Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01603 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік және ұлттық бірегейліктің қалыптасуы: тарихи-эволюциялық моделі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұлт проблемаларына, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың теріс рөлі туралы идеяларға және дәстүрлі экзистенциалды көзқарастарды қайта қарастыру және т.б. Мазмұны: мемлекеттік және ұлттық бірегейлікті қалыптастыру процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға әдіснамалық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік проблемаларын ғылыми зерттеудің үш тобы. Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеуге дайын болу және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы 1916 жылғы көтеріліс: тарихты құжаттық материалдар негізінде оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаттығу кезінде ауызша дерек көздерін пайдалану ерекшеліктерін және олардың әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Мазмұны: 1916 жылғы көтеріліс тарихының әдіснамалық мәселелері. 1916 жылғы көтеріліс кезіндегі ұлт зиялыларының қызметі мен ұстанымдары. 1916 жылғы көтерілістің аймақтық ерекшеліктері. 1916 жылғы көтеріліс және тарихи жад. Қалыптасқан дағдылар: сыни тұрғыдан ойлау және дереккөздерді жүйелік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • КСРО-дағы тоталитаризм және оның Қазақстандағы салдары (1920-1950 жж.)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кеңестік биліктің халықаралық негізде біртекті қоғам құруға бағытталған саясатын зерттеу. Мазмұны: Сталин дәуірі. Репрессияның мәні мен тұжырымдамасы және кеңестік билік билігінің жазалау жүйесі.Интеграция және кеңестік билік.Дол дәуіріне сипаттама. Қалыптасқан дағдылар: тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан ойлау және себептік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Архив құжаттары контексіндегі тарихи текстология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәтінді ретроспективті ақпарат көзі ретінде анықтауға байланысты теориялық мәселелерді, тарихи текстологияның негізгі терминдерін зерттеу. Мазмұны: ерекшелігі, тарихи құжаттардың өзгеруі, жаңа мұрағат ойлауының ерекшеліктері. Тарихи текстологияның әртүрлі тарихи және көмекші пәндермен байланысы. Қалыптасқан дағдылар: деректану мен нақты тарихи зерттеулерде мәтінологияның мәліметтері мен әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи пәнаралық әдістердің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену. Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану. Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық мұрағаттар мен кітапханалар моделі: отандық және шетелдік тәжірибелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: цифрлық мұрағаттар мен кітапханалардың ерекшеліктерін, жұмыс алгоритмін және цифрлық ресурстарды құрудағы практикалық тәжірибені зерттеу. Мазмұны: Сандық мұрағаттармен және кітапханалармен жұмыс жасауды реттеуші қолдау. Сандық архивтерді құрудың заманауи технологиялары. Қазақстан Республикасының және шет елдердің цифрлық мұрағаттары. Сандық кітапханалар және оларды білім беруде қолдану мүмкіндіктері. Кітапхананың қазіргі моделі Қалыптасқан дағдылар: электрондық құжаттарды талдау және әртүрлі көздермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі жаңа технологиялар: әдіснамасы және қолдану практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи түсіндіру және түсіну ұғымдарын, тарихи танымның әдістемелік мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Тарихи факт және оны қазіргі тарихнамада түсіндіру. Тарихи зерттеу әдістері. Тарихтағы технологиялық инновациялар. Тарихи фактілер мен әдістер. Қалыптасқан дағдылар: тарихи дереккөздермен жұмыс жасау үшін компьютерлік технологияны қолдану, логика мен талдауды, сонымен қатар жеке әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орталық Азия түркі-монғол этностарының ХІІІ-ХV ғ.ғ. этно-саяси, әлеуметтік тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: олардың дамуының экономикалық, саяси, әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи процестерді зерттеудегі пәнаралық көзқарастарды зерттеу. Мазмұны: Орта Азия рулары. Руникалық жазбалардағы этникалық атаулар. Бома тайпасының жұмбақтары (Алат): этностардың Байкал локализациясы туралы. Ортағасырлық қыпшақтардың пайда болу мәселесіне. Моңғолия аумағынан көшіп келгендер. Қазіргі этнологиялық теориялар және олардың эволюциясы. Н.Гумилевтің түріктердің этногенез теориясы. Қалыптасқан дағдылар: әлемдік тарихи процестің заңдылықтарымен және тенденцияларымен тығыз байланысты этнологиялық тұжырымдамаларды жан-жақты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихының деректануы: теория және практика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХХ-XXI ғасырлардағы дереккөздердің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Кеңес кезеңіндегі дереккөздерді қазіргі заманғы интерпретациялау мәселелері. Кеңес кезеңінің заңдары мен ережелері. Статистика: КСРО және ҚР. Кино, фото, аудио құжаттар. Естеліктер, естеліктер. Сот-тергеу және түрме лагерінің құжаттары. Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы тарихи деректерді құрылымдық және жүйелік талдауды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы: оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу және аймақтың имиджін құру: қалыптасуы, қабылдау, қызмет ету. Мазмұны: жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымы. Өлкетану саласындағы пәнаралық. Шетелдік және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу. Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу, оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихты оқытудағы E-Learning технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Цифрлық оқыту платформаларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Цифрлық оқыту құралдарының негізгі түсініктерінің сипаттамасы (e-Learning). Тарихты оқытуда электрондық оқытуды қолданудың принциптері, артықшылықтары, шектеулері. Қашықтықтан оқыту, онлайн орта мен ойын курстары.Тапсырмалардың түрлері.Вебинарлар, форумдар, интерактивті қосымшалармен жұмыс жасау, мәліметтер базасын құру. Дағдылар: білім берудің жаңартылған мазмұнында ииновациялық оқытудың қажетті құзіреттіліктерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ қоғамының тарихи жады
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі зерттеу тұжырымдамаларын (есте сақтау, ұмыту, тарих) және олардың дәстүрдің қалыптасуына әсерін зерттеу. Мазмұны: Жадты зерттеудің пайда болуы және эволюциясы. Жеке тұлға және ұжымдық жад. Есте сақтау және тарихи негіз. Жадтың функциялары: ескерткіштер, мұражайлар, мерекелер, фотография. Аймақтық сәйкестілік және есте сақтау. Дәстүрдің өнертабысы. КСРО мен Қазақстандағы жад саясаты. Қалыптасқан дағдылар: өткенді күнделікті қабылдауды әлеуметтік-тарихи талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды дербес әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену. Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы. Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихтың виртуалды лабораториясы: мазмұны, технологиялары және оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихшы-мұғалім үшін виртуалды зертхананың мүмкіндіктерін игеру. Мазмұны: Тарихқа арналған виртуалды зертхана: негізгі ұғымдарға сипаттама. Виртуалды зертхана - «тарих» пәнінде инновациялық компьютерленген оқу материалдарының жүйесі және оларды дамыту әдістері. Виртуалды зертханалық модель құрудың теориялық негізі. Тарих пәндеріне арналған инновациялық компьютерлік дидактиканың оқу материалдарының түрлері Қалыптасқан дағдылар: тарихшының кәсіби міндеттерін шешу үшін сандық құралдарды қолдануға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Айтылған тарих және медиа технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихи мазмұнды құруда инновациялық технологияларды қолдану туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Соңғы тарих мәселелерін зерттеу әдісінің сипаттамасы. Тарихи сұхбат жүргізудің типологиясы мен әдістемесі. Тарихи зерттеулерде медиа технологияларды қолдану ерекшеліктері. Тарихи сұхбаттарды транскрипциялау әдісі. Интернет және ауызша тарих. Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы медиа-технологиялардағы тарихи өнімді жасауға бағдарлауға дайын болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан кеңес империясы құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихнама, деректану және кеңестік кезеңдегі ұлттық саясаттың әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Мазмұны: Кадр саясаты. Мәдени революция. Адамдардың күшті ұжымдастыруға қарсы тұруы. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық 1937-1938 жылдардағы ұлы террор Екінші дүниежүзілік соғыс майданындағы қазақтар. Айырбасталған идеологиялық науқан. Гуманитарлық ғылымдар мен жаңа репрессиялардың ісі. Жылымық. «Дамыған социализм». «Қайта құру». Қалыптасқан дағдылар: күрделі тарихи процестерді, құбылыстар мен тарихи тұлғаларды зерттеудегі аналитикалық және аксиологиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Визуалды антропология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: визуалды антропологияның дамуын анықтайтын факторларды және адамды зерттеудің жетекші тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Зерттеу нысандары, визуалды антропология әдістері. Зерттеу бағыттары, мектептері, түсініктері. Көрнекі антропологияның әдістемесі. Қоғамның мультимәдени моделі. Мәдени айырмашылықтар теориялары. Жаһандану және мәдени әртүрлілікті сақтау мәселесі. Қалыптасқан дағдылар: аудиовизуалды материалдарды талдау, визуалды антропологияның даму тенденциясының ғылым дамуының әлеуметтік-мәдени контексімен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    белгілі бір кезеңге байланысты макро және микро тарих проблемаларына байланысты қазақстандық және шетелдік тарих ғылымдарының теориялық және әдістемелік жетістіктерін жан-жақты зерттейді;

  • Код ON3

    тарихи зерттеулердің заманауи пәнаралық әдістерін қолданады және сыни тұрғыдан талдайды; тарихи жад ұғымы мен Қазақстандағы жад саясатының механизмін зерттейді;

  • Код ON2

    оқытудың мазмұнын жасау мен формаларын, әдістерін, құралдарын таңдау кезінде педагогика,психология, тарих білімі саласындағы соңғы жетістіктері және заманауи оқыту технологиялары туралы білімдері мен түсініктерін көрсетеді;

  • Код ON7

    дереккөздердің электрондық жарияланымдарын жасаудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады, ғылыми семинарларда, конференцияларда, білім шектерін кеңейте отырып, өз қорытындылары мен тұжырымдарын жеткізеді; халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады;

  • Код ON5

    көптілді, көпмәдениетті ортада оқытуда ең жаңа ақпараттық технологиялар мен цифрлық платформаларды қолданады;

  • Код ON1

    жоғары әлеуметтік және ұлттық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына адалдығын көрсетеді; мемлекеттік және азаматтық бірегейлікті және тілдерді үйренуге ықпал ете отырып, өзін-өзі жағымды бағалауды қалыптастырады;

  • Код ON6

    электрондық ақпараттық ресурстар мен цифрлық дереккөздердің іздеу мүмкіндіктерін қолданады, электронды мұрағаттардан, мұражайлар мен кітапханалардан, библиографиялық жүйелер мен мәліметтер базасынан деректерді пайдаланады;

  • Код ON4

    жалпы және отандық тарих саласында дербес, сапалы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру үшін қажетті нарративтік, визуалдық, солармен қатар архив құжаттарына тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізеді;

  • Код ON9

    мәліметтер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істейді; тарихи-мәдени құбылыс немесе оқиғаның виртуалды цифрлық өнімін жасау үшін тарихи ақпаратты синтездейді және түрлендіреді;

  • Код ON9

    электронды оқыту технологиясын, аналитикалық ресурстарды нақты тарихи зерттеу мен білім беру міндеттеріне бейімдейді; өз бетінше білім алуды жалғастыру мақсатында өзіне қажетті құзыреттіліктерді дамытады;

  • Код ON9

    нақты білім беру мәселелерін шешуге арналған бағдарламалық құралдарды таңдайды және бағалайды; тарихи ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама мен құралдарды түсінеді.

Top