Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06110 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Цифрлық ресурстарды басқару
    Несиелер: 5

    Сандық білім ресурсы мұғалімді алмастыра алмайды, бірақ мұғалімге қосымша материалдарды ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыруға, оқушылардың назарын аса маңызды оқу тақырыптарына аударуға, қажет болған жағдайда оқушылардың назарын зерделенген көріністердің ерекшеліктеріне шоғырландыруға, оны көрнекі түрде көрсетуге, сабақтың мазмұнын қоғамда болып жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибелермен, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарымен және құбылыстармен байланыстыруын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • STEM технологиялары
    Несиелер: 5

    STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
  • Эксперимент жүргізу әдістері
    Несиелер: 4

    Эксперименттік әдістерге осы тақырып бойынша бұрын жарияланған жұмыстарды мұқият теориялық талдау кіреді; шешілмеген мәселелерді анықтау; осы зерттеу тақырыбын таңдау; зерттеудің мақсаты мен міндеттерін белгілеу; осы мәселені шешудің нақты тәжірибесін зерттеу; проблеманы шешуге көмектесетін іс-шаралардың теория мен практикада барын зерттеу; зерттеу гипотезасын тұжырымдау. Ол жаңашылдықты, әдеттен тысқылықты, бар пікірлерге қайшылықты ескере отырып, эксперименталды дәлелдеуді қажет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    ХХІ ғасырдағы жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімдердің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы байланыс технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін зерттейді. Ол жаратылыстану-техникалық ғылымның қазіргі заманғы нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалар пакетін құру
    Несиелер: 4

    Бағдарламалау орталарында компьютерді қолдану арқылы сандық әдістермен шешілетін қолданбалы бағдарламалар кешендері жасалады. Оқытудың нәтижелері: қолданбалы бағдарламалар кешендерін құру; алынған сандық шешімдердің дұрыстығы мен дәлдігін тексеру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; математикалық ғылымдар саласында жаңа білім алу, дағдыларды меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша мақалалар шет тілінде ғылыми мәтінді аннотациялау, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару процестерін және құбылыстарын психологиялық талдау мәселелеріне әдістемелік шолулар; әртүрлі басқарушылық мәдениеттермен байланыс тұрғысынан іскерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Қолданбалы бағдарламалауды қамтамасыз ету әр түрлі бағдарламалаудың дамуы кезеңдерінде әр түрлі маңызға ие болды. Компьютерлердің қуаттылық өлшемінің жоғарылауы және құралдардың дамуы және бағдарламалау методологиясының өсуі және компьютерлерде тапсырмаларды шешу қиындады, соның нәтижесінде Қолданбалы бағдарламалауды қамтамасыз етуі жоғары нәтижеге ие болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білімнің заманауи парадигмалары, Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Бұл оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар пәндерінің оқыту әдістерінің негізгі заңдарын, теорияларын және ережелерін салыстыру және сипаттау: жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметін талдау; ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі; жоғары білім берудегі IT-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесі және оларды топтық және жеке түрде орындау кезінде проблемаларды шешу, оларды орындау, орындау, талдау және тұжырымдауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Академиялық және университеттік ғылымның жалпы тұжырымдамаларын бағалау және салыстыру, ғылыми тақырыптарды таңдау, негізгі зерттеу әдістері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын стандарттау қағидалары, зерттеу нәтижелерін тіркеу, ғылыми жарияланымдары мен мақалалары бойынша жұмыс істеу дағдыларын дамыту, магистрлік диссертациялардың мазмұны мен талаптары, әдебиетті іздеу әдістерін дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таным теориясы
    Несиелер: 4

    Таным теориясының идеяларын, міндеттерін және таным жүйелерін, таным теориясының мақсаттары мен ерекшеліктерін, нақты және дерексіз бейнелерді тануды, таным теориясының мәселелерін тұжырымдауды, таным теориясының проблемаларын шешу әдістерін бағалау, таным теориясының статистикалық және логикалық әдістерінің арасындағы айырмашылықтарды талдау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Web-дизайн
    Несиелер: 5

    Web -дизайн және Интернетте бағдарламалау, динамикалық Web -ресурстарды әзірлеу және жылжыту, веб-ресурстардың маркетингтік дағдылары, HTML, DHTML, JavaScript, PHP тілдерінің жаңа спецификациялары және CSS1, CSS2 спецификацияларыүшін технологияларды, әдістерді мен бағдарламалық құралдарды салыстыру және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін түсінікті түрде ұсыну үшін компьютерді тиімді пайдалану; қойылған мақсаттарға сәйкес критерилерді қалыптастыру және ақпаратты ұтымды іздеуді жүргізу; өз бейінінің кәсіби міндеттерін талдау, оларды шешу үшін тиімді әдістерді табу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жабдықтарды әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Бағдарламалық жасақтама әзірлеу үдерістерін, архитектурасын, өмірлік циклді, басқаруды, тестілеу әдістерін, модельдерді, объектіге бағдарланған бағдарламалық жасақтама жүйелерінің көрсеткіштері мен үдерістерін, жобалау, тестілеу, енгізу және сүйемелдеу саласында білім мен дағдыларды қамтамасыз ететін технологияларды, әдістер мен стандарттарды салыстыру және бағалау, заманауи CALS-технологиялары мен CASE-құралдарын пайдалана отырып, есептеу техникасының бағдарламалық жасақтамасын қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы есептерді шешу үшін жалпы алгоритмдер құру
    Несиелер: 6

    Қолданбалы есептерді шешу үшін жалпы алгоритмдер құруу орталарында компьютерді қолдану арқылы сандық әдістермен шешілетін қолданбалы бағдарламалар кешендері жасалады. Оқытудың нәтижелері: қолданбалы бағдарламалар кешендерін құру; алынған сандық шешімдердің дұрыстығы мен дәлдігін тексеру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; математикалық ғылымдар саласында жаңа білім алу, дағдыларды меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-математикалық модельдер және шешу әдістері
    Несиелер: 6

    Экономикалық және математикалық үлгілердің негізгі тұжырымдарын, сызықты, сызықты және дөңес бағдарламалаудың жалпы есептерін, сондай-ақ оларды шешу әдістерін сипаттау және бағалау, экономикалық және математикалық модельдерді құру; экономикалық есептерді оңтайлы шешудің негізгі әдістерін таңдау; түрлі әдістермен алынған есептердің шешімдерінің нәтижелерін салыстыру және талдау; оқытылатын пән туралы маңызды бағалау пікірлерін салыстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқарылатын жүйелердегі өміршеңдік теориясы
    Несиелер: 5

    Басқарылатын жүйелердегі өміршеңдік теориясының идеяларын, міндеттерін және таным жүйелерін, басқарылатын жүйелердегі өміршеңдік теориясының мақсаттары мен ерекшеліктерін, нақты және дерексіз бейнелерді тануды, таным теориясының мәселелерін тұжырымдауды, басқарылатын жүйелердегі өміршеңдік теориясының проблемаларын шешу әдістерін бағалау, басқарылатын жүйелердегі өміршеңдік теориясының статистикалық және логикалық әдістерінің арасындағы айырмашылықтарды талдау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық эксперимент деректерін компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технологияларды пайдалана отырып эксперименталды деректерді өңдеудің математикалық әдістерін енгізуде кәсіби дағдыларды бағалау, математикалық статистиканың әдістерін сипаттау, статистикалық құндылықтарды және олардың анықтамаларын салыстыру, екі тәуелсіз нәтиже арасындағы айырмашылықтардың сенімділігін есептеу және педагогикалық эксперимент нәтижелерін бағалай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сараптамалық жүйелер
    Несиелер: 4

    Сараптамалық жүйенің қызметі деректерге, ережелерге, ақпаратқа сипатталған жағдайға байланысты ұсыныстарды қалыптастыру болып табылады. Сараптаулардың жүйелері қажетті ақпаратты сұратуға мүмкіндік беретін зияткерлік дерекқорға ие. Мұндай ақпарат анық сақталмайды, бірақ талдау негізінде білім базасынан алынады. Бұл жағдайда ақпарат іздеуде көрсетілген шарттар ұзартылуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритм және оның күрделілігі
    Несиелер: 4

    Дербес программаны құру үшін программалау тілін білу ғана жеткіліксіз. Программаның түпкі негізі алгоритм ұғымынан құралады. Себебі алгоритм көмегімен программист өзі құрмақшы болып отырған программаға сәйкес мақсатқа жетуі үшін орындауы қажет әрекеттердің тізбегін құрастыруы керек. Алгоритмнің негізгі қызметі – берілген ақпаратты өңдеу арқылы басқа, жаңа ақпарат құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желілік технологиялар
    Несиелер: 6

    Ethernet / FastEthernet / GigabitEthernet, ATM, FrameRelay, TCP / IP, IPX, осы технологияларды қолдана отырып, есептеу жүйелерінің басқа технологиялары туралы идеяларды және желілерді дамыту, компьютерлік жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы принциптерін бағалау және сипаттау, қауіпсіздік мәселелерімен айналысу, жүйенің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қолданыстағы құралдарды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың инновациялық құралдарын қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Базалықбейіндіжәнетереңдетілгендеңгейдеинформатикаоқытушысыныңтиптіккәсіби-әдістемелікміндеттеріншешу; информатикабойыншаэлектрондыоқулықтаржасау; оқушылардыңбілімінбағалаужәнебақылауәдістерінқолдану; информатикасабақтарындақызықтыоқутапсырмаларынжасаужәнеқолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сенсорлық желілер
    Несиелер: 6

    Сымсыз қосқыштар WLAN кіру нүктелері арасында ауысу немесе ұялы базалық станциялар арасында ауысу үшін шектелмейді. WiMAX (GSM), GSM (Жаһандық мобильді байланыс жүйесі), UMTS (Әмбебап мобильді байланыс жүйесі) және GPRS (Жалпы пакеттік радио қызметі) WiFi (WirelessFidelity) қол жетімді болғандықтан, біртекті сымсыз желілер арасында гетерогенді сымсыз желіні мысалы, WLAN (сымсыз жергілікті желі) немесе GSM аумағы) түрлі сымсыз желілер арасында (гетерогенді коммутация). Ең басты мәселе, WiFi телефон нарығының ағымдағы өсуі жылына шамамен 100% құрайды. Қазіргі уақытта технологиялық шектеулер WiFi операторларының немесе байланыстырылмаған қосылулармен байланысты басқа операторлардың байланысына байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның жас ерекшелігіне және жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша элективті курстарды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы криптография
    Несиелер: 5

    Симметриялық алгоритмдермен криптожүйелердің математикалық модельдері мен криптографиялық қасиеттерін бағалау және сипаттау; симметриялық шифрлау стандарттары; криптографиялық талаптар; симметриялық криптографияға арналған бағдарламалау алгоритмдері; криптожүйелерді құру үшін қолданылатын программалау технологиясының қасиеттерін меңгеру; объектілі-бағытталған бағдарламалау ортасында криптожүйелерді құру технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолданылатын математикалық модельдерді және әдістерді зерттеу және жобалау, әзірлеу және жетілдіру, ақпаратты, әдістерді, құралдарды және технологияларды қолдануда компьютерлік модельдеу, теориялар, әдістер мен модельдеу технологияларын түсіну, компьютерлік модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды, компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып, кәсіби проблемаларды білікті шешу. IT инфрақұрылымының өзара байланысты компоненттерінің жұмыс қабілеті мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

  • Код ON4

    Пәннің оқу-әдістемелік кешенін даярлау, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін сыни бағалау, педагогикалық ғылым әдіснамасын пайдалану.

  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON6

    Заманауи модельдеу әдістері, компьютерлік және желілік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түрлендіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу. Компьютерлік техниканы және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып шешімдерді әзірлеу мәселелерін талдау.

  • Код ON3

    Ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON8

    Әр түрлі бағдарламалық жасақтама үлгілерінің жұмыс істеуі туралы білімдерді және инновацияларды жүйелі түрде қадағалау дағдыларын алу, белгілі нәтижелерге қол жеткізу үшін практикалық жұмыс барысында инновациялық тәсілдерді енгізу

  • Код ON5

    Жобалық, жұмыс және технологиялық құжаттарды дайындау үшін білімді, заманауи әдістерді және бағдарламалық жобалау құралдарын қолдану қабілетін білу. Бағдарламалық қамтамасыз ету объектілері мен олардың әрекеттерінің басымдығын анықтау үшін пәндік зерттеу әдістерін қолдану. Бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды анықтау үшін жиналған мәліметтерді талдау.

  • Код ON9

    Математикалық, жаратылыстану және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласында кәсіптік эрудиция мен кең дүниетанымды игеру және оларды кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON2

    Ғылым философиясының жағдайы мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

Top