Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04109 Стратегиялық басқару және көшбасшылық в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент, стратегиялық менеджмент саласында инновациялық, ерекше құралдар мен дағдыларды меңгерген, тиімді стратегия құра алатын және бәсекелестік пен халықаралық интеграция жағдайындағы кез-келген өзгерістерге жедел жауап бере алатын жоғары білікті топ-менеджерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Корпоративтік мәдениет және брендинг
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты корпоративті мәдениеттің негізгі теориялары мен модельдері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және осы негізде дағдылар мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, бейімделу мәселелерін шешу үшін корпоративтік мәдениетті құру, қолдау және өзгерту болып табылады. ұйымды сыртқы ортаға және ұзақ мерзімді перспективада өмір сүру үшін оның ішкі ортасын біріктіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның диагностикасы және бизнесті бағалау
    Несиелер: 5

    Курста бизнесті бағалауды қамтамасыз ететін аналитикалық процедуралардың негізгі түсініктері, тұжырымдамалары, әдістері зерттеледі. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді теориялық біліммен және бағалау іс-әрекетінің практикалық дағдыларымен қамтамасыз ету, атап айтқанда бизнесті кәсіби қызмет үшін қажетті бағалау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес-зерттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты- экономика мен бизнестің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізуге үйрету, магистранттарға ғылыми ойлауды дамытуға және бизнестің өзекті мәселелері бойынша барабар қорытынды жасауға мүмкіндік беретін негізгі экономикалық процестердің мәнін түсіне білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты стратегиялық басқару процесі туралы теориялық ережелерді зерделеу және ұйымның даму стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын алу, компанияның бизнес-миссиясын тұжырымдау және стратегиялық мақсаттарды әзірлеу, компанияның сәттілігі мен бәсекелестік артықшылықтарының салалық негізгі факторларын анықтау, компанияның бизнес бірліктерін анықтау және олар үшін бәсекелестік стратегияларды әзірлеу және стратегияны іске асыру әдістерін негіздеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-тыңдаушыларда кәсіпорында маркетингтік коммуникациялар кешенін әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ олардың тиімділігін бақылау саласында білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән маркетингтік коммуникация кешенінің (жарнама қызметі, паблик рилейшенз, жеке сату, өткізуді ынталандыру) компоненттерінің теориялық негіздерін, экономикалық тетіктерді, технологияларды, реттеудің перспективалары мен бағыттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құндылықты құру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-компанияның құнын қалыптастыру процесін зерттеу, активтердің құнын анықтау және бизнесті тиімді басқару болып табылады. Бұл курс құндылықты құрудың мәні мен ықтимал көздерін, құрылған құнды бөлудегі мүдделі тараптардың мүдделерінің өзара әрекеттесуін және компанияның құнын құрудағы функционалды бизнес салаларының нақты рөлін одан әрі зерттеуге негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи басшының тиімді дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - тыңдаушылардың кәсіпорынды басқару-менеджмент саласында басшының жұмысына қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруі. Оқыту бағдарламасы негізгі мақсаттарды, міндеттерді, сондай-ақ басқарудың қағидаттарын, әдістері мен функцияларын егжей-тегжейлі қарауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық және басқарушылық есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қаржылық және басқарушылық есеп ережелері, олардың мақсаты мен әдіснамасы туралы жүйелі білімдерін кәсіби қызметте қолдану мақсатында қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеткізілім тізбегі және бизнес-процестер
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнес-процестерді зерттеуге және олардың шикізат пен материалдарды жеткізумен, сондай-ақ ресурстардың басқа түрлерімен өзара байланысына, жеткізілім тізбегін талдауға және оларды үнемі жетілдіруге бағытталған. Білім алушылар жұмыс процестерін, түгендеу жүйелерін, логистиканы, шығындарды бағалауды, жобаларды басқаруды және дисперсиялық талдауды оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді қарым-қатынасты, мәселелерді шешуді, келіссөздерді жүргізуді, команда құру дағдыларын көрсету; корпоративтік мәдениет және брендинг саласындағы озық тәжірибені енгізу және келешегін анықтау.

  • Код ON2

    Студенттер практикалық қызметте заманауи халықаралық басқару тәсілдерін жүзеге асыра алады, компанияны тиімді басқарудың өзіндік моделін, соның ішінде персоналды ынталандыру және көшбасшылық, топтық динамика және қақтығыстарды басқару, жоғары корпоративтік мәдениет және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі сияқты аспектілерді дамыта алады, маркетингтік коммуникацияның тиімді құралдарын таңдай алады, нарықтық жағдайды талдайды, өз компаниясының брендін құру және жылжыту жоспарын жасайды және даму перспективаларын анықтайды.

  • Код ON3

    Қазіргі бизнес-ортадағы бизнес-стратегияларды, нарықтарды, теорияларды, модельдерді түсіну және талдау, ішкі және сыртқы факторларды және басқару және қаржылық есепке алу құралдарын ескере отырып, компанияның корпоративтік, іскерлік және функционалдық стратегияларын бағалау, әзірлеу.

  • Код ON4

    Заманауи тез өзгеретін ортада шешім қабылдау үшін бизнес-зерттеудің негізгі элементтерін анықтау, компанияны басқару міндеттерін шешуде қаржылық тәсілді қолдану, стратегиялық менеджменттің аналитикалық әдістерін, проблемаларды диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдану, проблемаларды шешуде қаржылық және басқарушылық тәсілді қолдану, қаржылық активтердің құрылымын қалыптастыру, міндеттемелер мен қарыз қаражаттарының оңтайлы құрылымын белгілеу, ұйымның ресурстарын жұмсаудың негізгі бағыттарын анықтау,, қаржылық нәтижелер көрсеткіштерін бақылау.

  • Код ON5

    Бизнес-процестерді басқару мәселелерін бәсекелестік тұрғысынан қарастыру, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды кәсіпорынды уақтылы диагностикалау және құнын арттыру үшін жылжыту. Бизнес-зерттеулер нәтижелері негізінде ұйымның стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік құралдарды басқару дағдыларына ие болу, компанияның құнын талдау, басқарушылық және инвестициялық шешімдер қабылдау, қаржылық және басқарушылық есеп жүргізу әдістемесін меңгеру.

  • Код ON6

    Өндірістік ағынды, жеткізілім тізбегін және ұйымның тиісті стратегиясының логистикалық жүйесін құру, стратегиялық шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, компанияның құнын диагностикалау.

Top