7M03111 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы техниканы, психологиялық зерттеу әдістерін жетік білетін, оларға бірінші кезектегі сұранысты және әлеуметтік салада өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін, әлеуметтік саладағы және кәсіби қызметтегі психология шеберлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психосоматика және денсаулық психологиясы
Психосоматика және денсаулық психологиясы саласында құрастырылған модельдер мен қазіргі теориялар. Клиентпен жұмыс жасау барысында қолданатын психосоматика және денсаулық психологиясы туралы білімдер бойынша психокоррекциялық бағыттар мен әдістердің негіздемесі мен таңдау критерилері. Клиентпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи психологияның даму тенденциясы, тарихы
Қазіргі психологияның тарихы мен өзекті мәселелері. Қазіргі психологияның негізгі тұжырымдамалары. Психологияның дағдарысының заманауи көріністері. Теориялық және қолданбалы психологияның жаңа жетістіктері мен қазіргі тенденциялары. Психологиялық ғылым мен практиканың интеграциясы. Заманауи психологияның даму перспективалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Күйзеліске бейімді мінез-құлық психологиясы
Тұлғаның жағымсыз күйін зерттеудің негізгі әдістері мен бағыттары. Стрестің белгілері, фазасы мен категориялары. Стресс тудыратын жағымсыз салдарды алдын алу және стресті жеңу тәсілдері. Тұлғаның стресті жағдайлардағы мінез-құлық моделі. Стреске төзімділік мінез-құлқын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Әдіснама және психология ғылымының әдіснамалық принциптері. Арнайы және жек әдіснама. Психологияның ғылыми-жаратылыстану негіздері. Психологиядағы әдіснамалық парадигмалар. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар. Психология ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары. Адамды іс-әрекет субьектісі ретінде тұтас және жүйелі зерттеу. Детерменизм және себеп-салдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Консультативтік тәжірибенің базалық модельдері
Психологтың жеке және топтық контекстегі жұмысының негізгі бағдары, кеңес беру процесінің кезеңдері, типтік жағдайларда психологиялық кеңес беру ерекшеліктері. Клиенттің сұранысы бойынша кеңес берудегі әңгімелесу форматы, ескерту мен қателерді жөндеу, әңгімелесу барысындағы кемшіліктер, клиенттің сұранысын қанағаттандыру мен мәселені шешу мақсатында техникалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гендерлік психологияның қазіргі заман мәселелері
Гендерлік психология дифференциалды психологияның бір саласы ретінде. Қоғамдағы адам мінез-құлқының негізгі заңдылықтары. Биологиялық және әлеуметтік жыныстың арақатынасы. Гендерлік психологияның негізгі бағыттары. Гендерлік сәйкестілік, гендерлік рөлдер және қатынастар. Әйелдер мен ерлердің психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психоанализдің теориясы мен тәжіребесі
Психоаналитикалық жүйенің даму тарихы. Ғылымдар жүйесіндегі психоанализ. Психоанализдің негізгі мектептері. Психосинтез. Психоаналитикалық теориялар. Бейсаналық жүйе. Психоанализдің теориясы мен тәжірибесі. Психикалық бұзылыстарды емдеу әдістері. Психоанализ техникалары. Тұлға типтері. Психоаналитикалық зерттеулер. Невроздың психоаналитикалық теориясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұлға қасиеттерінің психокоррекциясы
Әртүрлі психологиялық бағыттар шеңберіндегі психокоррекция моделі. Педагог, ата-ана, балаларға психологиялық көмек көрсетуге арналған түзету әдістері. Мінез-құлықтық, танымдық қызметтердің бұзылыстарының психологиялық жіктемелері. Қазіргі психологиялық түзету техникалары. Мінез-құлықтық және танымдық бұзылыстар, ата-ана-балалар арасындағы қақтығысты мәселелер бойынша ата-аналарға, балаларға және жеткішектерге психологиялық көмек берудегі психокоррекциялық тәсілдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психоанализ
Психоаналитикалық терапиядағы негізгі принциптер. Психоанализдегі психотерапиялық әдістер мен техникалар. Психологиялық кеңес беру және психотерапия әдістері, қолданбалы тұжырымдары. Психологиялық кеңес берумен психотерапияның ұйымдастырушылық және этикалық принциптері. Тұлғаны зерттеуде базалық теориялық-әдіснамалық көзқарастар, қазіргі клиникалық психологияда білімдер мен оларды психологиялық көмек көрсетуде қолдану мүмкіндіктері. Отбасылық психотерапия жүргізу әдістері мен техникасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік саладағы психотерапиядағы практикум
Психотерапиядағы дамудың негізгі кезеңдері, психикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтары, психикалық функцияларды зерттеу әдістері, тұлғаның психологиялық құрылымы. Адамның өмірлік тіршілігінің әлеуметтік салаларындағы психологиялық күйі мен мінез-құлық ерекшеліктерін, медициналық орта мен социумда тұлғаның коммуникациялық қасиеттерін.талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киберпедагогика негіздері
Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ЖОО-да психология пәнін оқыту әдістемесі
Психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін, жобалаудың күрделі мәселелерін шешудегі білім беру жүйесіндегі психологтың функцияларын, оқу процесінің субъектілеріне психологиялық көмекті ұйымдастыруды анықтау. Жоғары оқу орнының оқу процесінде психологиялық-педагогикалық тапсырмалардың дайындық деңгейін көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологтың практикалық іс-әрекетіндегі арт-терапиялық технологиялар
Арттерапия псиохокоррекцияның заманау бағыты ретінде. Психотерапия мен психокоррекциядағы арттерапиялық бағыттың тарихы мен алғышарттары. Психокоррекциядағы арттерапиялық бағыттың теориялық және практикалық зерттеулерінің интеграциясы. Арттерапия шығармашылық өнер құралдары арқылы түзету әдісі. Арттерапиялық технологияны қолдану салалары: мінез-құлық бұзылыстары мен эмоционалды күй коррекциясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиядағы қорғаныс механизмдері
Негізгі қорғаныс механизмдері, адамға әсер ету қасиеттері мен мінез-құлықтың негізгі қауыптері және олардан қорғану әдістері. Қорғаныс механизмдерінің жіктемелері. Психоанализдегі қорғаныс механизмдері. Бірінші және екінші қорғаныс механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
Эксперименттік психологияның теориялық негіздері, эксперименттік зерттеудің негізгі кезеңдері және жоспарлау. Эксперимент нәтижелерінің қорытындысы мен интерпретациясы, психологиялық зерттеудің эксперименттік әдістерін таңдау. Психологиялық эксперименттің өзіндік ерекшелігін есепке ала отырып практикалық жұмысты жоспарлау және жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам капиталын басқарудағы заманауи әлеуметтік-психологиялық технологиялар
Адам ресурстарын басқарудың әлеуметтік тұжырымдамалары. Персоналды басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларының жіктемесі мен өзіндік ерекшеліктері. Адам ресурстарын басқарудағы әлеуметтік-психологиялық технологиялардың рөлі. Әлеуметтік және психологиялық әдістер. Социометриялық әдіс. Адам басқару субьектісі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғалық және мансаптық өсу акмесі
Өзін-өзі талдау, өзін-өзі тұжырымдау, жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі түзету және мансапты жоспарлау психологиясының теориясы. Адам дамуында тұлғаның акмеге жету жолдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Акмеология
Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі Акмеология. Акмеологияның әдіснамалық негіздері. Білім түрі ретінде акмеология жүйесі. Акмеология заңдары. Акмеологиялық зерттеудің логикасы. Акмеологиялық зерттеулерді технологияландыру. Тұтас адам акмеологиялық зерттеу объектісі ретінде. Кәсіби және кәсіби дамудың акмеологиялық негіздері. Мәдениет адам мен қоғамның акме-бағдарланған дамуының интегративті көрсеткіші ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиядағы статистиканың заманауи әдістері
Психология ғылымындағы статистикалық әдістер, психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің заманауи тәсілдері, статистиканы сипаттаудың негізгі түсініктері. Психологиядағы статистикалық бағдарламаны қолданудың өзіндік ерекшеліктері. SPSS пакеттегі графика және статистикалық модуль. SPSS пакеттегі кластерлік және факторлық талдау, корреляция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектінің психологиялық негіздері
Зерттеу пәні. Жасанды интеллектінің пайда болу және даму тарихы (ЖИ). Жасанды интеллект саласындағы негізгі зерттеу бағыттары. Өлшеу шкалалары. Ұқсастыққа жақындау өлшемдері. Күй кеңістігі. Күй кеңістігіндегі ізденіс әдістері. Ені мен тереңдігін іздеу әдістері. Эвристикалық ақпараттарды қолдану. Ішкі тапсырмалардың көптігінің графикалық көріністері. Семантикалық желі және білім беру моделінің ұсынымы. Логикалық қорытынды және білім беру ережелерін ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл пән ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін құқықтық реттеуді; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитиканы; зерттеу жұмыстарының тілін, дизайнын, трассалануын және конфигурациясын; зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлерін; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Логикалық бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, белгілі бір практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін қолдана отырып, стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру; стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.
- Мансапты жоспарлау мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдана отырып, Даму психологиясының, акмеологияның қазіргі тенденцияларына назар аудара отырып, тұлғааралық қатынастар саласындағы психологиялық кеңес берудің әдістері мен әдістерін көрсетеді және нақты эмпирикалық зерттеулердің деректерін талдайды
- ИЖоғары мектеп психологиясының ғылым әдіснамасы мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыра отырып, психологиялық бағыттардың, мектептердің және жеке зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдарын көрсету, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасына сараптама және түзету жұмыстарын жүргізу
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін шарлау қабілетін пайдалану, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету, гендерлік психологияны талдаудағы психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, белгілі бір практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның гендерлік ерекшеліктерін ескеру, өзара байланыс орнату және психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында параллельдер жүргізу.
- Жоғары мектептің оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін негізгі дүниетанымдық және теориялық-әдіснамалық мәселелерді талдауға дайындық деңгейін көрсетеді. Басқарушылық персоналдың және ұжымды басқарудың кәсібилігін арттыруға бағытталған дағдыларды, мансап пен бизнесті жоспарлауда психологиялық әдістерді меңгерген.
- Денсаулық психологиясы және психосоматика саласындағы заманауи теориялар мен модельдерді талдайды, психоанализдегі тұжырымдамалар мен бағыттарға ие, басқарушылық психологияны диагностикалау саласындағы негізгі мектептер мен тәсілдерді анықтайды, жұмысқа тартады және ынталандырады