Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04112 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Жарнаманы басқару және маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету үдерісін толығымен басқару өте қиын; тұтынушы өнімнің артықшылықтарын дәлелдеуге, сенімсіздікті жоюға, сұранысты қалыптастыруға және күшейтуге, коммерциялық келіссөздер жүргізу мен тауарларды сатып алуға психологиялық дайындығын қамтамасыз ету үшін ақпарат беруі керек. Жарнама тауарлар сатуға және, тиісінше, көбінесе фирмалық деңгейде көбейтуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби) П
    Несиелер: 2

    «Шет тілі (кәсіби)» пәні тілдік емес мамандықтардың магистранттарына арналған. Курсты оқып-үйрену тек білімді байытуға және мамандық бойынша ғылыми көзқарастың кеңеюіне, қарым-қатынас процестерін тереңірек меңгеруге ғана емес, сонымен қатар магистранттарға болашақ кәсіби қызметте қажетті практикалық дағдыларды алу��а мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компанияның маркетингтік қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл курста магистранттар бизнес-талдау жүргізуді ұйымдастыру әдісін үйренеді, оның әдістемесі осы тақырыпта сипатталады. Мұнда берілген ұсыныстарды орындау шешімдер қабылдау үшін қажетті уақытты едәуір үнемдеуге қажетті барлық ақпаратты жинауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент (П)
    Несиелер: 2

    «Менеджмент» пәні ғылыми-зерттеу үдерісінің ұйымдастырушылық элементтерінен, байланыс және шешім қабылдаудан, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, командалық жұмыс және көшбасшылық сияқты басқару функцияларын қамтиды, сондай-ақ өндірістік, маркетинг, қаржы, персоналды басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық экономикадағы ақпараттық маркетинг
    Несиелер: 4

    Бұл курста Ақпараттық маркетинг түсінігі маркетингтің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде қарастырылады. Коммуникация арналарының сандық ортасы қарастырылады, түрлі арналарда тиімділікті өлшеу метрикасы талданады; сандық маркетингтің маркетинг – микс және оффлайн маркетингке интеграциясы қарастырылады, Ғаламдық Экономикадағы ақпараттық маркетингтің рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қызмет аясы мен салаларындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдері ашылады; пән магистранттарда қазіргі жағдайда әр түрлі салаларда және қызмет салаларында маркетинг стратегиясы мен тактикасының тиімді үйлесімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық маркетинг (ілгері деңгейі)
    Несиелер: 4

    Цифрлық технологияларды дамытумен маркетингтік науқандарды және брендтердің белсенділігін жоспарлау цифрлық - құралдарды тартпай мүмкін емес. Цифрлық сала үнемі дамып, онда кемелдікке жету мүмкін емес екенін түсіну маңызды: жаңа құралдар, әдістер, тәсілдер күн сайын дерлік пайда болады. "Цифрлық маркетинг" тәжірибелік қысқа мерзімді бағдарламасы шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, сандық маркетинг саласындағы білім мен кәсіби дағдыларды кеңейтуге және практикалық бекітуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдердің маркетинг-микс нарығын зерттеу
    Несиелер: 5

    Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының маркетинг-микс зерттеу ерекшелігі туралы білімді тереңдете түседі. Нарықтық жағдайларда өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының табысты қызметі көбінесе маркетингтік шешімдердің сапасына, шебер және сауатты маркетингтік қызметке байланысты. Пән маркетинг-микс зерттеу және өнеркәсіптік тауарлар нарығының қажеттілігін анықтау, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және коммерциялық табысқа жету дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән брендинг саласындағы теориялық білімді жүйелендіреді және тереңдетеді, в негізгі құзыреттіліктерін дамытады, брендтер портфелін құру және басқару бойынша кәсіби дағдыларды өңдейді; b -to-c және b-to-C нарықтары үшін брендтер құрудың принциптері мен технологияларымен, негізгі модельдермен және бренд капиталын бағалау критерийлерін түсінумен таныстырады; бренд-имиджді позициялау және үлгілеу тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 4

    Пән стратегиялық маркетингтің заманауи әдістері мен принциптерін және жүйелік түсінігін қалыптастырады. Магистранттар саланы/нарықты маркетингтік талдау дағдыларын, маркетингтік аудитті құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, маркетингтік шешімдерді қабылдаудың әрбір деңгейі үшін маркетингтің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі нарықта компанияның маркетингтік қызметін талдау
    Несиелер: 5

    Тауарларды, тұтынушыларды, бәсекелестерді, тарату жүйелерін және коммуникацияларды нарыққа арналған маркетингтік маркетинг стратегиясын үйренеді. Курс маркетингтік талдау тұжырымдамаларын зерттеу арқылы меңгеріледі; маркетингтік зерттеу жүйесі ретінде; маркетингтік зерттеулерді ақпараттық қолдау; нарықтық талдау, оның нарықтық әлеуетін есептеу. Тауарлар ассортиментін басқару дағдылары; нарық сегменті; ABC - талдау, портфельді талдау: BCG матрицасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы П
    Несиелер: 2

    Оқу пәні әлеуметтік жүйе мен кәсіптік қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін меңгеруге бағытталған. Басқару тиімділігін талдау және болжау, басқару қатынастарын және шешімдерді оңтайландыру, сондай-ақ менеджмент теориясы, басқару психологиясы, байланыс пен жанжалды басқару, басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық білімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік шындық жағдайында басқару қызметінің психологиялық механизмдері білімін көрсетеді

  • Код ON2

    Кәсіби салада және өзге тілді ортада басқарушылық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Маркетингте бар цифрлық технологияларды дербес таңдайды және қолданады

  • Код ON4

    Күрделі маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды шешу үшін креативтілік пен бастамашылық танытады, автономды және командада жұмыс істейді, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін маркетингтік шешімдердің экономикалық салдарын алдын ала болжайды.

  • Код ON5

    Жүргізілген зерттеу нәтижелерін ұсынуға және қорытындылар, проблемалар мен шешімдерге хабарлауға қабілетті

  • Код ON6

    Маркетинг саласындағы озық тәжірибе мен өзекті білімді пайдалана отырып, тауарды тұтынушыға жылжытуды қамтамасыз ететін және тауарды қалыптастыру және оны тұтынушыға беру жөніндегі жұмысты қамтитын маркетингтік іс-шараларды әзірлеу және іске асыра алады

  • Код ON7

    Маркетинг бөлінісінде ұйымдар мен кәсіпорындардың экономикалық қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы практикалық мәселелерді талдау және шешу дағдылары бар

  • Код ON8

    Өзіндік пайымдауларын, тұжырымдары мен шешімдерін қалыптастыру үшін тәжірибелік қызметте эксперименталды деректерді талдау және өңдеу нәтижелерін пайдаланады

  • Код ON9

    Маркетингтік зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы зерттеу және басқару қызметінде білімді өз бетінше біріктіре, жүйелендіре алады, өзектілендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады

7M04112 Маркетинг 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (1 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top