Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы'
    Несиелер: 6

    Омыртқасыз зоологияның пәні мен объектілері. Зоологияның ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Жануарларды жіктеу принциптері. Қарапайымдылар: саркомастигофорлар, споралылар және инфузориялардың негізгі топтарының құрылысы мен тіршілік әрекеттері. Көпклеткалылардың шығу тегі. Паразоалар және тақталылар. Нағыз көпклеткалылар типтерінің сипаттамасы мен жіктелуі: Губкалар, Ішекқуыстылар, Ескектілер, Жалпақ құрттар, Нематодтар, Буылтық құрттар, Былқылдақденелілер, Буынаяқтылар, Тікентерілілер, Жартылай хордалылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылымдық ботаника'
    Несиелер: 6

    Кіріспе. Өсімдіктерді ұйымдастырудың ерекшелігі. Өсімдіктер морфологиясы ғылым ретінде. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиялық эволюциясы. Ұяшық Өсімдік жасушаларының ұйымдастырылуы.Пластидтер, вакуольдердің химиялық құрамы, сақтау заттары, мембрананың құрылысы. Маталар. Өсімдік ұлпалары туралы түсінік, олардың жіктелу принциптері. Меристемалар, интементарлы ұлпалар, паренхималар, механикалық және тамырлы ұлпалар, шығаратын ұлпалар. Өсімдіктердің вегетативті мүшелері. Түбір. Морфологиясы, біріншілік және екіншілік анатомиялық құрылысы. Тамырдың мамандануы және метаморфозы. Түбірлік жүйелер. Қашу және қашу жүйесі. Метамеризм. Жапырақ - өркеннің бүйірлік органы. Филотаксис. Жапырақтың анатомиялық құрылысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы'
    Несиелер: 6

    Клетка және оның құрамындағы бөліктермен: ұлпалар құрылысының ерекшеліктерімен, вегетативтік және генеративтік мүшелерінің анатомиялық - морфологиялық құрылысының ерекшеліктерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы'
    Несиелер: 3

    Ағзаның өсу мен даму заңдылықтары. Жас кезеңдері. Жүйке жүйесінің құрылысы мен маңызы туралы жалпы жоспар. Жүйке жүйесі элементтерінің негізгі қасиеттері мен қызметтері. Рефлекс жүйке қызметінің негізгі формасы ретінде. Орталық жүйке жүйесіндегі қозу мен тежелу. Жүйке жүйесінің әр түрлі бөліктерінің құрылысы, дамуы және функционалдық маңызы. Жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, асқорыту, эндокриндік және экскреторлық жүйелердің, мектеп жасындағы балалардың сезім мүшелерінің жас ерекшеліктері мен гигиенасы.Мектептегі оқу процесінің гигиенасы, жеке гигиена мен киім мен аяқ киімнің гигиенасы, тамақтану, микроклиматқа қойылатын гигиеналық талаптар мен мектептердің жабдықталуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің биоәртүрлілігі'
    Несиелер: 5

    Ядроға дейінгі организмдер патшалығы. Архебактериялардың патшалығы. Нағыз бактериялар. Ядролық организмдер патшалығы. Саңырауқұлақтар патшалығы. Өсімдіктер патшалығы. Нағыз балдырлар. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің патшалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы биология негіздері'
    Несиелер: 4

    Жасуша өмірі. Нуклеин қышқылдары ақуыздардың синтезін бақылайды. Ферменттер метаболизмді қамтамасыз етеді. Жасушаның реттеуші механизмдері. Қазіргі генетика. Ядро және оның бөлінуі. Өсімдіктер мен жануарлардың артықшылығы. Митоздың басталуы. Дарвин, мутация және іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы'
    Несиелер: 5

    Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жекеленген систематикалық классификациясы, өсімдіктердің құрлысымен, қоректенуімен, көбеюімен, таралуымен, шаруашылықтағы маңызымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы'
    Несиелер: 4

    Адам ағзасының морфологиясын, оның жүйелері мен органдарын, пішіні мен құрылысын, шығу тегі мен адам ағзасының дамуын зерттейді. Адамның жалпы құрылысы және тіршілік ету мүшелерінің құрылысы және ағзаның эволюциялық дамуы, ағзаның құрылысы мен даму заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасушалық биология (цитология және гистология, эмбриология)'
    Несиелер: 5

    Гистология, цитология және эмбриологиядағы зерттеу әдістері. Бекітілген жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістері. Тірі жасушалар мен ұлпаларды зерттеу әдістері. Жасушалар мен ұлпалардың химиялық құрамы мен метаболизмін зерттеу әдістері. Гистология, цитология және эмбриологияның ғылым ретінде қалыптасуы. Жасуша туралы ілім. Адам эмбриологиясының негіздері. Мұндай жүйелердің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топографиялық анатомия'
    Несиелер: 4

    Адам денесінің аймақтары бойынша органдар мен тіндердің өзара орналасуы мен өзара қарым-қатынасын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе'
    Несиелер: 4

    Организмдердің жіктелу принциптері мен әдістері. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Түрлі жануарлар. Вирустардың алуан түрлілігі. Жасуша жүйелері, ағза. Тіршіліктің мәні, қасиеттері мен тіршілік иелерінің ұйымдастырылу деңгейлері. Жасуша - тірі материяны ұйымдастырудың негізгі формасы. Метаболизм және энергия. Организмдердің көбеюі, өсуі және жеке дамуы. Тұқымқуалаушылық, өмір мен қоршаған ортаның сабақтастығы. Генетикалық материал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология'
    Несиелер: 4

    Микробиология және вирусология. Микробиология пәніне кіріспе. Бактериялардың морфологиясы және жіктелуі. Вирустардың құрылымы мен жіктелуі. Микроскопиялық эукариоттардың құрылымдық ерекшеліктері, жіктелуі. Микроорганизмдер физиологиясы. Биология спирохет, сетчаток, хламидий, прионов, археобактерий. Микроорганизмдер ферменттері. Токсиндерді, пигменттерді, радиацияны және иістерді шығаратын микроорганизмдер. Қоршаған орта жағдайларының микроорганизмдерге әсері. Көміртекті қосылыстарды микроорганизмдермен модификациялау. Азот, фосфор, күкірт, темір қосылыстарын микроорганизмдермен түрлендіру. Қоршаған орта факторларының микроорганизмдерге әсері. Антибиотиктер және олардың компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зологиясы'
    Несиелер: 5

    Омыртқалы зоологияның пәні мен объектілері. Омыртқалы жануарларды жіктеу принциптері. Хордалылар: Мисауытсыздар, Дөңгелекауыздылар, Балықтар, Қосмекенділер, Жорғалаушылар, Құстар, Сүтқоректілер. Негізгі класс өкілдерінің сыртқы жамылғысы, тірек-қимыл аппараттары, мүшелер жүйесі, физиологиялық ерекшеліктері, көбеюі, дамуы. Жануарлардың негізгі топтарының жер бетінде таралуы және экологиялық ерекшеліктері. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Жануарлардың сирек және қорғалатын түрлері. Омыртқалылардың шығу тегі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микроорганизмдер мен вирустар биологиясы'
    Несиелер: 4

    Микроорганизмдердің физиологиясы. Бактериялардың қоректенуі. Бактериялардың тыныс алуы. Бактериялардың ферменттік белсенділігі. Микроорганизмдерге қоршаған орта факторларының әсері.Инфекция туралы ілім. Иммунитет туралы ілім. Сау адамның ішек микрофлорасы. Вирусология негіздері. Вирустар туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы'
    Несиелер: 5

    Фотосинтез. Қазіргі фитофизиологияның әдіснамалық аспектілері. Фотосинтездегі энергетикалық конъюгация механизмдері. Физиологиялық және биохимиялық тыныс алу. Тыныс алудың аэробты және анаэробты фазалары, гликолиз, Кребс циклы, глиоксилат циклы, пентозофосфат тотығу жолы. Фотофосфорлану. Өсімдіктердің су алмасуы. Өсімдіктердің минералды қоректенуі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық негіздері. Өсімдіктердің өсуі мен дамуы, фитогормондар. Өсімдіктердің дамуын анықтайтын сыртқы және ішкі факторлар. Өсімдіктердің гүлденуінің гормональды теориясы. Фотопериодизм. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы'
    Несиелер: 3

    Тірі организмнің құрылымы мен тіршілігін, оның қоршаған ортамен қарым -қатынасын, табиғи ортадағы тіршілік процестерінің динамикасын зерттеу. Функционалды белсенділіктің механизмдері мен тірі организмде биологиялық жүйе ретінде оның ұйымдастырылуының әр түрлі деңгейінде қызметтер мен процестердің жүзеге асу заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия'
    Несиелер: 5

    Тірі жүйелерді ұйымдастырудың негізгі принциптері. Биологиялық объектілердің химиялық құрамы. Органикалық қосылыстардың маңызды кластарының қасиеттері мен функциялары және олардың өзара айналымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биофизика'
    Несиелер: 4

    Ағзалар мен жүйелердің құрылысы мен қызмет етуінің физикалық негіздері, Биологиялық тіндердің физикалық қасиеттері және оларды зерттеу әдістері, жасушаға физикалық факторлардың әсер ету ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 5

    Биологияны оқыту әдістемесінің Қазақстандағы даму жайы. Биология әдістемесіндегі негізгі дидактикалық принциптер. Биологияны оқытудың әдістемелері және қашықтан білім беруды ұйымдастыру. Биология оқулықтарымен жұмыс жүргізу. Мектеп пәнінде биологиялық ұғымдарды қалыптастыру мен дамыту. Инклюзивті білім берудегі мұғалімнің профессионалдық құзыреттілігі Биологиядан сыныптан және сабақтан тыс жұмыстар. Биологияны оқытудың материалдық базасы. Биология кабинеті. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе алаңы. Пәнді оқыту құралдары. Биологиядан көрнекі құралдар, олардың түрлері мен жіктелуі. Дәстүрлі емес сабақтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері'
    Несиелер: 4

    Топырақ биологиясының пайда болу және даму тарихы. Топырақ түзілу процесі Топырақтың морфологиялық белгілері. Топырақтың физикалық қасиеттері. Топырақ асты су. Топырақтың су қасиеттері және су режимі. Топырақ ауасы және топырақтың ауа режимі. Топырақтың жылу қасиеттері және жылу режимі. Топырақтың минералды, механикалық және органикалық құрамы. Топырақтың жіктелуі. Топырақ типтері мен таралу аймақтары туралы түсінік топырақты зерттеу және топырақ карталарын жасау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы заманауи технологиялар'
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Технология және оқыту теориясы. Қазіргі дәстүрлі оқыту. Проблемалық оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Ақпараттық -коммуникациялық технологиялар. Жобаны оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс -стади технологиясы. Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың технологиясы. Тест технологиясы Жобаны оқыту технологиясы. Интерактивті оқыту технологиялары. Кейс -стади технологиясы. Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың технологиясы. Тест технологиясы. Сынаққа дайындық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы жаңа инновациялық технологиялар'
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Биологияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану.Биология сабағында қазіргі педагогикалық технологиялар. Биология сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану. Биология сабағында компьютерлік технологияны қолдану. Мектепте ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдануды зерттеудің теориялық аспектілері. Коммуникативтік оқыту технологияларының мәні. Оқушыларға ғаламторды қолдана отырып, биологиядан сабақ беру. Жаңа инновациялық технологияларды қолдана отырып биология сабағын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі биологиялық эксперимент'
    Несиелер: 4

    Мектептегі биологиялық эксперимент туралы түсінік. Практикалық жұмысты ұйымдастыру кезеңдері. Практикалық жұмысты ұйымдастырудың топтық формасын, жеке формаларын таңдауда студенттердің жас ерекшеліктерін ескеру. Биологияны оқытуда практикалық жұмыстың әдістері мен әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық биология'
    Несиелер: 3

    студенттердің инфекциялық, тұқымқуалаушылық, аутоиммундық, мультифакторлық және ісік ауруларының генодиагностикасының жаңа құралдары; дің жасушаларын зерттеу, ДНҚ мен РНҚ-ға бағытталған химиялық әсер ету әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика'
    Несиелер: 5

    Генетика пәнінің және зерттеу әдістері. Тұқым қуалаушылықтың материалдық негізі.Тұқымқулаушылық және әр түрлі көбею кезіндегі өміршеңдік. Жыныстық көбеюдің цитологиялық негізі. Кариотип. Белгілердің тұқымқуалауының заңдылығы және тұқымқулаушылықтың талаптары. Тұқымқуалаушылықтың молекулалық және химиялық негізі. Генетикалық код. Транскрипция. Трансляция. Өзгергіштік, өзгергіштік түрлері және олардың пайда болу себептері. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы. Жынысты анықтаудың баланстық теориясы. Онтогенездің генетикалық негізі. Популяцияның генетикасы және эволюцияның генетикалық негізі. Популяцияның генетикалық құрылымы. Генетикалық гомеостаз. Адам генетикасы. Генетика – селекцияның теориялық негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тірі организмдердің молекулалық ұйымдасуы'
    Несиелер: 3

    Нуклеин қышқылдарының құрылымы мен функцияларын, тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру принциптері мен механизмдерін, сондай-ақ жасуша құрылымы мен функцияларының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы мен жасуша өлімін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп телімдерінде оқу тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру'
    Несиелер: 4

    Мектеп телімдерінде оқу жұмыстарын үйымдастырудың әдіс тәселдері,. Жеміс жидек дақылдарын және бақша дақылдарын өсіруде күтіп баптау шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биология есептерін шешудің жалпы әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Биологиялық есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесі. Ботаника курсына арналған тапсырмалар мен жаттығулар. Жаратылыстану курсының мәселелерін шешу. 6-8 сыныптарға арналған биологиядан математикалық есептер. Анатомия, физиология курсында тапсырмалар мен жаттығуларды орындау. 9 сыныпқа арналған биологиядан математикалық есептер. Нуклеин қышқылдары мен ақуыздар. Биологиядан 10-11 сыныптарға арналған тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология және селекция'
    Несиелер: 4

    Биотехнология және селекцияның әр түрлі салаларының негізгі заманауи мәселелері. Микробтық биотехнологияда қолданылатын микроорганизмдер штамдарын сұрыптау бағыты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биотехнологиясы'
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер биотехнологиясы курсы студенттерге өсімдік шаруашылығы мен ауылшаруашылығының практикалық мәселелерін шешу үшін қазіргі биологияның жетістіктерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен перспективалары туралы білім алу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биоинформатика'
    Несиелер: 4

    Биологиялық деректерді сақтау. Генетикалық тізбектерді талдау әдістерінің дамуын ұйымдастыру және талдау. Биоинформатиканың маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан биоресурстары және биоэкология'
    Несиелер: 3

    Биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің олардың таралу аймақтарындағы және тіршілік ету ортасындағы жүйелі жағдайы туралы түсінік; Қазақстандағы өсімдік жамылғысының түрлері; негізгі ресурстық түрлердің биомассасын анықтау әдістері; алған білімдерін практикада және басқа биологиялық пәндерді оқуда қолданады Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы популяциялар мен олардың экологиялық тауашаларындағы популяциялардың қарым -қатынасын қарастырады. Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлардың экологиясын зерттеудің фундаментальды әдісі - әр түрлі экологиялық жағдайда жеке популяциялардың дамуын сандық бақылаулар. Жануарлар мен өсімдіктер экологиясының ерекшеліктері олардың тіршілік ету ортасымен әрекеттесуі арқылы анықталады. Қоршаған ортаның абиотикалық және биотикалық факторларының түрлерге, популяцияларға және жеке дараларға әсер ету заңдылықтары, организмдердің қоршаған орта факторларына бейімделу заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Оқытушының кәсіби бағдары. Оқытушының кәсіби қызметінде жаңа білім беру технологияларын қолдану (зертханалар, баспа құралдары, видео, мультимедиа, бағдарламалық қамтамасыздандыру, Интернет). Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы практикалық дағдылар мен негізгі дағдыларды қалыптастыру процестері. Қазіргі ақпараттық оқыту құралдарын тиімді пайдалану шарттары. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы. Тәрбие жұмысы тиімділігі нәтижелерінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы'
    Несиелер: 3

    Популяция эволюциясындағы генетикалық процестердің рөлін түсіну; бейімделудің пайда болуы, түр түзілуі және морфо-физиологиялық прогрестің микро және макроэволюциялық үрдістердің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Өсімдіктерді анықтау әдістемесін және өсімдіктер мен жануарларды морфологиялық сипаттау әдістемесін, жасушалардың, тіндердің, өсімдіктер мен жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Адам ағзаларының барлық ішкі мүшелері мен жүйелерінің құрылысы, олардың функциялары, жұмысты реттеу негіздері, Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасының жас ерекшеліктері туралы толық ақпаратты меңгеру.

  • Код ON4

    Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыруғабағытталған і-әрекеттерді білу; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON3

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON8

    Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі түсініктерді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңыздылығын, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу және өсіру әдістерін қолдана білу.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде жалпы биология, жасушалық және молекулалық биология, генетика, Микробиология, Биохимия саласындағы жүйелі іргелі білімді көрсету, алынған білімді басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметте бағалау және қолдану

  • Код ON10

    Биотехнология объектілері, оқу және өндірістік қызметтегі селекция және жаппай мектеп жағдайында қарапайым эксперименттерді жоспарлау әдістері туралы білімді меңгеру және жер бетіндегі тіршілік эволюциясының процесін, эволюциялық процестердің механизмдері мен заңдылықтарын сипаттау.

  • Код ON11

    Репродуктивті, қолданбалы сипаттағы биологиялық мәселелерді шешу және биологиялық түйсікті дамыту үшін белгілі бір әдістерді меңгер

  • Код ON12

    Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру принциптері, биофизикалық және биохимиялық негіздер, мембраналық процестер және тіршіліктің молекулалық механизмдері туралы білімді қолдану.

Top