6B02111 Қазіргі заман хореграфиясының педагогикасы в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық өнердің даму деңгейіне сәйкес тәуелсіз практикалық педагогикалық және ғылыми-әдістемелік жұмыс үшін білім мен дағдылардың барлығына ие гуманистік көзқараспен білікті мамандарды даярлау. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарын зерттеу арқылы студенттердің жеке қасиеттерінің әртараптандырылған дамуына жағдай жасау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Дуэтті классикалық биін оқытудың әдістемесі
Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Несиелер - 3
-
Балетмейстер өнері
Би театрының жанрындағы жұмыстарды қабылдау Физикалық театр жанрындағы жұмыстарды қабылдау Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс жасау Хореографиялық миниатюралар құрамы және шығаруы.
Несиелер - 3
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері
Өзбек билерінің негізгі қозғалысын, татар биі, украин билері, молдаван биі, Кавказ аймағының негізгі би қозғалысын зерттеу әдістері.
Несиелер - 3
-
Классикалық биінің әдістемелік негіздерін оқыту
Қосымша білім беру саласында классикалық би және хореографияны оқыту әдістемесін меңгеру. Классикалық биді оқытудағы негізгі бөлімдерді зерттеу. Дамуды үйлестіру және технологиялық көрсеткіштер.
Несиелер - 3
-
Сontemporary биін орындау шеберлігі
Заманауи техникадағы хореографиялық композицияларды зерттеу. Импровизациялау техникасына хабарласыңыз. Контактілі импровизациядағы этюд қозғалыстарының жұмыс сапасы.
Несиелер - 3
-
Модерн биін орындау техникасы
Шығармашылық шеберлігі: спиральмен және спиралусыз 90 градусқа дейін «спираль», «шұңқырмен» күрделі қосылыс формасы бар үлкен экскурсияларды қосу арқылы күрделі ағаио формасын қолданып бидің вариациясы.
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел казіргі заман биінің тарихы
Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.
Несиелер - 3
-
Балет медицинасының анатомиясы мен физиологиясы
Студенттер жасына қатысты физикалық белсенділік.
Несиелер - 3
-
ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
Ғылым түсінігі және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері мен әдістері. Ғылыми жұмыстың негізгі кезеңдері. Ғылыми зерттеу құрылымы: жұмыс түрі бойынша негізгі және мамандандырылған элементтер.
Несиелер - 3
-
Мodern биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
«FALL» құлаудың күрделі түрін меңгеру тәсілі төменгі қабатта күзде «қысылу», «босату», «спираль» қосылыстарымен жұмыс істейді. Қолдысыз құлау әдісін жақсарту әдістері.
Несиелер - 3
-
Мodern биін орындау шеберлігі
Би ұжымында сөйлеу, динамика және кеңістіктегі жұмыс. Кәсіби хореографиялық ұжымдағы дағдылар.
Несиелер - 3
-
Хореографиядағы анатомия, физиология және медицина негіздері
Хореографиялық пәндерге қолданылатын адам денесінің физиологиясы мен анатомиясының негіздерін білу.
Несиелер - 3
-
Классикалық биді орындау техникасы
Оқу терминологиясы. Классикалық би бөлімін өткізу дағдыларын дамыту
Несиелер - 3
-
Сontemporary биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Кеңістіктің үш деңгейлі шешімінде «Қадамдар» секциясын оқыту әдістемесі. Кеңістіктің үш деңгейлі шешімінде «Жұмыр» бөлімін оқыту әдістемесі. Қазіргі хореография сабағында этюд құрастыру әдісі
Несиелер - 3
-
Оқу практикасы
Оқу үрдісінің оқу әдістерін ұйымдастыру және практикалық қолдануды талдау және оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда мұғалімнің әртүрлі функциялары. Театрларға, көрмелерге, конкурстарға және мұражайларға бару.
Несиелер - 3
-
Мodern биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қолдысыз құлау әдісін жақсарту әдістері. Қазіргі заманғы би бағдарламасының әрбір қозғалысының орындалу теориясы мен әдістемесі
Несиелер - 3
-
Сontemporary биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қазіргі заманғы би әдістерін зерттеуде балалар мен ересектермен жұмыс істеудің педагогикалық әдістері. Екінші қабатта секіріспен өтуге үйрету әдісі.
Несиелер - 3
-
Педагог-хореографтың педагогикалық шеберлік негіздері
Педагогиканың негіздерін оқу: негізгі ұғымдар мен санаттар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық бидің әдістемелік негіздері
Жасөспірімдер білім беру циклі бағдарламасы бойынша классикалық бидің негіздерін практикалық дамыту. Оқу терминологиясы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Оқытудың негізгі әдістерін, командалық-басқару тактикасын меңгеру, оқу үрдісін ұйымдастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері
Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қадамдар мен секірулер «кептелу», «босату», «құйрық көтеру» арқылы бірінші қабат секциясының және залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарды оқыту әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка теориясы
Музыка мен хореографияның қарым-қатынасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері
Кешенді үйлестіру қозғалысын оқытудың педагогикалық әдістері. Оқу әдістемесі: сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу, айналу .. Қозғалыс және гравитацияның импульсінің жұмысын меңгеру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық бидің негіздері
Классикалық бидің тілімен танысу, классикалық бидің стилін білу және әлемдік мәдениеттегі және хореографиялық өнердегі орны. Музыкалық сабақты талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері
Сабақтарда сабақ беру әдістері. Сабақтарға арналған музыкалық материалдарды іріктеу критерийлері. Секциялардағы негізгі қозғалыстарды оқу әдістері және практикалық дамуы: еденде, залдың ортасында, қадамдар мен секірулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері
Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қадамдар мен секірулер «кептелу», «босату», «құйрық көтеру» арқылы бірінші қабат секциясының және залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарды оқыту әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні үздіксіз білім беру жүйесіндегі жетекші сала болып табылады және сол себепті де ол шет тілінің базалық курсын жалғастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері
Эксклюзивтік пластикалық және эмоционалдық би бишілері орындады. Айналмалы қозғалыстар бағдарламасына арналған оқу үлгілерін құрастыру әдістері. Бұл курс технологияның бастапқы деңгейін заманауи оқытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
Еуропа, Америка, Ресей және Қазақстан хореографиясы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері Methodical bases of a folk-stage dance
Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс істеу. Фольклорлық сахналық бидің этюдтарын жасау тәсілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық-сахналық биінің негіздері
Сахнада халықтық сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістері. Орыс биінің негізгі қозғалысын зерттеудің әдістері, беларусь билері, поляк, испан биі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік хореографияы тарихы
Әлемдік хореографиялық үдерісті зерттеу: би формаларының дамуы; хореографтардың өмірбаяны; хореографиядағы стильдер мен нысандарды белгілеген негізгі балет спектакльдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем музыкасының тарихы
Әлем мәдениетіндегі негізгі музыкалық бағыттар мен стильдермен танысу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мodern биінің педагогикалық негіздері
Оркестрде және аджиио бөлімінде 4 позицияны игерудің педагогикалық әдістері, «қысқарту», «босату», «тент». Залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарда «спиральды» оқытудың педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық биді оқыту негіздері
Классикалық би сабағын таңдау және анықтау мүмкіндігі. Оқу комбинациясын жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Заң ғылымының түсінігі, мәні және мазмұны. Құқық ғылымы жүйесіндегі заң және мемлекет теориясы. Мемлекет пен құқық қалыптасуы. Мемлекеттің түсінігі, мәні және белгілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері
Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс істеу. Фольклорлық сахналық бидің этюдтарын жасау тәсілі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер саласындағы менеджмент
Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық-сахналық биінің негіздері
Сахнада халықтық сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістері. Орыс биінің негізгі қозғалысын зерттеудің әдістері, беларусь, поляк, испан биі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық биді оқыту негіздері
Қосымша білім беру саласында классикалық би және хореографияны оқыту әдістемесін меңгеру. Классикалық биді оқытудағы негізгі бөлімдерді зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мodern биінің педагогикалық негіздері
Оркестрде және аджиио бөлімінде 4 позицияны игерудің педагогикалық әдістері, «қысқарту», «босату», «тент». Залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарда «спиральды» оқытудың педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық бидің негіздері
Дамуды үйлестіру және технологиялық көрсеткіштер. Классикалық би сабағын таңдау және анықтау мүмкіндігі. Оқу комбинациясын жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері
Кешенді үйлестіру қозғалысын оқытудың педагогикалық әдістері. Оқу әдістемесі: сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу, айналу .. Қозғалыс және гравитацияның импульсінің жұмысын меңгеру әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқу практикасы
Концерттік қойылымдарды және театрландырылған қойылымдарды дайындау кезінде мұғалім-тәрбиеші жетекшілігімен дайындық және өндірістік жұмыс барысында дағдыларды қалыптастырудың практикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мodern биін оқытудың әдістемесі
Оркестр бөлімінде қозғалыстардың күрделі түрін оқыту әдістемесі, «спираль», «тарылту» көмегімен үлкен секірулер, заманауи би сабағын өткізу және жасау әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық бидің практикумы
Студенттердің физиологиясы мен психологиясын әдістемелік және педагогикалық түсіну. Орта цикл бағдарламасы бойынша классикалық бидің қозғалысын практикалық зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хореография композициясының негіздері
Хореограф, балетмейстер міндеттері. Драмалық әрекет заңы. Балалар биіне арналған музыкалық материалдарды іріктеу критерийлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халық-сахналық биін оқыту әдістемесі
Би комбинацияларында орындаудың үйлестіруін және музыкалықты дамыту. Халықтық сахнада би стилизациясы. Халық билеріндегі би комбинациясын орындау тәсілі, сипаты және сауаттылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мodern, contemporary биінің практикумы
Оркестр бөлімінде би комбинациясын тәжірибе жүзінде меңгеру, «тарылту», «босату», «спираль» өнімділік техникасын қолдану. Залдың ортасында би комбинацияларын практикалық көрсету және меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сontemporary биін оқыту әдістемесі
Тренингтік мысалдарда дененің пластмасса қозғалысын және жұмысын дамыту. Залдың ортасында және залдың ортасында бірнеше импульстармен жұмыс істеудің әдістемелік әдістері. Би түрінде оқыту комбинаттарын құру міндеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көше билері оқыту негіздері
Қазіргі заманғы би көшелерінің стильдерінің негізгі қозғалыстарын үйрену. Әр бағыттың сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Қазіргі заманғы би билеудің түрлі әдістерін практикалық дамыту. Би ұжымдарының өнімділігінің сапасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
Ғылыми зерттеулер тақырыбын таңдау және негіздеу. Зерттеудің ең маңызды кезеңдерінің бірі ретінде ғылыми жұмыстарды тіркеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары
Қазақтың би билеуін әр орындаушыға қосу арқылы стильді этюдтерді құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ биінің әдістемелік негіздері
Әйелдер мен ерлер биінің секцияларының қозғалысын зерттеу әдістері: секция бойынша ерлер мен әйелдердің би бөліктерінің сипаты бойынша негізгі қадамдар, арнайы қол позициялары, қолдың қозғалысы және олардың аудармалары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан және шет мемлекеттердің сурет өнерінің тарихы
Мәдени-тарихи үдеріспен бірге тарихи дамудағы өнердің жүйесін қалыптастыру және көркем стильдердің эволюциясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы хореография тарихы
Қазіргі хореография тарихын зерттеу: қазіргі хореографияның негізгі бағыттары, ХХ ғасырдың көрнекті хореографтарының өмірбаяны.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық биінің тренажы
Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Классикалық бидің барлық бөлімдерін практикалық орындау: үстелде жаттығу, залдың ортасында жаттығу, аллегро.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Импровизацияның әдістері және шайқаста олардың мазмұны. Би комбинациясын жасау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Би өнерінің шығармашылығы
Бидің кеңістіктік дамуын меңгеру: көп деңгейлі, канон. Хореографиялық тілдің қалыптасуы. 6 немесе одан да көп адамның конкурстық бағдарламасына хореографиялық композиция құру және құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық практика
Оқу үдерісін белгілі бір оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда ұйымдастырудың практикалық дағдыларыХореографиялық пәндер әдіснамасына негізделген педагогикалық қызмет. Практикалық сабақтар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Қазіргі заманғы би көшелерінің стильдерінің негізгі қозғалыстарын үйрену. Әр бағыттың сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық биін орындау шеберлігі
Комбинациядағы бұрыштар мен дене позицияларының өзгеруін меңгеру. Әр түрлі деңгейдегі орындаушыларға классикалық би сабағын құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бидің қойылымы
Бәсекелестікке би билеу міндеті. Байқау бағдарламасында биді бағалау критерийлері. Би сценарийін орнату. Сюжеті жоқ хореографиялық композициядағы стиль, стилизация түсінігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көше билері оқыту негіздері
Көше биінің техникасының ерекшеліктері. Көше билері бағыттарының негізгі және міндетті қозғалыс әдістерін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заман хореографиясының
Сурет биі және оның дамуы. Тақырыпты, бейнені, хореографиялық тілді анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сontemporary биін оқыту әдістемесі
Үшөлшемді кеңістіктегі майданның өзгеруімен бөлмені жылжытыңыз. Қозғалыстың үш бағыты бойынша жұмыстарды меңгеру әдістері: көлденең, тік және сагиталь.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мodern биін оқытудың әдістемесі
Бөлшектердің ерекшелігі: бөліктердің қозғалысын зерттеу кезінде бұрыштардың құрылысының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балетмейстер өнерінің негіздері
Хореографиялық топтағы концерттік бағдарлама құру принциптері. Би орындауы қағидалары. Хореографиялық композицияның түрлері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының билері
Орындау дағдыларын дамыту. Әртүрлі хореографиялық бағыттардағы билерді меңгеру: украин, ирландиялық,Башқұрт,Грекше, Венгриялық, Мексикалық еврей армян
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
Түрлі дәуірлердегі бал билері хореографиясында орындау өнерінің дағдыларын дамыту. Әр дәуірдің өнімділігі, стилі және стилі техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дуэтті-классикалық би негіздері
Хореографиялық композицияларды құрастыру және қою кезінде дуэт-классикалық би әдістерін зерттеу және қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көше биін оқыту әдістемесі
Көше биінің техникасының ерекшеліктері. Көше билері бағыттарының негізгі және міндетті қозғалыс әдістерін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары (қазақ тілінде)
Кіріспе Қазақ халық биінің туылуының пайда болуы. Қазақ ұлттық хореографиясының негізін қалаушылар. Сабақ үшін музыканы іріктеу критерийлері және қазақ биінің қойылымдары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихи-тұрмыстық биінің әдістемелік негіздері
Тарихи және отандық бидің негіздерін меңгеру. Қозғалыс практикалық дамуы. XVI, XVII, XVIII және XIX ғасырлардағы билерді практикалық зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ биін оқытудың әдістемесі
Қазақ биінің қозғалысын 4 немесе одан да көп орындаушыларға қосу арқылы стильдендірілген эскиздерді жасау. Әр түрлі позицияларды қолдана отырып, пішінді қолды қолдана отырып
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемнің фольклорлық билері
Жеке элементтер мен қозғалыстардың биін ұлттық дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті, белгілі бір ұлттың өмір салтын қабылдау мен түсінуімен тығыз байланыста жүзеге асыру әдісін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дуэтті классикалық биін оқытудың әдістемесі Methodology of teaching of duet classic dance
Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Курс ғылыми-зерттеу жұмыстарына кәсіби дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дуэтті-классикалық би негіздері
Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлем халықтарының билері
Орындау дағдыларын дамыту. Әртүрлі хореографиялық бағыттардағы билерді меңгеру: украин, ирландиялық,Башқұрт,Грекше, Венгриялық, Мексикалық,еврей, армян
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Хореографиялық композицияларды құрастыру және қою кезінде дуэт-классикалық би әдістерін зерттеу және қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемнің фольклорлық билері
Жеке элементтер мен қозғалыстардың биін ұлттық дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті, белгілі бір ұлттың өмір салтын қабылдау мен түсінуімен тығыз байланыста жүзеге асыру әдісін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Диплом алдындағы практика
кәсіптік өндірістік іс-әрекет саласындағы тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерді тереңдету және әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық туындыларының фонограммаларын құруда студенттерді тәуелсіз кәсіби жұмысқа дайындау
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- ON1 Көптілді оқытудың дағдыларын қолданып, қазіргі хореография пәндері бойынша орта арнайы білім беру мекемелерінде педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- ON2 Оқу әдістерін және өнімділік дағдыларын білу, би командаларында практикалық жұмыс жүргізу.
- ON3. Бастауыш деңгейдегі орындаушылардың біліктілігін арттыру және оқыту, әдіснама мен педагогика негіздерін білу.
- ON4. Шығармашылық және педагогикалық үдерістерді басқару, заң негіздері мен өнер саласында басқаруды меңгеру.
- ON5 Білім беру ісін жүзеге асыруда тарих, теория және әлемдік мәдениеттің білімін білу
- ON6 технологияларды қолдана отырып, заманауи, заманауи би мен ғылыми зерттеулердің негіздерін оқытудың теориясы мен әдістерін білу.
- ON7 Қазіргі заманғы бидің түрлі бағыттарын оқыту және оқытудың өз әдістері.
- ON8 Хореографиялық пәндер бойынша оқу үрдісін оқу практикасында алынған тәжірибені пайдалана отырып жоспарлау.
- ON9 Анатомия мен физиология туралы білімді және хореографиялық пәндерді оқытудың: халықтық сахнаны, қазақ, классикалық, тарихи, күнделікті, заманауи биді оқытуды қолдана отырып, қосымша білім беру саласындағы шығармашылық ұжымдарды және білім беру орталықтарының ұйымдастыру және өткізу.
- ON10 Қазіргі хореографиядағы композицияларды орындау.
- О N11 Командада жұмыс істей алу, өз бетімен шешім қабылдау және оқыту тәжірибесі мен диплом алдындағы тәжірибені пайдалану арқылы жауапкершілікті өз мойнына алу.