Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04109 Стратегиялық басқару және көшбасшылық в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент, стратегиялық менеджмент саласында инновациялық, ерекше құралдар мен дағдыларды меңгерген, тиімді стратегия құра алатын және бәсекелестік пен халықаралық интеграция жағдайындағы кез-келген өзгерістерге жедел жауап бере алатын жоғары білікті топ-менеджерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді қарым-қатынасты, мәселелерді шешуді, келіссөздерді жүргізуді, команда құру дағдыларын көрсету; корпоративтік мәдениет және брендинг саласындағы озық тәжірибені енгізу және келешегін анықтау.
  • Студенттер практикалық қызметте заманауи халықаралық басқару тәсілдерін жүзеге асыра алады, компанияны тиімді басқарудың өзіндік моделін, соның ішінде персоналды ынталандыру және көшбасшылық, топтық динамика және қақтығыстарды басқару, жоғары корпоративтік мәдениет және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі сияқты аспектілерді дамыта алады, маркетингтік коммуникацияның тиімді құралдарын таңдай алады, нарықтық жағдайды талдайды, өз компаниясының брендін құру және жылжыту жоспарын жасайды және даму перспективаларын анықтайды.
  • Қазіргі бизнес-ортадағы бизнес-стратегияларды, нарықтарды, теорияларды, модельдерді түсіну және талдау, ішкі және сыртқы факторларды және басқару және қаржылық есепке алу құралдарын ескере отырып, компанияның корпоративтік, іскерлік және функционалдық стратегияларын бағалау, әзірлеу.
  • Заманауи тез өзгеретін ортада шешім қабылдау үшін бизнес-зерттеудің негізгі элементтерін анықтау, компанияны басқару міндеттерін шешуде қаржылық тәсілді қолдану, стратегиялық менеджменттің аналитикалық әдістерін, проблемаларды диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдану, проблемаларды шешуде қаржылық және басқарушылық тәсілді қолдану, қаржылық активтердің құрылымын қалыптастыру, міндеттемелер мен қарыз қаражаттарының оңтайлы құрылымын белгілеу, ұйымның ресурстарын жұмсаудың негізгі бағыттарын анықтау,, қаржылық нәтижелер көрсеткіштерін бақылау.
  • Бизнес-процестерді басқару мәселелерін бәсекелестік тұрғысынан қарастыру, идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды кәсіпорынды уақтылы диагностикалау және құнын арттыру үшін жылжыту. Бизнес-зерттеулер нәтижелері негізінде ұйымның стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік құралдарды басқару дағдыларына ие болу, компанияның құнын талдау, басқарушылық және инвестициялық шешімдер қабылдау, қаржылық және басқарушылық есеп жүргізу әдістемесін меңгеру.
  • Өндірістік ағынды, жеткізілім тізбегін және ұйымның тиісті стратегиясының логистикалық жүйесін құру, стратегиялық шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, компанияның құнын диагностикалау.
Top