Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05210 Геоматика және кеңістіктік жобалау в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі геокеңістіктік әдістер мен қосымшаларды ғылым және білім беру үдерісіне енгізуге, сондай-ақ барлық PMI (Project Management Institute) стандарттарына сәйкес ГАЖ жобаларын басқаруға, жоспарлауға, қазіргі заманғы геоақпараттық платформаларды қолдана отырып қоршаған ортаны мониторингін ұйымдастыруға және басқаруға, стационарлар мен Жерді арақашықтықтан зерделеу нәтижесінен алынған мәліметтерді өңдеу мен салыстыруға, кеңістіктік мәліметтер мен ақпаратты визуалдауға қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D084 География
  • Дайындық бағыты 8D052 Қоршаған орта

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми жазудың халықаралық этикасын ескере отырып, ғылыми зерттеу процесін жоспарлау, әзірлеу, енгізу және үйлестіру;
  • ГАЖ көмегімен кеңістіктік талдау және модельдеу үшін аумақтық күрделі әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және саяси процестерді геоақпараттық жобалау әдістерін қолданыңыз;
  • Жобаларды басқару модельдерін қолдану, олардың тиімділігін талдау, осы модельдерді нақты геоақпараттық міндеттерге бейімдеу үшін тәуекелдерді ескеру;
  • WEB-GIS көмегімен географиялық ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістерін қолдану;
  • Статистикалық, математикалық, геоақпараттық, картографиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру;
  • Қойылған міндеттерді орындау үшін ГАЖ жобаларын іске асырудың барлық кезеңдерінде ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдау;
  • Әлеуметтік-демографиялық, экономикалық, физикалық-географиялық және геоэкологиялық көрсеткіштердің деректерін талдау және өңдеу негізінде Қазақстан Республикасы халқының өмір сүру сапасын жақсарту тетіктерін ұсыну;
  • Экспедициялық зерттеулерге негізделген заңнамалық және нормативтік құжаттарды қолдана отырып, географиялық процестерді ғылыми-практикалық бағалауды, талдауды, бақылауды, басқаруды және болжауды және бейнелеуді жүргізу;
  • Жобаларды іске асыру кезінде және геоақпараттық пәндер бойынша оқу-әдістемелік кешенді құру кезінде ашық, бұлтты және WEB-ГАЖ қолдану;
  • Әлеуметтік-демографиялық дамуды зерттеу үшін әртүрлі ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасын қолдану;
  • Мүдделі тараптар мен қоғам үшін ғылыми нәтижелерді жариялау және ұсыну, басқа ғалымдардың алдында олардың ғылыми көзқарастарын орынды қорғау;
  • Географиялық және геоақпарттық пәндерді оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып «Қоршаған орта» кадрларын даярлау бағытында білім беру ұйымдарында педагогикалық және әдістемелік жұмыстар жүргізу.
Top