Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10105 Мейіргер ісі в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғарғы сапада дәлелді мейіргерлік тәжірибеге негізделген, науқасқа орталықтандырылған мейіргерлік күтім көрсетуге бағытталған, мейіргер ісінің жоғары білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Дәлелді мейірбике ісі негіздері
    Несиелер: 5

    Ең жақсы дәлелдемелерді, пациенттердің қалауы мен ресурстарын біріктіру арқылы клиникалық шешім қабылдаудың негізін қалайтын пәндердің бірі. Пәннің мақсаты дәлелді мейіргер ісінің теориялық білімін қалыптастыру және студенттерді мейіргерлік дәлелді деректер базасында ақпарат іздеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, патология
    Несиелер: 6

    1. Анатомия дене бөліктері мен ағзаларының қалыптарын, құрылымын, орналасу жағдайлары мен топографиялық қарым-қатынастарын, оның жастық, жыныстық және жеке ерекшеліктерін еске ала отырып жүйелі сипаттауды қарастырады. Физиология – дені сау адамның тіршілік әрекетінің тегершігі туралы ғылым. Патологиялық анатомия аурудың құрылымдық негіздерін оқытады. Зерттеу объектілеріне аутопсиялық және операциялық материал жатады. Патологиялық физиология негізгі теориялық пән болып саналады, өйткені медицинаның әр саласындағы, дәрігерлерге қажетті, дәрігерлік клиникалық ойлауды қалыптастыруға қолайлы және ауруларға дұрыс диагноз қою, сәйкес емдеу тағайындаудың негізін салатын білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейірбикелік денсаулық және мейірбикелік ісі негіздері жағдайларын клиникалық бағалау
    Несиелер: 6

    Студенттердің жаңа теориялық білім алуы және медицинаның уақтылы принциптеріне сәйкес неғұрлым кең таралған жағдайларда амбулаториялық жағдайда және үйде науқасқа оның жасына және жынысына қарамастан медициналық көмек көрсету үшін қажетті кәсіби машықтар мен дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Акушерия және гинекологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 3

    Біріктірілген пән акушерлік-гинекологиялық қызметті орган деңгейінде құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру, патологиядағы Акушерия мен гинекологияны одан әрі табысты зерделеуді, клиникалық кафедраларда оқытуды және дәрігердің кәсіби дағдыларын меңгеруді қамтамасыз ететін олардың даму заңдылықтары туралы іргелі теориялық білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы мынадай дағдыларды меңгеруі тиіс: 1.препараттың фармакологиялық топқа жататындығын анықтай алады, фармакокинетикалық және фармакодинамикалық ерекшеліктерін, дәрі-дәрмектердің көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін біледі. 2.Латын тілінде рецепт жазудың жалпы заңдылықтарын біліңіз.(рецептілердің дұрыс ресімделуін анықтау, рецептілік жазбалар жасау, дәрілік заттардың бір реттік және тәуліктік дозаларын есептеу, түрлі аурулар кезінде қолдануға ыңғайлы дәрілік түрді таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жедел және шұғыл жағдайлардағы медициналық көмек
    Несиелер: 4

    Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының ғаламдық шеңберін қолдана отырып, жедел медициналық көмек көрсетудің принциптері мен стратегиялары. Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда жедел көмек көрсету алгоритмдері. Ауыр науқастарға және олардың отбасыларына жедел көмек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Терапиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 3

    Патологиялық процестердің себептері мен факторлары, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын-алу. Патологиялық процестердің пайда болу себептері мен факторлары, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын алу, жеке қажеттіліктер мен проблемаларды ескере отырып, пациентке білікті күтімді қамтамасыз ету үшін мейірбике процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Қан айналымы органдарының аурулары кезінде мейіргерлік процесті ұйымдастыру. Ас қорыту органдарының ауруларында мейірбикелік процесті ұйымдастыру. Зәр шығару органдарының ауруларында мейірбикелік процесті ұйымдастыру. Тірек-қимыл жүйесі, эндокриндік жүйе және қан аурулары кезінде мейірбикелік процесті ұйымдастыру. Терапиялық ауруларға мейірбикелік араласуды жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хирургиядағы мейіргерлік күтім
    Несиелер: 3

    Хирургиядағы мейірбикелік күтімнің циклі: хирургиялық науқастарға мейірбикелік алғашқы көмек көрсетудің негізгі пункттерін зерттейді. Асептика мен антисептиканың негізгі принциптерін біледі. Хирургиялық пациенттің клиникалық зертханалық және аспаптық зерттеуін түсіндіреді, диагностиканы, төтенше жағдайлар кезінде алғашқы медициналық және хирургиялық көмек көрсетудің принциптері мен әдістерін жүргізеді; Амбулаториялық хирургиялық қызметті ұйымдастыруды тексереді. Пациенттердің операцияға дейінгі дайындығын, науқастарды операциядан кейінгі кезеңде жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы мейірбикелік үрдіс
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыда өз өкілеттігі шегінде баланың дамуын мониторингілеу дағдыларын қалыптастырады, шағымдар мен анамнезді мақсатты түрде жинайды, бала жасындағы неғұрлым кең таралған аурулардың клиникалық белгілерін анықтайды, емдеу-диагностикалық процеске қатысады, ерте жастағы балаларды тамақтандыру мәселелері бойынша консультация береді, бала жасындағы аурулардың профилактикасын жүргізеді, шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Науқастарды оқыту
    Несиелер: 3

    Науқасты оқыту кезеңдері. Науқас туралы ақпарат жинау. Науқастың қажеттіліктері мен проблемаларын анықтау. Оқыту мақсаттарын, пациентті оқыту жоспарын белгілеу. Пациентті оқыту жоспарын іске асыру. Пациентті оқыту нәтижелерінің тиімділігін бағалау. Пациентті денсаулықты нығайту, оңалту және аурулардың алдын алу бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алғашқы медициналық-санитарлық көмектегі мейірбике ісі
    Несиелер: 3

    Студенттер халыққа алғашқы санитарлық көмек көрсетуді ұйымдастыру ерекшеліктеріне, аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және жағдайы, салауатты өмір салтын қалыптастыру және санитарлық-гигиеналық ағарту бойынша іс - шараларға оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Созылмалы аурулар кезіндегі мейірбикелік күтім
    Несиелер: 4

    Созылмалы аурулар кезінде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері мен кері көрсеткіштері. Созылмалы аурулар кезінде олардың жасын ескере отырып, жеке ерекшеліктерінің алуан түрлілігін қоса алғанда, қауіпсіз пациент-бағытталған мейіргерлік күтімді жүзеге асыруға арналған клиникалық дағдылар мен технологияларды қолдану. Пациенттің белсенді өмірін ұзарту және функционалдық жағдайын жақсарту үшін мейірбикелік күтімді жоспарлау, ұйымдастыру. Созылмалы аурулары бар науқастарды оқыту және кеңес беру. Денсаулық мектептерінің жұмысын ұйымдастыру. Медициналық-санитариялық алғашқы көмек пен әлеуметтік қорғау қызметінің өзара іс-қимылы негізінде медициналық көмек көрсетудің интеграцияланған моделі. Әртүрлі санаттағы науқастарға ұзақ мерзімді медициналық-әлеуметтік күтім, паллиативті көмек және үйде күтім жасау қызметтері. Дәрігер және пациенттің отбасымен, қажет болған жағдайда әлеуметтік қызметкермен ынтымақтастықта үйдегі мейіргер күтімі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайту
    Несиелер: 3

    Денсаулықты нығайту және салауатты өмір салтын насихаттаудың теориялық негіздері. Денсаулықты нығайту бойынша алдын алу бағдарламаларын ұйымдастыру принциптері. Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу тұжырымдамасы. Салауатты өмір салтын ілгерілету мен денсаулықты нығайтуды басқару жөніндегі ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсынымдар.

    Оқу жылы - 3
  • Мейірбике ісіндегі зерттеу әдістері мен ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәселені тұжырымдау, гипотезаны қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу жобасының мақсаты мен міндеттерін анықтау. Зерттеу дизайны-негізгі принциптер. Зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Жалпы талаптар мен ережелер. Зерттеу жұмысын ресімдеу. Теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша қорытындыларды тұжырымдау және есептерді ресімдеу. Ғылыми материалдарды баспасөзде жариялауға дайындау. Ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша презентация мен баяндама дайындау. Практикалық мейірбике ісіне ғылыми зерттеулер нәтижелерінің трансферті.

    Оқу жылы - 3
  • Сандық және сапалық зерттеу әдістері (статистика және биостатистика негіздері)
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісінде сапалы және сандық зерттеулерді ұйымдастыру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Студент сандық және сапалық зерттеулерде, соның ішінде Мейірбике ісі саласында әртүрлі тәсілдерді меңгереді. Мейірбике ісі саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын көрсетеді. Мейірбикелік зерттеу ғылымындағы зерттеу этикасының, жарамдылық пен сенімділіктің маңыздылығын сыни тұрғыдан талдайды.

    Оқу жылы - 3
  • Арнайыланған мейірбикелік көмек
    Несиелер: 5

    Мамандандырылған (жоғары мамандандырылған) көмек, әр түрлі емдеу-профилактикалық ұйымдардағы пациенттерді күту әдістері. Пациенттерге мамандандырылған мейірбикелік көмекті ұйымдастыру.Пациенттерге мамандандырылған көмек және бақылау. Диагностикалық және скринингтік зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар
    Несиелер: 4

    "Әлеуметтік маңызы бар аурулар" анықтамасы және әлеуметтік маңызы бар аурулардың пайда болу қаупі факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемін, жеңілдіктер тізбесі мен түрлерін айқындайтын нормативтік-құқықтық құжаттар. Пациенттерге/ клиенттерге, оның ішінде еңбекке жарамсыздығына диспансерлік бақылау жүргізу.

    Оқу жылы - 3
  • Психикалық денсаулық және адикция
    Несиелер: 4

    Психикалық денсаулықтың негіздерін білу барлық медициналық мамандарға қажет, өйткені пациенттердің басым көпшілігі бастапқыда психиатрларға емес, дәл соларға жүгінеді. Бұл пән болашақ медбикелер өз тәжірибесінде жиі кездесетін патологияны егжей-тегжейлі сипаттайды : шекаралық психиатрия (невроздар, жеке басының бұзылуы), соматогендік психикалық бұзылулар, эндогендік аурулар,әртүрлі деңгейдегі алкогольдік бұзылулар, нашақорлық, токсикомания.

    Оқу жылы - 3
  • Үйдегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Әртүрлі клиникалық жағдайларда (жараны емдеуді талап ететін пациенттер, мүгедек пациенттер, неврологиялық аурулары бар пациенттер, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) үйде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері мен мүмкіндіктері. Үйде күтім жасаудың негізгі принциптері. Диагноз және пациенттің жалпы жағдайы негізінде үйде мейірбикелік күтімді жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
  • Мейірбике ісіндегі экономика және маркетинг
    Несиелер: 3

    Мейірбике ісіндегі Экономика және маркетинг-негізгі бағыттарды қамтиды: қызмет көрсету қоғамы мен медициналық қызметтер саласын қазіргі заманғы түсіну, медицина саласындағы қызметтердің мәні мен жіктелуі; қызметтер нарығы, оның өзіндік ерекшеліктері, негізгі субъектілері; медициналық қызметтер саласын мемлекеттік реттеудің қажеттілігі мен мәні, мейірбике персоналын басқару және денсаулық сақтаудың объективті шектеулі Экономикалық ресурстарын тиімді пайдалану үшін қажетті кәсіби дағдылар.

    Оқу жылы - 4
  • Мейірбике ісіндегі көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Көшбасшылықтың теориялық және тарихи негіздері. Менеджмент пен көшбасшылықтың дәстүрлі және жаңа теориялары. Ұйымдастырушылық жоспарлаудың түрлері мен әдістері. Ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің негізгі теориялары мен тұжырымдамалары. Мотивацияның принциптері мен әдістері. Команда құру және командада жұмыс істеу негіздері. Байланыс негіздері және уақытты басқару.

    Оқу жылы - 4
  • Паллиативтік көмек
    Несиелер: 5

    Қатерлі ісіктен емделген, бірақ химиотерапия, радиация, хирургиялық емдеудің салдарынан ауырлық көріп жатқан пациенттердің жүргізу қағидаттары. Туыстар мен еріктілерді ауруханада және үйде паллиативті көмек көрсетуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
  • Ғылыми жоба
    Несиелер: 7

    Студенттерді "ғылыми жоба" пәніне оқытудың негізгі мақсаты мынадай нәтижелерге қол жеткізу болып табылады: студенттердің ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, ақпараттық іздестіру жүйелерінде (дәлелді медицинаның деректер базасы) жұмыс істеу дағдыларын дамыту, өз жұмыстарын дәлелдеу және таныстыру дағдыларын жетілдіру, академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру, жариялауға ғылыми жұмысты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (тезис, мақала).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биостатистиканың жетілдірілген курсы
    Несиелер: 4

    Пән аясында студенттер мәліметтердің түрлерін, екі өлшемді сипаттамалық статистиканы, параметрлік және параметрлік емес әдістерді, номиналды деректерді талдауды және регрессиялық талдауды үйренеді. Нәтижесінде студенттер мәліметтер базасына статистикалық талдау жүргізіп, нәтижелерін түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дәлелді мейірбике тәжірибесінің тереңдетілген курсы
    Несиелер: 5

    Пән практикалық ортада жеке зерттеулерден алынған қазіргі кездегі ғылыми мәліметтерді қолдануға бағытталған. Пәннің мақсаты клиникалық сценарий жағдайында дәлелді мейіргер ісі тәжірибесінің кезеңдерін орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
  • Геронтологиядағы мейірбике ісі
    Несиелер: 5

    Ересек жастағы адамдарға медициналық-әлеуметтік көмек көрсетудің барлық кезеңдерін ұйымдастырудағы, қамтамасыз етудегі және сақтаудағы мейірбике қызметінің рөлі мен міндеттері. Егде жастағы пациенттердің жалпы жағдайын бағалау. Денсаулық жағдайының немесе экономикалық және әлеуметтік әл-ауқаттың нашарлауы бойынша жоғары қауіпті топтар.

    Оқу жылы - 4
  • Мейірбике ісіндегі педагогика
    Несиелер: 3

    Бағдарлама мазмұнында мейірбике ісіндегі педагогиканың негізгі ұғымдары мен категориялары көрсетілген. Мақсат қою мен мақсат қоюға, білім беру жүйесін басқару негіздеріне, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларға назар аударылады. Педагог кәсібінің ерекшеліктері болашақ мамандықтың призмасы арқылы қарастырылады, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісіндегі Менеджмент және сапа-басқару қатынастарының бүкіл спектрінің мәнін зерттеуге бағытталған. Мейірбике ісін реформалау, клиникалық практикаға мейірбикелік қызметтің жаңа ұйымдастырушылық нысандарын енгізу, мейірбике ісінің сапасын жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау, бірқатар медициналық және әлеуметтік проблемалардың болуы мейірбике ісін басқару саласындағы маман-менеджерді даярлау қажеттілігін алға тартты.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Тәуелсіз, мақсатты және жан-жақты оқыту іс-шаралары үшін жауапкершілікті өз мойнына алады, сыни ойлау мен шешімдер қабылдау, ақпаратты талдау және бағалау арқылы оның үздіксіз кәсіби дамуын ұйымдастырады.

  • Код ON7

    Медицина ұйымдарында сапалы және нәтижелі кәсіпқой қызмет қағидаттарын сақтауды және барлық деңгейдегі әртүрлі сарапшылардың / кәсіпқойлардың арасындағы үздіксіз ынтымақтастықты қамтамасыз ету үшін мейірбике күтімінің сапасын жақсарту және медицина мекемелерінде медицина қызметкерлерін жетілдіру.

  • Код ON8

    Жедел, тактикалық және стратегиялық деңгейде жеке тұлғаларды, отбасыларды және қоғамды дәріптеу саласында белсенді жұмыс істей білу.

  • Код ON6

    Мейірбике саласындағы зерттеулер процесін ұйымдастырады, дәлелді ақпаратқа жүгінуге, қолдануға және сыни бағалауға қабілетті, дәлелді медицина қағидаларына негізделген клиникалық практиканы дамыту үшін нормативтерді енгізу және бағалау үшін стандарттар мен нұсқаулықтарды әзірлей алады.

  • Код ON4

    Мейірбике ісі жұмыстарының контекстінде талдамалық және шығармашылық түрде шешуге және күрделі, күтпеген қиындықтарды шешуге қабілетті, мейірбике ісі процесінде инновациялық технологияларды тиімді пайдаланады.

  • Код ON5

    Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи әдістерді қолданып, тәуелсіз шешімдер қабылдау, іс-әрекеттер мен олардың құжаттамалары үшін жауапты, қауіпсіз, емделушілік, жоғары сапалы мейірбике ісі дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON9

    Жеке тұлғаларды / пациенттерді, отбасыларды, мінез-құлық дағдыларын жетілдіру, функционалдылық, автономия және салауатты өмір салтын насихаттау, оқыту және денсаулықты тәрбиелеудегі ғылыми негізделген іс-әрекеттердің әртүрлі түрлеріне ие, тәлімгерлік мейірбике практикасын оқытуға және жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON3

    Әртүрлі жағдайлардағы әртүрлі адамдармен өзара әрекеттесуде тәуелсіз, жан-жақты және тиімді қарым-қатынас дағдыларына ие, әдістер мен технологиялардың кең ауқымын қолданады.

  • Код ON2

    Мейірбике ісі теориялары мен қағидаларын сыни түсінеді, ұйымның стандарттары мен құқықтық стандарттарға сәйкес кәсіби этиканы ұстанады және құпиялықты сақтайды, позитивті жұмыс ортасын сақтауға жауапты және жұмыс нәтижелері мен тиімділігі үшін жауапкершілігін арттыруға шоғырландырылады.

Top