6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың инновациялық технологияларын, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді меңгерген ұлттық біліктілік шеңберімен еңбек нарығының талаптарына сай ғылым және кәсіби қызмет саласындағы, биология саласындағы бәсекеге қабілетті педагог кадрларын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ботаника
Бұл курстың мақсаты өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиялық құрылымдарының дамуын, олардың жер бетінде таралу заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Өсімдіктердің жеке және эволюциялық дамуы барысындағы заңдылықтар негізінде студенттердің ботаника туралы білімін қалыптастырады. Бұл ретте білім алушылар жүйелі топтардың мазмұнын және өсімдіктердің токсономиялық санатын анықтауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология, гистология және эмбриология
Пәнді меңгерудің мақсаты – организмнің жасушалық және жасушалық құрылымының, ғылыми және әдістемелік негіздері, онтогенездегі даму заңдылықтары туралы білім кешенін қалыптастыру. Тірі ағзалардың құрылымдық ұйымдасуы мәселелерін зерттейді, студенттерді цитология, гистология және жалпы эмбриология салаларында қолданылатын заманауи тенденциялармен және әдістемелік тәсілдермен, сонымен қатар осы саладағы бар жетістіктермен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы химия
Пән заттың периодтық заңы мен атомдық құрылымын, химиялық байланыстардың түрлерін, заттың агрегаттық күйін, полимерлік және дисперсті жүйелерді, заттың сапалық және сандық қасиеттерін және химиялық процестерді, химиялық реакциялардың жіктелуі мен кинетикасын және химиялық тепе-теңдікті қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Элементтер химиясы
Пән химиялық қосылыстардың құрамын және оларды алудың жалпы принциптерін зерттейді. Элементтердің қышқыл-негіздік, тотығу-тотықсыздану және басқа қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын және периодтар, топтар, периодтық жүйенің негізгі кіші топтық элементтері бойынша олардың маңызды қосылыстарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәшеневтану
Қоғамның даму жүйесінде студенттерге көшбасшылық идеяларын қалыптастыруға, жеке тұлғаның қалыптасуындағы рухани құндылықтарды дамытуда ұлттық мәдениет, тіл мен діл мәселелерін құрметтеуге, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында қолдана алуын қамтитын тұтас білім беруді мақсат етеді. Негізгі дүниетанымдық ұғымдардың мағынасы мен рөлін адамның қазіргі әлемдегі жеке және әлеуметтік болмысының құндылықтары ретінде негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер систематикасы
Бұл курс филогенездің негізгі таксондарының құрылымын, тіршілік әрекетін, жіктелуін, экологиясын және өсімдіктер әлемінің географиялық таралуын зерттейді. Өсімдіктердің таксономиясын, өсімдіктердің негізгі түрлерінің өнімділігін және өсімдіктердің эволюциялық дамуын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдік ағзаларының құрылысы мен қызметін зерттеу
Пән өсімдік жасушалары мен тіндерінің құрылымдық ерекшеліктерін,өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелерінің анатомиялық-морфологиялық белгілерін сипаттайды, тұтас және тұрақты құрылымды құру кезінде өсімдіктер мен биогеоценоздағы органикалық әлемнің басқа өкілдері арасындағы өзара әрекеттесудің күрделі сипатын көрсетеді. Өсімдіктердің көбею әдістері мен көбею циклдары туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Пән химиялық элементтерді және олар түзетін қарапайым және күрделі заттарды зерттейді. Жаңа техниканың материалдарын жасауды қамтамасыз етеді. Химиялық реакциялардың жылдамдығы, химиялық тепе-теңдікті, электролиттік диссоциация теориясын меңгереді. Химиялық тәжірибелерді жүргізу білімі мен дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Пән– анатомия саласында күрделі адам денесінің құрылысы туралы ғылым ретінде білім жүйесін қалыптастырады, мүшелермен мүшелер жүйесін және жалпы организмнің құрылысы мен топографиясын, макроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері туралы білімді меңгереді. Жалпы білім беретін мектептерде биологияны оқытуда алған білімдерін пайдалана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Курс өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын, су режимін, фотосинтезді, тыныс алуды, қоректену механизмдерін, өсімдіктердің қозғалысын, өсуін, дамуын қарастырады. Өсімдік жасушасының ерекшеліктерін, оларды реттеу механизмдерін зерттейді; физиологиялық процестер бағытының ішкі және сыртқы орта жағдайларына тәуелділігі өсімдіктердің өнімділігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Курс жануарлар әлемінің әртүрлілігін, филогенезін, ұйымдастырылуын, экологиясын және омыртқасыздардың негізгі таксондарының практикалық маңыздылығын көрсететін биологиялық білім беру пәндерінің циклінің бөлігі болып табылады. Курсты игеру барысында студент омыртқасыз жануарлардың қоршаған ортамен таралуын, жүйеленуін, эволюциясын және филогенетикалық байланыстарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Энтомология
Пән жәндіктердің биологиясы мен морфологиясын, өсімдіктердің зиянкестерден қорғау әдістерін, дәнді, жемшөп, бұршақ, көкөніс және жеміс-жидек дақылдарының зиянкестерін үйретеді. Ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестеріне қарсы қорғаныс іс-шараларын дұрыс жоспарлау және жүргізу қабілетін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Пән ағзаның жас ерекшеліктерін, оқыту мен тәрбиелеу процестерін,алдын алу шараларын әзірлейтін,қоршаған орта жағдайларының проблемаларын, олардың денсаулығы мен қалыпты дамуын нығайту үшін жағдайлар мен тақырыптық мәселелерді зерттейтін саланы қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Пән органикалық химия негіздерін, органикалық және табиғи қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін, органикалық қосылыстар мен биологиялық белсенді заттардың өкілдерін синтездеу және оқшаулау әдістерін, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру мен өңдеуде болып жатқан заттарды химиялық бағалауды, қоршаған ортаның химиялық ластануының адам мен жануар ағзасына әсерін бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері
Жеке қаржыны басқару өзінің әл-ауқаты мен отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, бұл тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға мүмкіндік береді және кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды, кадрлік қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасын үйретеді.Халыққа кәсіпкерлік қызметті қалыптастыруға және дамытуға, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсартуға және көтеруге, қазіргі таңда қызмет атқарып жүрген кәсіпкерлерге де қолдау көрсету бағдарламаларын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның жануарлар әлемі
Пән Қазақстанның жануарлар әлемінің әртүрлілігін, олардың жіктелуін, морфологиялық және биологиялық мәселелерін қарастырады. Жануарлардың белгілі бір топтарының ерекшеліктерін, олардың таралуын, филогенетикалық қатынастары мен ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Пән тұқым қуалаушылық заңдылықтары мен хромосомалық теорияны, табиғи және индукцияланған мутациялық процесті, сондай-ақ гендік инженерия мен таңдауды дамыту үшін қолданылатын әдістерді, сондай-ақ қоршаған орта факторларының ағзаның дамуына әсерін, сондай-ақ әртүрлі факторлардың популяцияның генетикалық құрылымына әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жануарлар биотехнологиясы
Пән рекомбинантты ДНҚ алу және плазмидаларды, микроклональды көбею қадамдарын және әртүрлі салаларда ферменттерді қолдану арқылы ДНҚ клондау әдістерін зерттейді. Теориялық білім микробиология және биотехнология бойынша жеке зертханалық жұмыстар мен топтық шағын зерттеулер жүргізуге, гендік инженерия мен биотехнологиялық өндірістегі метаболикалық және биосинтетикалық әдістерді зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыру сонымен қатар сыбайлас жемқорлықтың мәнін, табиғатын, шығу тегін, тұрақтылығының себебін ашуға тырысу және білім жүйесін қалыптастыру сонымен қатар азаматтық сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл позициясы қоғамға қарсы құбылыс ретінде оқыту әдістемесінің ережелерін қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Пән омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін және физиологиялық процестерін зерттейді, студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамыту және жануарлар дүниесінің биологиялық алуантүрлілігін бағалау және табиғи ресурстарын тиімді пайдалану саласындағы дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: студенттердің экономика және құқық саласындағы құзыреттіліктерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология және өмір қауіпсіздігін, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдыларын, көшбасшылық және инновацияларды қабылдау қабілетін дамыту.Іскерлік ойлау, нарықтық үрдістер, бизнесті мемлекеттік қолдау; қазіргі заманның экологиялық проблемалары, қоршаған ортаны ұтымды пайдалану, жасыл экономика және оның принциптері; аса қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау; қазіргі қоғамдағы құқықтың орнымен рөлі, Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін тұтас түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Педагогика ғылымының негізінде айқындалған педагогикалық үдеріс ұғымдарын, оқу-тәрбие жұмысының нысандарын, әдістерін, құралдарын, дамудың негізгі кезеңдерін, әдіснамалық негіздерін, құрылымын, құрылымын, мақсаттарын қарастырады. Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін, ҚР-дағы заманауи тәрбие тұжырымдамаларын, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесін және тәрбие жұмысының диагностикасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің ғылыми әдістерін ұйымдастыру мәселелерін зерттейді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Ғалымдарды ғылыми жұмыстармен таныстырады және ғылыми жұмыстың бағытын анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және технологияларымен және олардың әртүрлі салаларда практикалық қолданылуымен таныстыру болып табылады. Студенттер болашақ кәсіби қызметіне сәйкес машиналық оқыту, нейрондық желілер, сондай-ақ жасанды интеллект қолдану салалары сияқты негізгі технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру процесіне толық енгізуді және әлеуметтік бейімделуді арнайы қолдауды, жынысына, тегіне, мінез-құлқына, жағдайына, ата-аналарды баланың белсенділігіне, түзету-педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктеріне қарамастан, балаларды ерекшелендіретін кедергілерді жоюды қамтиды. Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдарын, білім беру қызметіндегі инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдаудың заманауи модельдерін және оны жүзеге асыру жолдарын анықтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытылуы
Пән биологиялық білім беру жүйесінде биологиялық білімнің жаңа пәнаралық бағытын жүзеге асыру әдістемесі мен әдісін зерттеуді үйретеді. Сабақты жоспарлауды, өткізуді және талдауды, оқытудың әртүрлі технологияларын пайдалануды, оқу пәндерінің әртүрлі циклдерінен алынған білімдерді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
STEM оқытуды жобалау
STEM-студенттердің ғылыми жұмысының жобалық түрі. Студенттер пәндік мазмұнды ғылыми білім мен жобалау, ақпараттық технологиялар мен математикалық есептеулер табиғи түрде біріктірілген жобалар арқылы меңгереді; ұйымдастыру әдістемесін зерделейді, кезеңдерді талқылайды, STEM – оқытуды оқыту практикасында әртүрлі зерттеу әдістерін қолданады, STEM-зерттеулерді жобалайды, зерттеуді оқу ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту практикасына интеграциялау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер болашақ мамандыққа барынша жақын тәжірибе алады. Сонымен қатар, олар өздерінің "икемді" дағдыларын дамыта отырып, командада күрделі технологиялық жобамен жұмыс істейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пән сабақтас пәндерді игеруді ғылыми, педагогикалық, өндірістік және басқа да қызмет салаларында физиологиялық білім мен дағдыларды пайдалануды қамтамасыз ететін адам мен жануарлар физиологиясының іргелі және қолданбалы аспектілерін үйренеді. Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, адам мен жануарлардағы негізгі физиологиялық процестерді зерттейді, адам мен жануарлардың гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
Пән топырақтану, агрохимия, өсімдік шаруашылығы, топырақ түзілу процесін, топырақ морфологиясын, топырақтың құрылымы мен қасиеттерін, топырақты өңдеу, ауыл шаруашылығын химияландыруды мәселелерін қарастырады.Топырақтанудың биологиялық, химиялық жобалауды және зертханалық жұмыстар бойынша зерттеу деректерін жинауды, өңдеуді пәндік терминологияны және шартты белгілерді орынды, дұрыс қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биофизика және биоинформатика
Пән молекулалық биология мен геномика бойынша негізгі білімді, сондай-ақ статистика мен математика негіздерін пайдалана отырып, физика мен информатикамен интеграциялауда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар барысында табиғи құбылыстардың тірі организмдерге әсері, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика принциптері, мәліметтер базасын іздеу алгоритмі (BLAST), гендерді картаға түсіру негіздері талданады. Осы курсты зерделеу кезінде шығармашылық міндеттерді шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктерді (BTEAM) және биофизикалық және биоақпараттық әдістерді қалыптастыру көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адамның даму биологиясы
Курс адамның биологиялық объект ретінде жұмыс істеуі туралы кешенді идеяны қалыптастырады, онто - және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады. Адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі, олардың өзара байланысы және реттеу механизмдері туралы білімді жүйелейді, адам ағзасының дамуының құрылымдық және функционалдық параметрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биохимия
Пән тірі организмдердің химиялық құрамын, олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін химиялық процестерді қарастырады. Биологиялық қосылыстардың –ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің құрылымы мен қасиеттерін, олардың организмдегі химиялық өзгеруін, оның тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін түсіну үшін осы түрленулердің мәнін зерттейді, сондай-ақ олардың тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестер туралы түсінік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект арқылы биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Пән биология ғылымдары саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы, жасанды интеллекттің іргелі принциптері мен жобалық іс-әрекеттің әдіснамасын, ғылыми зерттеу жұмыстарды ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, деректерді жасанды интеллект арқылы өңдеу, ғылыми және зертханалық жабдықтармен жұмыс жүргізу және биологиялық жобалар құрастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті сақтау
Пәнге биоалуантүрлілікке жүйелі көзқарасты қалыптастыру, олар әртүрлі деңгейлерде қарастырылады. Биосфераны практикалық қолдану саласындағы экологиялық мониторинг, құру биоәртүрлілікті сақтау. Биологиялық және әлеуметтік экожүйелердің болуының жалпы заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биология бойынша STEM білім беру
Студенттер STEM көмегімен биологияны оқытуда оқушылардың білім беру қызметін белсендіру және қарқындату, диагностика, бағалау негізінде заманауи әдістер мен технологияларды үйренеді. STEM оқыту әдісі (ғылым, технология, инженерия, математика), зерттеу дағдыларын қалыптастырады. 4K сияқты әмбебап дағдыларды дамытады-сыни ойлау, шығармашылық, коммуникация, командалық жұмыс) пәндік және пәнаралық мәселелерді шешу процесінде, яғни рөлдерді функционалды бөлетін жұптарда немесе топтарда шешім қабылдау топтық жұмыс пен коммуникативті дағдыларды дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеке даму биологиясы
Пән жеке дамудың тұқым қуалайтын, құрылымдық және функционалдық негіздерін, ағзаның тіршілік әрекетін реттеу механизмдерін зерттейді. Жыныс жасушаларының пайда болуы, ұрықтану, споралардың пайда болуы, фрагментация, гаструляция, жүйке жүйесінің дамуы, ішкі ағзалардың қалыптасуы мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Топырақ биологиясы
Пән топырақ жамылғысындағы тірі организмдердің құрамын, олардың әртүрлілігін, құрылымын даму ерекшеліктерін, қоршаған ортамен байланысын, топырақта таралуын, сондай-ақ жіктелуі туралы білімді қалыптастырады. Топырақтың түзілу процесінің негізгі заңдылықтарымен таныстырады, топырақта болып жатқан процестердің механизмдерін, биохимиялық мәнін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эволюциялық ілім
Пән макро және микро эволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдері мен табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуды, сондай-ақ пән аралық деңгейде әртүрлі деректерді талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Курстың мақсаты-студенттерді микроорганизмдер әлемімен және олардың негізгі қасиеттерімен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңыздылығын анықтау, микробиологияның басқа биологиялық салалармен байланысын анықтау. Микробтардың, вирустардың морфологиясы мен физиологиясын зерттейді, олардың әртүрлі физикалық және биологиялық әсерлерге төзімділігін, генетикасы мен сыртқы ортада таралуын, метаболизмге қатысуын, жеке микробтардың биологиялық қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық препараттарды дайындау әдістері
Пәнде мектеп жанындағы оқу-тәжірибе алаңында биологиялық препараттардың, ферменттердің, дәрумендердің, антибиотиктердің, вакциналардың, өсімдік ақуыздарының, қоректік ақуыздардың, тыңайтқыштардың және т. б. құрамын анықтау, дайындау әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Пән ғылыми іс-әрекетті ұйымдастырудың қағидаларынқұрылымын, эксперименттік биология негіздерін, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою әдістерін меңгереді. Эксперименттік зерттеулер жүргізу, нәтижелерді өңдеу және талдау үшін сандық, сапалық әдістердің теориялық және эксперименттік зерттеулерді үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика
Пән организмдердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігінің заңдылықтарын, материалдық негіздерін, физиологиялық қасиеттерін және жеке дамудың ерекше сипатын зерттейді. Зерттеу объектісіне байланысты өсімдіктер мен тірі ағзалардың генетикасының мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақтың электрондық карталарын құрастыру
Пән жерді үйлестіру мен автоматтандырудың шаруашылық қызметін жоспарлы - картографиялық қамтамасыз етуді, электрондық карталарды жасау негіздерін зерделейді, жұмыстың базалық кезеңдерін, карталарды жобалау геодеректерін жинауды, өңдеу мен талдауды үйретеді. Жер ресурстарын ұқыпты пайдалану, топырақтың сапасы туралы деректерді толықтыра отырып, электрондық карта бойынша аймақтың нақты учаскесінде жүйелеу және талдау материалдарын дайындауды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәрілік өсімдіктер
Пән өсімдік бөліктерінің шикізат болып табылатын кең тобын, дәстүрлі медициналық немесе ветеринарлық тәжірибеде ауруларды емдеу және алдын алу үшін қолданылатын өсімдік шикізаттарын пайдалануды зерттеуді үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялардың көмегімен өсімдіктердің электронды карталарын құрастыру
Пән ақпараттық технологияларды қолдану арқылы өсімдіктердің электрондық картасын құрастырудың негізгі әдістемелерін зерттеуді үйретеді. Өсімдіктердің географиялық аудандастырылуының деректерін ақпараттық сандық технологияға енгіздіру арқылы, мәліметтерді картаға түсіру әдіснамасын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эндокринология және иммунология
Пән адам ағзасындағы зат алмасу мен өзін-өзі реттеудің биологиялық заңдылықтарын зерттейді. Эндокринология ішкі және сыртқы секреция бездерінің құрылымы мен жұмысын, бездерден бөлінетін гормондардың әсерін, гуморальды реттеуді, генетикалық молекулалық, гендік-жасушалық механизмдерді қорғауды және өзін-өзі қалпына келтіруді зерттейді.организмнің бөгде заттарға реакциясы, өте күшті зиянды агенттерден жоғары сатылы тіршілік иелері. Иммунология зерттейді иммундық жүйенің құрылысы және иммундық жүйенің даму механизмдері, молекулалық және жасушалық деңгейлердегі гормондар мен медиаторлар, себептері, клиникалық анықтамасы, ішкі ағзалардың ауруларын емдеу және алдын алу жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Паразитология және жануарлардың иннвазиялық аурулары
Пән паразиттер биологиясы мен экологиясы,жануарларда паразиттік аурулардың пайда болуы, паразиттік аурулардың қоздырғыштарының морфологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, зияндылығы, инвазиялық аурулардың эпизоотиялық дамуының заңдылығы, инвазиялық аурулардың алдын алу мен емдеудің тиімді құралдары мен әдістері, профилактикалық және ветеринариялық-санитариялық іс-шараларды ұйымдастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер мен жануарлар экологиясы
Экологиялық факторлардың тірі организмдерге, белгілерге және өмір сүру жағдайларына әсері туралы идеяларды қалыптастырады. Өсімдіктер мен жануарлардың түраралық қатынастарын зерттейді. Өсімдіктер мен жануарлардың түраралық байланыстарының әртүрлілігі мен жіктелуін, сондай-ақ өсімдіктер мен жануарлар арасындағы қатынастардың экологиялық және эволюциялық нәтижелерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Пән оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін ғылыми-жаратылыстану білімінің мақсаттары мен мазмұнын, оқытуды ұйымдастырудың әдістерін, құралдары мен нысандары туралы ақпараттың әртүрлі тәсілдерін қарастырады. Оқу іс-әрекетін белсендіруге негізделген заманауи технологиялар мен әдістерін, педагогикалық диагностикасын, оқу үдерісінде жоспарлау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология негіздері
Пән биологиялық процестердің молекулалық негіздерін, тірі жүйелердің жұмыс істеуінің іргелі принциптерін, ДНҚ-ның екі спиральды моделін құруды, репликацияның қосымша механизмін және қазіргі биологияның даму бағытын ашуды зерттейді. Негізгі мақсат нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен қызметін, негізгі молекулалық-генетикалық процестерді анықтайды: репликация, транскрипция, трансляция, мутация және генді жөндеу механизмдері. Биотехнология-жасуша ішілік реттеудің молекулалық механизмдерін зерттейді және оларды микроорганизмдердің селекциясында қолдануды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдікті биологиялық қорғау
Пән агрофитоценоздарға химиялық препараттарды қолдануды азайту мақсатында өсімдіктерге тірі микро организмдердің көмегімен, зиянкестерден қорғау жүйесін зерттейді. Өсімдік шаруашылығының әртүрлі салаларында биологиялық объектілер кешенін (биоагенттер, биопрепараттар, феромондық тұзақтар, өсу стимуляторлары) қолдану бойынша әзірленген ұсынымдарды енгізу үшін мәселелерді қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеоценология
Биогеоценология биология, экожүйе экологиясы және географиямен байланысты бірқатар пәндерді біріктіреді. Болашақ мұғалімдер биогеоценоздардың ұйымдастырырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын түсінеді және себеп-салдарын, өзара әрекеттесудегі табиғаттың тірі және жансыз компоненттері кешенінің мәнін дәлелдей алады, биогеосферадағы күрделі экологиялық жүйелердің жиынтығын негіздей алады, биогеоценоздың құрылымдық компоненттерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік, философиялық, экономикалық білімдерін көрсету, кәсіби қызметтегі экологиялық проблемаларды шешу.
- Білім алушылардың тілдік құзыреттілігін, кәсіби қызметін дамыту саласында шет тілінде ауызша және жазбаша оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолдану.
- Білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласында аналитикалық-рефлексивті, зерттеу, жобалау және басқа да дағдыларды дамыту
- Қолдану мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған биология бойынша инклюзивті оқыту, олардың қажеттіліктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістерін дайындау.
- Адамның биологиялық объект ретіндегі қызметі туралы кешенді түсінік қалыптастыру; онто және филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, орган жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, биология мен жаратылыстану пәндерін оқытуда инновациялық цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалану, қажеттіліктер негізінде оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістемелерін дайындайды.
- Өсімдіктердің, жануарлардың және адамдардың әртүрлі жүйелері мен мүшелерінің биологиялық процестерінің негіздерін және физиологиялық механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру
- Өсімдіктердің, жануарлардың, микроорганизмдердің географиялық таралу ерекшеліктері, олардың табиғаттағы және адамның экономикалық қызметіндегі рөлі туралы білімдерін көрсету
- Жаратылыстану ғылымдары пәндерін оқытуда педагогикалық инновациялық технологияларды және жаңа әдістемелік құралдарды кеңінен қолдануды дағдыландыру.
- Заманауи технологияларды пайдалана отырып, ғылыми эксперименттер мен зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістерін меңгеру
- Химия және биология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану