Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды, оқыту мен ұйымдастыруды қалыптастырады. Жоғары білім беру педагогикасының әдістемесі мен теориясы, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялармен таныстыру, білім беруді жоспарлау мен ұйымдастыруды және тәрбиелеуді оқыту
Гендерлік психологияның әдіснамалық принциптері мен санаттары, психология мәселелерінің негізгі мазмұны, адам мен топтардың гендерлік сипаттамаларын білу практикалық қолдану саласы. Психологиялық мәселелердің гендерлік аспектілерін таңдау; гендерлік мәселелерді ғылыми зерттеулердің түрлі салаларының жетістіктерін талдауда қолдануға болады. Жасы дамуының әртүрлі кезеңдерінде гендерлік ерекшеліктердің диагностикасы.
Оқу жылы - 1Ғылым мен философияның мәні мен қоғамдағы рөлі, ғылым мен философияның құрылымы, ғылымның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері, ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми революциялар мен ғылыми рационалдылықтың құрылымы, ғылымның әлеуметтік институт ретінде рөлі, педагогика мен білім философиясының филосо-фиялық мәселелері, қоғамдағы ғылымның рөлі мен қызметтері, Ғылым мен философияның өзара байланысы
Оқу жылы - 1Эксперименттік психологияның теориялық негіздері, жоспарлау және тәжірибелік зерттеулердің негізгі кезеңдері. Тәжірибелік нәтижелерді интерпретациялау және таныстыру, психологиялық зерттеулердің тәжірибелік әдістерін таңдау. Практикалық жұмысты жоспарлау және жүргізу дағдысы, психологиялық эксперименттің ерекшелігі, тәжірибелік психология қызметі, табиғи және жасанды формалар.
Оқу жылы - 1Теориялық және қолданбалы психологияның қазіргі мәселелері мен даму тенденциялары, жеке тұлға мен тұлғаның ерте даму кезеңдерінде психологиялық әсер етудің негізгі технологиялары. Психологиялық ғылымның даму динамикасындағы теорияны талдау және салыстыру, жоспарлау, жүзеге асыру, рефлексия және зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу. Психологиялық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру қабілетін меңгеру.
Селективті тәртіпОқылатын пәннің негізгі мәселелері, оларды жұмыста қолдану ерекшеліктері, ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру принциптері, әдістері мен формалары. Білім алушылармен, сондай-ақ жалпы білім беретін мекеме ұжымымен әдістемелерді жүргізе білу, зерттеу нәтижелерін түсіндіру, мінез-құлықты қалыптастыру, мотивациялық және эмоциялық-еріктік сала қажеттіліктерін дамыту үшін әдістемені қолдана білу. Қолданбалы бағдарламалар пакеттерін, мультимедиялық презентацияларды қолдану және дағдылану; қарым-қатынас үшін түрлі әлеуметтік платформалар, электрондық оқыту нысандары және кәсіптік білімді кеңейту үшін бұлтты сервистер қолдану.
Селективті тәртіпСтресстің психологиялық заңдылықтары, оның пайда болу себептері, адамның психикалық денсаулығына әсері туралы тұрақты түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ стрессті еңсеру және жағымсыз салдарлардың алдын алу тәсілдерін зерделеу; стресті тудыратын жағдайларда адамдар арасындағы өзара қарым-қатынастың, эмоциялардың, қабылдаудың, есте сақтау мен ойлаудың өзгеруін зерделеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін меңгеру. Стресс тұрақтылығы теориясы мен әдістемесі. Психологиялық тұрақтылық мәселелері.
Селективті тәртіпБасқарудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу, диагностикалау және күйін болжау және басқару кіші жүйенің өзгеруі; басқарылатын объектінің жай-күйін осы бағытта өзгертуге бағындырушылар қызметінің бағдарламасы қалыптастыру; диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру, атап айтқанда, біліктілігін арттыру, жоғары лауазымдарға тағайындау үшін резерв құру
Оқу жылы - 1Тұлғаның негізгі теорияларының мәнін тану, Әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алуға бағытталған тиімді бағдарламалар. Тұлғалық факторлардың өмірдің түрлі салаларына әсерін талдау. Кәсіби психолог ретінде өз қызметін талдау дағдыларын меңгеру және өз қызметі мен психикалық жағдайын эмоциялық және когнитивті реттеу әдістерін қолдана білу.
Селективті тәртіпПсихологиялық ғылымдағы статистикалық әдістердің рөлі, психологиялық деректерді статистикалық өңдеудегі заманауи тәсілдер, сипаттама статистикасының негізгі түсініктері, түсіндірме және болжамдық талдау үшін пайдаланылатын негізгі статистикалық процедуралардың идеялары. Белгілі бір эмпирикалық зерттеулер үшін деректерді талдаудың бірыңғай желісін құру; осы жағдайда қолданылуы мүмкін индикаторларды пайдалану; талдау барысында алынған нәтижелерді түсіндіру.
Селективті тәртіпКәсіби тақырыптар бойынша диалогтық және монологтық сөйлеу қабілетін дамыту, түпнұсқада берілген мәтіннің мазмұнын түсіну, ауызша орындалатын жұмыстар мен жеке құжаттарды (үзінділер, іскер хаттар, хабарламалар, авобиография, жұмысқа орналасу туралы өтініштер) жаза білу, арнайы әдебиетке шолу жасап аудара алу.
Оқу жылы - 1Ұйымның микро және макро ортасының құрамдастарын стратегиялық талдау мен болжаудың негізгі әдістерін, оның ішкі ортасын, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау критерийлерін, қабылданған даму стратегияларын іске асыруды басқару тәсілдерін, стратегиялық бақылауды білу, қойылған мақсаттарға қол жеткізудің баламалы стратегияларын талдай білу және ұйымның дамуының басым стратегияларын таңдау
Оқу жылы - 1Жеке және топтық контексттерде психолог жұмысының негізгі бағыттары, кеңес беру процесінің кезеңдері, типтік жағдайларда психологиялық кеңес берудің ерекшеліктері, жеке өсуге бағытталған әдістер мен технологиялар. Клиенттің өтінішінің форматы бойынша консультациялық әңгімелесу, әңгімелесу кезінде қателер мен кемшіліктерді байқау және түзету, клиенттің сұранымын қанағаттандыру және проблеманы шешу әдістері.
Оқу жылы - 1Психологиялық зерттеудегі сапалық және сандық тәсілдердің түсінігі мен категориялары. Теориялар талаптарын, сондай-ақ психологиялық зерттеу пәнінің ерекшелігін ескере отырып әдістер мен әдістемелерді қолдану әдептілігі мен арақатынасын білу. Психологиялық зерттеу практикасында сандық және сапалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіпТеориялық, эмпирикалық психологиялық зерттеулерді жоспарлау әдістерін меңгеру. Зерттеу әдістері психологияның негізгі тәсілдерін талдау контексінде берілген. Жаратылыстану ғылымдарының әдістерімен салыстырғанда, психологияны зерттеудің негізгі әдісі, оның әдістері және олардың ерекшеліктері. Психолог-зерттеушінің қызметіне қойылатын негізгі талаптарды білу, психологиялық зерттеулер теориясы, ғылыми-зерттеу жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, теориялық және эмпирикалық психологиялық зерттеулер жүргізу әдістемелерін көрсету.
Селективті тәртіпПсихотерапияның дамуының негізгі кезеңдері, психикалық құбылыстар мен процестердің үлгілері, психикалық функцияларды зерттеу әдістері, жеке тұлғаның психологиялық құрылымы. Адам өмірінің әлеуметтік салаларында психологиялық құбылыстарды талдау, психологиялық жағдай мен мінез-құлықты бағалау, қоғамдағы және медициналық ортадағы қарым-қатынастың жеке қасиеттері.
Селективті тәртіпҚорғау механизмдерінің негізгі ұғымдары, адамға негізгі қауіптер мен олардан қорғау әдістерінің қасиеттері мен әсер ету сипаты. Негізгі қауіптерді сәйкестендіру, оларды іске асыру тәуекелін бағалау, өзінің кәсіби қызмет саласына қатысты қауіптерден қорғау әдістерін таңдау. Төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологиялары, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында кәсіби қызметті ұтымды ету дағдылары.
Селективті тәртіпҚазіргі заманғы психосоматикалық зерттеулердің негізгі бағыттары, психосоматикалық бұзылулардың пайда болуын ерте онтогенездің рөлін түсіну, созылмалы соматикалық аурулар кезінде танымдық және эмоциялық-тұлғалық сфераның өзгеруін зерттеу әдістерін қолдану, жалпы және клиникалық психологияның дамуы үшін психосоматиканың мәнін түсіну. Клиникалық диагностикалық әдістемелерді қолдану; алынған деректерді міндеттерге сәйкес түсіндіру; алынған нәтижелер негізінде қорытындылар жасау. Пәннің ұғымдық-терминологиялық аппаратын сауатты пайдалану, ақпа��аттық көздермен, оның ішінде интернет-көздермен өз бетінше жұмыс істеу, сыналушылардың интервью алуы.
Селективті тәртіпТабысты бизнесмен мен менеджердің психологиялық қасиеттерін білу, олардың жеке және ұжымдық шешім қабылдау психологиясы. Бизнестегі тұлғааралық қарым-қатынасты талдау, кәсіби мансап пен этика қалыптастыру және жүзеге асыру үшін психологиялық қолдау бағдарламасын әзірлеу. Бизнес-психологиядағы технологияларды талдау дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіпБілім беру саласындағы әлеуметтік-жеке және жалпы мәдени құзыреттердің болашақ менеджерлерін қалыптастыру. Жалпыға ортақ ғылыми, әлеуметтік және психологиялық құзыреттілікті арттыру, яғни әлеуметтік жағдайларды талдай білу қабілетін қалыптастыру, басқа тұлғалардың жеке қасиеттері мен эмоционалдық жағдайын ескере отырып, басқару іс-әрекетін сауатты түрде қалыптастыру, олардың әлеуметтік мінез-құлқын диагностикалау және болжау.
Селективті тәртіпӨзін-өзі талдау, өзін-өзі анықтау, жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі түзеу және мансапты жоспарлау психологиясы, адамның адамның дамуындағы жетістікке жету жолдары, жеке тұлға және қызмет субъектісі. Озық даму психологиясы, акмеологиядағы заманауи үрдістерде мансаптық жоспарлау мәселелерін шешу үшін алынған теориялық білімдерді қолдану.
Селективті тәртіпменеджменттегі зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, аналитикалық қабілеттілікті дамыту; ұйымның сыртқы және ішкі бизнес-ортасында болып жатқан үдерістерді жүйелі пайымдау, логикалық ойлау; ғылыми зерттеу жүргізуді жоспарлау, ақпараттық көздерді іріктеу, зерттеу әдістерін таңдау; ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу, алынған деректерді жүйелеу және жинақтау, ғылыми бірлестікке жүргізілген зерттеу нәтижелерін ұсыну
Оқу жылы - 2Мансапты жоспарлаудың ғылыми және қолданбалы психологиялық пәні ретінде негізгі санаттары, ұғымдары, заңдары, мансаптық психология тұжырымдамасы, психологиялық білімдердің жеке бөлімі, мансап туралы қазіргі заманғы идеялармен танысу, адамның жеке өсіміндегі мансаптың маңыздылығы, мансапты қалыптастыру тәжірибесі бар негізгі бағыттарымен танысу.
Селективті тәртіпПсихологияның негізгі тұжырымдамалары мен терминдерін, педагогикалық психологтың және білім беру психологының әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге және оқу үдерісінің пәндеріне психологиялық көмек көрсетуді ұйымдастырудағы міндеттерін анықтау. Жоғарғы оқу орындарында психологияны өз бетінше меңгеру, психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен сауалнамалар жүргізу және олардың нәтижелерін оқу бағдарламасы бойынша және мұғалім әзірлеген техникалық тапсырмаға сәйкес жүзеге асыру мүмкіндігі.
Селективті тәртіпАдамның онтогенездегі психикалық даму заңдылықтары, оның пайда болу тарихы және қазіргі жағдайы, акмеаның әр түрлі түрлерін бөліп шығарудың негізгі тәсілдері. Адамға акмеге қол жеткізуге, кәсібилік пен құзыреттілікті дамытуға, көпшілік алдында және ғылыми мәтіндермен жұмыс істеуге көмек көрсету. Акмеологиялық әдістер мен технологияларды меңгеру, әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеру қабілеті келесі ретпен жүзеге асырылады.
Селективті тәртіпТүрлі психологиялық бағыттар шеңберінде психокоррекция моделін, балаға, ата-анаға, педагогқа психологиялық көмектің түзету әдістерін, когнитивтік, мінез-құлық қызметінің бұзылуының психологиялық біліктілігін ұсынады. Психологиялық түзетудің қазіргі заманғы техникасын қолдана алады. Бұзылған балалар мен ата-ана қатынастары, когнитивтік және мінез-құлық бұзушылықтары мәселелері бойынша балаларға, жасөспірімдер мен ата-аналарға психологиялық, психологиялық көмек көрсету тәсілдерін меңгерген
Селективті тәртіпҒылым тарихы мен философиясы, жоғарғы мектеп, басқару психологиясының қазіргі заманғы концепциялары мен мәселелерін білу, шет тілінде диалогтық және монологтық формада әңіме құра білу, түпнұсқадағы текстің мазмұнын түсіну. Жоғарғы мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, басқарушыға лайық стилін, жаңа білім беру бағдарламаларын, іскерлік этикет дағдыларын игеру. Алған білімін жинақтап, практикалық қызметте қолдану, ары қарай дамыту.
Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздерін, табиғи және жасанды нанообъектілердің, нанобөлшектердің қасиеттерін, құрылымын білу; кәсіпкерлік, жаңа технологиялық компанияның идеялары мен стартын пысықтау рәсімдерін білу; бизнес процестерді қалыптастыру; компанияларды басқару және адам ресурстарын дамыту. Наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымын анықтай білу, сондай-ақ оны өндіруге арналған жабдықты таңдау; наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдеріне баға беру; материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдардың сапасын сынау және бағалау әдістерін пайдалану; тиісті құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды дербес тұжырымдау, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау және бақылау жүйелерін әзірлеу, салаларда қазіргі заманғы менеджмент принциптерін пайдалану.
Басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымын түсіну, тұлғаның ерекшеліктерін зерделеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін қолдану, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Әлемдік білім беру кеңістігінің педагогикалық мәселелері, білім беру процесінің субъектілерімен диалог жүргізу кәсіби-сөйлеу мәдениеті туралы білімді меңгеру.
Индивидтердің және топтардың психологиялық қасиеттері мен жағдайын, қызмет түрлерін диагностикалау. Психологияның негізгі тұжырымдамалық идеяларын қолдану, креативті психологияның мәні мен түсініктерін меңгеру. Түзету тәжірибесінде психологтың қызметін реттейтін негізгі нормативтік құжаттар мен этикалық принциптерді ескере отырып, жеке тұлғаның әртүрлі салаларын, индивидтердің және топтардың іс-әрекеті мен мінез-құлқын дамыту ерекшеліктерін, психологиялық жағдайын, психологиялық сараптауды жүзеге асыра алады.
Гендерлік психологияның негізгі әдіснамалық принциптері мен санаттарын, кәсіби және білім беру қызметінің негізгі рәсімдерін жүзеге асыру және практикалық психологияның психотерапиялық және психокоррекциялық міндеттерін көре білу. Жеке тұлғаның даму психологиясының, акмеологияның заманауи тенденцияларына бағыттай отырып, мансапты жоспарлау міндеттерін шешу үшін алған теориялық білімді практикада қолдану.
Қойылған міндеттерді шеше білу, Белгілі Алгоритмдер, ережелер мен әдістемелер бойынша толық анықталмаған жағдайда, құжаттық, нормативтік және әдістемелік қамтамасыз ету жеткіліксіз болған жағдайда кәсіби және басқарушылық шешімдер қабылдау. Кәсіби-пәндік саладағы психологиялық қызметтердің негізгі түрлеріне қажеттіліктердің мониторингін жүзеге асыру. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуалға әсер ету.
Теориялық көзқарастар тұрғысынан әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды түсіндіре білу, әлеуметтік-психологиялық зерттеу бағдарламасын әзірлеу, әлеуметтік-психологиялық феномендерді диагностикалау мен түзетудің барабар құралдарын таңдау, әлеуметтік психологтың Әлеуметтік және кәсіби рөлі туралы түсініктерді білу, статистикалық талдау және деректерді сандық өңдеу дағдыларын, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістерін және оларды қолданудың әлеуметтік мәселелерін білу.
Павлодар педагогикалық университеті
БББТ: M066 Психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ-Орыс Халықаралық Университеті
БББТ: M066 Психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚазақ-Орыс Халықаралық Университеті
БББТ: M066 Психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша