6B02111 Қазіргі заман хореграфиясының педагогикасы в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық өнердің даму деңгейіне сәйкес тәуелсіз практикалық педагогикалық және ғылыми-әдістемелік жұмыс үшін білім мен дағдылардың барлығына ие гуманистік көзқараспен білікті мамандарды даярлау. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарын зерттеу арқылы студенттердің жеке қасиеттерінің әртараптандырылған дамуына жағдай жасау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
-
Дуэтті классикалық биін оқытудың әдістемесі
Несиелер: 3Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Селективті тәртіп
-
Балетмейстер өнері
Несиелер: 3Би театрының жанрындағы жұмыстарды қабылдау Физикалық театр жанрындағы жұмыстарды қабылдау Хореографиялық композициядағы пәнмен жұмыс жасау Хореографиялық миниатюралар құрамы және шығаруы.
Селективті тәртіп
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Өзбек билерінің негізгі қозғалысын, татар биі, украин билері, молдаван биі, Кавказ аймағының негізгі би қозғалысын зерттеу әдістері.
Селективті тәртіп
-
Классикалық биінің әдістемелік негіздерін оқыту
Несиелер: 3Қосымша білім беру саласында классикалық би және хореографияны оқыту әдістемесін меңгеру. Классикалық биді оқытудағы негізгі бөлімдерді зерттеу. Дамуды үйлестіру және технологиялық көрсеткіштер.
Селективті тәртіп
-
Сontemporary биін орындау шеберлігі
Несиелер: 3Заманауи техникадағы хореографиялық композицияларды зерттеу. Импровизациялау техникасына хабарласыңыз. Контактілі импровизациядағы этюд қозғалыстарының жұмыс сапасы.
-
Модерн биін орындау техникасы
Несиелер: 3Шығармашылық шеберлігі: спиральмен және спиралусыз 90 градусқа дейін «спираль», «шұңқырмен» күрделі қосылыс формасы бар үлкен экскурсияларды қосу арқылы күрделі ағаио формасын қолданып бидің вариациясы.
Селективті тәртіп
-
Қазақ және шетел казіргі заман биінің тарихы
Несиелер: 3Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.
Селективті тәртіп
-
Балет медицинасының анатомиясы мен физиологиясы
Несиелер: 3Студенттер жасына қатысты физикалық белсенділік.
Селективті тәртіп
-
ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
Несиелер: 3Ғылым түсінігі және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Ғылыми зерттеулердің ерекшеліктері мен әдістері. Ғылыми жұмыстың негізгі кезеңдері. Ғылыми зерттеу құрылымы: жұмыс түрі бойынша негізгі және мамандандырылған элементтер.
Селективті тәртіп
-
Мodern биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3«FALL» құлаудың күрделі түрін меңгеру тәсілі төменгі қабатта күзде «қысылу», «босату», «спираль» қосылыстарымен жұмыс істейді. Қолдысыз құлау әдісін жақсарту әдістері.
-
Мodern биін орындау шеберлігі
Несиелер: 3Би ұжымында сөйлеу, динамика және кеңістіктегі жұмыс. Кәсіби хореографиялық ұжымдағы дағдылар.
Селективті тәртіп
-
Хореографиядағы анатомия, физиология және медицина негіздері
Несиелер: 3Хореографиялық пәндерге қолданылатын адам денесінің физиологиясы мен анатомиясының негіздерін білу.
Селективті тәртіп
-
Классикалық биді орындау техникасы
Несиелер: 3Оқу терминологиясы. Классикалық би бөлімін өткізу дағдыларын дамыту
Селективті тәртіп
-
Сontemporary биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Кеңістіктің үш деңгейлі шешімінде «Қадамдар» секциясын оқыту әдістемесі. Кеңістіктің үш деңгейлі шешімінде «Жұмыр» бөлімін оқыту әдістемесі. Қазіргі хореография сабағында этюд құрастыру әдісі
-
Оқу практикасы
Несиелер: 3Оқу үрдісінің оқу әдістерін ұйымдастыру және практикалық қолдануды талдау және оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда мұғалімнің әртүрлі функциялары. Театрларға, көрмелерге, конкурстарға және мұражайларға бару.
-
Мodern биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Қолдысыз құлау әдісін жақсарту әдістері. Қазіргі заманғы би бағдарламасының әрбір қозғалысының орындалу теориясы мен әдістемесі
-
Сontemporary биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Қазіргі заманғы би әдістерін зерттеуде балалар мен ересектермен жұмыс істеудің педагогикалық әдістері. Екінші қабатта секіріспен өтуге үйрету әдісі.
-
Педагог-хореографтың педагогикалық шеберлік негіздері
Несиелер: 3Педагогиканың негіздерін оқу: негізгі ұғымдар мен санаттар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Классикалық бидің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Жасөспірімдер білім беру циклі бағдарламасы бойынша классикалық бидің негіздерін практикалық дамыту. Оқу терминологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Педагогика
Несиелер: 3Оқытудың негізгі әдістерін, командалық-басқару тактикасын меңгеру, оқу үрдісін ұйымдастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 4Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қадамдар мен секірулер «кептелу», «босату», «құйрық көтеру» арқылы бірінші қабат секциясының және залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарды оқыту әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Музыка теориясы
Несиелер: 3Музыка мен хореографияның қарым-қатынасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Кешенді үйлестіру қозғалысын оқытудың педагогикалық әдістері. Оқу әдістемесі: сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу, айналу .. Қозғалыс және гравитацияның импульсінің жұмысын меңгеру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Классикалық бидің негіздері
Несиелер: 3Классикалық бидің тілімен танысу, классикалық бидің стилін білу және әлемдік мәдениеттегі және хореографиялық өнердегі орны. Музыкалық сабақты талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сontemporary биін оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 4Сабақтарда сабақ беру әдістері. Сабақтарға арналған музыкалық материалдарды іріктеу критерийлері. Секциялардағы негізгі қозғалыстарды оқу әдістері және практикалық дамуы: еденде, залдың ортасында, қадамдар мен секірулер.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мodern биін оқытудың әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі қадамдар мен секірулер «кептелу», «босату», «құйрық көтеру» арқылы бірінші қабат секциясының және залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарды оқыту әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Несиелер: 3«Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні үздіксіз білім беру жүйесіндегі жетекші сала болып табылады және сол себепті де ол шет тілінің базалық курсын жалғастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері
Несиелер: 3Эксклюзивтік пластикалық және эмоционалдық би бишілері орындады. Айналмалы қозғалыстар бағдарламасына арналған оқу үлгілерін құрастыру әдістері. Бұл курс технологияның бастапқы деңгейін заманауи оқытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
Несиелер: 3Еуропа, Америка, Ресей және Қазақстан хореографиясы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері Methodical bases of a folk-stage dance
Несиелер: 4Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс істеу. Фольклорлық сахналық бидің этюдтарын жасау тәсілі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Халық-сахналық биінің негіздері
Несиелер: 4Сахнада халықтық сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістері. Орыс биінің негізгі қозғалысын зерттеудің әдістері, беларусь билері, поляк, испан биі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлемдік хореографияы тарихы
Несиелер: 3Әлемдік хореографиялық үдерісті зерттеу: би формаларының дамуы; хореографтардың өмірбаяны; хореографиядағы стильдер мен нысандарды белгілеген негізгі балет спектакльдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлем музыкасының тарихы
Несиелер: 3Әлем мәдениетіндегі негізгі музыкалық бағыттар мен стильдермен танысу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Несиелер: 3Музыкалық тарихты зерттеу: көрнекті еуропалық, орыс, совет және қазақ композиторларының өмірбаяны және негізгі музыкалық шығармалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Құқық негіздері
Несиелер: 2Курс мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білімдерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мodern биінің педагогикалық негіздері
Несиелер: 3Оркестрде және аджиио бөлімінде 4 позицияны игерудің педагогикалық әдістері, «қысқарту», «босату», «тент». Залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарда «спиральды» оқытудың педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Классикалық биді оқыту негіздері
Несиелер: 3Классикалық би сабағын таңдау және анықтау мүмкіндігі. Оқу комбинациясын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Несиелер: 2Заң ғылымының түсінігі, мәні және мазмұны. Құқық ғылымы жүйесіндегі заң және мемлекет теориясы. Мемлекет пен құқық қалыптасуы. Мемлекеттің түсінігі, мәні және белгілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Халық-сахналық биінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Костюмнің атрибуттары мен элементтерімен жұмыс істеу. Фольклорлық сахналық бидің этюдтарын жасау тәсілі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Өнер саласындағы менеджмент
Несиелер: 3Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Халық-сахналық биінің негіздері
Несиелер: 3Сахнада халықтық сахналық бидің қозғалысын зерттеу әдістері. Орыс биінің негізгі қозғалысын зерттеудің әдістері, беларусь, поляк, испан биі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Классикалық биді оқыту негіздері
Несиелер: 3Қосымша білім беру саласында классикалық би және хореографияны оқыту әдістемесін меңгеру. Классикалық биді оқытудағы негізгі бөлімдерді зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
Несиелер: 3Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мodern биінің педагогикалық негіздері
Несиелер: 4Оркестрде және аджиио бөлімінде 4 позицияны игерудің педагогикалық әдістері, «қысқарту», «босату», «тент». Залдың ортасындағы негізгі қозғалыстарда «спиральды» оқытудың педагогикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Классикалық бидің негіздері
Несиелер: 3Дамуды үйлестіру және технологиялық көрсеткіштер. Классикалық би сабағын таңдау және анықтау мүмкіндігі. Оқу комбинациясын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Сontemporary биінің педагогикалық негіздері
Несиелер: 4Кешенді үйлестіру қозғалысын оқытудың педагогикалық әдістері. Оқу әдістемесі: сабақтың барлық бөлімдерінде бұралу, айналу .. Қозғалыс және гравитацияның импульсінің жұмысын меңгеру әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Оқу практикасы
Несиелер: 3Концерттік қойылымдарды және театрландырылған қойылымдарды дайындау кезінде мұғалім-тәрбиеші жетекшілігімен дайындық және өндірістік жұмыс барысында дағдыларды қалыптастырудың практикалық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мodern биін оқытудың әдістемесі
Несиелер: 3Оркестр бөлімінде қозғалыстардың күрделі түрін оқыту әдістемесі, «спираль», «тарылту» көмегімен үлкен секірулер, заманауи би сабағын өткізу және жасау әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Классикалық бидің практикумы
Несиелер: 3Студенттердің физиологиясы мен психологиясын әдістемелік және педагогикалық түсіну. Орта цикл бағдарламасы бойынша классикалық бидің қозғалысын практикалық зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Хореография композициясының негіздері
Несиелер: 4Хореограф, балетмейстер міндеттері. Драмалық әрекет заңы. Балалар биіне арналған музыкалық материалдарды іріктеу критерийлері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Несиелер: 3Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Халық-сахналық биін оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Би комбинацияларында орындаудың үйлестіруін және музыкалықты дамыту. Халықтық сахнада би стилизациясы. Халық билеріндегі би комбинациясын орындау тәсілі, сипаты және сауаттылығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мodern, contemporary биінің практикумы
Несиелер: 4Оркестр бөлімінде би комбинациясын тәжірибе жүзінде меңгеру, «тарылту», «босату», «спираль» өнімділік техникасын қолдану. Залдың ортасында би комбинацияларын практикалық көрсету және меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сontemporary биін оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Тренингтік мысалдарда дененің пластмасса қозғалысын және жұмысын дамыту. Залдың ортасында және залдың ортасында бірнеше импульстармен жұмыс істеудің әдістемелік әдістері. Би түрінде оқыту комбинаттарын құру міндеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Көше билері оқыту негіздері
Несиелер: 3Қазіргі заманғы би көшелерінің стильдерінің негізгі қозғалыстарын үйрену. Әр бағыттың сипаттамалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Қазіргі заманғы би билеудің түрлі әдістерін практикалық дамыту. Би ұжымдарының өнімділігінің сапасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ғылыми мәтінмен жұмыс істеу әдістемесі
Несиелер: 3Ғылыми зерттеулер тақырыбын таңдау және негіздеу. Зерттеудің ең маңызды кезеңдерінің бірі ретінде ғылыми жұмыстарды тіркеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары
Несиелер: 3Қазақтың би билеуін әр орындаушыға қосу арқылы стильді этюдтерді құрастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ биінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Әйелдер мен ерлер биінің секцияларының қозғалысын зерттеу әдістері: секция бойынша ерлер мен әйелдердің би бөліктерінің сипаты бойынша негізгі қадамдар, арнайы қол позициялары, қолдың қозғалысы және олардың аудармалары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстан және шет мемлекеттердің сурет өнерінің тарихы
Несиелер: 3Мәдени-тарихи үдеріспен бірге тарихи дамудағы өнердің жүйесін қалыптастыру және көркем стильдердің эволюциясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Несиелер: 3Тұжырымдама әлемнің көркем мәдениетінің қазіргі заманнан бастап архитектура, әдебиет, кескіндеме, мүсін, поэзия және көркем шығармашылықтың басқа да нысандарын қамтитын бейнесін қалыптастырды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазіргі заманғы хореография тарихы
Несиелер: 3Қазіргі хореография тарихын зерттеу: қазіргі хореографияның негізгі бағыттары, ХХ ғасырдың көрнекті хореографтарының өмірбаяны.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Классикалық биінің тренажы
Несиелер: 3Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Классикалық бидің барлық бөлімдерін практикалық орындау: үстелде жаттығу, залдың ортасында жаттығу, аллегро.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Импровизацияның әдістері және шайқаста олардың мазмұны. Би комбинациясын жасау әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Би өнерінің шығармашылығы
Несиелер: 3Бидің кеңістіктік дамуын меңгеру: көп деңгейлі, канон. Хореографиялық тілдің қалыптасуы. 6 немесе одан да көп адамның конкурстық бағдарламасына хореографиялық композиция құру және құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 3Оқу үдерісін белгілі бір оқу орнында немесе шығармашылық ұжымда ұйымдастырудың практикалық дағдыларыХореографиялық пәндер әдіснамасына негізделген педагогикалық қызмет. Практикалық сабақтар.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Көше билерінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Қазіргі заманғы би көшелерінің стильдерінің негізгі қозғалыстарын үйрену. Әр бағыттың сипаттамалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Классикалық биін орындау шеберлігі
Несиелер: 3Комбинациядағы бұрыштар мен дене позицияларының өзгеруін меңгеру. Әр түрлі деңгейдегі орындаушыларға классикалық би сабағын құрастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бидің қойылымы
Несиелер: 3Бәсекелестікке би билеу міндеті. Байқау бағдарламасында биді бағалау критерийлері. Би сценарийін орнату. Сюжеті жоқ хореографиялық композициядағы стиль, стилизация түсінігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Көше билері оқыту негіздері
Несиелер: 3Көше биінің техникасының ерекшеліктері. Көше билері бағыттарының негізгі және міндетті қозғалыс әдістерін оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазіргі заман хореографиясының
Несиелер: 4Сурет биі және оның дамуы. Тақырыпты, бейнені, хореографиялық тілді анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сontemporary биін оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Үшөлшемді кеңістіктегі майданның өзгеруімен бөлмені жылжытыңыз. Қозғалыстың үш бағыты бойынша жұмыстарды меңгеру әдістері: көлденең, тік және сагиталь.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мodern биін оқытудың әдістемесі
Несиелер: 3Бөлшектердің ерекшелігі: бөліктердің қозғалысын зерттеу кезінде бұрыштардың құрылысының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Балетмейстер өнерінің негіздері
Несиелер: 3Хореографиялық топтағы концерттік бағдарлама құру принциптері. Би орындауы қағидалары. Хореографиялық композицияның түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлем халықтарының билері
Несиелер: 3Орындау дағдыларын дамыту. Әртүрлі хореографиялық бағыттардағы билерді меңгеру: украин, ирландиялық,Башқұрт,Грекше, Венгриялық, Мексикалық еврей армян
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
Несиелер: 3Түрлі дәуірлердегі бал билері хореографиясында орындау өнерінің дағдыларын дамыту. Әр дәуірдің өнімділігі, стилі және стилі техникасын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дуэтті-классикалық би негіздері
Несиелер: 3Хореографиялық композицияларды құрастыру және қою кезінде дуэт-классикалық би әдістерін зерттеу және қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Көше биін оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Көше биінің техникасының ерекшеліктері. Көше билері бағыттарының негізгі және міндетті қозғалыс әдістерін оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ биінің мектептері және стилистикалық бағыттары (қазақ тілінде)
Несиелер: 3Кіріспе Қазақ халық биінің туылуының пайда болуы. Қазақ ұлттық хореографиясының негізін қалаушылар. Сабақ үшін музыканы іріктеу критерийлері және қазақ биінің қойылымдары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Тарихи-тұрмыстық биінің әдістемелік негіздері
Несиелер: 3Тарихи және отандық бидің негіздерін меңгеру. Қозғалыс практикалық дамуы. XVI, XVII, XVIII және XIX ғасырлардағы билерді практикалық зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ биін оқытудың әдістемесі
Несиелер: 3Қазақ биінің қозғалысын 4 немесе одан да көп орындаушыларға қосу арқылы стильдендірілген эскиздерді жасау. Әр түрлі позицияларды қолдана отырып, пішінді қолды қолдана отырып
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлемнің фольклорлық билері
Несиелер: 3Жеке элементтер мен қозғалыстардың биін ұлттық дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті, белгілі бір ұлттың өмір салтын қабылдау мен түсінуімен тығыз байланыста жүзеге асыру әдісін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дуэтті классикалық биін оқытудың әдістемесі Methodology of teaching of duet classic dance
Несиелер: 3Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 3Курс ғылыми-зерттеу жұмыстарына кәсіби дайындықты қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дуэтті-классикалық би негіздері
Несиелер: 3Дуэт-классикалық бидің негізгі түрлерін және әуе қолдауын зерттеу. Дуэт-классикалық би үшін жер үсті және әуе қолдау техникасын орындау техникасын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Әлем халықтарының билері
Несиелер: 3Орындау дағдыларын дамыту. Әртүрлі хореографиялық бағыттардағы билерді меңгеру: украин, ирландиялық,Башқұрт,Грекше, Венгриялық, Мексикалық,еврей, армян
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Дуэтті классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Хореографиялық композицияларды құрастыру және қою кезінде дуэт-классикалық би әдістерін зерттеу және қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Әлемнің фольклорлық билері
Несиелер: 3Жеке элементтер мен қозғалыстардың биін ұлттық дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті, белгілі бір ұлттың өмір салтын қабылдау мен түсінуімен тығыз байланыста жүзеге асыру әдісін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Диплом алдындағы практика
Несиелер: 3кәсіптік өндірістік іс-әрекет саласындағы тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерді тереңдету және әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық туындыларының фонограммаларын құруда студенттерді тәуелсіз кәсіби жұмысқа дайындау
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
ON1 Көптілді оқытудың дағдыларын қолданып, қазіргі хореография пәндері бойынша орта арнайы білім беру мекемелерінде педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
-
Код ON2
ON2 Оқу әдістерін және өнімділік дағдыларын білу, би командаларында практикалық жұмыс жүргізу.
-
Код ON3
ON3. Бастауыш деңгейдегі орындаушылардың біліктілігін арттыру және оқыту, әдіснама мен педагогика негіздерін білу.
-
Код ON4
ON4. Шығармашылық және педагогикалық үдерістерді басқару, заң негіздері мен өнер саласында басқаруды меңгеру.
-
Код ON5
ON5 Білім беру ісін жүзеге асыруда тарих, теория және әлемдік мәдениеттің білімін білу
-
Код ON6
ON6 технологияларды қолдана отырып, заманауи, заманауи би мен ғылыми зерттеулердің негіздерін оқытудың теориясы мен әдістерін білу.
-
Код ON7
ON7 Қазіргі заманғы бидің түрлі бағыттарын оқыту және оқытудың өз әдістері.
-
Код ON8
ON8 Хореографиялық пәндер бойынша оқу үрдісін оқу практикасында алынған тәжірибені пайдалана отырып жоспарлау.
-
Код ON9
ON9 Анатомия мен физиология туралы білімді және хореографиялық пәндерді оқытудың: халықтық сахнаны, қазақ, классикалық, тарихи, күнделікті, заманауи биді оқытуды қолдана отырып, қосымша білім беру саласындағы шығармашылық ұжымдарды және білім беру орталықтарының ұйымдастыру және өткізу.
-
Код ON10
ON10 Қазіргі хореографиядағы композицияларды орындау.
-
Код ON11
О N11 Командада жұмыс істей алу, өз бетімен шешім қабылдау және оқыту тәжірибесі мен диплом алдындағы тәжірибені пайдалану арқылы жауапкершілікті өз мойнына алу.