізу, тыңдалған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсіну, берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жазу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Мақсаты-әдебиет теориясының тұжырымдамалық аппаратымен және тарихи-әдеби процестің заңдылықтарымен, әдебиет теориясының негізгі ұғымдары мен категорияларымен, әдеби шығармашылық процесінің заңдылықтарымен таныстыру. Әдебиет теориясының мәселелерін еркін шарлау және пәннің категориялық аппаратын меңгеру, әдеби құбылыстарды зерттеудің әртүрлі әдістері мен тәсілдеріне сүйену, әдеби дәуірге, бағытқа, ағымға, стильге қатысты құбылыстарды талдау, көркем шығарманы эстетикалық тұтастық ретінде талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисi

    Мақсаты-қалыптасқан филологиялық дәстүрге және қазіргі ғылыми парадигмаға сәйкес синтаксистік деңгейде орыс тілі жүйесі туралы түсінік қалыптастыру. Синтаксистік деңгейдің лингвистикалық бірліктерін талдау, тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі бірліктерін, олардың түрлерін ажырату, оларды қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес қолдану, сөйлемге, қарапайым сөйлемге, күрделі сөйлемге, күрделі қос сөйлемге, күрделі көп компонентті сөйлемге синтаксистік талдау жасау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Ағылшын әдебиетінің тарихы

    Мақсаты-Еуропа мен Американың ағылшын тілді елдерінің әдебиетіндегі ағылшын әдебиетінің ерекшелігі, кезеңдері, ағымдары, бағыттары мен жанрлары туралы түсінік қалыптастыру. Ағылшын тіліндегі әдебиеттің көркем шығармаларының мәтіндерін формасы мен мазмұнының бірлігінде қарастыру; негізгі әдеби ұғымдар мен қажетті теориялық мәліметтерді тарта отырып, көркем шығармаларды оқу және талдау, шығармалардағы нақты тарихи және жалпы адамзаттық мазмұнды анықтау, алған білімдерін кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Мақсаты-шетел әдебиетінің тарихы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Қазіргі әдебиеттануда қабылданған мәтіндерді талдау мен түсіндірудің негізгі ұғымдары мен терминдерін, әдіс, тәсілдерін қолдана отырып, шетел әдебиеті шығармаларының мазмұны мен формасының ерекшеліктерін өз бетінше аша білу, қолда бар теориялық және әдеби білімге сүйене отырып, әдеби шығарманы дәуірдің әдеби тенденциялары контекстінде талдай білу, негізгі әдеби-сыни жазбаша жанрларды: реферат, шолу, шолу іс жүзінде меңгеру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Аударма теориясы мен тәжірибесі/

    Мақсаты-аударма туралы, оның түрлері, прагматикалық және нормативтік аспектілері, әртүрлі жанрдағы материалдарды аудару ерекшеліктері, оларды жеңудің типтік қиындықтары мен стандартты әдістері, сондай-ақ аударма сапасын бағалау әдістері мен критерийлері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Оқу жаттығуларын орындау барысында алған білімдерін практикада қолдану арқылы аударма дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, ағылшын тілін тереңдетіп үйренуге ықпал етеді, сөздіктермен, энциклопедиялармен және басқа да анықтамалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіреді, аудармашының практикалық қызметінің кейбір ерекшеліктерімен және аударма этикасының нормаларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған семинар

    Мақсаты-ағылшын тілінде барабар кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті деңгейге дейін дыбыстық сөйлеуді (тыңдауды) түсінудің әртүрлі стратегияларын меңгеру, сондай-ақ ағылшын тілі мұғалімінің педагогикалық қызметін жүзеге асыру үшін қажетті әмбебап және жалпы мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру. Негізгі деңгейдегі дыбыстық мәтіндердегі интонациялық модельдер мен фонетикалық түрлендірулерді тану, ситуациялық диалогтар мен монологтардың сөйлеуін түсіну, дыбыстық сөйлеудің ұзақ фрагментінде логикалық байланыстар орнату, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі шынайы монологиялық және диалогтық сөйлеуді түсіну, алған білімдерін қолдану қабілетін қалыптастырады іс жүзінде іскерлік қарым-қатынас процесінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Мақсаты-курстың теориялық негіздерін игеру, негізгі стилистикалық дағдылар мен әдеби тілдің функционалды стильдерін әртүрлі әлеуметтік маңызды жағдайларда қолдану дағдыларын игеру. Орыс тілінің стилистикалық құбылыстарын, деформацияланған мәтіндерді өңдеу білік, дағдыларын, сондай-ақ тілдің стилистикалық жүйесімен және стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістерімен танысу арқылы түпнұсқа мәтіндерді жасау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы және қазіргі заманғы орыс әдебиеті

    Мақсаты-ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру, ХХ ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың жұмыс істеу ерекшеліктерін анықтау, қазіргі орыс әдебиеті контекстіндегі бағыттар мен ағымдардың өзара әсер ету процесінің негізгі кезеңдерін ашу. Қазіргі әдебиеттануда қабылданған ұғымдарды, терминдерді, әдістерді, талдау әдістерін, мәтіндерді интерпретациялауды қолдана отырып, ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті шығармаларының мазмұны мен формасының ерекшеліктерін аша білу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің С2 деңгейі

    Мақсаты-коммуникативтік, полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру, әртүрлі коммуникативтік салаларда және қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша тілде шығармашылық дағдыларды дамыту. Кеңейтілген хабарламаларды, телевизиялық бағдарламаларды, фильмдерді, күрделі көркем емес, көркем мәтіндерді, олардың стилистикалық ерекшеліктерін, арнайы мақалаларды, үлкен көлемдегі техникалық нұсқаулықтарды түсіну. Мәтінді ұйымдастыру модельдерін, байланыс құралдарын, оның элементтерін біріктіре отырып, күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрастырылған хабарлама жасау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • Орыс және ағылшын тіліндегі сөйлеу жүйесі туралы білімдерін қарым-қатынас процесінде қолдану, монологтық және диалогтік сөйлеуді адекватты қолдану талаптарын қанағаттандыратын орыс және ағылшын тілдерінде грамматикалық дұрыс ауызша және жазбаша мәлімдемелер құру.
  • Оқу және кәсіби қызметте арнайы мәтіндермен жұмыс істеу үшін орыс және ағылшын тілдерінің нормалары, олардың даму тенденциялары, әлеуметтік-мәдени сипаттамалардың туралы білімін пайдалану.
  • Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін моральдық-этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес ұйымдастыруға, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесіне ие болуға.
  • Тіл білімінің маңызды аспектілері бойынша ғылыми ақпаратты талдау және түсіндіру, тілдік бірліктерді жіктеу және оларды тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау, заманауи лингвистикалық білімді тіл ғылымы тұрғысынан түсіндіру.
  • Қазіргі әдеби тілдің нормаларын түсіндіру, тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми жалпылау (эссе) түрінде жүйелі түрде бағалай отырып, стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағыт тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын саралау.
  • Зерттелетін дәуірдегі поэзия, проза, драматургия дамуының негізгі кезеңдерін тарихи процестің заңдылықтарына, дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, құбылыстарға (жанрлық, стиль, бағыт-бағдар) және көркем шығармалар мәтініне филологиялық талдау жасау дағдыларына байланысты сипаттау және салыстыру.
  • Қазіргі заманғы инновациялық, қашықтықтан оқыту технологияларын, бағалауды, сыни ойлауды дамытудың тиімді әдістерін және орыс тілі мен әдебиетін, ағылшын тілін оқытудың нақты әдістерін білу негізінде сабақтарды жоспарлау.
  • Педагогикалық қызметте талдау дағдыларын қолдану үшін көркем мәтінді идеялық-тақырыптық, эстетикалық мазмұндық, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан өнер туындысы ретінде тұтас, жан-жақты талдауды жүзеге асыру.
  • Олардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың үлгеріміне мониторингті жүзеге асыру үшін бағалау құралдарын (оның ішінде критериалды) әзірлеу.
  • Негізгі жалпы, орта жалпы және орта кәсіптік білім беру ұйымдарында орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі бойынша қолданыстағы әдістемелер негізінде сабақтар мен сыныптан тыс іс-шаралар өткізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды дайындау
Top