Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02211 Тарих в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих және тарихи-мәдени мұра саласында ғылыми-зерттеу қызметін, кеңес беру және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, тарихи білімді ізденудің, зерделеудің, тарихи ақпаратнама, цифрлы және медиатехнологиялардың әдістерін пайдалана отырып, ғылыми және қоғамдық танысылымдардың жаңа формаларымен біріктіру әдістемесіне ие магистрлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық мәселелер
    Несиелер: 5

    Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың пәнаралық өзара іс-қимылының даму тарихы, қазіргі тарих ғылымының дамуын ескере отырып, пәнаралық зерттеудің негізгі бағыттары; «пәнаралық тәсілдер» ұғымының мәні; отандық тарихты зерттеуде пәнаралық тәсілдерді пайдалану әдіснамасы мен әдістемесі; тарихи дереккөздерді жіктеу проблемасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Философиялық зерттеудің пәні ретіндегі ғылым, ғылымның философиялық негіздері; ғылыми білімнің тарихы; ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми ақиқат; ғылыми танымның жалпы заңдылықтары, әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, мәдениеттің ерекше саласы ретіндегі ғылым; ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері; өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми білімнің перспективалары және адамзаттың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен үрдістері. Ұлттық білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. ЖОО-да куратор. Жоғары кәсіптік білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі дәуіріндегі Қазақ халқының қалыптасуының этно - тарихи алғышарттары және негіздері
    Несиелер: 4

    Этнос, ұлт ұғымы; «қазақ» этнонимінің шығу тегі. Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістер; қазақ халқының қалыптасуының негізгі тұжырымдамалары мен кезеңдері; қазақ халқының этно - аумақтық бірлестіктері. Еуразия тарихы мен гуманитарлық білім жүйесінде түркі дәуіріндегі қазақ халқының қалыптасу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы Қазақстан тарихын оқытудың методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тарих ғылымы дамуының қазіргі жағдайы және негізгі мәселелері. Осы ғасырда орын алған түбегейлі өзгерістер шеңберіндегі жаңа кезеңдегі қоғамның барлық салаларында тарихи ойдың даму заңдылықтары. Мемлекеттің этномәдени тарихын дамыту; қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы этносаралық келісімнің үлгісі. Қазіргі заманғы жаңғырту үдерістеріндегі қазақ этносының рөлі; Қазақстан этностары мәдениетін дамытудың тарихи алғышарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық Азия елдерінің ұлттық тарихы
    Несиелер: 4

    Әлемдік тарихи үдерістегі Орталық Азияның рөлі мен орны; тіршілікті қамтамасыз етудің ерекше жүйесі ретінде номадизмнің қалыптасу және даму үрдістерін анықтау; Орталық Азияның жаңа және қазіргі заман тарихының проблемалары; Орталық Азияның жаңа және қазіргі кезеңдегі саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дүниежүзі тарихы: жаңа әдістемелік тұрғылар
    Несиелер: 5

    Тарих әдіснамасын дамытудың негізгі кезеңдері, оларға тән белгілер; дүниежүзілік тарихқа барынша әсер еткен мемлекеттер мен өркениеттердің пайда болуы, дамуы және жұмыс істеуі; тарих ғылымының негізгі мектептері мен бағыттары; тарих ғылымының негізгі мектептері мен бағыттарының маңызды өкілдерінің еңбектері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем тарихының іргелі мәслелеріне жаңаша көзқараc
    Несиелер: 4

    Дүниежүзі тарихы саласындағы қазіргі заманғы зерттеулердің негізгі ұғымдары, бағыттары; XXI ғ. теориялары, тұжырымдамалары, өзекті мәселелері; қазіргі тарих ғылымында қолданылатын әдістер мен әдістемелер; ХХ ғ.екінші жартысы мен XXI ғ. басындағы жетекші ғылыми мектептер, авторлар және олардың ғылымға қосқан үлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отан тарихының өзекті мәселелеріне қазіргі кезендегі теориялық-әдістемелік көзқарас
    Несиелер: 5

    Тарихи үдерісті зерттеудің тарихи аспектісінің теориялық және әдіснамалық негіздері; тарихнамалық мектептер мен бағыттардың пайда болу заңдылықтары; негізгі тарихи ұғымдар мен терминдер; тарихи контекстін ескере отырып, талдамалық ақпаратты іздеу және дайындау нысандары, тәсілдері, әдістері; отандық тарихтағы қазіргі заманғы тарихи зерттеулердің теориялық тұжырымдамалары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдік дамудың негізгі тенденциялары

    Интернационализация, жаһандану әлемдік дамудың жетекші тенденциялары ретінде. Фундаментализация, прагматизация, компьютерлендіру, даралау, ізгілендіру, аймақтандыру, стандарттау - жоғары білім беруді дамытудың жалпы үрдістері. Жаңа буынның білім беру ресурстары. Жаһандық проблемалар және оларды жеңу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отан тарихындағы хандық дәуір
    Несиелер: 5

    Отандық тарихтағы хан кезеңінің негізгі бағыттары мен өзекті мәселелері: дереккөздер, тарихнама және зерттеу әдістемесі; мақсаттары, міндеттері; көрсетілген кезеңнің ғылыми әдебиеттерін қазіргі заманғы тұрғыдан талдау; дәстүрлі қазақ қоғамындағы хан билігі; тарихи дереккөздерді түсіндіру; Қазақ хандығының көрші мемлекеттермен өзара қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих ғылымының әдістері мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих әдіснамасын қалыптастыру тарихы мен көздері; зерттеу міндеттерін шешу әдіснамасы мен әдістемесі; қазіргі заманғы тарихи ойды дамытудың негізгі бағыттары; Қазақстандағы тарихи ғылымды дамытудың негізгі тарихнамалық бағыттары мен мектептері өкілдерінің теориялық-әдіснамалық, тарихи көзқарастары; өзекті әдіснамалық мәселелер және оларды зерттеу мен шешудің тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық - әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Тарихнаманың Отандық тарих ғылымының негізгі бағыты ретіндегі аспектілері, тарихнамалық зерттеулердің мәселелері мен хронологиялық шеңбері, тарих ғылымының теориялық-әдіснамалық аспектілері, оның жекелеген өкілдерінің шығармашылығын, бағыттарын талдау, оның инфрақұрылымын зерттеу. Тарихнамалық таным әдістері. Тарихнамадағы бағыттар мен мектептерді анықтаудың ғылыми-әдіснамалық өлшемдері. Тарихнаманың әдіснамалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХІХ-ХХ ғғ. Халықаралық қатынастар тарихын зерттеудің теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    ХІХ-ХХ ғғ. халықаралық қатынастардың негізгі ғылыми мектептері; геосаясаттың негізгі ұғымдары; әлемдік саясат пен халықаралық қатынастардың негізгі қатысушылары; қазіргі әлемдік құрылыстағы мемлекеттің рөлі мен орны; әлемдік саясаттағы сын-қатерлер мен қатерлер сипатының өзгеруі; болашақ әлемдік тәртіптің ықтимал модельдері. Халықаралық қатынастар саласындағы өзекті проблемаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Бұл пән ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін құқықтық реттеуді; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитиканы; зерттеу жұмыстарының тілін, дизайнын, трассалануын және конфигурациясын; зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлерін; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанда жүргізілген саяси репрессия мәселелері
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 20-40 жылдарындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси жағдайды республикадағы саяси қуғын-сүргіндермен тікелей байланысты талдау; Қазақстандағы саяси қуғын-сүргіннің ауқымын зерттеу және анықтау; Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін құрбандарының қайғылы тағдыры; тарихи сананың жаңа тұжырымдамасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану тарихын зерттеу және оқыту
    Несиелер: 5

    Өлкетануды зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары; Қазіргі тарихи өлкетанудың әдіснамалық мәселелері; өлкетану саласындағы міндеттерді шешу үшін тарихты оқытудың әдістемелік модельдері, әдістемелері, технологиялары мен тәсілдері. Қазақстанның тарихи-мәдени мұрасының ерекшеліктері; Қазақстан тарихы мен мәдениетінің ерекшелігі; Қазақстандағы тарихи-өлкетану жұмысының дамуының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өркениет танымы және тарихи білім
    Несиелер: 5

    Тарихты зерделеуге өркениеттік көзқарастың ерекшеліктері; тарихи білімнің екі түрін алудың негізі ретінде құбылыс пен мән ұғымдары; гипотезалар, ұғымдар, білімді білдіру нысаны ретінде теориялар; тарихи сананы зерделеуге көзқарастың әдіснамалық қағидаттары; ғылыми зерттеу әдісі ретінде тарихи сана деңгейлері. Тарихи білімді талдаудағы нақты бағалау және субъективтілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХУІІІ-ХІХ ғғ. Қазақтардың Орта Азия халықтарымен қарым-қатынасы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның Орта Азия халықтарымен қарым-қатынасындағы әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуының ерекшеліктері: аумақтық оқшаулануы, ауыр салық саясаты, ұлттық және әлеуметтік қысым, өзара тартыс және т. б. XVIII-XIX ғғ. Орта Азия халықтарының тарихи мұрасы; қазақтардың Орта Азия халықтарымен өзара қарым-қатынасының тарихы бойынша негізгі дереккөздер мен XYIII-XIX ғғ. парсы және түркі тілдеріндегі жазба ескерткіштер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ашаршылық нәубеті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 30-40 жылдарындағы Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдай; Қазақстандағы 30-шы жылдардағы жаппай ашаршылықтың себептері және оның салдары; 1931-33 жылдардағы қазақ ашаршылығының негізгі ерекшеліктері; батыс зерттеушілерінің еңбектеріндегі қазақ ашаршылығы; Қазақстандағы ашаршылық мәселесіне байланысты заманауи зерттеулер мен жаңа бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бірінші Дүниежүзілік соғыс тарихын зерттеуге заманауи көзқарас
    Несиелер: 5

    Әлемдік қақтығыстың себептері, соғыстың сипаттамалары; жетекші әлемдік державалар арасындағы қайшылықтардың шиеленісуі; Бірінші дүниежүзілік соғыстың қайшылықтары мен жетілуі; Ресейдің Бірінші дүниежүзілік соғыстағы рөлі, оны зерттеудің жаңа тәсілдері; патриотизмді насихаттау және қоғамның соғысты қабылдауы; Бірінші дүниежүзілік соғыстың шетелдік тарихнамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтүстік Қазақстандағы патшалық Ресейдің отарлау саясаты
    Несиелер: 5

    XVIII ғ. 30-40-шы жж. Қазақ хандығы; қазақ даласын отарлау бойынша патшалық биліктің әрекеттері. ХІХ ғ.Қазақстанның әлеуметтік-саяси жағдайы; Оңтүстік Қазақстан қазақтары мекендеген жерлерді патшалық Ресейдің басып алуы; 1822-1824 жылдардағы Сібір және Орынбор қазақтары туралы жарғылар; қазақтардың отарлық езгіге қарсы күресі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және когнитивті өзін-өзі басқаруды көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдану, нақты практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету; психоанализдегі концепциялар мен бағыттардың аражігін ажырату.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың құрылымы мен сапасын бағалау мақсатында ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдық және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану;

  • Код ON4

    Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін, әлемдік тарихи үдерістегі Орталық Азия өңірінің рөлі мен орны, мәдениеттердің, діндердің, ұлттық ерекшеліктердің айырмашылығы, қазақ ұлтының пайда болу мәселелері мен мәнін тану жолдары, әлемдік тарихи ұғымдарды айқындау.

  • Код ON7

    Тарихи таным әдіснамасын, Орта Азия халықтарының мұрасын, өлкетануды зерттеудің қайнар көздер мен өзекті бағыттарын, І Дүниежүзілік соғыс тарихнамасының даму тенденциялары мен өзіндік ерекшеліктерін, хан билігі кезеңіндегі саяси, экономикалық жүйенің даму заңдылықтарын сипаттау.

  • Код ON5

    Тарихи танымның категориялары және негізгі ұғымдарын анықтау үшін отандық тарихтың өзекті мәселелерін зерттеудің пәнаралық әдістері мен тарихи зерттеулердің негізгі тәсілдерін қолдану; ХХ ғасырдың 30-шы жылдарындағы Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін және ашаршылық мәселелерін талдау.

  • Код ON1

    Шет тілін ғылыми-педагогикалық, зерттеу және кәсіби қызметінде пайдалана отырып, ғылыми білімнің генезисі, философиялық болмысы мен даму ерекшеліктерін сипаттау.

  • Код ON6

    Тарихи танымның негізгі ұғымдары мен категорияларын, ХХ ғасырдың 30-шы жылдарындағы Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін мен ашаршылықты зерттеу мәселелерін түсіндіру; отандық тарихтың өзекті мәселелерін зерделеудің пәнаралық тәсілдерінің әдістемесін қолдану; тарихи білімнің дамуын қоғамның дамуымен байланыстырып бағалау.

Top