Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01513 STEM білім беру в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • STEM-оқытудың ақпараттық-білім беру ортасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың Интернет-порталға қосылатын ресурстарды спецификациялар мен Мета сипаттау тетігінің көмегімен зерделеуін; STEM-оқытуды ұйымдастыру үшін гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми және техникалық ғылымдар саласындағы Интернет-порталдар мен сайттарды; STEM-оқытудың әртүрлі деңгейлерінде білім беретін электрондық басылымдар мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктерін; STEM-оқытудың нәтижелерін өлшеу және бақылау үшін білім беретін электрондық ресурстарды пайдалану процесін; STEM-оқытуға арналған қарапайым мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған бағдарламаларды пайдалануды көздейді.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және дамудың жетекші тенденциялары туралы іргелі білім алуға; жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Зияткерлік ресурстарды қорғау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 5

    Пән зияткерлік ақпарат түрлерін көрсетіп оларды қорғауға арналған құралдарын сипаттайды. Ақпаратты қорғаудың заңнамалық базасы, стандарттар және мемлекеттік бағдарламалар талқыланған. Білім беру ортасында академиялық адалдық саясаты қағидаларына ерекше назар аударылған. Плагиатты болдырмау стратегиялары келтірілген. Ақпаратты қорғау үшін әзірленген қауіпсіздік сервистер қызметтерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі ақпараттық ресурстарды қорғау
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі ақпараттық ресурстарды жіктеу туралы түсінік береді, оларды қолданудағы дидактикалық міндеттерді нақтылайды. Ақпараттық-білім беру ортасында форматта оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеудің қауіпсіз технологияларын қолдану қарастырылған. Негізгі қорғаныс процедураларын практикада қолдану міндеттері сипатталған. Құпия ақпаратқа қол жеткізуді шектеу модельдеріне салыстырмалы талдау жасалды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және жеке өмірдің маңызды факторы, тарихи дамудың жетекші тенденциялары мен негіздері, ғылымды зерттеудегі негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздері ретінде Ғылым туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге әсер ету мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың ғылым құрылымын, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың рөлін; ғылым әдіснамасын, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін, ғылыми зерттеуді апробациялау мен жоспарлауды; қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің деректерін Ақпараттық технологиялар бойынша өңдеу мен түсіндіруді, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми және кәсіби проблемалары бойынша шешімдер мен қорытындылар трансферін зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру сапасына мониторинг жасаудағы Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән web-редакторлардың жіктелуін, web-құрастыруға кіріспені, білім беру сапасын бақылаудың Web-технологиясының құрылымын, оның динамикалық элементтерін; Web-құрастыру және Web-бағдарламалау әдістерін, білім беру сапасын бақылау үшін проблемалық-бағдарланған Web-ресурстарды әзірлеуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру процесіндегі желілік педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды білім беру процесінде, кәсіби қызметте желілік технологияларды практикалық пайдалануға дайындайды; желілік технологияларды дамыту мен пайдалануды нормативтік-құқықтық реттеуді зерделеуді, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты желілік технологиялар жүйесін енгізу кезеңдері мен ерекшеліктерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беруді цифрлық трансформациялау мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-оқушыларды цифрлық білім беру жағдайындағы білім беруді трансформациялау процесімен таныстыру Пән мектеп пен ЖОО-дағы цифрлық трансформация бағыттарын зерделеуге бағытталған. Цифрлық білім беру ортасына сипаттама берілді, "цифрлық оқыту" моделі айқындалды, оқу қызметінің нәтижелілігін арттыру шарттары, цифрландырудың тәуекелдері, білім беру процесіне онлайн-курстарды енгізу нысандары қаралды, құзыреттер кешені айқындалды (өзін-өзі ұйымдастыру, уәждемені қашықтықтан басқару,түйіршіктелген оқу мазмұнымен жұмыс)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану пәндерін STEM-оқыту
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды пәнаралық байланыстар идеясын, практикалық бағдарлануды және әрекеттік құрамды зерделеуді қамтитын жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқытудың STEM-тенологиясы саласында білім мен дағдыларды алуға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беруді цифрландыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыруға және дамытуға; оқыту мен білім беруді цифрландырудың практикалық мәселелерін шешу қабілетіне; білім беру қызметін ақпараттандыру құралдарын, технологияларын, әдістерін қолдануға, оқытудың цифрлық технологиялары жағдайында педагогикалық қызметті ұйымдастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі үлкен деректер технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың деректерді жинау, деректерді талдау және білім беру мекемесінде талдауды қолдану деңгейіндегі проблемаларды анықтаудағы құзыреттілігін арттыруға бағытталатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көптілділік информатиканы оқыту
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік бағыттағы тапсырмаларды орындау арқылы арнайы ғылыми терминологияны меңгеруді көздейді. Бұл пәнді оқу үш тілде мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимум туралы білімді, информатикадағы мәтіндерді түсінуге және қазіргі заманғы әртүрлі формаларда өз сөзіңізді дұрыс құруға, ғылыми және анықтамалық әдебиеттерден, мерзімді басылымдардан мәтіндерді аударуға, рефераттауға мүмкіндік беретін мәтіннің грамматикалық ережелері мен модельдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.кәсіби сөйлеуге қабылдау; жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • STEM-оқытудағы IT-жобалар
    Несиелер: 5

    Пән жұмыс кешенінің иерархиялық құрылымын, PERT әдісімен жобаның ұзақтығын бағалауды, туынды көрсеткіштер бойынша есеп беруді, тәуекелдерді бағалау әдістерін, STEM-оқытудағы жобаларды басқаруды, негізгі есептік көрсеткіштерді, тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау әдістерін, орындалатын жұмыс жоспарын құру және бақылауды, жұмыс пен ресурстарды жоспарлауды, бағдарламалық өнімдердің өмірлік циклінің процестерін басқаруды зерттейді; STEM-оқытуда өндірістің қолданбалы міндеттерінде бизнес-процесті бағалауды жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • STEM - оқыту нәтижелерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны STEM-оқыту кезіндегі ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия нысандарын, педагогикалық диагностика тәсілдерін, STEM-оқыту кезіндегі формативті және жиынтық бағалауды, тестілеу әдістерін, тестілеу нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін зерделеуге; құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау өлшемшарттарын жасауға, STEM-оқыту кезінде оқу процесін бақылау және мониторингілеу нәтижелерін талдауда статистикалық әдістерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі Data Mining
    Несиелер: 5

    Курс білім беру мекемесінде деректерді жинау, деректерді талдау және талдауды қолдану деңгейінде проблемаларды анықтауда студенттердің құзыреттілігін арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі SMART технология
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды білім беру үрдісінде, SMART практикалық қолдануға дайындайды; SMART дамыту мен қолданудың нормативті-құқықтық реттелуін, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты SMART жүйесін енгізу кезеңдері мен ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • SWOT талдаудың құрылымы мен қолдану тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән SWOT-талдауды Стратегиялық менеджмент құралы ретінде зерттейді; SWOT-талдау жүргізуге арналған ақпарат көздері, ішкі және сыртқы орта факторлары, SWOT-талдау матрицасын, мүмкіндіктер мен қауіп матрицасын құру; SWOT-талдау факторларын сандық бағалау; SWOT-талдау деректерін практикалық пайдалану; SWOT-талдауды қолдану қателері, SNW-талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканы оқытудың интеграцияланған тәсілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты-ақпараттық технологияларды қолдана отырып, интеграцияланған оқытуды жүзеге асырудың дидактикалық жағдайларының кешенін анықтауға және негіздеуге қабілетті маман дайындау. Пән білім алушыларды шындық құбылыстарын оқшауланған зерттеуден оларды өзара байланысты зерттеуге көшуге дайындайды. Информатиканы гуманитарлық және табиғи ғылыми пәндермен интеграциялау идеялары оқу тапсырмаларының кешенін әзірлеу кезінде, интегративті негізде оқу процесін ұтымды құру кезінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Дисцииплина зерттеу мәселелерін шешуде бағдарламалық жасақтама мен компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған. Модельдерді әзірлеу, сынақтарды модельдеу мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді және ашады. Объектілердің символдық модельдерінің мүмкін құрылысын жасаңыз, физикалық модельдер құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Деректерді зияткерлік талдау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды деректерді зияткерлік талдау (Data Mining) саласында туындайтын міндеттердің түрлері туралы түсініктерін қалыптастыруға, деректерді талдау есептерін шешудің негізгі тәсілдері мен алгоритмдерін және оларды нақты мәселелерді шешуге қолданудың ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ деректерді зияткерлік талдау бойынша қолданыстағы бағдарламалық пакеттермен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды алуға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық жағдайларды талдау, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерттеу, бағынышты қызмет бағдарламаларын қалыптастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін дамыту арқылы қазіргі заманғы басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері мен ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Электронды оқытудағы бұлтты есептеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән "бұлтты" технологиялардың архитектурасын, білім беру жүйесіне арналған "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желілік өзара іс-қимылды, бұлтты сервистерді стандарттау мен сертификаттауды, электрондық оқытудағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу процесін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік, мәдени және жеке ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, білім беру ұйымының саясаты шеңберінде ұжымдық және кәсіби ынтымақтастық әдістерін қолдану

  • Код ON2

    Көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары шеңберінде лингвистикалық және тілдік емес пәндердің мазмұнын біріктіру

  • Код ON3

    Жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқытуға интеграцияланған тәсілді қолдану

  • Код ON4

    Ақпараттық білім беру ортасы үшін цифрлық дидактикалық материалдар жасау

  • Код ON5

    Қалыптастырушы бағалауды, проблемалық-диалогтық және сараланған тәсілдерді қолдану мақсатында білім беру жобаларын әзірлеу

  • Код ON6

    STEM-оқытудың тиімділігін диагностикалау, мониторингтеу бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON7

    Әр түрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда зерттеулердің бастапқы нәтижелерін жариялау арқылы академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысу

  • Код ON8

    Зерттелетін құбылыстарды визуализациялау үшін пәндік-кеңістіктік ортаны құру

  • Код ON9

    Білім беру тәжірибесін жақсарту үшін әріптестермен кәсіби қауіпсіз желілік өзара іс - қимылды жүзеге асыру

  • Код ON10

    Білім беру қызметінде зияткерлік талдау әдістерін қолдану

Top