Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10106 Қоғамдық денсаулық сақтау в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамдық денсаулық сақтау және санитариялық - эпидемиологиялық қызмет саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау мен мониторингті іске асыру, қоғамдық денсаулықты анықтайтын факторларды анықтау, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және оларды практикада іске асыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттер ғылыми жетекшімен бірге таңдалған тақырып бойынша оқу әдеби шолуын жазады. Әдеби шолу кіріспеден, негізгі бөлімнен және қорытындыдан тұрады. Әдебиет көздеріне сілтемелер талаптар бойынша ресімделеді. Әрбір әдеби шолу плагиатқа қарсы жүйеде тексеріледі. Студенттер зерттеу мәселесін тұжырымдау, кілт сөздерді анықтау, ғылыми ақпараттың деректер базасындағы ғылыми әдебиеттерді сүзгілерді қолдана отырып іздеу, әдебиеттерді талдау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    жануарлар әлемінің эволюциясы процесінде адамзат баласының дамуы - филогенез зерттелуде; қоғамның дамуына байланысты адамның қалыптасуы мен даму процесі - антропогенез зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және денсаулық-1
    Несиелер: 5

    Табиғи жағдайда организмдер мен олардың қауымдастықтарының қоршаған ортамен қарым-қатынасының жалпы заңдылықтары. Биосфералық процестердегі адамның нақты рөлі және оның "қоғам-табиғат"жүйесіндегі қарым-қатынасы. Қоршаған ортаға және адам денсаулығына антропогендік әсердің салдары туралы түсінік. Қоршаған ортаны қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология негіздері
    Несиелер: 3

    Гистологиялық техника негіздері. Жасуша және оның туындылары. Цитология. Жасушалардың құрылымдық ұйымы. Адам эмбриологиясы. Эмбриондық дамудың негізгі сатылары. Жалпы гистология. Эпителий тіндері және бездер. Дәнекер тіндері. Бұлшықет тіндері. Нерв тіні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетика және молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Молекулалық биологияның мақсаты - бұл макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттері туралы білімге сүйене отырып, олардың рөлі мен қызмет ету механизмдерін белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Физиологияның мақсаты-физикалық және химиялық факторларды зерттеу. Өмірдің кез — келген формасы — қарапайым вирустардан бастап күрделі организмдерге, соның ішінде адамға дейін-жеке функционалды сипаттамаларға ие, сондықтан физиологияның кең саласын вирустар, бактериялар, жасушалар, өсімдіктер, адамдар және т. б. физиологиясына бөлуге болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фармакология
    Несиелер: 5

    Фармакологияның басты мақсаты - жаңа тиімділігі жоғары және қауіпсіз дәрілерді табу.

    Оқу жылы - 2
  • Денсаулық сақтаудығы информациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-денсаулық сақтауда жаңа ақпараттық технологияларды құру. Ақпараттандыру бағыттары: Ø динамиканы ғылыми негізделген талдау жүйесін құру. қоршаған ортаның әртүрлі факторларына байланысты халықтың денсаулық жағдайы

    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 5

    пәнді оқу - студенттерді негізгі биоэтикалық құндылық-нормативті мәселелерді талдауға үйрету және қазіргі медицинада олардың мүмкін шешімдерін табуға көмектесу

    Оқу жылы - 2
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Медициналық микробиологияның мақсаты - патогендік микробтардың құрылымы мен қасиеттерін, олардың табиғи және әлеуметтік ортаның белгілі бір жағдайында адам ағзасымен байланысын зерттеу, микробиологиялық диагностика әдістерін жетілдіру, жаңа, неғұрлым тиімді терапиялық және профилактикалық дәрілерді жасау, жұқпалы ауруларды жою және алдын-алу сияқты маңызды проблема.

    Оқу жылы - 2
  • Заңнамаға және денсаулық экономикасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Экономика мен денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастырудың жалпы мақсаты - медициналық кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде адамдар арасында объективті түрде туындайтын экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
  • Химия, биохимия
    Несиелер: 5

    Биологиялық химияның негізгі мақсаты патологиялық процестердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін тіршіліктің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының метаболизм жолдарын және олардың реттелуін зерттеу, сондай-ақ ауруларды диагностикалаудың биохимиялық әдістерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Кейінгі практикалық қызметке қажетті жүйелік іргелі білім, білік және дағдылардың құзыреттіліктерін қалыптастыруда: клиникалық фармакология саласындағы дәлелдемелер тұжырымдамасы мен принциптерін түсіну, өзіндік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және өңдеу үшін қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын алу; өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеудің адекватты әдістерін қолдану, практикалық есептердің нәтижелерін дұрыс түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, өлшеу нәтижелерін ұсынудың дұрыс тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Қоршаған орта және денсаулық -2
    Несиелер: 5

    Гигиеналық нормалар туралы түсінік. Қоршаған ортаны жақсарту және адам денсаулығын нығайту үшін гигиеналық нормалардың маңызы. Ауа ортасының, топырақтың, сумен жабдықтаудың, Тамақтандыруды ұйымдастырудың, радиациялық қауіпсіздіктің , өндірістік факторлардың, тұру, Оқу жағдайларының санитариялық-гигиеналық сипаттамасы,олардың ересектер мен балалар денсаулығына әсері. Ластану көздері, құрамы. Санитарлық-гигиеналық зерттеулердің әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
  • Медицина тарихы және қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Медицина тарихы медициналық теория мен практиканың дамуын зерттейтін білім беру пәні ретінде және қоғамдамуымен, халықтармәдениетініңзерттейді.Қоғамдық денсаулық - халықтың денсаулығын сақтау мен жақсартуға бағытталған стратегиялық және тактикалық ұйымдастырушылық, медициналық және әлеуметтік ұсыныстарды қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және валеология
    Несиелер: 5

    Валеология бұл денсаулық ұғымы және салауатты өмір салты туралы білімнің жиынтығын құрайтын пән. Педагогикаоқу пәні ретінде жас мамандардың қалыптасуында ғылыми-зерттеу және кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат - денсаулыққа бейімделу процестерін күшейту, мысалы, қажеттілікке негізделген көмек. Денсаулық сақтауды басқару денсаулық сақтау және әлеуметтік саясат мекемелерінде жүзеге асырылады, мысалы, өзіне-өзі көмек топтары және денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік көмек, жазатайым оқиғалар және зейнетақымен сақтандыру, белгілі әлеуметтік қамсыздандыру.

    Оқу жылы - 3
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 8

    Кәсіптік аурулар мен жарақаттардың алдын-алу, сондай-ақ адам еңбегі жағдайында созылмалы аурулардың және олардың асқынуларының прогрессиясы.

    Оқу жылы - 3
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Гигиенаның мақсаты-қоршаған орта факторларын оңтайландыру арқылы денсаулықты сақтау және нығайту және аурулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 3
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Қажетті білімдер мен дағдыларды беру. денсаулық сақтау мекемелерінде келесі мәселелер бойынша жұмыс істейтін болашақ дәрігер: • халықтың денсаулығы және оны анықтайтын факторлар; • Тұтастай алғанда халықтың денсаулығын сақтауды, нығайтуды және қалпына келтіруді және халықтың жеке біртектес топтарын қамтамасыз ететін жүйелер.

    Оқу жылы - 3
  • Қоршаған орта гигиенасы
    Несиелер: 10

    Мақсат - аурудың алдын алу және сау орта қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық әлеуметтануы
    Несиелер: 3

    денсаулық және медицина әлеуметтануы саласында практикалық жұмыс дағдыларын және жүйеленген білімді меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 3

    ол студенттердің денсаулық психологиясының негіздерін игеруінен және жеке адамның психикалық, физикалық және әлеуметтік денсаулығының критерийлерінің квалиметриясының әдіснамалық дағдыларын дамытудан, валеологиялық, психогигиеналық, психопрофилактикалық және психореабилитациялық жұмыстарды жүргізуден тұрады.

    Оқу жылы - 3
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 5

    Эпидемиологияның мақсаты: – халықтың сырқаттанушылығын сипаттау; – сырқаттанушылықты түсіндіру, жекелеген аурулардың және аурулар топтарының пайда болу және таралу себептерін анықтау; - жақын және алыс перспективаға халықтың сырқаттанушылығының болжамын жасау

    Оқу жылы - 3
  • Денсаулықты нығайту негіздері
    Несиелер: 5

    Адам денсаулығын қалыптастыру, сақтау, нығайту және көбейту заңдылықтары мен әдістері туралы ғылыми білімдерді, сондай-ақ салауатты өмір салтын насихаттау және денсаулық мәдениетін сіңіру жолдары мен тәсілдері туралы дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 3
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    жаһандану және медициналық қызметтер нарығындағы жоғары бәсекелестік жағдайында ұйымды басқарудың заманауи технологияларын иеленетін менеджерлерді медициналық аурухана лауазымына дайындау.

    Оқу жылы - 3
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 8

    дұрыс тамақтану тұжырымдамасы арқылы өз денсаулығына деген дұрыс қатынасты қалыптастыруға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 4
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - I
    Несиелер: 5

    пән мақсаты медицина мәселелерін анықтау және қауіп факторлары туралы гипотезаның жалпы қалыптасуының алдын алу

    Оқу жылы - 4
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - II
    Несиелер: 5

    пәннің мақсаты гипотезаларды дәлелдеу, алдын алу құралдары мен әдістерінің тиімділігін сандық бағалау

    Оқу жылы - 4
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
    Несиелер: 8

    Денсаулық сақтау саласындағы саясатты және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы заңнамасын зерттеу

    Оқу жылы - 4
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу -II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мынада ерекшеленеді жалпы сауатты және кешенді профилактика әр түрлі эпидемиялардың пайда болу қаупін азайтуға, пайда болатын аурулардың мерзімін қысқартуға және жұмыс қабілеттілігін тез қалпына келтіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу -I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өмір сүру сапасы мен ұзақтығын жақсарту бойынша сауықтыру-профилактикалық шаралар жүйесі. Стресс, ұйықтауға және демалуға уақыттың болмауы, теңгерімсіз тамақтану, тәуелділік, физикалық белсенділіктің жеткіліксіздігі созылмалы ауруларға, бұзылуларға немесе мүгедектікке әкеледі.

    Оқу жылы - 4
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 4

    объектілердің (өнімдердің, процестердің, жүйелердің) сапасын қамтамасыз ету мәселелерін, сапа жүйелерін құру мен басқару құрылымы мен әдістерін, оларды нормативтік және әлеуметтік-экономикалық негіздеуді, сонымен қатар сапаның философиялық аспектілерінің негізгі бағыттарын және кейбір басқару құралдары.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON9

    Жұмыста заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қолданады

  • Код ON8

    Денсаулық үшін ақпараттық-түсіндіру, коммуникация және әлеуметтік жұмылдыру жұмыстарын жүргізеді

  • Код ON2

    Халық арасында инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың пайда болуы мен таралуының себептері мен қауіп факторларын бағалайды.

  • Код ON4

    Халықтың (қоғамның) денсаулығын сақтау мен нығайтуға әлеуметтік-профилактикалық бағытын анықтайды.

  • Код ON3

    Профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды, сырқаттанушылықтың ағымдағы және ретроспективті эпидемиологиялық талдауын жүргізеді.

  • Код ON6

    Сауықтыру іс-шараларын жасайды және өткізеді, салауатты өмір салтын, ұтымды тамақтануды насихаттайды.

  • Код ON1

    Халық денсаулығының демографиялық көрсеткіштерін есептеу мен бағалауды жүзеге асырады

  • Код ON5

    Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайы мен физикалық даму жағдайын бағалайды.

Top