Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04103 Тұрақты ауыл шаруашылығы және ауылдық аумақтарды дамыту в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика саласындағы теориялық білімді меңгерген, оларды іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті және өмір бойы үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі дамытуға дайын жоғары бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Тағамдық қауіпсіздік және өсімдік шикізаттан өнделген тағамдарының сапасын бақылау
    Несиелер: 5

    Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудің Нормативтік-құқықтық базасы. Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі қызметті ұйымдастырудың халықаралық және қазақстандық практикасы. Өнімдерге генетикалық түрлендірілген өнімдер мен қоспаларды пайдалану қауіпсіздігін бағалау әдістерін қолдану. Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерін азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және сапасын бақылау тәсілі ретінде сертификаттаудың әлемдік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл аумақтар дамуының статистикалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Ауылдық аумақтарды дамытуды статистикалық қамтамасыз етудің ерекшеліктері. Ауылдық аумақтарды дамытуды статистикалық қамтамасыз етудің мәні мен әдісі. Ауылдық аумақтардың статистикалық дамуын зерттеу объектісі. Тұрақты ауыл шаруашылығының статистикалық көрсеткіштер жүйесі. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің статистикасының негізгі түсініктері мен көрсеткіштер жүйесі. Өсімдік және мал шаруашылығы статистикасы. Ауыл халқы мен әлеуметтік сала көрсеткіштерінің жүйесі. Ауыл халқының демографиялық көрсеткіштері. Халықтың өмір сүру деңгейінің жалпы көрсеткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты ауыл шаруашылығы технологиялары (өсімдік шаруашылығы)
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығының сала және ғылым ретіндегі маңызы. Дала дақылдарының биологиялық ерекшеліктері және оларды өндірістік топтау. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруде инновациялық технологияларды қолдану. Инновациялық технологиялар ауыл шаруашылығын тұрақты дамыту факторы ретінде қарастыру. Қазіргі егіншілік жүйесі. Өсімдік шаруашылығында өсімдіктерді қорғаудың заманауи құралдарын, минералдық тыңайтқыштарды және ресурс үнемдеуші технологияларды пайдалану. Ауыспалы егісті құру принциптері және Солтүстік Қазақстан жағдайында өсірудің нөлдік технологиясын қолдану тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл аумақтарында ақпараттық-кеңес беру қызметтерін дамыту
    Несиелер: 5

    Ауылдық аумақтарды дамыту тұрақтылығының және ақпараттық-консультациялық қызметтің (АКҚ) болуының өзара байланысы. АКҚ құрылымын құру және жұмыс істеу механизмі. АКҚ құрудың нақты аспектілері. Ақпараттық-кеңес беру қызметі мен жергілікті билік органдарының, түрлі салалық құрылымдардың өзара іс-қимылы. Қызметтің атауы және сипаттамасы. Дамыған елдерде қызметтің қалыптасуы мен жұмыс істеу тәжірибесін талдау. Аграрларда бар мәселелерді шешу бойынша іс-шаралар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл аумақтарында кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Ауылда кәсіпкерлік қызметті жүргізу ерекшеліктері. Жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлік субъектілерінің салалық құрылымы. Ауылда бизнес жүргізудің артықшылықтары мен кемшіліктері. Ауылдық жерлерде алынған табыс деңгейі мен әлеуметтік-экономикалық өмір сүру деңгейінің өзара байланысы. Кәсіпкерліктің мәні туралы көзқарастар эволюциясы. Тәуекел үлесі жоғары ғылымды қажетсінетін және жоғары технологиялық салалардағы венчурлік бизнес. Өндірістік-коммерциялық және коммерциялық-делдалдық кәсіпкерліктің айырмашылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұрақты ауыл шаруашылығы технологиялары (мал шаруашылығы)
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық жануарларының пайда болуы және эволюциясы. Ауылшаруашылық жануарларының сыртқы түрінің жыныстық, тұқымдық және жас ерекшеліктерін зерттеу әдістері. Ауыл шаруашылығы жануарларын азықтандыру, өсімін молайту және ұстау негіздері мен технологиясы. Мал шаруашылығында, қой шаруашылығында, жылқы шаруашылығында, түйе және құс шаруашылығында мал шаруашылығының заманауи технологиялары. Мал шаруашылығындағы зоотехниканың және зоогигиенаның негіздері. Асыл тұқымдық жұмыс нәтижелерінің жиынтық есебі (бағалау туралы есеп): құрастыру техникасы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тағамдық қауіпсіздік және мал шаруашылық шикізатынан өңделген тағамдарының сапасын бақылау
    Несиелер: 5

    Жануарлар шикізатынан алынатын азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің нормативтік-құқықтық базасы. Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы халықаралық аспектілер. Жануарлар шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі қызметті ұйымдастырудың қазақстандық практикасы. Азық-түлікке генетикалық түрлендірілген өнімдер мен қоспаларды пайдалану қауіпсіздігін бағалау. Азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және сапаны бақылау әдісі ретінде жануарлар шикізатынан тамақ өнімдерін сертификаттаудың әлемдік тәжірибесін талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық тұжырымдамалар және ауыл шаруашылығы. Тұрақты даму
    Несиелер: 8

    Тұрақты дамудың қолданыстағы тұжырымдамасының үштұғырлы негізі. Адамзат пен қоршаған орта арасындағы қарым-қатынастың инновациялық түрін қалыптастыру қажеттілігі. Табиғи ортаның ықтимал бұзылуына әкелетін кез-келген мүмкіндіктерді жою. Біздің заманымыздың экологиялық дағдарысының басталуы, себептері мен салдары. Ғылымның даму тарихы мен кезеңдері – экология. Адамның табиғатқа теріс әсерінің артуы және экологиялық ғылымның өсіп келе жатқан рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономиканың инновациялық дамуы
    Несиелер: 5

    Пән мемлекеттердің инновациялық және инвестициялық жүйелері жұмысының тиімділігін зерделейді. Инновациялық процесті қолдау институттарын құру. Курстың негізгі аспектісі - белгілі бір инвестициялардың негізгі микро және макро - экономикалық көрсеткіштердің өсуіне әсері туралы білім мен түсінік алу. Көбінесе әңгіме жаңа жоғары технологиялық өнімдерге инвестициялар туралы болып отыр. Коммуникациялық технологияларды зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық инновациялық экономика (ілгері курсы)
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы инновациялық жүйе жұмысының тиімділігін, инвестициялық процестерді тармақтау схемаларын және инновациялық дамуды қолдау институттарын құруды зерттейтін пән. Курстың негізгі аспектісі белгілі бір инвестициялардың ұлттық экономиканың экономикалық өрлеуіне, бәсекеге қабілеттілікке және экспортқа бағдарлануға әсері туралы білім мен түсінік алу болып табылады. Көбінесе әңгіме жаңа жоғары технологиялық өнімдерге инвестициялар туралы болып отыр. Коммуникациялық технологияларды зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыл аумақтарды дамытуға халықты тарту
    Несиелер: 6

    Өңірдің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейінің ауыл халқын ауылдық аумақтарды дамыту процесіне тарту дәрежесіне тәуелділігі. Жергілікті тұрғындардың жергілікті өзін-өзі басқару мәселелеріне белсенді қатысу қажеттілігі. Ауыл әкімдерін тікелей сайлау. Өңірлерде әртүрлі салалық бағдарламаларды іске асыру тәжірибесі: артықшылықтары мен кемшіліктері. Өңірлік даму бағдарламаларын әзірлеу және одан әрі іске асыру процесіне халықты тартудың еуропалық тәжірибесін талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агроэкотуризм
    Несиелер: 6

    Агроэкотуризмнің белсенді дамуы мен елдердің урбанизациясының қарқынды өсуінің өзара байланысы. Туристік қызмет түрінің белсенді дамуына кедергі келтіретін тосқауылдарды, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою. Туристік инфрақұрылымды кешенді жетілдіру. Агроэкотуризмнің даму деңгейінің жергілікті билік органдарына тәуелділігі. Бизнестің осы түрін дамытудың құқықтық негіздері. Агроэкотуризм өкілдерін кластерлерге біріктірудің артықшылықтары. Кәсіпкерлік қызметтің осы түріне тәуекел деңгейінің әсерін азайту жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық ауыл шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Аумақтық аспектіде органикалық ауыл шаруашылығы өнімдеріне сұранысты талдау. Қазақстан ішінде және одан тыс жерлерде органикалық өнімді өткізу нарығының қалыптасқан жай-күйін бағалау. Ел аумағында органикалық ауыл шаруашылығының дамуын бәсеңдететін себептерді, факторлар мен жағдайларды анықтау. Экологиялық қауіпсіз өнімді сипаттайтын терминдер. Осы тұжырымдаманың этимологиялық қолданыстағы тәсілдердің мазмұны мен айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл әлеуметтануы
    Несиелер: 6

    Ауыл әлеуметтануының ерекшеліктері. Ауыл тұрғындарының өмір сүру деңгейінің аймақтың, ауылдық елді мекеннің әлеуметтік-экономикалық даму деңгейіне тәуелділігі. Ауылдық аумақтарды дамытудың шешілмеген өткір әлеуметтік-экономикалық проблемаларын анықтау. Ауыл халқының дәстүрлі өмір салты. Қазақстанның ауылдық аймақтарын әлеуметтік-мәдени саралаудың ерекшеліктері. Жергілікті атқарушы билік органдарының рөлін күшейту арқылы ауылдық аумақтарды кешенді дамыту үшін инвестициялар тарту қажеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоэкономика
    Несиелер: 6

    Мемлекеттер -тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеу бойынша әлемдік көшбасшылар. Отандық экономикада және шетелде тұрмыстық қалдықтармен жұмыс істеу жүйесін дамытудың қалыптасқан үрдістері. Аумақтық бөліністе қоршаған ортаны ластау көздерінің болуын анықтау. ЕО елдерінде және Қазақстан Республикасында қалдықтардың қауіптілік дәрежесіне байланысты олардың жіктелуін салыстырмалы талдау. Биоэкономиканың дамуын заңнамалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл аумақтарының тұрақты дамуы: аймақтық бағдарламаларын әзірлеу тәсілдері
    Несиелер: 5

    Ауылдық аумақтарды дамытудың нормативтік-құқықтық базасы. Аймақтық бағдарламаларды әзірлеу әдістемесі. Өңірлік проблемалар және оларды облыстық және республикалық деңгейлерде іске асырылатын өңірлік бағдарламалардың мазмұнында көрсету. Өңірдің аумақтық, салалық, әлеуметтік-экономикалық, демографиялық және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, ауылды дамыту бағдарламаларын әзірлеу. Қабылданған және орындалған өңірлік бағдарламаларды іске асырудың толықтылығы мен уақтылылығын талдау. Өңірді дамыту бағдарламаларының тұрақтылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; білім беру процесінде және кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.

  • Код ON6

    Кәсіпорынның қаржылық және экономикалық көрсеткіштерін басшқарушылық шешімдерін негіздеуде әрі қарай пайдалану үшін талдау мүмкіндігі. Микро және макро деңгейлерде экономикалық даму заңдылықтары мен үрдістерін түсіну.

  • Код ON7

    Зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеу мен талдауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу. Жұмыс тақрыбы бойынша зерттеу жүргізу барысында түрлі ақпарат көздерін іздеу және пайдалану мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Ауылдық территорияларда өндірістің технологиялық және экологиялық аспектілерін білу;

  • Код ON8

    Қызметтің кəсіби саласын реттейтін негізгі заңнамалық – құқықтық актілерді білу; Экономикалық көрсеткіштерді есептеу және ұйымның болашақ дамуын жоспарлау және болжау үшін ақпаратты түсіндіру мүмкіндігі.

  • Код ON4

    өңірлік еңбек және жұмыспен қамту нарығына бағдарлану және әріптестермен оң сындарлы өзара қарым-қатынас қалыптастыру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтегі ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін қолдану, кәсіби салада тілдік дағдыларды меңгеру;

  • Код ON1

    жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесіне бағдарлану және әртүрлі әлеуметтік-экономикалық жүйелердің, сондай-ақ қазақстандық социумдағы ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-мағыналық бағдарларын ескеру.

Top