Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05407 Математика(РШАУ) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының негізгі ұғымдарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының аспектілерін теориялық және практикалық қолданудың алғышарттарын анықтау. Пән топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы туралы қазіргі заманғы идеяларды түсінуді қалыптастырады, басқару психологиясының негізгі принциптерін, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлғаны, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы алгебра
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің негізгі мақсаты - алгебралық құрылымның қолданбалы мәселелерін шешу, осы құрылымға жаңа типтегі объектіні құруға мүмкіндік беретін алгебралық құрылыстың негізгі заңдарын қолдану әдістері мен математика саласында алгебралық құрылымдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулердің сапалық және асимптотикалық теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қабілеттерді қалыптастыру - дифференциалдық теңдеулердің сапалы теорияларын қолдана отырып типтік есептерді есептеу; - сингулярлық нүктелердің геометриялық және механикалық мағыналарын қолдана отырып, қолданбалы есептер шығаруды ұйымдастыру; - жазықтықтағы дара нүктелерді дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориялары әдістерімен жіктеу; - дифференциалдық теңдеулердің сызықтық автономды жүйесінің дара нүктелерін жазықтықта дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориялары әдістерімен зерттеуді сипаттаңыз. - дифференциалдық теңдеулердің сапалы теорияларының әдістерін қолдана отырып, қолданбалы мәселені зерттеу процесін жобалау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стохастикалық талдау және теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты келесі құзыреттіліктерді қалыптастыру: стохастикалық талдау және стохастикалық есептеу теориясының әдістерін типтік стандартты есептерді шешуде қолдана білу; осы пәннің нәтижелерін одан әрі дамытудың негізгі бағыттары бойынша талдау жасау және еркін бағдарлау қабілетін қалыптастыру; диффузиялық процестердің стохастикалық дифференциалдық теңдеулер шешімдерімен байланысын зерттей алу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі математиканы оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дәлелдеулер әдістерін үйрету, есептер шеше бiлудiң әдiстерiн, теоремаларды, әсiресе дәлелдеуге қойылатын әдiстемелiк талаптарды меңгеруi, жоғары мектепте сабақ өтуге қажеттi әдiстер мен тәсiлдердi ұйымдастыра білу; жоғары оқу орындарындағы математика, пәнінің мазмұнымен таныстыру; болашақта жоғары мектепте математика пәнiнен сабақ беретiн мұғалiмдердi нақты бiлiмдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студенттердiң педагогикалық ой үрдiсiн кеңейту, жоғары мектептерде математиканы оқыту әдiстемесi мен ұйымдастыру ерекшелiктерiмен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тарихи динамикада қабылданған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Пән ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымын, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінуді қалыптастырады; ғылымның тарихы мен философиясын, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімнің әдіснамасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық анализдің қосымша тараулары және қолданыстары
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - алынған практикалық тәжірибені ескере отырып, функционалдық талдау туралы бұрын алған білімдерін тереңдету, теориялық білімді талдау негізінде зерттеудің ерекшелігіне бейімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көп өлшемді комплекстік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кешенді талдауда алған білімдері мен дағдыларын тереңдету арқылы көп өлшемді кешенді талдау құзыреттілігін одан әрі дамыту; бірнеше айнымалылардың голоморфтық функциялары және кешенді көпбейнелердің голоморфты бейнелері туралы жинақталған ақпараттық теорияларды жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептелімді функциялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі функциялардың есептелуін анықтай білу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны функцияны, қарабайыр және ішінара рекурсивті функцияларды, Тьюринг машинасында есептелуді, оракулаларға қатысты есептелуді, есептелетін функциялардың нөмірленуін, сонымен қатар есептерді, рекурсия теоремаларын және Райс теоремасын тоқтатуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тиімді есептелімділік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тиімді есептелу теориясы туралы білімді алуға мотивацияны қалыптастыру, ашық өзекті мәселелерді тұжырымдау және талқылау арқылы математикалық логика бойынша заманауи зерттеулерге қажетті практикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Метрикалық кеңістіктердегі математикалық анализ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы математикалық анализдің стандартты емес, типтік емес қолданбалы есептерін метрикалық кеңістіктерде және стохастикалық анализде шешу дағдыларын дамыту, сонымен қатар олардың кейбір қосымшалары бойынша дербес кәсіби қызметке дайындықты қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ли топтарындағы гармоникалық талдау және бейнелеу теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - функциялар теориясы мен функционалдық талдаудың жалпы сұрақтарымен гармоникалық анализдің әр түрлі байланыстарын талдау қабілетін дамыту; ЛИ тобы мен коммутативті емес Фурье анализі, спектрлік теория мен математикалық физика саласындағы қосымшалар туралы нақты түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән талдау, жоспарлау, оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастыру, білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті-субъективті өзара әрекеттесу технологияларын түсінуді және қолдануды қалыптастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін, педагогикалық ғылымның әдіснамасын, дидактиканы, ғылыми қызмет теориясын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақырлы өрістер теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақырлы өрістер теориясының элементтерін математика мен технологияда қолдана білуді қалыптастыру. Пәннің мазмұны топтар мен өрістер, ақырғы және шексіз топтар, центрлер мен қалыпты топшалардың қатарлары теориясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін шет тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті, тілдік, жалпы мәдени және тұлғааралық құзіреттіліктерді қалыптастырады, ғылыми және іскери сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктері және түйіндеме жазу, іскери хат, есеп, шет тіліндегі эссе зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Идеалдар мен көпбейнелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: коммутативті алгебра мен геометрияның негізгі ұғымдарын дерексіз теориялықтан нақты есептелетінге айналдыру қабілетін қалыптастыру, көпмүшеліктермен және аффиндық кеңістікпен, мономдық идеал; Бухбергердің алгоритмімен жұмыс істеу үшін репродуктивті-белсенділік компоненттерін қалыптастыру; заманауи ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолданбалы топ, сақина, өріс сияқты негізгі алгебралық құрылымдармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модельдер теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: модельдер теориясының әдістерін математиканың әр түрлі саласында туындайтын мәселелерге қолдана білу қабілетін қалыптастыру; модельдердің изоморфизмдері, әмбебап, экзистенциалды және индуктивті теорияларды беру және сипаттау әдісі туралы ғылыми ақпаратты талдау, жинақтау және жүйелеу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геометриялық басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты төмендегідей қабілеттерді қалыптастыру: - басқару функцияларын зерттеу; - әр түрлі шектеулермен оңтайлы бақылаудың шекаралық есептерінің шешілуінің критерийлерін тексеру әдістерін талдау; - тиімділіктің сызықтық және квадраттық критерийлерімен оңтайлы басқарудың шекаралық есептерін шешудің құрылысының әдістерін меңгеру; - қолданбалы есептерді шешуде оңтайлы бақылаудың конструктивті теориясын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін қолданбалы талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - - эволюциялық физикалық құбылыстардың әр түрлі классикалық модельдерінің негізгі әдістерін, тәсілдерін меңгеру және қарапайым жағдайларда сәйкес шешімдерді ұсыну формулаларын алу қабілетін дамыту; -Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін таңдауды және қолдануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фурье талдауы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - гармоникалық анализ аппараттарымен жұмыс істеу үшін қажетті практикалық дағдыларды дамыту, Фурье қатары мен интегралдары, үздіксіз және дискретті Фурье түрлендірулері бойынша стандартты, типтік өндірістік қолданбалы есептерді шешуде жеке тәжірибе жинақтау, нақты мәселелерді шешуге арналған Фурье талдау әдістерінің қолданбаларын бейнелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есептелімді ординалдар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі иерархиялардың шексіз деңгейлеріндегі есептелу теориясының заманауи проблемалары мен зерттеу тенденцияларымен стандартты емес, типтік емес қолданбалы есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру, математикалық логикада ашық өзекті есептерді құрастыру және талқылау арқылы заманауи зерттеулерге өз бетінше кәсіби қызметке дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нөмерлеу теориясының элементтері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жиындар және функциялар үйірлері үшін әр түрлі нөмірлеулер кұрастыру қабілетін қалыптастыру. Нөмірлеу теориясының теоретико-категориялық әдістерін меңгеру, ішкі объектілермен және бас ішкі объектілерімен жумыс жасап уйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Классикалық емес теңдеулер үшін тура және кері есептер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - Зерттелген кері есептерді құруды жеңілдету әдістерін, кері есептерді шешуде қолданылатын технологиялар мен құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастыру; - физикалық принциптерді қолдана отырып, пәндік саладағы типтік әдістерді талдай білу қабілетін дамыту; - жаратылыстанудың типтік тура және кері есептерін талдау және тұжырымдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Стохастикалық деректерді талдау әдістерін қолдана отырып, экономика, қаржылық талдау, әлеуметтану, медицина саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу;

  • Код ON4

    Математика саласындағы шетелдік ғылыми басылымдармен жұмыс істеу, математика саласындағы ғылыми ақпараттарды жинақтау үшін тілдік және лингвомәдени білімді құзырлы пайдалану, шет тілінде де

  • Код ON1

    Дәстүрлі және қашықтықтан оқытудың жаңа технологиялары мен оқыту әдістерін қолдана отырып, математикалық пәндер бойынша әр түрлі сабақтар өткізу, олардың әдістемелік қамтамасыз етілуін, студенттердің өздігінен жұмыс жасауына арналған тапсырмалар, практикалық тапсырмаларды орындау бойынша ұсыныстар, тәрбие жұмысының жоспарларын құрастыру;

  • Код ON2

    Универсал, экзистенциалды және индуктивті теорияларды сипаттау үшін тасымалдау әдісін қолдана отырып моделдердің изоморфизмін жасау; Есептеу теориясын, модельдік теорияны, өрістер теориясын қолдана отырып, мәселелер мен есептер қою арқылы математика және білім беру технологиялары саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу;

  • Код ON5

    Функционалдық талдау теориясындағы әдістерді қолдана отырып, әрі қарай зерттеу үшін Фурье талдауы туралы білімдерін көрсету;

  • Код ON6

    Нөмірлеу теориясы мен деректерді интеллектуалды талдау құралдарын қолдана отырып, мәліметтер қорындағы әртүрлі сұраныстарға іздеу алгоритмдерін жасау;

  • Код ON7

    Жеке зерттеулер аясында ғылыми гипотезаларды қалыптастыру үшін ғылыми ақпараттарға талдау жасау; Математиканың қазіргі жетістіктері мен жоғары білім педагогикасының талаптары тұрғысынан математикалық пәндерді оқытудың оқу жоспарын мемлекеттік және шет тілдерде жасау;

  • Код ON8

    Жаратылыстану ғылымының типтік тура және кері есептерін жаза алу және талдау жасау, өзін-өзі шығармашылық жағынан дамыту және жетілдіру; Математика, физика, механика, экономика және басқарудың қолданбалы есептерін шешудің тиімді математикалық әдістерін жасау;

  • Код ON9

    Бицадзе операторымен аралас типті теңдеулер үшін эллиптикалық шекараға нормаль бойынша туындысы бар есептің шешімін құру (TN есебі), сәйкес спектрдің өзіндік функциясындағы қатарлар теориясының әдісі бойынша проблема, спектрлік есептердің туындысы бар өзіндік функциялар жүйесін құру, шекаралас есептеулерді шешуге қолдану.

Top