Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01764 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Түрік тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету. Тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білімгерлерге қазіргі орыс тілі мен қазіргі әдеби үрдістің негізгі даму тенденциялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән лингвистикалық және әдебиеттанулық пәндерді одан әрі оқытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мәтінге лингвистикалық және әдеби талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтінмен жұмыс істеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандарға оқу үрдісінде мәтіндік жұмысты ұйымдастыруда әдістемелік қолдау көрсету. Пән әр түрлі әдістерді (кейс-стади, инсерт, фишбоун және т.б.) меңгеруге бағытталған, олар студенттерге ақпаратты өз бетінше өңдеуде өзінің танымдық процесін реттеуге көмектеседі. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі бағыттағы мәтіндерді талдай алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты балалар мен жасөспірімдердің дене бітімінің жасқа байланысты екендігін үйрету және дене бітімінің қалыптасуында антропометриялық әдісті қолдану туралы түсініктеме беру. Пән балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының биологиялық заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі (А2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету. Тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, күнделікті білім беру қызметінде сыбайлас жемқорлық көріністерін қабылдауға сыни көзқараспен сыбайлас жемқорлық көріністері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттерге ықпал ететін факторлар туралы жалпы кешенді білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы туралы білімді қалыптастыру. Пән лексика мен фразеологияны шығу тегі, стилистикалық дифференциация тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді түсіндіре алады, тіл туралы ғылым тұрғысынан білімді түсіндіре алады, тілдің лексикалық модельдерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ататүрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – түркі тілдес елдерінің жастарын қазіргі заманғы жоғары білікті маман ретінде дайындау бағытында түркі әлемінде ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында орын алған Осман империясының тарихы мен маңызын көрсетуге бағытталады. Империяның құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері пәннің мазмұнын құрайды. Түрік ұлтының басшысы ретінде Мұстафа Кемалдың мемлекетке байланысты ұстанған принциптерін түсіндіру көзделеді. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: орыс тілінің дыбыстық құрылысының қазіргі жағдайы және фонетикалық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясының негізгі ережелері мен концепцияларын және оның нормаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді түсіндіре алады,қарым-қатынас барысында тілдің фонетикалық модельдерін қолдана алады, фонетикалық талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- студенттердің көшбасшылық теориясы, принциптері, негіздері туралы негізгі, кәсіби білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар, білім беру ортасында көшбасшылық қасиеттерді, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясын, командалық жұмысты ұйымдастыруды қарастырады. Мінез-құлық және жағдаяттық көшбасшылық. Білім беру ұйымында көшбасшылық стильдерді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі II
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: қазіргі орыс тілінің лексика-семантикалық жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тілінің лексика-семантикалық жүйесінің тарихи қалыптасуының негізгі кезеңдерін, сөздердің жүйелі байланысын, қазіргі лингвистикалық терминология жүйесін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдің лексикалық модельдерін меңгереді, сонымен қатар оларды қарым-қатынас барысында қолдана алады, лексика-семантикалық талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыни және жүйелі ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дүниетанымдық ұғымдар мен категориялар арқылы адам өз өмірін қайта құруға талпынып, жеке адамның ғана емес, бүкіл қоғамның тыныс-тіршілігін сыни сараптан өткізіп, адам мен қоғамның ақиқатқа жету жолындағы қателіктерін жоюға ықпал ету, дәйекті, әрі дұрыс ойлау арқылы өзіне және қоғамда болып жатқан процестер мен өзгерістерге аналитикалық ойлау тұрғысынан логикалық сараптама жасау. Сыни ойлау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономиканы оқудың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік, кәсіпкердің іс-әрекеттері,кәсіпкерлік істің түрлері, ұйымдастыру әдістері, тактикасы, стратегиясы, кәсіпкерлік бәсекелестік, тәуекел мен бизнес білімін, бизнес-жоспардың құрылымын, мазмұнын, және ұлттық экономиканың салаларында бәсекені күшейту жағдайындағы кәсіпкерліктің және бизнес–жоспарды құрудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті I
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: фольклорлық мәтіндердің өзіндік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән халық ауыз әдебиетінің жанрлық жүйесін (халық лирикасы, эпос, драма, сондай-ақ фольклордың шағын жанрлары), күнтізбелік-әдет-ғұрыптық және отбасылық-ғұрыптық циклдарды меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер фольклорлық шығармалардың мәтіндерін идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері тұрғысынан талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – діни және сопылық қайнар көздерден алынған ясауилік ілімінің мәнін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәнін, олардың метафоралығын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін, Қожа Ахмет Ясауидің «Дивани Хикмет» шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі саяси, экономикалық, күнделікті-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени байланыс, барлық ғылым саласы мен мемлекеттік басқарушы органдардағы терминологиялық және арнайы лексиканы, сондай-ақ іскер хаттар жазысу ережелерін, шарттар мен келісім жасай білуге және іскерлік қарым-қатынаста сөйлеуге қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - түркі тілдес елдерінің жастарынан қазіргі заманғы жоғары білікті мамандарды дайындау үшін өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды көздейді. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихын, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі қарастырады. Пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экологиялық танымды қалыптастыра отырып, адамның тіршілік ету ортасымен арасындағы жарақатсыз қауіпсіздікке студенттерді дағдыландыру. Курста қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, апаттардан және дүлей зілзалалардан, қарсыластың жою құралдарынан қорғану мақсатында халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті II
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Х-XVIII ғасырлардағы тарихи-әдеби үрдістің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән тарихи-әдеби үрдістің өзіндік ерекшеліктерін, кезеңдердің ерекшелігін, жанрлар жүйесін, көне орыс әдебиетінің дәстүрлерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан аталған кезеңнің шығармаларына кешенді талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты- тәрбие үдерісінің негіздерін және тәрбиелік іс-әрекеттің әдістемесі мен технологиясын танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль тәрбие жұмыстарының теориялық және әдістемелік негіздерін сипаттайды, орта және жоғары оқу орындарындағы тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыруға қажетті тәрбие жұмыстарының жалпы теориялық негіздерімен, тәжірибеде тәрбие жұмыстарын жүргізуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдары көрсетіледі. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, формалары, әдіс-тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен және ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнайы қолдау көрсету әдіс-тәсілдері таныстырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ модуль педагогикалық зерттеудің әдістерін пайдалана отырып, зерттеу мәдениетін қалыптастыруда топта жұмыс істеуге қабілетті, кәсіптік қызметін дәлдікпен қолдануды қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIX ғасырға дейінгі орыс мәдениеті мен әдебиеті
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: орыс халқының мәдениеті, өнері және әдебиеті дамуының ұзақ кезеңі туралы түсінік қалыптастыру. Пән орыс тарихы мен мәдениетін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер өз бетінше тарихи-әдеби талдау жасай алады; әдебиеттің қоғамдық қызметтің басқа түрлерімен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтауда ұғымдық-терминологиялық аппаратты қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі I
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқытудың әдістемесінің, ұйымдастырушылық формаларының, әдістерінің, тәсілдерінің және құралдарының негізгі санаттарын оқытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс тілі бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай алады және жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті III
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: тарихи-әдеби дәуір, ХІХ ғасырдың әдеби дамуының бірегей ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы тұтас концептуалды түсініктерді қалыптастыру. Пән әр орыс классиктерінің шығармашылық даралығын, олардың әдеби үдерістегі орнын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер шығарманың идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан кешенді талдауды жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі III
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелері туралы білімді қалыптастыру. Пән лингвистикалық дәстүрлерді және жалпы қабылданған жаңа тәсілдерді бейнелейтін ғылыми түсіндірмелердегі сөзжасам және морфологиялық жүйелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдің тарихи дамуы тұрғысынан сөзжасау және морфология үрдістерін талдап, түсіндіре алады, сөзжасау және морфологиялық талдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс мәдениеті мен әдебиетіндегі алтын ғасыр дәуірі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Орыс мәдениеті мен әдебиетінің алтын дәуірі туралы тұтас концептуалды түсініктерді қалыптастыру. Пән XIX ғасырдың орыс мәдениетінің бұрын-соңды болмаған шарықтау тарихын, мәдени жетістіктерді, орыс мәдениеті мен әдебиетіндегі алтын ғасыр шедеврлерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс әдебиетінің алтын ғасыры тарихын және оның ұлттық өзіндік мәдениетіне әсерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөз таптары
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: қазіргі орыс тілінде сөз таптары туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тіліндегі сөздерді бөлу принциптерімен, сөз таптарының жүйесімен, олардың қалыптасу тарихымен, оларды бөлу критерийлерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер сөздердің грамматикалық сыныптарын, олардың грамматикалық категорияларын тіл туралы ғылым тұрғысынан түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Әдебиетті оқытудың әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған.. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқу сабақтарын жоспарлай алады және өткізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Педагогикалық менеджменттің мақсаты – басқару объектісі ретінде педагогикалық жүйесі басқарудың заңдылықтар мен қағидаларынан, функцияларынан студенттердің білімін қалыптастыру. Мектептегі педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, болжау мен бақылауды жүзеге асыра білуді меңгерту. Сонымен қатар, әдістемелік және ғылыми-әдістемелік, инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдебиеті IV
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің үш негізгі даму кезеңі туралы білімді қалыптастыру. Пән 1850-60жж., 1870ж. және 1880-90жж. аралығындағы көркем әдебиеттерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер аталған кезеңдегі жазушылардың шығармаларына идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан кешенді талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX ғасырдағы орыс әдебиеті және өнердің басқа түрлерімен байланысы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Орыс әдебиетінің негізгі кезеңдері және оның басқа өнер түрлерімен байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән XIX ғасырдың орыс әдебиетін және оның басқа өнер түрлерімен байланысын зерттеуге бағытталған: кескіндеме, музыка және театр. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ХІХ ғасырдағы әдебиет, суретшілер, композиторлар шығармаларына салыстырмалы-тарихи талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Пән аясында білім алушыларға критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, оқыту нәтижесін бағалаудың қазіргі құралдары, түрлері, техникалары, механизмі, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, критериалды бағалаудың технологиясы түсіндірілген. Критериалды бағалаудың әдістері, техникалары көрсетіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру, бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеудің тәсілдері мен әдістері үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті II
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білімгерлерге XVII – XVIII ғасырлардағы әдебиеттің көркемдік ерекшелігі, оның қалыптасуы мен дамуы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән еуропалық ұлттық әдебиеттің ерекшеліктерін әлемдік, негізгі көркем бағыттар мен ағымдарды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер аталған кезеңдегі жазушылардың шығармаларына идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан кешенді талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - критериалды бағалау жүйесін, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи құралдарын, түрлерін, техникаларын, тетіктерін, білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлін түсіну, қалыпастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қолдану, бөлім мен тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Ол критериалды бағалау жүйесінің мәні мен ерекшелігін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі әлемдік әдебиеттің пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер аталған кезеңдегі жазушылардың шығармаларына идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан кешенді талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдебиеті теориясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: көркем әдебиеттің, әдебиеттанулық деректанудың және әдебиеттанулық текстологияның мәні туралы түсінік қалыптастыру. Пән әдебиетті сөз өнерінің түрі ретінде түсінумен байланысты теориялық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қазіргі зерттеу құралдарын және әдебиеттанудың негізгі концепцияларының білімдерін трансляциялаудың әртүрлі тәсілдерін, көркем шығармалардың мәтіндерін салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджмент пәнінің мақсаты – білім беру жүйесінде педагогикалық процесті басқарудың қағидалары мен заңдылықтарын білу және педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау іскерліктерін қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында басқаудың функцияларын, нормативтік-құқықтық базасын, бақылау тексеру түрлері, субъектілерді басқаруда қақтығыстармен лидерлік сапаны дамытуды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы білімді қалыптастыру. Пән педагогикалық зерттеулердің методологиясы мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мониторингтік зерттеулердің әдістері мен процестерін пайдалана отырып мониторингтік зерттеулерді жоспарлай және жүзеге асыра алады; білім алушылардың тілдік құзыреттілігін диагностикалауды жүзеге асыра алады;Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалаудың нәтижелерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европа мәдениеті мен әдебиетіндегі Ренессанс дәуірі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білімгерлерге Батыс және Орталық Еуропа елдерінде Ренессанс дәуірінің мәдениеті мен әдебиеті туралы түсінік қалыптастыру. Пән осы кезеңдегі мәдениет пен әдебиеттің ерекшелігін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тарихи және идеологиялық сипаттамаларды ескере отырып әдебиет пен өнер шығармаларын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дұрыс жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі орыс тілі теориясының, орфография және пунктуация білімдерінің практикалық қолданылуы туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс әдеби тілінің кең негізінде қазіргі орыс жазуының жүйесін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ауызша және жазбаша қарым-қатынас барысында тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдерін және орфографиялық нормаларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европаның ағарту мәдениеті мен әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Еуропалық мәдениет тарихындағы негізгі дәуірлердің бірі, ағарту дәуірінің мәдениеті мен әдебиеті туралы түсінік қалыптастыру. Пән мәдениет пен әдебиеттің эстетикалық принциптерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ағарту дәуіріндегі мәдениет пен әдебиеттің даму заңдылықтары мен мазмұнын сипаттай алады, әдеби шығармаларға кешенді талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша тілді дамыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән жазбаша сөйлеудің ең өзекті мәселелерін зерттеуге, сөйлемдегі, мәтіндердегі байланыс құралдарын жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жазбаша хабарлама-мәтіндердің әртүрлі түрлерін немесе жанрларын жасай алады, жазбаша қарым-қатынас барысында лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдер мен тілдің нормаларымен жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі IV
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс тілінің синтаксистік жүйесін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер синтаксис фактілерін тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіре алады,қарым-қатынас барысында тілдің грамматикалық модельдерін қолдана алады, грамматикалық талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу)
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру-оқушылардың сөйлеу қызметін дамыту. Пән тілдік дағдыларды қалыптастыру әдістерін зерттеуге бағытталған: сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқу сабақтарын жоспарлай және өткізе алады және оқушылардың сөйлеу қызметін тиімді дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті V
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХ ғасыр басындағы әдеби дәуір, оның эстетикалық, мәдениеттанулық жаңашылдығы туралы түсінік қалыптастыру. Пән негізгі бағыттарды, мектептер мен әдістерді, Ресей әдебиетіндегі мәдени парадигманың ауысуын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер Күміс ғасырдың әдеби шығармаларына идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан кешенді талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті VI
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге ХХ ғасырдың тарихи-әдеби үрдісінің өзіндік ерекшеліктері туралы, реализм, модернизм, соцреализм эстетикалық принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Пән осы кезеңдегі жазушылардың шығармашылығы бойынша ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларына бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ақын мен жазушылардың азаматтық ұстанымын, авторлардың шығармашылық мәнерінің ерекшеліктерін, тарихи-әдеби талдауды өз бетінше жүргізуге, ұғымдық-терминологиялық аппараттарды меңгеруге; әдебиеттің қоғамдық қызметтің басқа түрлерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті мен мәдениетінің күміс ғасыр дәуірі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХ ғасыр басындағы әдебиет пен мәдениеттің дамуы, оның эстетикалық жаңалығы туралы түсінік қалыптастыру. Пән ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті мен мәдениетінде негізгі бағыттар, мектептер мен әдістердің сипаттамасын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер Ресей әдебиетіндегі мәдени парадигманың ауысу үрдісін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем әдебиет мәтіндерін салыстырмалы талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орыс, қазақ және шетел жазушыларының көркем шығармаларының мәтіндерін Салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән орыс, қазақ және шетел жазушылары мен ақындарының көркем шығармаларының мәтіндерінің идеялық-тақырыптық және эстетикалық мазмұнын, тілдік құралдар жүйесінің ерекшеліктерін анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер көркем шығармалардың мәтіндеріне Салыстырмалы-тарихи талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • XX ғасырдағы орыс әдебиеті және кинематография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың әдеби үрдісі, ХХ ғасырдың орыс жазушылары мен ақындарының шығармаларының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер көркем шығармаларды талдау рәсімдерінде басқа гуманитарлық ғылымдар әдіснамасын қолдану қабілетін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- Жалпы тіл білімі салаларының өзіне тән белгілерін, сөйлесімдегі міндеттерін анықтайды; тілдік құбылыстарды, әдеби шығармаларды талдаудың ерекшеліктерін түсіндіреді; тілдердің генеологиялық және типологиялық классификациясы жайлы теориялық білімі мен түсінігін қалыптастырады. Филология саласына қатысты негізгі білімді есепке алуды көрсетеді, білім ортасын зерттеу әдістері мен қағидаттары, білім тәжірибесін қолданады.Тілдің тарихы мен қазіргі жағдайы тұрғысынан талдау ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көптілді білім берудің теориялық негіздерін қалыптастыру. Пән көптілді оқытудың теориясы мен тәжірибесін адамның жаңа әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени болмыстарға бейімделуінің басты индикаторларының бірі ретінде зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер тілдік жағдайды ғылыми талдау мақсатында зерттеулер жүргізе алады, салыстырмалы талдау дағдыларын меңгереді, салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті ІII
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлемдік әдеби үдерістер, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара әрекеттесуі туралы білімді қалыптастыру. Пән ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің әдеби үрдісін, оның бағыттарын, эстетикасының ағымдары мен ерекшеліктерін, философиялық негіздері мен тарихи маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі әдеби туындылар мен жанрлардың, жеке авторлық стильдің шығармаларын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі II
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты: дәстүрлі емес педагогикалық технологиялар туралы түсінік қалыптастыру. Пән орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін интерактивті оқыту әдістерін меңгеруге, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, оқу материалын оқытуда креативтілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер инновациялық қызметке дайын болады,педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы мәліметтерді өзінің кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі II
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық үдерістердің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру. Пән білім беру жүйесіндегі инновациялық процестердің теориясы ретінде педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер инновациялық қызметке дайын болады,педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы мәліметтерді өзінің кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: салыстырмалы тұрғыда орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы туралы білімді қалыптастыру. Пән орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын оқуға, салыстырылатын тілдің құрылымы мен қызмет етуінің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын талдай алады және салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады, жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді, барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік және шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады.

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін және педагогика мен психологияның теориялық негіздерін қолдана біледі.

  • Код ON3

    Қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады.

  • Код ON9

    Шетел және әлемдік әдебиеттің даму заңдылықтары мен мазмұнын сипаттайды, шетел және әлемдік әдебиет шығармаларында көрсетілген көркем сананың эстетикалық заңдары мен формаларын түсіндіреді, Қазіргі заманғы зерттеу құралдарын және әдебиеттанудың негізгі концепцияларының білімін трансляциялаудың әртүрлі тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON10

    Идеялық-тақырыптық мазмұн, жанрлық ерекшеліктер, сюжеттік-композициялық ерекшеліктер, стиль және поэтика тұрғысынан әдеби шығармаларды кешенді талдауды жүзеге асырады; көркем шығармалардың мәтіндерін Салыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын меңгерген; көркем шығармаларды талдау рәсімдерінде басқа гуманитарлық ғылымдар әдіснамасын пайдалану қабілетін көрсетеді.

  • Код ON11

    Орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай және жүргізе алады; инновациялық қызметке дайын, педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді меңгерген және пайдалана алады.

  • Код ON6

    Тілдің тарихи дамуы тұрғысынан тілдік фактілерді түсіндіреді, тіл туралы ғылым тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімді түсіндіреді, қазіргі әдеби тілдің нормаларын түсіндіреді, стилистикалық ерекшеліктер мен семантико-прагматикалық бағыттағы тілдік мінез-құлық тактикасын құрастырады, тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми жалпылау түрінде жүйелі түрде бағалайды

  • Код ON2

    Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады, мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады.

  • Код ON5

    Психологиялық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу құралдарын пайдалануға қабілетті, инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі.

  • Код ON7

    Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдері мен нормаларын меңгерген, сондай-ақ ауызша және жазбаша қарым-қатынас барысында оларды қолдана алады, фонетикалық компоненттік, морфемдік, сөзжасам, морфологиялық, синтаксистік, салыстырмалы талдау дағдыларын меңгерген, салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; тіл мен сөйлеуді ғылыми зерттеулерде қазіргі заманғы лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді пайдаланады.

  • Код ON8

    Орыс әдебиетінің даму заңдылықтары мен мазмұнын, классикалық және жаңа заман әдеби үдерісінің негізгі кезеңдерін сипаттайды, орыс әдебиетінің шығармаларында көрсетілген көркем сананың эстетикалық заңдары мен формаларын түсіндіреді, қазіргі заманғы зерттеу құралдарын және әдебиеттанудың негізгі концепцияларының білімін трансляциялаудың әртүрлі тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON12

    Білім саласындағы мониторингттік зерттеу әдістері мен үдерістерін пайдаланып мониторингттік зерттеулерді өз бетімен жоспарлайды және іске асырады; білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттеріне педагогикалық диагностиканы іске асырады; білім ортасын, білім практикасын зерттеудің принциптері мен әдістері арқылы білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін орыс тілі және әдебиет сабақтарында қолдануға қабілетті.

  • Код ON13

    Кәсіби қызмет түрлері, олардың функциялары мен міндеттері туралы ақпаратты біледі, кәсіби шеберлігі мен дағдысы, ұйымдастырушылық дағдысы бар, өзінің әдістемелік сауаттылығын рефлекстеу негізінде әдістемелік портфолионды қорғау нәтижелерін түсіндіреді, әртүрлі үлгідегі ғылыми жобалауды жүзеге асырады, кәсіби позицияның рөлін айқындайды, білім стейкхолдерлерін біріктіретін инновациялық идеяларды өз бетінше бастамашылық етеді (әртүрлі шығармашылық бірлестіктер, қауымдастықтар және т. б.)

Top