Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04112 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Менеджмент
Шет тілі (кәсіби)
Digital маркетинг (ілгері деңгейі)
Өнімдер мен қызметтердің инновациялық маркетингі
Маркетинг-менеджмент
Кәсіпорынның маркетинг қызметін талдау
Жарнаманы басқару және маркетингтік коммуникация
Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдердің маркетинг-микс нарығын зерттеу
Қызмет аясы мен салаларындағы маркетинг
Қаржы қызметтері нарығындағы маркетингтік қызмет
Бренд менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби салада және өзге тілді ортада басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асырады.
- Жүргізілген зерттеу нәтижелерін ұсынуға және қорытындылар, проблемалар мен шешімдерге хабарлауға қабілетті
- Маркетингте бар цифрлық технологияларды дербес таңдайды және қолданады
- Өзіндік пайымдауларын, тұжырымдары мен шешімдерін қалыптастыру үшін тәжірибелік қызметте эксперименталды деректерді талдау және өңдеу нәтижелерін пайдаланады
- Маркетингтік зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы зерттеу және басқару қызметінде білімді өз бетінше біріктіре, жүйелендіре алады, өзектілендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады
- Маркетинг бөлінісінде ұйымдар мен кәсіпорындардың экономикалық қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы практикалық мәселелерді талдау және шешу дағдылары бар
- Тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік шындық жағдайында басқару қызметінің психологиялық механизмдері білімін көрсетеді
- Күрделі маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды шешу үшін креативтілік пен бастамашылық танытады, автономды және командада жұмыс істейді, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін маркетингтік шешімдердің экономикалық салдарын алдын ала болжайды.
- Маркетинг саласындағы озық тәжірибе мен өзекті білімді пайдалана отырып, тауарды тұтынушыға жылжытуды қамтамасыз ететін және тауарды қалыптастыру және оны тұтынушыға беру жөніндегі жұмысты қамтитын маркетингтік іс-шараларды әзірлеу және іске асыра алады