Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04112 Экономика (ғылыми және педагогикалық) в Гуманитарлы-техникалық академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты инновациялық ойлау, экономикалық құбылыстарды диагностикалау дағдылары бар, экономикалық ортаның өзгеруіне сындарлы ден қоюға және ғылыми-зерттеу процесіне тиімді қатысуға қабілетті мамандар даярлау болып табылады».
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау

    Пән ғылыми зерттеулердің түрлерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу әдістерін, магистрлік диссертацияны дайындау технологиясын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіпорындардың, ұйымдардың, мекемелердің қызметіне енгізу мүмкіндігін зерделейді. Ғылыми әдебиеттермен дұрыс жұмыс істеуге және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми еңбектің техникасы мен әдістемесіне кіріспе

    Курс негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименталдау тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Әзірленген курс магистранттарға өз бейінінің кәсіби терминологиясын оқып, дұрыс қолдануға, арнайы лексиканы жинақтауға, бейінді мәтіндерде қолданылған грамматикалық құрылымдарды меңгеруге мүмкіндік береді. Жағдаяттық-шартталған қарым-қатынастың әр түрлі түрлеріне қатысу дағдыларын меңгеру, мамандық бойынша мәтіндерді, көркем әдебиетті оқу және аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі

    Пән қазіргі әлемдік экономикадағы елдердің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық негіздерін қарастырады. Пәнді оқу барысында Еуразиялық экономикалық одаққа мүше елдердің бәсекелестік артықшылықтары талданады. Сыртқы сауданың өзара байланысы және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: экономикалық қауіпсіздік ұғымын анықтау және оның функционалдық құрамдастарын бөліп көрсету, қауіпсіздік жүйесін құру процесін қарастыру, Кадрлық қауіпсіздікті сипаттау, экономикалық қауіпсіздік қызметін қалыптастыру процесін зерттеу, фирманың қауіпсіздік деңгейін арттырудың экономикалық тәсілдерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылымның қалыптасу және эволюциясының тарихы мен заңдылықтарын; ғылым мәселелерін қалыптастырудың тарихи контекстін; ғылыми білімнің классикалық, классикалық емес, сыныптан кейінгі даму моделдерінің ерекшеліктерін; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдіснамасын; қазіргі ғылым мен ғылым философиясының проблемалық шеңберін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі экономикалық ой

    Пән қазіргі экономика қызметінің негізгі заңдылықтарын және Жетекші мектептер мен экономикалық теорияның бағыттарын қарастырады. Экономикалық ойдың қалыптасу кезеңдері және қазіргі экономикалық ойдың басты бағыттарының негізгі идеялары. Қазіргі экономикалық білімнің сипаты мен алуан түрлілігі, оның экономикалық саясатпен байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: педагогиканың теориялық негіздері, жоғары білімнің мәні және оның даму үрдістері туралы білім алу, жоғары мектепте педагогикалық үрдісті ұйымдастыру негіздері туралы білімді қалыптастыру және ЖОО-да білім алушыларды оқытудың инновациялық әдістері мен құралдарын іске асыру үшін дағдыларды дамыту, сондай-ақ ғылыми әдістер негізінде педагогикалық міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау

    "Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау" пәні бизнес-үрдістерді басқарудың көп сатылы құралы болып табылады; кәсіпорындардың инновациялық қызметі саласындағы стратегиялық, тактикалық және жедел жоспарларға қол жеткізу құралы болып табылады; нарық қажеттіліктеріне сәйкес кәсіпорындардың инновациялық жобаларының тиімділігіне баға береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты пәнді оқыту барысында білім алушылардың әдіснамалық мәдениетін өзін-өзі дамытуға бағдарлануы болып табылады. Пәнді оқыту мақсаты: теориялық білімді терең және шығармашылық меңгеруді қамтамасыз ету, оның тұжырымдамалық және нормативтік аспектілерінде теорияны, студенттердің әдіснамалық ойлауын дамыту; зерттеу іскерлігін дамыту; диагностикалық іскерлікті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән адамның ұйымдағы мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, Басқару жүйелерінің қызмет ету заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастырады. Негізгі мақсаты: әлеуметтік психология саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Оқыту барысында бұл пән адам тұлғасының мәнін және оның психологиялық ерекшеліктерін басқару қызметінің басты буыны ретінде көрсету керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Аймақтық экономика

    Аймақтық экономика әр түрлі елдердегі экономикалық жүйенің ерекшелігін, өндірісті ұйымдастыру мен орналастыруды дамытудағы ерекшеліктердің болуын, сондай-ақ аймақтың этнографиялық және климаттық ерекшеліктерін зерттейді. Өңірлік деңгейде елдің экономикалық кешенінің жұмыс істеуінің экономикалық тетігін қалыптастыру жолдарын және оны басқаруды зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарындағы оқыту әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемелерінде экономикалық пәндерді оқытудың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін меңгеру, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, осы негізде білім беру процесін тиімді басқару. Пәннің міндеттері: Жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісінің негізгі заңдылықтары, формалары, әдістері, технологиялары туралы магистранттарды білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуразиядағы халықаралық қатынастар және интеграциялық процесстер

    Пән магистранттардың жүйелендірілген білімдерді меңгеруі және Еуразиядағы интеграциялық үрдістер мен Халықаралық қатынастар саласындағы практикалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгеруі, ҚР әлемдік нарықтағы орны мен перспективаларын меңгеруі және болашақта алған білімдерін тәжірибелік қызметте пайдалануына бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • СЭҚ ұйымдастыру және реттеу

    Пән студенттерді СЭҚ-дағы кәсіпорындарды тиімді ұйымдастыруды және басқаруды қамтамасыз ететін ақпараттық-аналитикалық қызметке;бәсекеге қабілетті шешімдер негізінде кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысына; сыртқы ортаның тұрақты өзгеретін жағдайларында жұмыс істеу үшін қажетті ақпаратты іздеу, алу және талдауына; біріктіру және жаһандану жағдайында ұйымдардағы басқару қызметіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда кәсіптік қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруын дамыту үшін жағдай жасауға бағытталған білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру мақсаты: білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру механизмдері, білім беру процесі субъектілерінің ерекше ерекшеліктері, білім алушының оқу іс-әрекетінің жеке стилі туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық және қолданбалы статистика

    Пәннің мақсаты: пәнді түсіну және статистикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру. Деректерге барлау талдауын жүргізе білу, орташа, медиананы, орташа графикалық ауытқуды және басқа да сипаттамалық статистикаларды табу, деректерді графикалық түрде (гистограммалар, стем-салдар) ұсына білу. Бас жиынтық пен іріктеме арасындағы, теориялық және іріктемелік сипаттамалар арасындағы айырмашылықтарды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қаржы

    Пән салықтардың, мемлекеттік шығыстар мен кірістердің негізгі санаттарын қамтитын мемлекеттік қаржы мәселелерін зерттейді. Қазақстан экономикасын реттеудегі мемлекеттік қаржының рөлі мен қызметіне талдау жасайды. Бюджет жүйесінің қазіргі заманғы ұйымдастырылуын, мемлекеттік бюджеттің кіріс бөлігін қалыптастыру көздерін және бюджет қаражатын пайдалану бағыттарын, Қазақстанның қазіргі заманғы салық жүйесін қарайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Транзакциялық шығындарды басқару.

    Пән транзакциялық шығындар ұғымын, олардың мақсатын, транзакциялардың типологиясын зерттейді, құнды құру процесіне байланысты емес транзакциялық шығындардың болу себептерін, тауарлар мен қызметтерді алмасудан транзакциялардың айырмашылығын, қызмет саласына байланысты түрлерін анықтайды, транзакциялық шығындарды басқару әдістерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы логистикалық басқару

    Пән кәсіпорынның, аймақтың елдің бір немесе бірнеше субъектілердің коммерциялық қызметінің әртүрлі функционалдық салаларын интеграциялау арқылы тура материалдық ағындарды жоспарлау және оған ілеспелі экономикалық ағындарды оқыту негізінде оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро-макро экономикалық талдауы

    Микро-макро экономикалық талдау, бұл микро және макроэкономиканың екі пәнінің симбиозы, тиісінше микро және макро экономикалық талдау. Микроэкономикалық талдау жеке экономикалық бірліктердің, атап айтқанда, үй шаруашылықтары мен фирмалардың мінез-құлқын зерттейді. Микроэкономикалық талдау бүкіл экономика үшін ортақ жалпы елдің экономикалық жүйесінің қызмет ету проблемаларын зерттейді және жиынтық шамалармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің экономикалық пәндерді оқытудың құралдары, әдістері мен формалары жиынтығы туралы жүйелі білімін қалыптастыру және олардың экономикалық цикл пәндерін оқыту бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: экономикалық пәндерді оқытудың тиімді жолдарын анықтау үшін дидактика мен экономикалық теорияның негізгі ұғымдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дайындалған кәсіби мамандар арасында табысты және тиімді ақпарат алмасу мақсатында шет тіліндегі арнайы терминдер мен түсініктерді меңгеру, халықаралық кәсіби және ғылыми-педагогикалық ынтымақтастыққа дайын болу
  • инновациялық жобалардың тұжырымдамасын, мазмұнын, әдістері мен технологияларын ұйымдастыруды, бизнес-жоспарлау кезеңдерін, тәуекелдерді басқару әдістерінің түрлерін және инновациялық жобалардың тізбектілігін білу; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдер қабылдау; инновациялық жобалардың тиімділігіне талдау жүргізу және баға беру; басым инновациялық жобаларды анықтау және қаржыландыру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары туралы ақпаратты меңгеру
  • оқыту және тәрбиелеу, ғылыми таным әдістерін білу, зерттеу және кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру
  • ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын критерийлерді білу,салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді есептеу тәжірибесін меңгеру
  • Өздерінің өндірістік мүмкіндіктерін, салық менеджменті объектілерін іске асыратын макроэкономикалық ортадағы салық төлеуші ұйымдар үшін тиімді нәтиже алу мақсатында салық бойынша жүйені басқару әдістері мен тәсілдерін білу, салықтарды азайтудың заңды мүмкіндіктері саласындағы салық менеджерінің міндеттерін білу, салық және қаржы менеджментінің байланысын қадағалау
  • Неоклассикалық, неолибералдық, институционалдық-социологиялық, неокейнсиандық бағыттағы тұжырымдамалардың кең алуан түрлі.экономикалық теориялармен ұсынылған, өзекті көзқарастарын, қазіргі экономикалық ойдың негізгі және басты бағыттарын, білу
  • ҚР экономикалық дамуының ағымдағы мәселелерін, экономика салаларын әртараптандыру жолдарын, шикізаттық бағыттың ерекшеліктерін, сервистік-технологиялық экономиканы енгізу үшін жоспарлы жағдайлар жасауды білу.
  • логистика түрлерін, қорларды басқару жүйесін, қаржы саясатының міндеттері, мақсаттары мен принциптерін, бизнес-жоспарлау әдістерін білу, экономикалық тетік жүйесіндегі қаржы тетігінің әрекеті, сондай-ақ оның мазмұны мен құрылымы. Қаржылық тетікке қойылатын талаптар. Қаржы нарықтарында бағдарлау
  • Экономикадағы жаһандық өзгерістерді зерттеу саласындағы қолданбалы сала ретінде математикалық статистика әдістерін білу және меңгеру және осындай өзгерістерді тудыратын аналитикалық деректермен жұмыс істей білу; статистикалық заңдылықтарды анықтау, кездейсоқ оқиғаларды ажырату; кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын, іріктеу әдісінің элементтерін білу; бөлу параметрлеріне статистикалық бағалау беру; гипотезаларды статистикалық тексеру құралдарын меңгеру.
  • жоғары оқу орындарында оқыту әдіснамасын жетілдіру, ғылыми зерттеулердің әдістері мен принциптерін білу
  • Экономикалық даму заңдылықтарын, микро және макро экономикалық модельдерді, СЭҚ негіздерін білу, фирмалардың экономикалық қауіпсіздігін, жалпы өңірлік өнімді (ЖӨӨ) бағалау
  • Әлеуметтік ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және жеке тұлғаның қазақстандық қоғамды жаңғыртуда жауапкершілігін арттыруға, үштілділікті дамытуға ықпал ететін тарихи, әлеуметтік-саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін білуін көрсету
Top