Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01513 География-Биология в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Пән географиялық қабықшаны планетарлық табиғи кешен ретінде түсінуді қалыптастыруға бағытталған, қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында табиғаттағы географиялық қабықшалар, заңдар мен заңдылықтар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 4

    Тірі организмдердің құрылымын, тіршілік әрекетін және тіндердің дамуын зерттейді. Гистология тіндердің негізгі топтарын зерттейді: интегралды, негізгі, бұлшықет, жүйке. Жасушалар құрылысының ерекшеліктерін, жасушааралық өзара әрекеттесуді, жасушааралық зат құрылымын, жасушалар арасындағы байланыс түрлерін зерттейді. Гистология адамның анатомиясы мен физиологиясын зерттеуге негіз болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цитология
    Несиелер: 4

    Цитология курсы жасушаның құрылысын, қызметін және дамуын зерттейді. Жасушаның негізгі компоненті және өмір негізі. Сондай-ақ жасушалардың мамандану ерекшеліктерін қарастырады. жасушалардың құрылысы мен химиялық құрамын, жасушаішілік құрылымдардың функцияларын, жануарлар мен өсімдіктер организміндегі жасушалардың функ-цияларын, жасушалардың көбеюі мен дамуын, жасушалардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 3

    Пән топырақ-географиялық аудандастыру үшін жер беті бойынша катушкалардың таралу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Жалпы әлеуметтік география топырақ түзілу факторларын және топырақтың географиялық таралуының жалпы заңдылықтарын, топырақ жамылғысы құрылысының типтерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 3

    Жер ландшафттарының құрылысын, пайда болуын, жұмыс істеуін және өзгеруін зерттейді. Ландшафттардың түрлері: Құрылымдық-генетикалық, құрылымдық-функционалдық, эволюциялық-динамикалық, өңірлік және жергілікті деңгейдегі ландшафттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Тақырып мазмұны салалардан, тақырыптардан, тақырыпшалардан және қарым-қатынастың типтік жағдаяттарынан тұратын танымдық-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған Қарым-қатынастың әлеуметтік саласы (С1). Мамандық бойынша пән саласы мазмұнының ағылшын тілінде сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Ол таксономия ережелерін, өсімдіктердің биоалуантүрлілігін, негізгі таксономиялық топтардың өкілдерін, олардың таралуын, шығу тегі мен бейімделуін зерттейді. Өсімдіктер таксономиясы курсы негізгі таксономиялық бірліктер, практикалық маңызы туралы білімді қабылдайды. Өсімдіктердің биоәртүрлілігін жіктеудің негізгі тәсілдері, қазіргі заманғы өсімдік жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан табиғатының географиялық зерттеулері
    Несиелер: 6

    Курс жергілікті және аймақтық деңгейдегі геожүйелерді кеңістіктік– уақытша ұйымдастыру заңдылықтарының негізгі принциптерін қалыптастыруға, табиғи-антропогендік геожүйелер, жер мен Қазақстанның ландшафтық сферасының құрылымы туралы бағытталған. Аудандастырудың географиялық әдістерін қолдану, далалық бақылауларды талдау және синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Аймақтық заңдылықтар қалыптасу заңдылықтарын, әрекетін, Қазақстан Республи-касы табиғи ортасының кеңістіктік дифферен-циациясын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемнің географиялық дереккөздер
    Несиелер: 3

    Пән курсы географиялық карталар бойынша географиялық объектілердің негізгі номенклатуралық тізімін зерттеу арқылы материктер мен мұхиттардың табиғи кешендері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысын зерттейді: география, дидактика, психология, логика. Әдістемелік ғылымды зерттеу әдістері. География бойынша мектеп оқулықтарының мазмұны, оқыту әдістерін, заманауи педагогикалық, ИК технологияларын, практикалық, зертханалық жұмыстарды орындауды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылыми циклдің басқа пәндерімен қатар адам анатомиясы әр түрлі деңгейде тірі ағзалар құрылысының заңдылықтары туралы білімнің негізін құрайтын теориялық пән болып табылады. Адам анатомиясы-бұл синтетикалық, көпжоспарлы ғылым, зерттеу пәні-адам және оның шығу тегі, эволюциясы, географиялық таралуы, ағзаның жеке дамуы және оның морфологиялық вариабельділігі туралы мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Курс оқытуда жеке тұлғаға бағытталған және конструктивті көзқарас туралы түсініктерді қалыптастыруға; инновациялық білім беру әдістерімен танысуға; қалыптастырушы және жиынтық бағалау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау, бағалау нәтижелерін есепке алу біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның дамуы мен қалыптасуын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эволюциялық даму
    Несиелер: 5

    Тарихи дамудың заңдылықтары мен қозғаушы күштерін зерттеу. Эволюциялық процестеріндегі барлық тізбектерін: популяцияның өзгергіштігінен бастап, түр түзумен аяқталатын кең тәжірибелік зерттеу. Тарихи эволюцияның негізгі кезеңдерін зерттеу. Эволюциялық процестің теориялық концепциялары. Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерінің теориялық зерттеулерінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектептегі биологиялық цикл пәндерін оқыту мен тәрбиелеудің маңызды мәселелерін меңгеруге, білім алушыларды оқу үрдісінің ұйымдастыру формаларымен, биология сабақтарын өткізудің әдістерімен және әдістемелік тәсілдерімен таныстыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заманғы географиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді Қазақстан Республикасының мысалында экономиканың әр түрлі салаларын-да, тау-кен, энергетика, металлургия, машина жасау, ауыл шаруашылығында технологиялық үрдістермен,өндіріс кезеңдерімен таныстыру. Сондай-ақ экологиялық жағдайды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Генетика селекция негіздерімен барлық тірі ағзаларға тән тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдарын зерттейді. Классикалық генетикалық талдау тек биологиялық әдістерді қолдануға негізделген: будандастыру, гибридтердің ұрпақтарын зерттеу, сондай-ақ организмдердің өзгергіштігін зерттеу. Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарын білу туа біткен аурулардың алдыналу шараларын әзірлеуге және олармен күресу жолдарын іздестіруге мүмкіндік береді. Тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау мен емдеудің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзив тіпроцесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері(халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер). Кіріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балалардып сихологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқалылар зоологиясы жануарлар әлемінің әр түрлі таксономиялық топтарын, олардың құрылымын, тіршілік процестерін, экологиясын, таралуын және олардың табиғат тіршілігіндегі маңызын, омыртқалылардың алуан түрлілігін, олардың ұйымдастырылу ерекшеліктерін, биологиясын, шығу тегі, дамуы, қазіргі жағдайын зерттейді. жүйесі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі, жануарлар әлемінің эволюциясы кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар
    Несиелер: 5

    Биосфера құрылымын зерттеу; ғаламшар заттарының типтері; БиоСфера қабықтары. Ноосфера биосфераның дамуының жоғары сатысы ретінде. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды (ЕҚТА) ұйымдастырудың жалпы принциптері, түрлері және жұмыс істеуі; ЕҚТА-ның негізгі түрлері және олардың әлемдегі және ҚР-дағы ұсынылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Омыртқасыздардың ұйымдастырылу деңгейлері
    Несиелер: 5

    Омыртқасыздардың зоологиясы жануарлар дүниесінің ең үлкен тобы – омыртқасыз жануарлардың әртүрлі таксономиялық топта-рын, олардың құрылысын, тіршілік ету үрдістерін, экологиясын, эволюцияның тара-луын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зоогеография
    Несиелер: 5

    Биогеография бөлімі, Жер планетасында жануарлардың таралуын зерттейтін ғылым. Ол жануарлардың жалпы заңдылықтары мен таралу шарттарын белгілейді. Зоогеографияның негізгі объектілері фауналар мен ареалдар болып табы-лады. Ол түрлер мен басқа да таксондардың жер шары бойынша таралуын зерттейді, фауналық кешендердің таралуын, сондай-ақ жануарларды қоныстандыру және жою процестерін, яғни олардың таралу аймағын кеңейту және қысқарту процестерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары
    Несиелер: 6

    Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары-қазіргі биологияның негізі тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдарын ашу. Ата –аналардан-ұрпақтарға тұқым қуалайтын белгілерді беруде сабақтастықты; геннің өзгеру механизмдерін, гендер мен хромосомалардың репродукцияларын, гендердің әсерін және олардың қарапайым реакцияларын бақылауы және тұтас ағзаның күрделі белгілері мен қасиеттерінің түзілуін; тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және органикалық табиғаттың дамуындағы іріктеудің өзара байланысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам мен жануарлар организмдерінің функционалдық анатомиясын олардың құрылымдарымен және қызметтерімен байланыстыра отырып, организмнің бейімделу механизмдерін (нормаларын) және қоршаған ортадағы адаптивті өзгерістерді түсіндіреді. Жалпы организмнің тіршілік әрекетін, адам мен жануарлардың физиологиялық жүйелерін, мүшелерін, жасушаларын және жеке жасушалық құрылымдарын зерттеу. Қандай тетіктердің көмегімен жүзеге асырылатынын және бұл функция қандай мақсатта қамтамасыз етілетінін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экология және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 4

    Биосфера, табиғаттағы адам орны, адамзат жасаған табиғатты қорғау қызметінің негізгі бағыттары, проблемалық мәселелер, міндеттерді шешу туралы білім жиынтығын меңгеру мүмкіндігін қалыптастырады.келтірілген залалды бағалау ерекшеліктерін зерттеу, сондай-ақ болашақ мамандардың ластанған заттардың шығарындылары, төгінділері, қалдықтарды жинау салдарынан табиғи ортаға келтірілетін залалды есептеу бойынша практикалық дағдыларды, табиғи ортаны ластағаны үшін төлемдерді есептеу, табиғат қорғау шығындарының тиімділігін есептеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік география
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік географияның дамуы мен қалыптасуын оқыту. Жердің географиялық қабығының қоныстанған, игерілген немесе басқа жолмен қоғам өміріне тартылған, өзіне тән шаруашылығының кеңістіктік құрылымы мен қоғамдық өмірді ұйымдастырудың нысаны бар бөлігі жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық туризм, даму факторлары мен үрдістері туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған, туризм түрлерінің географиясы мен туристік ағындардың географиясын қарастырады. Өңірлер мен континенттердің тақырыптары мен ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық турларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады, бұл елдердің елдерімен, дәстүрлерімен, көрікті жерлерімен егжей-тегжейлі танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық -педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Ағзатүрдің біртұтас іс-әрекетін, физиологиялық жүйесін, биофизикалық үдерістері мен мүшелердің үйлесімін, функциялардың іске асыру биотетіктерін анықтау. Физикалық және химиялық үдерістердің өз-ара байланыста биологиялық мәселелерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Топонимикалық зерттеулер әдістерін, географиялық атаулар мен олардың шығу тегін, дамуын, қазіргі заманғы жағдайын, жазылуы мен айтылуын оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзі аймақтарының географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемдік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымының географиялық аспектілері. олардың әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі, халықаралық географиялық бөлу жүйесіндегі мамандануы бойынша айырмашылықтары; адамзаттың жаһандық проблемаларының географиялық аспектілері. Демографиялық процестер, адамзаттың жаһандық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Картография және топография негіздері
    Несиелер: 4

    Пән географиялық карталар мен басқа да картографиялық жұмыстар туралы шындықты көрсетудің ерекше тәсілі ретінде тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Топографиялық түсірілімдердің түрлері, модельдеу, жергілікті жерде геодезиялық өлшеулер жүргізу зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, студенттер инклюзивті білім беруді қалыптастырудың мәнін, ерекшеліктерін, мәселелерін, оның нормативтік-құқықтық базасын меңгереді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мәселесінің заманауи мәселелерін, перспективаларын және тәсілдерін қарастырады; сыныпта инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдейтін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім беру үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 4

    Геосфераның жағдайын, олардың планетадағы биохимиялық циклдарды анықтаудағы маңыздылығын бағалайды. Табиғи және техногендік сипаттағы геоэкологиялық мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жануарлар экологиясы
    Несиелер: 4

    Жануарлар экологиясы жануарлар мен олардың қоршаған ортасының өзара әрекеттесуін, биоценоздарды, популяция құрылымын, жануарлардың экологиялық топтарын, сирек кездесетін және құрып кету қаупі бар түрлерін және жануарлардың биологиялық әртүрлілігін сақтау жолдарын зерттейді. Сүтқоректілердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін, осы топқа тән маңызды бұйрықтар мен өкілдерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемнің экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пән даму мақсаттарының, ресурстары мен жағдайларының өзара байланысын, кәсіпорындар мен еңбек ресурстарын орналастыру бойынша үдерістердің жиынтығын, өндірістік күштерді ұйымдастыру нысандарын, белгілі бір кезеңде оларды аумақ бойынша бөлудегі жылжуларды және әртүрлі экономикалық-географиялық объектілерді дамытудағы әлеуметтік-экономикалық саясаттың бағыттарын зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 4

    Омыртқалылар зоологиясы жануарлар әлемінің әр түрлі таксономиялық топтарын, олардың құрылымын, тіршілік процестерін, экологиясын, таралуын және олардың табиғат тіршілігіндегі маңызын, омыртқалылардың алуан түрлілігін, олардың ұйымдастырылу ерекшеліктерін, биологиясын, шығу тегі, дамуы, қазіргі жағдайын зерттейді. жүйесі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі, жануарлар әлемінің эволюциясы кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    кәсіптік қызметте теориялық білімді, зерттеу, эксперименталды және қолданбалы географияның, биологияның практикалық білімдерін қолданады

  • Код ON5

    ГАЖ пайдалануды, сондай-ақ географиялық зерттеулер әдіснамасын түсіндіреді және негіздейді; табиғи, әлеуметтік, экономикалық, саяси, физиологиялық, молекулалық-генетикалық, цитологиялық, парадигмаларды бағалайды; шынайы ақпаратты талдау үшін статистикалық және биометриялық әдістерді зерттейді

  • Код ON3

    білім беру қызметінде әлеуметтік-саяси, экономикалық және кәсіпкерлік білімді түсінеді және пайдаланады; еріктілік қозғалысқа қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды; географиялық қабықшаның тұтастығы мен саралануын түсінуді көрсетеді, әртүрлі КБП түсіндіреді; географиялық, биологиялық деректер базасын жасайды

  • Код ON2

    математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгерген, білім беру үрдісінде қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, оқушылардың жас ерекшеліктері мен мазмұнының ерекшелігіне сәйкес оқыту әдістерін, сонымен қатар ЕББҚ бар балалар үшін қолданады; оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі арқылы сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады, СӨС жүргізуді насихаттайды

  • Код ON8

    өз қызметінің нәтижелерін болжайды, сыни және шығармашылық ойлау, рефлексия, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытады

  • Код ON6

    сараланған тәсілді ескере отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарын әзірлейді; мәдени және моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқыту процесін үлгілейді; оқушылардың ҚОТ, зерттеу және жобалық қызметі арқылы сыныптан тыс және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру әдістерін қолданады

  • Код ON7

    далалық практикалардың білімі мен іскерлігін практикалық қолдану, зертханалық және эксперименттік зерттеулер жүргізуде арнайы географиялық, биологиялық аспаптармен жұмыс істеу

  • Код ON1

    кәсіби қызметінде география бойынша фундаменталды, қолданбалы және пәнаралық білімді пайдаланады; кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгерген; өз ана тілін, екінші тілді, ағылшын тілін пайдаланады

Top