Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03118 Денсаулық психологиясы және психотерапия негіздері в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Психологиядағы сапалы және сандық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеуде сапалы және сандық әдістерді қолдануға үйрету. Мазмұны: Сандық және сапалық талдаудың стратегиялары мен кезеңдері. Көрнекілік талдау. Дискурстық талдау. Интерпретациялық репертуар. Сұхбаттасу. Графикалық техникалар. Мәнерлеп сурет салу: процедура және талдау негіздері. Құзіреттіліктер: психологиялық денсаулықты зерттеу саласындағы жоғары сапалы психотерапиялық әдістер мен әдістерді тиімді іздеуді жоспарлай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы психосемантикалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    мақсаты: магистранттарды әлемді қабылдау ерекшеліктерін терминдермен түсіну үшін психосемантикалық заңдармен таныстыру. Мазмұны: Психосемантикалық әдістердің технологиялық және репродуктивтілігі. Жеке сананы зерттеуге арналған семантикалық дифференциалдың торы. Психосемантикалық зерттеудің логикасы. Психосемантиканың принциптері, әдістері мен әдістері. Психосемантиканың қолданбалы мүмкіндіктері. Құзіреттіліктер: диагностика жасай алады, кеңес бере алады, жеке аномалиялар тексерілуге ​​жатады. психосемантикалық зерттеу және практикалық жұмыс әдістерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық психологиясы саласындағы дизайн технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ шеберлердің жобалау қызметіндегі көкжиегін кеңейту: дизайн, модельдер, әдістер мен технологияларды жасау Мазмұны: Әлеуметтік және білім беру ортасын жобалаудың психологиялық негіздері. Оқушылар мен мұғалімдердің психологиялық денсаулығын сақтау саласындағы жобалық іс-әрекеттің ерекшелігі. Қазіргі білім беру процесін жобалау. Құзіреттіліктер: жобалау әрекеті мен модельдеуге қабілетті, психологиялық білім берудегі инновациялық процестердің мәнін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым методологиясы және психологияның әдістемелік мәселелері. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Психологиядағы өзекті мәселелер. Психологиядағы эмпирикалық зерттеудің әдістері мен әдістері. Жалпы ғылыми және эмпирикалық зерттеу әдістері. Математикалық және статистикалық әдістердің психологиядағы маңызы. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. Ғылыми психологиялық зерттеулерге қойылатын негізгі талаптар. Эксперименталды психологиялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психикалық жағдайларда өзін-өзі қадағалау практикумы
    Несиелер: 5

    Адамның психикалық күйін ментальді ұйымдастыру. Психикалық күйдегі өзін-өзі реттеу заңдылықтары мен механизмдері. Адамның өзін-өзі реттеудегі отандық және шетелдік тұжырымдамалары. Психикалық жағдайлардағы өзін-өзі реттеу әдістері мен әдістері. Психикалық үрдістердегі күйлердің өзін-өзі реттеуге әсері. Күнделікті өзін-өзі басқару ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім мен бизнестегі денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Мектеп пен отбасы тәрбиесін табысты ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Денсаулық психологиясының қалыптасуы мен даму тарихы. Денсаулық сақтау психологиясының мақсаты, пәні және міндеттері. Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Денсаулық жүйелік ұғым ретінде. Физикалық денсаулық. Әлеуметтік денсаулық. Психикалық денсаулық. Психологиялық тұрақтылық және денсаулық. Кәсіби денсаулық. Денсаулыққа деген көзқарас. Заманауи мектеп - бұл психикалық денсаулықтың бұзылуын алдын-алудың оңтайлы ортасы және жүйесі. Оқу үрдісі субъектілері оқушылардың психологиялық саулығы. Психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарға зерттеу және қолданбалы есептерді өзгерту арқылы ғылыми зерттеулердің логикасын құруға үйрету Мазмұны: Денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Тәжірибелер. Адамдарға, жануарларға зерттеу жүргізудің этикалық қағидалары. «Плагиат», «зерттеу мәліметтерін жасау» ұғымдары. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді эмпирикалық және әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке тұлғаның бұзылуының диагностикасы және психотерапиясы
    Несиелер: 5

    Қалыпты және патология кезіндегі жеке тұлғаның этиологиясы, шарттары мен даму механизмдері, құрылымы мен динамикасы. Жеке тұлғаның бұзылу класының диагностикасы және психотерапиясы. Психоаналитикалық диагностика мен психотерапияның негізгі модельдері. Тұлғаның бұзылуының жіктелуі. Жеке тұлғалық бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдерге психологтың психопрофилактикалық және психокоррекциялық көмегі. Тұлғаның жеке табиғи бұзылыс сипатындағы биологиялық және әлеуметтік қатынасы. Тұлғаның бұзылу проблемасы және жеке тәжірибе мен психопатологияның ерекшеліктері. Білім беру ұйымдарындағы балалар мен жасөспірімдердегі жүйке-психиатриялық аурулардың психопрофилактикасының міндеттері мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кризистік және экстремалды жағдайларда психологиялық көмек
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дағдарыс және төтенше жағдайлар кезінде психологиялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Дағдарыстық кеңес беру әдістері. Психологиялық қолдау және дағдарыс жағдайындағы психотерапияның түрлері. Жасына байланысты дағдарыстармен, күйіп қалумен, нормативтік және нормативті емес отбасылық дағдарыстармен психологиялық көмек. Ұсынылатын психотерапия. Құзіреттіліктер: төтенше және дағдарыстық жағдайларды анықтай алады; адамның психикалық жағдайын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам мінез-құлқының биологиялық және әлеуметтік аспектілері туралы түсінік қалыптастыру Мазмұны: Мектептегі және отбасылық тәрбиені сәтті ұйымдастырудағы денсаулық психологиясының негіздері. Адамның мінез-құлқындағы тұқым қуалаушылық және қоршаған орта. Агрессивті мінез-құлықтың биологиялық шарттылығы. Мінез-құлақтың психогенетикасы. Адам мінез-құлқындағы бұзылулардың практикалық алдын-алу. Жаппай қозғалыстардың психологиясы. Адам мінез-құлқының қалыптасуының биологиялық және әлеуметтік негіздерінің бірлігі. Құзіреттіліктер: адамның биоәлеуметтік табиғатының адамның әлеуметтік және жеке өмірін ұйымдастырудағы рөлін түсіне алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Танымдық процессердің психологиясы
    Несиелер: 5

    Сенсорлық-перцептивті процестер. Танымдық психологиядағы «белгішелерді» ұсыну динамикасы. Сана мен әрекетті бақылау. Селективті қабылдау және құрылымдық модельдер. «Шығармашылық синтез» балама ретінде. Жадының қызметтік құрылымы. Жұмыс жадысы моделінің эволюциясы. Білімді санаттау және ұсыну. Қарым-қатынас және сөйлеу әрекеті. Ойлау және метатаным. Оқу модельдері және нейропсихологиясы. Коммуникативтік жағдайлардың прагматикасы. Қорытынды ой түйінннің процестері мен модельдері. Білім беру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патопсихологиялық диагностика және сараптама бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда патопсихологиялық эксперименттік зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Әр түрлі жас категорияларындағы патологиялық зерттеу жүргізу. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеу стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің протоколы мен әдістері. Құзіреттіліктер: клиенттер туралы ақпаратты анықтайды және талдайды; егжей-тегжейлі психологиялық қорытынды жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби шеберлік пен менеджерлік қасиеттерді дамыту, сонымен қатар қазіргі заманғы форматтағы оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгерту. Мазмұны. Педагогикалық практика келесі қызмет түрлерін қамтиды: ұйымдастырушылық (оқу үдерісі бойынша құжаттармен танысу); әдістемелік (кафедраның оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ); оқу (өз бетінше оқу сабақтарын өткізу).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалық және жасөспірім кезіндегі психикалық дамудың бұзылуы
    Несиелер: 5

    Аномальды даму заңдылықтары. Дизонтогенез психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері. Даму бұзылыстарының пайда болуына ықпал ететін жетекші факторлар. Аномальды даму психологиясының педагогикадағы, психологиядағы және медицинадағы орны мен маңыздылығы. Психикалық дамымау түрлерінің классификациясы. Ақыл-ойы дамымаған балалар мен жасөспірімдердегі гностикалық, эмоционалды-ерік процестері және тұлғалық ерекшеліктері. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Эмоционалды бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар және жасөспірімдермен түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Когнитивті-мінез-құлық психотерапиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: танымдық-мінез-құлық психотерапиясының әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық әдістерін меңгеру. Мазмұны: Ойлаудың салдары ретінде эмоционалды күйлер. А.П. Эллис. КБТ А. Бек. КБТ шеңберіндегі психотерапиялық процестің кезеңдері. Реконструктивті жаттығу. Тасқын және имплоссия әдісі. Парадоксикалық ниет әдісі. Функционалды оқыту әдісі. Ынталандыру әдісі. SMART технологиясы Құзіреттіліктер: мақсатты аудиториямен іс-әрекеттегі танымдық-мінез-құлық психотерапиясын жүзеге асыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психотерапия және психокоррекция бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарға психологиялық түзету мен психотерапияның практикалық дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету. Мазмұны: Психологиялық көмек принциптері. Клиникалық сұхбат Жеке тұлғаға немесе отбасына бағытталған психотерапия және психокоррекция стратегиялары. Психокоррекция және психотерапия бойынша семинарлар, тренингтер және шеберлік сыныптары. Құзіреттіліктер: психотерапевтикалық және психокоррекциялық жұмыстарға қабілетті; тиімді психотерапиялық байланыс пен емдеу процедурасын ұйымдастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтау психологиясындағы бақылау және психокоррекция
    Несиелер: 5

    Мақсаты бұл курсты игеру магистранттарға тәжірибелі психологтардың бақылауымен диагностикалық, кеңестік және психокоррекциялық жұмыстарда өз күштерін сынап көруге мүмкіндік береді. Мазмұны: бақылау және қадағалау туралы түсінік. Қадағалау процесін ұйымдастыру. Жетекшінің рөлі мен тұлғасы. Топтық бақылау. Қадағалау процесін жүзеге асырудағы қиындықтар мен қателіктер Құзіреттіліктер: өзін-өзі жетілдіру, әлеуметтік өзара іс-қимыл және қарым-қатынас үшін психологиялық көмек көрсете алады және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам мінез-құлқының аффективті және танымдық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам мінез-құлқының танымдық және аффективті негіздерін зерттеудің маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Адамның логикалық және ұтымды әрекетіндегі танымдық процестер. Эмоционалды мінез-құлықты анықтайтын аффективті процестер. Белгісіздік жағдайындағы өмірлік мәселелерді шешудің басым тәсілін анықтау. Құзіреттіліктер: танымдық және аффективті көріністердің аспектілерін диагностикалау және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    қазіргі ғылыми тәсілдерді, әдістер мен әдістемелерді нақты ерекшеліктер мен кәсіби қызмет жағдайларына түрлендіреді және бейімдейд.

  • Код ON1

    Адам денсаулығының бұзылуының психологиялық қауіп-қатер факторларын диагностикалайды

  • Код ON10

    Толық құрылымдалған қорытынды бере алады, психотерапия жүргізеді

  • Код ON9

    Мінез-құлықтың биоәлеуметтік және когнитивті-аффективті аспектілерін анықтайды және бақылайды.

  • Код ON5

    Психологиялық интервенция бағдарламаларын әзірлейді (тренинг, психотерапия, психологиялық кеңес беру), SPSS-те психологиялық деректерді өңдейді.

  • Код ON6

    Психологиялық зерттеулердің нәтижелерін жазбаша және ауызша түрде кәсіби тұрғыда дәлелдейді.

  • Код ON2

    Адамдардың психикалық-психологиялық саулығын қамтамасыз ететін, психокоррекциялық және психотерапиялық жұмыстар жүргізеді

  • Код ON3

    Денсаулық психологиясы мен психотерапия саласындағы проблемалық жағдайды талдау мақсатында тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуының психологиялық болжамын жасайды

  • Код ON4

    Ауытқу, тәуелділік және асоциальды мінез-құлықты ауытқулардың қауіп-қатер факторларын анықтайды, соның негізінде қауіп-қатер динамикасын және адам денсаулығының жай-күйін болжайды.

  • Код ON7

    Психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асырады, салауатты өмір салтының мотивациясын қалыптастырады.

Top