Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    «Мәтін лингвистикасының» концептуалды аппараты ғылыми пән ретінде, мәтін филологиялық зерттеудің объектісі ретінде, мәтіндер типологиясы және оның компоненттері, мәтін категорияларының жүйесі, мәтін түрлері, мәтінді зерттеудегі заманауи тәсілдер; мәтін құрастырудың үлгілері; мәтіндік өлшемдер; мәтіннің әр түрлі типтерінің функционалдық және стилистикалық сипаттамалары; шағын формадағы көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістері мен тәсілдері; мәтін теориясының қазіргі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық поэтика
    Несиелер: 5

    Студенттердің көркем мәтінді талдау туралы ғылыми түсінігін, көркем шығарманы сауатты талдай білуді қалыптастыру. Әдеби талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Жұмыстың мазмұны мен формасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Жалпы анатомия, физиология және адам гигиенасы саласындағы мамандардың жалпы теориялық дайындықтары және әртүрлі жас кезеңдеріндегі балалар организмінің ерекшеліктері зерттеу барысында қарастырылатын пәннің негізгі мақсаты болып табылады. Курстың мақсаты: әртүрлі жас кезеңдерінде баланың денесінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы студенттік білім жүйесін қалыптастыру; болашақ мамандардың болашақ гигиеналық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдеби сын ғылыми пән ретінде. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні. Жанрлар, түрлері мен жанрлары. Әдеби және көркем жұмыс: талдау деңгейлері. Әдеби-көркем шығарманың мәтінін зерттеу барысында сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стилистика. Поэзия. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұны. Көркем образ. Әдебиеттің ұлттық бірегейлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін қарқынды оқыту әдістері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандық филолог-студенттерінің орыс тілін қарқынды оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін меңгеру. Курс орыстану студенттері арасында кәсіби, коммуникативті, лингвистикалық, лингвистикалық және аймақтық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға, орыс тілін оқытудың интенсивті әдістемесі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді әдістемелік даярлау үшін әдістемелік аппараттың негіздерін, оқыту әдістері мен тәсілдерін білу маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Пән ҚОТ фонетикалық және лексикалық бірліктерінің сипаттамаларына негізгі бағыттар мен теориялық тәсілдер туралы білімді қалыптастырады; Орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Пәнді зерттеу осы білімді кез-келген жанрдың мәтінін білікті және толық фонетикалық, лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді; фонетикалық және лексикалық классификациялар туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің негізгі бөлімдері, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық лингвистиканың даму тенденциялары мен бағыттары; лингвистиканың ұғымдары мен терминдерін; тіл белгілер жүйесі және деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазбаша, генеалогиялық және типологиялық классификациясы; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбиелік екітілділік негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандық студенттері үшін екінші тіл ретінде орыс тілін меңгеру әдістемесінің жекелеген мәселелерін меңгеру. Курс орыс студенттерінің кәсіби, коммуникативті, лингвистикалық, лингвистикалық және мәдени құзыреттіліктерінің негіздерін қалыптастыруға, мұғалімнің екі тілді тұлғасын дамытуға, орфографиялық және стилистикалық дағдыларын түзетуге бағытталған. Студенттердің нақты кәсіби міндеттерді лингвистикалық құралдармен шешу қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орфография және пунктуация мәселелері
    Несиелер: 4

    Орфографиялық және пунктуациялық белгілерді жүйелеу және тану, анықтамалық материалдармен жұмыс, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіру, мәтінді құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау қабілетін дамыта отырып, ең қолайлы таңдай білуге ​​машықтандыру мәтінді логикалық және эмоционалды қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу әрекетінің түрлері
    Несиелер: 5

    Сөйлеу әрекетінің теориясы. Сөйлеу әрекетінің айрықша белгілері мен фазалары. Сөйлеу әрекетінің психологиялық механизмдері. Сөйлеу әрекетінің түрлері. Ғалымдардың сөйлеу әрекетінің әр түрлі түрлерін оқыту тәсілдері. Оқушылардың сөйлеу белсенділігін қалыптастыру бойынша жұмыс әдістері. Сөйлеу әрекетін дамытудың міндеттері мен әдістері. Қазіргі мектеп оқулықтарындағы сөйлеу әрекетін қалыптастыру бойынша материалдарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Стилистикалық тұрғыдан дұрыс, қисынды және мәнерлі сөйлеуге қойылатын негізгі талаптар туралы студенттерде жинақталған идеяларды жүйелеу, тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту, қарым-қатынастың мақсатына, ауқымына және жағдайына байланысты тілдік құралдарды саналы таңдау және үйлестіру; әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді түсіну, қабылдау және шығару, сөйлеу формулаларын ауызша және жазбаша түрде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гетерогенді тілдердің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 7

    Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ана емес тілді меңгеру әдістемесі мен практикасы
    Несиелер: 5

    Ана тілі емес тілді ассимиляциялауға үйрету мен практикаға арналған әдістемелік және қолданбалы тұжырымдамаларды оқып үйрену, ана тілі емес тілді процесс ретінде игеру заңдылықтарын зерттеудегі интеграция мен дифференциация мәселелері. Стихиялық ассимиляция мен мақсатты оқытудың арақатынасы, сыртқы факторлардың әсері және орыс тілін ана тілі емес ретінде игерудегі жеке сипаттамалардың көрінісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі заманның модернизациясының тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. «Мәңгілік жеді» патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі заманғы қазақстандық бірегейлік. Рухани мұра және оның модернизация процесіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғат дамуының негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяцияларының жағдайы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, тірі организмдердің қауымдастықтағы өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамдардың қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның орыс тілді әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазақстандық әдебиеттің пайда болуы және жаңа эстетикалық парадигмасын іздеу туралы білім алу. Қазіргі қазақ әдебиетіндегі қос тілді жазушылар сияқты құбылыстар мен кезеңдерді түсіну; тәуелсіздік кезеңіндегі соңғы орыс тіліндегі көркем проза; тәуелсіздік пен демократия дәуірінде ұлттық тақырыпта жұмыс істейді. Қазақстанның орыс тілді әдебиетіндегі модернизм, неореализм және постмодернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XI-XVIII ғғ. фольклоры және орыс әдебиеті.
    Несиелер: 5

    Пән 18 ғасырдағы Ресейдегі ортағасырлық дүниетаным мен зайырлы сана контексіндегі орыс әдебиетінің пайда болуын, оның ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді. 11-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің жанрлық жүйесінің эволюциясын түсіну. Алынған білім шығарманы көркемдік-идеялық жүйелер тұрғысынан талдауға мүмкіндік береді. Пәнді зерттеу әдеби процестің тарихи және психикалық жай-күйі туралы пікірлер қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдық жағдайларын қарастырады; жасөспірімдер педагогикалық үдерісіндегі жұмыс мазмұны инклюзивті тәжірибе принциптеріне қарсы; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерін талқылайды. «Қолданбалы бизнес» курсы сату нарығын талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндіріс жоспарын әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, сондай-ақ қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдістемелік негіздері, оны дамытудың негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық үдерістің сипаты мен мазмұны. Тұлға объект ретінде, білім тақырыбы және оны дамыту факторлары. Ғылыми көзқарас. Тренинг тұтас педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде, қазіргі заманғы мектептегі білім мазмұны, құралдар, нысандар, оқыту әдістері қозғалыстың механизмі ретінде. Оқытушының диагностикасы және бақылауы. Оқытушының кәсіби қызметіндегі оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Әдеби процестің мәнін, оның дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен байланысын білу және түсіну; жеке авторлық көркем шығармалар поэтикасы; әдеби құбылыстардың генезисі.Алған білімдер орыс әдебиетінің тарихи-әдеби процесі туралы тұтас идея қалыптастыруға мүмкіндік береді, бұл көркем шығарманы нақты тарихи-контексттік талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тілдерді модульдік оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі тіл мұғалімінің тілдік тұлғасын дамыту және жетілдіру. Модульдік технологияны қолдана отырып, орыс тілін оқытудың мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру формалары, әдістері. Орыс студенттеріне орыс тілін оқытудың лингводидактикалық, деректанулық, лексикографиялық, инновациялық аспектілерін меңгеру. Заманауи технологияларды ескере отырып, сабақ жоспарлау және дамыту мүмкіндігі. Этномәдени және интерференциялық процестерді ескере отырып, мектепте орыс тілін оқытуды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстандағы білім беруді жаңғыртудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерделеу білім беру кеңістігі стратегиясының контексінде оқу үрдісін тәуелсіз талдау үшін осы білімді пайдалануға мүмкіндік береді; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білім табынушылықтары және студенттердің ашық сана-сезімі туралы пікір қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Синтаксистік бірліктердің ерекшеліктерін, құрылысын, құралдарын және әдістерін білу және түсіну, олардың құрамдас бөліктері мен байланыстары; ЕО функциялары мен оларды пайдалану шарттары; тілдің жүйелі синтаксистік деңгейі, оның көп өлшемді бірліктері, олардың арасындағы ішкі және деңгейаралық қарым-қатынастары. Коммуникативті-синтаксистік аспектісіндегі мәтінді талдауға арналған коммуникативтік (фразалар) және коммуникативтік деңгейі (қарапайым және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілінде оқытылмайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін меңгеру, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу және қолдану. Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесінде еркін сөйлеу. Білімді игеруді, тілдік және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері. Менеджмент менеджмент туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің бүкіл педагогикалық процесін басқару. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновациялық менеджмент, мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым басқару объектісі және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық негіздерін көркем оқу; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды жедел түрде оқытуды оқыту әдістерін, әдістерін және әдістерін меңгеру. Заңдар, теориялық негіздер және көркем оқудың көркемдік әдістері туралы пікір қалыптастырады; ауызша презентацияға дайындықтың педагогикалық әдістерін қолдану және мұғалімнің тіл және әдебиетінің кәсіптік қызметінде экспрессивті оқуды пайдалану мүмкіндігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қатынастың когнитивті-дискурстық аспектілері
    Несиелер: 5

    Орыс тілінде оқытылмайтын мектептерде орыс тілін оқытудың заманауи технологияларын меңгеру; саналы сөйлеу-ойлау қызметін ынталандыратын әдістер. Сөйлеу бөліктерін, сөздік қорын зерттеудегі жаңа бағыттар, шет тілдік дискурспен жұмыс істеу стратегияларын және контексттік шарттылықпен лексикалық бірліктерді жаңартуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық байланыс бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Тілді, сөйлеуді және когнитивті процестерді меңгеру мәселелерін ғылыми, теориялық және практикалық қамту, сөйлеу әрекетінде ақпаратты беру әдістерін психикалық процестермен және олардың тілдік жүйемен және лингвистикалық тұлғамен корреляциясына байланысты зерттеу. Билингвизмнің психолингвистикалық ерекшеліктерін, тілді меңгеру стратегияларын зерттеу; ана тілінің ассимиляциясы мен басқа тілдерді зерттеу арасындағы параллельдерді ғылыми тұрғыдан түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салыстырмалы стилистиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымы мен білім беру практикасының өзекті мәселелері. Тілдерді оқыту саласындағы отандық қазақ білімінің реформалары. Қазақстандық білім беруді модернизациялау тұжырымдамасы. Білім беруді реформалаудың басым бағыттары. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі және оларды оқу үдерісін басқару мен ұйымдастырудың тиімділігі негізінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интерпретациялық аударма зерттеулерінің әдіснамасы мен әдіснамасының мәселелері
    Несиелер: 5

    Аударма дағдыларын, мәдениаралық коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, интерпретациялық аударма әдісін меңгеру; мәтінді қалыптастыру және түсіндіру кезінде түпнұсқа және аударылған мәтіндердің, стилистикалық және «риторикалық» стратегиялардың салыстырмалы талдауын қолдану. Аударма дағдыларын, мәдени қарым-қатынас дағдыларын алу. Трансформациялық көзқарас, адекваттылық факторларының тұрақты жиынтығын анықтау, мәнді сәйкестілік критерийі ретінде тіларалық трансформация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің мақсаты, оның әлеуметтік шарттары. Оқу үдерісі бүкіл педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде. Мектептің білім жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара әрекеттесуі. Отбасылық білім негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет ету жүйесі. Қазіргі заманғы оқу үрдісіндегі білім беру теориясы мен әдістемесі Балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі. Дарынды балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқу-әдістемелік курс болып табылады, осы пән шеңберінде орысшылардың кәсіби дайындығы, студенттердің аударма құзыреттілігін игеруі, оларды аудару процесі мен аударма дағдылары туралы іргелі ғылыми-теориялық біліммен қаруландыру мәселелері қарастырылады. Студенттерді қазіргі заманғы аударма ісіндегі танымдық және коммуникативті бағыттармен және категориялармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиетін зерделеу әдістемесін білу және түсіну, балалар кітаптарының ерекшеліктері. Сыни әдебиеттерді талдауды, аннотацияларды, пікірлерді, пікірлерді, жазушы туралы сөздерді жазуды үйретеді. Балалар әдебиетінің ерекшеліктері туралы көркем шығармашылық феномені ретінде қалыптастырады; кәдімгі жұмыс тәжірибесінде оларды пайдалану үшін балалар әдебиетін түсіндіруді үйретеді. Балалар әдебиетін кешенді талдау дағдылары, кіші және орта сыныптардағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ-ХХІ ғасырлардағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    ХХ ғасыр. екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын білу және түсіну. Пән көркем құбылысты тарихи және әдеби көзқарастан түсіндіру қабілетін үйретеді. Әдеби процестің тұтас көрінісін қалыптастырады; көркемдік мәтіннің эстетикалық режиміне сәйкес көркем мәтінді ауызша және жазбаша талдауға мүмкіндік береді. Әдеби мәтіндегі әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орыс тілі мен әдебиетін оқыту
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстандағы білім беруді модернизациялаудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімді қалыптастырады, білім кеңістігінің стратегиясы аясында білім беру үдерісін талдауда алған білімдерін пайдалануға дайындайды, бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімге табынушылық және оқушылардың ашық ақыл-ойы, стандартты емес білім беру жағдайында әрекет етуге дайын болуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабағындағы тарихи түсініктеме
    Несиелер: 5

    Тілдің қазіргі күйінде де, тарихи дамуында да оның грамматикалық құрылымының маңызды белгілеріне саналы қатынасты қалыптастыру; тілдік құзыреттілікті кеңейту, тарихи процестерге байланысты қазіргі орыс тілінің құбылыстарын саналы түрде түсіндіру қабілетін дамыту; ауызша және жазбаша, дұрыс, әдемі сөйлеу дағдыларын дамыту; көркем шығарма мысалында тілдің экспрессивті құралдарымен, көркем бейнелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту
    Несиелер: 5

    Шетелдік аудиторияда орыс тілін кәсіби бағдарлы оқытудың ерекшеліктерін білу, белгілі бір тілдік аудиторияға және дайындықтың белгілі бір бейініне арналған тілдік материалды өз бетімен таңдай және ұйымдастыра білу, орыс тілінде сабақ уақытын дұрыс жоспарлау шет тілін үйрену, шетел тілді аудиторияда орыс тілін кәсіби бағытталған оқыту әдістемесі мен әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық дискурстың негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық дискурспен таныспай-ақ педагогикалық кадрларды даярлау мүмкін емес, өйткені қазіргі заманғы мұғалімге қойылатын талаптар өте жоғары. Пәннің тақырыптық жоспары педагогикалық риториканың жекелеген мәселелерін, педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін, педагогикалық дискурсқа қатысушылардың сөздік сипаттамаларын, кәсіби педагогикалық қарым-қатынасқа қатысушылардың сөйлеу мінез-құлық тактикасын талдаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс сабақтарындағы оқу мәтіні
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы мәдени лингвистиканың теориялық алғышарттары, алғашқы тұжырымдамалары, бағыттары, салыстырмалы мәдени лингвистиканың модельдері және олардың практикада жүзеге асырылуы, лингвомәдени өзара әрекеттесу ерекшеліктері және лексикография мәселелері, оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық байланыс және аударма әдістемесі мен тәжірибесі мәселелері
    Несиелер: 5

    Сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін оқып үйрену, категориялық аппаратты, жалпы заңдылықтарды, қазіргі заманғы маманның табысты іс-әрекетінің алғышарты болып табылатын сөйлеу коммуникациясының типтерінің, деңгейлерінің, формаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын меңгеру. Мәдениетаралық коммуникативті дағдыларды дамыту, мәдениетаралық айырмашылықтармен танысу, қазіргі ақпараттық кеңістікте мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдік аудиторияда орыс тілін оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Шетелдік аудиторияда орыс тілін оқыту әдістемесі мен ерекшеліктерін меңгеру, шетел тілі аудиториясында кәсіби қызметте инновациялық құзыреттілікті қалыптастыру әдістері туралы білім алу. Оның құрамына тілдерді оқыту әдістемесін дамытудың әлеуметтік-тарихи кондициясының мәселелерін, шетел тіліне білім берудің қазіргі заманғы модернизациясын анықтаған әлеуметтік-білім беру факторларын, шетел тіліне білім берудің қазіргі заманғы әдістемесі мен теориясын зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін сақтай отырып, аударма мен интерпретацияны қалай жүргізу керектігін үйрету. Негізгі ақпаратты іздеу және сараптау жүйелерімен, білімді ұсыну көздерімен жұмыс. Мәдениетаралық коммуникация және аударматану теориясының негізгі түсініктерін білу; орыс және оқытылатын тілдер сөйлеушілер әлемінің концептуалды және лингвистикалық суреттерінің арасындағы негізгі айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдеби дәстүр, дәуірдің тарихи және мәдени негіздері контексінде әдеби құбылыстарды қарастыру, сондай-ақ оның батыс еуропалық әдебиетімен байланысын және кейінгі әдебиеттерді дамытуға ықпалын көру. Теориялық білімді әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданыңыз; ұсынылған ғылыми және оқу әдебиеттерімен тиімді жұмыс істеу мүмкіндігі; алынған мәліметтерді дамыған көздер материалымен салыстыра білу, теориялық және тарихи-әдеби білім синтезін жүргізу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін теориясы
    Несиелер: 5

    Ежелгі дәуірден бастап біздің заманға дейінгі әдебиеттануда қызмет ететін көркем мәтін теориялары. Мәтіннің қалыптасу заңдылықтары; кез-келген стилистикалық мәтіндерді құру және оларды талдау процесі. Әр түрлі типтегі мәтіндерді өңдеудің теориялық негіздері. Мәтіндік қатынас теориясы және сөйлеу жұмыстарын түсіндіру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екі тілді лексикографияның қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Билингвальды лексикография теориясы мен практикасының негізгі қағидаларын қалыптастыру; сөздіктер құрастырудың теориясы мен практикасының мәселелерін, сөздіктерді типологияландыру параметрлерін, екі тілді лексикографияны дамытудың қазіргі тенденцияларын қарастыру, күрделі сөздіктерді құрастыру, сөздіктерді құру әдістерімен танысу, компьютерлік лексикографияда механизмдер мен процестер, қолдану сөздік қорын басқаруға арналған арнайы жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингводидактика және әлеуметтік-лингвистикалық контактология мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән интегративті, білім беру парадигмасының өзгеруіне байланысты және білім беру процесіне оқытудың коммуникативті-әрекеттік тәсілін енгізу қажеттілігіне байланысты дамыған. Курс студенттердің орыс тілін оқыту процесінде дидактикалық заңдылықтарды түсіну қажеттілігіне бағытталған. Тақырыптық жоспар коммуникация теориясының өзекті мәселелерін, тілдерді оқыту әдістемесін, заманауи лингводидактика және мәдениетаралық қатынасты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі лингводидактиканың мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән лингвистикалық білімнің ғылыми және әлеуметтік жағдайларын жақсартуға, қазіргі заманғы орыс тілінің лингводидактикасындағы негізгі тенденцияларды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі білім беру кеңістігіндегі негізгі лингводидактикалық проблемаларды анықтау, студенттердің алған білімдерін әдістемелік игеру және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдегі заманауи әдебиет
    Несиелер: 5

    Синхроникалық және диахроникалық секцияда белгілі бір өнер туындысының көрінісін қалыптастыру, ондағы типологиялық ерекшеліктерді оқшаулау. Талдаған мәтінді сол автордың басқа туындыларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс шеңберінде басқа жазушылармен бірге байланыстыру; тарихи-әдеби процесте талданатын құбылыстың орнын түсіну. Көркемдік бірлікте өнер туындысының мәтінін талдай білу, автордың әдеби контекстін және шығармашылық өзіндік ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық жұмысты, дипломдық жобаны жазу және қорғау немесе кешенді емтиханға дайындалу және тапсыру
    Несиелер: 12

    «6B01706 - Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы бойынша арнайы әдебиеттер мен материалдарды жалпылау негізінде шығармашылық зерттеу және проблемаларды дербес шешу, диссертация тақырыбына сәйкес.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғам туралы білімді ажырамас жүйе және тұлға ретінде қолданады; қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі; жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары; зиянды және қауіпті факторлардың адамдарға және табиғи ортаға әсері. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарға негізделген пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді. Зерттеу саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі қатынастарды білу мен түсінуді қолданады.

  • Код ON2

    Оқу-ағарту міндеттерін тұжырымдайды, педагогикалық процестегі барабар түрлерін, формалары мен әдістерін таңдайды; заңнамаға, ОӘБ тәрбиелік механизмдеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды. Педагогикалық құбылыстарды, жағдайларды, фактілерді талдайды және оқушылардың өзін-өзі реттеуін дамытуға ықпал ететін оқыту әдістері мен тәсілдерін қолданады. Педагогикалық процестің заңдылықтарына, тәрбиелік механизмдеріне сәйкес тәрбие жұмысын жобалайды және жүзеге асырады. Оқушылардың отбасыларымен өзара әрекеттесудің заманауи формалары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON3

    Зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі байланыстар туралы білімді және түсінікті қолданады; педагогикалық менеджмент біліміне негізделген білім беру процесін басқарудың заңдылықтары, принциптері, формалары, әдістері мен құралдары; заманауи іскери коммуникацияның түрлері мен формаларын түсінеді және қолданады. Оқушыларға жалпы білім беретін мектептің инклюзивті, арнайы сыныбында, үйде оқытуда оқыту моделін қолдану бойынша жұмысты ұйымдастырады, жоспарлайды, шешім қабылдайды; инклюзивті білім беруде ОЭБ студенттерін психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды.

  • Код ON4

    Оқушылардың жан -жақты дамуын және сыни және шығармашылық ойлауды дамытуды, ақпараттық -коммуникациялық технологиялар саласындағы дағдыларды игеруді, ғылыми -зерттеу жұмыстарын қамтамасыз ететін Қазақстан Республикасының жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес оқытудың тиімді тәсілдеріне ие. Ол оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын ескере отырып жұмысты ұйымдастырады.Оқу-әдістемелік қызметте 12 жылдық орта білім беру тұжырымдамасында жарияланған білімнің үздіксіздігі принциптерін қолданады, сонымен қатар этномәдени құзыреттіліктерді қалыптастырады, байланысын көрсетеді. тіл мен халықтың ұлттық дәстүрлері мен әдет -ғұрыптары, сөйлеудің әдемілігі мен мәнерлілігі арасындағы.

  • Код ON5

    Ұлттық және әлемдік әдебиетті оқу арқылы ол Қазақстан Республикасының 12 жылдық орта білім беру тұжырымдамасына сәйкес оқушылардың моральдық-этикалық және мәдени-эстетикалық құзыреттілігін және негізгі және орта білімнің басқа да құндылықтарын қалыптастырады. Ол жаңартылған білім берудің тиімді әдістеріне ие және әдебиетті оқытуда пәндік-пәндік тәсілге негізделген технологияларды қолданады, топтық жұмыс принциптеріне, оқушылардың жобалық әрекетін ұйымдастыруға ие.

  • Код ON6

    Теориялық және практикалық білімді зерттелетін саладағы оқу, практикалық және кәсіптік мәселелерді шешу үшін қолдана алады. Әдебиеттану мен лингвистика саласындағы дәстүрлі және жаңа ұғымдарды қолданады, қазіргі филологиялық білім методологиясына, теориялық әдебиеттану мен лингвистиканың терминологиялық корпусына ие.

  • Код ON7

    Ол орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін жетік меңгерген. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын және функционалдық сауаттылығын дамыту әдістерін қолданады. Оқушылардың коммуникативтік, әлеуметтік, бағалау дағдыларын қалыптастырады, алған білімдерін күнделікті өмірде үйренуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға және жаңа білім беру форматында шығармашылық әлеуетті қолдануға дайындалған.

  • Код ON8

    Қазақстандағы білім беруді модернизациялаудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімді оқу процесінде қолданады.Антропоцентризмнің қазіргі парадигмасы аспектісінде тілдің табиғаты туралы жүйелі білімі бар. Лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес тілдің жіктеу ерекшеліктерін анықтай алады. Шет тілдік ортада орыс тілін оқыту практикасында әр түрлі құрылымдағы тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Ол оқытудың стратегиясы мен тактикасын ғылыми түрде таңдай алады, педагогикалық қарым -қатынасты ізгілендіру идеясы негізінде мұғалімдер мен оқушылардың өзара әрекетін ұйымдастыра алады.

  • Код ON9

    Қарым-қатынас мақсаттары мен нақты педагогикалық жағдайға байланысты қарым-қатынастың әр түрлі лингвистикалық модельдерін таңдауды жүзеге асырады; әр түрлі оқу іс-әрекет түрлерінде өзіндік шығармашылық әлеуетін іске асырады; іскерлік педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін иеленеді; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін модельдеуге қабілетті, мәдениетаралық коммуникациядағы мүмкін қақтығыстарды болжай және жеңе алады; аудармадағы эквиваленттілікке жетудің негізгі әдістеріне иелік етеді. Контрастты лингвистиканың және екінші тілді игеру теориясының негізгі мәселелерін бөліп, тұжырымдай алады; шет тілін оқытудың нақты жағдайларында интеграцияланған технологиялар мен контрастты зерттеу әдістерін шығармашылықпен қолданады; ана тілінің ассимиляциясы мен басқа тілдерді оқып-үйрену арасындағы параллельдерді ғылыми тұрғыдан түсіне білу; шетел тілді аудиторияда коммуникация модельдеудің заманауи тәсілдеріне ие.

  • Код ON10

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ой-пікірлерге негізделген тұжырымдарды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті; кәсіби мәселелерді шешу үшін мәдениетаралық коммуникация теориясының концептуалды аппаратын қолданады, кәсіби қызмет саласында теориялық және практикалық білімдерді сыни талдауға және қолдануға қабілетті; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін имитациялай алады, мәдениетаралық коммуникациядағы мүмкін қақтығыстарды болжайды және жеңеді; шет тілі аудиториясында орыс тілі мен әдебиетін оқыту процесінде аударма дағдылары мен дағдыларын қолданады.

  • Код ON11

    Инновациялық лингводидактикалық әдістерге ие және практикада қолданады; лингводидактиканың қазіргі заманғы теориялары мен әдістері туралы идеясы бар; шет тілді аудиторияда орыс тілін оқыту әдістемесінде сауатты. Орыс тілін, оның ішінде екінші тіл ретінде орыс тілін, дәстүрлі және инновациялық әдістерді оқыту тәжірибесінде қолданылады; шет тілді аудиторияда орыс тілін оқыту әдістемесі мен әдістемесіне иелік етеді.

  • Код ON12

    Платформаларды, қызметтерді және қашықтықтан оқыту құралдарын қолдана отырып, қашықтықтан оқытуға арналған білім мазмұнын дамыта алады. Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуға дайын; қашықтықтан білім беруді ұйымдастырудың қажетті педагогикалық, әдістемелік дағдыларына ие; қашықтықтан оқытудың негізгі түрлерін қолдана отырып, онлайн және оффлайн режимінде оқу процесін ұйымдастыруға қабілетті: бейне дәрістер, конференциялар, вебинарлар, чаттар. Интернет-іс-шараларды ұйымдастырады: олимпиадалар, фестивальдар, байқаулар, желілік жобалар.

  • Код ON13

    Өзгенің және өзінің эмоцияларын, ниеттерін, уәждері мен тілектерін таниды. Қақтығыстар мен проблемалық жағдайларды талдайды, олардың алдын алу мүмкіндігін көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON14

    Бәсекеге қабілеттілік, өзара түсіністік, төзімділік, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарын дамыту қажеттілігі басымдығына негізделген өзінің кәсіби қызметін әлемдік азаматтық негізінде ұйымдастырады

  • Код ON15

    Қазақстандағы білім беруді модернизациялаудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімдерін практикада қолданады, білім беру үдерісін талдауда алған білімдерін білім беру кеңістігінің стратегиясы аясында қолданады, бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, культ туралы түсініктері бар студенттердің білімі мен ой-өрісі, стандартты емес оқу жағдайында әрекет ете алатындығы; белгілі бір тілдік аудиторияға және дайындықтың белгілі бір бейініне арналған тілдік материалды өз бетінше таңдай және ұйымдастыра алады, шет тілді аудиторияда орыс тілін кәсіби бағытталған оқыту әдістемесі мен әдістерін қолданады.

Top