7M06110 Информатика в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Объектілі-бағытталған талдау және жобалау технологиялары, Big Data, Smart технологиялар, ақпаратты криптографиялық қорғауды, зияткерлік ақпараттық жүйелерді терең ғылыми және педагогикалық білімі бар, ақпараттық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулер жүргізуге байланысты ғылыми-техникалық және ұйымдастырушылық-әдістемелік қызметке даярлау: міндеттерді тұжырымдау; ғылыми ұжымның жұмысын ұйымдастыруды қоса алғанда, зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; зерттеу нәтижелерін ресімдеу; әзірленген ұсыныстардың тиімділігін бағалау және оларды енгізу. Инженерлік шығармашылық. Ғылыми және жобалық жұмыстардағы шығармашылық. Техникалық шығармашылық әдістеріне шолу. Техникадағы ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтер. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Техникалық экономикалық негіздеме және ҒЗЖ жүргізу. Ақпараттық және патенттік іздеу. Эксперимент жасау. Ақпаратты жүйелеу. ҒЗЖ жоспарлау. ҒЗЖ эксперименті. Эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу. ҒЗЖ нәтижелерін ресімдеу. Эксперимент нәтижелерін жуықтау. Ғылымның, жоғары білімнің және еңбек нарығының интеграциясын қамтамасыз ету. Білім алушыларда зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылым феномені мәселесін арнайы философиялық талдау пәні ретінде қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясын, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, оның мазмұнына назар аударады. Ғылыми танымның дамуы мен өсу динамикасын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын аса мәнді философиялық концепцияларды басшылыққа алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қаматаманы өңдеу технологиясы
Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауды, тестілеуді, баптауды, енгізуді және сүйемелдеуді пайдалануды және оларды ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалануды дамытады. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі мен технологиялары. Абстрагирлеу әдістері және әр түрлі сынып тілдерінде қолданылатын модульдік қамтамасыз ету, осы әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ олардың композициясының мүмкіндіктері. Функционалды бағдарламалау мен жобалаудың концепциялары. Императивті бағдарламалаудан негізгі айырмашылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатикадағы ғылыми зерттеулер мен жоспарлау эксперименттерінің әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеу қызметінің теориялық және әдістемелік негіздері және ғылыми зерттеу процесінің негізгі құрамдас бөліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Теориялық білімдерін ғылыми эксперименттік-зерттеу, талдау және оқу іс-әрекетінде қолдану қабілетін дамыту. Алынған нәтижелерді өндіріске, ғылымға, білімге енгізу қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Студенттердің оқу және кәсіби құзыреттіліктерінің қажетті деңгейін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты-жоғары оқу орындарындағы білім беру процесінің принциптерін, әдістері мен стратегияларын, оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи білім беру технологиялары мен ресурстарын зерттеу.Пән жоғары оқу орнындағы оқу процесінің мәні мен құрылымын, жоғары білім беру мазмұнының қазіргі заманғы тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамаларын, әдістерін, құралдары мен ұйымдастыру формаларын зерттеуге бағытталған. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын және студенттік өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру мәселелері көрсетілген. Заманауи педагогикалық технологияларды енгізуге, жоғары кәсіби білім беру сапасын арттыруға және мүдделі тараптармен өзара іс-қимылға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Үлгілерді тану теориясы
Пәннің мақсаты: үлгіні тану әдістерін зерттеу; үлгіні танудың теориялық мәселелерін жалпылау; үлгіні тану кезінде нейрондық желілерді оқыту әдістерінің алгоритмдерін дамыту; нейрондық желілерді қолдана отырып үлгіні танудың жаңа әдістерін әзірлеу; алгоритмдерді құру әдістерін анықтау; үлгіні тану әдістерінің тиімділігін бағалау, деректерді ұсыну нысандарын оңтайлы таңдау және түзету дағдыларын және оларды алгоритмдік және бағдарламалық жасақтама қарапайым архитектураларды құру кезінде кескінді тану жүйелері; алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз етудің деректер нысандары мен білімдері мен әдістемелерін және анық емес логиканы қолдана отырып, РО және ОИ жүйелерінің архитектураларын жетілдірудің басқа құралдарын оңтайлы таңдау және түзету дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттың криптографиялық қорғауы
Пәнді оқып, магистранттар криптографиялық әдістер мен осы әдістерді практикада жүзеге асыру мысалдары арқылы ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары
Күрделі техникалық объектілер мен жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің базалық және кеңейтілген технологияларын ашумен байланысты тәртіптік құзыреттерді игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бұлтты есептеу және виртуализация
Пәннің мақсаты: бұлтты есептеулердің принциптерін оқу; танымал виртуалдандыру платформалары; серверлерді виртуалды ортада орналастыру және виртуалдандыру қызметтері (Google, Microsoft, RedHat және т.б.); бағдарламалық қамтамасыз ету қызмет ретінде (SaaS) және сервистік тренд ретінде платформалар (PaaS), жобаны орналастыру үшін әртүрлі жеткізушілердің виртуализация платформаларын жобалау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ жобаларда Saas және PaaS архитектураларын енгізу; бұлттық жүйелер үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу дағдыларын меңгеру, бұлттарда орналастырылған қосымшаларды әзірлеу және оларға қызмет көрсету үшін жүйелік әкімшілендіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандық пәндерін оқыту технологиясы
Пән информатиканың жалпы білім беру курсының құрылымы мен мазмұнының нормативтік, ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, ЖОО-да информатиканы оқытудың әдістері, құралдары, технологиялары мен ұйымдастырушылық формаларын меңгеру болып табылады. Сондай-ақ білім беру және мәдени-ағартушылық қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
IT-мамандарына арналған академиялық жазу
«Академиялық жазу» пәнінің мақсаты магистранттарда ғылыми-педагогикалық кадрлардың IT саласындағы өздерінің зерттеу жобаларын, бағдарламаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін қалыптастыруға және олардың нәтижелерін Қазақстан Республикасының заңнамалық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсынуға бағытталған тиісті кәсіби құзыреттерді дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Алгоритм күрделілігін бағалау
Пәннің мақсаты: пән алгоритмдердің күрделілігі ұғымын, олардың тиімділігін өлшеу және бағалау әдістерін қамтиды және есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін, соның ішінде ақпаратты сұрыптау мен іздеудің негізгі алгоритмдерін қарастырады. Стратегиялық бағалау модельдерін құруды және жасанды интеллекттегі деректерді басқаруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер және олардың күрделілігі
Пәннің мақсаты: деректерді талдау, болжау және шешім қабылдау үшін көптеген білім мен дағдыларға бағытталған, соның ішінде машиналық оқыту модельдерін құрудың негізгі аспектілері, технологияларды қолдану, деректерді талдауға арналған бағдарламалық жасақтама жасау және нейрондық желілерді жобалау. Алгоритмдеу, мәліметтер құрылымы және бағдарламалау, үлкен деректерді өңдеу алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беруде ақпараттық технологиялар
Байланыстық оқытудағы ақпараттық технологиялар (аудиториялық электронды дәрістер оқу және ақпараттық технологияларды қолдана отырып практикалық сабақтар жүргізу). Қазіргі заманғы келісімшарттық Оқытудың техникалық құрамдас бөлігі. Электрондық контентті және электрондық оқу-әдістемелік басылымдарды құрудың принциптері, технологиялары мен құралдары. Виртуалды Білім беру кеңістігін ұйымдастыру (Қашықтықтан оқыту). Қашықтықтан оқытудың автоматтандырылған жүйелері. Оқу-ғылыми сайт жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және шешім теориясы
Пәннің мақсаты: жасанды интеллект түсінігін оқу; AI жүйелерінің архитектурасы мен құрамдас бөліктері; анық емес логикалық басқару жүйелері; анық емес логикалық жүйенің құрылымы мен жұмыс принципі; нейрондық желілер және нейрондық желіні басқару; сызықтық және сызықтық емес программалау, динамикалық программалау есептері; кезек жүйелері, деректер қорын басқару жүйелерін әзірлеу мүмкіндігі, жөндеу және техникалық қызмет көрсету, әзірленетін деректер қорын басқару жүйесінің құжаттамасы; операциялық жүйелер мен олардың архитектурасын әзірлеу дағдылары; операциялық жүйе құрамдастарын жазу, жөндеу және техникалық қызмет көрсету, жасалып жатқан операциялық жүйені құжаттау дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық технологиялар классификациясы. Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар. Қазіргі білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Тұлғаға бағытталған оқытудың технологиялары. Сыни ойлау технологиялары. Кейс-технологиялар. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Проблемалық оқыту технологиялары. Компьютерлік (ақпараттық) технологиялар. Бағдарламаланған оқыту технологиялары. Модульдік оқыту технологиялары. Интеграцияланған оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректер технологиялары
"Үлкен деректер технологиясы" курсының мақсаты: магистранттардың үлкен көлемдегі деректерді өңдеу және талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл мақсат білім беру бағдарламасының мақсатымен, атап айтқанда, үлкен деректерді өңдеуге жауап беретін мамандандырылған бағдарламалық жүйелерді дамыту технологиясымен байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді өңдеу және сақтау технологиялары
Курс бірін-бірі толықтыратын екі бөлімнен тұрады. Біріншісі заманауи кәсіпорын инфрақұрылымындағы деректерді сақтау әдістері туралы айтады. Promises сақтау жүйелерінің түрлері және оларды кәсіпорындардың классикалық және бұлтты орталарында пайдалану ерекшеліктері туралы ақпарат алады, шешімдердің архитектурасы, сақтау жүйелеріне негізделген алгоритмдер туралы біледі және SAN желілері туралы түсінік алады. Екінші бөлім үлкен деректер мәселесіне кіріспеге және жоғары жүктемелі қызметтерді дамытуға арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи оқытушының педагогикалық этикасы
Педагогикалық этиканың міндеттері және пәні. «Этика», «мораль», «адамгершілік», «этикет» ұғымдарының шығу мазмұны және өзарабайланысы: педагогикалық қарым-қатынастың этикалық принциптері мен қызметтері; педагогтің қарым-қатынас стилі және оқытудағы ықпалы, білім алушының тұлғалық дамуы және тәрбие; қарым-қатынас туралы түсінік, оның ерекшеліктері, стильдері, формалары; «педагог-білім алушы», «педагог-педагог», «педагог-әкімшілік»; Қашықтықтан қарым-қатынас жасаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері; Оқытушының имиджі кәсіби жетістіктің кепілі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқарудың қазіргі технологиялары
Пән халықаралық және ұлттық талаптарға сәйкес жобаларды басқару бойынша мамандардың құзыреттілігіне және жобалық қызметтің заманауи үрдістері мен технологияларына сәйкес жобалардың кәсіби менеджерлерін дайындау болып табылады, сонымен қатар жобалық циклдің әр түрлі кезеңдерінде жобаларды басқару технологияларын қолдану қажеттілігін талдай білуді қалыптастыру; заманауи экономика мен IT саласындағы жобалық менеджмент технологияларының орны мен рөліне баға беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды платформалар
Пәннің мақсаты: зияткерлік ақпараттық жүйелер мен технологияларды пайдаланудың проблемалық мәселелері мен салалары; білімді өңдеу жүйелерін құру мен жұмыс істеудің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелері; білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыстар, Ақпараттық жүйелер мен технологиялар саласындағы нақты міндеттерді шешу үшін математикалық аппаратты меңгеру; ақпараттық жүйелердің аналитикалық-имитациялық модельдерін әзірлеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару әдістері
Жобаларды басқару тарихы. Жобаларды басқару саласындағы стандарттар жүйесі. Жоба, бағдарлама. Жобаларды жіктеу. Жобаның мақсаттары мен стратегиялары. Жобаның құрылымы. УП қолданылатын жобаның құрылымдық моделдерінің типтері мен мысалдары. Жобаның өмірлік циклі мен фазалары. Жобаларды басқару процестері мен функциялары. Жобаларды басқарудағы процестер түсінігі. Жобаларды басқарудағы негізгі және көмекші процестер. Жобаларда мақсат қою. Жобаны бақылау жүйесін Күнтізбелік жоспарлау және ұйымдастыру. Жобаның Тәуекелдерін басқару. Персоналды және жоба коммуникацияларын басқару. Жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Smart технологиялар
Пәнді оқып, магистранттар smart-білім беру парадигмасын: принциптері мен технологиялары; ұжымдық оқытудың Smart-технологиялары: білім беру контенті мен коммуникацияны бірлесіп қалыптастыру; smart-білім берудің негізі ретінде ашық білім беру ресурстары; smart-білім беру технологияларын пайдалана отырып, электрондық курстың бағалау іс-шараларының жүйесін әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жүйелердің интерфейстері
Пәннің мазмұны бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаумен, бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолданумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Пайдаланушы интерфейстері олардың қосымшалар деңгейінің бағдарламалық-аппараттық интерфейстерімен өзара байланысы. Модельдер және метафорлар. Түсінік және өзара байланыс. Менталдық модель. Менталдық модельдердің қасиеттері. Бағдарламалық жүйелерді әзірлеу және пайдалану үрдісінің әр түрлі қатысушыларының ментальды модельдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін қазақстандық және әлемдік қоғамның тарихи және ғылыми дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; кешенді, оның ішінде пәнаралық ғылыми зерттеулерді жобалау үшін философияның әдіснамалық құралдарын пайдалану, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.
- ғылыми қарым-қатынас, ғылыми-техникалық зерттеулерді салыстырмалы талдау және жобалау үшін шет тілдерін еркін пайдалану; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау.
- жаңа білімді бағалау және дамыту және әртүрлі салалардағы білімді интеграциялау үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу; практикалық қызметте арнайы пәндерді оқытудың педагогикасы, теориясы мен әдістемесі туралы білімді қолдану.
- инновациялық технологияларды қолдана отырып, жоғары білімнің оқытушылық қызметін жүзеге асыру; өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу; жоғары оқу орындарындағы оқу процесін басқару; білім беру процесін және мамандарды кәсіби даярлау процесін жобалау.
- кәсіби педагогикалық қызметте педагогикалық технологияларды жобалау, болжау және жобалау; қазіргі мектептің педагогикалық процесінде педагогикалық технологияларды қолдану.
- Алгоритмдеу және бағдарламалау ұғымын сипаттау, қолданбалы салалардың мүддесі үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын көрсету, есептер мен олардың бағдарламаларын шешу алгоритмдерін құрудың практикалық дағдылары мен дағдыларын және кәсіби есептерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы жобалау технологиясының әдістемесін көрсету, нейрондық желілерді практикалық жобалау, оларды баптау және конфигурациялау.
- Ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын және терең кәсіби білімді талап ететін теориялық алғышарттар мен эксперименттік деректердің объективтілігіне сүйене отырып, өз ұстанымын айқындау және тұжырымдау, зерттеу жұмыстарын құра отырып және олардың әсер ететін факторларын ескере отырып, кәсіптік қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындау; ұйымдастырылған дәрістерден, семинарлардан және практикалық сабақтардан алынған білімді, сондай-ақ ақпаратты белсенді рефлексия мен талдауға ынталандыратын әзірленген оқу-әдістемелік материалдар арқылы біріктіру.
- үлкен көлемдегі деректерді сақтау әдістерін, үлкен деректерді өңдеудің өмірлік циклінің кезеңдерін, үлкен деректерді өңдеуге және талдауға ең бейімделген тілдерді, үлкен деректерді сақтау мен оған қол жеткізуді ұйымдастыру тәсілдерін талдау.
- практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, қызмет саласымен тікелей байланысты емес білімнің жаңа салаларында пайдалану.
- машиналық оқыту алгоритмдерін таңдау және қолдану, деректерді өңдеу және дайындау, олардың сапасын бағалау және аналитикалық есептер шығару, нейрондық желілермен есептеу жүйелерін іске асырудың алгоритмі мен әдістерін әзірлеу, машиналық оқыту мен деректерді талдауды жүзеге асыру үшін бағдарламалау тілдерін таңдау.
- деректерді талдау элементтерін қолдану және нәтижелерді түсіндіру, SQL және NoSQL мәліметтер базасының сипаттамаларын ажырату, MapReduce парадигмасында алгоритмдерді тұжырымдау, сәйкес үлкен деректерді талдау құралын таңдау және үлкен деректерді сақтау технологиясы.
- Деректерді талдаудың математикалық әдістерін, тілдерді және компьютерлік өңдеу әдістерін қолданыңыз, деректерді өңдеу есептерін шешудің қолданыстағы әдістері мен алгоритмдерін меңгеру.
- маманның кәсіби этикасының тұжырымдамалық аппаратын; шешілетін міндетке сәйкес келетін теориялық құралдарды таңдаудың әдіснамалық тәсілдерін; кәсіби және күнделікті өмірдегі қарым-қатынас мәдениетін, көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас жүргізу дағдыларын меңгеру