Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M08615 Су ресурстарын басқару 1 жыл в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Cу ресурстарын басқару саласындағы кең профильді жоғары білікті мамандарды даярлауда еңбек нарығының және жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес магистратура жүйелерінде су ресурстарын кешенді пайдалану мәселелеріне бағытталған су ресурстарын басқару саласында магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруда жұмыс жүргізіледі
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Менеджмент
СР халықаралық деңгейде басқаруының құқықтық негіздері"
Аймақтарда су ресурстарын басқаруын жетілдіру"
ҚР суды сақтау технологиясы"
ҚР халықаралық деңгейде суды бөлістіру және су-энергетикалық әлеуеті"
Арна ағындарының динамикасы"
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Инженерлік гидрология арнайы курс"
ҚР өзен бассейндеріндегі су-энергетикалық қатынастар және проблемалар"
Аймақтық деңгейде су ресурстарын басқару әлеуетін жетілдіру"
ҚР су қауіпсіздігі"
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні туралы Білім және жоғары мектеп педагогикасының негіздерін меңгеру. Педагогикалық жағдайлардың дамуын түсіндіре және болжай білу; Түрлі мамандықтар бойынша оқу-әдістемелік және ақпараттық кешендер әзірлеу; Пәндік міндеттерді шешу кезінде ақпараттық-іздестіру және аналитикалық-синтетикалық қызмет дағдыларын меңгеру; өзіндік жұмыс және жеке кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту. Басқару қызметінің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін білу: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері және т. б; Басқару қызметінің процестерін талдай білу; басқарудың психологиялық схемаларын бөліп көрсету; психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, басқару схемаларын әзірлеу; Басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгеру. Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін білу, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні, болашақ маманды кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлі.
- Қазақстан Республикасында су қауіпсіздігін қорғау және пайдалану институттарын жиынтық зерттеу дағдыларын меңгеру; суды қорғау мен пайдалануды құқықтық реттеу ерекшеліктерін көрсету, құқықтық реттеудің қолданыстағы шараларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; су қауіпсіздігін қорғау саласындағы шетелдік заңнаманы зерделеу және талдау. Трансшекаралық өзендердің су ресурстарын пайдалануды халықаралық-құқықтық реттеудің білімдері мен қазіргі заманғы әдістемелерін маңыздылықтың үш деңгейінің: жалпы халықаралық келісімдердің; нақты өңірге жататын бассейндік келісімдердің; өңірдің жекелеген елдері арасындағы екі жақты келісімдердің ережелері ретінде пайдалануға қабілетті. Су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау схемаларын, су ресурстарын интеграцияланған басқару мәселелері бойынша шешімдер қабылдауды әзірлеуді біледі. топырақтың түсуі, тозуы, су ресурстарының сарқылуы және ластануы, атмосфераның ластануы, тірі табиғаттың генетикалық қорын шешу, өмірге қауіп төндіретін табиғи құбылыстардың жандануын білу
- Бақылау деректері болмаған кезде немесе олардың жеткіліксіз репрезентативтілігі кезінде есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындауға мүмкіндік беретін ағын генезисін талдауға негізделген арнайы әдістерді білу; оларды жүйелеу және ғылыми және практикалық мақсаттарда пайдалану үшін есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындау жөніндегі математикалық статистика әдістері. Объектілерге құқықтарды беру туралы лицензиялық шарттар жасай білу, зияткерлік меншікті практикалық қорғауды жүзеге асыру. Өнертабыстарды, пайдалы модельдерді, өнеркәсіптік үлгілерді және тауар белгілерін құқықтық қорғау дағдыларын меңгеру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде заңнамалық актілерді, этикалық және құқықтық нормаларды және нормативтік материалдарды; конструкциялардың әртүрлі түрлеріне эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін білу.