Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03118 Тұлға және ұйымдастырушылық психология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндіріс, кәсіпкерлік, бизнес, қызмет көрсету, білім беру, мәдениет, әскери және мамандандырылған қызметтер, халыққа әлеуметтік көмек салаларында, сондай-ақ мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару, ғылыми-зерттеу және консультациялық ұйымдарда сұранысқа ие дамыту, оқыту, ынталандыру, қолдау, сүйемелдеу және адам ресурстарын басқару саласында жоғары білікті магистр психологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша құзыреттілікті қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістемесін меңгеруге, ғылыми ақпаратты іздеуге, жинақтауға және өңдеуге, сондай-ақ эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін жүргізуге, өңдеуге және ресімдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы статистиканың қазіргі әдістері

    Мақсаты: статистикалық әдістермен зерттеу нәтижелерін талдаудың құзыреттілігін қалыптастыруға және статистикалық ғылымның әдістемелік арсеналының әртүрлілігін игеруге ықпал ету. Статистиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттары; ақпаратты статистикалық талдаудың ережелері, әдістері мен әдістері, деректерді сандық және сапалық өңдеудің нақты әдістері, стандартты формулаларды автоматты қолдану ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы

    Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Психологиялық идеялардың дамуындағы сапалы өзгерістер, белгілі бір психологиялық тұжырымдаманың пайда болу тарихы, әртүрлі дәуірлердегі психологияның дамуындағы жалпы және айрықша белгілер, әртүрлі ғылыми тұжырымдамалар мен теориялар, өткен және қазіргі психологиялық ойдың жетістіктері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Мақсаты: заманауи психологиядағы әдіснамалық дилеммаларды шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістерін, кәсіби әдіснамалық білімдерді қолдану, сыни талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән категориялық жүйені, түсіндірме принциптері мен тәсілдерін, психологиялық танымның негізгі мәселелері мен ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді; психологиялық теорияның сапасын бағалау үшін әмбебап критерийлерді қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психологиялық қызметтің ұйымдастырушылық-этикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты: психолог пен психологиялық қызметтің этикалық және ұйымдастырушылық аспектілері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.Курста этикалық дилеммалар және оларды шешу жолдары, "психолог-клиент" қатынастары саласындағы тәуекелдерді бағалау және басқару, арнайы топтармен жұмыс, психологтың әріптестерімен және жұмыс берушілермен қарым-қатынасы қарастырылады. Психологтың кәсіби қызметінің супервизия, басқарушылық және басқа да ұйымдастырушылық мәселелері зерттелінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік модельдеу

    Мақсаты: психологиядағы моделдердің маңызды аспектілерін түсіну, әлеуметтік мінез-құлықты талдауда компьютерлік моделдеуді қолдану, әлеуметтік мінез-құлықты компьютерлік моделдеуді нақты түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Әлеуметтік процестердің нақты формализмін қамтамасыз ететін компьютерлік модельдер, әлеуметтік мінез-құлықты модельдеу ерекшеліктері, жүйенің мінез-құлқын болжау, ішкі және сыртқы мінез-құлық параметрлерінің виртуалды комбинациясы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарт-тарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптас-тыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы зерттеу әдістері мен эксперимент

    Мақсаты: маманның практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының рөлін түсіну, ғылыми зерттеудің негізгі түсініктерін игеру және бекіту, ғылыми танымның, ізденіс және жинаудың әдістері мен логикасы туралы түсініктер құру, ғылыми ақпараттарлы өңдеу және зерттеу нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, эмпирикалық әдістердің жіктелуі мен сипаттамасы, психологиялық эксперименттің процедурасы мен ұйымдастырылуы ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Персоналды іріктеу

    Мақсаты: кәсіби психологиялық іріктеудің тұжырымдамалық негіздері, технологиялары, өлшемдері туралы құзыреттіліктер мен білім жүйесін; ұйымның кадрлық саясатын әзірлеу және персоналды әлеуметтік дамыту туралы кешенді ғылыми түсінік қалыптастыру. Курс ұйымдардың әр түрлі салалары мен түрлерінде персоналды іріктеудің негізгі критерийлерінің ерекшеліктерін; кәсіби іріктеу мақсатында диагностика негіздерін түсінуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдарды зерттеу

    Мақсаты: ұйымдарды басқарудың қолданыстағы жүйелерін, ұйымдастырушылық мәдениетті, ұйымдастырушылық климатты, ұйымдастырушылық шешімдер мен өзгерістердің психологиялық ерекшеліктерін талдауға, диагностикалауға, бағалауға және экспорттауға қабілетті маман-психологты даярлау. Курста қазіргі заманғы теориялар, олардың түсіндірмелері және ұйымдарды зерттеу әдістері, тұлғалық даму жағдайлары, кәсіптік бағдар беруді, кәсіптік жоспарлауды және әлеуметтік, білім беру, саяси және іскерлік қызметпен айналысатын ұйымдардағы кәсіби өсу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлға және ұйымдық мінез-құлық

    Мақсаты: магистранттарда формалды емес топтың мінез-құлыққа, коммуникалық байланыстардың, еңбек мотивациясының жүйесі, басқару стилдері, көшбасшылықтың және т.б. әсерлері мен байланысты ұйымдағы адам іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курста ұйымдық мінез-құлықты зерттеуді жоспарлау, ұйымның кадрлық потенциалының өзгеруін болжай алу, дамудың кадрлық процедурасын өңдеу, персоналды мотивациялау және дайындау туралы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы ұйымдастыру психологиясы

    Мақсаты: кешенді ғылыми-қолданбалы пәні ретінде пәндік аймағы және пәнаралық мәртебесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курста қолданбалы ұйымдастыру психологиясының қалыптасу тарихы мен пәнаралық байланыстары; ұйымдағы бірлескен қызметті реттеудің психологиялық механизмдері, түрлі салалардағы ұйымдарға жүйелі-құрылымдық талдау жүргізу; қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Еңбек мотивациясы мен аттитюдтер

    Мақсаты: еңбек мотивациясы мен атитюдтерді қалыптастыру психологиясы туралы тұтас көзқарасты игеру; персоналды ынталандыру, аттитюдтерді өзгерту, кадрлық технологиялар саласындағы практикалық жұмыс құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курста жағдайлық факторлармен және ұйымдардағы адамдардың жеке айырмашылықтарымен шарттасқан аттитюдтармен байланысты еңбек қызметінің проблемалары, еңбек қызметіндегі уәждеме мен әлеуметтік ұстанымдардың рөлі мен маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бизнес, білім беру және психикалық денсаулық саласындағы консалтинг

    Мақсаты: бизнес, білім беру және психикалық денсаулық саласындағы консалтинг теориясы мен практикасы туралы тұтас түсінікті; психологтың консалтингтік қызметінің құзыреттілігін қалыптастыру. Курста консалтингтің теориялары мен тұжырымдамалары, бизнес-консалтингті және басқа да консалтингтік қызметтің теориялық және практикалық ережелері, бизнес, білім беру саласындағы клиенттердің сұранысы мен проблемаларының деңгейіне байланысты ұйымдардағы консалтинг дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық психологиясы және супервизия

    Мақсаты: қызметтік жағдайларда көшбасшылықты жүзеге асыруға дайындықпен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Курста көшбасшылық психологиясының теориялық тәсілдері мен тұжырымдамалары, қазіргі заманғы көшбасшылық психологиясының даму проблемалары мен бағыттары, көшбасшылық қасиеттерді зерттеуге қажет психологиялық әдістер мен әдістемелерді қолдану туралы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Конфликттерді және ұжым климатын басқару

    Мақсаты: конфликттерді алдын алу, шешу және реттеу негізінде жанжалдарды және ұйымдастырушылық климатты басқару құзыреттілігін қалыптастыру. Курста корпоративтік мәдениет, коммуникациялық менеджмент және конфликтология саласында, оның ішінде ұйымдық жанжалдардың негізгі сипаттамалары мен алуан түрлілігі туралы; жанжалдар мен күйзелістерді басқарудың ұйымдастырушылық тетіктері бойынша білім жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Персоналды оқыту және дамыту

    Мақсаты: ұйымның кадрлық процестері саласындағы құзыреттілікті, ұйымда персоналды оқыту және дамыту стратегиясын әзірлеу мен іске асыруды психологиялық қолдау дағдыларын қалыптастыру. Курс персоналды оқыту және дамыту саласында нақты басқарушылық жағдайларды талдауға, кадрлық процестерге психологиялық талдау жүргізу, кадрлық технологиялар саласындағы проблемаларға психодиагностика жүргізуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жұмыс орнындағы тұлғааралық конфликт

    Мақсаты: кәсіби конфликтілерді шешуге қажет дағдыларды игеру үшін, конфликтілердің теорияларын талдау қабілетін дамыту. Курста конфликтінің құрылымын талдау саласындағы практикалық жұмыстың дағдылары, конфликтіні шешу саласындағы негізгі этикалық қағидалар, еңбек іс-әрекетіндегі тұлғааралық конфликтінің рөлі мен мәні, тұлғааралық ұйымдық конфликтілердің пайда болуына, барысына және шешілуіне ықпал ететін процесстер мен факторлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру әл-ахуалы және мәдениет

    Мақсаты: магистранттарда ұйымдастыру ахуалы мен мәдениеті теорияларын анықтау және талдау қабілетін дамыту. Жаңа дәуір жұмысшыларының мінез-құлқына осы теориялардың қолданбалы сипатын анықтау. Курстаеңбек іс-әрекетінде ұйымдастыру ахуалы мен мәдениетінің мәні мен рөлі, компанияның ұйымдық мәдениетіне және психологиялық ахуалына әсер ететін процестер мен факторлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық қызметте (өндіріс саласы, банк саласы, мемлекеттік қызметжәне күш құрылымдары мен ведомстволар, білім беру саласы, қызмет көрсету саласы) қолдану үшін қоғамдық-гуманитарлық ғылымдардың отандық және шетелдік классикалық және қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық тәсілдерін тұжырымдамалық білуін және түсінуін көрсету.
  • Ұйымдастырушылық-психологиялық және жеке теориялар мен тұжырымдамаларды, психологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, психологиялық диагностика, кеңес беру, консалтинг, түзету, оқыту, коучинг, ұйымдастырушылық психология саласындағы психопрофилактикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық жұмыс принциптерін тұтас көру.
  • Математикалық және статистикалық мәліметтерді өңдеу, интерпретациялау және психодиагностикалық қорытындыларды дайындау арқылы әлеуметтік-психологиялық, ұйымдастырушылық және жеке проблемаларды диагностикалау.
  • Кадрларды сапалы психологиялық іріктеу, бағалау, оқыту, ынталандыру және дамыту мақсатында ұйымдастыру процесін психологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
  • Түрлі ұйымдастырушылық мәселелерді психологиялық талдау дағдыларын, ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің үлгілерін, қазіргі әлеуметтік шындық жағдайындағы адамның психикалық қызмет ету ерекшеліктерін меңгеру.
  • Инновациялық білім беру технологияларын, оқыту мен дамытудың белсенді әдістерін қолдануды және бақылауды ұйымдастырудың психологиялық процедуралары мен студенттермен табысты өзара әрекеттесуді жүзеге асыру.
  • Әлеуметтік, этникалық, діни және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауға негізделген заманауи психотехнологияларды пайдалана отырып, жеке адамдар мен топтарға психологиялық көмек көрсету рәсімдерін қолдану.
  • Стресстің, эмоционалды күюдің алдын алуға, психикалық және психологиялық денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған ұйымдық психологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын тәжірибеде қолдану.
  • Заманауи бағалау құралдары мен зерттеу әдістеріне негізделген ғылыми-зерттеу қызметі мен эксперименттік психологиялық зерттеулердің нәтижелерін дәлелді түрде ұсыну.
  • Персоналдың біліктілігін арттыру және оқыту, көшбасшылықты қалыптастыру, ұйымның корпоративтік мәдениеті мен микроклиматын дамыту, тұлғааралық ұйымдық қақтығыстарды сындарлы шешу бағдарламаларын әзірлеу.
  • Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, оның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға жататындығын ескере отырып, ұйымдағы жеке адамға көмек көрсету әдістері мен тәсілдерін енгізу.
  • Тілдерді білуге, өзара әрекеттесудің философиялық және психологиялық принциптеріне, басқаруға, топтық динамикаға, топ құруға, командаларды дамытуға негізделген тиімді қарым-қатынас пен топтық жұмысты кәсіби тұрғыда құру.
Top