Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01512 Математика және ғылыми-әдістемелік зерттеулер в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын, математикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеу мәдениетін меңгерген, соның ішінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, негізді таңдауға және тиімді пайдалануға қабілетті математика педагогтарын дайындау; - болашақ магистрлердің өзіндік кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу, кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану қабілетін қалыптастыру;
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және басқару теориясының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Алгебра және басқару теориясының қазіргі заманғы мәселелерінің негізгі ұғымдары: алгебра және алгебралық жүйелердің түрлері, оларды математикалық зерттеудің қазіргі теорияларында қолдану; басқару мәселелеріне синергетикалық көзқарас; болжаумен басқару және өзін-өзі ұйымдастыру реттеуіштері; көп қабатты электронды желілерді пайдалана отырып нысандарды басқару; микромеханика және микробасқару. Басқарудың физикалық теориясы, басқарудың тақ жүйесінің теориясы. Есептерді шешу үшін қолданбалы математикалық бағдарламалар пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы профильдық оқытудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың білім беру процесіндегі міндеттері мен орны; математиканы оқытудың нақты ақпараттық технологияларын іске асыру үшін оқу материалдарын құрудың жалпы тәсілдері; Математиканы оқыту процесінде кейбір нақты ақпараттық технологияларды пайдалану тәжірибесі; оқытудың дәстүрлі нысандарымен бірге қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану, оқыту процесінде инновацияларды қолдану. On-line интернет ресурстарын қолдану, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия, логиканың фундаментальды сұрақтары
    Несиелер: 5

    Қазіргі алгебра және абстрактілі кеңістіктер: бір анықтайтын амалы бар модельдер алгебрасы – топ; екі анықтайтын амалы бар модельдер алгебрасы – сақина мен өріс. Дифференциалдық геометрия: евклидтік жазықтықтағы қисықтар, үшөлшемді евклидтік кеңістіктегі қисықтар, үшөлшемді евклидтік кеңістіктегі дене беттері, қисықтығы бар кеңістіктер. Математикалық логиканың Математикалық логиканың фундамен-талды сұрақтары: өрнектер мен предикаттарды есептеу. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың интеграцияланған пакеттерін қолдану, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен білімдегі компьютерлік технологиялар және математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Математикалық және ақпараттық құралдар ғылыми зерттеулерде таным құралдарын қолданады: материалдық, математикалық, логикалық, тілдік, ақпараттық. Ғылыми зерттеу әдістері: эмпирикалық және теориялық. Модельдеу ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Ғылыми-зерттеу қызметінің бағыттары мен нәтижелері. Жобалау және өндірістік-технологиялық қызмет. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың интеграцияланған пакеттерін қолдану, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикадан тест тапсырмаларын дайындаудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Тест және тест тапсырмалары туралы түсінік. Тестке қойылатын негізгі талаптар. Тесттерді жіктеудің әр түрлі тәсілдері. Тестілеу түрлері. Тест тапсырмаларын құрастыру әдістемесі. Әр түрлі тапсырмалар типтерімен тестілік бақылаудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқыту және тестілеу жүйесін енгізу нәтижелері. Тестілеу және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық жүйелер
    Несиелер: 5

    Аксиоматикалық теория, анықтама. Бейресми аксиоматикалық теорияны құру схемасы аксиоматикалық теорияның интерпретациясы және моделі. Аксиоматикалық теориялардың қасиеттері. Сандық жиындардың аксиомалық құрылысы: натурал сандар жиынтығы, бүтін сандар жиынтығы, рационал, иррационал және нақты сандар. Екілік алгебралық операция түсінігі. Жазудың қосымша және мультипликативті формалары. Алгебра және алгебралық құрылым түсінігі. Әр түрлі сандық жүйелердің аксиомаларын қолдана отырып есептерді дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-педагогикалық технологиялардың теориялық-әдіснамалық негіздері жүйесін игеру, білім берудегі инновациялық технологиялық процестерді білу Қысқаша мазмұны: ЖОО-да оқытудың заманауи инновациялық технологияларының сипаттамасы; жоғары мектепте оқыту әдістерінің жіктелуі; жоғары мектепте оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістері. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың интеграцияланған пакеттерін қолдану, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементарлық математика жоғары математика көзқарасы тұрғысынан
    Несиелер: 6

    Математика тарихына қысқаша шолу. Мектептегі және университеттік оқытудағы сандар теориясының рөлі. Теңдеулер, теңдеулердің қорытындылары, қалыпты теңдеулерді шешу туралы. Логарифм туралы оқуға байланысты тригонометриялық функциялар теориясы. Қарапайым геометриялық бейнелер. Геометриялық түрлендірулер. Геометрияны жүйелеу және негіздеу. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың интеграцияланған пакеттерін қолдану, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық физиканың теңдеулері
    Несиелер: 5

    Екінші ретті сызықтық теңдеулер, олардың сипаттамалары. Теңдеулердің канондық түрі. Бір өлшемді толқындық теңдеу үшін Коши есебін шешудің Даламбер формуласы. Бір өлшемді Фурье әдісімен есептерді шешу диффузия теңдеулері. Бірінші шешімнің бірегейлігі аймақтық тапсырмалар. Гиперболалық теңдеу үшін Фурье әдісімен шекаралық есептерді шешу. Декарттық және цилиндрлік координаттардағы Лаплас теңдеуі. Дирихле есебі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы қазіргі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың білім беру процесіндегі міндеттері мен орны; математиканы оқытудың нақты ақпараттық технологияларын іске асыру үшін оқу материалдарын құрудың жалпы тәсілдері; Математиканы оқыту процесінде кейбір нақты ақпараттық технологияларды пайдалану тәжірибесі; оқытудың дәстүрлі нысандарымен бірге қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану, оқыту процесінде инновацияларды қолдану. On-line интернет ресурстарын қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стокс теңдеулері үшін жалған облыстар әдісі
    Несиелер: 5

    Математикалық физика және дифференциалдық теңдеулер курсының негізгі түсініктері. Жартылай туынды дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер. Қолданбалы есептерді шешудің сандық әдістері. Жалпы итерация. Қадамдық интерполяциялық итерация. Нүктелік, көп нүктелі итерациялық функция. Стокс Теңдеуі. Стокс теңдеуін шешу әдістері. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың интеграцияланған пакеттерін қолдану, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 5

    Геометриялық объектілер: қисықтар, тапсырма тәсілдері, қисық және кеңістіктік қисықтарды айналдыру, Френе формулалары, қисықтың табиғи теңдеуі. Беттер: беттерді тапсыру тәсілдері, беттегі координаттар, жанама жазықтықтар, беттердің квадраттық пішіні, қисық, геодезиялық және олардың қасиеттері. Көп өлшемді геометриялық объектілер: жобалық кеңістік, жобалық кеңістіктің аффиналдық картасы, өлшемі аз жобалық кеңістіктің модельдері, метрикалық топтар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану, топтық және жеке жұмыс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анализдің фундаментальды сұрақтары
    Несиелер: 6

    Курс мақсаты – талдаудың іргелі сұрақтарын зерттеу үшін қажетті білім мен дағдыны қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Метрикалық және топологиялық кеңістіктердің, өлшемнің таза теориясының және өлшемі бар жалпы кеңістіктегі интегралдаудың үздіксіз бейнелеудің жалпы теориясының жиындар теориясының даму логикасын қадағалау есебінің туындауы, классикалық және қолданбалы тұрғыдағы математика мәселелерінің абстрактілі облыстарына қызмет ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 6

    Сызықтық бағдарламалау: симплекс-әдіс, симплекс-әдіс алгоритмі, лексикографиялық симплекс-әдіс, модификацияланған симплекс-әдіс. Сызықты емес программалау есептері: ажыратымдылық теоремасы, дөңес конустар, экстремумның қажетті шарттары, Лагранж көбейткіштерінің жалпыланған ережесі, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттары. Сызықты емес программалаудың сандық әдістері: градиенттік әдістер, Ньютон әдісі, мүмкін бағыттар әдісі, айып функциясының әдісі. Бүтін сызықты бағдарламалау. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың біріктірілген пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулерді және математикалық физиканың теңдеулерді шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 6

    Қателіктер теориясының және жуықтау теориясының негіздері; сандық саралау және интеграциялау әдістері; Дифференциалдық теңдеулер мен математикалық физика теңдеулерін сандық шешу әдістері. Салыстыру туралы теоремадан алынған теоремалар мен салдарлар; ең жақсы жуықтау элементін құру үшін (интегралды және дискретті нұсқаларда) орташа квадраттық жуықтау теориясының негізгі түсініктері; пайда болған қатені интерполяциялау және бағалау. Есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың біріктірілген пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқарудың ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 6

    Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып оқу процесін жоспарлау және оны практикада қолдану; ақпараттық технологияларды аралас пәндерге интеграциялау; оқыту нәтижелерін бағалау үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; ақпараттық технологияларды пайдаланудың Әлеуметтік, этикалық, құқықтық және қоғамдық құндылықтары. GoogleScholar, ThomsonReuters (WebofScince) ғылыми ақпарат базасын қолдана отырып, кәсіби ақпаратты іздеуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Математикалық саладағы теориялық концепциялармен интеграциялауда жоғары мектеп дидактикасының классикалық ережелерін қолдану; кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі;

  • Код ON7

    Педагогикалық менеджмент негіздерін білу; кәсіби саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нормаларын, ережелерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын білу.

  • Код ON2

    Жоғарғы мектепте математика саласындағы жаңа жетістіктер мен оқытудың заманауи технологияларын қолдану;

  • Код ON6

    Математика саласындағы зерттеулер нәтижелерін апробациялауды жоспарлау және жүзеге асыру; оның ішінде алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында;

  • Код ON3

    Математика, оқу-әдістемелік кешендер, авторлық курстар саласында ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдістемесін меңгеру;

  • Код ON1

    Кәсіби және басқарушылық құзыреттер кешенін, тиімді ойлау және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларын көрсету;

  • Код ON5

    Математикалық білімді зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін қолдану; зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу;

Top