Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 География в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Ойлау мәдениеті және кең көлемде, жан - жақты көзқарасы дамыған жоғары дәрежедегі білімді тұлғаны қалыптастыру. 2.Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, озық ойлы, сапалы білім беру негізінде замануи педагогика аймағындағы кәсіптік құзіреттілікті меңгерген, білім саласында сәтті жұмыс атқаратын, толерантты педагог даярлау. 3.География бойынша дербес жұмыс жасау үшін жоғары білімі бар мамандардың сапасына қойылатын заманауи талаптарға сай келетін білікті, бәсекеге қабілетті маман дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Болашақ мамандарға география тарихын терең білу үшін қажетті әдебиеттер мен қосымша әдебиеттерді пайдалануы, оқу құралдарын, оқытудың жаңа технологияларын қолдануды меңгеру керек. Студенттерді дербес пәнді оқып үйренуде ондағы білімдер, географиялық барлық ғылымдардың өзара байланысына негізделген. Пәнді оқыту барысында алынған және меңгерілген білім, іскерлік пен дағдыны студент келесі пәндерді меңгеруде пайдалана алады; жалпы жер тану, халықтар географиясы, материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы, геология, т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 7

    Курстың мазмұны достастыққа кіретін елдер шаруашылығының табиғи негізі жайлы тыңдаушыларға толық мағлұмат бері тиіс. Оқу курсының тағы бір маңызды мақсаты студенттерді физикалық географияның бүгінгі таңдағы ең көкейкесті проблемасын табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы проблемасын зерттеу бағыттармен таныстыру болып табылады..Табиғаттағы физикалық-географиялық құбылыстарды зерттейтіндіктен қоршаған ортаның даму динамикасын, табиғи тепе-теңдігін сақтай білуді және зерттеудің өзекті мәселелерін қарастыру; достастыққа кіретін елдер шаруашылығының табиғи негізі жайлы тыңдаушыларға толық мағлұмат бере отырып, студенттерді физикалық географияның бүгінгі таңдағы ең көкейкесті проблемасын табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы проблемасын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Студенттердi географиялық карталарды пайдалану әдiстерiмен және географиялық карталарды жасау жолдарымен таныстыру. Білім алушы осы пәнді игеру нәтижесінде Картографиялық басылымдардың жүйесін құруды және карталарды пайдалануды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы (Топографиялық) - 1 апта
    Несиелер: 1

    Студенттердi географиялық карталарды пайдалану әдiстерiмен және географиялық карталарды жасау жолдарымен таныстыру. Білім алушы осы пәнді игеру нәтижесінде Картографиялық басылымдардың жүйесін құруды және карталарды пайдалануды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 5

    Жердің даму сызбалары. Жердің ғарыштық тегі туралы гипотезалар. Жер мен жер қыртысы жасы. Геохронологиялық кесте. Геологиялық карта. Эндогендік (ішкі) процестер. Интрузивті және эффузивті магматизм. Магмалық тау жыныстары. Метаморфтық процестердің басты факторлары. Жер қыртысының қозғалыстары. Жер сілкінулер мен ажырау қозғалыстары. Тербелмелі қозғалыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу және даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігін жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.Қазіргі кезеңде оқушы баланың даму физиологиясы заман талабына лайық, бәсекелестікке қабілетті педагогикалық мамандар дайындауда рөлі мен маңызы едәуір өсіп отыр.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы(Геология бойынша)
    Несиелер: 1

    Жердің даму сызбалары. Жердің ғарыштық тегі туралы гипотезалар. Жер мен жер қыртысы жасы. Геохронологиялық кесте. Геологиялық карта. Эндогендік (ішкі) процестер. Интрузивті және эффузивті магматизм. Магмалық тау жыныстары. Метаморфтық процестердің басты факторлары. Жер қыртысының қозғалыстары. Жер сілкінулер мен ажырау қозғалыстары. Тербелмелі қозғалыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 7 апта
    Несиелер: 8

    Болашақ ұстаздың мектеп тәжірибесінде оқу – тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда, сондай – ақ жеке пәнді оқытуға педагогикалық ықпал жасауда оның психология ғылымынан алған теориялық білімін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Педагок үшін психологияның негіздерін іс – жүзінде пайдалану, тұлғаның дамуындағы өзіндік заңдылықтарын, баланың жас және дербес ерекшеліктерін білу, оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді әдіс – тәсілдерін таңдауға, оларды іс – тәжірибеде қолдануға теориялық негіз болады. Педагогикалық практика кезінде сынып оқушыларын психологиялық тұрғыдан зерттеу, болашақ мұғалімнің бала дамуын және оның жеке тұлға ретінде қалыптасу барысын дұрыс жобалауға, оған педагогикалық – психологиялық тұрғыдан дұрыс, оңды ықпал жасауға және олармен жұмыс істеудің неғұрлым тиімді жолдарын табуды үйренеді. Студент - педагогикалық практика кезінде жоғары оқу орны қабырғасында алған, жалпы теориялық білім, білік дағдыларын мектеп іс – тәжірибесінде алғаш қолданады, оны іс – жүзіне асырады.

    Оқу жылы - 2
  • Топонимика
    Несиелер: 6

    Қоршаған орта жағдайына климат үлкен әсерін тигізеді. Атмосфералық ауаның түрлі табиғи және антропогендік факторлар әсерінен ластануының экологиялық маңызы зор. Климат - жер беті, жер асты суларына, өсімдік, топыраққа және табиғи-антропогендік ландшафт-тарға күшті әсерін тигізетін маңызды экологиялық фактор.Қоршаған ортаның экологиялық бұзылуының көптеген процестерін климат не күшейтеді, не тежейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық географиялық аудандастыру
    Несиелер: 6

    Физикалық географияжердің географиялық қабығы, оның құрамы структурасы аумағының бөлінуі оның қалыптасуын және де дамуы турасындағы пән. Осы курс студенттердің арнайы білімдерін кеңейтетін және тереңдетуі мен бірге олардың физикалық географияға мамандануына көңіл аудару керек. Физикалық география жердің географиялық қабығы, оның құрамы структурасы аумағының бөлінуін оның қалыптасуын аудандарға бөлу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 6

    Пән бойынша алған білімдер жүйесі білім алушыны талапқа сай дағдыларды игеріп іске асыруға дайын болады. Пәнді игеру арқылы қалыптасқан біліктілік пен дағдылар студентке жүйелі білім бағытын қалыптастырып іскерлікке бейімдейтін кешенді білім-білік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Oсы пән бойынша имидждің теориялық негіздерінің сұрақтары, оны қалыптастыру механизмдері қарастырылады.оны жүзеге асыру технологиясының мәні, яғни қоғамдық санада түсініктерді қалыптастыру. Имиджелогияның басты міндеті-ғылыми тартымды жеке және корпоративтік имидж құру процесін негіздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны дамыту. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты, сондай-ақ өзіне, жақын қоршаған ортаға, қоғамға, мемлекетке, адамзатқа, табиғатқа деген әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагог ғалымдардың ғылыми-теориялық негіздері мен идеяларын зерттейді. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолданады. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Тактикалық әдістерді, стратегияны, кәсіпкерлік бәсекелестікті, тәуекелдер мен іскерлік білімді, құрылымды, бизнес-жоспардың мазмұнын және кәсіпкерліктің теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін ұйымдастыру және ұлттық экономика салаларында бәсекелестіктің күшеюі жағдайында бизнес-жоспар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты қорғау
    Несиелер: 5

    Геоморфология ғылымының бір бағыты.Ол экологиялық жағынан таза ортаны сақтау және табиғат ресурстарын тиімді пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында жоғары иерархиялық деңгейдегі географиялық жүйелердің экологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Екінші бір қырынан геоэкология-бұл экология саласына да жатады. Өйткені, географиялық процесстерді қосымша экологиялық заңдылықтарға негіздеп зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы геоморфология
    Несиелер: 6

    Антропогендік процестер мен эндогендік процестердің іс әрекеттерінің дамуын қарастыру. Сонымен бірге қолданбалы геоморфология адам әрекетінен қалыптасатын алуан түрлі антропогендік бедер пішіндері қазіргі экзогендік процестердің дамуына өзгерістер әкеліп, оның тағыттылығы мен қарқындылығына әсер етеді.Рельеф дамуындағы тектоникалық қозғалыстардың ролі.Рельеф түзілудегі тау жыныстардың әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау технологиясының педагоги калық ұйымдастыру негіздерін анықтау; «Баға лау», «Бағалау жүйесі», «Бағалау өлшемдері» ұғымдары мен таныстыру, өзгерген білім беру тұғырнамасының қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді пайдаланып, ұжымдағы тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымындағы сынып жетекшісінің тәрбиелік жұмыстар жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымын тәрбиелеудің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана алады. Мұғалімдер, ата-аналар, бала тәрбиесіндегі қоғамдық ұйымдардың іс-әрекеттерін бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    «Білім беру менеджмент» пәнін меңгеру барысында алынған теориялық білім мен практи калық дағдылар студенттерді өз бетінше және жоғары деңгейде нақты басқару міндеттерін шешу, тұтас педагогтік үдеріс субъектілерін оқу-тәрбие, оқу танымдық және өз бетімен білім алу әрекетіндегі төмен нәтиже көрсету себептерін анықтау біліктерімен қаматамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Неотектоника
    Несиелер: 6

    Эндогендік процесстер. Плиталар ұғымы. Тербелістер. Жердің ішкі құрылысы. Ішкі процестердің жер бетінде көрініс беруі. Тектоникалық процестер, оларды зерттелу тарихы, зерттеуші ғалымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоморфология
    Несиелер: 6

    Геоморфология құрлық бетінің, мұхиттар мен теңіздер түбінің, жер бедерлерінің пішінін, құрылысын зерттейтін ғылым. Жалпы аймақтық, құрылымдық, динамикалық, теңіз және инж. Геоморфология болып бөлінеді. Геоморфология Жердің пайда болуын, жасын, құрылымдық ерекшелігін, дамуы мен элементтерінің жер бетінде таралуын, сыртқы және ішкі процестердің, сонымен қатар, жер бетінің қалыптасуындағы антропогендік факторларды зерттейді. Жалпы және арнайы геоморфол. карталар жасау үшін экспедициялық зерттеулер мен геоморфол. түсірімдер жасалынады. Қазіргі кезде геоморфологиялық процестерді зерттеуде стационарлық және тәжірибелік әдістер, Жер бетін әуеден (аэрофототүсірім) және ғарыштан түсір��, теңіз (мұхит) түбін эхолотпен анықтау сияқты әдістерді қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту əдістемесі пəні - орта мектептегі географияны оқыту мақсаттары мен міндеттерін жəне мектеп биология курсының мазмұнын, заманауи технологияларды қолдануын, оқу-тəрбие үрдісін ұйымдастыру нысандарын анықтайды. «Географияны оқыту əдістемесі» пəні студенттерді оқушыларға білім мен тəрбие беру теориясы мен əдістемесі бойынша білім-біліктермен қаруландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқытудың жаңа технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың алдына оқушылардың өздігінен жұмыс істеп білімін дамыту, оларды географияны оқыту барысында тәрбиелеу, оқытуға бағыт беру мәселелері қойылған. Бұлар мектепте географияны сарамандық оқыту мақсаттары, білім мен іскерлік қалыптасытру, оқыту методтарын классификациялау, оқушылардың таным әрекеті сыйпатына байланысты игеру деңгейі сияқты мәселелердің мазмұнында бейнеленген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта мектептегі географиялық кешен
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы білімнің дамуы. Қазақстандағы география-ны оқытудың психологиялық негіздері. Қазақстандағы географияны оқытудың-педагогикалық негіздері. Қазақстандағы география білімін жетілдіру концеп-циясы. Қазақстандағы география-ның қазіргі жағдайы мен болашағы. География сабағындағы өзіндік жұмыстарын жетілдіру жолдары. География сабағындағы практикалық жұмыстарын жетілдіру жолдары. Қазақстандағы 12 жылдық білімнің жағдайы. Қазақстандағы білім беру стандарты туралы түсінік. Қазақстандағы неографиялық білімнің дамуына үлес қосқан ғалымдар. «Қазақстанның табиғатына, жеке тақырыптарына жалпы сипаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық қабық және табиғат компоненттері
    Несиелер: 5

    Геосистема ұғымы. Географиялық қабық. Атмосфера, гидросфера,литосфера, биосфера. Дүниежүзілік су айналымы процесінің географиялық қабыққа әсері. Табиғат компоненттері, олардың өзара қарым-қатынасы мен байланысы. Әр компоненттің өзіндік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ және оның түзілу туралы түсінік. Топырақ түзуші факторлар.Топырақ жамылғысы және генетикалық типтері.Қазақстанның топырақ географиясы. Топырақ экологиясы және оны қорғау. Топырақ географиясының басқа ғылым салаларымен байланысын ашып көрсету .Табиғат жағдайлары мен қорлары даму факторы ретінде. Геоэкологиялық ахуал және экосаясат: басқару проблемалары және тәуекелділік факторлары. .Геодемография және таралып қоныстану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығын дамыту географиясы: жаһандық үрдістер, аймақтық контрасттар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-әлемнің агроөнеркәсіп секторының географиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және оның анықтайтын факторларын ұғыну. Пән агроөнеркәсіп секторының қалыптасуын, әртүрлі елдердегі аграрлық саясаттағы айырмашылықтарды, ауыл шаруашылығының әлемдік типтерін, агроөнеркәсіптік сектордағы әлеуметтік-экономикалық және технологиялық формаларды және коммуникацияларды саралауды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 6

    Ғылыми жаратылыстану мазмұнындағы заманауи ғылыми түсініктерді, Жер туралы негізгі ғылымдарды және олардың жалпы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, танымның ғылыми жаратылыстану әдістері мен оның құрамдас бөліктерін, ғаламдағы табиғаттың заңдардарының бірлігін, ғылыми ашылулар мен техника мен технологиялардың өзара байланыстарын, әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырудағы ұлы ғалымдардың рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияның аэрокосмостық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Географияның далалық зерттеу әдістері, оның география ғылымының дамуына әсері. Дешифрлау, дешифрлауда әртүрлі құралдарды пайдалану. Аэрокосмостық зерттеу әдістері және оның халық шаруашылығындағы маңызы. Аэрофото әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Табиғи ресурстар. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастық елдері арасындағы рөлі мен орны. Әкімшілік-аумақтық бөлініс. ҚР табиғи-ресурстық әлеуеті. Халық және ұлттық құрамы, еңбек ресурстары. Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Дүниежүзілік метеорологиялық ұйымның жұмысын, уақыт туралы негізгі түсініктерді, атмосфералық қысым, оларды өлшейтін приборлар мен құралдарды, күн радиациясын, ауа ылғалдылығын, топырақтың су сіңіруін және атмосфераның жылу режимдерін, жауын-шашын түрлері, бұлттылық, атмосфера құрылымы, су айналымы, атмосфераның қазіргі жағдайдағы проблемалары, жел, оның түрлері, атмосфера үйлестіруші факторлар, климат туралы мәліметтер беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта Азияның физикалық геоэкологиясы
    Несиелер: 6

    Орталық Азияның географиялық орны. Табиғи жағдайы. Орталық Азияның геоэкологиялық жағдайы. Орта Азиядағы қоршаған ортаға әсер етуші негізгі факторлар. экологиялық жағынан таза ортаны сақтау және табиғат ресурстарын тиімді пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында жоғары иерархиялық деңгейдегі(физикалық-географиялық аймақ,провинция, ландшафт) географиялық жүйелердің экологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 6

    Биогеография - жер шарындағы тірі организмдер мен олардың топтарының таралуы мен орналасу заңдылықтарын зерттейтін ғылым саласы; өсімдіктер мен жануарлардың және олардың бірлестіктерінің жер шарында таралуы мен олардың бөлектеніп мекендеу сипатын зерттейтін ғылым.Биогеография ғаламдық экожүйе ретінде. Ареалдар жөніндегі түсінік. Жер шарындағы құрлықтың флоралық аймақтары. Жер шарындағы құрлықтың фауналық аймақтары Мұхитты биогеографиялық аудандастыру. Түрлердің жойылуы, адамның әрекетінен флора, фаунаның өзгеруі. Жалпы жертану, Топырақтану негіздерімен топырақ географиясы, Ландшафттану, Картография, Геология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулердегі математикалық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде пайда болатын есептерді шешуде математиканың мүмкіндіктерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән интерполирлеу теориясын, сандық интегралдауды, дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін, гармоникалық талдау және желілік жоспарлауды, кәсіби бағдарламалық пакеттердің көмегімен негізгі сандық есептерді шешу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік мұхиттар географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мұхиттардың физикалық-географиялық жағдайы. Әлемдік мұхиттарды зерттеудің қысқаша тарихы. Әлемдік мұхит және оның бөліктері. Әлемдік мұхит түбінің бедері, геологиялық құрылымы, түптік шөгінділері. Жер қыртысының мұхиттық бөлігі. Әлемдік мұхиттың су массасы мен климаты. Теңіз суларының жылу режимі, температурасы. Әлемдік мұхиттардың оптикалық және акустикалық қасиеттері. Аймақтық шолу. Атлант және Тынық мұхиттарының табиғи-географиялық жағдайлары, физ-географиялық белдеулері, эконом-географиялық провинциялары. Үнді және Солт үстік мұзды мұхиттарының табиғи-географиялық жағдайлары, физ-географиялық белдеулері мен сипаты, эконом-географиялық провинциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Материктер мен мұхиттар ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде; олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары; кешенді сипаттама берудің принциптері. Мұхиттар мен материктерді физикалық-географиялық аудандастырудың принциптері. Мұхиттардың физикалық географиясы. Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері. Мұхиттарға аймақтық-географиялық сипаттама беру. Мұхит түбі жер бедерінің негізгі ерекшеліктері. Климаты. Сулардың физикалық-химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • География және топырақты қорғау
    Несиелер: 6

    Дүние жүзінде топырақтың таралуы мен түзілуі және Қазакстандағы жер өңдеудің аймақтық жүйелері және оларды жетілдіру мәселелері қарастырылады.Топырақты қорғау, оның тозуы мен бүліну негіздерін зерттеп, құнарландыру жолдарын қарастырады. Топырақ жамылғысын қорғау және оны тиімді пайдалануды сипаттап, іскерлік пен дағдыларды қалыптастырады. Қазақстанның топырақ жамылғысының айырықша экологиялық қасиеті оның кешенділігі, яғни шағын ауданда топырақтың көп түрінің кезектесіп кездесуі, Топырақтардың кешенділігі климаттың қүрғақшы-лығына, жер бедерінің біркелкі болмауына, геологиялық қүрылысы мен топырақ қалыптастырушы жыныстардың алақүлалығына байла-нысты. Бұл жағдай өз кезегінде Қазақстан ландшафтарының өсімдік жамылғысы ерекшеліктерін және жерді ауылшаруашылық мақсатты қолдануды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоинформатика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: геоақпараттық жүйелерді талдау, ұйымдастыру, қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) функционалдық мүмкіндіктерін, ГАЖ-да мәліметтерді ұйымдастыруды, ГАЖ-да деректерді талдау әдістерін, геометриялық және тақырыптық ақпаратты іріктеу, дайындау және енгізу ерекшеліктерін, қашықтықтан зондтау деректерін алу, өңдеу және пайдалану әдістерін зерделеуге бағытталған, қолданбалы ГАЖ қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД-ның әлеуметтік-экономикалық географиясы
    Несиелер: 4

    ТМД елдерінің экономикалық - әлеуметтік географиясына жалпы шолу. ТМД елдерінің географиялық орны, шекарасы, басқару фомасы мен құрылымы, табиғи ресурстық әлеуеті және әкімшілік-аумақтық бөлінуі; халқы және оның құрамы, еңбек ресурстарын, шаруашылық кешендерінің құрылымы, ерекшелігі және оның салалары, экономикалық аудандарына сипаттама. ТМД елдерінің экономикалық байланыстары мен интеграциялық процестерін, экологиялық ахуалын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД -ның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- ТМД елдерінің физикалық географиялық жағдайы туралы білімдер қарастырылады. Сонымен қатар бұл мемлекетердің экологиялық жағдайына және оларды шешу жолдарына да тоқталып өтіледі. ТМД елдеріндегі рекреациялық ресурстарды және оларды тиімді пайдалану жолдары көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоглобалистика және табиғатты пайдалану негіздері*
    Несиелер: 6

    Курс ғылым ретіндегі геоглоболистиканың ерекшеліктерін, жалпы ғаламшарлық үрдістер мен құбылыстардың кеңістіктік көрністерін, ғаламдық экологиялық, энергетикалық, шикізаттық, азық-түліктіктік, демографиялық міселелерді, адамзаттың басқада келелі мәселелерінің туу себептерін мен шешу жолдарын, қоғам мен табиғаттың дамуының басқада астарларын, адамзаттың ғаламдық келелі мәселелерін шешудегі халықаралық конвенциялардың маңызын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік мұхиттың экологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Мұхиттардың физикалық-географиялық орны, табиғатының қалыптасу ерекшелігі, зерттелу тарихы, шұңғымалардың құрылымы, климаты және сулары, органикалық дүниесі, экологиялық мәселелері физикалық-географиялық аудандастырылуы және аралдары туралы кеңінен түсінік.Әлемдік мұхитты зерттеудің қысқаша тарихы және онымен айналысқан ғалымдар туралы. Әлемдік мұхитты игеру және зерттеу, табиғаттының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы гидрология
    Несиелер: 5

    Пән су нысандарының жалпы жағдайын, су ресурстары қорларының таралуы мен бөлінуін, адамның шаруашылық әрекетінің олардың режимі мен сапасына тигізетін антропогендік әсерін оқытады. Сондай-ақ, суағарлар мен су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын, өлшеу және анықтау тәсілдері мен техникалық құралдары, су шаруашылығы жүйелерін жобалау мен пайдалану кезінде гидрологиялық әдістерді қолдануды қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидалары, философиялық және әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отыратын кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи модельдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірбие аймағында ұйымдастыру мен басқару құзіреттіліктеріне ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Студенттердi географиялық карталарды пайдалану әдiстерiмен және географиялық карталарды жасау жолдарымен таныстыру. Білім алушы осы пәнді игеру нәтижесінде Картографиялық басылымдардың жүйесін құруды және карталарды пайдалануды үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТМД-ның туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді теориялық және практикалық жағынан оқыта отырып ТМД-ның туризм географиясын дамытудағы іс-шаралар қарастырылады. ТМД-ның табиғат ерекшеліктеріне сипаттама бере отырып, оның ерекшеліктерін және туризмді дамытуға қосатын үлестерін зерттеу. ТМД даму стратегиясындағы туризмнің бизнес жоспарлары, ТМД-ғы туризмді дамытудағы елдің географиялық ерекшеліктері мен қолайлылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның киелі жерлер және туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан туризмінің географиясы, туризм географиясының негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, туристік ресурстар, аумақтың рекреациялық ерекшеліктерін және оның туристік тартымдылығын бағалау критерийлері, туристік әлеует ұғымдары, туристік инфрақұрылым, оның құрамдас бөліктері, Қазақстанда туризмді дамыту мәселелері зерттеледі. Қазақстанның киелі жерлер географиясының объектілері, олардың түрлері, орналасқан жері, шығу тарихы, зерттеу және пәнаралық байланыстар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТМД-ның әлеуметтік-экономикалық саяси географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД-ның әлеуметтік экономикалық географиясы курсы студенттерді кәсіби дайындауда маңызды орын алады. МД елдерінің өндіргіш күштерінің орналасуының және экономикалық аудандарын бөлудің ерекшеліктері, өзге саланың орналасуы және өндірісті территориялық негіздерін және экономикалық талдау әдістерін үйрету. Экономикалық және әлеуметтік талдау жасау арқылы болжам жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Туризм саласында, өзінің қызметі үшін қажетті квалификация алуды мақсат еткен студенттер туризмді басқару, ұйымдастыру, оның құрылымын жетік білу, оның тарихын, дайындық кезеңін, саяхаттарды ұйымдастырып өткізуді оқып үйрену, туған өлкенің флорасы мен фаунасы туралы қажетті білімді азаматтар болу өте қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік туристік орталықтар
    Несиелер: 5

    Туризмнің әрбір түрінің ресурстары өзіне тән ерекше ресурстар болып табылады. Санаторлық – курорттық емдеу үшін минералды сулар мен балшықтар , ауа райы мен климат, үңгірлер мен тұз қазбалары,(спелеотерапия) қолданылады. Сауықтыру демалысы үшін жайлы, қолайлы климат, ұмсақ маусым, су, өсімдык, жер бедері және ландшайтың басқа компоненттері қажет. Спорттық туризм үшін жорық жасау мүмкіндігі, белгілі қиындық дәрежедегі кедергілер, арақашықтық, жұрттың тығыз орналасуы және т.б. қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика және елтану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және қолданбалы геоэкономиканың зерттеу әдістері мен негізгі белгілерін, геоэкономикалық аймақтар мен орталықтарды, дүниежүзінің ғаламдық моделін, елдердің шаруашылық салаларын, Қазақстанның геоэкономикалық мәселелері мен оның сыртқы экономикалық даму бағыттарын оқытады. Сонымен қатар, әлемнің геосаяси кеңістігінің қалыптасу факторларын, демография, сыртқы саясат мәселелерін, экономикалық, саяси және мәдени даму ерекшеліктерін, әлемнің саяси картасындағы өзгерістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік (педагогикалық) дипломалды практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Болашақ ұстаздың мектеп тәжірибесінде оқу – тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда, сондай – ақ жеке пәнді оқытуға педагогикалық ықпал жасауда оның психология ғылымынан алған теориялық білімін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Педагок үшін психологияның негіздерін іс – жүзінде пайдалану, тұлғаның дамуындағы өзіндік заңдылықтарын, баланың жас және дербес ерекшеліктерін білу, оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді әдіс – тәсілдерін таңдауға, оларды іс – тәжірибеде қолдануға теориялық негіз болады. Педагогикалық практика кезінде сынып оқушыларын психологиялық тұрғыдан зерттеу, болашақ мұғалімнің бала дамуын және оның жеке тұлға ретінде қалыптасу ����арысын дұрыс жобалауға, оған педагогикалық – психологиялық тұрғыдан дұрыс, оңды ықпал жасауға және олармен жұмыс істеудің неғұрлым тиімді жолдарын табуды үйренеді. Студент - педагогикалық практика кезінде жоғары оқу орны қабырғасында алған, жалпы теориялық білім, білік дағдыларын мектеп іс – тәжірибесінде алғаш қолданады, оны іс – жүзіне асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рекреациялық география
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- аймақтардың рекреациялық ресурстары және олардың географиялық таралу заңдылықтары туралы пікірлер қарастырылады. Рекреациялық ресурстарға әсер ететін физикалық географиялық факторларға жан-жақты тоқталып өтіледі. үйренуге үлкен мән беру. Сонымен қатар ҚР-ның рекреациялық ресурстары және оларды тиімді пайдалану жолдары көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қалалар мен олардың жүйелерінің дамуының тарихи-географиялық, әлеуметтік, экономикалық-географиялық, қала құрылысы және басқа да аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттерді қала жүйелерінің эволюциясының негізгі кезеңдері арқылы урбанистиканың кеңістіктік заңдылықтарымен таныстыру. Пән қала тұрғындарының, ірі қалалар мен қалалық агломерациялардың қарқынды өсуімен сипатталатын қала, қала жүйелері мен урбанизация процестерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Табиғат кешені туралы, әр түрлі территориялық өлшемде заңды түрде үйлесім тауып, бір-бірімен күрделі әрекеттесу нәтижесінде тұтасып, географиялық қабықтан фацияға дейін түрліше болатын табиғи құрамдас бөліктерінің жалпы табиғат кешенін құрайтынын оқыту.Ландшафт және ландшафт құрылымы туралы түсінік. Ландшафттық жіктеудің деңгейі: табиғи-аумақтық кешендер. Ландшафттық класстар, типтер және одан төмен бірліктер. Қоныс және фация туралы түсінік Биіктік белдеулер және ендік зоналылық. Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризм және өлкетану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- туризмді дамытудың географиялық заңдылықтары қарастырылады. Туризмді дамытуда өлкетану материалдарының орны көрсетіледі. Қазақстанда туризмді дамытудың өзіне тән географиялық және экономикалық көз қарастар туралы білімдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық географиядағы далалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - физикалық-географиялық зерттеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән кешенді далалық жұмыстарды жүргізуге дайындықты, ландшафты профилдеуді және далалық ландшафты картографиялауды, әсіресе стационарлық, жартылай стационарлық және далалық зерттеулерді картографиялық, математикалық және қашықтықтан зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, саяси және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның физикалық географиясы-табиғи жағдайлардың ерекшеліктері мен заңдылықтарын және экономикалық-аумақтық кешендерді зерттейтін негізгі курстардың бірі. Курс Қазақстан Республикасының табиғи жағдайларын зерттеу тарихын; геологиялық даму тарихын; рельефтің морфоқұрылымдық элементтерін; климаттың сипаттамалық ерекшеліктерін; гидрографияны; топырақ жамылғысының ерекшеліктерін; негізгі табиғи аймақтарды және физикалық-географиялық аудандастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси география геосаясат негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мемлекеттердің саяси -әкімшілік территориясының орналасуының елдердің бір-бірімен шекаралас жатуының саяси негіздерімен таныстыру. Саяси география – экономикалық мәселелерді географиялық тұрғыда қарастыру барысында осы заманғы әлемдік өмірмен өте тығыз байланыстағы, әрі география пәндерін тәмамдайтын курс болуы себепті – «Саяси география» бүкіл осы ғылым жүйесінің негізгі желісі және қорытындылаушы бөлігі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған ортадағы климат
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта - адамның тіршілігі мен өндірістік әрекеттерінің сферасы. Географиялық кеңістік туралы түсінік. Күн жүйесіндегі Жер. Жердің жаратылуы. Жердің ішкі құрылысы. Географиялық қыртыс және биосфера. Литосфераның, атмосфераның, гидросфераның, педосфераның құрылысы, құрылымы және даму заңдылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғат ресурстарының географиясы
    Несиелер: 5

    Табиғат ресурстарын қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік. Табиғат дамуының эвалюциясы және қоғам арасындағы байланыстар. Табиғат ресурстары, оның адам өміріндегі маңызы, классификациясы, қалпына келтіру, қорғау жолдары. Табиғат қорғау және оның ғылыми жолдары, табиғатты пайдаланудың жаңа технологиясы, оны практикада жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ)
    Несиелер: 5

    Географиялық ақпараттық жүйе (ГАЖ) - кеңістіктік (географиялық) деректер мен нысандарды ақпаратты графикалық визуализация жүйесі, географиялық мәліметтерді жинап, деректерді бағдарламалық – техникалық кешенде сақтап, өңдеп, қайта қолдану, тұжырым жасау, ақпараттарды шығару үшін қолданылады. Қоршаған ортада табиғи құбылыстармен қатар антропогендік процестерді зерттеуде автоматтандырылған программалық өнімдер арқылы зерттеп, болжам жасап, алдын алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Республиканың шаруашылық міндеттерін шешудегі оның орны. ҚР экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы. Әлемдік қауымдастықтағы Қазақстан Республикасының ролі және орны. ҚР әкімшілік-аумақтық бөлінуі. Табиғи-ресурстық әлеуеті. Халқы және ұлттық құрамы. Қазақстан Республикасының шаруашылық кешенінің құрылымы. ҚР халықаралық байланыстары. Қазақстанның экономикалық аудандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның өндірістік географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның өндірістік даму жағдайындағы Қазақстанның өндіріс орындарының географиялық орнының өнеркәсіптің дамуына әсері мен маңызы. Табиғаттың заңдылығын білген студент табиғат зоналарының ерекшеліктерін ажыратады, яғни табиғатты жүйе ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдаланудың экономикасы мен экологиясы
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдаланудың экономикасы мен экологиясы курсы барысында табиғи ресурстарды бағалаудың теориялық эжәне практикалық мәселелері, олардың жіктелуі, осы ресурстарды(жер, орман, су, материалдық т.б.) тиімді пайдаланудың экономикалық мәселелері қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық іздеу және мәліметтерді алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты веб-іздеу және деректерді ранжирлеу практикалық дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән ақпараттық іздестірудің базалық түсініктерін және ақпараттық-іздеу жүйелерінің негізгі принциптерін оқып білуге, әртүрлі көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдауға, ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, әр түрлі деректер мен деректер базасынан алынған ақпаратты талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ГАЖ-карталау
    Несиелер: 5

    Пән карталарды жасау және пайдалану үшін ГАЖ-дың нақты функциялары мен әлеуетті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Пәннің міндеттері:студенттерге геоақпараттық картографиялау саласында жүйелі білім қалыптастыру; картографиялық ақпаратты алудың және ұйымдастырудың негізгі тәсілдері туралы түсінік беру; геоақпараттық картографиялау әдістерін зерттеу. Пәннің бағдарламалық қамтамасыз етілуі: ArcGIS, MapInfo, ERDAS IMAGINE.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Дүние жүзінің экономикалық, саяси және әлеуметтік географиясы бүкіл географиялық ғылымдар жүйесінің өзегі ретінде. Дүние жүзінің қазіргі саяси картасының қалыптасу кезеңдері. Мемлекеттік құрылыс: басқару формалары және әкімшілік бөлінісі. Дүние жүзі елдерінің алуан түрлілігі. Саяси география және геосаясат. Халықаралық ұйымдар және ҚР. Елдердің экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайы, Дүние жүзінің табиғат жағдайлары мен табиғи ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдана біледі.Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жаңа білімдерді өз бетінше қолдану;

  • Код ON3

    Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға бере алады; Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі.Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға бере алады.Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін танытады.Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады.Байланысқа қатысушылардың іс –әрекеттеріне баға беру.Интеллектуалдық, моральдық - адамгершілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқару шылық дағдыларын дамыту;

  • Код ON8

    Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды:интернет-ресурстары,ақпаратты іздеу,сақтау,өңдеу,қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу.Коммуникативтілік таныту: кәсіби қызметінде білім алушы әріптестерімен, ата-аналармен диалог жүргізу, әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастық қарым-қатынаста болу, командада жұмыс істей білу;

  • Код ON6

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.Білім алушының тәрбиелік және тұлғалық рухани-адами міндеттерін дамыту;

  • Код ON13

    Осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу.Нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу.Зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу.Жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну.Білім беру үдерісінің ерекшелігін, тәрбие міндеттерін және тұлғаның дамуын ескере отырып заманауи педагогикалық технологиялар дайындай білу;

  • Код ON2

    Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға бере алады.Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялай біледі.Ұлттық мәдениеттің құндылығын тану, тарихи мұраны және мәдени дәстүрді құрметтеу және сақтау қабілеттіліктерін ұлғайту;

  • Код ON9

    Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу.Кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникация лық технологияларды практикада қолдану;

  • Код ON10

    Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану. Өзінің тұлғалық даму мақсаттарын қалыптастыруға және шынайы бағалауға қабілетті, сондай-ақ, оқушылардың зияткерлік даму деңгейін кеңейту;

  • Код ON11

    Әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу.Талдаудың әдіснамасын таңдау.Білім алушыларды әлеуметтендіру мен кәсіби өзін-өзі анықтау үдерісінде педагогикалық сүйемелдеуді іске асыра білу;

  • Код ON4

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру,дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану.Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынастық мәселелерді шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу.Мәселелерді шешу үшін логикалық және сыни ойлауды қолдану;

  • Код ON7

    Грамматикалық білімдер жүйесін,белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің прагматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу.Гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық және экологиялық білімдер мен тіршілік қауіпсіздігі салаларындағы кәсіби дағдылар негізінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастық жағдаяттарда туындаған мәселелерді шешу;

  • Код ON12

    Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.Оқытылатын салада фактілерді,құбылыстарды,теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну.Оқу-тәрбие үдерісінде, сабақтан тыс іс-әрекеттерде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге дайындай білу;

  • Код ON14

    Ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану.Білімдерді практикада қолдану дағдылары, олардың қызмет етуінің тиімділігін талдау, мектептерде, техникалық және кәсіптік оқу орындарында сабақ жүргізе білу, география саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу оларды оқытылатын салада қолдану;

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете біледі.География саласындағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсете алады.Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынастық мәселелерді шешуде қазақ, орыс және ағылшын тілдерінің лингвистикалық ресурстарын ауызша және жазбаша түрде интерпретациялау;

  • Код ON15

    Ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану. География саласында оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, география салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, география салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну;

Top