Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M05410 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Математика саласында ғылым, білім және өндіріс қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды «Математика» бағыты бойынша дайындау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
Дайындық бағыты
7M054 Математика және статистика
Білім беру бағдарламаларының тобы
M092 Математика және статистика
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттілікті, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, талқылау, реферат және ғылыми зерттеулер бойынша мақалалар шет тілі, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару үрдістері мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарайды; әртүрлі басқарушылық мәдение��термен байланыста контекстте кәсіпкерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; Команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын қарастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды дайындауда оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықты өз-өзіне түйіндес емес операторлар теориясы
    Несиелер: 5

    Сызықты өздігінен кернеусіз операторлар теориясыбойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, сөйлем��ерді, теоремаларды және олардың қасиеттерін қарастыру. Физикада, механикада үлкен рөл атқаратын консервативті емес жүйелерде пайда болатын математикалық процестерді сипаттау.Өзіндік және сингулярлы сандарға арналған әртүрлі бағалар, теңсіздіктер мен арақатынастарды алудың жаңа әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Штурм-Лиувилль операторының спектралды теориясы
    Несиелер: 5

    Спектрлік теорияның негізгі теоремалары мен анықтамаларын қарастыру. Штурм-Лиувилль теңдеулерін және түрлендіру операторларын шешу, Риман формулаларын, соңғы интервалда және жартылай осьте Штурм-Луивилдің шеткі есебін, жалпыланған спектральды функциялар туралы кейбір мәліметтерді, спектральды функциялар үшін асимптотикалық формуланы білу. Сұрақ қоюды сипаттау, негізгі формулаларды шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық дифференциалдық операторлар теориясы
    Несиелер: 6

    Негізгі теоремаларды және олардың сызықты дифференциалдық операторлар теориясы бойынша қасиеттерін, бірінші ретті жүйелерді, олардың қосымшаларын, сызықтық жүйелерді, гравитация ұғымдарын және планеталардың қозғалысын, Кеплер заңдарын қарастырады. Жүйелерді шешудің сандық әдістерін, Эйлер, Рунге–Кутт әдісімен, қадамның айнымалы өлшемімен әдістерді меңгеруге, компьютерлік алгебра көмегімен жүйелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интегралдық операторлар теориясы
    Несиелер: 6

    Интегралды теңдеулердің негізгі кластарын, Вольтер теңдеулерін, сызықты емес теңдеулерді, Абель есептерін, Фредгольм формулаларын, пайда болған ядросы бар интегралды теңдеулерді, Фредгольм теоремаларын қарастырады. Толық кеңістіктер ұғымын, Сығылған бейнелер принципін қалыптастырады. Сығылған бейнелеулер принципін интегралды теңдеулерге қолдануға мүмкіндік береді. Сызықтық нормаланған кеңістіктер мен операторларды, Рисс-Шаудер теңдеулерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемелерінің әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологияларын әзірлеу тәсілдерін қарастырады. Математиканы оқыту әдістемесі мен технологиясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологияларды және математиканы оқытудың тәсілдерін, оларды қолдану нәтижелерін талдау тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Айырымдық шеттік есептердің теориясы
    Несиелер: 4

    Әртүрлі шеттік есептердің негізгі ұғымдарын, қозғалмайтын нүкте қағидаттарының теориясын, Вариациялық есептеудің ��азіргі заманғы теориясының негіздерін, монотонды операторлар әдісінің нәтижелерін, банах кеңістігіндегі мәндермен функциялар теориясын қарастырады. Бұл қағидаттарды шеткі есептердің шешілуін зерттеу үшін қолдануға мүмкіндік береді. Операторлық және операторлық дифференциалдық теңдеулер ретінде шеттік және бастапқы-шеттік есептерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалды-дифференциалдық операторлар теориясы
    Несиелер: 6

    Бейтарап типті дифференциалды қосудың көптеген шешімдерінің құрылымын қарастырады. Вольтерр операторларымен тітіркенген қосылыстарды сипаттау. Жергілікті өмір сүрудің жалпы жағдайында есептерді шешу, оң жағы дөңес бейтарап типті функционалдық-дифференциалды қосуларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттік есептерді шешудің заманауи сандық әдістері
    Несиелер: 6

    Комплексті айнымалы функциялар теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін, қатарларды, интегралдарды, Фурье түрлендіруін қарастыр��ды. Кешенді сандарға амалдар қолдану. Шектерді, туындыларды, интегралды кешенді аймақта есептеу, қарапайым конформды бейнелеулерді құру. Тұрақты коэффициентті сызықты дифференциалдық теңдеулерді операциялық есептеу әдісімен шешу; сызықты дифференциалдық теңдеулерді шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лаплас түрлендіруі және оның қолданылуы
    Несиелер: 4

    Лаплас түрлендірулерін басқару теориясы саласындағы есептерді шешуге арналған қуатты құрал ретінде қарастырады. Лаплас түрлендіруінің қасиеттерін салыстыру: сызықтық, ұқсастық теоремасы, түпнұсқа мен бейнені дифференциалау және интегралдау,кешігу, жылжу, көбейту туралы теоремалар. Фурье түрлендіру қасиеттерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сингулярлы-толқытылған есептерді шешудің асимптотикалық әдістері
    Несиелер: 4

    Тұрақты және сингулярлы-тітіркенген есептер түсінігін, олардың анықтамаларын, Тихоновтың теоремаларын қарастырады. Сингулярлы-тітіркенген есептерді шешуде асимптотикалық әдістерді қолдану, шекаралық функциялар әдісі. Шағын параметр бойынша шешімнің ассимптотикалық жақындауларын, сингулярлы-тітіркеген есептер шешімдерінің ассимптотикалық ыдырауын сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cпектралды теория операторларының элементтері
    Несиелер: 6

    Локальді жинақы Абель топтарының спектрлік теориясының негізінде каузалды операторлардың жалпы теориясының дамуын, қолданбалы математика әдістемесін меңгеруді қарастырады. Қарастырылған үлгілердің кейбіріне тән міндеттерді қалыптастыру, атап айтқанда ыдырау, каузалды операторлардың алгебра радикалы, ықшам каузалды операторлар, локальді жинақы Абель топтарының көріністерінің теориясын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы шеттік есептер
    Несиелер: 6

    Кездейсоқ және ақпараттық үдерістердегі заңдылықтарды қарастыру. Әр түрлі қызмет салаларында кездейсоқ құбылыстардың математикалық, компьютерлік модельдерін құру. Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдана отырып статистикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистикадағы негізгі ғылыми жетістіктер туралы ақпаратты меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экстремалды есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 4

    Экстремалды есептер теориясын, экстремалды есептерді шешу әдістерін, экстремалдыесептердіңмаңыздыкластарынзерттеуобъектілерінқарастырады. Экстремалдыесептердішешуәдістерінқолдануғамүмкіндікбереді. Туындылар аппаратын пайдаланатын классикалық әдістерді меңгеру және сызықты және сызықты емес программалауды шешу әдістерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операторлық коэффициентті дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Операторлық коэффициенттері бар дифференциалдық теңдеулер бойынша негізгі теоремаларды және анықтамаларды қарастырады. Шекті өлшемді сызықты кеңістіктегі сызықтық операторлар теориясын, Жордан формаларының теориясын сипаттау. Алған білім мен дағдыларды оқу және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аргументі ауытқыған дифференциалдық теңдеулердің спектралды қасиеті
    Несиелер: 5

    Ауытқу аргументі бар дифференциалдық теңдеулердің негізгі спектрлік қасиеттерін қарастырады. Тұрақты коэффициенттермен ФДТ шешу. Интегралдау контурын құру және шешу, шеттік есептерді қалыптастыру және линеаризаторды анықтау, Грин функциясын шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бүтін функциялар
    Несиелер: 6

    Есептерді қоюды, математикалық талдаудың мазмұнын, тұтас функцияларды зерттеу әдіснамасын, шексіз аз шамаларды есептеу, интеграцияланған жүйелерге көшу жағдайындағы іс-әрекет ережелерін қарастырады. Дифференциалдауды, біртіндеп интегралдауды, жинақтылыққа қатарларды зерттеу, экстремалды есептерді, теңдеу мен теңсіздікті шешуге, функциялар графиктерін құруға, теориялық, қолданбалы сипаттағы есептерді қою, талдау, шешу әдістерін табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Комплексті талдаудың асимптотикалық әдістері
    Несиелер: 6

    Асимптотикалық қатынастар мен реттік қатынастарды дифференциалдау және интегралдауды қарастырады. Функци��лардың кластарымен операция есебін шешу, трансцендентті теңдеулердің асимптотикалық шешімінің ерекшеліктерін талдау. Пуанкаре бойынша асимптотикалық ыдырауды анықтауды, қорытуды қалыптастыру, Лаплас және Эйлер әдісімен есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпыланған спектралды есептердің элементар теориясы
    Несиелер: 5

    Квадраттық формалардың теорияларын, шекті өлшемді сызықтық кеңістіктегі сызықтық операторлар теорияларын, Жордан формаларының теорияларын, жалпы алгебра негіздерін қарастырады. Математикалық физика, математикалық модельдеу, сандық әдістер, операцияларды зерттеу және жүйелік талдау, оңтайландыру және оңтайлы басқару есептерін шешу үшін алынған білім мен дағдыларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық операторлардың түпкілікті векторларының L2-дегі базистілік теориясы
    Несиелер: 5

    Операторлардың резольвент нормаларын бағалау туралы лемма заңдарын қарастырады. Жағдайды талдау, спектрге жақын А операторларының резольвент нормаларын бағалау. Бари базистік және қатарлардың жақшалармен жинақталу жылдамдығын сипаттау. Концентрлік шеңберлер жүйесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақ, орыс және шет тілдеріндегі өздерінің позицияларын дәлелдеу, қазіргі математика тақырыптарын талқылау, ғылыми мақалаларды жазу кезінде кәсіби шет тілін қолдану.

  • Код ON2

    Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық , оның ішінде қазіргі кезеңде ғылым дамуында туындайтын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау , психологияның, ғылым философиясының және ғылыми-педагогикалық зерттеулердің ережелері мен санаттарына негізделген әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON3

    Математикалық әдістермен педагогика, психология, математика және математиканы оқыту әдістемелері бойынша алынған білімдерді пайдалана отырып, зерттеу мәселелерін шешу.

  • Код ON4

    Математикадағы фактілер, теориялар мен ғылыми нәтижелерге сүйену, математикалық қолданбалы мәселелерді шешу, олардың жұмыс істеу тиімділігін талдай білу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты жүргізу үшін өздерінің көзқарасын қорғау, аналитикалық және логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON5

    Әртүрлі пәндерден алынған білімдерді біріктіру, оларды жаңа таныс емес жағдайларда ғылыми, аналитикалық және басқару міндеттерін шешу үшін пайдалану.

  • Код ON6

    Математиканың түрлі салаларында мәселелерді зерттеу, ғылыми ақпаратты таратудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану, өздерінің зерттеу нәтижелерін түсіндіру, өңдеу және таныстыруды талдау үшін ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON7

    Математикалық модельдерді дамыту және математикамен байланысты салалардағы проблемаларды шешу үшін білімді, дағдыларды, тәжірибені және қабілеттерді қолдану, есептеуіш, математикалық, эксперименттік зерттеулерді дербес жүзеге асырады, кең аудиториямен мамандармен талқылау кезінде нәтижелерді негіздейді.

  • Код ON8

    Математиканы оқытудың негізгі идеялары мен әдістерін және оларды айналадағы болып жатқан құбылыстармен байланыстыру туралы идеяларды әзірлеу, магистерлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде эксперименталды-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON9

    Профильді мектептерде, колледждерде және университетте заманауи оқыту моделдерін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) және білім беру үдерісін жобалауға үйрету.

  • Код ON10

    Теориялық, ғылыми және практикалық математикалық есептерді шешу үшін мамандықтағы іргелі пәндер саласындағы мәселелердің ғылыми сипатын анықтау.