Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05112 Жалпы биология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Химия
    Несиелер: 5

    Негізгі химиялық заңдар мен түсініктер, заттардың құрылысы теориясы, ерітінділер теориясының негіздері, тотығу-тотықсыздану процестерінің теориясы, элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері, кешенді қосылыстардың құрылысы, қасиеттері мен қолданылуы; білім беру және практикалық қызметтегі химияның теориялық негіздері, химиялық реакцияларды есептеу, эксперимент нәтижелерін ресімдеу және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM
    Несиелер: 5

    АЖЖ-ны математикалық, бағдарламалық, ақпараттық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары; жобалау рәсімдерін автоматтандырылған орындау алгоритмдерін жасау; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құру қағидаттары мен құрылымы; АЖЖ ортасында бөлшектердің, бұйымдардың, жабдықтар мен конструкциялардың конструкторлық құжаттарының графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау алгоритмдері, олардың үш өлшемді модельдерін автоматтандырылған құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Материалдық нүктенің ілгерілемелі және айналмалы қозғалысының механикасы, кинематикасы және динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика, молекулалық физика және термодинамика негіздері. Электростатика. Электр және магнетизм. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылымдық ботаника
    Несиелер: 5

    Пән мамандануындағы іргелі ғылымдарымен идентификациясымен ғылымның дамуындағы ғалымдардың жетістіктері; Жоғары өсімдіктердің кейбір өкілдерінің генеративті , вегетативті мүшелерінің құрылымындағы морфология мен анатомияның ерекшеліктері; онтоморфогенез және өсімдіктер мүшелерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері;Заманауи ақпараттық білім беру технологияларын қолдана отырып, жаңа білім алу.Заманауи зертханалық және өндірістік жабдықтардың құрылғыларымен жұмыс. Өсімдік объектілерін зерттеудің анатомиялық, морфологиялық және таксономиялық әдістерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 4

    Жануарлардың жеке дамуының ұйымдастырылуының негізгі деңгейлері мен кезеңдері, жануарлар әлемінің алуан түрлілігінің мен оның қалыптасуының заңдылықтары, жануарлар организмінің ұйымдасу деңгейінің сипаттамасы; таксономиясы, құрылысы, олардың жеке дамуы, экологиялық түрлері, сонымен қатар жануарлар организмдерінің класстары; эволюция мен филогенездің негізгі заңдылықтары, омыртқасыздардың негізгі топтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар және оларға қолданылатын амалдар. Айқындалған және айқындалмаған матрицасы бар сызықтық теңдеу жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес амалдар. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Біраргументті функциялардың әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цитология және Гистология
    Несиелер: 5

    Жасушаның морфологиясы, құрамы, жасуша органеллалары және олардың қызметі, жасушадағы негізгі биологиялық процестер, жасуша патологиясы. Жасуша теориясы, жасушаның ядролық аппараты, цитоплазманың құрылысы мен функциялары, өсімдіктердің, жануарлардың, адамның тіндеріндегі жасушалардың белсенділігінің құрылымы, ерекшеліктері, ұлпа элементтерінің гистофункционалдық ерекшеліктері, олардың биологиялық процестерге қатысуы; жасушаларды зерттеудің қазіргі цитологиялық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 4

    Зоологияның негізгі түсініктері, әдістері мен даму перспективалары; омыртқалылардың әртүрлілігі және олардың пайда болуының негізгі заңдылықтары; морфология және мүшелер жүйелерінің құрылымы, омыртқалылардың негізгі өкілдерінің эволюциясы және жүйеленуі; экологиялық жүйелердегі жануарлардың орны мен рөлі, экономикалық, медициналық және коммерциялық маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)'
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәрілік өсімдіктердің биологиясы
    Несиелер: 4

    Дәрілік өсімдіктердің тарихи дамуы туралы түсінік және білім беру технологияларын қолдана отырып зерттеудің заманауи әдістері; дәрілік өсімдіктердің биологиялық белсенді заттарын олардың жүйелі жіктелуімен идентификациялау; заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, өсімдіктерді жинау, дайындау, кептіру және сақтау әдістері;дәрілік өсімдіктердің жіктелуі, құрамы, шығарылу түрі, құралдары, фармакологиялық құралы, құрамында гликозидтері, сапониндері, эфир майлары, полисаахаридтері, витаминдері, алкалоидтары, флавоноидтары бар дәрілік өсімдіктерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 4

    Тірі организмдердегі химиялық процестерді түсіндіруге мүмкіндік беретін биохимияның негізгі заңдары; тірі жасушаның молекулалық ұйымдастырылуы, метаболикалық процестер, биологиялық маңызды молекулалардың құрылымдық ұйымдастырылуы, биохимиялық зерттеу әдістері; ағзадағы және қоршаған ортадағы химиялық заттардың қасиеттері мен құрамы; ақуыздардың, липидтердің және көмірсулардың, майлардың метаболизмі мен биосинтезі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның анатомиясы мен морфологиясы мүшелердің құрылысын, пішінін, өзара әсерін, қызметтерін зерттейді. Анатомиялық зерттеулердің жіктелуі, мүшелердің топографиялық талдауы; адам денесінің жеке өзгергіштігі. Анатомия, жеке мүшелердің ғылыми зерттеу пәні ретінде организмнің құрылымдық ерекшеліктерін нақтылайды, тірі материяның ұйымдастырылу деңгейінде, денені тұтастай зерттеуден, оның құрылымының заңдылықтарын ашуға дейін. Жасуша және оның құрамдас бөліктері, адам денесінің макромикроскопиялық компоненттері туралы терең білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқалылар морфологиясы
    Несиелер: 4

    Омыртқалы жануарлар жасушасының, құрылымы мен қызметі бойынша біркелкі позициядағы мүшелердің құрылымдық жүйелілік заңдылығы. Үй жануарларының эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтары, жас ерекшеліктері. Құрылымдардың жалпы заңдылықтары мен түрлері. Зерттеу объектілері тірі және қазба омыртқалы жануарлар болып табылады. Морфологиялық зерттеулер, бір жағынан, дербес теориялық маңыздылыққа ие болса, екінші жағынан, олар организмдердің жіктелуі мен олардың филогенезінің құрылу принциптерін дамытуға қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары өсімдіктердің тарихи дамуы туралы түсінік; білім беру технологияларын қолдана отырып, заманауи зерттеу әдістері; органикалық әлемдегінде жоғары өсімдіктердің орны, олардың балдырлар мен саңырауқұлақтардан айырмашылығы;жоғары өсімдіктер таксондарын қазіргі және классикалық, табиғи, эволюциялық идентификация принциптерін классификациясы; эволюция және филогенетикалық жүйе; кейбір өкілдердің генеративті және вегетативті мүшелерінің құрылымының ерекшеліктері; табиғаттағы және адам өміріндегі өсімдіктердің маңызы; өсімдіктерді ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің анатомо-морфологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Гомеостатикалық реттеу механизмдері, тірі организмдердің функциялары: тамақтану, су алмасу, тыныс алу, өсу, даму, қорғаныс механизмдері, ағзалардың тұрақтылығы; құрылым мен функцияның бірлігі тұрғысынан жасушалардың, тіндердің құрылымдық ұйымдастырылуының негізгі заңдылықтары; мүшелер дамуының негізгі кезеңдері; онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі өсу және даму процестерінің негізгі заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таксидермия
    Несиелер: 4

    Жануарлар морфологиясы, анатомиясы, экологиясы және биоалуантүрлілігі; аңшылық олжаларын бағалаудың әртүрлі жүйелері, коллекциялық сипаттау, культивациялау, таксономиялық зерттеу, коллекциялау әдістері. Өңдеу технологиясы, консервациялау әдістері, тұлыптар мен муляждарды дайындау және бағалау технологиялары, тұлыптардың сапасына әсер ететін факторлар, оларды сақтау тәсілдері, коллекцияларды жинақтау және экспозициялау ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы (Курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Әртүрлі құрылымдық деңгейдегі тіршілік процестерінің заңдылықтары; ағзаның жеке жүйелері, тұтас ағза, сыртқы орта араларындағы өзара әсерлердің механизмі; экологиялық жағдайлардағы жануарлар организміндегі физиологиялық функциялардың сапалық айырмасы; организмнің жеке дамуы (онтогенез), физиологиялық функциялардың қалыптасу заңдылықтары. Ағзаның жасушалары, ұлпалары мен мүшелер; негізгі тіршілік әрекетінің жалпы көрсеткіштері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің өсуі мен даму көрсеткіштерін сандық анықтау, пластикалық, су - минералды зат алмасуды, тірі материяның әртүрлі деңгейлерін зерттейді. Сонымен қатар өсімдіктер физиологиясын, өсімдік ағзасының негізгі қасиеттерін, өсімдік жасушасының физиологиясын, өсімдіктердің химиялық құрамын зерттеу әдістерін қарастырады. Физика-математикалық және физика-химиялық дайындықты қолдана отырып, дәріс курсы, зертханалық сабақтар және өзіндік жұмыс негізінде өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестерінің мәнін түсініп, ғылым мен оның жетістіктерінің қазіргі тенденцияларынан хабардар болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 4

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология(Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Микробиология және вирусология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңызы, биотехнологияның, тамақ өнеркәсібінің дамуындағы микроорганизмдердің рөлін анықтау. Микроорганизмдердің жіктелуі және биологиялық қасиеттері туралы түсінік беру; микроорганизмдердің табиғаттағы таралуы, олардың адам өміріндегі рөлі; микроорганизмдердің химиялық препараттарға сезімталдығы/тұрақтылығын микробиологиялық бақылау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоботаника
    Несиелер: 4

    Жер жамылғысының табиғи ресурстары, аумақтың фитоценоздары, геоботаникалық зерттеу әдістері, дамудың негізгі кезеңдері, негізгі экологиялық факторлардың өсімдіктерге, өсімдік қауымдастықтарына әсері. Ғарышта және уақыт бойынша өсімдік топтарының заңдылықтары, қалыптасқан топтардың қасиеттері мен қасиеттерін білу, олардың жер шарында таралу заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелік биология
    Несиелер: 4

    Биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеялардың рөлі; негізгі эволюциялық теориялар туралы қазіргі заманғы түсініктерге ие болу. ғылыми эволюцияның мәні туралы талдау; адамзат өркениеті; ч. Дарвиннің қазіргі жаратылыстану ғылымына гипотезалары; біздің планетамыздың қалыптасу ерекшеліктері; қазіргі жаратылыстану тұжырымдамасының жалпы принциптері. Табиғи құбылыстардың заңдылықтары, адамның, жануарлардың, өсімдіктер мен микроорганизмдердің түрлері мен эволюциясының заңдылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың биологиялық концепциясы
    Несиелер: 4

    Биологиялық жаратылыстану компоненттерінің ерекшелігі. Адам, жер, континенттер эволюциясы. Білім және ғылым эволюциясы; ұтымды жаратылыстану әдісінің міндеттері мен мүмкіндіктері; әлемнің физикалық бейнесі, табиғаттың тұтастығы мен алуан түрлілігі; негізгі өмірлік процестердің принциптері, адамзаттың оның эволюциясындағы рөлі; табиғатты зерттеудегі сабақтастық, жаратылыстану төңкерістері, түрлерінің өзгеруі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 4

    Жасушалық құрылымдардың, тіндер мен мүшелердің жұмыс істеуінің физикалық принциптері мен биофизикалық негіздерін; заттарды тасымалдау механизмдерін; биологиялық жүйелерде болып жатқан процестерді сипаттау үшін әртүрлі физикалық заңдарды қолдануды ұсынады. Биофизиканың негізгі принциптері, заңдары және олардың математикалық көрінісі; биофизикалық құбылыстар, оларды бақылау, эксперименттік зерттеу және биофизикалық шамаларды дәл өлшеу, эксперимент нәтижелерін өңдеу мен талдаудың қарапайым әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Медициналық қажеттіліктерге байланысты жас ерекшелік физиологиясының негіздерін дамыту. Балалар ауруының проблемалары және олардың алдын-алу. Жас ерекшеліктері, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудің негізгі талаптары, ақыл-ойды дамыту, еңбек тәрбиесі, саулық, сымбаттылық, әдемілік талғамдарын қалыптастыру. Адам денесінің сыртқы формасы мен ішкі құрылымы, олардың өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 4

    Орталық жүйке жүйесінің даму перспективаларын және атқарушы функцияларын анықтауды және оларды реттеу тетіктерін толық білуді таныстыру, сонымен қатар алған білімдерін зертханалық сабақтарда және эксперименттік жұмыста қолдану. Орталық жүйке жүйесімен классикалық әдістермен танысу және оларды қолдану, жоғары жүйке қызметін түсіну, нейронның бүкіл жүйке және құрылымдық жүйесі туралы түсініктер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 4

    Классикалық генетика. Хромосомалық тұқымқуалаушылықтың негізгі теориялық заңдылықтары,белгілері, ережелері. Прокариот, ядролық емес ағзалардың тұқымқуалауын генетикалық талдау. Өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары. Мутация түрлері. Мутагендердің табиғаты. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдері. Адам генетикасы.Популяцияның генетикалық заңдары. Гендік және жасушалық инженерия

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 4

    Паразиттердің морфологиясы мен биологиясы, олардың иесімен қарым-қатынасы, адамдарда, жануарлар мен өсімдіктерде паразиттерден туындаған аурулар мен паразиттік ағзалармен күресу әдістері. Паразитизмнің жалпы заңдылықтары, паразитке қоршаған ортаның әсер ету сипаты, паразит пен хост арасындағы байланыс формаларының әртүрлілігі, паразиттердің өмірлік циклдері, паразиттердің олардың өмір салтына бейімделуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлар биотехнологиясы
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Өсімдік жасушасы мәдениетінің қысқаша тарихы. Өсімдік жасушаларын өсіру принциптері мен әдістері. Жасуша өсіру жағдайлары. Каллусты өндіру және өсіру. Сұйық ортада жасушаларды өсіру. Дифференциация және сөйлем құрау. Өсірілген жасушалардың гетерогенділігі. Мәдениеттегі жасушалардың өсуі. Дифференциация, морфогенез және регенерация. Өсімдіктердің жасушалық мәдениеті биотехнологияның объектісі ретінде. Өсімдік тектес экономикалық маңызды заттарды алудың жасушалық технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микроорганизмдер физиологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Әр түрлі қоршаған орта жағдайындағы микробтардың дамуы, тамақтануы, энергия алмасуы және басқа өмірлік процестерінің ерекшеліктерін, тамақтану, тыныс алу, өсу, көбею, микробтардың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі, микроорганизмдерге әртүрлі факторлардың әсері және олардың тіршілік әрекеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фитопатология
    Несиелер: 4

    Фитопатология өсімдіктер ауруларының негізгі қоздырғыштарының - саңырауқұлақтардың, бактериялардың, актиномицеттердің, микоплазмалардың, вирустардың морфологиясын, биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, өсімдіктер жүйесіндегі қоздырғыштардың орны мен жіктелуін, олардың дамуын, табиғатта сақталуын, олардың зияндылығын төмендету әдістерін зерттейді. Сондай-ақ, өсімдік ауруларының жіктелуін немесе негізгі топтарын қарастырады: шірік, қурап қалу, дақтар мен некроздар, пустулалар, көгеру немесе шырыш, сым, мумия, ісік, деформация, өсімдік ауруларының негізгі топтары, физиологиялық және биохимиялық өзгерістерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 4

    Биологиялық ұғымдарды қалыптастырудың әдістемесі; оқупроцесінің әдістері мен әдістерінің жіктелуі мен сипаттамасы. Оқу бағдарламаларын, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдау; оқу жән еғылыми –ағарту жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру; оқыту әдістері мен білімді бақылау, жалпы теориялық мәселелер, жүргізудің инновациялық техникасы; әлеуметтік топтардың инновацияларды қалыптастырудың қажеттілігі мен әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Иммунология
    Несиелер: 4

    Иммунологияның негізгі түсініктері, қазіргі теориялары, түрлері, иммундық жүйенің құрылымы, организмдегі иммунологиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, иммунологиялық- медициналық препараттар. Ғылым саласында адам организміндегі иммунологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық үрдістердің механизмі, адамның тіршілік етуіне қажетті иммунитеттің қалыптасуы, жұқпалы, қатерлі ісіктермен күресу, мүшелерді трансплантациялау, қолдану және зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық білім беруді оқыту және тәрбиелеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Биологиялық ұғымдарды қалыптастыру әдіснамасы; оқыту әдістері мен тәсілдерін жіктеу және сипаттау; биологиядағы оқу процесін ұйымдастыру нысандары. Оқу жоспарларын, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдау; оқу және ғылыми-ағарту жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; сабақта оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен білімдерін бақылау, пәннің жалпы теориялық мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық биология
    Несиелер: 4

    Биосфера шегіндегі ғаламдық проблемалар,тіршіліктің тұрақтылығын сақтау. Адам қоғам, табиғат арасындағы қарым-қатынастард, табиғат ресурстарын тиімді пайдалану, экологияны, қоршаған ортаны қорғау және шиеленіскен мәселелерін талқылауда ауқымды кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасы; тірі ағзалардың тіршілік ортасымен қарым-қатынастарың жалпы заңдылықтары, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Команда құру: принциптері, команда мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. -CANVAS -бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: қабылдау арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес-модельге байланысты шығыстар мен кірістердің құрылымы. Бизнес - жобаларды таныстыру негіздері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен кедергілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Жеке даму биологиясын зерттеу әдістері мен тірі организмдердің көбею түрлері. Гаметогенез құрылымы мен ұрықтану процестері, эмбриондардың даму процестері, биологиялық объектінің көбеюі мен онтогенезінің заңдылықтары, эмбриондық объектіні алу және онымен жұмыс істеу әдістері туралы негізгі ұғымдарды қолдана білу. Жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриональды даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезін, даму аномалияларының пайда болу себептерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның биоқорлары(Курстық жұмыс)
    Несиелер: 5

    Қазақстанның пайдалы өсімдіктері мен жануарларының жекелеген топтары мен түрлері, шаруашылықта игеру тарихының негізгі кезеңдері, сондай-ақ шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салалары, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарының алуан түрлілігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің, жануарлардың және ұсақ ағзалардың көптүрлілігі
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер мен микроорганизмдер әлемінің алуан түрлілігі, оның қалыптасуының құрылымы мен негізгі заңдылықтары, эволюция құрылымы, өмірлік циклдер және негізгі өкілдердің жүйелілігі. Жануарлар өсімдіктері мен микроорганизмдер экологиясының ерекшеліктері олардың экологиялық жүйелердегі рөлі, экономикалық маңызы. Биологиялық әртүрліліктің жағдайы, биогеоценетикалық жүйелердің функционалды ұйымдастырылуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Түрлер және олардың белгілерінің шығу тегі мен өзгергіштігі, эволюциялық даму кезеңіндегі формалардың көбеюі мен әртүрлілігі. Ағазалардың эволюция теориялары, генетикалық вариациялар және табиғи сұрыптау арқылы түрлердің пайда болуы. Эволюциялық және эволюцияға қарсы көзқарастар, негізгі ережелері; синтетикалық теорияның негізгі ережелері; органикалық әлем

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Молекулярлық биология'
    Несиелер: 5

    Студенттер «инфекциялық, тұқымқуалайтын, аутоиммунды гендік диагностиканың жаңа құралдары» сияқты салаларда негізгі құзыреттіліктерді меңгеру үшін қажетті терең іргелі зерттеулер алады. бағаналы жасушаларды зерттеу, ДНҚ мен РНҚ -ға химиялық әсер ету әдістерін әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теориялық биология
    Несиелер: 5

    Ғылым тірі организмнің негізгі заңдылықтарымен таныстырады. Іргелі-теориялық негізі. Эволюцияны жүзеге асыру мүмкіндігінің биологиялық негіздері. Эволюциялық теорияның ескі және жаңа мәселелері, эволюция процестерін зерттеу әдістері, оның синтетикалық сипаты. Биологиялық теорияны құру, биологиядағы уақыт құбылысын зерттеу және уақыт құрылымын дамыту, t компонентін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гендік инженерия
    Несиелер: 4

    Жасушалық биотехнология.Негізг ібағыттары, зерттеу мақсаты мен міндеттері, объектілері. Жануарлар клеткалар культураларын өсіру технологиясы. Клеткалар мен ұлпалардың культурасынөсіру технологиясы. Мүшелерді жасанды культурада өсіру. Сомалық клеткаларды өсіру технологиясы. Моноклоналды антиденелерді алу әдістері және оларды пайдалану. Бағаналы клеткаларды алу механизмдері, өсіру әдістері және олардың практикада қолданылуы мен этикалық проблемалары. Клеткаларының гибридизациясы. Трансгенді ағзалармен химерлерді алу әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту

  • Код ON5

    Биология және медицина саласындағы ғылыми зерттеулер мен практикалық іс-әрекеттерді жүргізу кезінде физика, химия және жоғары математиканың негізгі теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдануға қабілетті болу

  • Код ON9

    Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру және зат алмасу принциптері мен химиялық құрамын, көбейту және жеке дамыту заңдылықтарын, кәсіби қызметте биологиялық материалды зерттеудің іргелі негіздері мен әдістері туралы білімдерін көрсету

  • Код ON7

    Жануарлардың алуан түрлілігі және олардың қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, ағза жүйелерінің морфологиясы мен құрылымын, жануарлардың негізгі өкілдерінің эволюциясы мен жүйеленуін, жануарлардың экологиялық жүйелердегі және олардың биологиялық объектілеріндегі кәсіби қызметтегі орны мен рөлі туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау

  • Код ON10

    Молекулярлық биофизика, биотехнологиялық және биомедициналық өндірістерде, гендік инженерия, биотехнология, молекулярлық модельдеу негіздері туралы қазіргі заманғы білімді қолдана білуге, биотехнологиялық және микробиологиялық зерттеулер әдістерінің кең спектрімен практикада жұмыс істей білу

  • Код ON8

    Адам ағзасының құрылымдық ерекшеліктері және оның физиологиялық процестері туралы білімдерін көрсету, кәсіби мәселелерді шешу үшін адам ағзасындағы физиологиялық жағдайлар мен патологиялық процестерді бағалауға қабілетті болу.

  • Код ON12

    Биожүйелердің құрылымдық деңгейлерінің жіктелуін, жаратылыстану саласындағы қазіргі әлемнің бейнесін білу, білім беру процесін әзірлеу және ұйымдастыру, тиімді инновациялық технологияларды қолдану негізінде оны басқару, тірі организмдердің популяцияларының өзара және экологиялық биологиямен қарым-қатынасының заңдылығына талдау жасау

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

  • Код ON11

    Өсімдіктер мен микроорганизмдердің, паразиттердің биологиялық объектілерінің әртүрлілігі және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңызы туралы негізгі идеяларды, адам ағзасының иммундық жүйесі туралы білімді игеріп, сондай-ақ кәсіби қызметте биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу, өсіру әдістерін қолдана білу.

  • Код ON6

    Өсімдіктердің биологиялық объектілерінің әртүрлілігі, биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңызы, сондай-ақ кәсіби қызметте биологиялық объектілерді сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістері туралы негізгі білімдерін көрсету.

  • Код ON13

    Өсімдіктер мен микроорганизмдердің, биологиялық объектілерінің әртүрлілігі және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңызы туралы, сонымен қатар кәсіби қызметте биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу, өсіру әдістерін қолдана білу.

Top