Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03106 Мәдениеттану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени релятивизм тұрғысынан мәдениеттанулық ғылым саласы мен пәнаралық зерттеулерде ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; құндылықтар жүйесі, мінез-құлық модельдері, мәдени және мәдениетаралық коммуникация, дәстүрлі және заманауи мәдениеттегі дәстүрлер мен жаңашылдықтарға әсері арқылы мәдени дамудың ұтымды объективті бағалауымен жаңа концептуалды-әдістемелік ыңғайлардың негізінде ЖОО-да мәдениеттанулық пәндерді оқытуды қамтамасыз ету, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарту негізінде мәдени антропология және заманауи қоғамның қазіргі заманғы мәдение мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; ғылыми зерттеу нәтижелері мен теориялық қайнар көздерге салыстырмалы талдау жүргізу, магистрлік диссертацияда, ғылыми жарияланымдарда ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Мәдениет экологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мәдениеттің әр түрлі салаларының байлығы мен мәдениет ұғымдарының мағыналарының әртүрлілігін талдау қабілеттерін дамыту, әр түрлі ұлттық-мәдени платформаларды сыни тұрғыдан бағалау қабілеттерін дамыту, табиғи байлықты сақтауда әр түрлі мәдениеттер өкілдері арасындағы өнімді байланыс; әлемнің этникалық картинасындағы экологиялық бағдарлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің жетістіктері, құндылықтарын, музыкалық тәжірибенің жаңа формаларын, орындау техникасын, стильдерін, бағыттарын, халық орындаушыларын, дәстүрлі ерекшеліктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру негізінде білікті мамандарды даярлау, түркі халықтарының музыкалық мәдениеті, олардың қазіргі қоғамдағы өзгерістердің күрделілігі мен жылдамдығымен байланысты айырмашылықтары мен мағыналары. Әлемнің музыкалық картинасын қалыптастыру, ондағы түріктердің дүниетанымының ерекшеліктерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антология және гендерлік зерттеу методологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи қоғамның гендерлік аспектілерін аналитикалық түсіндіруде әдіснамалық принциптер мен тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану қабілеттерін дамыту. Пән қазіргі заманғы қоғамдағы гендерлік қатынастарды, гендерлік айырмашылықтар проблемасын, гендерлік стратегияларды, гендерлік теңдік, гендерлік толеранттылық, интолерантылық мәдени зерттеулерде қолданылатын төзбеушілікті талдауға қолданылатын теориялық және әдістемелік тәсілдердің айрықша ерекшеліктерін объективті бағалау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы мәдениет зерттеулері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әр түрлі антропологиялық теориялар мен сыни талдау дағдыларын қолдана отырып, әлеуметтік-мәдени шындық бойынша зерттеулер жүргізу, мәдени анализ, далалық зерттеу әдістерін, негізгі антропологиялық теориялардың категориялық, әдістемелік аппараттарын салыстырмалы талдау үшін қолдану қабілетін дамыту, қоғамдағы және мәдениеттегі тұлғаның рөлін анықтайтын адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік, мәдени аспектілерің талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мамандарды сапалы даярлау жоспарлау және ұйымдастыру барысында негізгі қағидаларды, әдістерді қолдану, сонымен қатар әдістемелік құралдарды игеру, ғылыми жобалармен жұмыс жасау, қажетті талдамалық материалдар дайындау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастырудан тұрады., ғылыми мақалалар, диссертациялар жазу үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және жүйелеу, жүргізілген ғылыми жұмыстардың тиімділігін сыни тұрғыдан бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың категориялық аппараттарды, мәдени антропологияның негізгі теориялық, әдіснамалық қағидаларын түрлі мәдени жәдігерлерді талдауға қолдану, теориялық ұстанымдарды, отандық, шетелдік мәдени антропология идеяларын сыни тұрғыдан бағалау, салыстырмалы талдау әдістерін, историзм әдісін, мәдениет әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастыру.Әр түрлі мәдениеттер, мәдени қауымдастықтардың релятивизмі, қазіргі мәдени процестерге қатысты мәдени әртүрлілік принципін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антропологиядағы заманау теориялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі қоғамдардың мәдени әртүрлілігін, олардың гендерлік, этникалық, әлеуметтік-экономикалық саралануын зерттеудің негізгі әдістерін, қағидаларын мәдениеттегі реттеуші формацияларды, адамдардың өзара әрекеттесу механизмдерін, жолдарын қарастыру арқылы қолдану қабілетін дамыту. мәдени тәжірибені, мәдениеттегі дәстүр мен жаңашылдықтың өзара байланысын, әлеуметтендіру және жеке тұлғаны аккультуралау барысында әлеуметтік-мәдени тәжірибені беру механизмдері туралы ақпарат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының оқыту қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында лекторлық, кураторлық дағдыларды игеру, оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Мамандарды сапалы даярлау, магистранттардың әр түрлі мәдениетаралық қарым-қатынас түрлерін зерттеу, оның заңдылықтары, көріну ерекшеліктерін, әртүрлі мәдениеттердің, халықтардың, адамдардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтай алу қабілетін қалыптастырудан тұрады, мәдениетаралық коммуникация әдістерін, коммуникативті актінің орны, рөлін, дүниетанымның, менталитеттің өзара байланысына әсерін зерттеуде тұжырымдамалық қағидалар, әдіснамалық тәсілдерді қолдану, бейімдеу қабілеттері, әр түрлі мәдениеттер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи-мәдени мұраның мәдени сараптамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тарихи-мәдени мұра объектілерінің тарихи-мәдени маңыздылығы, сақтау дәрежесін анықтау, белгілеудің негізгі қағидаларын, әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру, объективті стандарттарды қолдана отырып мәдени мұра объектілерінің мәдени құндылығын анықтау, Қазақстан Республикасының, заңдары негізінде мәдени ескерткіштерді қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты әзірлеу, жүзеге асырудың заманауи тәсілдеріне, технологияларына, әдістері, әдістеріне қатысты нормативтік ережелерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Постмодернизмнің мәдениет философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың қазіргі жағдайын, постмодернизм мәдениеті философиясының негізгі даму тенденцияларын, мәдениетті зерттеудегі концептуалды тәсілдердің ерекшеліктерін, негізгі теориялық принциптері мен идеяларын объективті бағалау қабілеттерін қалыптастыру. постмодернизм мәдениеті философиясының өкілдері, постмодернизм мәдениетінің негізгі ұғымдарына, теориялық ережелеріне, оның теориялық және практикалық маңыздылығына, негізгі мәтіндерді сыни тұрғыдан талдай білуге сыни бағалауды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Миф және өмір
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттардың мифтің әр түрлі формаларын, мифтерді жүйелеуді негіздеу принциптерін, мифтер теориясының негізгі түсініктерін объективті бағалауды, жалпылауды, зерттеу бойынша аналитикалық жұмыстарды өз бетінше жүргізу қабілеттерін қалыптастыру, мәдени құбылыстар туралы философиялық мәселелерді түсіндіру, мифтердің қалыптасуына өмірдің әсері, қазіргі жағдайдағы мифтер жасау әдістері, олардың мінез-құлық модельдеріне, адамның қарым-қатынас стратегияларына әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Постмодернизм және бейнелеу өнерінің тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - постмодернизм бейнелеу өнерінің сюжеттік аспектілерін талдау, түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру; постмодерндік өнердің қазіргі мәдениеттегі орны, рөлін, қоршаған шындықты қабылдауға, құндылықтар жүйесіне, адамдардың мінез-құлқы, қарым-қатынасына постмодерндік өнердің әсерін бағалау әдістері, принциптерін қолдану, постмодерндік көркем шығармаларды талдау, түсіндіру; бейнелеу өнері, көркем мәдениеті туындыларының эстетикалық, жалпы мәдени құндылығын анықтау әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жергілікті халық мәдениетін зерттеу: арнайы тақырыптар
    Несиелер: 5

    Жергілікті халықтардың мәдениеті, бірлігі, көптүрлілігі және ұлттық ерекшелігі туралы білімді меңгеру, мәдени сұхбат шеңберінде түрлі құбылыстарды зерттеу. Курсты оқығанда алған дағдыларды, білімдерді жалпылау, осының негізінде белгілі мәселелерді шешу, байырғы халықтардың этномәдени айырмашылықтарының ерекшеліктерін зерттеу; материалды мәдениеттің, әлеуметтік институттардың, идеологиялардың, халықтық өнердің тұрмыстық формаларына, олардың табиғи ортаға бейімдеушілік контекстінде сараптама жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жергілікті халық мәдениеті, мұра және интеллектуалды меншік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - байырғы халықтардың дәстүрлі мәдениетін зерттеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру, мәдени жәдігерлер, құндылықтар жүйесін, олардың мәдени мұраларын сақтау, рационалды іздеу формаларын объективті бағалау. олардың мәдени, географиялық, интеллектуалдық меншігін, олардың аймақтарын, тіршілік ету ортасын, олардың мәдениетінің бірегейлігін, байырғы халықтардың өмір салтын сақтаудың объективті жолдарын бағалау, құқықтық қорғау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиа, тарих, қоғам
    Несиелер: 5

    Маманды жаңа форматта сапалы даярлау, магистранттардың ақпараттық қоғам құбылысын, ақпараттық мәдениеттің қалыптасу тарихын, оның адам өміріндегі рөлін, медиа ресурстарды пайдалану мүмкіндіктерін талдау, бағалау қабілетін қалыптастырудан тұрады. Мәдениеттанушының жұмысында осы алынған нәтижелерді оң тұрғыдан қолдану, интерпретацияны жасау, мәдени мұра сақтау, ақпараттық мәдениеттің, цифровизациялаудың инкультурация, әлеуметтену, адамның интеграциясы процестеріне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингво мәдениеттану
    Несиелер: 5

    Білікті маман даярлау әлемнің лингвистикалық картасын құрудағы мәдениеттің орны, рөлін, тілдің әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру, сақтаудағы рөлін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастырудан тұрады. әлемнің этникалық картинасы, мәдениетіндегі, лингвистикалық, этникалық, мәдени бірегейлікті сақтаудағы, қазіргі мәдени лингвистиканың теориялық ережелерін тілдік тәжірибені зерттеуде қолданудағы рөлі, заманауи әдістерді қолдана білу, аударма жұмысындағы мәдени лингвистика әдістемесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электронды мәдениет және әлеуметтік желі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттардың визуалды тәжірибені, олардың институттарын, аудиторияларын, технологиялары, мәдени нысандарын электрондық мәдениеттің , әлеуметтік желілердің қазіргі заманғы даму тенденцияларын сыни бағалау арқылы талдау қабілеттерін, нәтижелерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру болып табылады. ақпараттық қоғамның әртүрлі аспектілері, қазіргі мәдениеттің негізгі ақпараттық ресурстарының жай-күйі туралы зерттеулер, мәдениеттанушы жұмысында медиа ресурстарды қолдану мүмкіндіктерін сыни бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    1. Шет тіліндегі жаңадан ашылған ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру, сонымен қатар білім беру қызметін басқару және жобалау, психология саласындағы принциптерді қолдану негізінде байырғы халықтардың мәдени мұрасын қорғаумен байланысты мәдениеттану мәселелерін (постмодернистік, компаративистік, семиотикалық және т. б.) зерттеудің басым бағыттары бойынша пәнаралық тәсілдерді, әдіснаманы, ғылым философиясының әдістері мен принциптерін сыни түрде бағалау болып табылады;

  • Код ON2

    2. Мәдени зерттеулер және мәдени антрпология саласында ғылыми білімді дамытудағы заманауи тенденциялар мен үрдістер контекстінде байырғы халықтардың дәстүрлі мәдениетін зерделеудің жай-күйін, келешегін терең түсінуді сыни бағалау

  • Код ON3

    3. Мәдени зерттеулердің әдіснамасын, мәдени, семиотикалық, компаративистік зерттеулерді ұйымдастыру принциптері мен әдістерін әлемнің этникалық бейнесіндегі генедерлік, экологиялық белгілерді дамыту және табиғи байлықты сақтау контекстінде қолдану.,

  • Код ON4

    4. Ғылыми зерттеулердің мәселелері мен міндеттерін қалыптастыру, сәйкес әдіснаманы таңдау, зерттеу сатысын анықтау, коммуникациялық мәселелерді зерттеу нәтижелерін бағалау және түсіндіру;

  • Код ON5

    5. Мәдениеттану аясында түркі халықтарының музыкалық мәдениетін зерттеуде тұжырымдамалық және әдістемелік тәсілдерді қолдану;

  • Код ON6

    6. Тарихи-мәдени мұраны зерттеуге қатысты сараптамалық талдаудың қолданыстағы әдістерін сыни тұрғыдан бағалау;

  • Код ON7

    7. Қазақстандық қоғамның әлеуметтік-мәдени үдерістерінің дамуының ғылыми негізделген болжамдарын әзірлеуге бағытталып алынған нәтижелерді түсіндіру және талдау үшін мәдени зерттеулер әдістерін дербес және тиімді қолдану форматында мәдениеттің, мінез-құлық үлгілерінің және мәдениетаралық коммуникациялардың өзекті мәселелерінің жаңа шешімдерін табу

  • Код ON8

    8. Постмодерндік мәдениет саласында тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу, сонымен қатар постмодерндік өнердің әлеуметтік-мәдени шындықты қабылдауға, және де құндылықтар жүйесінің өзгеруіне, классикалық нарратив пен парадигмаларды жеңуге мүмкіндік беретін жаңа заңдылықтар мен критерийлерді әзірлеуге қатысу тұрғысынан мінез-құлық пен коммуникацияға әсері

  • Код ON9

    9. Жоғары білім беру ұйымдарында мәдениеттану пәндері бойынша білім беру қызметін практикалық іске асыру үшін білім беру капиталын және білім беру менеджменті психологиясы бойынша әдіснамалық қағидаттарды қолдану контексінде педагогикалық менеджменттің қазіргі заманғы тәсілдері негізінде оқу процесін ұйымдастыру, тетіктерінің сапасын арттыру мақсатында мәдениеттің өзекті мәселелерін зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну.

  • Код ON10

    10.Әлеуметтік-мәдени кеңістіктегі өзгерістерге байланысты әр түрлі мәдени құбылыстар туралы ғылыми зерттеулерді мәдени зерттеулер мен мәдени антропологияның өзекті бағыттары бойынша өздерінің ғылыми зерттеулерінде қалыптастыру;

  • Код ON11

    11.Мәдениеттану мен мәдени антропологияның әдіснамасын, әдістерін, қағидаттарын, ғылым философиясын, басқару психологиясын, білім менеджментін, шет тілі саласындағы тілдік құзыреттілікті ғылыми мақалалар және магистрлік диссертация форматында қолдану негізінде мәдениеттану мен мәдени антропологияның өзекті бағыттары бойынша жаңа мәдени құбылыстар туралы ғылыми білімді жеке ғылыми зерттеуге түрлендіру

  • Код ON12

    12. Мәдени зерттеулер әдіснамасын және мәдени антропологияны, ғылым философиясын қолдану, кәсіби қызметтің қойылған ғылыми міндеттерін шешу, ғылыми байланыстарды, мәдениетаралық және ғылыми коммуникацияны кеңейту үшін шет тілінің тілдік құзыреттілік дағдыларын дамыту негізінде мәдениеттің өзекті мәселелері бойынша талдау және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау

Top