Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08615 Су ресурстарын басқару 1 жыл в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Басқару жүйесінің объектісі - адам ресурсының әлеуетін, уәждемесін арттыру және жақсарту;басқару және жалпы бақылау функциясы саласында инновациялық жүйені енгізу болып табылады.Кәсіпорындарды басқару және басқарушылық шешімдер қабылдау саласындағы елдердің даму тәжірибелерімен танысу.Табысты басқару және тәлімгерлік әдістері мен стилі, менеджердің зияткерлік әлеуетін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • СР халықаралық деңгейде басқаруының құқықтық негіздері"
    Несиелер: 5

    ҚР су заңнамасын және оның негіз қалаушы қағидаттарын білу; су объектілерін пайдалану құқығы, су шаруашылығы құрылымдарына меншік құқығы және өзге де құқықтар; ерекше стратегиялық маңызы бар гидроқұрылымдар; трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік басқару, трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану саласындағы мемлекетаралық басқарудың негізгі қағидаттары; Халықаралық су құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтарда су ресурстарын басқаруын жетілдіру"
    Несиелер: 5

    Су ресурстары және олардың өңірлік деңгейдегі әлеуеті. Трансшекаралық өңірлерден түсетін су ресурстарының санын талдау және есепке алу. Ресурстарды үнемдеу технологияларын енгізу әдістері мен тәсілдері. Аймақтың су ресурстарын пайдалануды жақсарту. Су үнемдеу технологияларын пайдалана отырып, өңірдің су ресурстарын басқаруды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР суды сақтау технологиясы"
    Несиелер: 5

    Суды үнемдеу технологиясы ҚР су заңнамасында және оның негіз қалаушы қағидаттарында негізделген; мелиоративтік жүйелерде су үнемдеу технологияларын кеңінен қолдану. Су үнемдеу технологиясының негізі ретінде жаңбырлатып және тамшылатып суару. Гидротехникалық құрылыстардың, жасанды жер асты су қоймаларының жаңа конструкцияларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР халықаралық деңгейде суды бөлістіру және су-энергетикалық әлеуеті"
    Несиелер: 5

    Су және экологиялық қауіпсіздік, ҚР және бассейндік су шаруашылығы басқармаларындағы су шаруа-шылығы жүйелері мен құрылымдарының жай-күйін бағалау. Өңірлік және мемлекеттік мақсаттағы гидротехникалық құрылымдарды қорғау және қауіпсіздігі жөніндегі мемлекеттік заңдар мен нормативтік-техникалық және ұйымдас-тырушылық негіздерін зерделеу. ҚР трансшекаралық өзендерінің су ресурстары мен су-энергетикалық әлеуетін бөлу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арна ағындарының динамикасы"
    Несиелер: 4

    Қатты арнасы бар ағындар динамикасының негіздері. Ағынның қозғалыс механизмі. Турбулентті арна ағынының кинематикалық құрылымы. Өзен ағыны тік сызықты. Ағынның иілісі. Арна ағындарының қосымша кедергісі. Деформацияланатын арнасы бар ағындардың динамикасы. Арналы түйіршікті топырақтар мен шөгінділердің сипаттамасы. Тасындылар ағынымен тасымалдау механизмі. Топырақ пен шөгінділерді тасымалдаудың негізгі факторларының әсері. Арналық процестер теориясының динамикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік гидрология арнайы курс"
    Несиелер: 4

    Жауын-шашын, жауын-шашынның географиялық таралуы, өзен ағыны, өзен бассейні (алабы), гидрографты талдау, Гидро-техникалық құрылымдарды гидрологиялық есептеудің жалпы принциптері, су ағындары мен су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын анықтау. Қысқаша мазмұны: құрлықтың жалпы гидрологиясы, табиғаттағы су айналымы, өзен жүйесі, өзендердің қоректенуі мен су режимі, гидрометрия, гидрологиялық есептер, су шаруашылығы жүйелерін жобалау кезіндегі гидрологиялық есептер, гидрологиялық болжам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР өзен бассейндеріндегі су-энергетикалық қатынастар және проблемалар"
    Несиелер: 5

    Энергиясын алу үшін су ресурстарын пайдалану. Су энергиясын пайдалануын көздейтін электр энергиясын өндіру үшін ірі, орта және шағын электр станциясыларын, күн мен желдің электр станцияларында электр энергетикасы жүйесінде ГЭС мен ГАЭС гидроэнергетика негіздері; гидроэнергетикаға суда энергетикалық, техникалық-экономикалық есеп айырысулар; энергетикалық су тораптарының және параметрлерін негіздемесі олардың топтастырылуы; құрамы айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтық деңгейде су ресурстарын басқару әлеуетін жетілдіру"
    Несиелер: 5

    Өңірдің су ресурстарының әлеуетін талдау, өңірдің су объектілерін пайдалану құқығы, су шаруашылығы құрылымдарына меншік құқығы және өзге де құқықтар; өңірдің су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау; трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік басқару, трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану саласындағы мемлекетаралық басқарудың негізгі қағидаттары; Халықаралық су құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР су қауіпсіздігі"
    Несиелер: 5

    Су және экологиялық қауіпсіздік және су шаруашылығы жүйелерін бағалау; бөгеттер мен су қоймаларын гидрологиялық есептеу, су қоймаларын пайдалану, гидроқұрылымдарды кешенді пайдалану, су ағысының болжамдары, сулылық болжамдары, су тасқынын болжау әдістемесін әзірлеу, жер асты суларының қорлары бойынша болжау, су қауіпсіздігі, ерекше қорғалатын су объектілерін пайдалану кезінде су объектілері мен су жинау алаңдарын қорғау және олардың қауіпсіздігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні туралы Білім және жоғары мектеп педагогикасының негіздерін меңгеру. Педагогикалық жағдайлардың дамуын түсіндіре және болжай білу; Түрлі мамандықтар бойынша оқу-әдістемелік және ақпараттық кешендер әзірлеу; Пәндік міндеттерді шешу кезінде ақпараттық-іздестіру және аналитикалық-синтетикалық қызмет дағдыларын меңгеру; өзіндік жұмыс және жеке кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту. Басқару қызметінің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін білу: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері және т. б; Басқару қызметінің процестерін талдай білу; басқарудың психологиялық схемаларын бөліп көрсету; психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, басқару схемаларын әзірлеу; Басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгеру. Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін білу, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні, болашақ маманды кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлі.

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасында су қауіпсіздігін қорғау және пайдалану институттарын жиынтық зерттеу дағдыларын меңгеру; суды қорғау мен пайдалануды құқықтық реттеу ерекшеліктерін көрсету, құқықтық реттеудің қолданыстағы шараларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; су қауіпсіздігін қорғау саласындағы шетелдік заңнаманы зерделеу және талдау. Трансшекаралық өзендердің су ресурстарын пайдалануды халықаралық-құқықтық реттеудің білімдері мен қазіргі заманғы әдістемелерін маңыздылықтың үш деңгейінің: жалпы халықаралық келісімдердің; нақты өңірге жататын бассейндік келісімдердің; өңірдің жекелеген елдері арасындағы екі жақты келісімдердің ережелері ретінде пайдалануға қабілетті. Су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау схемаларын, су ресурстарын интеграцияланған басқару мәселелері бойынша шешімдер қабылдауды әзірлеуді біледі. топырақтың түсуі, тозуы, су ресурстарының сарқылуы және ластануы, атмосфераның ластануы, тірі табиғаттың генетикалық қорын шешу, өмірге қауіп төндіретін табиғи құбылыстардың жандануын білу

  • Код ON2

    Бақылау деректері болмаған кезде немесе олардың жеткіліксіз репрезентативтілігі кезінде есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындауға мүмкіндік беретін ағын генезисін талдауға негізделген арнайы әдістерді білу; оларды жүйелеу және ғылыми және практикалық мақсаттарда пайдалану үшін есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындау жөніндегі математикалық статистика әдістері. Объектілерге құқықтарды беру туралы лицензиялық шарттар жасай білу, зияткерлік меншікті практикалық қорғауды жүзеге асыру. Өнертабыстарды, пайдалы модельдерді, өнеркәсіптік үлгілерді және тауар белгілерін құқықтық қорғау дағдыларын меңгеру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде заңнамалық актілерді, этикалық және құқықтық нормаларды және нормативтік материалдарды; конструкциялардың әртүрлі түрлеріне эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін білу.

Top