Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04112 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада және өзге тілді ортада басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асырады.
  • Жүргізілген зерттеу нәтижелерін ұсынуға және қорытындылар, проблемалар мен шешімдерге хабарлауға қабілетті
  • Маркетингте бар цифрлық технологияларды дербес таңдайды және қолданады
  • Өзіндік пайымдауларын, тұжырымдары мен шешімдерін қалыптастыру үшін тәжірибелік қызметте эксперименталды деректерді талдау және өңдеу нәтижелерін пайдаланады
  • Маркетингтік зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы зерттеу және басқару қызметінде білімді өз бетінше біріктіре, жүйелендіре алады, өзектілендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады
  • Маркетинг бөлінісінде ұйымдар мен кәсіпорындардың экономикалық қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы практикалық мәселелерді талдау және шешу дағдылары бар
  • Тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік шындық жағдайында басқару қызметінің психологиялық механизмдері білімін көрсетеді
  • Күрделі маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды шешу үшін креативтілік пен бастамашылық танытады, автономды және командада жұмыс істейді, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін маркетингтік шешімдердің экономикалық салдарын алдын ала болжайды.
  • Маркетинг саласындағы озық тәжірибе мен өзекті білімді пайдалана отырып, тауарды тұтынушыға жылжытуды қамтамасыз ететін және тауарды қалыптастыру және оны тұтынушыға беру жөніндегі жұмысты қамтитын маркетингтік іс-шараларды әзірлеу және іске асыра алады
Top