Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10102 Стоматология в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан тұрғындарының денсаулығын жақсартуға бағыттап әлемдік білім, ғылым, клиника тәжірбиелерін интеграциялау жолы арқылы жоғары білікті стоматолог- дәрігерлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B087 Стоматология
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Медицина тарихы
    Несиелер: 3

    Медицина тарихы адамзаттың бүкіл тарихында даму заңдылықтары мен емделу тарихын, әлем халықтарының медициналық білімдері мен медициналық қызметтерін тарихпен, философиямен, жаратылыстану мен мәдениеттің жетістіктерімен ажырамас байланыста зерттейді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жедел медициналық көмек негіздері
    Несиелер: 3

    Жоғары технологиялық Симуляторлар мен сценарийлерді пайдалана отырып, жүрек қызметін тоқтату, анафилактикалық шок, ЖКС, политравма кезінде шұғыл көмек көрсету дағдылары. Зардап шеккендерді жаппай қабылдау кезінде жедел медициналық көмек бөліміндегі медициналық сұрыптау принциптері. Шок. Жазатайым оқиғалар. Жедел жүрек-тамыр жеткіліксіздігі. Қан кету. Құрысулар. Кенеттен өлім (BLS, ACLS, PALS). Жедел тыныс жетіспеушілігі. Жедел іш.Жарақат.Аллергиялық реакциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 3

    Пән науқаспен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынастың негізгі қағидаттарын зерттеуге бағытталған, бұл науқастың ауру ағымын үрдіс ретінде түсіну үшін ғана емес, сонымен қатар науқастың ойлауын, пікірін, сезімдері мен үміттерін түсіну және әр науқасқа қатысты ең жақсы шешім қабылдау үшін маңызды. Пәннің зерттеу объектісі дәрігердің кәсіби қызметінде пайдаланатын және оның науқастармен, науқастар туыстарымен, әріптестерімен тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етуге бағытталған қарым-қатынас түрлері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медициналық құқық
    Несиелер: 3

    Адам құқықтары мен бостандықтары туралы білім беру, Қазақстан Республикасының заңнамаларымен және халықаралық құқық нормаларымен, сот-медициналық сараптаманың нысандары мен әдістерімен, оның құқықтары мен міндеттерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Студенттер ғылыми жетекшімен бірге таңдалған тақырып бойынша оқу әдеби шолуын жазады. Әдеби шолу кіріспеден, негізгі бөлімнен және қорытындыдан тұрады. Әдебиет көздеріне сілтемелер талаптар бойынша ресімделеді. Әрбір әдеби шолу плагиатқа қарсы жүйеде тексеріледі. Студенттер зерттеу мәселесін тұжырымдау, кілт сөздерді анықтау, ғылыми ақпараттың деректер базасындағы ғылыми әдебиеттерді сүзгілерді қолдана отырып іздеу, әдебиеттерді талдау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тірі ағзалардың негізінде химиялық, биологиялық және биофизикалық процестер, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымы және олардың химиялық компоненттерінің физиологиялық қызметінің рөлі, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктері, оның транспорттық қызметін қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасушалық метаболизм
    Несиелер: 5

    Жасуша және олардың компоненттерін механизмдері, тіршілік циклі, жасушаларды зерттеу әдістері, молекулалық механизмдер мен метаболизм процестерін реттеуді зерттейді, тіндер мен мүшелердегі патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен қалыптасуының себептерін, оның ішінде, осы бұзылыстарды түсіну үшін биохимиялық заттар мен микробиологиялық көрсеткіштер қолданылатын микроорганизмдер де бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және валеология
    Несиелер: 5

    Педагогика оқу пәні ретінде жас мамандардың қалыптасуына кәсіби педагогикалық мәдениет пен зерттеушілік көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Валеология жеке деңгейде адам денсаулығының қорлары мен ресурстарын бағалаудың жалпыға қолжетімді және сенімді әдістері мен әдістерін зерттейді, бұл денсаулықты бақылауға және оны сақтау және нығайту үшін дер кезінде түзетулер енгізуге мүмкіндік береді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Денсаулықты диагностикалау әдістері. Денсаулықтың жас және жыныстық ерекшеліктері және оның диагностикасы. Тамақтану және денсаулық. Репродуктивті денсаулық. Жаман әдеттердің алдын алу әдістері мен құралдары. Денені жақсарту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұқым қуалаушылық және тіндер
    Несиелер: 5

    Пән тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздерін, адамның эмбриондық даму заңдылықтарын, оның қатерлі кезеңдерін, дамудың ақауларын анықтаудың жаңа молекулалық-генетикалық және профилактикалық әдістерін, сондай-ақ тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің қағидаларын, қалыпты жағдайда эпителий, дәнекер, бұлшықет, нерв тіндерінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микробиология
    Несиелер: 3

    Медициналық микробиологияның мақсаты - патогендік микробтардың құрылымы мен қасиеттерін, олардың табиғи және әлеуметтік ортаның белгілі бір жағдайында адам ағзасымен байланысын зерттеу, микробиологиялық диагностика әдістерін жетілдіру, жаңа, неғұрлым тиімді терапиялық және профилактикалық дәрілерді жасау, жұқпалы ауруларды жою және алдын-алу сияқты маңызды проблема.

    Оқу жылы - 2
  • Стоматологиядағы материалтану
    Несиелер: 7

    ССтоматологиялық Материалтану негіздері. Негізгі (металл қорытпалары, полимерлер, керамика, композиттер, цементтер) және қосалқы (бедерлі массалар, модельдеу материалдары, абразивті, ағартқыш, жеңіл балқитын металл қорытпалары) материалдар және өзге де қосалқы материалдар. Тіс тәждерін модельдеу негіздері. Жоғарғы және төменгі жақтың алдыңғы және шайнау тістерінің анатомиялық ерекшеліктерін жаңғырту. Табақтарды, тәждерді (пластмасса, металл пластик, металл керамика), штифтік тістерді, көпіртәріздес протездерді, ішінара пластиналық, бюгельдік және толық сьем протездерін жасау технологиясы.

    Оқу жылы - 2
  • Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
    Несиелер: 7

    Студенттер ғылыми жетекшімен бірге жоспарланған ғылыми зерттеу хаттамасын жасайды. Хаттама хаттама ресімдеу үшін чек-парақпен бекітілген негізгі бөлімдерден тұрады, ғылыми зерттеулердің дизайны, жүйелі қателер, ғылыми зерттеулердің этикасы, деректердің типтері және нәтижелерді статистикалық талдау әдістері, параметрлік және параметрлік емес әдістер, сапалы деректерді талдау бойынша мәселелер зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Стоматологиядағы клиникалық анатомия
    Несиелер: 4

    Терінің топографиялық анатомиясы. Тері қабаттарының қабаттық орналасу ерекшеліктері; бет аймағының тері қабаттарының қабаттық орналасу ерекшеліктері. Шырышты көз ұясының, мұрын қуысының және ауыз қуысының ерекшеліктері. Иммундық жүйе мүшелерінің топографиялық анатомиясы. Тимус топографиясының ерекшеліктері. Көкбауыр, лимфа түйіндерінің топографиясының ерекшеліктері. Сүйек кемігінің топографиясының ерекшеліктері. Көру анализаторларының топографиялық анатомиясы. Көз ұясының топографиялық анатомиясы. Көз алмасының топографиялық анатомиясы.

    Оқу жылы - 2
  • Стоматология негіздері
    Несиелер: 8

    Пәннің пәні мен міндеттері, басқа медициналық және техникалық пәндермен өзара байланыс. Ортопедиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері. Ортопедиялық стоматология кабинетін және ортопед дәрігердің жұмыс орнын ұйымдастыру. Тіс техникалық зертханасының жұмысын ұйымдастыру. Тіс техникалық зертханасының негізгі және қосалқы үй-жайларының санитариялық нормалары және оларды жарақтандыру. Ортопед-дәрігер тағайындаған аппараттар мен протездердің әртүрлі конструкцияларының зертханалық дайындалуын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
  • Морфология и физиология
    Несиелер: 13

    Морфология және физиология адам ағзасының әртүрлі жүйелерінің, мүшелерінің, тіндері мен жасушаларының құрылысын, құрылымын және атқаратын қызметін зерттейді. Сонымен қатар тірі ағзаның тұтастай және жеке мүшелерде , тіндерде, жасушаларда физикалық қасиеттерін, сонымен қатар тіршілік процестерінің физика-химиялық негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 12

    Осы пәндерді оқу нәтижесінде студенттерде науқасты тексерудің маңызды кәсіби дағдылары, клиникалық ойлау негіздері, сондай-ақ медициналық этика қалыптасады. Ішкі аурулар пропедевтикасын оқытудың мақсаты студенттерді науқасты зерттеу әдістері мен диагностика ережелеріне үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
  • Профилактикалық стоматология
    Несиелер: 6

    Стоматологиялық ауруларды анықтау, мақсаттары, міндеттері, алдын алу әдістері. Стоматологиялық аурулардың эпидемиологиясы. Емхананың профилактикалық бөлімшесінде пациентті тексеру. Ауыз қуысындағы кариесогендік жағдай. Алдын алу тіс, некариозных жеңіліс, заболеваний пародонта, зубочелюстных аномалиясы. Халықты гигиеналық тәрбиелеу. Стоматологиялық ағарту. Алдын алу бағдарламаларын әзірлеу, енгізу және тиімділігін бағалау принциптері

    Оқу жылы - 3
  • Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
    Несиелер: 8

    Пән шеңберінде хаттамаға сәйкес жүргізілген ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша тезис ресімделеді. Осы құзыреттіліктерді орындау үшін студенттер дизайнды, ғылыми зерттеулер этикасын, дәлелді медицинаның негізгі кезеңдерін, клиникалық сынақтарды, тиісті клиникалық тәжірибені, клиникалық аудитті қайталайды, параметрлік және параметрлік емес әдістерді, регрессиялық талдауды, іріктеу мөлшерін және әсер ету мөлшерін есептеуді қайталайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тістің қатты тіндерінің патологиясы
    Несиелер: 6

    Тістің қатты тіндерінің кариес және кариес емес зақымдануы. Тістің қатты тіндерінің патологиясы бар науқасты тексеру әдістері. Кариестің этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, патологиялық анатомиясы. Клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, кариесті емдеу. Кариесті диагностикалау және емдеу кезеңдеріндегі қателіктер мен асқынулар. Некариозные зақымдану қатты мата тіс. Жіктелуі, этиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы. Клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емі. Тістің қатты тіндерінің кариозды емес зақымдануларын диагностикалау және емдеу кезеңдеріндегі қателер мен асқынулар.

    Оқу жылы - 3
  • Балалар аурулары пропедевтикасы
    Несиелер: 6

    Балалар аурулары пропедевтикасы - бұл баланың патологиясын, сонымен қатар баланың денесінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ауруларының диагностикасы, алдын-алу және емдеуін зерттейтін клиникалық медицина саласы. Мақсаты: дәрігер мамандарда педиатриялық көмек көрсетудің тиісті сапасы арқылы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қалпына келтіруге және жақсартуға бағытталған білім мен дағдыларды (құзыреттерді) қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 3
  • Жалпы патология
    Несиелер: 9

    Жалпы патологиялық процестердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерінiн этиологиясы, патогенезi, морфогенезi бойынша білімді, патофизиологиялық дағдыларды клиникалық-зертханалық деректер бойынша талдауды, микро-және макропрепараттарды сипаттауды,әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуді қалыптастыру және фармакология саласында әртүрлі фармакологиялық топтардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын, олардың қолдану және қарсы көрсеткіштерін анықтау арқылы әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің негіздерін қалыптастыратын интеграцияланған пән.

    Оқу жылы - 3
  • Хирургиялық аурулар
    Несиелер: 10

    Хирургия бөлімдері бойынша жүйеленген ғылыми білімдер мен әдістемелерден тұратын оқу пәні. Алынған білім студенттерге хирургияның негізгі бөлімдерін зерттеуге, клиникалық ойлауды дамытуға, хирургиялық және жалпы медициналық практикалық дағдыларды игеруге, дәрігер мамандығының этикалық және деонтологиялық аспектілерін меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты-хирургияның негізгі принциптері, хирургиялық ауруларды диагностикалау және емдеу туралы ғылыми білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
  • Ауыз қуысы хирургиясы
    Несиелер: 12

    Пән, балалар стоматологиясындағы менеджмент пен маркетингті зерттейді. Тіс тісжегі мен оның асқынуларын, кариозды емес зақымдануларды, пародонт және ауыз қуысының сілемейлі қабығы ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерін қалыптастырады. Одонтогенді және одонтогенді емес қабыну ауруларының, жақ-бет аймағының жарақаттарының дифференциалды диагностикасы. Ауруханаға дейінгі жағдайларда шұғыл көмек көрсету. Онкологиялық сақтықтың принциптері.

    Оқу жылы - 4
  • Алмалы-салмалы протездеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты-жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, тістерді толық жоғалтқан пациенттерге амбулаториялық стоматологиялық ортопедиялық көмек көрсетуге қабілетті стоматолог дәрігерін даярлау. Пәнді меңгерудің міндеттері: пациенттерді тексеру дағдыларын игеру, диагнозды логикалық негіздеу, дифференциалды диагностика жүргізу, аурудың болжамын анықтау, науқастарды емдеу жоспарын құру, болашақ кең бейінді маман-стоматологтың кәсіби қызметі үшін қажетті ортопедиялық емдеуді жүргізу кезінде негізгі қол дағдыларын игеру (оның қызмет саласына қарамастан).

    Оқу жылы - 4
  • Балалар жасыныңдағы клиникалық стоматология
    Несиелер: 6

    Тұжырымдаманың анықтамасы, тарихы, мақсаты мен міндеттері басқа медициналық пәндермен байланысы. Балалар стоматологиялық көмекті ұйымдастыру. Бет пен жақтың, ауыз қуысы мен тістердің дамуы. Тіс тісжегісі және оның асқынулары. Балалар стоматологиялық клиникасындағы жансыздандыру. Жақ-бет аймағының қабыну аурулары. Балалардағы тіс жұлу отасы.

    Оқу жылы - 4
  • Пародонтология
    Несиелер: 5

    Пән пародонт ауруларының жіктелуі, патогенезі, негізгі және қосымша зерттеу әдістерін, пародонт патологиясын диагностикалауды, пародонт ауруын жоспарлау мен емдеуді және пародонт ауруларының алдын-алуды қолдана отырып, пациенттің тарихы мен клиникалық зерттеулерін жинаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Шұғыл пародонтологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Медициналық құжаттарды жүргізу.

    Оқу жылы - 4
  • Ортодонтия негіздері
    Несиелер: 4

    Қазіргі жағдайда балалар мен ересектерге ортодонтиялық көмек ұйымдастыру. Ортодонтиядағы Менеджмент және маркетинг.Ретенциялық аппараттар. Балалық шақта протездеу. Негізгі принциптері жою ерте белгілері және диспансерлеу . Тіс-жақ аномалияларының клиникасы, диагностикасы және ем.

    Оқу жылы - 4
  • Клиникалық эндодонтия
    Несиелер: 6

    Пәнге пульпа мен периодонт ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы қазіргі заманғы идеялар кіреді. Анамнез жинау, дифференциалды диагностика, пульпа және периодонт ауруларын консервативті және хирургиялық емдеу дағдыларын қалыптастырады. Пульпа мен периодонт жарақаты кезінде шұғыл көмек көрсету. Күрделі кариесті диагностикалау және емдеу кезіндегі қателер мен асқынулар

    Оқу жылы - 4
  • Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
    Несиелер: 5

    Жоспарланған ғылыми зерттеу хаттамасына сәйкес ғылыми зерттеулерді орындауды, деректер базасын қалыптастыруды, нәтижелерге статистикалық талдау жүргізуді, конференция жинағына тезисті ресімдеуді немесе конференцияда баяндама жасауды қамтитын студенттерді ғылыми зерттеулерді жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Алынбайтын протездеу
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мақсаты-бекітілген протездер технологиясы туралы түсініктерді, білім мен дағдыларды қалыптастыру. Теориялық Курстың міндеті - зерттелетін мәселе туралы жалпы түсінік қалыптастыру, мамандықты игеруге ынталандыру. Практикалық сабақтарда тіс техникалық зертхананың құрылымдық материалдарымен және жабдықтарымен жұмыс істеу білімдері бекітіледі және біліктері мен дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 4
  • Стоматологияда жедел және шұғыл көмек
    Несиелер: 4

    Жедел хирургиялық, жұқпалы және соматикалық аурулар мен жарақаттардың алғашқы диагностикасы және негізгі емдеу-тактикалық шаралары. Қауіпті жағдайларды синдромдық диагностикалау, олардың ауырлығын бағалау және шұғыл көмек көрсету. Науқасты тексеру кезінде критикалық және терминалдық жағдайларды тану, патологиялық процесс ағымының ауырлығын анықтау. Стоматологиялық қабылдауда кездесетін асқынулар кезінде шұғыл және шұғыл көмек жүргізу білімдері мен іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
  • Клиникалық ортодонтия
    Несиелер: 7

    Пән тіс жегі асқынуы патогенезін этиологиясын, клиниканы, диагностика мен дифференциалды диагнозды, емдеуді зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің теория мен практиканы игеруі, күрделі кариесті емдеудегі стоматолог-терапевттің негізгі кәсіби мануальдық дағдылары.

    Оқу жылы - 5
  • Балалар жасының стоматологиясы
    Несиелер: 7

    Пән, балалар стоматологиясындағы менеджмент пен маркетингті зерттейді. Тіс тісжегі мен оның асқынуларын, кариозды емес зақымдануларды, пародонт және ауыз қуысының сілемейлі қабығы ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерін қалыптастырады. Одонтогенді және одонтогенді емес қабыну ауруларының, жақ-бет аймағының жарақаттарының дифференциалды диагностикасы. Ауруханаға дейінгі жағдайларда шұғыл көмек көрсету. Онкологиялық сақтықтың принциптері.

    Оқу жылы - 5
  • Терапевтикалық стоматология
    Несиелер: 12

    Пән болашақ мамандарды ауыз қуысының шырышты қабаты мен еріннің қызыл жиегінің этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы және емі мәселелеріне бағыттайды. Дифференциалды диагностикалық белгілер, алдын-алу принциптері, диагноз қою және ауыз қуысының шырышты қабығын және еріннің қызыл жиегін емдеу алгоритмдері. Ауыз қуысында АИТВ инфекциясының көрінісі, тіс дәрігерінің тактикасы. Ауыз қуысының шырышты қабығының және еріннің қызыл шекарасының қатерлі ісігі. Онконасторенность. Инфекцияның одонтогендік ошағы, ошақты-шартты аурулар. Терапиялық стоматологиядағы синдромдар мен белгілер. Ауыз қуысында жүйелі аурулардың көрінісі, тіс дәрігерінің тактикасы.

    Оқу жылы - 5
  • Ортопедиялық стоматология
    Несиелер: 12

    Тіс қатарының немесе альвеолярлық процестің ақауларын жою, алмастыру жолдарын зерттейді, сонымен қатар органның одан әрі бұзылуын немесе аурудың қайталануын, емдік және профилактикалық міндеттерді болдырмайды.

    Оқу жылы - 5
  • Хирургиялық стоматология
    Несиелер: 12

    Жақ-бет аймағының одонтогендік қабыну аурулары: периодонтит, жақ периоститі. Жақ-тіл ойығының, қатты таңдайдың, ретромолярлық кеңістіктің, тілдің абсцессі. Асқынулар. Сілекей бездерінің аурулары бар науқастарды тексеру әдістері. Сілекей бездерінің қабыну және реактивті-дистрофиялық аурулары. Сілекей тас ауруы. Тістердің, альвеолярлы процестің, беттің жұмсақ тіндерінің, ауыз қуысының травматикалық жарақаттары. Бет жараларын алғашқы хирургиялық өңдеудің ерекшеліктері. Төменгі жақтың орналасуы. Ауыз қуысы мүшелерінің реконструктивті операциялары, альвеолярлы процесс, ауыз қуысының вестибуласы, френулопластика. Ауыз қуысын протездеуге хирургиялық дайындау. Пародонт ауруларын кешенді емдеудегі хирургиялық әдістер.

    Оқу жылы - 5
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 3

    Сот медицинасының түсінігі, пәні және мазмұны. Қазақстан Республикасындағы сот-медицина қызметінің іс жүргізу және ұйымдастыру мәселелері. Өлім және кадавер құбылыстары туралы ілім. Өлімді растауды. Өлімнің басталуын диагностикалау. Оқиға орнын және мәйітті ол табылған жерде тексеру. Мәйіттің сот-медициналық сараптамасы. Беттің жұмсақ тіндерін, жақ-бет сүйектерін, тістерді зерттеу тактикасы. Қатты затпен келтірілген зақым. Беттің жұмсақ тіндерінің зақымдану ерекшеліктері. Өткір заттардың зақымдануы. Беттің жұмсақ тіндерінің зақымдану ерекшеліктері. Оқ жарақаттары жұмсақ тіндердің және сүйек тұлғалар. Механикалық асфиксияның сот-медициналық сараптамасы. Физикалық және химиялық факторлардың әсерінен сот-стоматологиялық сараптама. Жұмсақ тіндер мен бет сүйектері зақымданған кезде денсаулыққа келтірілген зиянды анықтау, сараптау. Бас сүйек сүйектері мен тістері бойынша жеке басын анықтау. Кәсіби бұзушылықтар үшін стоматологтардың заңды жауапкершілігі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтау саласындағы менеджменттегі негізгі принциптер және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Денсаулық сақтау жүйесі қызметінің тиімділігін арттыру, сондай-ақ медициналық қызмет жұмысының тиімділігін арттыру бойынша басқарушылық шешімдер ұйымдастыру және басқарудың заманауи әдістері мен модельдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Код ON3

    Қоғамдық денсаулықты қамтамасыз ету үшін басқа медицина мамандарымен тиімді жұмыс істейді

  • Код ON4

    Көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өзінің кәсіби қызметінде менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін қолданады

  • Код ON6

    Кәсіби деңгейін жүйелі түрде жоғарылатады

  • Код ON2

    Науқастармен/отбасылармен және әріптестермен өзара әрекеттесуде нақты, тиімді кәсіби қарым-қатынас пен рефлексияны көрсетеді

  • Код ON8

    Заманауи статистикалық әдістерді қолдана отырып, мәліметтерді талдап, нәтижелерін ұсынады

  • Код ON5

    Құпия ақпаратпен жұмыс істеудің этикалық және құқықтық нормаларына негізделген кәсіби қызметті жүзеге асырады

  • Код ON1

    Дәлелді медицина принциптеріне сәйкес негізгі стоматологиялық аурулары бар науқастарды сұрау, тексеру, емдеу (соның ішінде жедел жәрдем көрсету) және науқастарды бақылау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON7

    Денсаулық сақтау саласындағы заманауи жетістіктер мен стандарттарды ескере отырып, биомедициналық және клиникалық пәндерді оқуда алған дағдыларын кәсіби қызметте пайдаланады

Top