Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10106 Қоғамдық денсаулық сақтау в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамдық денсаулық сақтау және санитариялық - эпидемиологиялық қызмет саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау, халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау мен мониторингті іске асыру, қоғамдық денсаулықты анықтайтын факторларды анықтау, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және оларды практикада іске асыру болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе

    Студенттер ғылыми жетекшімен бірге таңдалған тақырып бойынша оқу әдеби шолуын жазады. Әдеби шолу кіріспеден, негізгі бөлімнен және қорытындыдан тұрады. Әдебиет көздеріне сілтемелер талаптар бойынша ресімделеді. Әрбір әдеби шолу плагиатқа қарсы жүйеде тексеріледі. Студенттер зерттеу мәселесін тұжырымдау, кілт сөздерді анықтау, ғылыми ақпараттың деректер базасындағы ғылыми әдебиеттерді сүзгілерді қолдана отырып іздеу, әдебиеттерді талдау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Анатомия негіздері

    жануарлар әлемінің эволюциясы процесінде адамзат баласының дамуы - филогенез зерттелуде; қоғамның дамуына байланысты адамның қалыптасуы мен даму процесі - антропогенез зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және денсаулық-1

    Табиғи жағдайда организмдер мен олардың қауымдастықтарының қоршаған ортамен қарым-қатынасының жалпы заңдылықтары. Биосфералық процестердегі адамның нақты рөлі және оның "қоғам-табиғат"жүйесіндегі қарым-қатынасы. Қоршаған ортаға және адам денсаулығына антропогендік әсердің салдары туралы түсінік. Қоршаған ортаны қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гистология негіздері

    Гистологиялық техника негіздері. Жасуша және оның туындылары. Цитология. Жасушалардың құрылымдық ұйымы. Адам эмбриологиясы. Эмбриондық дамудың негізгі сатылары. Жалпы гистология. Эпителий тіндері және бездер. Дәнекер тіндері. Бұлшықет тіндері. Нерв тіні.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Генетика және молекулалық биология

    Молекулалық биологияның мақсаты - бұл макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттері туралы білімге сүйене отырып, олардың рөлі мен қызмет ету механизмдерін белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиология негіздері

    Физиологияның мақсаты-физикалық және химиялық факторларды зерттеу. Өмірдің кез — келген формасы — қарапайым вирустардан бастап күрделі организмдерге, соның ішінде адамға дейін-жеке функционалды сипаттамаларға ие, сондықтан физиологияның кең саласын вирустар, бактериялар, жасушалар, өсімдіктер, адамдар және т. б. физиологиясына бөлуге болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фармакология

    Фармакологияның басты мақсаты - жаңа тиімділігі жоғары және қауіпсіз дәрілерді табу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудығы информациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты-денсаулық сақтауда жаңа ақпараттық технологияларды құру. Ақпараттандыру бағыттары: Ø динамиканы ғылыми негізделген талдау жүйесін құру. қоршаған ортаның әртүрлі факторларына байланысты халықтың денсаулық жағдайы

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика

    пәнді оқу - студенттерді негізгі биоэтикалық құндылық-нормативті мәселелерді талдауға үйрету және қазіргі медицинада олардың мүмкін шешімдерін табуға көмектесу

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Медициналық микробиологияның мақсаты - патогендік микробтардың құрылымы мен қасиеттерін, олардың табиғи және әлеуметтік ортаның белгілі бір жағдайында адам ағзасымен байланысын зерттеу, микробиологиялық диагностика әдістерін жетілдіру, жаңа, неғұрлым тиімді терапиялық және профилактикалық дәрілерді жасау, жұқпалы ауруларды жою және алдын-алу сияқты маңызды проблема.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Заңнамаға және денсаулық экономикасына кіріспе

    Экономика мен денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастырудың жалпы мақсаты - медициналық кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде адамдар арасында объективті түрде туындайтын экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Химия, биохимия

    Биологиялық химияның негізгі мақсаты патологиялық процестердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін тіршіліктің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының метаболизм жолдарын және олардың реттелуін зерттеу, сондай-ақ ауруларды диагностикалаудың биохимиялық әдістерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Кейінгі практикалық қызметке қажетті жүйелік іргелі білім, білік және дағдылардың құзыреттіліктерін қалыптастыруда: клиникалық фармакология саласындағы дәлелдемелер тұжырымдамасы мен принциптерін түсіну, өзіндік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және өңдеу үшін қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын алу; өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеудің адекватты әдістерін қолдану, практикалық есептердің нәтижелерін дұрыс түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, өлшеу нәтижелерін ұсынудың дұрыс тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және денсаулық -2

    Гигиеналық нормалар туралы түсінік. Қоршаған ортаны жақсарту және адам денсаулығын нығайту үшін гигиеналық нормалардың маңызы. Ауа ортасының, топырақтың, сумен жабдықтаудың, Тамақтандыруды ұйымдастырудың, радиациялық қауіпсіздіктің , өндірістік факторлардың, тұру, Оқу жағдайларының санитариялық-гигиеналық сипаттамасы,олардың ересектер мен балалар денсаулығына әсері. Ластану көздері, құрамы. Санитарлық-гигиеналық зерттеулердің әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Медицина тарихы және қоғамдық денсаулық

    Медицина тарихы медициналық теория мен практиканың дамуын зерттейтін білім беру пәні ретінде және қоғамдамуымен, халықтармәдениетініңзерттейді.Қоғамдық денсаулық - халықтың денсаулығын сақтау мен жақсартуға бағытталған стратегиялық және тактикалық ұйымдастырушылық, медициналық және әлеуметтік ұсыныстарды қарастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және валеология

    Валеология бұл денсаулық ұғымы және салауатты өмір салты туралы білімнің жиынтығын құрайтын пән. Педагогикаоқу пәні ретінде жас мамандардың қалыптасуында ғылыми-зерттеу және кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгеруіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулықты басқару негіздері

    Мақсат - денсаулыққа бейімделу процестерін күшейту, мысалы, қажеттілікке негізделген көмек. Денсаулық сақтауды басқару денсаулық сақтау және әлеуметтік саясат мекемелерінде жүзеге асырылады, мысалы, өзіне-өзі көмек топтары және денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік көмек, жазатайым оқиғалар және зейнетақымен сақтандыру, белгілі әлеуметтік қамсыздандыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Еңбек гигиенасы

    Кәсіптік аурулар мен жарақаттардың алдын-алу, сондай-ақ адам еңбегі жағдайында созылмалы аурулардың және олардың асқынуларының прогрессиясы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 8
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе

    Гигиенаның мақсаты-қоршаған орта факторларын оңтайландыру арқылы денсаулықты сақтау және нығайту және аурулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық

    Қажетті білімдер мен дағдыларды беру. денсаулық сақтау мекемелерінде келесі мәселелер бойынша жұмыс істейтін болашақ дәрігер: • халықтың денсаулығы және оны анықтайтын факторлар; • Тұтастай алғанда халықтың денсаулығын сақтауды, нығайтуды және қалпына келтіруді және халықтың жеке біртектес топтарын қамтамасыз ететін жүйелер.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта гигиенасы

    Мақсат - аурудың алдын алу және сау орта қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 10
  • Денсаулық әлеуметтануы

    денсаулық және медицина әлеуметтануы саласында практикалық жұмыс дағдыларын және жүйеленген білімді меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Денсаулық психологиясы

    ол студенттердің денсаулық психологиясының негіздерін игеруінен және жеке адамның психикалық, физикалық және әлеуметтік денсаулығының критерийлерінің квалиметриясының әдіснамалық дағдыларын дамытудан, валеологиялық, психогигиеналық, психопрофилактикалық және психореабилитациялық жұмыстарды жүргізуден тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 3
  • Эпидемиология негіздері

    Эпидемиологияның мақсаты: – халықтың сырқаттанушылығын сипаттау; – сырқаттанушылықты түсіндіру, жекелеген аурулардың және аурулар топтарының пайда болу және таралу себептерін анықтау; - жақын және алыс перспективаға халықтың сырқаттанушылығының болжамын жасау

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Денсаулықты нығайту негіздері

    Адам денсаулығын қалыптастыру, сақтау, нығайту және көбейту заңдылықтары мен әдістері туралы ғылыми білімдерді, сондай-ақ салауатты өмір салтын насихаттау және денсаулық мәдениетін сіңіру жолдары мен тәсілдері туралы дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Госпитальдық менеджментке кіріспе

    жаһандану және медициналық қызметтер нарығындағы жоғары бәсекелестік жағдайында ұйымды басқарудың заманауи технологияларын иеленетін менеджерлерді медициналық аурухана лауазымына дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі

    дұрыс тамақтану тұжырымдамасы арқылы өз денсаулығына деген дұрыс қатынасты қалыптастыруға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 8
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - I

    пән мақсаты медицина мәселелерін анықтау және қауіп факторлары туралы гипотезаның жалпы қалыптасуының алдын алу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология - II

    пәннің мақсаты гипотезаларды дәлелдеу, алдын алу құралдары мен әдістерінің тиімділігін сандық бағалау

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама

    Денсаулық сақтау саласындағы саясатты және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы заңнамасын зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 8
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу -II

    Пәннің мақсаты мынада ерекшеленеді жалпы сауатты және кешенді профилактика әр түрлі эпидемиялардың пайда болу қаупін азайтуға, пайда болатын аурулардың мерзімін қысқартуға және жұмыс қабілеттілігін тез қалпына келтіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу -I

    Пәннің мақсаты өмір сүру сапасы мен ұзақтығын жақсарту бойынша сауықтыру-профилактикалық шаралар жүйесі. Стресс, ұйықтауға және демалуға уақыттың болмауы, теңгерімсіз тамақтану, тәуелділік, физикалық белсенділіктің жеткіліксіздігі созылмалы ауруларға, бұзылуларға немесе мүгедектікке әкеледі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері

    объектілердің (өнімдердің, процестердің, жүйелердің) сапасын қамтамасыз ету мәселелерін, сапа жүйелерін құру мен басқару құрылымы мен әдістерін, оларды нормативтік және әлеуметтік-экономикалық негіздеуді, сонымен қатар сапаның философиялық аспектілерінің негізгі бағыттарын және кейбір басқару құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Жұмыста заманауи технологияларды қолдану дағдыларын қолданады
  • Денсаулық үшін ақпараттық-түсіндіру, коммуникация және әлеуметтік жұмылдыру жұмыстарын жүргізеді
  • Халық арасында инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың пайда болуы мен таралуының себептері мен қауіп факторларын бағалайды.
  • Халықтың (қоғамның) денсаулығын сақтау мен нығайтуға әлеуметтік-профилактикалық бағытын анықтайды.
  • Профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды, сырқаттанушылықтың ағымдағы және ретроспективті эпидемиологиялық талдауын жүргізеді.
  • Сауықтыру іс-шараларын жасайды және өткізеді, салауатты өмір салтын, ұтымды тамақтануды насихаттайды.
  • Халық денсаулығының демографиялық көрсеткіштерін есептеу мен бағалауды жүзеге асырады
  • Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық жағдайы мен физикалық даму жағдайын бағалайды.
Top