Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04103 Бизнес және маркетинг

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық, трансұлттық және халықаралық компаниялар, жүйе құраушы кәсіпорындар үшін маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін бизнес-аналитика мен маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолданатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Академиялық және оқу дағдылары
    Несиелер: 15

    Студенттерге университетте жақсы оқу үшін қажетті тәжірибеден өтуге және бірқатар академиялық оқу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар оқу платформалары мен академиялық форумдарды қолдана отырып тәлімгерлердің өз дүниетанымын дамытуға әрі тиімділігін көрсетеді. Негізгі тақырыптар қатарына жататындар: 1. ЖОО деңгейінде негізгі базалық дағдылар мен күтілетін нәтижелер; 2. Өз бетінше оқу және академиялық мәдениет; 3. Зерттеу және онлайн-дерек көздері; 4. Рефераттау және плагиат болдырмау, 5. Жобаларды жоспарлау және мәселе шешімін табу; 6. Уақытты басқару; 7. Жұмысқа орналасу мақсатымен рефлексивті тәжірибе және үздіксіз кәсібилікті дамыту; 8. Командада жұмыс істеу; 9. Қарым-қатынас дағдылары мен презентациялар; 10. Сыни ойлау; 11. Визуалдылық сауаттылығы; 12. Емтихан тапсыру стратегиялары және материалды қайталау. Оқыту ресми дәрістер мен интерактивті семинарлардың үйлесімі түрінде өтеді, сонымен қатар презентациялар, топтық жұмыстар және тақырыптық зерттеулер кеңінен қолданылады. Бақылау түрлері: аннотацияланған библиография; Постер және негіздеме

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту дағдылары: Сандық әдістер
    Несиелер: 15

    Аталмыш пән студенттерге университеттік ортада білім алу үшін математика курсы бойынша іргелі білім мен дағды қалыптастырады. Оларға үлкен сеніммен көшу келесі деңгейге өтуге жәрдем береді. Модуль құрамында классикалық базалық математика элементтері бар. Атап өтер болсақ: инженерлік, есептеу техникасы, бизнес, денсаулық сақтау және өмір туралы ғылым. Негізгі бағыттар қатарына мыналар жатады: 1. Алгебра - ұғымдар мен белгілер; күш; индекстер; логарифмдер. 2. Формулалар және теңдеулер - жеңілдету; факторизация; аудару; анықтау функциялары, сызықтық шешім және полиномиальды теңдеулер. 3. Өлшеу және графика - декарттық координаттар жүйесін құру; қарапайым функциялар графиктерін сызу (мысалы, тікелей желі мен полиномдар) градиент пен қағып алудың маңызымен мәні. 4. Ықтималдық және статистика - негізгі ұғымдар, эмпирикалық дискретті және үздіксіз бөлу, орташа мәні, дисперсия және стандартты ауытқу. 5. Электрондық кестелер деректерін талдау үшін - деректер айла-шарғы жасау, сұрыптау, кесте құру. Математикадан тестілеудің екі кезеңі-студенттер үшін де, қызметкерлер үшін де оқудың негізгі сәттерінде оқушының оқу нәтижелерін бағалау мүмкіндігі. Тестілеудің Онлайн кезеңі студенттерге деректерді өңдеу, талдау және ұсыну саласындағы негізгі АТ дағдыларын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес ерекшеліктері
    Несиелер: 30

    Модуль әр түрлі типтегі бизнес-ұйымдардың, мемлекеттік, жеке және коммерциялық емес секторлардағы процесстерді объективті түсінуге көмектеседі. Бизнес-анықтамаларды және өзге де бизнес-модульдерді қамтиды. Бизнес ашу және қаржыландыру көздерін іздеуге, іскерлік этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік ізденістерге негіз болады. Модуль менеджментке кіріспе ретінде қазіргі заманғы кәсіпорындарды зерттеп, рөлі және функцияларын, менеджерлерінің бұл тұрғыда қалай болу керектігін білдіреді. Мазмұны жаһандану жағдайын көрсетеді және халықаралық аспектілеріне үңіледі. Менеджмент теориясы мен ұйымдарды, олардың құрылымдарын, сондай-ақ адам ресурстарын басқару, сондай-ақ осы модульдің бір бөлігі болып табылады. Бақылау түрлері: 1) тақырыптық зерттеу туралы есеп ; 2) құзыреттілікке тест.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қаржылық шешімдер қабылдау
    Несиелер: 15

    Бұл курстың мақсаты-бухгалтерлік есептің кең саласына жалпылама кіріспе беру және қаржылық деректерді пайдалануға назар аудару. Курстың мазмұны: - Қаржылық жағдай туралы есепті енгізу және дайындау; - Бухгалтерлік конвенцияларды қолдану; - Құнсыздану және амортизация қағидаттары; - Бизнес тиімділігін талдау; - Басқарушылық есеп және шығындарды есепке алу туралы ақпарат-шығындар калькуляциясы мен негізгі әдістерге шолу; - Үстеме шығыстарды есепке алу-тікелей және абсорбциялық шығындар жүйелері; - Үстеме шығыстарды сіңіру/өтеу;. - Тиісті шығындар, маржалық шығындар және шешім қабылдау. - Инвестициялар туралы шешімдер-пайданың есептік нормасы; өтелу әдісі. - Инвестициялау мүмкіндігінің құны; компаундирлеу және дисконттау. - Таза ағымдағы құн әдісі. Оқыту ұсынылған оқулықтарда бухгалтерлік есеп бойынша тиісті әдебиеттерді, сыныптағы дәрістерді, семинарларды/семинарларды және берілген жаттығуларды оқу арқылы жүзеге асырылады. Бақылау түрлері: көп тапсырмалы тапсырмалар, емтихан

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық даму және кәсіптік практика
    Несиелер: 15

    Бұл модуль оқытудың академиялық дағдыларын дамыту және білім алушының кәсіптік тәжірибесін жетілдіру мақсатында әзірленді. Курс сонымен қатар мансаптық өсу мен жұмысқа орналасу мүмкіндіктеріне, сонымен қатар DMUworks-пен бірге қазіргі мүмкіндіктерді арттыратын қажетті дағдыларға арналған, соның ішінде: бір нүктеден қонақ дәрістері, мансап және тағылымдама. Бұған жеке сектор, волонтерлік және қоғамдық жұмыс кіреді. Жұмыс орындарымен танысу жазғы айлардағы мүмкіндіктерді зерттеу, екінші оқу жылының күзгі семестріне жұмысқа орналасуға дайындалу мақсатында жүзеге асырылады. Аннотацияланған библиографияны құрастыру студенттерге әртүрлі академиялық тәжірибелер туралы түсініктерін көрсетуге мүмкіндік береді. Бақылау түрлері: 1. Аннотацияланған библиография; 2. Рефлексивті тапсырма

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлікке және ұйымға кіріспе
    Несиелер: 30

    Бұл модуль кәсіпкерліктің табиғатын және жаңа бизнеске қатысты бизнесті құру процесін түсіндіреді. Сондай-ақ, ол барлық студенттерге жоғары білімнен тыс әлемге шыққан кезде қажет болатын негізгі қасиеттерді, Дағдылар мен білімдерді үйренеді. Модуль кәсіпкерлердің біздің экономикамыз үшін құндылығын түсінуге ықпал етеді. Негізгі назар корпоративтік және жеке бизнес әлеміне, сондай-ақ әлеуметтік кәсіпкерлікке аударылады. Бұл ретте студенттерді іскерлік дағдыларды, сенімділікті, қарым-қатынас дағдыларын, қиял мен креативтілікті дамытуға үйретеді, сондай-ақ өздерінің күшті жақтарын барынша пайдалануға және өздерінің әлсіз жақтарын басқаруға ынталандырады. Модуль "Түлкі үйі" деп аталатын ғимаратта нақты кәсіпкерлермен "күш өлшеу"қызықты тапсырмасымен аяқталады. Студенттер сонымен қатар жаңа кәсіпорынды қолдау үшін бизнес-жоспар жазуды үйренеді бақылау түрлері: 1. Бизнес-жоспар; 2. Емтихан

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік шешімдер қабылдау
    Несиелер: 15

    Студенттер маркетингтің ажырамас бөлігі болып табылатын ақпарат пен шешім қабылдаудың негізгі тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан түсінуді дамытады. Бұл тәсіл студенттерге бизнесте қанағаттанарлық нәтижеге қол жеткізу үшін әртүрлі маркетингтік құралдарды зерттеуге және тәжірибе жасауға мүмкіндік беретін гипотетикалық нарыққа негізделген. Берілген деректер дәлелдемелерді таңдау және түсіндіру, теорияны қолдану және баға, жылжыту, орын және өнім сияқты бірқатар шешімдер қабылдау қажет жағдайды білдіреді. Бұл студенттер көрсететін толық түсіну мәні мен логикалық құруға дәлелдемесін негізінде қолда бар дәлелдемелер. Олар істе ұсынылған дәлелдемелер туралы есепті және қабылданған шешімдерге өз бағаларын ұсынады. Модуль негізінен дәрістер мен компьютерлік модельдеу сабақтарының үйлесімі арқылы оқытылатын болады. Зертханалық сабақтар студенттерге бағдарламалық жасақтама пакетін зерттеуге мүмкіндік береді, бұл олардың бизнес-шешімдер қабылдаудағы ақпараттың маңыздылығын түсінуін жақсартады. Дәрістерде қажетті кәсіби дағдылар мен әртүрлі көздерден алынған Деректерді талдаудың кейбір негіздері дамиды. Олар студенттерге ақпарат жинау, талдау және шешім қабылдаудың әртүрлі компоненттері маркетинг пәнінде қалай үйлесетінін көрсетеді. Дәрістер студенттерге бухгалтерлік есеп және ҒЗТКЖ сияқты бизнестегі басқа пәндер үшін маркетингтің маңыздылығын түсінуге көмектеседі. Жалпы бағалау стратегиясы студенттерге оқуын көрсетуге мүмкіндік береді. Қалыптастырушы кері байланыс модуль бойы беріледі. Бақылау түрлері: 1. Жеке рефлексия 2. Жеке есеп.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    "Тіршілік қауіпсіздігі" пәнінің мақсаты студенттерде адамның тіршілік ету ортасының жағымсыз факторларын тану және бағалау, зиянды және зақымдаушы факторлардың адам үшін салдарын анықтау, олардан қорғаудың сенімді тәсілдерін жүзеге асыру, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде оңтайлы шешім мен дұрыс іс-қимыл тәртібін таңдау, өмірді сақтау және сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Бақылау түрі: зертханалық және өзіндік жұмыс; емтихан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнестің жаһандық мәселелері
    Несиелер: 30

    Кіріспе курсы мыналарға арналған: - Студенттердің қазіргі жаһандық экономикалық/бизнес проблемалары мен менеджменттің алдына қойған міндеттерін білуге, білуге және түсінуге деген қызығушылығын дамыту. - Бизнестің әртүрлі "ағындарынан" студенттерге олардың мүдделері саласында жоғарыда айтылғандардың қолданылуын көруге мүмкіндік беру. Адам ресурстарын басқаруға, маркетинг пен бухгалтерлік есепке баса назар аудара отырып, менеджмент пен стратегияның салдары. - Студентке теориялық негіздерге сүйене отырып, нақты экономикалық/бизнес мәселелерін талдауға және бағалауға мүмкіндік беру. - Заманауи экономикалық/бизнес оқиғалар аясында саясатты тұжырымдауды түсінуге ықпал ету. Бақылау түрлері: эссе, емтихан

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру, көшбасшылық теориямен және түрлерімен танысу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін түсіну. Студенттер кәсіпкерлік құрылымның экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттейді. Олар өздерінің көшбасшылық қабілеттерін және топпен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 15

    Курстың мақсаты-студенттерге маркетинг теориясының кеңдігі туралы түсінік беру; оны практикалық қолдануды суреттеу арқылы жүзеге асыру. Студенттер маркетингтің келесі негізгі тұжырымдамаларымен жұмыс істей алатындығын көрсете алады: - Маркетинг тұжырымдамасы және оның функционалды бағдары; - Маркетингтік орта және нарықты түсіну; - Сатып алушылардың мінез-құлқы және маркетингтік зерттеулер; - Нарықты сегменттеу, мақсатты және позициялау; -Маркетинг - микс жоспарлау-өнімдерді, қызметтерді, баға белгілеуді, бөлуді және коммуникацияларды қоса алғанда; - Маркетингті басқару; - Маркетологтардың қазіргі заманғы мәселелері-мысалы, электрондық пошта маркетингі, этика және жаһандану. Оқу сабақтары ресми дәрістер, семинарлар мен пікірталастардың икемді үйлесімі болып табылады. Презентациялар, топтық жұмыс және кейс-стади кеңінен қолданылады. Стратегия-студенттерді белгілі бір модульге қатысты бірқатар ресурстар арқылы олардың білімін, түсінігін және маркетингтік теорияларды, тұжырымдамалар мен модельдерді пайдалану мен басқаруға деген сенімін дамыту арқылы дәйекті түрде алға жылжыту. Қолданбалы дағдылар курстық жұмысты бағалауға біртіндеп енуді және үлес қосуды қалыптастыратын бірқатар кішігірім тапсырмалар арқылы дамиды. Барлық кезеңдерде стратегия қолдау, ынталандыру және кері байланыс беру болып табылады. Студенттер бағытталған оқумен және зерттеумен айналысады деп күтілуде. Нота жазу, академиялық ресурстарды пайдалану және деректерді талдау сияқты бірқатар негізгі академиялық дағдыларды дамыту ағымдағы және дискретті бағалау тапсырмаларына енгізілген. Бақылау түрлері: 1. Жеке курстық жұмыс 2. Семинарлар журналы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Брендті басқару
    Несиелер: 30

    Курс студенттерді брендингтің эволюциялық алғышарттарымен, басқарушылық қыр-сырымен және қазіргі дамуымен таныстырады. Осылайша, модуль студенттерге брендтердің қазіргі теориясы мен стратегиялық құру, позициялау және брендтерді басқару тәжірибесі туралы терең түсінік береді. Студент сонымен қатар брендтер мен брендингтің күнделікті өмірде атқаратын әртүрлі рөлдерін зерттей алады және брендтің тұрақты жетістігі көбінесе тұтынушы мен бренд арасындағы дамуға, қолдауға және ұқыпты қарым-қатынасқа байланысты болатындығын түсінеді. Модуль оқушыға бренд құруға, жобалауға, дамытуға және басқаруға байланысты шығармашылық процестер туралы теориялық және практикалық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, модуль студенттерге брендтерді тек атаулар, белгілер және/немесе логотиптер ретінде ғана емес, сонымен қатар қызықты әңгімелер ретінде қарастыру керек деген тұжырымдамалық идеяны тереңірек түсінуге мүмкіндік береді, яғни сәтті бренд менеджерлері жақсы әңгімелесушілер болып табылады. Тұрақты брендтерді құру және басқару өте маңызды болғандықтан, осы ынталандыру Модулінің белсенді қатысуы және сәтті аяқталуы бренд менеджментінің нақты салаларында да, жарнама, маркетинг және маркетингті басқарудың кең салаларында да студенттердің мансаптық перспективаларын жақсартады. Оқу бағдарламасы әдетте ресми құрылымы бар дәрістерден тұрады, дегенмен студенттердің қатысуы мен қатысуы ынталандырылады. Студенттер жеке тақырыптар дайындап, кейстерді талдап, әсіресе брендтерді басқару саласындағы курстық жұмыс пен мансапқа қажетті дағдыларды дамыту және жетілдіру үшін практикалық жаттығулар жасауы керек семинарлық сабақтар. Сондай-ақ, олар өздерінің сыни бағалары мен шығармашылық идеяларын жеке және топтық негізде ұсынуға және қорғауға мәжбүр болады. Бұл презентация мен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Академиялық зерттеулерді, бизнестегі практикалық мысалдарды, тиісті бейне материалдар мен практикалық жаттығуларды қолдану оқу бағдарламасының маңызды бөлігін құрайды. Сонымен қатар, қолайлы материалдар мен компьютерлік қосымшаларды пайдалану ынталандырылады. Курстық жұмыстың элементі студенттерге тақырып бойынша білімдерін, сонымен қатар теориялық дәріс және оқу материалын практикалық тапсырмаға қолдана отырып, модуль барысында брендті басқаруда мансап үшін қажет талдау, сыни ойлау, шығармашылық және жобаларды басқару дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Емтихан тек студенттердің субъективті білімін ғана емес, сонымен қатар олардың шығармашылығын, сыни ойлау дағдыларын және зерттелген бренд теориясын практикалық бағытталған маркетингтік мәселелерге, жағдайларға және/немесе жағдайларға түсіндіру, бағалау, сыни бағалау және қолдану қабілеттерін бағалайды. Бақылау түрлері: 1. Курстық жұмыс 2. Емтихан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи менеджмент
    Несиелер: 30

    Бұл менеджмент және операциялар бойынша кіріспе курс. Курстың мақсаты - студенттерге басқару функциясы және оның ұйымдар мен қоғамдағы рөлі туралы жалпы түсінік беру. Модульде дәстүрлі басқарушылық ойлаудың ең жақсысын сақтай отырып, басқарудың жаңа идеялары, теориялары мен тәжірибесі қызықты және өзекті түрде ұсынылады. Модуль сонымен қатар өндіріс немесе қызмет көрсету саласы болсын, барлық кәсіпорындардың негізін құрайтын операциялық функцияға назар аударады. Модуль мазмұны мыналарды қамтиды: Қиын кезеңдердегі Инновациялық менеджмент басқару ойлауының эволюциясы Менеджмент және корпоративтік мәдениет жаһандық ортадағы басқару басқару этикасы және әлеуметтік жауапкершілік басқарушылық жоспарлау және мақсат қою Бейімделгіш ұйымдарды жобалау және басқару өзгерістер мен инновацияларды басқару Әртүрлілікті басқару Басқарудан көшбасшылыққа дейін қызметкерлерді ынталандыру Операцияларды басқару Қызмет көрсету және өндіріс саласындағы өнімділікті арттыру Жоспарлау және бақылау әдістерін қолдану сапа мен өнімділікті басқару. Модульдің мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізудің ең жақсы тәсілі студенттерді мүмкіндігінше оқу процесін өз бетінше басқаруға ынталандыру болып табылады. Бұған тақырыптармен танысуға бағытталған негізгі тақырыптар бойынша дәрістер өткізу, сондай-ақ студенттердің өз білімін/оқуын практикалық сабақтар арқылы қолдануына ықпал ететін семинарлардың кешенді бағдарламасын әзірлеу ықпал ететін болады.. Бақылау түрлері: a) топтық презентация студенттерден нақты ұйымдардағы операцияларды басқаруды зерттеуді талап етеді, осылайша тақырыптың қолданбалы сипатын күшейтеді. b) Эссе модуль шеңберінде әзірленген кейбір орталық тақырыптарды қолдануды және сыни талдауды талап етеді. c) емтихан 2 сағатқа созылады және 50 таңдау сұрағынан және эссе сұрағынан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес құқық
    Несиелер: 15

    Бұл модуль заманауи іскерлік тәжірибедегі құқықтар мен міндеттерге қатысты функционалдық білім алуға арналған. Бір уақытта немесе басқа уақытта барлық кәсіпорындарға әсер ететін бірқатар мәселелер бар. Осындай мәселелердің бірі-немқұрайдылық үшін ықтимал жауапкершілік (немесе сотқа жүгінуге ниет). Құқықтың бұл негізгі саласы оның бизнес жағдайында болатын түрінде түсіндіріледі. Сол сияқты, заңнамадағы Шарттың қалыптасуы мен табиғатын түсіну бизнеспен айналысқысы келетіндердің барлығына міндетті болып табылады. Бұған заңмен қарастырылған шарттар және келісім-шарт бұзылған жағдайда не істеу керек сияқты салалар кіреді. Модуль дәрістер мен оқу құралдары түрінде оқытылатын болады. Дәрістер Powerpoint материалдарымен толықтырылады. Студенттер өз жазбаларын ұсынылған мәтіндерді оқу арқылы толықтырып, сабақтың әр тақырыбына мұқият дайындалуы керек. Оқу сабақтары проблемалық жағдайларды шешуге негізделетін болады. Бақылау түрлері: 1. Фазалық тест; 2. Емтихан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық бизнес мәселелері
    Несиелер: 15

    Бұл курс фирмалар ішкі және халықаралық контекстке, институционалдық мәтінге бақылау алу үшін пайдаланатын өсу стратегияларына арналған. Бәсекелестікке, сауда және ақша-кредит саясатына ерекше назар аудара отырып, Ұлыбританияның, ЕО-ның және жекелеген Еуропа елдерінің нормативтік-құқықтық базасы, сондай-ақ ЕО-ның бюджет шығыстарының бизнесіне әсері қаралатын болады. SCP, австриялық экономика және бәсекеге қабілетті нарық тұжырымдамалары, нарықтың сәтсіздігі және ақпараттық асимметрия сияқты осы негіздердің дамуына негіз болған теориялық модельдер мен идеялар бағаланады. Атап айтқанда, жаһандану мүмкіндіктеріне нұқсан келтіретін ЕО блогы ішіндегі интеграция мен қызметке ықпал ететін Еуропалық институттар қаралатын болады. Полярлық шектер - толық интеграция және нарықтық мәмілелер арасындағы континуумдағы өсу құралдары қарастырылады. Оларға бірігу, сатып алу, бірлескен кәсіпорындар және стратегиялық одақтардың басқа нысандары кіреді. Бұл материал зерттелген сайын ынтымақтастық пен бәсекелестіктің салыстырмалы артықшылықтары талқыланады. Бәсекелестікке, сауда және ақша-кредит саясатына ерекше назар аудара отырып, Ұлыбританияның, ЕО-ның және жекелеген Еуропа елдерінің нормативтік-құқықтық базасы, сондай-ақ ЕО-ның бюджет шығыстарының бизнесіне әсері қаралатын болады. SCP, австриялық экономика және бәсекеге қабілетті нарық тұжырымдамалары, нарықтың сәтсіздігі және ақпараттық асимметрия сияқты осы негіздердің дамуына негіз болған теориялық модельдер мен идеялар бағаланады. Фирмалар қабылдауы мүмкін шешімдер мен іс-әрекеттер түріне әсер ететін институционалдық контекст қарастырылады. Атап айтқанда, жаһандану мүмкіндіктеріне нұқсан келтіретін ЕО блогы ішіндегі интеграция мен қызметке ықпал ететін Еуропалық институттар қаралатын болады. Нормативтік және институционалдық материалдың баяндалуына қарай ұлттық мемлекеттің рөлі мен орны туралы тұрақты пікірталас жүргізілетін болады. Оқу сабақтары тақырыптық зерттеулер мен қазіргі заманғы ғылыми мақалаларға негізделген топтық жұмыс пен пікірталастардың ақылға қонымды үйлесімінде құрылады. Бұл қызмет пәнаралық және көпжоспарлы материалдарды интеграциялауға ықпал етеді және дәрістердің дидактикалық форматын толықтырады. Кейбір жағдайларда презентациялар қолданылуы мүмкін. Студенттер бағытталған оқу мен зерттеудің қосымша тапсырмаларын орындап, дәрістер мен сабақтарға дайын болады деп күтілуде. Бақылау түрлері: зерттеу жобасы / эссе; емтихан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тікелей және сандық маркетинг
    Несиелер: 15

    Бұл модуль тікелей маркетингтің негізгі принциптерін зерттеуге және оларды әртүрлі ұйымдар мен маркетингтік контексте қолдануға кіріспес бұрын тікелей және көп арналы маркетинг саясатының анықтайтын факторларын қарастырады. Тұтынушылар туралы ақпараттың орталық рөліне және тұтынушылардың пайдалы топтарын анықтау, тарту және сақтау үшін мәліметтер базасын құру және пайдалану әдісіне ерекше назар аударылады. Студенттер тікелей маркетинг құралдарымен танысады және тікелей және сандық маркетинг құралдарының кең спектрін үйренеді. Модуль студенттерді тікелей және интерактивті маркетингтің заманауи мәселелерін бағалауға және талқылауға үлес қосуға шақырады. Модуль студенттерге бағытталған ресми дәрістер мен сабақтарды біріктіру арқылы оқытылады. Дәрістер заманауи науқандармен, салалық БАҚ материалдарымен, бейне және интерактивті құралдармен толықтырылады. Сабақтарда пікірталастарды ынталандыру үшін өзекті салалық мәселелер, студенттердің аналитикалық дағдыларын, шешім қабылдау дағдыларын және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған тақырыптық зерттеулер мен жаттығулар қолданылады. Жазбаша тапсырмалардың форматы кәсіби тәжірибені көрсетеді. Ауызша презентациялар мен топтық жұмыс оқу сабақтарының әдеттегі құрамдас бөлігі болып табылады. Студенттер өздерінің оқулары үшін жауапкершілікті өз мойнына алады және БАҚ пен маркетинг тұтынушыларының жеке тәжірибесіне сүйенеді, сондай-ақ оны бөліседі деп күтілуде. Тәуелсіз және белсенді ақпаратты іздеу жаңартулар мен сілтемелерді Blackboard хабарландырулары арқылы үнемі орналастырумен, сондай-ақ пікірталас тақталары мен викилерге "себу" арқылы ынталандырылады және сақталады. Құзыреттілік тесті студенттерге өздерінің жетістіктерін бағалауға және модульді үйренудің алғашқы кезеңдерінде күшті және әлсіз жақтарын анықтауға мүмкіндік береді. Бірыңғай, көп компонентті курстық тапсырма студенттерге тікелей және сандық Маркетинг мәселесін өміршең шешуді ұсыну және негіздеу үшін теориялық тұжырымдамаларды қолдану міндетін қояды (зерттеу барысында анықталған). Науқанды өткізуге арналған жеке ұсыныс: студенттер өздерінің науқан деңгейіндегі мақсаттарды анықтауға, тиісті стратегияларды таңдауға және өз зерттеулерінен және талдауларынан оқытылатын теория мен дәлелдерге сілтеме жасай отырып, өз шешімдерін негіздеуге қабілеттілігін көрсететін жеке есеп дайындайды. Бақылау түрлері: 1. Жеке есеп; 2. Құзыреттілік тесті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама және жылжыту
    Несиелер: 30

    Бұл модуль маркетингтік кәсібін жалғастыруды қарастыратын және нақты жарнамалық науқандар бойынша агенттікте немесе клиент жағында жұмыс істеуге қызығушылық танытатын студенттерге арналған. Модуль маркетингтің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын және олардың маркетинг әлемінде қалай қолданылатынын қамтиды. Практика мен жобалық жұмыстың нақты мысалдарын, сондай-ақ қорытынды емтиханды қолдану арқылы практикалық қолдануға ерекше назар аударылады. Ресми апталық дәрістер мен студенттерге бағытталған апта сайынғы сабақтардың үйлесімі қолданылады. Студенттердің талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамыту үшін сыныптағы кейстер, бейнематериалдар мен жаттығулар пайдаланылатын болады. Студенттер жеке және топта жұмыс істейді. Кейде ауызша презентациялар қажет, ал тапсырмалар есеп форматында жазылады. Бағалау топтардағы жұмысты қамтиды, бірақ жұмыс жеке ұсынылады және бағаланады. Курстық жұмыстың екі элементі де бір-бірімен байланысты және студенттердің аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді, толық интеграцияланған байланыс науқанын жасауға кезең-кезеңімен қарайды. Студенттер 1-ті, Клиенттің жеке басын және маркетингтік зерттеулер туралы есепті тапсырады, ол 2-ті бағалау үшін науқанның брифингіне байланысты болады. Кері байланыс pitch Presentation 2 бағалаудың әр кезеңінде ұсынылады, осылайша бүкіл модуль барысында дағдылар жетілдіріліп, жетілдіріледі. Осы курстың соңында студенттер Маркетингтік коммуникациялар тобында рөл ойнауға сенімді болуы керек.Бағалау топтардағы жұмысты қамтиды, бірақ жұмыс жеке ұсынылады және бағаланады. Курстық жұмыстың екі элементі де бір-бірімен байланысты және студенттердің аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді, толық интеграцияланған байланыс науқанын жасауға кезең-кезеңімен қарайды. Студенттер "адам тұтынушысы" курстық жұмағын және маркетингтік зерттеулер туралы есепті тапсырады, ол 2-ті бағалау үшін науқанның брифингіне байланысты болады. Кері байланыс 2 "Презентация" бағалаудың әр кезеңінде ұсынылады, осылайша дағдылар бүкіл модуль барысында жетілдіріліп, жетілдіріледі. Осы курстың соңында студенттер Маркетингтік коммуникациялар тобында рөл ойнауға сенімді болуы керек. Бақылау түрлері: 1. Курстық жұмыс 2. Жеке презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 15

    Бұл модульдің мақсаты студенттерді маркетингтік зерттеулердің заманауи теориясымен және практикасымен таныстыру болып табылады. Маркетингтік зерттеулер "маркетинг тұжырымдамасын" іс жүзінде жүзеге асыруға мүмкіндік беретін көптеген ақпаратты ұсынады. Мақсаты барлық тақырыптық салаларда заманауи "үздік тәжірибені" алға жылжыту болып табылады және зерттеу процесі мәселені шешуден бастап нәтижелерді ұсынуға дейін жан-жақты қарастырылады. Көптеген студенттер негізгі зерттеу дағдыларын Жұмыспен қамтудың әртүрлі салаларында - маркетингтен бастап әлеуметтік зерттеулерге дейін пайдалы қолдануға болатындығын білуі керек. Дәрістер негізінен теориялық аспектілерге арналады, ал сыныптағы және ДК-дегі оқу сабақтары практикалық дағдыларды дамытуға және жобаны қолдауға мүмкіндік беруі керек. Соңғысы студенттерге арналған негізгі практикалық қосымша болып табылады. Жоғарыда аталғандардың барлығы мезгіл-мезгіл пайда болатын бейнематериалдармен, тақырыптық зерттеулермен және талқылауға арналған өзекті материалдармен толықтырылады. Ұсынылған бағалау стратегиясы студенттерге маркетингтік жағдайда нақты деректерді жоспарлауға, жинауға және талдауға мүмкіндік береді. Жоба студенттердің сандық әдістерді қолдана отырып, зерттеу деректерін іріктеу, талдау, бағалау және түсіндіру дағдыларын жақсартады. Жоба салыстырмалы түрде күрделі маркетингтік зерттеу нәтижелерін хабарлауды қамтығандықтан, ол аналитикалық және ақпаратты бағалау дағдыларын жақсартады. Бақылау түрлері: 1. Жоба 2. Слайд жобасының тұсаукесері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сату және келіссөздердің шығармашылық өнері
    Несиелер: 15

    Модуль екі негізгі ержемен жұмыс істейді: сату және келіссөздер, және олардың арасындағы назар аударарлық және маңызды айырмашылықты түсіндіреді. Ол ескі "қатаң сату" сән этикасына қарағанда басқаша көзқарасты ұсынады, бірақ сонымен бірге қазіргі әлемде бәрімізге бизнестің (ірі, орта немесе кіші, пайдалы немесе коммерциялық емес) табысты болуы және ақша табуы қажет, сондықтан біз жұмысшы немесе жұмыс беруші бола аламыз және салауатты экономика аясында тұрақты өмір салтын ұнатамыз. Модуль студенттерді шығармашыл және абайлап-есеппен ойлауға мәжбүр етеді, бұл сатып алу туралы ресми ұсыныс жазумен және әлеуетті тапсырыс берушімен кездесуде рөлдік ойынмен аяқталады. Негізгі екпін рефлексивті жаттығулар орындалатын және кейс-стади ұсынылатын интерактивті сабақтарға жасалатын болады. Бақылау түрлері: 1. Динамикалық және бәсекеге қабілетті экономиканың маңызды бөлігі ретінде сату эволюциясын зерттеу туралы есеп); 2. Топтық рөлдік ойын / еліктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 15

    Бұл курс халықаралық деңгейдегі маркетингтің алғышарттары, өзекті мәселелері мен әдістері туралы түсінік береді. Модуль студенттерге бұрын зерттелген маркетинг құралдарын қолдана отырып, маркетингтің қиындықтары туралы алғашқы түсінік береді. Осы модульді аяқтағаннан кейін сіз халықаралық маркетингтің күрделілігін, әртүрлі географиялық ортада жұмыс істеуді және халықаралық маркетинг әдебиетіне қатысты негізгі терминдер мен ұғымдарды түсінуде. Студенттер халықаралық ортаның ерекшеліктерін түсінеді, халықаралық нарықтардағы маркетингтік мүмкіндіктерді талдайды, маркетингтік стратегияларды жасайды және жаһандық маркетинг процесін басқаруға байланысты мәселелерді бағалайды. Сабақтарды өткізудің болжамды әдістері: ресми дәрістерден, нақты мысалдарды талдаудан, топтық жаттығулардан және бейнематериалдардан тұрады. Дәрістер интерактивті болады, талқылау мен пікірталасқа баса назар аударылады. Бағалау студенттерді оқу процесіне қатысуға және мәлімделген оқу нәтижелеріне қол жеткізуге ынталандыруға және ынталандыруға арналған. Курстық жұмыстың құрамдас бөлігі ретінде студенттер халықаралық нарықтың мүмкіндіктері мен мәселелерін бағалауы керек (мысалы, бұл дамып келе жатқан немесе дамып келе жатқан нарық болуы мүмкін). Студенттер өз бағалауларында нарықтың тартымдылығына әсер ететін факторларды қарастыруы керек. Соңғы компонент-бұл студенттерге нарықтың ерекше ерекшеліктерін ескере отырып, негіздемелермен бірге нарыққа шығудың таңдаулы әдісін (тәсілдерін) талдауға мүмкіндік беретін онлайн эссе. Жалпы, онлайн эссе модульде қарастырылған барлық білім мен дағдыларды біріктіреді. Бақылау түрлері: 1. Жеке есеп; 2. онлайн эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнесті зерттеу және талдау
    Несиелер: 15

    Бұл модульде бизнесті зерттеу процесіне шолу ұсынылуда. Студенттерге бизнес-зерттеулерді орындау ұсыныстарын жүзеге асыру, талдау және деректерді беру, қажетті құрал-жабдықтар мен әдістерін дайындауға мүмкіндік береді. Ол студенттерді бизнес-проблемаларды талдауға және тұтас алғанда, мұқият зерттеу процесі арқылы мүмкіндіктер жасауға дайындайды. Модуль аяқталғаннан кейін студенттерде сыни тұрғыдан ойлау дамыған, бағалау үшін, жалпылау және талдау бойынша қажетті зерттеу дағдылары қалыптасқан болуы тиіс. Аталмыш модуль студенттердің жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал жасайды. Бақылау түрлері: семинар сабақтары кезінде Уақыт шектеулі тапсырма. Жеке есеп студенттерге осы модульде енгізілген принциптерді, әсіресе деректерді талдау контекстінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 15

    Тұтынушылардың мінез-құлқы тұтынушылардың қазіргі қоғамда қалай бағдарланғанына назар аударады. Бұл модуль өнімді/қызметті тұтынудан бұрын, кезінде және одан кейінгі психологиялық процестерді зерттейді. Осылайша, модуль ішкі факторларды (мысалы, мотивтер, көзқарастар, қабылдау, тұлға, өзіндік тұжырымдама) және сыртқы факторларды (Мысалы, Мәдениет, анықтамалық топтар) тұтынушылардың мінез-құлқын қалай анықтайтынын зерттейді. Модуль сонымен қатар тұтынушылар мен жалпы қоғам арасындағы симбиотикалық қатынасты зерттейді. Бұл модуль маркетинг, коммуникация, брендті басқару және жарнама саласында мансабын жалғастырғысы келетін барлық студенттер үшін өте өзекті. Ол сонымен қатар тұтынушылық зерттеулер саласында мансап жасағысы келетіндерге баға жетпес теориялық білім береді. Бұл модуль студенттерге бағытталған ресми дәрістер мен семинарлардың үйлесімін пайдаланады. Сыныптағы бейне материалдар, эксперименттер мен жаттығулар аналитикалық және шешім қабылдау дағдыларын дамыту үшін де қолданылады. Студенттер оқуға жұмсалған уақыттың көп бөлігін өз мойнына алады деп күтілуде. Студенттер қосымша оқып, зерттеу жүргізуі керек. Оқытылатын сабақтар кейс-стади материалдарымен, презентациялармен және басқарылатын талқылаулармен біріктіріледі. 750 сөзден тұратын курстық жұмыс (төзімділік +10%) әр оқушыға сыни ойлау және жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Бағалаудың осы компонентін сәтті орындау үшін тәуелсіз зерттеу және қосымша оқу дәлелдері қажет. Бақылау түрлері: 1. Сандық портфолио 2. Емтихан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнестің жаһандық заманауи мәселелері
    Несиелер: 30

    Бұл курс экономика мен саясаттағы ағымдағы әлемдік проблемалардың бизнесті басқару мен тиімділігіне қалай әсер ететінін сыни бағалауға арналған. Бастапқыда әлемдегі негізгі оқиғалардың себептерін талдауға және осы оқиғалардың бизнес-менеджерлермен кездесетін әртүрлі сценарийлерін зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Курстың мазмұны: - Тауар / қор нарықтарының экономикалық әсері; - - Экономиканың өсуі мен құлдырауы рецессияның циклдік табиғаты; - Қаржы институттары: банк секторының экономикаға әсері; - Үкіметтің бизнестегі рөлі, мысалы, реттеу, ақша-несие және фискалдық саясат-Еуро, ЕО және BREXIT тағдыры -Сауда келісімдерінің Егемен мемлекеттерге және әлемдік бизнес қауымдастыққа әсері - Дамушы / дамушы экономикасы бар елдердің өсуі (және құлдырауы) - Саяси және экономикалық идеология. Модульді бағалау студенттерді терең, сыни және әр түрлі тұрғыдан ойлауға итермелейтін етіп жасалған. Жеке жазбаша тапсырма оқушыға бизнеспен байланысты өзекті мәселені терең зерттеуге мүмкіндік береді. Жеке презентация студенттерге сұхбат пен жұмыс орнында презентациялар өткізуге көмектесу үшін қолданылады. Бақылау түрлері: 1. жеке эссе; 2. Жеке бейнепрезентация; 3. емтихан

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетинг жобасы
    Несиелер: 30

    Маркетинг жобасы студенттерге жеке қызығушылық тудыратын тақырыпты зерттеуге мүмкіндік беру үшін жасалған. Студенттер көбінесе алдыңғы маркетингтік модульдерге қызығушылық тудыратын саланы кеңейтеді, зерттеуді практика кезінде қызықтырған мәселелермен байланыстырады немесе ресми модуль аясында зерттелмеген тақырыпты бірнеше дәрістер мен тағайындалған диссертация жетекшісімен кездесулермен зерттейді, диссертация академиялық теорияны нақты маркетингтік жағдайларға қолдануды көрсетуі керек. Модуль студенттен өзін-өзі қызықтыратын және қызықтыратын тақырыпты зерттеу мүмкіндігінің орнына өз бетінше жұмыс істеуді және өз мақсаттарын қоюды талап етеді. Бақылау түрлері: Жоба

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегия және менеджмент бойынша жобасы
    Несиелер: 30

    Модуль студенттерге стратегия мен менеджменттің кең саласы аясында ерекше қызығушылық тудыратын салада тәуелсіз зерттеу жүргізуге мүмкіндік береді. Бақылау түрлері: \ 1. Жеке жазбаша тапсырма; 2. жоба

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бренд портфолиосы
    Несиелер: 30

    Бұл курс "Бренд-менеджмет" және "Жарнама және өткізу" модульдерінің жалғасы болып табылады және екінші курста алынған теориялық білімді қолдану қабілеттерін дамытуға, жаңа бренд тұжырымдамасы мен іске қосу жоспарын жасауға бағытталған. Бренд портфолиосы өнімді немесе брендті басқару саласында мансапты жалғастырғысы келетіндерге берік негіз береді, өйткені ол компанияның жаңа брендті дамыту және оны нарыққа шығару тәжірибесін ұсынады. Конспект Мазмұны: Бренд ортасы; Бренд өлшемдері-бренд құру; Бренд үшін нарықты анықтау; Бренд байланысының эволюциясы; бренд туралы баяндаудың қажеттілігі; Брендті іске қосу жоспары; Жаңа брендті іске қосуды болжау және логистика; Брендтің жетістігін бағалау Модуль дәрістер мен семинарлардан тұрады, онда студенттер басқа студенттермен бірге жобаның дамуына ықпал ету үшін әріптестері мен оқытушыларының пікірлері бар өз ұсыныстарын зерттеу және әзірлеу бойынша жұмыс істейді. Бұл уақытта олар мұғаліммен жеке кеңес алу мүмкіндігіне ие болады. Дәрістерде brand портфолиосын әзірлеудің негізгі элементтері ұсынылады және студенттердің ұсыныстары үшін академиялық және практикалық база беріледі. Оқу сабақтары тұжырымдаманы тексеруге, балама стратегияларды терең талқылауға және ұсыныстарды топтық талдау және қалыптастырушы кері байланыс арқылы жоспарларды ілгерілетуге мүмкіндік беретін интерактивті сессияларды өткізуге мүмкіндік береді. Бұл студенттерге өз жоспарларын алға жылжытуға ғана емес, сонымен қатар басқа брендтердің тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан талдауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, студенттер қосымша бағытталған оқу мен зерттеуді алады деп күтілуде. Сабақ барысында студенттер нарық пен бәсекелестер туралы ақпаратты талдау және бастапқы және қайталама зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен негіздерге ие болады. Содан кейін студенттер бұл білімді нарықтың әлеуетті мүмкіндіктерін талдау үшін қолдана алады. Олар студенттерге ақпарат жинау, талдау және шешім қабылдаудың әртүрлі компоненттері жаңа бренд тұжырымдамасын жасауда қалай үйлесетінін көрсетеді. Бағалау стратегиясы студенттерге өз оқуларын көрсетуге мүмкіндік береді. Ол бүкіл модульде формативті және жалпы кері байланысты қамтамасыз етеді. Бақылау түрлері: 1. Жеке презентация-брендті іске қосу жоспары жеке презентация (40%) 2. Бренд туралы есеп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыстар мен бизнестің үздіксіздігін басқару
    Несиелер: 30

    Модуль қатысушыларға өздерінің бизнес-білімінде интуитивті емес, бірақ маңызды қадам жасау міндетін қояды-ұйымдардың іскерлік белсенділіктің дағдарыстары мен үзілістеріне қалай ұшырайтынын және олармен қалай күресетінін қарастыру мақсатын қояды. Модуль екі негізгі компонентті синтездейді, олардың әрқайсысында негізгі теория мен тәжірибе бар - дағдарысты басқару және бизнестің үздіксіздігін басқару. Модуль бойы студенттер дағдарыстар мен бизнестің үздіксіздігін басқару теориясы мен практикасына түсіп, сыни, қолданбалы жағдайларда және нақты уақыт режимінде өз білімдері мен дағдыларын көрсетуге мүмкіндік алады. Модульде оқыту мен оқытудың аралас әдісі қолданылады. Модуль бойы терең оқытуды ынталандыру үшін проблемалық-бағытталған тәсілдер қолданылады. Оқу сабақтары негізінен нақты жағдайларды және рөлдік ойындарды зерттеуді қамтиды. Бақылау түрлері: \ 1. Жеке жазбаша тапсырма; Тапсырма студенттерге бизнесті тоқтатудың соңғы жағдайларын және жарияланған зерттеулерді зерттеу арқылы теорияны практикамен синтездеуге мүмкіндік береді, 2. Қорытынды емтихан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық көшбасшылықтың болашағы
    Несиелер: 30

    Бұл курс студенттерді көшбасшылыққа қатысты ұғымдар мен дағдылармен таныстырады. Теориялық мазмұн эксперименттік оқыту әдістерімен бірге студенттерге Көшбасшылық теориясы мен практикасы туралы түсініктерін тереңдетуге, өзіне және басқаларға деген көзқарас көшбасшылық мінез-құлыққа қалай әсер ететінін зерттеуге мүмкіндік береді және демонстрация мен практика арқылы жаңа дағдыларды дамытуға ықпал етеді. Курстың басты бағыты - зат есім ретінде "көшбасшылық" емес, етістік ретінде "көшбасшылық". Бақылау түрлері: 1. Рефлексивті эссе; 2. Теориялық эссе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бөлшек сауда маркетингі
    Несиелер: 15

    Бұл модульдің мақсаты студенттердің қазіргі уақытта бөлшек бизнес контекстінде үйренуі керек негізгі маркетингтік құралдардың қалай қолданылатындығын көрсету болып табылады. Бұған пікірталас пен қолданылатын құралдардың нақты суреттерін біріктіру арқылы қол жеткізіледі. Сектордың динамикасы аңызға айналған, сондықтан модульде оқытудың негізгі құралы ретінде заманауи мысалдар қолданылады. Модуль дүкендерді орналастыру, таңдау және орналастыру стратегиясы, сондай-ақ бөлшек сауданың болашақ дамуы саласындағы негізгі мүдделерді көрсетеді. Бұл тақырыптар бүкіл бағдарламада қазіргі заманғы бөлшек сауда нарықтарында маңызды рөл атқарады. Оқу сабақтары формалды дәрістер мен семинарлық пікірталастардың икемді үйлесімі болып табылады. Презентациялар, топтық жұмыс және кейс-стади кеңінен қолданылады. Сонымен қатар, студенттер қосымша оқып, зерттеу жүргізеді деп күтілуде. Материал әдетте жаттығулар/пікірталастар сияқты әртүрлі әдістерді қолдана отырып, екі сағаттық дәрісте айтылады. Рефлексивті жаттығулар өткізілетін және тақырыптық зерттеулер ұсынылатын интерактивті форматқа ерекше назар аударылады. Оқу сабақтары барысында қажетті Талдамалық Дағдылар мен зерттеулердің әртүрлі нысандары нәтижесінде алынған ақпаратты талдау үшін негіздер дамитын болады. Олар студенттерге ақпарат жинау, талдау және шешім қабылдаудың әртүрлі компоненттері маркетинг пәнінде қалай үйлесетінін көрсетеді. Модуль бизнес-постердің презентациясы (растайтын есеппен ұсынылған) мен тақырыптық зерттеу бойынша емтиханның комбинациясы арқылы бағаланады. Бұл комбинация студенттерге білімнің қолданылуын көрсетуге мүмкіндік береді және сонымен бірге зерттеу және аналитикалық дағдыларды дамытуға көмектеседі. Курстық жұмыстың элементтері бизнес-постерді кезең-кезеңмен таныстыру арқылы студенттердің аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бүкіл жұмыс процесі барысында студенттер курстастарынан да, оқытушылардан да кері байланыс алады, осылайша дағдылар модуль бойы пысықталып, жетілдіріледі. Бақылау түрлері: 1. Курстық жұмыс 2. Емтихан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электрондық маркетинг
    Несиелер: 15

    Модуль Интернет және ұялы телефондар сияқты жаңа технологиялардың Маркетинг теориясы мен практикасына әсерін, осы саладағы теориялық тұжырымдамалар мен шеңберлерді дамытуды және оларды нақты өмірлік жағдайларда қолдануды сыни бағалайды. Электрондық пошта маркетингі маркетинг тұжырымдамасына негізделуі керек және компанияның маркетингтік қоспасына нақты әсер етуі керек. Ол мақсатты аудиториямен қарым-қатынастың жаңа және қызықты тәсілдерін ұсынады. Ол жаңа нарықтарды ашады, делдалдар мен қымбат дүкендердің қажеттілігін жояды. Электрондық пошта маркетингінің маңызды қосымшаларының бірі-клиенттермен қарым-қатынасты басқару. Фирмалар бәсекелестік артықшылық алу үшін қарым-қатынас құру үшін талап етілетін клиенттердің қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру үшін жаңа технологияларды қолданады. Бұл модуль студенттерді Интернет пен басқа да цифрлық медианың бүгінгі күні қалай пайдаланылатындығымен және олардың әлеуетімен таныстырады. Жақсы және жаман мысалдардың мысалдарымен суреттелген озық тәжірибеге ерекше назар аударылады. Курс практикалық және академиялық компоненттерді біріктіреді, электронды маркетингті дәстүрлі маркетинг шеңберіне енгізеді, сонымен қатар заманауи электронды құралдарды тиімді пайдалануды қарастырады.Ресми дәрістердің, оқу сабақтарының және ДК қолданатын сабақтардың тіркесімі қолданылады. Студенттер сонымен қатар технологияны қолдана отырып, әртүрлі құралдар мен веб-сайттардың салыстырмалы құндылығын бағалайды. Бұл өзін-өзі оқыту, сонымен қатар зертханалық сабақтар, сондықтан Студенттер өз оқулары үшін жауапкершілікті өз мойнына алады деп күтілуде. Сонымен қатар, студенттер өздерінің оқытушылар топтарында кейс-стадиялар мен электрондық пошта маркетингінің жекелеген аспектілерін дайындайды және талқылайды, сонымен қатар дәрістер кезінде аудиториялық сабақтарға қатысады деп күтілуде. Ауызша презентациялар мен жазбаша есептер модульдің барлық кезеңінде қажет болады. Курстық жұмыста және емтиханда кейс-стадиялар мен аналитикалық жаттығулар қолданылуы мүмкін. Студенттер жеке курстық жұмыстың екі бөлімі арқылы бағаланады. Жеке есептер электронды маркетингтің бірқатар тақырыптарын қамтиды, бұл теориялық тұжырымдамалар мен шеңберлерді қолдануға және алынған білім мен дағдыларды синтездеуге мүмкіндік береді. Студенттер нақты жағдай бойынша жұмыс істейді, фирманың бірінші курстық жұмыста онлайн қатысуын талдайды және екінші курстық жұмыста электрондық пошта маркетингінің стратегиясын ұсынады. Студенттер өздерінің курстық жұмыстарын талқылауға және модуль бойы кері байланыс алуға мүмкіндік алады. Бұл студенттерге бағытталған оқыту тәсілін көрсетеді. Бақылау түрлері: Жеке сыни талдау; жеке іс-қимыл жоспары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Клиенттерді басқару
    Несиелер: 15

    Клиенттерді басқару жеке клиенттердің де, клиенттердің сегменттерінің де қажеттіліктерін жан-жақты түсінуді қамтиды. Осы клиенттердің қажеттіліктеріне сәйкес келетін және жаңа клиенттер үшін тартымды болатын ұсыныстар жасау қажет. Клиенттерді басқару қызметі (CMA) бастапқы мақсаттан бастап, сұраныстарды өңдеуден бастап, жоғалған клиенттерді қайтаруға дейін клиенттің өмірлік циклі бойында ұсыныстарды іске асыру жоспарларын жүзеге асырудан тұрады. Клиенттер өмірлік циклдің әр кезеңінде жақсы немесе жаман тәжірибеге ие бола алады және тасымалдаушыларын салыстыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаһандық маркетингтік стратегиялар
    Несиелер: 15

    "Жаһандық маркетингтік стратегиялар " халықаралық маркетинг курсында бұрын зерттелген негізгі ұғымдарды қолданады және дамытады және компаниялардың жаһандық деңгейде жұмыс істеуі үшін ынталандырулар мен ынталандыруларға көбірек бағытталған көзқарасты ұсынады, сонымен қатар компаниялар үшін жаһандық стратегияларды қарастырады. Бұл курстың негізгі мақсаты-студенттерге маркетингтің мүмкіндіктері мен проблемаларын неғұрлым күрделі және проблемалы жаһандық нарықта сыни тұрғыдан қабылдауға көмектесу. Модуль жаһандық маркетингтің мүмкіндіктерін зерттеуге және бағалауға және осы мүмкіндіктерді пайдалану үшін маркетингтік стратегияларды жасауға бағытталған. Осы модуль аяқталғаннан кейін студенттер халықаралық және жаһандық маркетингтің күрделілігін, соның ішінде: Жаһанданудың қозғаушы күштері-жаһандық логика жаһандық құрылымды дамыту-жаһандық ойлауды енгізу жаһандық стратегияларды әзірлеу-шахмат тақтасы теориясы мен жетекші нарықтарды қосу. Модульге топтық жұмыс бойынша дәрістер, семинарлар және сабақтар кіреді. Дәрістер интерактивті болады, пікірталастар мен пікірталастарға назар аударылады. Бірлесіп оқыту жоғарыда баяндалғанды топтық презентациялар, компанияларды талдау, стратегиялар мен ұсынымдар арқылы қолдануға ықпал ететін болады. Курстық жұмыстың элементтері әр түрлі оқу іс-әрекеттері арқылы студенттердің ойлау, дәлелдеу және аналитикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сабақтарда тиісті кері байланыс беріледі, бұл дағдыларды дамытуға және жетілдіруге мүмкіндік береді. Бұл дағдылар модульді бағалау бағдарламасының жалпы элементтерінде қолданылады. Топтық презентациялар студенттерге, басқалармен қатар, жағдайды зерттеу және тиісті теорияны қолдануға негізделген шешімдерді ұсыну қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Бақылау түрлері: Курстық жұмыс; жеке есеп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаһандық тұтынушылық мәдениеттер: сыни перспективалар
    Несиелер: 15

    Модуль студенттерге жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеу тәсілдерін сынға алу мен талдауда тәжірибе жинауға мүмкіндік береді. Модуль тақырыптық зерттеулерді, жаһандық үрдістерді қолдану арқылы пәндік салада сыни ойлауды дамытуға арналған, сонымен қатар студенттерге ұйымдардың тұтынушылық мәдениетке оң және теріс маркетингтік күш-жігерінің әсерін ұсынады. Модульдің мақсаты келесі негізгі тақырыптарды қамту болып табылады: Мәдениет индустриясы және танымал мәдениет тұтыну мәдениеті теориясы (ТПК) тұтыну қоғамы жаһандану тауарлар/өнімдер/қызметтердің жаһандық ағымы өмір салты және сәйкестік этика және маркетинг мәдени брендинг. Модуль дәріскердің тұсаукесерін, нақты мысалдарды талдауды, пікірталастарды, топтық жұмысты және топтық пікірталастарды, жеке ойлауды және сыни талдауды ынталандыру үшін студенттердің презентацияларын қоса алғанда, оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып дәрістер мен сабақтар түрінде оқытылатын болады. Бақылау түрлері: 1. эссе; 2. презентация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Маркетингтік талдау және стратегия
    Несиелер: 30

    Бұл курстың мақсаты студенттерге стратегиялық талдау және стратегиялық маркетинг құралдарын қолдану бойынша терең теориялық және тәжірибелік білім мен дағдыларды беру. Оқу бағдарламасының негізгі бағыттары мыналарды қамытады: • Маркетингті басқару процесі; • Саланы, бәсекелестерді және клиенттерді талдау; • Нарық мүмкіндіктерін өлшеу; • Нарықты болжау және білу; • Сандық маркетинг стратегиясының құралдары; • Стратегиялық қатынастар; • Жаңа нарықтарға арналған стратегия; • Өсіп келе жатқан нарықтарға арналған стратегия; • Стратегиялар үшін кемелденген нарықтар; • Құлдырайтын нарықтар үшін стратегия; • Баға стратегиясы. Бірінші бағалау - жеке курстық жұмыс бірінші семестрдің пәндік салаларына негізделеді және маркетингтік талдау туралы есептен тұрады. Екінші бағалауда студенттер PowerPoint-те презентацияны ең көбі 15 минутпен шектелген жазбалар мен аудио жазбалармен дайындауы керек. Бағалаудың соңғы формасы түлектерді жұмысқа қабылдау тапсырмасының түрін қайталауға, демек, бағалауды жұмысқа орналасудың маңыздылығына сәйкес келтіруге арналған. Бақылау түрлері: Жеке есеп; презентация

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Креативті менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 15

    Бұл модульдің мақсаты-бизнес оқитын студенттерді сыртқы және ішкі бизнес-ортаны "көрудің жаңа тәсілдерімен" таныстыру. Іс жүзінде оқытуға, мысалы, мәдениетаралық келіссөздерге ерекше көңіл бөлінеді. Сыртқы бизнес ортасын зерттеу-бұл жаһандық нарықтардағы клиенттер үшін құндылықты арттыратын жаңа тәсілдер. Жаңа ішкі процестерді енгізуге және жаңа дағдыларға үйретуге ықпал ететін шығармашылық ұйымдастырушылық ахуалды дамыту. Жаңа идеялардың қайнар көзі болып табылатын қатынастар маркетингінің желілері мен әдістерін түсіну - төмендеу және жоғарылау. Кәсіпкерлік (шағын фирмалардағы өсу) және коммерциялық емес (ірі ұйымдардағы жаңарту/қайта құру) мінез-құлықты көрсету. Дәрістер тақырыптарды енгізу және сабақтарда шығармашылық қызметті ынталандыру үшін пайдаланылатын болады. Студенттер сабақ басталғанға дейін қосымша дайындық жұмыстарын жүргізуі керек. Оқу жаттығулары біртіндеп жүреді, нәтижесінде топтық және жеке оқытуға негізделген ресми бағалаудың екі компоненті пайда болады. Оқу құралы және бағаланатын жұмыс бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін шығармашылық идеяларды іске асыруға баса назар аудара отырып, стратегиялық Іскерлік қатынастар желілерін дамыту және басқару қабілетін қоса алғанда, бірқатар дағдыларды дамытатын болады. Осылайша студенттер теорияның озық тәжірибеге сәйкестігін көрсетуі керек. Бағалау стратегиясы шағын, орта және ірі ұйымдардың Имитациялық желілерін құруды (құндылықтар тізбегін) және кәсіпкерлік және интрапренерлік мінез-құлықтың шығармашылық сценарийлері арқылы көрсетуді қамтиды. Топтық тәжірибені имитациялауға негізделген жеке блог - басқару мен маркетингтің креативті әдістерін және модульде дамыған дағдыларды көрсету. Блогты бағалау мақсаттары байланыс орнату дағдыларына ерекше назар аудара отырып, жұмысқа орналасуға көмектесуге бағытталған. Жеке эссе-іскерлік жағдайларда шығармашылықты қолдану туралы тұтас түсініктерді көрсетуге арналған рефлексивті жаттығу бақылау түрлері: 1. Жеке блог; 2. Жеке эссе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Тиісті дебаттар мен шолуларда әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу негізінде кәсіби мақсаттағы ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді және анық құруға, сондай-ақ серіктестермен, клиенттермен және стейкхолдерлермен қатысты дұрыс бизнес этикасын көрсетуге қабілетті.

  • Код ON2

    Қаржылық шешімдер қабылдауда жинақтаған мәліметтерді қолдану, есептердегі мағлұматтарды, бухгалтерлік, қаржылық материалдарды талдай білу мен дәйектеуге қабілетті.

  • Код ON3

    Іргелі математика әдістерін, ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті

  • Код ON4

    Негізгі теориялар мен принциптерді қолдана отырып, бизнестің негізгі мәселелерін өлшеуге және талдауға, экономикалық айнымалылар мен ішкі және халықаралық контекстегі проблемалар арасындағы қатынастарды байланыстыруға қабілетті.

  • Код ON5

    Басқару мен көшбасшылықтың негізгі функцияларын, жоғары тиімді корпоративтік мәдениетті құру құралдарын негізді түрде анықтай алады

  • Код ON6

    Статистикалық деректерді талдау негізінде тиісті әдіс пен пакетті пайдалана отырып, іскерлік есептер құрастыра алады

  • Код ON7

    Алғашқы көмек көрсету тәсілдері, Төтенше жағдайлар кезінде қорғау әдістері негізінде шаралар кешенін әзірлеуге және қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария, өрт қауіпсіздігі және тыныс-тіршіліктің әртүрлі салаларында және кәсіби қызметте еңбекті қорғау нормалары бойынша басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON8

    Басқару мен маркетингтің креативті әдістерін, кәсіпкерлікті және нақты бизнес-жағдайларда шығармашылық менеджмент пен маркетингтің аналитикалық негіздерін қолдана отырып, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін сату мен келіссөздердің негізгі бизнес-құралдары бойынша ұсыныстар әзірлеуге қабілетті

  • Код ON9

    Қолданыстағы заңнамалық актілер мен құқықтық құжаттар негізінде бизнестегі құқықтық проблемалық жағдайлар кезінде шешімдер әзірлеуге қабілетті

  • Код ON10

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін ішкі факторларды (мысалы, мотивтер, көзқарастар, қабылдау, тұлға, өзіндік тұжырымдама) және сыртқы факторларды (Мысалы, Мәдениет, анықтамалық топтар) анықтауға және бағалауға қабілетті.

  • Код ON11

    Халықаралық маркетингтік ортадағы қиындықтар мен проблемаларды анықтауға және тиісті шеңберлерді қолдана отырып, жаңа және тартымды халықаралық нарықты анықтауға қабілетті.

  • Код ON12

    Заманауи брендті басқарудың тұжырымдамалық идеяларын, шеңберлері мен теорияларын бағалай алады және олардың тұрақты брендтерді стратегиялық құру, орналастыру және басқару тәжірибесін қалай негіздейтінін түсіндіре алады

  • Код ON13

    Маркетингтік коммуникация құралдарын қолдана отырып, сауатты цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеуге қабілетті

  • Код ON14

    Жаһандық тұтынушылардың мінез-құлық теориясын қолдана отырып, қазіргі қоғамдағы тұтыну мәдениеті туралы әртүрлі көзқарастарды/көзқарастарды сыни тұрғыдан талдай алады.

  • Код ON15

    Өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін маркетингтік зерттеулердің теориялық тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, деректерді жинауға және талдауға қабілетті.

Top